Mycom acties in Utrecht (deel 2)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.005 views sinds 30-01-2008

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:41

vanDaal

-ismeereentje

Op zaterdag 01 juni 2002 12:32 schreef Stropdas het volgende:
Net ff 19" monitor gehaald. K sta ook nog op de foto in de rij van11:15 :P Wel weinig tweakers gezien, maar wel 2 geile dames met gebak (geen drinken)
Tja, ik stond er ook rond die tijd, dus er waren er wel meer (misschien wel wat verdekt opgesteld).

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 01 juni 2002 12:33 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

maak daar dan ook een foto van man :P
Mooi btw dat het niet meer zo druk is, jammer alleen dat ik niet kan komen :/
Foto is gemaakt maar shellz.nl wil niet echt snel zijn

Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/DSC00014.JPG

Hoppa. foto :P

K was de gast naast de gast met een petje op. Hedde gij nog de foto's op groter formaat? K wil mijzelf wel in de rij zien :D was zelf fototoetsel vergeten mee te nemen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 13:02
ik ben onwijs aan het sparen voor die iiyama 19" en is er net zon actie... heb ik geen vervoer :'(
Echt jammer, naja het scheelt alleen maar 120 euro (264,50 gulden) :(
Op zaterdag 01 juni 2002 12:35 schreef Stropdas het volgende:

[..]

[afbeelding]

K was de gast naast de gast met een petje op. Hedde gij nog de foto's op groter formaat? K wil mijzelf wel in de rij zien :D was zelf fototoetsel vergeten mee te nemen
mazzelpik >:)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 01 juni 2002 12:45 schreef Novah het volgende:
ik ben onwijs aan het sparen voor die iiyama 19" en is er net zon actie... heb ik geen vervoer :'(
Echt jammer, naja het scheelt alleen maar 120 euro (264,50 gulden) :(
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/DSC00015.JPG
[flauwmode]
Kan je iig nog ff naar kijken >:) ;)
[/flauwmode]

Fuck, me 14" paste net op mijn buro...... das balen :z

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Yessssssss. Toch nog die 19" gescoord 8-)

Ik was er donderdag dus al, en toen was ie uitverkocht. Maar vandaag, na een klein uur in de rij te hebben gestaan (9.35 - 10.20 ofzo) was ie er gelukkig nog. Damn' dit is toch wel even lekkerder dan zo'n 15" (al past dit scherm nauwelijks op mn buro >:))

En ook nog een pakje glossy foto-printerpapier gehaald. Voor €4 :o

Tis trouwens wel zwaar om zo'n doos over die markt te sleuren en helemaal naar Amstelveen terug te brengen :P

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 01 juni 2002 12:47 schreef Keeper het volgende:
Yessssssss. Toch nog die 19" gescoord 8-)

Ik was er donderdag dus al, en toen was ie uitverkocht. Maar vandaag, na een klein uur in de rij te hebben gestaan (9.35 - 10.20 ofzo) was ie er gelukkig nog. Damn' dit is toch wel even lekkerder dan zo'n 15" (al past dit scherm nauwelijks op mn buro >:))

En ook nog een pakje glossy foto-printerpapier gehaald. Voor €4 :o

Tis trouwens wel zwaar om zo'n doos over die markt te sleuren en helemaal naar Amstelveen terug te brengen :P
K was met een vriend daar, samen is het wel te tillen. Om 12:00 waren we bij CS, 10 minuten lopen, vlak daarvoor dus ff in de winkel geweest. Was er niet druk overgens in de winkel :Y)

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hedde gij nog de foto's op groter formaat? K wil mijzelf wel in de rij zien :D was zelf fototoetsel vergeten mee te nemen
Heb je hier wat aan?

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 01 juni 2002 12:50 schreef jellebelle het volgende:

[..]

Heb je hier wat aan?
Vlak linksachter de paal met P staan we geloof ik, weet niet zeker. Thanks for the pic B-)

• loquitos
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Op zaterdag 01 juni 2002 12:23 schreef jellebelle het volgende:

[..]

Surfen naar: www.mycom.nl
Klikken op: "Winkels"
Klikken op: "Utrecht"
Klikken op: "Toon kaart" of "Routebeschrijving"

Mooi medium dat internet :)
om het nog gemakkelijker te maken, achter de Bijenkorf (gezien vanaf de Vredenburg) aan de rechterkant. Voor de intimi onder ons, in het voormalige pand van de (dure) meubelzaak en het reisburo >:)

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 12:35 schreef Stropdas het volgende:

[..]

[afbeelding]

hmm, heel mooi hoor, maar ik had het meer over die 2 geile dames eigenlijk ;)
ik heb btw een handydrive gescoord, Aikeleer heeft hem voor me gehaald >:). Jammer dat hij geen webcam mee kon nemen. Is er nog een tweaker zo vriendelijk voor mij er eentje te kunnen halen ? Ik ben nu ziek en kan de deur niet uit, bovendien is het 200 km heen en weer :P. Ik kom hem wel een keertje over 1 week ofzo in Utrech ophalen.. ;)

• loquitos
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Op zaterdag 01 juni 2002 12:02 schreef Cavedude het volgende:

[..]

En HOE sluit je dat ding aan....kan je m gewoon in je hub prikken of moet het via usb oid ?
snelheid welke je haalt (in mijn geval) boven de 440kb/s.
Aansluiting:
- 1 UTP
- 1 USB
- 1 Power
Dus vanaf hub je een kabeltje naar de Ap. Dan de USB kabel in de compu (server). Ff wat software installeren, configureren en je bent klaar. De AP gebruikt in ieder geval een IP adres.

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

chem ik gah zow naar mycom haarlem. als ze ook daar in de aanbieding zijn neem ik er 1 voor je mee :) :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 12:01 schreef Cavedude het volgende:

[..]

Kan iemand mij even vertellen WAAR die MyCom precies zit ?
Quote uit het vorige MyCom-topic, route vanaf het station:
Vanaf Centraal naar Hoog Cathereine. Helemaal uitlopen. Je komt dan langs een knooppunt/informatiebali.

Ga richting de V&D dus. Bij de V&D zijn er roltrappen. Ga de roltrappen af, en loop zo Hoog Cathereine uit. Je staat dan op de Marktplein.
Dan de marktplein schuinoversteken richting de Bijenkorf.
MyCom zit naast de Bijenkorf parkeergarage La Vie.
Heb ik veel aan gehad vanmorgen :)
Op zaterdag 01 juni 2002 11:32 schreef jellebelle het volgende:

[..]

Het bord om 11h15:
[afbeelding]
Bij die Asus videokaart staat een zinnetje in het rood geschreven..wat staat daar nou eigenlijk?
Zo iets als "Die Creative is beter" :?

EDIT: Oh nee volgens mij staat er "zelfs 5 Euro goedkoper" :)
Maar ja Creative zuigt qua support, dus is het gek dat de Asus als eerste weg is :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 20:39

chem

Reist de wereld rond

Op zaterdag 01 juni 2002 13:09 schreef ReseTTim het volgende:
chem ik gah zow naar mycom haarlem. als ze ook daar in de aanbieding zijn neem ik er 1 voor je mee :) :)
lijkt me geweldig :)

opsturen doen ze helaas niet aan...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• SvMp
  • Niet online
Vanmorgen dus de eerste trein gemist, maar 7:15 alsnog vertrokken vanuit Leeuwarden. Vijf voor half 10 had ik met behulp van Sabbie haar route beschrijving die ze heeft gepost in het eerste MyCom-topic (thank's :) ) de MyCom gevonden. Er stond al een rij die zelfs voorbij de dranghekken ging. Gelukkig was er een gast waar ik wel leuk mee kon babbelen, en kwamen ze taart brengen dus het was niet zo'n ramp om daar te staan :)
Half 10 ging de toko open en groepje voor groepje werd men binnengelaten. We kwamen langs een bord waarop stond wat er is uitverkocht en wat er nog was. Ik kwam vooral voor de printer. Ik begon wel wat zenuwachtig te worden toen ik zag op het bord dat er nog maar 30 printers waren, terwijl er voor mij zo'n 200 man stonden en de mensen met printers stuk voor stuk de winkel uit kwamen.
Ongeveer tien over tien kon ik met een groepje de winkel in. Had mazzel, want ze gingen er vanuit dat ik bij die man hoorde waarmee ik stond te lullen, en ik mocht nog net naar binnen. Wel achteraan in de rij bij de balie natuurlijk, maar nog net een van de laatste printers gescoord :7 :7 :7
Heb ik echt mazzel mee gehad, want ik heb de indruk dat Amsterdam en de anderen er ook al doorheen waren, dus zou ik de reis voor niks gemaakt hebben, en verschrikkelijk |:( dat ik die eerste trein had gemist, maar gelukkig had ik mazzel. Zometeen de boel maar eens ff aansluiten :) En de brander eens ff keuren :)

Hoe zit het nou met die laptops...waren ze er vanmorgen nog wel of hebben de mensen die er om vijf uur al waren voor niets zo lang gewacht?

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zaterdag 01 juni 2002 13:12 schreef svdmeer het volgende:
Bij die Asus videokaart staat een zinnetje in het rood geschreven..wat staat daar nou eigenlijk?
Zo iets als "Die Creative is beter" :?
Er staat onder dat ze dezelfde kaart, van Creative, nog wel ruim hebben. En die is zelfs 5 euro goedkoper.

Dat staat er :Y)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 13:22 schreef Keeper het volgende:

[..]

Er staat onder dat ze dezelfde kaart, van Creative, nog wel ruim hebben. En die is zelfs 5 euro goedkoper.

Dat staat er :Y)
;)
Ze gaan echt niet zeggen dat die asus slecht is ofzo hoor :P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op zaterdag 01 juni 2002 11:21 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Welke snelheden haal je ongeveer als max ?
Ik ben nog niet echt super wezen testen kwa plaats van AP, t'is ligt allemaal nog ff MEGA onprofesioneel (op de grond enzo) Maar ik haalde toch wel een lekkere 500-600 kb/sec (terwijl ik met normale lan 650kb/sec haal). Dit dus alleen gemeten met internet, want ik mot server nog bouwen, dan kan ik het beter testuh als source 100mbit is.

Ey!! Macarena \o/

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zo, net nog ff een spindel gescoord en een dexxa wireless mouse van 25 euro. En een gebakje :9

I'll be back

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 18:43
Ik ben donderdag 2x langs geweest (A7V333, 256 MB DDR (niet speciaal goedkoop, maar ach, ik had het asap nodig), edimax wlan kaartje, en 32x12x48 Aopen burner), maar toen ik vrijdag niog eenb keer langs geweest ben werd ik er door die gast die naast dat dametje van 80 staat in die foto uitgeplukt als zijnde al een keer geweest, mocht ik niet meer..

kortom, ikke veel te herkenbaar, want *iedereen* gaat weet-ik-hoeveel keren.

• sonny
  • Laatst online: 11-03 07:59

sonny

Life's not over till you_

Ik ging voor deze kast :9
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/atc/atcs/atc-201.jpg

Maar kreeg deze mee :)
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/atc/atcs/atc-210.jpg

Ach valt mee te leven. Jammer dat de deur niet omgedraaid kan worden. :'( Voor de rest is het een mooie kast die leuk staat naast mijn Chieftec Scorpio :D

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 20:49
Ik stond om 12 uur in de rij.
Om 12:15 was ik binnen. Nadat ik 2x koffie en 1x gebak kreeg aangeboden :)
om 12:25 was ik weer buiten na heel relaxed geholpen te zijn.

256 Mb Apacer DDR € 45,-

Ik heb nu alleen geen geld meer, anders had ik ook ff die ADSL router/switch gekocht...

Ze bieden de XP1800 voor €200 en XP2000 voor € 260,- aan btw

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 23:01
Is er iemand uit de omgeving van Arnhem die voor mij zo'n 16mb pendrive van €17,50 wil meenemen?
Graag reactie (jj00000@hotmail.com)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-07 23:14

Exterazzo

Qeasy

Op vrijdag 31 mei 2002 21:49 schreef Largow het volgende:
volgens mij komen die niet meer.
Op die flipover stond vanmiddag volgens mij dat de laptops, de printer de 19" en nog een paar zaken niet meer verkocht worden.
L

<I>bijwerken</I>

helemaal zeker weet ik t niet

<I>bijgewerkt</I>
woei dan ben ik blij dat ik het volgende heb mogen bemachtigen:
Iiyama 19" CRT :)
Aopen CDRW 32*12*48

die 19" is echt vet :)

Audentia

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:10 schreef sonny het volgende:
Ik ging voor deze kast :9
[afbeelding]

Maar kreeg deze mee :)
[afbeelding]

Ach valt mee te leven. Jammer dat de deur niet omgedraaid kan worden. :'( Voor de rest is het een mooie kast die leuk staat naast mijn Chieftec Scorpio :D
Hoe duur was die kast?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:39 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Hoe duur was die kast?
Bovenste €149
Onderste €199
Bekijk de folder eens ;)

Verwijderd

:) zwaar gemats dus! kost normaal € 369,= !!

Verwijderd

zou iemand voor mij alsjevblieft een webcam mee kunnen nemen :'(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 20:39

chem

Reist de wereld rond

Op zaterdag 01 juni 2002 14:54 schreef ByMeSDy het volgende:
zou iemand voor mij alsjevblieft een webcam mee kunnen nemen :'(
en een pendrive :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Is er ook in de andere winkels geen monitor meer te halen? (Haarlem R'dam A'dam....) Als iemand eentje voor mij mee wil nemen zorg ik wel dat die gene iets extra's krijgt voor de moeite. [edit] Wat geheugen mag ook 128 of 256 maakt me nie uit (gewoon SDram pc133)

• JJapie
Ik wil ook zo'n pendrive (zie eerdere post op pag. 5)

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 14:37 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

woei dan ben ik blij dat ik het volgende heb mogen bemachtigen:
Iiyama 19" CRT :)
Aopen CDRW 32*12*48

En, waren er nog AOpen CDRW's? Toen ik er stond om twintig over tien nog een hele stapel :)

Degenen die spul willen hebben: Waarom gaan jullie er niet gewoon naar toe?

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zaterdag 01 juni 2002 14:37 schreef Exterazzo het volgende:
Ja he :9~

Ik ben echt blij dat ik alsnog ben gegaan, ondanks de berichten hier. Ze hadden namelijk nog heel wat van die schermen.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:55 schreef chem het volgende:

[..]

en een pendrive :)
die heeft Aikeleer al voor me gehaald, maar zijn geld was op ;(
Ik wil graag die webcam ook nog hebben, ik kom hem next week wel ophalen in Utrecht ofzo, dan gaan we daar een feestje bouwen >:)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:57 schreef svdmeer het volgende:

[..]

En, waren er nog AOpen CDRW's? Toen ik er stond om twintig over tien nog een hele stapel :)

Degenen die spul willen hebben: Waarom gaan jullie er niet gewoon naar toe?
omdat ik

1. ziek ben en de deur beter niet uit kan gaan
2. omdat ik niet mag van mn bazen, ik moet proefwerken leren |:(

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 15:00 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

omdat ik

1. ziek ben en de deur beter niet uit kan gaan
2. omdat ik niet mag van mn bazen, ik moet proefwerken leren |:(
duidelijk :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:56 schreef Mr_Hiney het volgende:
Is er ook in de andere winkels geen monitor meer te halen? (Haarlem R'dam A'dam....) Als iemand eentje voor mij mee wil nemen zorg ik wel dat die gene iets extra's krijgt voor de moeite. [edit] Wat geheugen mag ook 128 of 256 maakt me nie uit (gewoon SDram pc133)
:? :r NEE alleen in Utrecht geldig,
zie Mycom acties in Utrecht (deel 1) en (deel 2)

• JJapie
Ik heb het ook gewoon te druk om zelf te gaan, anders was ik er allang geweest......

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:00 schreef svdmeer het volgende:

[..]

duidelijk :)
maar niet zo leuk ;(
ben jij er niet toevallig nu en heb je niet toevallig 22 euro ergens toevallig in je toevallige broekzak zitten en wil je dat wel toevallig ff besteden aan een hele mooie toevallig 22 euro kostende webcam ?
:+
thx eh :+_

• Wallie
  • Laatst online: 09:08

Wallie

Herr

Wat een duffe dweeps in Eindhoven, bel ik op of ze de Aopen DVD voor 35 euro nog hebben, "Ja hoor, net nieuwe lading binnen, en nee, reserveren kan niet".
Ik erheen, tuurlijk, alles ff tegen: bus te laat, brug open enz, kom ik er, "Nee, zijn helaas alweer uitverkocht". Ahhh... zucht. |:(

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

:r ken je de uitdrukking op=op? Wees blij dat er acties zijn, toch!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:09 schreef Wallie het volgende:
Wat een duffe dweeps in Eindhoven, bel ik op of ze de Aopen DVD voor 35 euro nog hebben, "Ja hoor, net nieuwe lading binnen, en nee, reserveren kan niet".
Ik erheen, tuurlijk, alles ff tegen: bus te laat, brug open enz, kom ik er, "Nee, zijn helaas alweer uitverkocht". Ahhh... zucht. |:(
sja, dat is pech :/

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dit:
gister vroeg op (half 6) voor de laptop..gelukkig waren er genoeg (ik was nr 22.)
na er een halve dag mee gewerkt te hebben, een uur geleden begaf het scherm of videokaart het..
ik zie nou een boel mooie strepen...
:(
en, de support van asus is niet open vandaag, dus weer wachten tot maandag.. :(

ik baal toch wel enigzins.. maar goed
tzal wel niet zo bedoelt zijn van asus of mycom ;)

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 15:35 schreef djazete het volgende:
gister vroeg op (half 6) voor de laptop..gelukkig waren er genoeg (ik was nr 22.)
na er een halve dag mee gewerkt te hebben, een uur geleden begaf het scherm of videokaart het..

Pech idd, maar in dit topic zijn meerdere gevalletjes van laptop-leed genoemd.
2 gevallen van één dode pixel.., en jij met het kapotte scherm/videokaart..dat zijn er dus al 3, vind ik best heel kwalijk 3 op 120 laptops.

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 15:05 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

maar niet zo leuk ;(
ben jij er niet toevallig nu en heb je niet toevallig 22 euro ergens toevallig in je toevallige broekzak zitten en wil je dat wel toevallig ff besteden aan een hele mooie toevallig 22 euro kostende webcam ?
:+
thx eh :+_
Nee, ik ben vanmorgen vroeg vanuit Leeuwarden naar Utrecht gegaan om een printer en brander te halen. Ik ben inmiddels weer thuis, sorry. Beterschap :)
Op zaterdag 01 juni 2002 15:11 schreef Drs_Cootje het volgende:
:r ken je de uitdrukking op=op? Wees blij dat er acties zijn, toch!
Ja idd, maar ik kan mij Wally z'n frustratie wel voorstellen. Ze roepen dat er een nieuwe lading is, hij helemaal met de bus daarheen, zijn ze op.
Hoegroot zal die zogenaamde nieuwe lading geweest zijn? 3 stuks? Ik kan mij niet voorstellen dat het in Eindhoven zo storm loopt als in Utrecht.
Als je een OV hebt, kun je evt. Haarlem, Amsterdam, Rotterdam, Hoofddorp en Utrecht nog proberen..

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:35 schreef djazete het volgende:

hmm, slechte zaak. Maar je zult wel gewoon pech hebben, ik neem niet aan dat al die laptops zo gaar zijn :(

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:46 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Nee, ik ben vanmorgen vroeg vanuit Leeuwarden naar Utrecht gegaan om een printer en brander te halen. Ik ben inmiddels weer thuis, sorry. Beterschap :)
thx ;)
Ja idd, maar ik kan mij Wally z'n frustratie wel voorstellen. Ze roepen dat er een nieuwe lading is, hij helemaal met de bus daarheen, zijn ze op.
Hoegroot zal die zogenaamde nieuwe lading geweest zijn? 3 stuks? Ik kan mij niet voorstellen dat het in Eindhoven zo storm loopt als in Utrecht.
Als je een OV hebt, kun je evt. Haarlem, Amsterdam, Rotterdam, Hoofddorp en Utrecht nog proberen..
sja, maar of je nu ook blij wordt van een dagje OVreizen :? :P Er is btw ook al leuke handel in die stuff van mycom eh ;). In V&A staat al de 5300 voor 100 euro, nieuw in doos :+
Heb zelf een NS jaarkaart btw klasse: 1 *D

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

nee dat hoop ik niet ..
hij doet het nu overigens wel weer...

ben bennieuwd voor hoelang :(
tging op dezelfde wazige manier weer terug naar gewoon beeld als dat het begon met de ellende..

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:46 schreef svdmeer het volgende:

[..]

[..]

ik kan z'n teleurstelling begrijpen, maar was zelf al vroeg
in eindhoven om een inspire set te scoren. heb toch zeker een 50 dvd spelertjes gezien daar

Verwijderd

Nou, ik heb MyCom altijd een hele goede winkel gevonden tot vandaag.
Ik ging er heen met mijn pc omdat ikde bij hun gekochte pc niet aan de praat kreeg, bij instalaties liep ie gewoon vast.
Dus ik met de case naar Eindhoven, en daar kijken ze ernaar, alles is (was) goed aangesloten, zei de man van de reparatie dienst daar.
Dus ja, hun kijken maar konden niks vinden.
na goed, komt een formulier te vorschijn en hun nemen de pc ff in.
Nu is ie vandaag gemaakt, en wat blijkt?
ze vragen 160 EURO (!) om wat kabeltjes goe te zetten omdat dat het probleem zou zijn.
Ook al is de reparatie dienst duur, en ik weet zeker dat de kabels goed zaten, hoe komen ze dan aan 160 euro?
Over de telefoon willen ze het niet uitleggen.
En op de onderdelen zat zeker nog garantie, want die waren maar 5 dagen oud.
Dus ik weet niet wat er van de mycom geworden is, maar ze zijn dus knettergek! En ik weiger die 160 euro te betalen, waarop ik nu dus moet wachten tot de baas terug is.
Ik pik dit gewoon niet en ik ben er toch wel heeel zeker van dat ik de consumenten bond inschakelen ga.

DUS KOM NIET VOOR SERVICE NAAR DE MYCOM, WANT ZE ZETTEN JE GEWOON AF!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:21 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

sja, dat is pech :/
Ik ben net terug en heb net mijn wireless netwerk geinstalleerd werkt als een trein :)
Ik zit lekker in de tuin te internetten

PS een uur geleden was het zo druk
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cavedude/fotozooi/mycom.jpg

• jellebelle
  • Niet online
De rij om 15h40:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mycom22.jpg

en het whiteboard om 15h40:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mycom21.jpg

Verwijderd

:( zou ik ook boos om worden, maar wat heeft dat met de acties in utrecht te maken :? ispierings

Verwijderd

Gewoon dat je niet bij mycom moet zijn voor garantie, zoals ik al zei

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 15:50 schreef Drs_Cootje het volgende:

[..]

ik kan z'n teleurstelling begrijpen, maar was zelf al vroeg
in eindhoven om een inspire set te scoren. heb toch zeker een 50 dvd spelertjes gezien daar
Tja..wie zich verslaapt moet op de blaren zitten :o
Op zaterdag 01 juni 2002 15:59 schreef ispierings het volgende:
Gewoon dat je niet bij mycom moet zijn voor garantie, zoals ik al zei
Met losse componenten, zoals die brander, zal het wel mee vallen denk ik.
Maar je moet er uberhaupt niet zijn voor complete systemen, omdat ze best wel een stukje boven de prijzen in de pricewatch zitten.

Verwijderd

Uhm, ik had dus losse componenten gekocht en die zelf in elkaar gezet.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:03 schreef ispierings het volgende:
Uhm, ik had dus losse componenten gekocht en die zelf in elkaar gezet.
alle Mycom :?

Verwijderd

Ja, alles van mycom, en het is btw het systeem uit m'n sig, dus ze hebben al zat verdiend.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Fuck, dat ik dit nu pas hoor, anders had ik ff een GF4 gehaald :'(

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 16:05 schreef ispierings het volgende:
Ja, alles van mycom, en het is btw het systeem uit m'n sig, dus ze hebben al zat verdiend.
Ja, maar als je dan een heel systeem aanbiedt dat niet door hun zelfs is gebouwd, dan valt dat systeem als geheel natuurlijk niet onder de garantie. Je moet in zo'n geval zelf het kapotte onderdeel zoeken, en dat terugbrengen lijkt mij.

Verwijderd

Hun vroegen mij om heel mijn systeem mee te nemen, aangezien ik het zelf niet kon vinden.

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 16:08 schreef ispierings het volgende:
Hun vroegen mij om heel mijn systeem mee te nemen, aangezien ik het zelf niet kon vinden.
Ja, en dan vragen ze geld voor het zoeken (8>

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:09 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Ja, en dan vragen ze geld voor het zoeken (8>
Ze vragen dus 160 euro om een paar kabels goed te zetten, terwijl die al goed zaten, en aar kan ik me niet in vinden.

Verwijderd

wie maakt die fotos en waarom?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:10 schreef BzrK het volgende:
omdat wij tweakers dat cool vinden
Zeker de tweakers die niet kunnen komen :/

Verwijderd

aha intressant :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:52 schreef ispierings het volgende:
Nou, ik heb MyCom altijd een hele goede winkel gevonden tot vandaag.
Ik ging er heen met mijn pc omdat ikde bij hun gekochte pc niet aan de praat kreeg, bij instalaties liep ie gewoon vast.
Dus ik met de case naar Eindhoven, en daar kijken ze ernaar, alles is (was) goed aangesloten, zei de man van de reparatie dienst daar.
Dus ja, hun kijken maar konden niks vinden.
na goed, komt een formulier te vorschijn en hun nemen de pc ff in.
Nu is ie vandaag gemaakt, en wat blijkt?
ze vragen 160 EURO (!) om wat kabeltjes goe te zetten
omdat dat het probleem zou zijn.
Ook al is de reparatie dienst duur, en ik weet zeker dat de kabels goed zaten, hoe komen ze dan aan 160 euro?
Over de telefoon willen ze het niet uitleggen.
En op de onderdelen zat zeker nog garantie, want die waren maar 5 dagen oud.
Dus ik weet niet wat er van de mycom geworden is, maar ze zijn dus knettergek! En ik weiger die 160 euro te betalen, waarop ik nu dus moet wachten tot de baas terug is.
Ik pik dit gewoon niet en ik ben er toch wel heeel zeker van dat ik de consumenten bond inschakelen ga.

DUS KOM NIET VOOR SERVICE NAAR DE MYCOM, WANT ZE ZETTEN JE GEWOON AF!
:( Omdat ik wat mensen ken in Eindhoven heb ik even voor je gebeld. Blijkt € 60,= te zijn........om de zelfbouw pc aan de praat te krijgen. € 60.= Geen geld voor: onjuist aangesloten HDD's, onjuist aangesloten FDD kabel, Bios niet ingesteld, onboard geluid nog aan (terwijl er een audigy in zit), GEEN KOELPASTA OP PROC, USB 2.0 niet geïnstalleerd,HDD led niet goed aangesloten etc. SHAME!! NIET tweakers waardig!!!!!
:( :(

• Epitome
  • Laatst online: 10:53
* Epitome is weer erg tevreden dat ik toch nog even naar Utrecht ben gegaan...
Het is immers vlakbij maar ik had niet echt iets nodig. :P

Toch liep ik, na een gebakje en een champagne te hebben genuttigd, met twee dozen weer naar buiten. Ja, ze hadden zelfs al geen tasjes meer... :(

Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/routerwriter.jpg
  • AOpen ReWriter 32x12x48 IDE Retail € 60,-<li>Edimax Broadband Router 4-Port Switch € 65,-
</li>

Normaal kost die Router al € 125,- nu heb ik daarvoor een ReWriter erbij!! *D

Verwijderd

Da tvinden zij dus, en ik ben het daar alemaal niet mee eens. ik leverde hem werkend in, en alles zit goed. En aangezien ik hier er met 3 man naargekeken heb met verstand geloof ik dat allemaal niet.
Ik laat het hierbij want het gaat erg offtopic.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 13:09
Yo Sabbie ben jij hier nog ergens.......?? :?

Hoe zag jij deruit ben jij die ene die drankjes uitdeelde met blond haar of die ene met zwart haar achter de kassa?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:14 schreef ispierings het volgende:
Da tvinden zij dus, en ik ben het daar alemaal niet mee eens. ik leverde hem werkend in, en alles zit goed. En aangezien ik hier er met 3 man naargekeken heb met verstand geloof ik dat allemaal niet.
:) daar sluit ik me bij aan, offtopic.

• jellebelle
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 16:10 schreef BzrK het volgende:
Wie stelt deze vraag en waarom?

• SvMp
  • Niet online
Idd offtopic..laat ik zelf zeggen dat dit gewoon gebeurt hoe shit het ook is, ook Norrod heeft mij wel eens proberen over te halen om m'n systeem te brengen terwijl een geluidskaart het niet deed (en intussen alle warez van de schijven leechen), heb ik maar niet gedaan, want ze naaien je gewoon waar je bij staat. Helaas gaat het zo :(
Op zaterdag 01 juni 2002 16:13 schreef Epitome het volgende:
* Epitome is weer erg tevreden dat ik toch nog even naar Utrecht ben gegaan...
Het is immers vlakbij maar ik had niet echt iets nodig. :P

Toch liep ik, na een gebakje en een champagne te hebben genuttigd, met twee dozen weer naar buiten. Ja, ze hadden zelfs al geen tasjes meer... :(

[afbeelding]
  • AOpen ReWriter 32x12x48 IDE Retail € 60,-<li>Edimax Broadband Router 4-Port Switch € 65,-
</li>

Normaal kost die Router al € 125,- nu heb ik daarvoor een ReWriter erbij!! *D
Mooie foto :) (wel fout hoor al die CD-tjes er zo voor, heeft een hoog Computer Idee gehalte >:) )
Helaas heb ik geen digitale camera, anders ging ik ook ff showen met mijn spulletjes.

• DjGeRo
  • Laatst online: 07-07 13:09
Ik heb trouwens nog een draadloze optische muis gescoord een fikker en een handydrive....

Bes wel wrede winkel >:) , morgen is die leeg ssst niet doorvertelle >:)

• Epitome
  • Laatst online: 10:53
Op zaterdag 01 juni 2002 16:21 schreef svdmeer het volgende:
Mooie foto :) (wel fout hoor al die CD-tjes er zo voor, heeft een hoog Computer Idee gehalte >:) )
Dat weet ik natuurlijk niet...

Want dat blad lees ik niet!! >:)

Verwijderd

:) epitome: proficiat met je aankopen! Nice pictures! :)

• _zer0_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 08:42
Is er nog iemand die (i know het laatste half uurtje)
nog zo'n pcmcia wlan kaartje voor me kan meenemen ???
€50 ipv €95 is nogal een verschil en deze kaartjes werken op m'n Orinoco AP.

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 16:28 schreef Epitome het volgende:

Want dat blad lees ik niet!! >:)
Een collega van mij laat ze altijd op zijn WC slingeren. (ik hoop dat ik nu genoeg heb verklaard >:) )
Ik neem op alle gronden afstand van dat blad.

Verwijderd

Als je als tweaker geen eens je eigen PC in elkaar kan zetten|:( en dan mensen gaat afzeiken die dat wel kunnen maar een leuk bedrag vragen omdat jij te dom bent om het zelf te doen geef ik ze gelijk :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:31 schreef Epp0 het volgende:

[..]

Als je als tweaker geen eens je eigen PC in elkaar kan zetten|:( en dan mensen gaat afzeiken die dat wel kunnen maar een leuk bedrag vragen omdat jij te dom bent om het zelf te doen geef ik ze gelijk :)
tsja, als het zo zit dan geef ik ze groot gelijk hoor.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 19:54
Hmm... Tot hoe laat is de MyCom nog open? Als m'n pa dit ziet >:) Rijdt ie er hier vanuit Nijmegen nog wel ff naartoe hoor :P

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mijn bevindingen.. Ik was donderdag avond al gegaan voor de router- ik wilde zo'n ding gaan kopen maar had er nog geen tijd voor gehad, snel die 60 euro verdient. Nu, stond buiten in de rij, kreeg een kopje koffie etc. Het was erg gemoedelijk en ik kocht ook nog maar een spindle. Nu weet ik dat zo'n actie gevoerd wordt om klanten te binden; wat mij betreft is dat zeker gelukt! (vond mycom toch al niet heel slecht..)

I have usernames older than you.

Verwijderd

Zoals ik al zei genoeg, en we zijn er dus nu achter dat ze meer hebben gedaan als nodig was.
Ik had gewoon nog niet alles aangesloten, en dat hebben zij even voor mij gedaan, maar daar heb ik dus ook nog niet eens om gevraagd.
En ik laat me niet wijs maken dat ik er niks vanaf weet want ik zet mijn eigen pc's al in elkaarvanaf 1995, koop veel bij mycom, en nog nooit problemen gehad.
Toen ze nog op de andere locatie zaten waar je nog naar boven moest voor pc's te laten repareren complimenteerde ze me altijd dat het er zo netjes en verzorgd van binnen uitzag.
Dus ze spreken zichzelf nu tegen.

En nu niks meer hierover

Verwijderd

:r :r

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:37 schreef Drs_Cootje het volgende:
:r :r
Ik zei geen reacties meer

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:35 schreef ispierings het volgende:
Zoals ik al zei genoeg, en we zijn er dus nu achter dat ze meer hebben gedaan als nodig was.
Ik had gewoon nog niet alles aangesloten, en dat hebben zij even voor mij gedaan, maar daar heb ik dus ook nog niet eens om gevraagd.
En ik laat me niet wijs maken dat ik er niks vanaf weet want ik zet mijn eigen pc's al in elkaarvanaf 1995, koop veel bij mycom, en nog nooit problemen gehad.
Toen ze nog op de andere locatie zaten waar je nog naar boven moest voor pc's te laten repareren complimenteerde ze me altijd dat het er zo netjes en verzorgd van binnen uitzag.
Dus ze spreken zichzelf nu tegen.

En nu niks meer hierover
Als jij een goede PC in elkaar kan zetten hoef je niet terug naar de winkel toch? |:(

Verwijderd

Hi jwas goed, werkte goed, alleen liep vast tijdens installaties.
De vorige keer had ik dit ook, en toen lag het aan het mobo.
En was toen vanzelfsprekend ook gratis omgewisseld.
Sinds ze op de nieuwe locatie zitten is het ook gewoon brak.
Krijg ook vaak tegenwoordig verkeerde spullen mee. (vaak wel in mijn voordeel :) )

Verwijderd

Ik heb niet eens gebak gehad...
Wel balen dat het maar 2 producten PP is ....
Maar ja je kan niet alles hebben...
Ik ben HEEEEL blij met mijn wireless lan en alles werkte binnen 5 minuten

• sonny
  • Laatst online: 11-03 07:59

sonny

Life's not over till you_

Op zaterdag 01 juni 2002 14:39 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Hoe duur was die kast?
Degene die ik wilde hebben was 149 maar ik kreeg de duurdere mee van 199 >:)

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:19 schreef jellebelle het volgende:

[..]

Wie stelt deze vraag en waarom?
dat was ik dus... ik vroeg me gewoon af waarom want ik vind het wat raar.

• ReseTTim
  • Laatst online: 07-07 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

weet je waar mycom nou de laatste aantal jaren mee bezig is! nou om bekend te worden. kijk eerst maar es naar de ferrari actie toen ze 5 ferrari's hadden gekocht daarnaast dus bij elke opening van een nieuwe vestiging giga korting geven. en dus op alle pc beursen waar ze staan zow groot mogelijk zijn.

kortom tis bekendheid.. zodat er mensen online bij hun desnoods gaan kopen omdat ze weten dat ze goed zijn.

iig. chem, ze hadden in haarlem die pendrive niet in de aanbieding dus ik heb er geen gekocht. helaas het zeit zow..

* ReseTTim ging voor Neejoh nog kijken naar de 5300 setje maar die was ook uitverkocht :( :(
ik ging toen ff langs Oeloe en dia had voor mij voor € 100,= een leuk 5.1 prototype setje die denk ik kwalitatief veel beter is dan die creative.. me is happy :) :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

okz, nog iemand die binnen 1 minuut voor /me even een webcammetje kan halen :?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:58 schreef ByMeSDy het volgende:
okz, nog iemand die binnen 1 minuut voor /me even een webcammetje kan halen :?
Ja, ik zal wel ff in mijn hyper tijd capsule stappen...

:P

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:19 schreef Kremers het volgende:

[..]

Zo'n ding als ze bij dbz hebben :P

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Op zaterdag 01 juni 2002 13:00 schreef loquitos het volgende:

[..]

snelheid welke je haalt (in mijn geval) boven de 440kb/s.
Aansluiting:
- 1 UTP
- 1 USB
- 1 Power
Dus vanaf hub je een kabeltje naar de Ap. Dan de USB kabel in de compu (server). Ff wat software installeren, configureren en je bent klaar. De AP gebruikt in ieder geval een IP adres.
moet die USB verbinding blijven tussen de server en de hun of is dat alleen maar een optie
want zou m midden in m'n huis hangen namelijk en das nie in de buurt bij de server...

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:19 schreef Kremers het volgende:

[..]

okayz, al is het naar de tijd van je post te zien nog handiger een tijdmachine te gebruiken :P

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:51 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

okayz, al is het naar de tijd van je post te zien nog handiger een tijdmachine te gebruiken :P
:o

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 11:30 schreef MGSNK het volgende:
EY, boon, wil niet lullig doen, maar dr waren wel cd's te koop, kheb nu thuis 2 spindels staan >:) en een nieuwe cd-rom speler :P
Ik heb dus ook nooit gezecht dat ze er niet zouden zijn...
Check de thread maar ...

• yogy
  • Laatst online: 10-07 17:10
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij willen wij u hartelijk bedanken voor de geplaatste order bij MyCom.

Helaas moeten wij u mededelen dat het door u bestelde artikel niet meer leverbaar is. Het artikel is bij de internet winkel van MyCom uitverkocht.

Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met MyCom Direct: 0800 - 8170 (gratis).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jordy van Toor
MyCom Direct

MyCom Direct.
Postbus 3021
2130 KA Hoofddorp

Tel: 0800 - 8170
Fax: 023 - 554 16 32

openingstijden:
maandag t/m donderdag: 9:30 - 20:00
vrijdag en zaterdag: 9:30 - 17:00

www.mycom.nl <http://www.mycom.nl>

Dit mailtje kreeg ik dus vandaag :(, ik heb donderdag zo'n speakersetje besteld van Creative. Ik ga wel ff achter m'n (al overgemaakte) geld aan.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 13:21 schreef svdmeer het volgende:
Hoe zit het nou met die laptops...waren ze er vanmorgen nog wel of hebben de mensen die er om vijf uur al waren voor niets zo lang gewacht?
De Laptops waren er dus niet. ;(
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.