[CM] Het 1337 CaseMod gevoel is weg :(

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 824 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Topicstarter
Bart_Banaan schreef op 23 september 2002 @ 00:18:
Misschien krijg je hiermee het 1337 gevoel terug:

[afbeelding]
oke, oke, ik heb hem al een tig keer gezien, maar hij blijft 1337 :D
hartslag van 180 :P
yes post 200!

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 37691 op 23-09-2002 00:41 . Reden: post 200 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-06 12:14

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb binnenkort met mijn gfx lcd nog leuke ideen iig jullie zien ze wel als ik er echt mee gaan beginnuh.. moet eerst nog een -24V voeding ervoor maken :|

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

En nu ziet de basis voor mijn nieuwe (plexi)case er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/ladydeath666/Koeling1.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/ladydeath666/Koeling.jpg

lijkt me lollig totaal overbodige koeling op 'the coolest CPU running', en dat is ook meteen een voorbeeld van mijn 'tweakers' gevoel: het hoeft niet, maar is wel leuk om te doen >:)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bart_Banaan schreef op 23 september 2002 @ 01:39:
En nu ziet de basis voor mijn nieuwe (plexi)case er zo uit:

[afbeelding]

en

[afbeelding]

lijkt me lollig totaal overbodige koeling op 'the coolest CPU running', en dat is ook meteen een voorbeeld van mijn 'tweakers' gevoel: het hoeft niet, maar is wel leuk om te doen >:)
dit ziet er echt :9 uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 07:41
idd casemodding stelt niets meer voor en het ergst is dat ze er ook nog me gaan pronken: yeah man ik heb een raampie :{

Vroeger (in mijn tijd toen ik 4 jaar geleden de eerste waterslang door mijn pc legde) stelde dat meer voor. Ik heb waterblokken uit usa moeten halen en nu koop je ze gewoon om de hoek :{

Mensen zoals dabit is altijd met iets extreems bezig zijn kan ik waarderen. Hij is te trend zetter. Over een jaar hebben we zijn spul in onze kast en worden de pcs standaard met ccfl, led, baybus en die rest van die toetilali schit geleveren en dat jij je phrase exchange gewoon om de hoek koopt....

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Er zullen altijd mensen zijn die iets origineels hebben en het niet posten. Ik heb bij voorbeeld een carkit aan mijn computer hangen (nou ja, het stekkerdoosje/cigarettenaansteker) Ik heb dat niet gepost omdat ik dat niet zo bijzonder vind.
En ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat hebben. (LCD extern in een mooi stukje plexiglas, voor hun niet veel bijzonders, maar wel practisch)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:23
Phase Change is te lijp / ingewikkeld om dat op elke hoek te verkopen.
Waterkoeling echter is eigenlijk zo simpel als wat, dat zag ik al meteen aankomen.

Toch heb ik mijn WK spul uit de USA omdat ik met de huidige blokkies die hier te koop zijn niet tevreden ben, te simpel, te duur etc.
Achteraf een duur geintje om het uit de USA te halen, zelfs via een inkoop actie hier kwam er achteraf nog een belasting rekening die niet mis was.

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03 03:12
Bart_Banaan schreef op 23 september 2002 @ 00:18:
Misschien krijg je hiermee het 1337 gevoel terug:

[afbeelding]
bwoah.. nu weet ik wat 1337 is :D

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Anoniem: 47187

Ik zelf heb deze sectie een jaar gevolgt. Bijna al mijn tech posts zijn in C&E.

Toen mijn eigen kast af was ben ik eigenlijk mijn interrese verloren. Grootendeels omdat idd alle vragen die gestelt worden al 10x eerder voorbij zijn gekomen.
Zo nu en dan kijk ik even of er nog iets orgineels tussen zit, dit is echter zelfden zo.
Dat geeft verder niet want och.. mijn kast is ook gewoon een stuk plexieglas, lcd en een bult licht. Een standaard mod waarvan ik nog nooit pics gepost hebt. Misschien komt het nog eens als ik me eens verveel.

Kwa onderdelen.... och.. iedereen kan een goeie mod maken. Het kost alleen zo verrotte veel geld. Ik heb absoluut niks tegen op inkoop acties, zo kun je zo nu en dan heel goedkoop of aan hele aparte spulletjes komen.
Wel erg jammer dat zoveel acties niet afgesloten worden op een goeie manier.

Ik heb in C&E mijn huiskamer acces verdient en dat is nu ook wat de plaats van C&E bij mij heeft overgenomen. Daar kom ik nog zat leuke dingen tegen terwijl het meeste hier al lang niet meer boeiend is.
Maar ik denk dat dat toch iets is wat je houd. Als je kast af is... ben je tevreden.
Of niet en je gaat nog eens modden natuurlijk. Totdat je tevreden bent.

Topicstarter
whitey-d schreef op 25 september 2002 @ 17:58:
[...]

bwoah.. nu weet ik wat 1337 is :D
kende je die nog niet :?

nouja, maakt niet uit, die case van bart staat in computerblad (pcactive).
mwa, ik ben tevreden (bijna), maar dat post ik wel als ik pics heb.

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 21:22

Losha

clear my path motherfucker

inderdaad veel veranderd
maar ik denk niet alleen ten negatieve..eerste keer dat ik ooit op tweakers kwam zag je haast nix over modden (toen nog de sloga "puters in je moerstal" bovenin / 3jaar geleden ?! helaas toen userinstellingen vergeten en pas vorig jaar weer acief geworden hier)
nu is modden mainstream aant worden. das ergens jammer maar ook wel leuk
de kwaliteit van de mods stijgt wel, al zijnt vaak dezelfde soort mods.
dat is ook een beetje de reden waarom ik mn eigen mods amper laat zien hier
zo spectaculair is't allemaal niet meer (mocht je toch interesse hebben in mn case, welke alweer verder aant verandern is topic#510531)

[edit]
leuk he bart_banaan, die zalman blokken :)
heb ze hier ook overal en nergens opzitten

Topicstarter
leuke kast ;)

ik had zoon soort kast ook kunnen krijgen, maar dan 80cm hoog, 120cm lang en 60cm breed, alleen was net voor mijn neus weg :(
paste 2 mobo's in, 2x 600watt voeding, UPS _in_ de case(standaar, dus zo werd die kast verkocht), etc.etc.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:19

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik kan 't wel begrijpen van KingOfDos...

Ik heb hier ook eerst een hele tijd rondgezworven totdat ik iets postte...

Kijk maar eens naar de LCD's... In 't begin had niemand ze, maar iedereen vond ze 1337!
Toen kwamen er inkoopacties en nu heeft bijna iedereen zo'n dinkie!

Voorbeeld zijn de grafische LCD's... Zlotty en cornuiten kwamen er mee aanzetten, software geschreven... Bart_banaan kocht er eentje... Equinox kwam met een inkoopactie en hoppa een hele zooi tweakers heeft nu zo'n schermpie! Op zich nog wel uniek dat er nog geen 3e inkoop actie is gestart... buiten die die nu loopt...

(jammer dat mijn schermpie d00d is... :'( )

Je zag 't heel duidelijk...

Ik heb alleen een raampje in mijn case, en dat vind ik eigenlijk al bijzonder, maar niet zo bijzonder om er een topic over te openen... Ik wilde een plexi cube bouwen, maar dat ging niet door... daar had ik eerst wel een topic over open staan, maar toen in naar de active topics keek, heb ik dat topic maar gelaten voor wat 't was, en niet meer gereageerd... zo verdwijnt 't vanzelf! :)

Ik kan je wel begrijpen KingOfDos...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:00

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb nog nooit een case gemod, maar wil dat binnenkort eens gaan doen. Waar ik absoluut geen zin in heb is om standaard raampjes te kopen en dan blij te roepen 'ik heb een casemod' . Ja duh, natuurlijk heb ik die dan wel maar is het iets om trots op te zijn? Nee. Ik zit nu dus te brainstormen over de mogelijkheden die ik heb. Ik wil iets unieks, iets van mezelf en geen prefab-shit.

De islam kan uw vrijheid schaden

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mmjah, ik begin nu ook eens met casemodden, eerst iets "standaards" en daarna kijk ik wel verder.

- Ik krijg binnenkort een LCD Display 2x20 blauw binnen.
- Ga mijn kast (incl. dvd-speler etc) zijdeglans zwart spuiten.
- Heb 2 blowholes in mijn sidepanel gemaakt ( 2x 80mm waarvan 1 met blauwe ledjes).
- Ben bezig met mijn nick diagonaal uit mijn sidepanel te dremelen, daarachter komt een blauwe ccfl).

Daarna wil ik ook nog een baybus maken om mijn fans etc te regelen.
Heel misschien nog een fannetje bovenop/in de kast, maar daarna weet ik het ook ff niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35937

Als jullie er zoveel van af weten :P kijk hier dan maar een keer in:

[rml]Soldier2000 in "[ CM] fancontroller met potmetertjes en d"[/rml]

Ik kom er niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 11:58
Het case modden gaat denk ik dezelfde kant uit als het auto modden. Vroeger... en dan praat ik over even geleden was je de man als je auto verlaagd was. Toen was een uitgebouwde Golf een bijzondere en opvallende verschijning.

Tegenwoordig rijdt bijna iedere golf verlaagd en uitgebouwd rond. Het spul ervoor is steeds makkelijker te krijgen. Zeker voor de Duitse auto's zoals VW, BMW en Mercedes. Ik neem even de D&W cataloges als voorbeeld. ramvol met tuning parts voor de Duitse auto.

Met casemodden is het ook zo. Het spul is overal te koop. De tijden van zelf spatkuipen maken, handmatig afveren en dergelijke zijn voorbij. Gemak dient de mens en er worden kant-en-klare tuning sets verkocht.
Zo is het ook met case-modden. Voor chieftek (even een voorbeeld) worden kant en klare deuren verkocht met een venster erin.
Persoonlijk vindt ik dit geen case-modden meer. Bij mij is casemodden nog steeds zelf je kast onder handen nemen.
Zoals het zo mooi in GOT staat: Verf over? Smijt het tegen je kast, kijk wat er gebeurt, haal je boormachine erlangs en post je ervaringen hier.

Keep case-modding REAL and ALIVE!!!!

* GreenGolf3 rijdt zelf ook een golf, dus no-flame intended naar de golfrijders of andere automobilisten die hun 4wielen uitgebouwd hebben

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik was vandaag na school met 2 klasgenootjes naar de 'PC Discount' geweest, en wat denk je?

100 casemods en winkels die dat willen verkoopen(en duur ook nog).
echt veel design cases gezien daar, namaak coolermaster enzo.
en meer van die gekke dingen.

CCFL in een dikke buis(wel mooi darkblue) voor 40 euro |:(

en nergens tumbscrews te vinden :'(
ik wou er iets van 40 ofzo inslaan, maar hadden ze er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:23

EntonoX

Team leider

(jarig!)
vond die van mij ook wel origineel, of niet ??? [rml][ CM] Plexi Cube (pics modem onvr.)[/rml]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Topicstarter
net die van resettim in het klein :P

nehoor, hij is wel mooi ;)

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

en mijn raampje?

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/gjrebels_webpage/compu%20pics/Nieuwe%20pics%20mod%20klein/boutjeszonderflits1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
origineeel idee, alleen die schroeven vind ik altijd iets minder, maar hij blijft mooi.
;)

[editje]
dit is mijn 2200ste post, eindelijk mijn mijlpaal is berijkt.
volgende is 3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
Ziet er goed uit! Zeker met die schroeven, dat geeft het iets extra's! Netjes!! Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61222

ja hoor leuk raampie die schroeven vin ik juist wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
Niet alleen je raampje is cool, maar die tekst aan de andere kant ook!!! Gaaf hey!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://stefkes.net/rebels/gjrebels_webpage/compu%20pics/rebelslogo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:45
mij mod gevoel groeit eindelijk weer :)
ik heb nu een erg cool en redelijk orrigineel idee (heb het nog niet in t echt gezien, alleen maar een render)
wat het is kan je mischien al raden uit mn andere topic..
maar hoe het eruit gaat zien.. tja :)
nadeel is dat dit projectje me erg veel kan gaan kosten omdat zoals ik t nu voor me heb er redelijk wat "costum" spul gefabriseert moet worden. ach ik zie wel.. eerst ff design afmaken :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39917

en mijn raampie dan? ok ik zit nog niet zo superlang bij GOT maar ik heb mijn raampje ook nog nergens gezien.."but correct me if i'm wrong" en mijn mod is nog lang nie klaar... :O

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ms186/windows.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

GreenGolf3 schreef op 04 oktober 2002 @ 09:50:
Niet alleen je raampje is cool, maar die tekst aan de andere kant ook!!! Gaaf hey!!!!!
[afbeelding]
dies zeker gaaf. is dat gelaserd?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-06 12:14

ReseTTim

Chocolate addicted

Anoniem: 39917 schreef op 04 oktober 2002 @ 21:03:
en mijn raampie dan? ok ik zit nog niet zo superlang bij GOT maar ik heb mijn raampje ook nog nergens gezien.."but correct me if i'm wrong" en mijn mod is nog lang nie klaar... :O

[afbeelding]
origineel idee maar vage foto. wat zie ik er nou doorheen? spiegelt het zow erg je zijkant?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Ik ken het gevoel,

[ :'( ]
heb ook een hele mooie gemodde case staan hoor. Ik was eerste, maar meneer versteeg was net iets eerder. heb hem daarom maar niet gepost. Ben gewoon bang om als Onorgineel bestempeld te worden...

Misschien dat ik hem binnenkort evengoed nog post. Als ik zin heb.
[/ :'( ]

Ik denk dat 1 van de oorzaken van het weggetrokken l33t casemod gevoel, het gebrek aan functionaliteit en orginaliteit.

Want wtf heb je aan een window en een ccfl als je toch alleen maar standaard zooi in je kast hebt hangen ?

Paintjob op je kast ? kewl man, alleen jammer dat er bedrijven zijn die voor genoeg centjes de meest geweldige plaaten op je kast spuiten. Zeg maar dag tegen de orginaliteit. En om nou te zeggen dat het functioneel is...

Fanduct, functioneel maarja daar zijn er inmiddels ook al 100x topics over gemaakt.

De oplossing:

Laten we hopen dat mensen helemaal ophouden met het posten van onorginele dingen.
Alleen als je iets orgineels hebt laat het zien. Al is het een gloeilamp in je pc...

Daarom was het vroeger nog leuk, Een paar raampjes een paar variaties het was fun. Dat wc raampje vinnik ook leuk, had ik nog niet eerder gezien. Die waterkoeling van versteeg was ook mooi man met die enorme bak eronder. Functioneel en Orgineel. Koffermods ? laat maar komen, maar alleen als jij iets hebt verzonnen bedacht wat jouw koffermod anders maakt dan al die anderen !

Ik hoop zo een beetje motivatie te hebben uitgesproken, ik krijg in iedergeval wel weer zin om wat nieuws te verzinnen en het dan hier te posten :)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Pagina: 1 2 3 Laatste