Er waren nog een aantal problemen: het schermpje wilde ik op de normale plaats van de radio doen, uitschuifbaar, maar dan kon ik hem niet zien omdat het stuur er dan voor zou zitten. En als ik moet schakelen zou ik er tegenaan stoten.
Hier een wazige pic van mijn oude auto (ook een trabant, het dashboard is op een paar knoppen links van het stuur na precies het zelfde)
De schakelpook (ik noem het 'deurkruk') zit naast het stuur, is niet te zien omdat hij in zijn 'achteruit' staat (helemaal in drukken en dan naar beneden, langs het uitstekende schermpje als dat daar zou zitten).

De radio is nu dus anders (en de 27mc is ook niet teruggekeerd).
Het systeem zou onder de rechtervoorstoel komen, daar loopt het schuin af naar achteren, met de grootste hoogte achter, en omdat ik de behuizing simpel rechthoekig wil maken moeten de drives aan de achterkant, dan heb ik wel een probleem met cd's wisselen, maar een grote harde schijf zou dat compenseren.
Trabanten staan niet echt bekend om hun soepele vering, dus de drives zouden op een of andere manier vrijhangend in rubber elastiekjes gedaan moeten worden, ik denk dat zelfs een laptophardeschijf 'vast' gemonteerd het niet zou overleven. Om maar te zwijgen van de cd/dvd-rom.
Ik wilde het systeemkastje mooi uitvoeren in plexiglas, mijn ideen waren mooi, maar de Aldi was sneller met een goed alternatief.
[
Voor 9% gewijzigd door
Resistor op 01-01-2003 22:01
. Reden: aanvulling ]