[Knutsel] PC in de auto

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70483

ik heb al een pc in mijn auto. een tip voor jou is: kijk eens op www.evation.com, je kunt er een afstandsbediening mee aansluiten op je pc. ik heb een zelfgeschreven stukje speciale software er tussen zitten, en wat ook wel handig voor je kan zijn is het implementeren van een TFT-schermpje van de kijkshop. ik stuur nu winamp en nog wat andere applicaties aan op de achtergrond, en draai met een Athlon 11100 MHz (Thunderbird) met 256MB RAM en 2x 80,0 GB HD's die beide in een veersysteempje zijn gebouwd zodat ze niet te hard beahndeld worden door mijn Koni's :-)

Succes ermee!

BTW, nog een tip: zet een oude UPS tussen je accu en je pc, stabilisieert spanning en zorgt ervoor dat je gewoon nog ff door kan draaien zonder meteen in je accu te happen. Bijkomend voordeel: de accu's zijn 12V dus die kunnen direct aan jeauto-accu gehangen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70483

ik bedoel 1100 MHz sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55479

je hebt hiervoor een mooie edit knop hoor...
zit rechtsboven in je post zit tevens de quote knop en de user profile knop
kan je mooi berichten mee quoten user profiles lezen en als je iets verkeerd getypt hebt dat aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-05 13:42
Anoniem: 55479 schreef op 03 januari 2003 @ 09:00:
[...]

en bij die libretto kan je dacht ik ook een sneller procje in zetten ipv overclocken, maar dat weet ik niet zeker.
en met 180 mhz dvd's kijken lijkt mij ook niet zon suc6:S
plus bij die libretto is het scherm niet al teveel of heb jij er al een ander in laten zetten??
Dank voor de tips allereerst, maar de proc zit vast op het moederbord. Met een beetje soldeerwerk kan ie overklokt worden, het verwijderen / verplaatsen van weerstanden. En dat PCMCIA kaartje doet hetzelfde als een gewone DVD kaart, zoals bijvoorbeeld Creative DXR2 kaarten. Alleen zag ik nu dat je PCMCIA slot zoomed video moest ondersteunen, en dat is helaas niet het geval (is pas vanaf Libretto 100CT).
Het schermpje is maar 6,1", met een max resolutie van 640 x 480. En ik denk dat de refreshrate niet al te hoog zal zijn, het laptopje is van eind 1997.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-03 11:30
Koop gewoon een XDA van o2, en een ibm microdrive van 1 gig en een gps muis, instaleer tomtom navigator, sluit alles netjes aan en werk alles weg, en je hebt je phone/carkit handsfree met mp3 en divx afspeel mogelijkheid en autonavigatie en natuurlijk touchscreen etc..
en je kan je phone er zo afhalen en niemand ziet dat je wat hebt.

pics soon ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door I_am_akira op 03-01-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Afbeeldingslocatie: http://www.cassidyframes.com/box/images/gallery/knightrider2.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 23:21
zie hier een toetsenbord controller:
Afbeeldingslocatie: http://www.cheater.nl/toets1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cheater.nl/toets2.jpg

Er zat eerst een connector aan het printplaatje zodat je een flex kunt anasluiten op het printplaatje, ik heb er pootjes aan gesoldeert met draadjes, en krimpkousjes, en nu kan ik als ik op de juiste draadjes schakelaars (indruk) zet, een muziekspeler bedienen vanaf het stuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:00

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

In de handel zijn ook losse nummeriek pads verkrijgbaar die je zou kunnen gebruiken als bediening. Voor Winamp zijn er plug-ins om dergelijke keys goed te programmeren.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 14:12
I_am_akira schreef op 03 januari 2003 @ 14:43:
Koop gewoon een XDA van o2, en een ibm microdrive van 1 gig en een gps muis, instaleer tomtom navigator, sluit alles netjes aan en werk alles weg, en je hebt je phone/carkit handsfree met mp3 en divx afspeel mogelijkheid en autonavigatie en natuurlijk touchscreen etc..
en je kan je phone er zo afhalen en niemand ziet dat je wat hebt.

pics soon ;-)
Hoe krijg je het voor elkaar om Div-X op een XDA af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62708

PeterL schreef op 04 januari 2003 @ 11:21:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om Div-X op een XDA af te spelen?
Door te herencoderen met nandub of virtualdub, naar een bestand van ongeveer 115 mb ofzo.. werkt perfect, gidsen genoeg op het internet, en players zijn er ook.

Werkt goed, maar wel aub een groot geheugenkaartje gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 14:12
Anoniem: 62708 schreef op 04 January 2003 @ 11:37:
[...]

Door te herencoderen met nandub of virtualdub, naar een bestand van ongeveer 115 mb ofzo.. werkt perfect, gidsen genoeg op het internet, en players zijn er ook.

Werkt goed, maar wel aub een groot geheugenkaartje gebruiken :)
Dat is wel heel erg tof, dat je een filmpje kan kijken op je XDA :) Ding is alleen aardig duur :( Maar Div-X films afspelen kan ie dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55479

op xda of ipaq en al die rotzooi kan je filmpjes kijken....
gewoon goed herencoden idd en als het het beetje goed doet kan je een film weg krijgen naar zon 20 a 30 mb voor op een ipaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34818

als je gewoon een 12 volt - 230 omvormer neeemt kun je gewoon je pc voeding aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Anoniem: 34818 schreef op 04 januari 2003 @ 15:26:
als je gewoon een 12 volt - 230 omvormer neeemt kun je gewoon je pc voeding aansluiten
Is energietechnisch niet helemaal de juiste oplossing om van 12v naar 220 te gaan om vervolgens weer van 220 naar 12v te komen. Hoewel het misschien wel de makkelijkste methode is gaat er toch een hoop energie verloren met als resultaat meer stroom uit je accu.

Naast dat kost het ook meer dan wanneer je zelf een nette PSU in elkaar fikst zonder de 220v conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Sinclair schreef op 04 januari 2003 @ 15:35:
[...]

Is energietechnisch niet helemaal de juiste oplossing om van 12v naar 220 te gaan om vervolgens weer van 220 naar 12v te komen. Hoewel het misschien wel de makkelijkste methode is gaat er toch een hoop energie verloren met als resultaat meer stroom uit je accu.

Naast dat kost het ook meer dan wanneer je zelf een nette PSU in elkaar fikst zonder de 220v conversie.
En dat is nog maar een understatement!

Waarom niet gewoon een 12v PSU? Iedereen zet hier een 12 > 220 en daarna een 220 > 12 / 5 v... Ja sorry... Maar als je de pc aanzet is je accu naar 30 minuten leeg :( :X

ALS je dat al doet, pak dat 12v > 110 v... Iedere PSU kan tegenwoordig ook op 110 volt! En dat scheelt een heel stuk power hoor!

Zodra mijn auto een beetje vorm krijgt komt er een pc'tje in, maar wel van 12 > 12/5 en niet naar 220, want ik houd van mijn accu en die moet dus nog langer mee gaan als 30 minuten! :(

Met dit stukje tekst zit ik al een hele poos in me kop, dus commentaar, komma komma...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 19:25

Snijkoek

Metal up your ass

dennie pik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 20:55
Als je de spanning halveert verdubbelt de stroom :/
DUS dan loopt er 2 keer zo veel stroom, en heb je veel dikkere kabels nodig.
EN een goede invertor heeft een rendement van 90-95%
Heb hier een Sinus-inverter liggen met die specs, is niet goedkoop maar wel goed. En probeer maar es een voeding te bouwen die 350W ofzo aan kan. (Nee daar hang je dan geen Epia aan maar iets snellers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
hey mensen kan ik op een EPIA (C3 800 Mhz) ook DivX afspelen?
En kan ik er Counter-Strike op spelen? (deze laatste vraag is voor een achterbuurjongen die ook het bordje wil kopen, maar wil graag Counter-Strike spelen!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Nee, CS wil niet, kan geen AGP 3D kaart in. Je kan het wel met een PCI 3D kaart doen als je die nog ergens kan vinden, maar die zijn niet supersnel.
En dan zou het kunnen.
En voor DivX issie ook niet super, je moet kwaliteit enzo wat terugdraaien om het allemaal soepel en synchroon te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

ATI kwam onlangs nog met een 7500 PCI, moet kunnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Dan wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
Ja maar als je er een 5 of 7" (ik weet de afmeting zo niet) tft schermpje aansluit??? (uiteraard niet voor CS ;) ) maar voor DivX

[ Voor 9% gewijzigd door Cheater op 04-01-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Gewoon eentje kopen met TV out. Maar wat ik zelf veel eerder zou doen is een TFT'tje kopen met normale VGA aansluitingen, TV out geeft zo'n matig beeld, das erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Topicstarter
Cheater schreef op 04 January 2003 @ 16:23:
hey mensen kan ik op een EPIA (C3 800 Mhz) ook DivX afspelen?
En kan ik er Counter-Strike op spelen? (deze laatste vraag is voor een achterbuurjongen die ook het bordje wil kopen, maar wil graag Counter-Strike spelen!! )
De passief gekoelde EPIA 533MHz speelt bij mij zonder gehaper een XviD-bestand van 2 cd's vanaf 't netwerk (Win2k, 256MB).

Ik denk erover om nog zo'n EPIA te kopen als vervanger voor m'n Celeron333 desktop. Lekker stil, lekker klein.

Over een paar dagen krijg ik m'n nieuwe auto, en kan ik met inbouwen beginnen. De voeding die ik heb is trouwens een 12v-->ATX voeding. Hartstikke duur, maar goed :X. Eindje terug staat wel een pic.

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
Varienaja schreef op 04 januari 2003 @ 17:24:

Over een paar dagen krijg ik m'n nieuwe auto, en kan ik met inbouwen beginnen. De voeding die ik heb is trouwens een 12v-->ATX voeding. Hartstikke duur, maar goed :X. Eindje terug staat wel een pic.
Is die pic toevallig door mij gepost, een 55 Watt PSI, of niet? (kosten: 61 euro exclusief btw)

Het kost me 243 euro voor een 800 Mhz met voeding (zonder kast)
en dat is inclusief BTW en verzendkosten naar Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23311

Hmmmmz... als je goed zoekt... er zijn in duitsland Auto-pc voedingen verkrijgbaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
URL of pics of telefoonnummers of prijzen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
waarom hebben we bij tweakers pricewatch geen LCD / TFT schermen te koop? (kleintjes dan) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 22:15
Anoniem: 23311 schreef op 04 January 2003 @ 17:46:
Hmmmmz... als je goed zoekt... er zijn in duitsland Auto-pc voedingen verkrijgbaar :X
Als jij de link weet, dan hoor ik em graag.

Misschien dat er iemand zin heeft om zo'n voedinkje tegen betaling te maken? Ik ben zelf niet zo handig met het bouwen van dat soort dingen (te weinig opgelet in de klas ;b), dus wellicht heeft iemand er zin in? :D

Ik wil overigens zelf wel een poging wagen, alleen als iemand mij dan aan een goed stappenplan kan helpen? Er zit wel een elektronicazaak hier in de plaats, dus aan onderdelen komen is niet zo moeilijk.

[ Voor 20% gewijzigd door -W0kk3L- op 05-01-2003 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Hehehe, ik heb ook nog eens zitten experimenteren, we hadden hier een klein LCD tv-tje liggen dat stof aan het happen was. Heb 'm nu via m'n tv-out aangesloten, is alleen met z'n 7,6cm diagonaal wel een beetje klein voor films. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/a.vandegriendt/tv.jpg
Toch wel een leuk modbaar dingetje om in een compu-case te hangen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Cheater schreef op 04 januari 2003 @ 17:56:
URL of pics of telefoonnummers of prijzen graag!
Je moet effe op zoek gaan naar 12v voeding topics hier op GoT, dan kom je het wel tegen. Maar helaas... een zwager van mij is daar al achteraan geweest en als simpele particulier kan jij die dingen niet kopen naast het feit dat ze aardig duur kunnen zijn.

Als het om een VIA EPIA gaat kan je hetbeste zo'n kast kopen waar een complete 12v voeding in zit die ook nog eens goedkoper is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

Toewan schreef op 05 January 2003 @ 02:41:
Hehehe, ik heb ook nog eens zitten experimenteren, we hadden hier een klein LCD tv-tje liggen dat stof aan het happen was. Heb 'm nu via m'n tv-out aangesloten, is alleen met z'n 7,6cm diagonaal wel een beetje klein voor films. :)

afbeelding
Toch wel een leuk modbaar dingetje om in een compu-case te hangen ofzo.
Dat is nog eens een goed idee
maarja als je tv out hebt kan je alleen nog maar switchen, het zou mooi geweest zijn als je het aankon laten staan terwijl je desktop ook aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
Mja maar ik denk dat de meeste bij dit soort projecten toch alleen stand-alone TFT willen

[ Voor 2% gewijzigd door Cheater op 05-01-2003 23:29 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

lcd? www.kijkshop.nl lekker groot en cheap!

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
die van 180 euro? het is een mooi ding ja,
kijk ik wil em in een 2 wielig voertuig zetten in plaats van de kilometerteller, maar wat moet dat nou met de 'REGEN' ??? zijn die apparaatjes een beetje waterdicht? (spatwaterdicht heet dat dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisja
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik heb inmiddels dat dingetje gekocht dat bij de kijkshop tekoop is.
Je heb er 2, 1tje van 12 en 1tje van 14 centimeter. Ik heb de 14 centimeter gekocht en moet zeggen hij werkt lekker op TV-out. Films kijken kan prima alleen moet je wel de resolutie van je grafische kaart erg laag zetten en de pictogrammen en lettertypen ook erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Wisja schreef op 06 januari 2003 @ 11:19:
Ik heb inmiddels dat dingetje gekocht dat bij de kijkshop tekoop is.
Je heb er 2, 1tje van 12 en 1tje van 14 centimeter. Ik heb de 14 centimeter gekocht en moet zeggen hij werkt lekker op TV-out. Films kijken kan prima alleen moet je wel de resolutie van je grafische kaart erg laag zetten en de pictogrammen en lettertypen ook erg groot.
Klopt helemaal:
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/car/DSCF0003.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Cheater schreef op 06 januari 2003 @ 00:14:
die van 180 euro? het is een mooi ding ja,
kijk ik wil em in een 2 wielig voertuig zetten in plaats van de kilometerteller, maar wat moet dat nou met de 'REGEN' ??? zijn die apparaatjes een beetje waterdicht? (spatwaterdicht heet dat dan)
nee die zijn niet waterdicht, maar je kunt makkelijk een behuizing daarvoor maken en die afdichten met rubber, moet je wel een klein stukje plaatwerk wat warmte geleidt anders fikt ie je eens door ;)

Ik was me al af aan het vragen waarom niemand dat schermpje kende ;)

Is een heel fijn ding hoor...

Ik ben alleen benieuwt wat dat MP3 ding / DVD player toestand is en wat 't kan mbt het display, komt er bij MP3 iets op 't scherm wat ergens op lijkt, zo ja dan mag ie in mijn auto voor dat bedrag ;) :9

edit:

typo!

[ Voor 28% gewijzigd door zwahiel op 06-01-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 16:09

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Hm.. Doe ik weer leuk,. maar ik zie 'm nergens hoor, "de lcd van 180 euro"? 8)7
Welke catogorie staat hij onder? (jaja, }:O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Lord_aragorn schreef op 07 januari 2003 @ 03:09:
[...]

Hm.. Doe ik weer leuk,. maar ik zie 'm nergens hoor, "de lcd van 180 euro"? 8)7
Welke catogorie staat hij onder? (jaja, }:O)
Succes met slopen
Hier zit ook een schermpje bij. (beetje te duur >:))

Ik kan dat display ook niet vinden (daar gezocht op LCD, TFT en display)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ze zijn op die losse lcd schermen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
zwahiel schreef op 07 January 2003 @ 15:48:
ze zijn op die losse lcd schermen.. :'(
Gisteren heb ik ze nog hier in Eindhoven in de vitrine zien liggen.. Konden ze ze niet meer bijbestellen ofzo ??
Anoniem: 64476 schreef op 05 January 2003 @ 09:20:
[...]

Dat is nog eens een goed idee
maarja als je tv out hebt kan je alleen nog maar switchen, het zou mooi geweest zijn als je het aankon laten staan terwijl je desktop ook aan is.
In mijn main pc zit een dual-head kaart. Alleen nou nog een keer een kabeltje zien te fixen van s-video -> 3,5" koptelefoonplug.. Of s-video -> tulp (vrouwtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
en Cheater vond de knop 'Volgende >>' >:)

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS87716g.gif

Marquant Hoofdsteunhouder MTS-2
Artikelnr. 87716
14 cm. Kleurenscherm. NTSC/PAL automatische schakeling. Incl. afstandsbediening. RCA video input. RCA audio input. Draaibare voet. Incl. aansluitkabels.
€ 179,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Sjah, dat is wel een displaytje waarbij je je letters groot moet maken omdat je ze anders never kan lezen.. das wel een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
Solosmots schreef op 08 januari 2003 @ 09:30:
Sjah, dat is wel een displaytje waarbij je je letters groot moet maken omdat je ze anders never kan lezen.. das wel een nadeel.
Ja maar dat is toch bij elk schermpje... elk tft schermpje van die soort, is klein, en moet gewoon alles vergroot worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Cheater schreef op 08 januari 2003 @ 09:37:
[...]

Ja maar dat is toch bij elk schermpje... elk tft schermpje van die soort, is klein, en moet gewoon alles vergroot worden
Niet helemaal, er zijn ook directe VGA schermen in 640x480 of 800x600, die zijn alleen heel wat duurder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
dan valt die dus eigenlijk al buiten beschouwing ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31836

Kijk ook eens op :

www.mp3car.com

hier vindt je software en andere dingen die interesant kunne zijn als je een comp in je auto wilt.

Op dit moment heb ik een via epia c3-800 in mijn dashbordkastje + 30 Gb Hd ~3000 mp3's en een aantal video clips. Een irman voor de afstands bediening, en een 4" schermpje dat na een beetje soldeer werk keurig beeld geeft via de tv-out. en ook nog een 4x40 lcd scherm voor wat info zoals mbm en andere dingen

voor de software ben ik er nog niet helemaal uit, op dit moment speel ik een beetje met auto-play, cobra 3, media engine en nns.
allemaal van mp3car.com

Voor de voeding heb ik een sproggy2.8 gebouwd voor info wederom mp3car.com
er zijn meerder leden uit nederland aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Cobra 3 ????
Volgens mij hebben ze alleen Cobra 2 v3.xx downloadbaar...
Heb ik mee gespeeld maar ging gigantisch over zijn nek van 10 Gb aan MP3's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31836

Ja dat klopt maar als beta tester heb ik cobra 3 gekregen maar tot nu toe heeft het me nog niet kunnen overtuigen.Dus eigenlijk valt er 1 af , blijft er nog genoeg over.
Aan de andere proggie's wordt nu nog steeds druk gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 15:44

Super Snackman

Snekgek

Ik lees op de site van Mobitronic dat de omvormers een continu uitgangsvermogen van 30 minuten hebben. Wat betekent dat, en wat gebeurt er dan NA die 30 minuten.
Ik ben een leek, vandaar deze vraag

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Vermogen is in Watt (W) dus hoe ze aan die minuten komen :?
Heb je het goed gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Eingangsspannung 12 V: 10-15 V DC; 
Eingangsspannung 24 V: 20-30 V; 
Ausgangsspannung: 210-230 V AC; 
Ausgangsfrequenz: 50 Hz; 
Leerlaufstromaufnahme: < 0,15 A; 
Dauerleistung (30 Minuten): 150 W; 
Spitzenleistung: 300 W; 
Ausgangsspannungsform:  ; 
Wirkungsgrad: bis 90 %; 
etc

Daarmee bedoelen ze dat het ding nogal warm kan worden bij dat vermogen (150W) en als gevolg daarvan er wel eens de brui aan kan geven.
Wel raar dat ze dan niet ook nog een vermogen opgeven wat je wel oneindig lang eruit kunt trekken.

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74842

goeje gaat het groot nederlands dictee nog wel ooit winnen

(nofi of course )

oke dan 8)7 :r :r:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Topicstarter
/kick

Ik heb eindelijk foto's gemaakt in ingescanned. Het resultaat vind je hier. Ik moet eigenlijk nog meer plaatjes maken, maar die komen nog wel een keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
VIA EPIA moederbord.
256MB Dimmetje (128 is genoeg, maar deze dimm doet het niet in m'n BX-moederbord omdat ie single-sided is.
Hitachi 2,5" 40GB HDD (Een laptop-schijf, want die kunnen beter tegen schokken).
Een power-converter 12V= --> 230V ~ icm een 235W ATX-voeding. Ik heb een 12V-->ATX voeding gekocht, maar die krijg ik niet werkend :-(
Een 4.1 kanaals eindversterker.
Een subfoofer.
2x Philips luidsprekertjes voor op de hoedenplank (uit m'n CX gehaald).
2x Fiat luidsprekertjes die al in de voordeuren zaten toen ik de auto kocht.
Leuke typo :P
jammer van die voeding die niet werkt.. doet ie gewoon helemaal nix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Topicstarter
Solosmots schreef op 03 May 2003 @ 15:38:
Leuke typo :P
jammer van die voeding die niet werkt.. doet ie gewoon helemaal nix?
Typo verbeterd. Die voeding is vaag. Als ie aan zou moeten gaan, dan floept ie steeds aan en uit, achter elkaar door. Na veel gepruts heb ik ook nog de zekering opgeblazen. Sindsdien heb ik de moed opgegeven. Wel kut, want het was een duur ding; ik heb 'm uit de VS over laten komen :( .

Ik moet maar gewoon even een goede zekering terugsolderen en het ding terugsturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67209

Henk B schreef op 10 January 2003 @ 20:01:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Eingangsspannung 12 V: 10-15 V DC; 
Eingangsspannung 24 V: 20-30 V; 
Ausgangsspannung: 210-230 V AC; 
Ausgangsfrequenz: 50 Hz; 
Leerlaufstromaufnahme: < 0,15 A; 
Dauerleistung (30 Minuten): 150 W; 
Spitzenleistung: 300 W; 
Ausgangsspannungsform:  ; 
Wirkungsgrad: bis 90 %; 
etc

Daarmee bedoelen ze dat het ding nogal warm kan worden bij dat vermogen (150W) en als gevolg daarvan er wel eens de brui aan kan geven.
Wel raar dat ze dan niet ook nog een vermogen opgeven wat je wel oneindig lang eruit kunt trekken.
120mm fannetje erin modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246353

waarom neem je niet gewoon een dockingstation plus laptop?

dock onder de hoedenplank, extern (touch) schermpje(s) aansluiten en n klein wireless keyboard, universele 12V-18V omvormer van 25 euri ertussen en je kunt je PC gewoon opgeladen en wel onder je arm weer meenemen!

Op die dock kunt je aansluiten wat je maar wilt natuurlijk en alles erachter kun je wegwerken en vast inbouwen in de auto, de PC blijft een zelfstandige laptop die je gewoon helemaal los van de auto op de accu kunt gebruiken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:55
lool das een ouwe koei uit de topicen sloot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenthumb1982
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:56
Voor de huidige stand van zaken op carpc-gebied, lees dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 21:18
Je kan idd beter doorgaan in het andere topic, 4 jaar na de laatste post wordt het moeilijk de discussie weer aan te zwengelen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.