ik heb al een pc in mijn auto. een tip voor jou is: kijk eens op www.evation.com, je kunt er een afstandsbediening mee aansluiten op je pc. ik heb een zelfgeschreven stukje speciale software er tussen zitten, en wat ook wel handig voor je kan zijn is het implementeren van een TFT-schermpje van de kijkshop. ik stuur nu winamp en nog wat andere applicaties aan op de achtergrond, en draai met een Athlon 11100 MHz (Thunderbird) met 256MB RAM en 2x 80,0 GB HD's die beide in een veersysteempje zijn gebouwd zodat ze niet te hard beahndeld worden door mijn Koni's :-)
Succes ermee!
BTW, nog een tip: zet een oude UPS tussen je accu en je pc, stabilisieert spanning en zorgt ervoor dat je gewoon nog ff door kan draaien zonder meteen in je accu te happen. Bijkomend voordeel: de accu's zijn 12V dus die kunnen direct aan jeauto-accu gehangen worden!
Succes ermee!
BTW, nog een tip: zet een oude UPS tussen je accu en je pc, stabilisieert spanning en zorgt ervoor dat je gewoon nog ff door kan draaien zonder meteen in je accu te happen. Bijkomend voordeel: de accu's zijn 12V dus die kunnen direct aan jeauto-accu gehangen worden!