ik koop hem wel ff van je over hoor! Krijg je nog flinke winst ookOp zaterdag 01 juni 2002 12:47 schreef Stropdas het volgende:
[..]
[afbeelding]
[flauwmode]
Kan je iig nog ff naar kijken![]()
[/flauwmode]
Fuck, me 14" paste net op mijn buro...... das balen
Verwijderd
Ter correctie, MyCom staat ervoor dat men eerlijk en oprecht is.Op zaterdag 01 juni 2002 13:27 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet zeggen dat die asus slecht is ofzo hoor
Mocht het zijn dat een duurder artikel slechter is als een goedkoper dan word dit ook gezecht.
Wij zijn er niet voor om omzet te scoren maar om de klant tevreden te stellen, ook als dit met goedkopere producten moet.
Tevens besteden wij net zo veel aandacht aan een slecht gekleed persoon als een persoon strak in het pak, kortom een ieder is gelijk tenzij het tegendeel bewezen is.
Verwijderd
Dan heb je geluk gehad en wellicht nog andere personen.Op zaterdag 01 juni 2002 14:04 schreef Jasper Janssen het volgende:
Ik ben donderdag 2x langs geweest (A7V333, 256 MB DDR (niet speciaal goedkoop, maar ach, ik had het asap nodig), edimax wlan kaartje, en 32x12x48 Aopen burner), maar toen ik vrijdag niog eenb keer langs geweest ben werd ik er door die gast die naast dat dametje van 80 staat in die foto uitgeplukt als zijnde al een keer geweest, mocht ik niet meer..
kortom, ikke veel te herkenbaar, want *iedereen* gaat weet-ik-hoeveel keren.
Wij hebben zelf geprobeerd om iedereen die vaker kwamen er uit te filteren en deze te verzoeken dit niet meer te doen.
We hebben hiervoor gekozen zodat een ieder kans maakt op de producten, en niet dat een persoon 3 of 4 keer komt en de laatste voor een ander wegkaapt.
Verwijderd
Klopt dit hebben we gedaan om de klanten toch nog een kans te geven op een proc. met korting.Op zaterdag 01 juni 2002 14:16 schreef Bredend het volgende:
Ik stond om 12 uur in de rij.
Om 12:15 was ik binnen. Nadat ik 2x koffie en 1x gebak kreeg aangeboden
om 12:25 was ik weer buiten na heel relaxed geholpen te zijn.
256 Mb Apacer DDR € 45,-
Ik heb nu alleen geen geld meer, anders had ik ook ff die ADSL router/switch gekocht...
Ze bieden de XP1800 voor €200 en XP2000 voor € 260,- aan btw
Wellicht niet spectaculair maar toch een goed gebaar !
Verwijderd
Ik zou als ik jouw was toch even terug gaan naar MyCom, wellicht is de flatcable van mainboard naar ftf wel gescheurd of zit er een fabrieksfout in.Op zaterdag 01 juni 2002 15:49 schreef djazete het volgende:
nee dat hoop ik niet ..
hij doet het nu overigens wel weer...
ben bennieuwd voor hoelang
tging op dezelfde wazige manier weer terug naar gewoon beeld als dat het begon met de ellende..
Wij kunnen dit probleem voor je zonder problemen en op professionele manier oplossen.
Verwijderd
Dit is inderdaad een heel raar verhaal.Op zaterdag 01 juni 2002 15:52 schreef ispierings het volgende:
Nou, ik heb MyCom altijd een hele goede winkel gevonden tot vandaag.
Ik ging er heen met mijn pc omdat ikde bij hun gekochte pc niet aan de praat kreeg, bij instalaties liep ie gewoon vast.
Dus ik met de case naar Eindhoven, en daar kijken ze ernaar, alles is (was) goed aangesloten, zei de man van de reparatie dienst daar.
Dus ja, hun kijken maar konden niks vinden.
na goed, komt een formulier te vorschijn en hun nemen de pc ff in.
Nu is ie vandaag gemaakt, en wat blijkt?
ze vragen 160 EURO (!) om wat kabeltjes goe te zetten omdat dat het probleem zou zijn.
Ook al is de reparatie dienst duur, en ik weet zeker dat de kabels goed zaten, hoe komen ze dan aan 160 euro?
Over de telefoon willen ze het niet uitleggen.
En op de onderdelen zat zeker nog garantie, want die waren maar 5 dagen oud.
Dus ik weet niet wat er van de mycom geworden is, maar ze zijn dus knettergek! En ik weiger die 160 euro te betalen, waarop ik nu dus moet wachten tot de baas terug is.
Ik pik dit gewoon niet en ik ben er toch wel heeel zeker van dat ik de consumenten bond inschakelen ga.
DUS KOM NIET VOOR SERVICE NAAR DE MYCOM, WANT ZE ZETTEN JE GEWOON AF!
Je hebt het over onderdelen, bedoel je hiermee de hele pc of slecht een paar delen van de pc ?
Wellicht kan je contakt opnemen met Patrick van het hoofdkantoor, deze kan vast en zeker wel kijken wat hier precies aan de hand is en duidelijkheid bieden.
Verwijderd
Ik probeer je nogmaals te vragen te bellen met het hoofdkantoor en te vragen naar Patrick, deze kan je wellicht verder helpen met dit "vage" probleem.Op zaterdag 01 juni 2002 15:59 schreef ispierings het volgende:
Gewoon dat je niet bij mycom moet zijn voor garantie, zoals ik al zei
Verwijderd
Dit kan de zaak veranderen, maar toch zouden ze er duidelijker over kunnen zijn.Op zaterdag 01 juni 2002 16:03 schreef ispierings het volgende:
Uhm, ik had dus losse componenten gekocht en die zelf in elkaar gezet.
Verwijderd
Als dit waar is, dan komt hier zojuist de aap uit de mouw ...Op zaterdag 01 juni 2002 16:13 schreef Drs_Cootje het volgende:
[..]
Omdat ik wat mensen ken in Eindhoven heb ik even voor je gebeld. Blijkt € 60,= te zijn........om de zelfbouw pc aan de praat te krijgen. € 60.= Geen geld voor: onjuist aangesloten HDD's, onjuist aangesloten FDD kabel, Bios niet ingesteld, onboard geluid nog aan (terwijl er een audigy in zit), GEEN KOELPASTA OP PROC, USB 2.0 niet geïnstalleerd,HDD led niet goed aangesloten etc. SHAME!! NIET tweakers waardig!!!!!
![]()
Verwijderd
Zwart haar achter de kassa (bij de uitgang).Op zaterdag 01 juni 2002 16:16 schreef djgero het volgende:
Yo Sabbie ben jij hier nog ergens.......??
Hoe zag jij deruit ben jij die ene die drankjes uitdeelde met blond haar of die ene met zwart haar achter de kassa?
Verwijderd
Ik zal eens melden wat hiervan waar is:
onjuist aangesloten HDD's: Bullshit, goed aangesloten, word volledig herkend en master/slave staat ookgoed.
onjuist aangesloten FDD kabel: Bullshit, word gewoon herkend in bios en werkt etc
Bios niet ingesteld: Bullshit, staat wel ingesteld.
Onboard geluid nog aan: Ik las in het mobo boekje dat het met de jumperfree functie standaard uit stond, dus niks aan het jumpertje veranderd.
GEEN KOELPASTA OP PROC: Ja, dat doe ik bij windows installen nooit, en daarbij was m'n artic silver op.
USB 2.0 niet geïnstalleerd: Wel waar, vanaf de cd die bij het mobo zit.
HDD led niet goed aangesloten: Ik kon in het boeje niet de juiste aansluiting vinden dus had ik hem op de pinnetjes gezet waar gewoon message led bijstond
kortom, problemen zijn voor een groot deel ongegrond
onjuist aangesloten HDD's: Bullshit, goed aangesloten, word volledig herkend en master/slave staat ookgoed.
onjuist aangesloten FDD kabel: Bullshit, word gewoon herkend in bios en werkt etc
Onboard geluid nog aan: Ik las in het mobo boekje dat het met de jumperfree functie standaard uit stond, dus niks aan het jumpertje veranderd.
GEEN KOELPASTA OP PROC: Ja, dat doe ik bij windows installen nooit, en daarbij was m'n artic silver op.
HDD led niet goed aangesloten: Ik kon in het boeje niet de juiste aansluiting vinden dus had ik hem op de pinnetjes gezet waar gewoon message led bijstond
Hey boon, nog bedankt voor de berichtgeving van gisteravond. Dat was wel even handig vlak voordat ik ging (was er rond kwart voor 11 vanmorgen).
vind je het gek dattie vast loopt bij het installeren..?Op zaterdag 01 juni 2002 18:51 schreef ispierings het volgende:
...
...
welke mafkees doet er tijdens het installeren geen koelpasta op z'n proc, je mag blij zijn dattie nog leeft...
Verwijderd
Zat toevallig een hele goede koeler op en kwam niet boven de 50°C uit, dus dat is geen probleem.
En wil je beweren na dit een keer of 12 gedaan te hebben dat dit onmogelijk is?, laat me niet lachen. En als je toch wil discusieren, pak icq dan ff en laat dit topic schoon, ja?
En wil je beweren na dit een keer of 12 gedaan te hebben dat dit onmogelijk is?, laat me niet lachen. En als je toch wil discusieren, pak icq dan ff en laat dit topic schoon, ja?
HAHHAH LOL... en de rest nog meer LOL...Op zaterdag 01 juni 2002 18:51 schreef ispierings het volgende:
Ik heb gevraagd over hosten van filmpje en het een heel verslag getyped vanacht over vrijdag morgen.. En die gasten (t.net0 willen het niet posten
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Verwijderd
wat voor filmpje ?Op zaterdag 01 juni 2002 19:11 schreef KMK het volgende:
[..]
HAHHAH LOL... en de rest nog meer LOL...
Ik heb gevraagd over hosten van filmpje en het een heel verslag getyped vanacht over vrijdag morgen.. En die gasten (t.net0 willen het niet postenmen verslag uit de nieuws que gedumpt. (roepen ze ja ik kan het niet meer lezen nu) ik krijg denk ik ruzie met xs4all als ik het daar op zet.. maar ja ik merk het wel http://www.xs4all.nl/~kmk/Mycom.rm for een low kwaliteit in real http://www.xs4all.nl/~kmk/Mycom.wmv voor de high verzie in Windows media ik heb ook nog een MPEG1 files van 100 Mb maar die kan ik nergens kwijt.. En voor de Mycom mensen heb ik een SVCD liggen
Verwijderd
hey boon, ken je ook de
edit knop?
Die is heel handig, daarmee kan je je berichten editen.
Verwijderd
Leuk die actie.. jammer voor hun dat ze er alleen 1.3 miljoen op gaan verliezen omdat ze de produkten ver onder inkoopsprijs verkopen..
Wel een leuk idee
Wel een leuk idee
Verwijderd
Daar kan ik je op twee punten tegenspreken !Op zaterdag 01 juni 2002 18:51 schreef ispierings het volgende:
Koelpasta -=> elke tweaker of hobby'ist weet dat dit een noodzaak is voor de geleiding van hitte, vooral voor de kachels die nu op de markt zijn, dit kan dus vastlopers veroorzaken.
Jumperfree -=> Ik ben nog nooit tegen gekomen dat een jumperfree modus bedoeld is voor de onboard geluidskaart, en zeker iemand die vanaf '85 bouwd moet dit toch bekend zijn ?
Fuxor! Ik was er gister (vrijdag)middag en toen waren de spindels op
dus alleen een pendrive meegenomen, en nu lees ik dat ze er vandaag weer wel waren
naja jammer dan..
Verwijderd
Ben zelf nog niet echt bekend met Tweakers.net .Op zaterdag 01 juni 2002 19:42 schreef ByMeSDy het volgende:
hey boon, ken je ook de [afbeelding] edit knop?
Maar wat bedoel je met HK ??
Verwijderd
HK is HuiskamerOp zaterdag 01 juni 2002 19:54 schreef boon het volgende:
[..]
Ben zelf nog niet echt bekend met Tweakers.net .
Maar wat bedoel je met HK ??
Dat is een forum wat niet het meest technisch is
Maar dat is voor jou helemaal niet interessant, ik had ff over het hoofd gezien dat je iemand van MyCom bent, sorry, dan begrijp ik best deze manier van afhandelen per post.
Verwijderd
Ik zal even zeggen wat hiervan waar is!Op zaterdag 01 juni 2002 18:51 schreef ispierings het volgende:
Jou PC doet het nu WEL en eerst NIET!
Als je zo goed weet dat je alles goed hebt aangesloten waarom deed hij het dan niet???
Je bent gewoon een domme randdebiel die er geen reet van snapt en niet wil toegeven dat je van die hele simpelen dingen niet zelf kan.
En als je daar dan de rekening van krijgt is dat klote en zo hoort dat!
Vraag ze of je mischien een curus floppy en IDE kabel aansluiten kan volgen
Zou ik ook wel willen wetenOp zaterdag 01 juni 2002 20:20 schreef Twan het volgende:
Wat heeft meneer ispierings dan wel gemaild naar meneer boon wat wij niet mogen lezen?
Verwijderd
en ik vraag jou of je misschien voortaan alsjeblieft iets rustiger kan blijven. Dit noemt men ook wel FLAMEN en dat wordt niet zo op prijs gesteld...Op zaterdag 01 juni 2002 20:27 schreef Epp0 het volgende:
[..]
Ik zal even zeggen wat hiervan waar is!
Jou PC doet het nu WEL en eerst NIET!
Als je zo goed weet dat je alles goed hebt aangesloten waarom deed hij het dan niet???
Je bent gewoon een domme randdebiel die er geen reet van snapt en niet wil toegeven dat je van die hele simpelen dingen niet zelf kan.
En als je daar dan de rekening van krijgt is dat klote en zo hoort dat!
Vraag ze of je mischien een curus floppy en IDE kabel aansluiten kan volgen
domme randdebielen.. Zo noem je iemand niet.
Ik zou zeggen: just relax
en ik vraag jou of je misschien voortaan alsjeblieft iets rustiger kan blijven. Dit noemt men ook wel FLAMEN en dat wordt niet zo op prijs gesteld...Op zaterdag 01 juni 2002 19:59 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
HK is Huiskamer
Dat is een forum wat niet het meest technisch is
Maar dat is voor jou helemaal niet interessant, ik had ff over het hoofd gezien dat je iemand van MyCom bent, sorry, dan begrijp ik best deze manier van afhandelen per post.
domme randdebielen.. Zo noem je iemand niet.
Ik zou zeggen: just relax
Jaja, eerst iemand afzeiken, omdat deze bij MyCom werkt, en daarna een ander terechtwijzen. Wie is nu de wijsneus.
Ontopic.
Ben zelf al jaren lang klant bij MyCom, ben er nu zelf niet geweest, maar ik heb genoten, van deze Topics.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Actie is afgelopen en dit topic begint uit de hand te lopen...
Dit topic is gesloten.
![]()