Ik ken het gevoel,
[

]
heb ook een hele mooie gemodde case staan hoor. Ik was eerste, maar meneer versteeg was net iets eerder. heb hem daarom maar niet gepost. Ben gewoon bang om als Onorgineel bestempeld te worden...
Misschien dat ik hem binnenkort evengoed nog post. Als ik zin heb.
[/

]
Ik denk dat 1 van de oorzaken van het weggetrokken l33t casemod gevoel, het gebrek aan functionaliteit en orginaliteit.
Want wtf heb je aan een window en een ccfl als je toch alleen maar standaard zooi in je kast hebt hangen ?
Paintjob op je kast ? kewl man, alleen jammer dat er bedrijven zijn die voor genoeg centjes de meest geweldige plaaten op je kast spuiten. Zeg maar dag tegen de orginaliteit. En om nou te zeggen dat het functioneel is...
Fanduct, functioneel maarja daar zijn er inmiddels ook al 100x topics over gemaakt.
De oplossing:
Laten we hopen dat mensen helemaal ophouden met het posten van onorginele dingen.
Alleen als je iets orgineels hebt laat het zien. Al is het een gloeilamp in je pc...
Daarom was het vroeger nog leuk, Een paar raampjes een paar variaties het was fun. Dat wc raampje vinnik ook leuk, had ik nog niet eerder gezien. Die waterkoeling van versteeg was ook mooi man met die enorme bak eronder. Functioneel en Orgineel. Koffermods ? laat maar komen, maar alleen als jij iets hebt verzonnen bedacht wat jouw koffermod anders maakt dan al die anderen !
Ik hoop zo een beetje motivatie te hebben uitgesproken, ik krijg in iedergeval wel weer zin om wat nieuws te verzinnen en het dan hier te posten