Mycom acties in Utrecht (deel 2)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.005 views sinds 30-01-2008

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deel 1 was alweer > 1000 posts, dus we gaan hier verder voor het een beetje overzichtelijk te houden :)

MyCom heeft dus een actie met erg lage prijzen die duurt tot en met 1 Juni (morgen dus). Deze actie is alleen in Utrecht, al schijnt 't dat 4 producten wel landelijk te koop zijn met een lage prijs (zie mycom.nl).

Aangezien niet iedereen dom is, staat er een grote rij bij MyCom in Utrecht, dus reken er maar op dat je +/- 30 minuten in de rij staat. MyCom maakt 't gelukkig niet zo erg, want ze brengen namenlijk geregeld gebak, koffie en zelfs champagne rond in de rij :)

Wil je weten welke producten allemaal in de aanbieding zijn? Klik hier maar voor het PDF-je (Acrobat Reader).

Het adres van de MyCom in Utrecht is de St. Jacobstraat 123. Het is open vanaf 09.30. Als je graag de printer wilt hebben moet je d'r iig. om 09.30 staan, deze is namenlijk zo weg.

Oude topic: [topic=507568/1/100]

• chem
  • Laatst online: 06-07 20:39

chem

Reist de wereld rond

wie helpt me aan een pendrive ??

ik woon in den haag, en op en neer naar utrecht is me toch echt te gortig; maar wil heel graag een 16 mb pendrive!

wie gaat er morgen, en wil er 1 meenemen?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 15:37
er stond dat er geen laptops meer komen. klopt dit echt? ik kwam nmlk vandaag pas terug van vakantie (k*t ja).
heb ffe een bakker en inspire setje gescoord, maar ik wou die laptop :(

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-07 22:37

Largo

Donderdraak

volgens mij komen die niet meer.
Op die flipover stond vanmiddag volgens mij dat de laptops, de printer de 19" en nog een paar zaken niet meer verkocht worden.
L

<I>bijwerken</I>

helemaal zeker weet ik t niet

<I>bijgewerkt</I>

Verwijderd

Ik lees dus net heel veel slechte ervaringen met de creative inspire 5300 (van Mycom). Hij kraakt of er springen vonkjes over :'(. zie dit topic --> [topic=510042/1] Denk dus nog een keer na voordat je het setje koopt

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 10:49

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 31 mei 2002 21:46 schreef weareborg het volgende:
er stond dat er geen laptops meer komen. klopt dit echt? ik kwam nmlk vandaag pas terug van vakantie (k*t ja).
Ze zeggen dat er helemaal geen laptops meer zijn (zie vorige topic) maar het zou me niets verbazen als ze er nog een stuk of 50 achter hebben gehouden voor morgen ochtend.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hmmm, mensen die in de buurt van cuijk wonen en zin hebben om morgen mee te gaan naar Utrecht?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 31 mei 2002 21:58 schreef Terw_Dan het volgende:
hmmm, mensen die in de buurt van cuijk wonen en zin hebben om morgen mee te gaan naar Utrecht?
neem een pendrive mee voor me? ;)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op vrijdag 31 mei 2002 21:49 schreef Largow het volgende:
Op die flipover stond vanmiddag volgens mij dat de laptops, de printer de 19" en nog een paar zaken niet meer verkocht worden.
L

<I>bijwerken</I>

<I>bijgewerkt</I>
Kan iemand dat voor me confirmen? Dat die 19" niet meer komt? Anders sta ik morgen voor jan doedel in de rij (en ik kom uit Amsterdam..)

Ik stond er GVD gisteravond al, was hij uitverkocht. Ja, vandaag weer. Maar ik moest werken vandaag |:(

Dus laten ze dat ding alsjeblieft nog hebben morgen...

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:23

TTLCrazy

Listen to Frankie

Op vrijdag 31 mei 2002 21:46 schreef weareborg het volgende:
ik heb ze vanmiddag gebeld en ze zeiden letterijk dat de laptops niet meer kwamen, ook morgen niet.

ik heb echter ook verhalen gehoord dat er iemand zei dat ze niet meer kwamen en vervolgens vandaag vrolijk uitleveren, dusseh.. misschien kan een vriendelijke medewerker van mycom die dit leest ff duidelijk maken

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• chem

chem

Reist de wereld rond

net binnen:
From: "Patrick van Soest" pvsoest@collaborateur.nl
Date: vri mei 31, 2002 10:08:57 Europe/Amsterdam
To: chem@tweakers.net
Subject: Re: mycom actie - nog pendrives?

Als je refereerd naar die 16Mb handydrive's van €17,50 , dan zijn er nog voldoende.
Reserveren is dus niet nodig, zelfs niet mogelijk.
Als je komt dan zou ik zeggen : Tot morgen !!

Met vriendelijke groeten :

Patrick van Soest
pvsoest@wanadoo.nl
----- Original Message -----
From: chem@tweakers.net
To: pvsoest@collaborateur.nl
Sent: Friday, May 31, 2002 9:39 PM
Subject: mycom actie - nog pendrives?

ik zag je posting @ got en vroeg me af... zijn die nog op voorraad?

is het mogelijk te bestellen of op een andere manier dan langskomen (ik
woon @ den haag) in het bezit te komen van?

tnx...

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-07 22:37

Largo

Donderdraak

grappig trouwens dat er een kerel van paradigit in de rij stond. En bij Staffhorst waren ze achter de balie de folder aan het bekijken. :)

Verwijderd

Heeft er hier nog iemand die Aopen brander gekocht? Of iemand die hem al had? Zo ja, wat voor cd's gebruik je dan? Met de Platinum 80min cdr's die ik nu heb kan ik alleen tot 8x speed branden. Met elke hogere snelheid geeft ie een foutmelding van "medium speed error". En toch staat er op de Platinum cdr's dat ze tot 24x speed kunnen. Misschien morgen toch maar die spindle halen? :D

• chem

chem

Reist de wereld rond

help me toch :D

ik heb 1 'misschien' reactie gehad en wil toch echt heel erg graag die pendrive hebben :) :) :)

ik ben nu ff /away, maar zal morgenochtend vroeg mail/icq/dit topic tsjekken...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 31 mei 2002 23:00 schreef chem het volgende:
help me toch :D

ik heb 1 'misschien' reactie gehad en wil toch echt heel erg graag die pendrive hebben :) :) :)

ik ben nu ff /away, maar zal morgenochtend vroeg mail/icq/dit topic tsjekken...
ik ga morgen niet, niemand wil met me mee, en om dat hele eind te gaan rijden voor 2 dingen met een paar euro korting is net iets te overdreven.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 22:05 schreef TTLCrazy het volgende:

[..]

ik heb ze vanmiddag gebeld en ze zeiden letterijk dat de laptops niet meer kwamen, ook morgen niet.

ik heb echter ook verhalen gehoord dat er iemand zei dat ze niet meer kwamen en vervolgens vandaag vrolijk uitleveren, dusseh.. misschien kan een vriendelijke medewerker van mycom die dit leest ff duidelijk maken
De laptop's zullen niet meer binnenkomen en dus ook niet meer vrekocht worden.
Bij deze geld dus op=op ... :(

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
ik wil lege cd's !!!!!!!!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 22:37 schreef Largow het volgende:
grappig trouwens dat er een kerel van paradigit in de rij stond. En bij Staffhorst waren ze achter de balie de folder aan het bekijken. :)
Dat klopt inderdaad.
De situatie kan ik enigzins uitleggen :
Paradigit heeft dus lucht ervan gekregen dat er een nieuwe computershop geopend zou worden.
Nu heb ik volgens verhalen van Paradigit medewerkers gehoord dat als men een dvd speler bij hun zou kopen dat dit zelfs nog duurder zou zijn als een dvd + writer bij ons.
Vandaar dat de medewerkers van Paradigit bij ons kwamen kopen.
Verder willen wij Paradigt nog bedanken voor het vriendelijke gebaar bij de opening en het boeket wat ons gegeven is ter ere van de opening.

Wat betrefd Satffhorst :
Mijn broer werkt daar, en ja het woord was dus snel verspreid.
En gezien de aanbiedingen was het dus ook voor hun de moeite waard om is ff een kiekje te nemen in onze actiefolder.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 22:54 schreef Alannie het volgende:
Heeft er hier nog iemand die Aopen brander gekocht? Of iemand die hem al had? Zo ja, wat voor cd's gebruik je dan? Met de Platinum 80min cdr's die ik nu heb kan ik alleen tot 8x speed branden. Met elke hogere snelheid geeft ie een foutmelding van "medium speed error". En toch staat er op de Platinum cdr's dat ze tot 24x speed kunnen. Misschien morgen toch maar die spindle halen? :D
Dan vrees ik dat je pech hebt, de spindels zijn momenteel uitverkocht en zullen naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer binnenkomen.
Je kunt voor de zekerheid morgen nog even bellen.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 23:53 schreef MGSNK het volgende:
ik wil lege cd's !!!!!!!!
Zoals eerder verteld te hebben : Sorry maar deze zijn dus uitverkocht.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom is er zoveel belangstelling voor die printers?
Verbaast mij echt, want iedereen die ik ken heeft namelijk al lang een printer behalve ik zelf (vandaar dat ik er wel eentje wil)

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 23:59 schreef svdmeer het volgende:
Waarom is er zoveel belangstelling voor die printers?
Verbaast mij echt, want iedereen die ik ken heeft namelijk al lang een printer behalve ik zelf (vandaar dat ik er wel eentje wil)
Wellicht is hier de meest voorkomende en logische verklaring (tevens ook de opmerking van div. klanten) :

De printer kost dus €45.
Een nieuwe cardrigde voor welke deksjet dan ook...
Ja je raad het al, men koopt dan liever een totaal nieuw apparaat met garantie dan cardridge's voor hun oude printer.
Bij de nieuwe zitten ze er toch bij.

Naar mijn weten is dit de hoofdreden waarom deze zo hard gaat.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 22:12 schreef chem het volgende:
net binnen:
[..]
Was dat nu snelle service of niet ?

Kortom : MyCom de betere computerwinkel ;)

P.S.: We zeggen ook wel : Het klikt met MyCom

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 21:54 schreef Jeroentussie het volgende:
Ik lees dus net heel veel slechte ervaringen met de creative inspire 5300 (van Mycom). Hij kraakt of er springen vonkjes over :'(. zie dit topic --> [topic=510042/1] Denk dus nog een keer na voordat je het setje koopt
Alle aankopen hebben de normale garantie, mochten er dus problemen zijn met deze set dan kan deze uiteraard ter reparatie of in ieder geval ter controlle worden aangeboden.
Het team van Utrecht zal er voor zorgen dat dit dan z.s.m opgelost zal worden.

• Fatalharry
  • Laatst online: 07-07 15:12
Tweakers uit de buurt van barneveld en ede intresse om morgen te gaan?
ik ga met [Zzz]Vighter

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 23:54 schreef boon het volgende:

[..]

Gebla van boon >:)

Verder willen wij Paradigt nog bedanken voor het vriendelijke gebaar bij de opening en het boeket wat ons gegeven is ter ere van de opening.
Wat Paradigit deed met het boeket vond ik wel sportief.
Op vrijdag 31 mei 2002 20:35 schreef boon het volgende:
HEEEEEEE SABBIE !!, Hier je geliefde MyCom collega !!
Ik hoop niet dat je nog veel last gehad hebt van die tik op je reet
Nee dat heb ik niet, maar hij kwam toen wel hard aan... Moet je de mensen wel bij vertellen dat ik je een pak slaag terug heb gegeven >:)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 00:24 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Wat Paradigit deed met het boeket vond ik wel sportief.
[..]

Nee dat heb ik niet, maar hij kwam toen wel hard aan... Moet je de mensen wel bij vertellen dat ik je een pak slaag terug heb gegeven >:)
Een pak slaag ????? >:)
Dacht ff dat er een vliegje irri deed :D

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 00:26 schreef boon het volgende:

[..]

Een pak slaag ????? >:)
Dacht ff dat er een vliegje irri deed :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja, zo kan hij wel weer... Krijg je morgen wel >:) Hehe... en dan ook nog heel gemeen ook...

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 00:27 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja, zo kan hij wel weer... Krijg je morgen wel >:)
Is goed meid, dan regelen we het wel eventjes >:)

Dus mensen als jullie Sabbie even niet meer tegen komen op GOT dan weten jullie waarom >:)

Ik ga nu :Z , mochten er nog tweakers langs komen zeg vooral eventjes gedag, ik ben lang en heb stekels (meestal overactief) C U L8ER M8'TS !!
oh ja, mijn naam is dus Patrick !!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

GoT'ers die bij MyCom werken moeten gewoon tweakers t-shirt aan, klaar :)

Ey!! Macarena \o/

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:55

vanDaal

-ismeereentje

Klopt het eigenlijk dat deze actie niet direct gericht is op tweakers die het beste van het beste willen hebben? Want:
- Moederbord (A7V333) is redelijk kaal, zonder Firewire of RAID
- Geheugen is 'slechts' PC2100 ipv PC2400 of PC2700
- Videokaarten zijn de MX-versies van de Geforce4
- 19" Iiyama is geen flatscreen

Het is in ieder geval wel slim gedaan, omdat je volgens mij anders helemaal een toeloop van nerds had gehad :). Je merkt nu heel erg dat deze basisapparatuur niet bij de populaire aanbiedingen horen. Het zijn vooral de 'losse' onderdelen (laptop, printer, brander, moniter) die populair zijn.

• SvMp
  • Niet online
Gaan er nog tweakers vanuit Leeuwarden of Groningen?

Ik neem waarschijnlijk de eerste trein straks..

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Op zaterdag 01 juni 2002 00:34 schreef svdmeer het volgende:
Gaan er nog tweakers vanuit Leeuwarden of Groningen?

Ik neem waarschijnlijk de eerste trein straks..
Nope, ik kom vanaf Rotterdam morgen (9.07 op de trein). Rond een uurtje of 10 zal ik wel binnenwandelen.

• MAFF
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 00:04
Ben benieuwd of andere bedrijven ook met het uitverkoop virus besmet gaan worden gezien dit een daverend succes is geworden >:)

Life is to short too explore the whole world!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 00:34 schreef vanDaal het volgende:
Klopt het eigenlijk dat deze actie niet direct gericht is op tweakers die het beste van het beste willen hebben? Want:

Het is in ieder geval wel slim gedaan, omdat je volgens mij anders helemaal een toeloop van nerds had gehad :). Je merkt nu heel erg dat deze basisapparatuur niet bij de populaire aanbiedingen horen. Het zijn vooral de 'losse' onderdelen (laptop, printer, brander, moniter) die populair zijn.
Dat klopt :)

Deze actie is gericht op de mensen die in provincie Utrecht wonen. Het is dus eigenlijk niet de bedoeling dat mensen uit Noord Holland hier komen. De reclame openingsfolder die is verspreid, is dus ook alleen maar verspreid over provincie Utrecht.

Het is idd ook niet echt interessant voor een echt nerd. Maar toch altijd leuk voor mensen die net beginnen :)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zit hiero fijn helemaal happy te zijn met die Edimax AccessPoint en de Wireless NIC. zover draait'ie lekker stabiel:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvwig/edimax_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvwig/edimax_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvwig/edimax_2.jpg

Ben nog niet wezen testen tot hoever die gaat, maar voorlopig gaat het best wel goed :)
Eerste ervaring: PERFECT :)

Ey!! Macarena \o/

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op zaterdag 01 juni 2002 00:48 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Het is idd ook niet echt interessant voor een echt nerd. Maar toch altijd leuk voor mensen die net beginnen :)
Damn, ben ik dus toch geen nurt >:) Dank je :)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 00:34 schreef vanDaal het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat daar wel wat te halen is hoor, ook voor de 'doorgewinterde' tweakert.

Ik wil ook een top-systeem en zo blijf ik hem onderhouden. Maar daarnaast heb ik nog wat andere computers die ook met mindere, goedkope compononten heel goed afkunnen. Wat extra geheugen off hdd capacteit is nie weg lijkt me. :)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Deze actie is gericht op de mensen die in provincie Utrecht wonen. Het is dus eigenlijk niet de bedoeling dat mensen uit Noord Holland hier komen.
Sorry dat ik er was dan donderdag. Lang leve internet.
Maar kan iemand hier please please confirmen of die 19" schermen morgen nog geleverd gaan worden?

• Asphyxion
  • Laatst online: 15:40

Asphyxion

I am, therefor I think

Gaat er morgen (zaterdag, dus eigenlijk vandaag) nog iemand naar Utrecht? Wegens omstandigheden kon ik zelf niet die switch gaan halen en helaas heb ik morgen geen OV! :(

Lemme know: ensign@justonemore.yi.org

• AMDFreak
  • Laatst online: 10-07 12:36

AMDFreak

Intel is zo..

jezus hey.. echt super acties, kortingen tot wel 60% damn!!

AMD Athlon XP 1800+ €115,- sorry hoor maar dat vind ik echt een spotprijsje :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Hebben ze nog een laptop liggen daar voor een leuk prijsje.

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zaterdag 01 juni 2002 01:36 schreef coppa.del.mondo het volgende:
Hebben ze nog een laptop liggen daar voor een leuk prijsje.
Die laptops zijn allemaal weg. Er komt ook geen partij meer binnen.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• loquitos
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

[..]
De reclame openingsfolder die is verspreid, is dus ook alleen maar verspreid over provincie Utrecht.
...
vreemd want ik woon in Utrecht en heb nooit de folder gezien :( en nee er zit ook geen "geen reklame sticker" op de brievenbus. Gelukkig zag ik dus de thread op GoT en de billboards langs de kant van de weg >:)

Enfin.. mijn EdiMax WiFi Netwerk draait met WEP !! :z

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Verwijderd

Ik heb zo een sticker op de bus van: JA wel sex, NEE geen kinderen.

Ik krijg nooit reclame binnen :P

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zaterdag 01 juni 2002 01:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die laptops zijn allemaal weg. Er komt ook geen partij meer binnen.
En die schermen?

• Psychokiller
  • Niet online
Precies, hoest met die mooie beeldsschermen :D?

Moet toch weleens een vervanger voor mijn 14" hebben nu:'(

Edit: Typo

• Ferdo

Ferdo

Op zaterdag 01 juni 2002 01:30 schreef Keeper het volgende:

[..]

Sorry dat ik er was dan donderdag. Lang leve internet.
Maar kan iemand hier please please confirmen of die 19" schermen morgen nog geleverd gaan worden?
Op zaterdag 01 juni 2002 01:42 schreef Keeper het volgende:

[..]

En die schermen?
Op zaterdag 01 juni 2002 01:45 schreef Psychokiller het volgende:
Precies, hoest met die mooie beeldsschermen :D?

Moet toch weleens een vervanger voor mijn 14" hebben nu:'(

Edit: Typo
Quote van Boon (medewerker Mycom-filiaal te Utrecht) uit deel 1:
Op vrijdag 31 mei 2002 20:40 schreef boon het volgende:
Wat zeker niet meer binnenkomt is de laptop, de 19" is niet helemaal zeker, ik zou er persoonlijk niet van uit gaan.
Wanneer de levering plaatsvind is onduidelijk, kan op elk moment van de dag zijn maar ik denk persoonlijk vroeg.
De vervoerder wil namelijk ook nog wat aan zijn zaterdagje hebben
Pech gehad, vrees ik. :{

Audioscrobbler profile

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Geen zin om zeker de hele thread te lezen? :)
Zou ik toch maar even doen als ik jullie was, staat zeker 3x het antwoord in :D

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Ferdo

Ferdo

Op zaterdag 01 juni 2002 01:48 schreef Sir Abarth het volgende:
Hoezo éven doen? :+

Audioscrobbler profile

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

hmm.. ik baal wel dat er geen spindels meer zijn; ik heb CD's nodig.. dan van de week maar ff in Amsterdam kijken.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zaterdag 01 juni 2002 01:48 schreef Sir Abarth het volgende:
Ik heb die bewuste quote wel gelezen, maar ik hoopte op een duidelijker antwoord. Wat ik dus nog steeds niet heb.

Naja, hopen dan maar dat ze er nog een paar krijgen, en nu maar pitten want ik moet vroeg op :{

• McBoom
  • Laatst online: 01-07 06:22

McBoom

Broem

Zijn die DVD-spelers er nog?
Ik kan niet vinden wat de rembourskosten zijn. Is dat die 8 Euro die er bij de bestelling bijkomt?

The ramblings of an idiot

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

heeft iemand eigelijk een idee of die minolta digicam nog voorradig is? daar wil ik morgen nog wel ff voor in de rij gaan staan.....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 31 mei 2002 21:42 schreef chem het volgende:

ik woon in den haag, en op en neer naar utrecht is me toch echt te gortig; maar wil heel graag een 16 mb pendrive!

ik gah morgen naar Mycom haarlem. als je echt niemand vind wil ik best ff kijken voor je of ze toevallig in Haarlem die pendrive ook met korting verkopen. ik kan je nix beloven. dus ik zeg ook ALS NIEMAND je wil/kan helpen...

[edit]
volgens een vriend van mij die bij de groothandel werkt hadden ze 80 laptops verkocht en waren er vandaag zon 1500 klanten ofzow..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Even een pendrive en een wireless netwerkkaartje meegesnaaid :) Heb tien minuten in de rij gestaan vandaag en voor ik mijn koffie met gebak ophad mocht ik al naar binnen...

Zag er erg leuk uit allemaal, alleen is de winkel op dit moment wel errug kaal...

Ik heb het idee dat de wireless netwerkkaarten en basis stations niet zo extreem hard lopen omdat de gemiddelde folderlezende n00b geen idee heeft wat het allemaal inhoud.. Die dingen zijn in ieder geval ruim op voorraad (zo vertelde een vriendelijke MyCom mederwerker me vanmiddag om 2 uur).

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• SvMp
  • Niet online
*gaap* Goeiesmorgens :)

Ik zou 6:36 in de trein zitten, maar ik moest me zonodig verslapen op de dag der hp-printers :D
Nou ja dan pak ik die van 7:14, dan ben ik er 9:12. Het lijkt mij raar als ik dan geen printer buit maak. En anders vrolijk door naar Amsterdam, Hoofddorp, etc..

Ik wens jullie een fijne laatste MyCom helpt-de-nerds dag >:)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 01:34 schreef AMDFreak het volgende:
jezus hey.. echt super acties, kortingen tot wel 60% damn!!

AMD Athlon XP 1800+ €115,- sorry hoor maar dat vind ik echt een spotprijsje :)
[/onzin]
[b]MYCOM heeft met voorkennis gehandeld, vandaag zijn (5minuten geleden)heeft AMD zijn prijsen verlaagd van zijn processoren!
XP1800 is dus nu 16 % goedkoper geworden :)
MYCOM :(

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:44
Op zaterdag 01 juni 2002 01:54 schreef Mcboom het volgende:
Zijn die DVD-spelers er nog?
Ik kan niet vinden wat de rembourskosten zijn. Is dat die 8 Euro die er bij de bestelling bijkomt?
Ehm ja, rembourskosten zijn 8 euro, tenminste, dat zeiden ze mij. Gisteren pakketje gekregen, en er werden geen rembourskosten berekend. Mischien komt dat omdat ik voor meer dan 100 euro (120,01 want 45,00 + 75,00 is altijd nog 120,01 althans volgens mycom dan :+ ) besteld heb

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Op zaterdag 01 juni 2002 03:58 schreef Gompy58 het volgende:
heeft iemand eigelijk een idee of die minolta digicam nog voorradig is? daar wil ik morgen nog wel ff voor in de rij gaan staan.....
Ik heb wel een idee, want ik heb nergens gelezen (heb de vorige draad helemaal gelezen) dat de voorraad daarvan op zou zijn. Dus ik kan je vrijwel zeker zeggen dat je dan niet voor niets in de rij staat.

* vanDaal stapt zo de trein in en staat rond 10 uur in de rij voor een fikker en een switch

• chem

chem

Reist de wereld rond

bij deze dan nog 1 keer :)

als iemand vandaag gaat... neem dan asjeblieft een pendrive mee. Zelfs als 2 mensen er 1 kopen dan ben ik nog goedkoper uit!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 07:28 schreef CocaCola het volgende:

[..]

[/onzin]
[b]MYCOM heeft met voorkennis gehandeld, vandaag zijn (5minuten geleden)heeft AMD zijn prijsen verlaagd van zijn processoren!
XP1800 is dus nu 16 % goedkoper geworden :)
MYCOM :(
Tjah, het is hoe je het bekijkt. Ik kan als fabrikant ook al heel lang hebben gepland dat op die datum de prijs wordt verlaagd. En tjah, dat de actie daarop gedeeltelijk valt...

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Op zaterdag 01 juni 2002 08:34 schreef chem het volgende:
bij deze dan nog 1 keer :)

als iemand vandaag gaat... neem dan asjeblieft een pendrive mee. Zelfs als 2 mensen er 1 kopen dan ben ik nog goedkoper uit!
Ik ga dus al voor twee dingen. Maar zelfs als ik maar 1 ding zou kopen, zou ik het niet doen. Ik bedoel, ik ga er zelf ook speciaal voor op en neer naar Utrecht (vanuit Rotterdam) om dat te gaan kopen. En die reis is bijna net zo lang als de reis vanuit Den Haag.

Verwijderd

Ik ga er nu heen. Van uit IJsselstein en hoop dus om ongeveer 10 uur daar te zijn. En een brander en cdŽs te bemachtigen.

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Hoe lang is die rij eigenlijk? Ik wil die Minolta Dimage X eigenlijk wel hebben, maar ik gruwel bij de gedachte van al die mensen die daar vandaag heen zullen trekken.. Hij is wel echt goedkoop. Maar die rij is volgens mij ook echt lang.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 09:32 schreef mboots het volgende:
Hoe lang is die rij eigenlijk? Ik wil die Minolta Dimage X eigenlijk wel hebben, maar ik gruwel bij de gedachte van al die mensen die daar vandaag heen zullen trekken.. Hij is wel echt goedkoop. Maar die rij is volgens mij ook echt lang.
Vanaf mijn balkon kan ik de MyCom winkel zien. De afstand is wat groot (vandaar brakke pic) maar hier een fotootje van de rij op dit moment. Ik schat dat je een half uurtje tot een uur staat...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/rij.jpg

(foto is genomen met de cam die je kopen wilt, gister zelf gehaald. Schrik niet van de kwaliteit, ik heb de foto nogal opgeblazen)

Verwijderd

wow das een lange rij....en ik wilde er nog heen voor zo'n wireless kaartje .....

heeft iemand er al een gekocht en kan die mij dan even vertellen hoe ie aangesloten wordt ?

Verwijderd

Weet iemand mischien, of ze nog die Edimax Broudband Router hadden van e65?

• Spice
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

hum, ben net groenten wezen halen op vredenburg en toen was die rij toch weer net iets langer als op het picje hierboven.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 10:49

Gutteguttegut

CEO of TFD

Rij valt reuze mee, was gister toen ik er was ook zo lang en ik was binnen een kwartiertje binnen met gratis koffie en gebak.

Minolta Dimage X is er niet meer (tenminste gister rond 2 uur niet meer).
Die Edimax spullen lopen niet zo hard ze hebben dus voldoende voorraad volgens mij.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 09:32 schreef mboots het volgende:
er waren bij de opening om 9:30 nog 10 dimage xjes.
de rij is nu een stuk langer... pfff
maar! ik heb me router! duurde 3 kwartier wachten tot de winkel open ging en daarna na 10 minuten weer buiten.
wel een gebakje en een kopje thee gehad in de rij.

ps. volgende keer ga ik verkleed als star wars jedi
*for me to poop on*

(laptops en printer zijn ook op_

Verwijderd

Was net nog ff naar MyCom Rdam gegaan. Daar was alles al om 10:05 weg :'( (behalve de muizen). Bijna iedereen ging toen ook meteen weer weg daar.

• DutchHammer
  • Laatst online: 10-07 19:39

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Damm, heb je een laptop zit er een wit puntje in het scherm, dit is toch een dooie pixel??? Kan je dit nog verhelpen

• jellebelle
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 10:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Damm, heb je een laptop zit er een wit puntje in het scherm, dit is toch een dooie pixel??? Kan je dit nog verhelpen
topic over dode pixel

Iets anders:
Ik zal zo even langs die MyCom lopen en wat pics maken van de wachtrij, is hier toch in de straat.

• herminator
  • Niet online
Maak dan ook even een pic van dat bord waar op staat wat precies uitverkocht is. Dan is dat ook weer duidelijk voor iedereen.

I'll be back

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

YAY! MyCom rulz! * wzzrd heeft z'n 32x A-Open CD-Writer :)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Van die 4 landelijke actieporducten is alleen de dvdspeler en de muis nog verkrijgbaar.

Verwijderd

Donderdagavond (koopavond) ben ik ook een half uur in de rij gaan staan.
Zo'n WLAN leek me wel handig met zo'n zonnig weekend voor de boeg :)
Werkt goed trouwens dat AP en netwerkkaartje. 11 Mbit tot achter in de tuin (verder niet getest).

Ook die 64MB CF kaart gehaald. Verkoper heeft er wel de verkeerde card reader bij gedaan. Welliswaar ook voor CF, maar een duurder model. Kost normaal 41 euro ipv het model van 37 euro.

Alleen die brander zo nog ff inbouwen.
Ben wel :) met deze actie.

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

er zit bij de laptop een papiertje voor de tft garantie van je scherm waarin ook uitgelegd staat wat de garantie is en hoe het werkt bij hoeveel dooie pixels...
ik kan het er wel even bijpakken maar als je hem zelf hebt heb jij dat papiertje ook en 1tje is opzich niet zo'n ramp (hoewel ik liever een zwart pixel dan een wit pixel heb, maar ok) alleen als het er 2 naast elkaar worden krijg je direct garantie en anders bij 3+ dacht ik zo123 uit mn hoofd maar tstaat er duidelijk in uitgelegd.. ik heb dus ook 1 dooie nu :|

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 21:49 schreef Largow het volgende:
L

<I>bijwerken</I>

<I>bijgewerkt</I>
Ebn ik heb dus lekker al een 19 inch :) Tis toch een voordeel dat mijn schooltjuh 1 bushalte verder zit

• ddZ
  • Laatst online: 16:15

ddZ

Op zaterdag 01 juni 2002 11:17 schreef scollon het volgende:

[..]

Ebn ik heb dus lekker al een 19 inch :) Tis toch een voordeel dat mijn schooltjuh 1 bushalte verder zit
Of als je er 3 minuten vandaan woont ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:23
Op zaterdag 01 juni 2002 00:52 schreef RaZ het volgende:
Ik zit hiero fijn helemaal happy te zijn met die Edimax AccessPoint en de Wireless NIC. zover draait'ie lekker stabiel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben nog niet wezen testen tot hoever die gaat, maar voorlopig gaat het best wel goed :)
Eerste ervaring: PERFECT :)
Welke snelheden haal je ongeveer als max ?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
EY, boon, wil niet lullig doen, maar dr waren wel cd's te koop, kheb nu thuis 2 spindels staan >:) en een nieuwe cd-rom speler :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• jellebelle
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 10:51 schreef herminator het volgende:
Maak dan ook even een pic van dat bord waar op staat wat precies uitverkocht is. Dan is dat ook weer duidelijk voor iedereen.
Het bord om 11h15:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mycom2.jpg

De rij om 11h15, valt echt reuze mee vind ik...
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mycom3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mycom4.jpg

Deze dame van achter in de 80 kwam informeren of er nog een laptop was.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mycom1.jpg

• Spice

Spice

zoals de rij n u hier boven is, sta je 20 minuten in de rij, kga weer ff terug :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 11:33 schreef Spice het volgende:
zoals de rij n u hier boven is, sta je 20 minuten in de rij, kga weer ff terug :)
hmm spindels hebben ze dus nog ik gaat ff snel naar de stad
ff wat spindels scoren

Verwijderd

Weet iemand misschien waar en wanneer Mycom haar volgende filiaal opent ? :D

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-06 16:01

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Zijn die speakers er nog van creative?

Specs

Verwijderd

het zou wel leuk zijn als meer winkels dit soort acties gaan houden :9

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 11:58 schreef edddy het volgende:
Kan iemand mij even vertellen WAAR die MyCom precies zit ?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:54
Op zaterdag 01 juni 2002 11:58 schreef edddy het volgende:
bijvoorbeeld die in amsterdam :D
dan zit ik in de trein :D

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 11:21 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Welke snelheden haal je ongeveer als max ?
En HOE sluit je dat ding aan....kan je m gewoon in je hub prikken of moet het via usb oid ?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 12:01 schreef Cavedude het volgende:

[..]

vlak bij vredenburg. Het staat alleen pas 100 keer in de thread :P. (deel 1 ook ;))
Dat is dus vlak bij het station.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 12:02 schreef Cavedude het volgende:

[..]

En HOE sluit je dat ding aan....kan je m gewoon in je hub prikken of moet het via usb oid ?
(Tweaker Mode) lees ff de readme >:) LOL (Tweaker Mode)

• jellebelle
  • Niet online
Surfen naar: www.mycom.nl
Klikken op: "Winkels"
Klikken op: "Utrecht"
Klikken op: "Toon kaart" of "Routebeschrijving"

Mooi medium dat internet :)

• Spice

Spice

nou, de rij is nu 10-15 minuten, creative-setjes waren er nog wel, gebak was wel op denk ik, kreeg alleen koffie.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Op zaterdag 01 juni 2002 12:28 schreef Spice het volgende:
nou, de rij is nu 10-15 minuten, creative-setjes waren er nog wel, gebak was wel op denk ik, kreeg alleen koffie.
Hey spice :)

Ik heb in ieder geval net mijn brander&switch gescoord, en ik heb het gevoel dat die er nog wel genoeg zijn.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Net ff 19" monitor gehaald. K sta ook nog op de foto in de rij van11:15 :P Wel weinig tweakers gezien, maar wel 2 geile dames met gebak (geen drinken)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 12:32 schreef Stropdas het volgende:
Net ff 19" monitor gehaald. K sta ook nog op de foto in de rij van11:15 :P Wel weinig tweakers gezien, maar wel 2 geile dames met gebak (geen drinken)
maak daar dan ook een foto van man :P
Mooi btw dat het niet meer zo druk is, jammer alleen dat ik niet kan komen :/

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 21:42 schreef chem het volgende:

op laten sturen misschien ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.