Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
WIl je een mooie NIET standaard case? koop premodded.
WIl je een mooie mod om trots op te zijn?
neem er de dan de tijd voor, denk dingen uit
zorg dat je de geode spullen en materialen krijgt
bouw op je gemak aan de mod, hoeft niet in een maand af...
en wees trots op het eindresultaat.
als reactie op mark vanwege de eerst zelfgemaakte ccfl:
ccfl's waren volgens mij niet voor het casemodden ontwikkeld toch? dat kun je wel zeggen van al die mooie meerkleuren fans
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Anoniem: 38241
Het "gevoel" gaat em niet over "DIT IS UNIEK" , maar eerder om " DIT HEB IK GEMAAKT, EN IK BEN ER TROTS OP" Iets dat verleden jaar mooi was is nu ineens niet meer mooi ????
Uniek is iets dat deze dagen nog héél weinig bestaat, maar dat neemt niet het recht weg van de noobs om hetzelfde te doen als hun voorgangers!!
Tot zover mijn filosofische modus

Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand anders hem nabouwt, de Spacecase is trouwens ook al geimiteerd (the TimeBomb) en ik vind hem prachtig. Waarom? Niet omdat die ORIGINEEL is ( dat was ik namelijk) maar omdat 'ie MOOI is.
Het 1337-e gevoel is er nog steeds, het gaat mij om de hobby, niet om andere de loef af te steken. Het is gewoon leuk om iets MOOIS te bouwen, niet om iets ORIGINEELS te bouwen.
Ik weet nog wel dat in het IA-topic van het Via Epia MoBo'tje al werd gepost over het feit dat er veel zelfbouw cases en MODs op GoT te zien zouden zijn die veel op elkaar zouden lijken, maar ondanks dat tiidens die actie meer dan 50MoBo zijn verkocht, heb ik maar een stuk of 6 uitgewerkte (zelfbouw)kasten gezien. Veel minder dan ik verwacht had, gezien het suc6 van die Actie.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Anoniem: 35969
Af en toe komen er nog wel leuke dingen langs hoor daar niet van. Zelf ben ik nu ook wel met iets origineels bezig vindt ik zelf. Namelijk een (uitgebreide) stealthbaybus. Ik weet dat die al een keer eerder zijn gemaakt door mensen, maar je ziet ze toch maar heel zelden. (En ook niet zoals ik het doe, maar dat zien jullie wel als ie af is
Ik ben het ook zat. Het hele forum word door n00bs overspoeld. Niks is meer leuk om te lezen of naar te kijken. Alles heb je al gezien.
Ik ben nu bezig om iets nieuws te maken, wat weet ik nog niet precies, maargoed ik heb nu een lege HX08 staan.
Ik begrijp iig precies wat er bedoeld word en kom ook met veel minder plezier op het forum. Niet alleen het casemod gedeelte is erg achteruit gegaan de laatste tijd, ook de andere gedeeltes van het forum.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Anoniem: 33946
Klopt heb je ook zeker gelijk in heb in deze thread al eerder gepost en zoals ik daar ook al zei-=MOL=- schreef op 20 september 2002 @ 10:46:
Ik reageer maar gewoon. Ik ken het gevoel maar al te goed. Voor de duidelijkheid, ik heb alleen de eerste post gelezen. Kreeg de link van Gman.
Ik ben het ook zat. Het hele forum word door n00bs overspoeld. Niks is meer leuk om te lezen of naar te kijken. Alles heb je al gezien.
Ik ben nu bezig om iets nieuws te maken, wat weet ik nog niet precies, maargoed ik heb nu een lege HX08 staan.
Ik begrijp iig precies wat er bedoeld word en kom ook met veel minder plezier op het forum. Niet alleen het casemod gedeelte is erg achteruit gegaan de laatste tijd, ook de andere gedeeltes van het forum.
Kom dan eens met iets moois iets nieuws Laat me eens wat lezen
het is makkelijk om te zeggen, te veel n00bs/onzinnige topics doe dan wat aan
Anoniem: 26005
Maarja, wat doe je eraan?
(btw. ik zit hier eigenlijk al een half jaar langer dan je kunt zien in me profile, ik heb een hele tijd onder een andere naam gepost, maar die is een keer verwijdert, problemen met de database enzow...)
Alchemy is nu Freaky, bijna nooit meer op GoTXavier schreef op 19 september 2002 @ 22:50:
Ik ben het er totaal mee eens.
Nog met mijn vorige naam was ik hier bekender.
Toen kwam je ook veel MasterOverdrive,Gman, Alchemy enz. tegen.
Spreek hem nog wel eens op MSN/ICQ
Vroeger...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Anoniem: 52326
TUTORIALS ZULLEN VERBODEN MOETEN WORDEN!!!
deze verzieken de hele GOD gedachte als je casemod gelukt is
maar dat is alleen maar mijn mening.
Anoniem: 36880
Omdat iemand al eens een Casemod gemaakt heeft mag een ander dat niet meer doen ?
Doe ff normaal zeg.....
En die inkoop akties is just heel erg GOT : Tweakers voor Tweakers.
Is dit forum er niet voor om elkaar te helpen ?
Maar als jij alleen hier komt om op te scheppen, be my guest... maar loop niet zo te zeiken ... pfff
Anoniem: 23297
daarom kom ik hier ook niet zo vaak meer.
(Owja mijn vorige account was gebanned vandaar dat ik met deze nog niet zo lang lid ben
Hij zegt niet dat het niet mag, maar het is tegenwoordig juist zo dat als je een CM geproduceerd hebt dat je dan alleen maar commentaar krijgt van onorigineel enzo...Anoniem: 36880 schreef op 20 september 2002 @ 11:59:
Sjees..... Wat een bagger zeg.....
Omdat iemand al eens een Casemod gemaakt heeft mag een ander dat niet meer doen ?
Doe ff normaal zeg.....
En die inkoop akties is just heel erg GOT : Tweakers voor Tweakers.
Is dit forum er niet voor om elkaar te helpen ?
Maar als jij alleen hier komt om op te scheppen, be my guest... maar loop niet zo te zeiken ... pfff
En wat betreft de IA's: goede IA's zijn altijd welkom, maar er werd op een keer voor werkelijk elk schroefje dat nodig was een IA gestart...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Anoniem: 23911
hup hup, iedereen weer aan het casemodden....
Dit is zonde van je tijd...
Al de tijd die je hier doorbrengt had je ook kunnen besteden aan je MOD...
Anoniem: 41007
En dat gezeik over inkoopakties moet ook maar eens ophouden, schitterende gedachte dat bepaalde mensen de moeite nemen om zo'n aktie te organiseren, die vergroten toch het saamhorigheidsgevoel!! En of dat nu over een LCD, een LEDje of een schroefje gaat boeit niet, blijkbaar is er vraag naar die spullen!
Anoniem: 24036
Anoniem: 23911 schreef op 20 september 2002 @ 13:19:
* Anoniem: 24036 Genoeg gepraat....
hup hup, iedereen weer aan het casemodden....
Dit is zonde van je tijd...
Al de tijd die je hier doorbrengt had je ook kunnen besteden aan je MOD...
Heb jij ook die foto gezien voordat ie weggehaald werdAnoniem: 24036 schreef op 20 september 2002 @ 13:44:
[...]
vindt je deze smilie niet erg veel op ReseTTim lijken ?
Yep, helemaal mee eens. Vroeger keken mensen hun ogen uit als ze m'n pc zagen en nu is het echt zo van oow ja dat kun je daar en daar kopen, dat heb je zeker uit de computeridee heAnoniem: 37691 schreef op 19 september 2002 @ 20:23:
Ik weet niet hoe jij er over denkt maar ik vind het echte 1337 gevoel van +/- 1 jaar terug gewoon verdwenen
waarom?
• Iedereen heeft die mod al(wow, kijk mijn raam met ccfl, endergelijke)
• Steeds meer dingen worden (her)ondekt die ik 1 jaar terug al gezien heb
• Casemod spullen zijn overal te koop
• Inkoopacties verpesten alle lol van het _moeilijk_ aan te komen spul
• etc.
Ik vind het dus gewoon jammer dat het nu zo gaat.
Nou wil ik van casemodders die langer dan +/-9 maanden* Devil in CME zitten een andwoord, en niet van mensen die er _geen_ kaas van gegeten hebben.
wie vind dat ik hier gelijk in heb?
* Devil mensen alla ReseTTim, oeloe, Pureoptical, Maurice, Bart Banaan, en andere mensen die hier echt veel in betekenen(sorry als ik je vergeten ben).

Daarom kom ik hier ook bijna niet meer. 'T zijn altijd de zelfde vragen en plaatjes. Glowpad hier hoe moet ik een window zagen daar, ik heb een ccf uit me scanner kan ik die gebruiken enz enz.
edit:
weetjewat, ik ga gewoon weer lekker aan de gang, ga eindelijk m'n lcd maken (draadje los) en die plexi case ook maar eens afmaken
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
't Is net als gabber, iedereen zegt dat het dood is, maar stiekem leeft het voort!!!
Ik ga nu weer verder met mijn papier mache...
Hmmm ... dan moet je toch wat extremer te werk gaan hoor ...
Ik heb ook alle standaard dingen aan me kast gemod ... maaaaar mensen bljiven zeggen: "Jezus ... waarom, watte, owjah"
En zoals ik al zei, het is allemaal standaard geworden, en niet meer nieuw, maar als JIJ iets maakt/mod moet JIJ het toch 1337 en mooi vinden, ofniedan ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Anoniem: 20007
Geloof me dat de doorsneecomputergebruiker z'n ogen uitkijkt als hij een gewindowde watergekoelde kast met knipperende fans, blauwe baybus, hd VU meter met blauwe leds, LCD en rijkelijk voorzien van blauwe en rode ccf, kortom een opgetuigde kerstboomTheDarkLord666 schreef op 20 september 2002 @ 14:17:
KEKEN hun ogen uit ...
Hmmm ... dan moet je toch wat extremer te werk gaan hoor ...
Ik heb ook alle standaard dingen aan me kast gemod ... maaaaar mensen bljiven zeggen: "Jezus ... waarom, watte, owjah"
En zoals ik al zei, het is allemaal standaard geworden, en niet meer nieuw, maar als JIJ iets maakt/mod moet JIJ het toch 1337 en mooi vinden, ofniedan ?
Maarja, nu is dat toch wel het minimum wat een casemodder er in moet hebben zitten
LOL heb ik 2 hobby's waarvan de massa denkt dat het dood is maar de harde kern houdt het in leven...Benadski schreef op 20 september 2002 @ 14:16:
Ach, fantasie kent geen grenzen... Het gevoel is bij mij niet dood...
't Is net als gabber, iedereen zegt dat het dood is, maar stiekem leeft het voort!!!
Ik ga nu weer verder met mijn papier mache...
Ik moet eerlijk zeggen: ik heb me een tijd lang een beetje geschaamd voor de gabber muziek (meer eigenlijk voor de kleutertjes die dachten dat je met een trainingspak en een gabber piet cd een gabber was), maar de laatste tijd merk ik dat heel veel mensen het toch wel mooi vinden en dat het ook bij het uitgaan af en toe tussen de trance door gemixt wordt
en al die koffermod's die zie je elkedag.. daar word ik een beetje zat van..
en topic's zoals [EL] hoe moet dit.. dat is ook zeer vervelend!
alleen als je vraagt naar drivers van een TV kaart voor win xp.. als je heel google al hebt doorgekeken.. dan word je topic dichtgegooit
dit is erg vervelend. als je echt iets niet kan vinden dan mag je het toch vragen
en als iemand dan een linkje naar google geeft.. dan heb je daar niets aan.. geef dan nuttige info...
ff mijn frustratie kwijt over die admin..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Looki schreef op 20 september 2002 @ 14:25:
ben ik het volledig mee eens. na lang forumen gaan alle mods steeds meer op elkaar lijken. als je nu eens van die mods maakt zoals dat koffiezet app of dat ding van resettim (sorry ik jou mod 1337..:) ) of die van bartbanaan, kijk dan ben je een echte keesmodder!
en al die koffermod's die zie je elkedag.. daar word ik een beetje zat van..
en topic's zoals [EL] hoe moet dit.. dat is ook zeer vervelend!
offtopic:
alleen als je vraagt naar drivers van een TV kaart voor win xp.. als je heel google al hebt doorgekeken.. dan word je topic dichtgegooit(door Courage BTW)
dit is erg vervelend. als je echt iets niet kan vinden dan mag je het toch vragen
en als iemand dan een linkje naar google geeft.. dan heb je daar niets aan.. geef dan nuttige info...
ff mijn frustratie kwijt over die admin..
Die admin heeft vast wel icq en in iedergeval een e-mail adres, kun je daar netjes je probleem aan hem voorleggen, werkt vast beter dan hier klagen
Zelfbouw kasten, zoals die Ice Cube... Of de Space Case van Bart BanaanAnoniem: 40554 schreef op 20 september 2002 @ 14:29:
tja... wat is dan tegenwoordig nog orgineel ?
Anoniem: 64317
ik vind dat als je een hobby hept en het leuk vind je die moet houden. zo'n jaar geleden zat iedere huisvrouw (sorry maar ik weet het ff niet anders te zeggen) 3d kaarten te maken. iedereen in de ban van 3d kaarten. na 6 maanden en een kerst vol met die kaarten vond iedereen de lol er een beetje af, men wist nix meer te bedenken. nu zit iedereen weer lekker voor de beeldbuis.
moraal: ook al heeft iedereen alles al gemaakt, als je er zelf maar plezier in hebt.
wat ik nu gemaakt hep is ook niet orgineel meer maar ik vind het leuk om te maken en het staat leuk met de rest van mn kamer.
doe waar je zin in heb......
en wat intresseert het jou of het nog orgineel is, jij vind het toch mooi....
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 64317 op 20-09-2002 14:37 . Reden: typje ]
Ik kwam zelf voor het eerst met Casemodden in aanraking toen in de Kijk dat stukje las over Casemodders, sinds die tijd zijn mijn handen gaan jeuken. Ik ben nu (bijna 2 jaar later denk ik) eindelijk samen met een vriend begonnen aan een casemod.
Helaas moet ik bekennen dat ie niet origineel is (felgroen, biohazard logo uitgedremeld, plexi etc.). Dat mis ik wel aan de meeste casemods van nu, de originaliteit. Ik ga zelf na dit project aan geheel ander soort custom case beginnen. Die ga ik helemaal van 0 opbouwen :)/
ik heb nou als idee:
zelfmaak case, 386 mobo+spul er bij.
die zelfmaak case krijgt het thema 'save tha nature', en ik heb vroeger modelbouw gedaan, meer zeg ik niet
Met een orginele mod komen is niet makkelijk (zelfs een icon maken lukt mij niet), maar ik vind wel dat iedereen die iets maakt daar trots op mag zijn en dat uit mag dragen.
Dus reacties als : "naaper" "hebben wel al zoveel gezien" "mijn raam is netter afgewerkt" vallen bij mij niet in goede aarde !
Ik hoop dat ik nog vele mods mag zien, ook al heb ik er al tientallen mogen aanschouwen, en wellicht komt er een dag dat jullie mijnes kunnen bekijken (en uniek/orgineel/strak/blits/mooi vinden natuurlijk).
btw wat betekend 1337 eigenlijk ?
Yamaha FZ1 :-)
1 staat voor L, 3 voor E en 7 voor TOoyevaar schreef op 20 september 2002 @ 19:26:
btw wat betekend 1337 eigenlijk ?
dus LEET ofwel ELITE
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
* kleinelievewolff vind dat nostalgie ook niet meer is wat het geweest is!
edit:
Linkjes gevonden:
Alweer een KeesMot met pikkies
Barbie Case Mod (Red Light District)
Anoniem: 65412
The Easy Way
Ik zelf ga voor The Hard Way, ben momenteel goed aan het bedenken of ik toch nog met iets unieks kan komen, in ieder geval zelf gemaakt, van die pre-modded stuff hoef ik niks te weten

en nee dit is niet pas mijn derde post, het is alleen een ander naam, vandaar
Advanced Casemodding & Electronica
Want DOC betekend ook Die hard Overclocking & Cooling
Voor basic mods enzo (goed commentaar) moeten ze maar naar het forum van ccmod
Je wilt dus:Anoniem: 37691 schreef op 19 september 2002 @ 20:23:
Ik weet niet hoe jij er over denkt maar ik vind het echte 1337 gevoel van +/- 1 jaar terug gewoon verdwenen
waarom?
• etc.
Nou wil ik van casemodders die langer dan +/-9 maanden* Splash in CME zitten een andwoord, en niet van mensen die er _geen_ kaas van gegeten hebben.
* Splash mensen alla ReseTTim, oeloe, Pureoptical, Maurice, Bart Banaan, en andere mensen die hier echt veel in betekenen(sorry als ik je vergeten ben).
1. Dat het casemodden weer zo moeilijk en irritant wordt dat niemand het kan doen.
2. Dat alleen de mensen die jij toevallig 1337 vindt in dit topic mogen posten?
F**kker tog op man.

Anoniem: 24036
Foto ? Ik ken ReseTTim persoonlijk (en oeloe, roog en m3ga-man)Demoniac schreef op 20 september 2002 @ 14:07:
[...]
Heb jij ook die foto gezien voordat ie weggehaald werd
IK heb hem geholpen zijn case te bouwen. (zie frontplate)
Ik ben ook plannen aan het maken daarvoor (waar woon je
Maar over het topic, je hebt helemaal gelijk. Steeds meer mensen met VEEL geld hebben steeds mooiere cases die hun ook allemaal kant en klaar hebben gekocht. Zo is waterkoeling niks bijzonders meer ATM. Er zijn echt heel veel mensen die dat al hebben zonder dat ze er iets voor hoeven te doen. Allemaal kant en klaar gekocht.
Ik heb het zelfde gevoel als topicstarter. Ik loop nu meer dan 1.5 jaar rond @ GoT en heb mooie en nieuwe dingen gezien. Maar ook zat na-apers en standaard mods.
beetje baaldag (omdat je MOD met raam met ccfl niet lukteAnoniem: 37691 schreef op 19 september 2002 @ 20:23:
waarom?
• etc.
Nou wil ik van casemodders die langer dan +/-9 maanden* jeffreystegeman in CME zitten een andwoord, en niet van mensen die er _geen_ kaas van gegeten hebben.
* jeffreystegeman mensen alla ReseTTim, oeloe, Pureoptical, Maurice, Bart Banaan, en andere mensen die hier echt veel in betekenen(sorry als ik je vergeten ben).
AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X
Ik ben het wel met hem eens.....Lang geleden toen ik nog een andere username had dacht ik ook altijd "w00t".....maar nu...meer iets van "gaap". Het gaat bij mij niet om de moelijkheidsgraad, maar de orginaliteit.Splash schreef op 20 september 2002 @ 19:40:
[...]
Je wilt dus:
1. Dat het casemodden weer zo moeilijk en irritant wordt dat niemand het kan doen.
F**kker tog op man.![]()
![]()
Zelf heb ik nog wel een 1337 idee, maar vertel ik niet
Overigens ben ik ook geen casemodder, maar ik vind het leuk om af en toe (15 min per dag) rond te surfen.
Overigens vind ik het toch wel dat iedereen zijn resultaten mag posten. Alleen doe er volgende keer iets "orgineels" bij
* Als iemand het echt wil weten moet hij het maar zeggen. Moet ie het ook _ECHT_ uitvoeren + ideecopyright by * blackangel bij zetten
[ Voor 0% gewijzigd door blackangel op 20-09-2002 19:54 . Reden: foutje bedankt ]
Ik zelf begon met het irriteren aan het lawaai (superorb), waterkoeling was de volgende stap. Daar waren natuurlijk wel aanpassingen voor nodig, en van het een komt het ander... (waterkoeling, window, gfx lcd, en nog bezig)
Als je naar GoT kijkt is het niet origineel, maar ik ken weinig mensen irl die zoiets hebben (water? in je computer? gaatie dan niet kapot?)
(is dit ook de plaats om ff de mensen te bedanken @ GoT en t.net voor alle guides, tips en hulp?)
(twee rechter ogen is vaak nog beter dan twee rechter handen
Het punt is dat iedereen op GoT hun eindresultaat van een mod wil laten zien, wat natuurlijk heel erg logisch is. Ik zelf wil dat ook graag, omdat ik wel wil weten wat de meningen van de andere tweakers zijn over mijn mod.
Misschien is het een idee om naast 'Casemodding & Elektronica' een nieuwe groep te creeren met de naam 'Innovation Modding' ofzo
Toen in 1948 de eerste commercielen computer werd gebouwd de 'UNIVAC', begonnen we natuurlijk meteen met modden, probleem is nu dat alles wel sneller wordt enzo, maar dat het uiterlijk niet meer veranderd. Bedoel een HD is nog steeds een HD en een computer kast is nog steeds een kast. Denk dat de ideen wel zo'n beetje zijn uitgeput wat betreft het modden van de computer zelf. Of heeft er iemand nog een idee
Wat de ECHTE casemodder van de iets mindere casemodder onderscheid is dat de een zich WEL ergerd aan dat ene milimetertje dat een schakelaar of led lager/hoger/anders zit.
Dan gaat de hele baybus (nja, afdekplaatje
Maar goed.. wat ik zelf me het meest aan erger is de uitlijning van leds / schakelaars in een baybus
Zelf vind ik dat een casemod er gewoon PERFECT uit moet zien... Niet kwanitatief, maar kwalitatief ! Orginaliteit is trouwens ook nog steeds belangrijk
[ Voor 0% gewijzigd door frapex op 20-09-2002 20:38 . Reden: typ0z ]
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
1: Ik vind het inderdaat jammer dat er nu zo makkelijk aan te komen is(aan de ene kant), de andere kant ook weer niet, er wordt nu wel meer casemod spul gemaakt(zie antec fan).Splash schreef op 20 september 2002 @ 19:40:
[...]
Je wilt dus:
F**kker tog op man.![]()
![]()
2: niet alleen de mensen die ik 1337 vind hoor
iedereen mag posten, maar ik wou vooral reacties van mensen die langer op GoT zitten, omdat zij het probleem begrijpen en de nieuwere mensen niet.
nouja, ik had eerst ook een window gemaakt die vierkant is, nou heb ik een wazige vorm(zie pics), en ik vind idd ook dat een mod er mooi uit moet zien.frapex schreef op 20 september 2002 @ 20:34:......
Maar goed.. wat ik zelf me het meest aan erger is de uitlijning van leds / schakelaars in een baybus
Zelf vind ik dat een casemod er gewoon PERFECT uit moet zien... Niet kwanitatief, maar kwalitatief !
deze pics zijn oud, binnekort maak ik nieuwe pics van mijn case met goeie cam.
mijn window heeft nou ongeveer deze vorm:

ja heel soms wel, maar ik vind als hiehard casemodder dat wij er iets aan moetten doen.Old_Sparky schreef op 20 september 2002 @ 20:53:
je hebt gelijk maar heel af entoe komen er nog wel nieuwe dingen langz
oproep aan 'DieHardCaserModders':
ontwerp/bedenk/maak eens een paar dingen die nog nooit gemaakt zijn, probeer eens met oude ideetjes nieuwe dingen te maken waar je u tegen zecht, bedenk maar iets.
ik weet dat het moeilijk is, ook voor mij, maar ik heb zeker 2 ideetjes waarvan er 1 al half is uitgewerkt.
psst..... is ik mee bezig... niet soon klaar... nee... misschien over een jaar... will be nice... (zelf ook software schijven etc) (of heb ik het nu al een beetje verklapt?Anoniem: 37691 schreef op 20 september 2002 @ 20:57:
[...]
ontwerp/bedenk/maak eens een paar dingen die nog nooit gemaakt zijn, probeer eens met oude ideetjes nieuwe dingen te maken waar je u tegen zecht, bedenk maar iets.
ik weet dat het moeilijk is, ook voor mij, maar ik heb zeker 2 ideetjes waarvan er 1 al half is uitgewerkt.
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Jullie kunnen wel raden wat dit wordt.......
heb je msn?frapex schreef op 20 september 2002 @ 21:08:
[...]
psst..... is ik mee bezig... niet soon klaar... nee... misschien over een jaar... will be nice... (zelf ook software schijven etc) (of heb ik het nu al een beetje verklapt?)
jou msn mis ik al tijden!Bart_Banaan schreef op 20 september 2002 @ 21:13:
Hé het gevoel is vandaag terug gekomen:
[afbeelding]
Jullie kunnen wel raden wat dit wordt.......
mijn msn: mijnnickname @ mijnwebsite dot com
[/offtopic]
je spacecase met WC?
lets keep it a secret...
Hier al een eerste uitwerking van dat idee3lmowww schreef op 19 september 2002 @ 21:40:
mmm...
Boycot alle premodded cases!
(of moet ik dan ook geen standaard gerounde cables ed gebruiken)
Desnoods
Of we beginnen nu met een oldtime mod look...
zo oud mogelijk eruit laten zien (shit man, ik breng mezelf op een id)
[rml][ CM] Transplantatie AT-kast (veel pics)[/rml]
Athlon 1GHz in oude AT-kast gepropt.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
vrij oud al, en niet eens alle ideen er in gedaan......
Nou maar niet hopen dat iedereen dit window idee gaat jatten
Die fan rechtsonder is al vervangen voor een akasa blue led fan. Moet ook nog waterkoeling bij.
Ik probeer de 'standaard' mods in een nieuw jasje te gieten.
maar ik zou graag een MAC mod willen maken.. dus een via epia in een beeldscherm bouwen..
of is dit al eens gedaan?
ik heb nog een tulip 15" scherm staan! alleen geen mobo dus
als een ander dit doet.. let wel op schscherming hoog frequent!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Anoniem: 38034
Anoniem: 49130
Ik ben uiteraard ook weer bezig ... dit keer met waterkoeling ... maar natuurlijk niet normale waterkoeling ...Anoniem: 37691 schreef op 20 september 2002 @ 20:57:
denk dat het er wel erg leuk gaat uitzien ... maar het duurt zeker nog ff voordat ik alle spullen hegb
Waterkoeling sjit is duur ... nouja ... alles bij elkaar dan.
RAD, reservoir, Pomp, 2x 120mm Fans, slangen, koppelstukkies etc, waterblok, kast voor alles, kast voor PC ... en helaas groeit het geld niet op me rug, en heb ik ook geen geldboompie in de tuin.
Maar da's niet erg, houdt me ten minste lekker bezig
En ik heb ook nog geen fluffy PC's gezien hier op GoT, zoals de PC die ik heb gemaakt voor mijn vriendin.(ik hoop zsm pix te kunnen maken, heb nl zelf geen digicam
Ook heb ik nog maar 1 stofzuiger gezien
Ook in W&G, daar gaan nu een hoop mensen onwijs 3d'en met max etc., maar het gros kan er nix van..
Ook in dit geval geld ook dat gevoel voor vorm, kleur ,compositie , etc. bepaalt of je wat maakt van waarde.
Een heleboel nieuwe mensen komen TROTS hun EERSTE casemod laten zien. Ze zijn er blij mee en apetrots, zoals het hoort. Helaas zien de "oudere" modders dit als een zoveelste herhaling en beginnen de zooi af te kraken.
Het is dus hoe je het ziet, met hoe de sfeer achteruit gaat. Het ligt niet altijd aan de nieuwelingen. Beoordeel iemand zijn eerste mod es alsof je em nog nooit eerder gezien hebt. Laat een nieuwe modder merken dat hij wel serieus genomen wordt, en zorg ervoor dat hij ook trots kan zijn op zijn prestatie. Iedereen moet ergens beginnen, en voor een heleboel is dat hier...
Anoniem: 61422
Ik ben ook weer bezig...heb me koffermod nu bijna af. Dus nu ga ik verder met dit project : [rml][ CM] [ WC] Begonnuh met nieuwe CaseMod [ IDEE][/rml]Anoniem: 37691 schreef op 20 september 2002 @ 20:57:
[...]
Voor een kleine glim van mijn koffermod zie:

Binnekort een topic over mijn koffermod...
Voor mun msn: eagle_8825@hotmail.com
Anoniem: 61422
Hier geef ik hem ook wel weer gelijk in...-W0kk3L- schreef op 21 september 2002 @ 13:11:
Om ook weer even on-topic te komen... Wat ik jammer vind aan dit forum:
Een heleboel nieuwe mensen komen TROTS hun EERSTE casemod laten zien. Ze zijn er blij mee en apetrots, zoals het hoort. Helaas zien de "oudere" modders dit als een zoveelste herhaling en beginnen de zooi af te kraken.
Het is dus hoe je het ziet, met hoe de sfeer achteruit gaat. Het ligt niet altijd aan de nieuwelingen. Beoordeel iemand zijn eerste mod es alsof je em nog nooit eerder gezien hebt. Laat een nieuwe modder merken dat hij wel serieus genomen wordt, en zorg ervoor dat hij ook trots kan zijn op zijn prestatie. Iedereen moet ergens beginnen, en voor een heleboel is dat hier...
Anoniem: 60677
maar je moet het ook van de andere kant bekijken, dit is juist DE uitdaging om iets temaken wat een ander nog niet heeftv erzonne... met materialen die niet iedereen zo maar bedenkt of koopt
Zelf bouwen natuurlijk..Epsilon schreef op 20 september 2002 @ 19:47:
agrh oeloe, kom jij aan met een 19" bak met waterkoeling
Ik ben ook plannen aan het maken daarvoor (waar woon je)

/me tweakerspirit *
(daar gaat dit topic toch over..)
Ik kon via mijn werk aan een 19" behuizing komen van een 3000 Watt UPS...
Rest zelf gemaakt, van sloop of gekocht...
Alvast een preview, er komen nog een paar leuke features in..
Compleet opgebouwd vanuit de echt tweaker ged8e. Zoveel mogenlijk zelf gemaakt dus..
- Orginaliteit rulez, maar hou ook rekening met de beginnelingen. Ze doen hun best en verwachten een schouderklopje van de ervaren casemodders ;b
die vind ik mooi gemaakt(wel ooid eerder gezien, maar was niet klaar)
maargoed. even terugkomend op deze:
Dat ligt eraan HOE je het doet. een raampje hoeft niet per se vierkant te zijn. Ik heb voor mijn raam [pas gedaan, foto's volgen] ongeveer 3 uur gezeten. daarmee bedoel ik dus schetsen, iedeen opdoen. na 3 uur kwam dus het uiteindelijke ontwerp. [het idee kwam uiteindelijk van het luidsprekergaatje van de nokia 6510Sine schreef op 19 september 2002 @ 20:53:
ben het wel een beetje met king eens
een paar jaar terug had je met een raampje en waterkoeling nog iets extreems
tegenwoordig stelt het geen reet meer voor ...
Ik zie hier idd veel raampjes ed. die nog TIJDENS het modden gepost worden. Kijk, ik doe nu dit, etc. post dan 3 dingen, of de hele mod in één keer.
ook vind ik het idd jammer dat veel winkels hier een gat in de markt in zien, en er op afspringen. Het zal me nix verbazen als je over een maand of 2 al voor gemodde muizen met doorzichtig scrollwiel en blueleds kan kopen...
Ook moeten mensen eens wat meer gaan letten op het geheel: dus niet alleen dit die kleur, en dat weer een andere, random gekozen kleur, maar alles hetzelfde, eigenlijk alsof het een kunstwerk is. [beetje het dell princiepe]
Dat IAs het niveau verlagen vind ik niet echt terrecht, alhoeweil het natuurlijk wel jammer is dat er dan in een keer een hele lading mensen hetzelfde of vergelijkbaar product krijgen.
Nog een rede waaron het "1337 CM-feeling"weg is, is misschien wel omdat je eigenlijk te veel met tweakers onderling om gaat. het wordt welliswaar drukker op tweakers, maar wij maken met zn allen nog lang niet 1 procent van de bevolking uit. Daarom krijg je nog steeds wel leuke blikken en complimenten van mensen die nog niet "tweakafied" zijn: gewoon mensen op school etc.
óok is het zo dat hoe ouder je wordt, hoe meer je je gaat specialiseren in je hobby, wat waarschinlijk ook je vak is. zo krijg je het princiepe van "soort zoekt soort": ook op je werk [/hogere studie] zie je eigenlijk alleen maar mensen die op computergebied wat meer gewend zijn.
Als ik tegen iemand in de klas [5VWO, IRL] zeg: ik heb mn pc watergekoeld, is het zeer waarschijnlijk dat ik een reactie krijg in de buurt van: "WAT?, waarom bouw je een aquarium in je PC?" -"laat maar".
Terwijl de als ouderen onder ons [de "veteranen tweakers", zoals KoD] tegen iemand op hun werk/studie zeggen: ik heb mn pc watergekoeld, dat ze dan een reactie krijgen van: wie niet?
Het is dus waarschijnlijk gewoon een verschijnsel van "ouder worden". Nix aan te doen, maar wel erg jammer, vooral ook omdat zo door het "geen zin hebben in" veel kennis verloren gaat.
Gelukkig heb ik dr nog geen last van, ik ben nog volop bezig!
t#ring, het lijkt wel een column!
voor de maker van dit: http://home.wxs.nl/~merab000/mods/bong.html ding:
ik had deze nooit gezien. maar wist je dat ik gisteren onder de douche op precies hetzelfde id kwam?
ps: DigiBoy's DigiCube vind ik trouwens ook gewoon pure
Voor KingOfDos' Case-Mod-idëen-bus
• doe IPV een fan/lcd eens je cd/dvdrom in de zijkant. handig als je plaats te kort komt. ik heb namelijk mijn kast op mijn bureau staan, met de zijkant naar mij toe, zodat ik lekker naar binnen kan gluren
• of bouw je gsm/pda/whatever craddle netjes in de voorkant, dat zal er ook
• ook leuk: bensu-[snel]oplaad station dr in!
• intergrated-subwoofer, met tweetertjes aan de zijkanten! [weet niet of ie al bestaat?]
• maak kleine ledjes in je molex stekkers [die bestaat vast nog niet :P]
• maak je hele muis van plexiglas
• window in je monitor [imac id] [bestaat die al?]
• geen blauwe maar witte leds
• een webcam om je waterflow in de gaten te houden [had ik al :P]
• hardware voltmetertjes voor al je voltages [krijg je zo'n mooi paneel]
nog wat tussendoortjes voor als je niets te doen hebt:
• ga naar de elektroboer en haal daar spiraalkabel en round AL je kabels [fan, voeding[vooral die van je mobo], lcd etcetc]
• spuit je fans in de kleur van je kast
• maak usb[2]/fiwi in je front
dat was het wel zo'n beetje. 's nachts en op de wc krijg ik altijd goede id-en
[ Voor 0% gewijzigd door Kr3Kr op 22-09-2002 00:59 . Reden: typo ]
mwa, ik wil juist niets zien van mijn cdrom, daarom heb ik een casse met deurtje(zie sig)Kr3Kr schreef op 21 september 2002 @ 23:54:
**knip**
Voor KingOfDos' Case-Mod-idëen-bus:
• doe IPV een fan/lcd eens je cd/dvdrom in de zijkant. handig als je plaats te kort komt. ik heb namelijk mijn kast op mijn bureau staan, met de zijkant naar mij toe, zodat ik lekker naar binnen kan gluren
van die mini boxjes, is een ideetje, en dan op mijn 2e geluidskaart• of bouw je gsm/pda/whatever craddle netjes in de voorkant, dat zal er ookuit zien
[he, die ga ik misschien wel zelf maken!]
• ook leuk: bensu-[snel]oplaad station dr in!
• intergrated-subwoofer, met tweetertjes aan de zijkanten! [weet niet of ie al bestaat?]
welcam kapot gevallen• maak kleine ledjes in je molex stekkers [die bestaat vast nog niet :P]
• maak je hele muis van plexiglas
• window in je monitor [imac id] [bestaat die al?]
• geen blauwe maar witte leds
• een webcam om je waterflow in de gaten te houden [had ik al :P]
ik heb al alle kabels zo zitten, alleen mis ik rounded kabels nu nog• hardware voltmetertjes voor al je voltages [krijg je zo'n mooi paneel]
nog wat tussendoortjes voor als je niets te doen hebt:
• ga naar de elektroboer en haal daar spiraalkabel en round AL je kabels [fan, voeding[vooral die van je mobo], lcd etcetc]
ja kan ook nog, mischien wel rood, of wit, even overna denken• spuit je fans in de kleur van je kast
tja, ik krijg ideetjes als ik de elektronica winkel inloop, en als ik op ccmod zit.• maak usb[2]/fiwi in je front
dat was het wel zo'n beetje. 's nachts en op de wc krijg ik altijd goede id-en[morgen meer]
kijken en dan een idee van een ander toepassen op een andere manier.
ik heb al een tijdje het MOD egvoel neit meer.. echter dat komt omdat er een moment komt dat er andere dingen zijn dan de heledag modden en got-ten.. tja.. er is inderdaad leven na GoT
maar ik snap niet waarom jullie 1337 gevoel weg is...
het zit hem toch juist in het iets nieuws maken van iets wat het liefst nog niet is bed8???
ik bedoel maak iets wat anderen niet hebben...
maar jah anderen maken dat meestal weer na en dan komen die ook weer online...
maar zo zal het altijd blijven gaan...
ik bedoel er moet er een mee komen en dan maakt de rest hetzelfde...
niet dat het erg is... maar dat is toch best wel lachu...
ik bedoel iedereen vind een standart kast geen reet meer aan... toch?
in mijn ICT klas heeft niemand een casemod... en ik rule wat dat betreft in mijn klas met mijn case...
dus waarom zou het op GOT erg zijn als iedereen hetzelfde heeft??? ik bedoel. om je heen hoor je van iedereen dat je kast gaaf is... dus WTF... das toch best wel gaaf dat je weer iets nieuws hebt wat een ander om je heen niet heeft... dan bedoel ik niet GOT maar de mensen die je dagelijks ziet... das toch cool?
teminste zo zie ik dit...
ik vind het namelijk heel cool om iets gavers te hebben dat de andere mensen die ik dagelijks zie...
en hun willen dat eigenlijk ook... maar denken niet aan GOT... dus gaan zelf lopen kloten en komen dus bij jou aan met hoe het moet... en dan kan je het dus mooi uitleggen... das toch leuk???
maar jah genoeg gelult...
blijf gewoon doorgaan met de casemodZ!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Anoniem: 62201
Maar anders gezien, niet iedereen kan dha betalen, ook ik nie. Ik heb ook maar een standaard window, met ccfl en een baybus.. meer ken ikke nie betalen anders had hier ook al een plexi tower, of nog mooier zo`n cube gestaan, ander had ik zo FATSOENLIJK afgewerkte KofferMOD gemaakt. Die dingen zie je ook steeds meer, maar hoe ze er uitzien...
Maar wat zit ik te zijken, RESPECT voor alle caseMODers, die van mij is geen haar beter als de simpelste kast die hier te vinden is, maar dha zou wel anders zijn als ik meer geld had, caseMODen is een van mijn hobby maar een veel grotere is games, dus die moeten fatsoenlijk lopen en heb ik mijn geld nodig voor hardware...
Maar voor de echte DieHards in caseMOD land, RESPECT, theike=n00b and saz
ja, zelfgemaakte mini-bose boxjes, helemaal van dun MDF of aluAnoniem: 37691 schreef op 22 september 2002 @ 01:41:
van die mini boxjes, is een ideetje, en dan op mijn 2e geluidskaart.
nog even verder over de id-en: [daar gaan we weer]
• maak een deel van je cdrom frontje van alu [lianli id. had ik al op mn philips fikker]
• maak de overclock dip-switches aan de voorkant
• hoe zat het ookalweer met die zelfgemaakte lasershowtjes, kun je daar, icm window [mat] niet iets heel leuks mee doen. iig een rondje dr op projecteren lijkt me niet zo heel lastig
KoD: vond je de rest van de id-en nix, of had je geen zin om daar op te reageren ?
Pics van het reservoir in actie komen binnekort @ GoT als me MOD af is...Anoniem: 37691 schreef op 21 september 2002 @ 18:45:
oeloe mag ik een detail foto van je waterbuis met ccfl?
die vind ik mooi gemaakt(wel ooid eerder gezien, maar was niet klaar)
Degene die jij eerder gezien hebt, is dat toevallig deze:
Zo ja: dat is die van mij...
meer pics in dit topic: [rml][ CM][ WC] Begoneh met een nieuwe casemod, deel 4[/rml]
Zo nee: dahm, ik d8 dat ik origineel was..
(heb je pics van dat reservoir)
als je zo'n chieftech / iets anders met deurje hebt _EN_ niet te veel cd-rom-drives zet die cd-roms dan onder neer (onder het deurtje dus
[ Voor 0% gewijzigd door blackangel op 22-09-2002 13:12 . Reden: verduidelijking ]
ja dat bedoel ik, blacklicht ccfl er in?! en dan van dat oplichtende vloeistof?!Anoniem: 23911 schreef op 22 september 2002 @ 13:02:
[...]
Pics van het reservoir in actie komen binnekort @ GoT als me MOD af is...
Degene die jij eerder gezien hebt, is dat toevallig deze:
[afbeelding]
Zo ja: dat is die van mij...
meer pics in dit topic: [rml][ CM][ WC] Begoneh met een nieuwe casemod, deel 4[/rml]
Zo nee: dahm, ik d8 dat ik origineel was..
(heb je pics van dat reservoir)
die van timmie is ook leuk, alleen geen ccfl
[/complimentmode]
De officiele ideenbus?
Ik heb wel wat materiaal om mee te openen
ga je gangKarp schreef op 22 september 2002 @ 13:49:
Uhmm, is er wat op tegen dat ik een nieuwe draad start?
De officiele ideenbus?
Ik heb wel wat materiaal om mee te openen
'[CM] De officiele ideénbus' oid
mooizoKarp schreef op 22 september 2002 @ 17:05:
u vraagt, wij draaien
[rml][ CM] De officiele ideenbus[/rml]
ik zal eens een mooie post maken
stond vandaag in de pc-active een verhaaltje over bartbanaan zijn space case
en verhaaltje over case modden
maar ik denk dat er nu wel meer noobs zullen bij komen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Anoniem: 46253
Ja, ik ben er ook reuze trots op!!enriqueeeee schreef op 22 september 2002 @ 17:17:
ik denk dat Got nog drukker gaat worden
en verhaaltje over case modden![]()
hier kan je er wat meer over vinden.....
Brengt misschien weer wat 1337 gevoel terug in het MODden.
had je dat nieuw van ccmod.com of heb je die PC-Active zelf?enriqueeeee schreef op 22 september 2002 @ 17:17:
ik denk dat Got nog drukker gaat worden
en verhaaltje over case modden![]()
ik heb namelijk rot scans van dat blat, geen highres.
ik ben ook trots, vooral dat mijn website er instaatBart_Banaan schreef op 22 september 2002 @ 17:26:
[...]
Ja, ik ben er ook reuze trots op!!
hier kan je er wat meer over vinden.....
Brengt misschien weer wat 1337 gevoel terug in het MODden.
Ben het niet helemaal met KingOfDos eens, gedeeltelijk heb je gelijk. Er wordt veel geknutseld, veel nagemaakt en onzinnig gepost. Casemodding is volgens mij gewoon een gevoel. Een goed gevoel omdat je iets maakt wat nog niemand gedaan heeft, of omdat het functioneler is... Wel leuk dat je net als de 'buurman' een raampje hebt, zal je misschien veel van leren maar wel jammer dat dat dan als [Kijk mijn casemod] gepost moet worden. Domme vragen, tja, doe ik graag aan mee, en ik leer nog steeds door de (soms gefrustreerde) antwoorden. Maar GOT lijkt mij de juiste plaats daarvoor. Inkoopacties, is alleen mooi toch? Of je moet de ultieme speeltjes zelf kunnen maken, maar ook dan komt geld weer voor een groot deel kijken. Vind de mods die niet meer dan 50Euro kosten het leukst. En daar kom je nog regelmatig lange posts van tegen.
Dat het 1337 (?) gevoel weg is lijkt mij echt een persoonlijke crisis en heeft weinig met een veranderend medium als GoT te maken. Ga binnenkort echt beginnen, na 2 jaar prutsen.
watbenjedan.com vind ik een beetje dom

Blacklight zit er al in, glowmotion staat naast me..Anoniem: 37691 schreef op 22 september 2002 @ 13:29:
[...]
ja dat bedoel ik, blacklicht ccfl er in?! en dan van dat oplichtende vloeistof?!
die van timmie is ook leuk, alleen geen ccfl![]()
dankje..
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 23911 op 22-09-2002 22:13 . Reden: typo ]
die glowmotion heb je ook maar dankzij mij.. en je bed8 het idee ook pas nadat je het effect had gezien...Anoniem: 23911 schreef op 22 september 2002 @ 20:08:
[...]
Balcklight zit er al in, glowmotion staat naast me..
dankje..
[mierenneukmode]
btw tis blacklight en niet balcklight
[/mierenneukmode]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Anoniem: 12052
Anoniem: 64874
Ik heb me overigens pas net geregistreerd, ik wilde beginnen op GoT met post 1 en mijn mod, maar ik kon me niet inhouden
Maar inderdaad, als je bij Vobis en Computerland gewoon kant en klare gemodde pc's kunt kopen.... Het gaat inderdaad allemaal te makkelijk, maar het blijft een grote uitdaging om toch iets origineels te maken (het hoeft niet eens zelf bedacht te zijn).
Ik denk dat mijn mod uiteindelijk toch wel iets zal doen hiero ondanks de grote hoeveelheid raampjes met ccfl's en schakelaartjes. (ik heb alleen geen tijd om de driver van mijn lcdtje te schrijven
Je moet je IDen toch ergens opdoen gekkie..ReseTTim schreef op 22 september 2002 @ 20:16:
[...]
die glowmotion heb je ook maar dankzij mij.. en je bed8 het idee ook pas nadat je het effect had gezien...
[mierenneukmode]
btw tis blacklight en niet balcklight
[/mierenneukmode]
(btw, typo door slaapgebrek..)

Gewoon ff scheef houden..Anoniem: 12052 schreef op 22 september 2002 @ 21:17:
oeloe, niet voor het een of ander, maar hoe ben jij van plan om de lucht die bovenin gaat zitten eruit te krijgen? Of heb je andere ontluchtingsplaatsen?
Komt een T-stuk in om te ontluchten, wou het eerst in het reservoir maken, maar dat staat niet zo mooi..
(leuk om te zien dat mensen hier ook nog een beetje praktisch denken, maar ik had er zelf ook al aan ged8)
het 1337 casemod gevoel bestaat bij mij nogsteeds maar t word wel verdomd lastig om wat te verzinnen.
en tja wat doe je aan al die "noobs".. niks. voorbeeld
je kijkt op een page en ziet een koffermod. je hebt nog nooit gemod en denkt.. "goh leuk dat wil ik ook".
je mod wat en er komt een niet al te slechte mischien zelfs mooie koffermod uit..
je zat al een tijdje op tweakers maar keek nooit bij casemodding.. nu ben je erg blij met je mod en post em. vervolgens check je een uur later de reply's
-oud, been there seen that, en dat is nummer 100, goh een koffermod hoe origineel

das toch ook niet leuk?
al gaf iemand hem nou tips dan kwam er mischien daarna een wel originele mod.
Bier, Whiskey en Metal!!
ma, ik ben het er opzich mee eens, er verschijnen weinig originele mods meer. Ik ben zelf vrij nieuw hier (aangemeld) en heb nooit echt gemod (nja, een jaar of wat terug mijn 386 in een burola gesloopt
Ik heb nooit het 1337-mod-feeling gekend, maar ik denk wel dat ik snap wat er wordt bedoeld. Maar ik vind niet dat de mensen die 'alleen maar' en raampie, ccfl en blowhole in hun pc maken afgekraakt moeten worden (wat in dit topic zo'n beetje gebeurd door sommige ppl). Die mensen zijn er blij mee, laat ze. Een raampje is ook gewoon best mooi, alleen niet origineel. Nou en? Al die mensen op nike-schoenen zijn ook niet origineel, maar schijnbaar vinden ze het wel leuk om op nike-schoenen te lopen.
Mja, dat is ook maar mijn mening. Anyway, keep on modding, en laat me es versteld staan! (gebeurd nogal es, vooral door, jawel, de 1337-modders zoals ze hier worden genoemd
met een hamer past alles

Bart_Banaan schreef op 23 september 2002 @ 00:18:
Misschien krijg je hiermee het 1337 gevoel terug:
[afbeelding]