Ik heb dus hetzelfde probleem...
Het is tijd voor meer bandbreedteOp donderdag 04 juli 2002 21:47 schreef Sjo het volgende:
Ik kan niet eens de tweede training spelen. De eerste heb ik al 4 x uitgespeeld, maar de tweede blijft op not available staan.
Ik vind dat het nu al tijd voor een patch is!
Anoniem: 20627
Leuk dat ze een gratis game uitbrengen, maar als je het doet, doe het dan wel goed, gvd! 
-performance problemen
-server-tekort
-problemen met de trainingen
-bugs
En zo zullen er nog wel meer dingen zijn...
WE WANT A PATCH! WE WANT A PATCH!
-performance problemen
-server-tekort
-bugs
Anoniem: 57623
Hoe zet je met een GeForce 3 TI 200 Anti-Aliasing (of liever Full Screen Anti Aliasing
) aan?
Beeeetje trieste reactie imhoOp donderdag 04 juli 2002 21:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Leuk dat ze een gratis game uitbrengen, maar als je het doet, doe het dan wel goed, gvd!
-performance problemen
-server-tekort
-bugs

Ik heb NERGENS last van, GEEN bugs, GEEN server problemen, GEEN lag, NIETS.

Ik vind het een erg leuk en vooral mooi spel. Heb in de training nergens problemen gehad ofzo (ja, soms effe opnieuw doen), maar het is gewoon een geweldig spel!!!
Maar voorlopig even wachten op meer servers, hopelijk gaat The all seeing eye het ook ondersteunen, want ik vind gamespy zo verschikkelijk bagger...
Maar voorlopig even wachten op meer servers, hopelijk gaat The all seeing eye het ook ondersteunen, want ik vind gamespy zo verschikkelijk bagger...
BF1: Don-Panio
Anoniem: 16192
wat zou er mis kunnen zijn dan? ik heb me poc zojuist overgelockt naar 1.2ghz, maar helpt ook niks...Op donderdag 04 juli 2002 21:29 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je putertje denk ik.
Check m'n sig voor de specs.
Ik draai 'm vloeiend op 800x600 en alles op high
Tja...Op donderdag 04 juli 2002 22:01 schreef Hypno het volgende:
oeps foutje, die laatste post
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Anoniem: 49239
*Quick pakt z`n OPF CD *
Mensen, qua gameplay en ook qua looks lijkt dit spel toch wel erg veel op OPF hoor !! daarom vind ik de game ook zo gaaf (ookal werkt ie bij mount mckenny niet goed)
Mensen, qua gameplay en ook qua looks lijkt dit spel toch wel erg veel op OPF hoor !! daarom vind ik de game ook zo gaaf (ookal werkt ie bij mount mckenny niet goed)
Dat is alleen voor openGL. Spel draait toch in direct3D ?
Nouja, het loopt hier echt niet goed in 1024 alles max, hoewel je dat wel zou verwachten...
1 GHz is toch ruim voldoende?
En met niet goed bedoel ik dan 20 fps als je om je heen kijkt in de eerste training...
En met niet goed bedoel ik dan 20 fps als je om je heen kijkt in de eerste training...
LOL opf daar lijkt het totaal niet op.Op donderdag 04 juli 2002 22:06 schreef ThaQuick het volgende:
*Quick pakt z`n OPF CD *

Het lijk veel meer op quake3 net als in het echt.
Klopt, dat is nou juist het kutte! de een zit lekker te fraggen, terwijl de ander alleen maar kwijlend kan toekijken, door toedoen van een of andere kutfout/stuk hardware in zijn/haar pc...Op donderdag 04 juli 2002 22:01 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Beeeetje trieste reactie imho
Ik heb NERGENS last van, GEEN bugs, GEEN server problemen, GEEN lag, NIETS.
Bij mij loopt ie ook prima.Op donderdag 04 juli 2002 22:30 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Klopt, dat is nou juist het kutte! de een zit lekker te fraggen, terwijl de ander alleen maar kwijlend kan toekijken, door toedoen van een of andere kutfout/stuk hardware in zijn/haar pc...
IK heb allemaal servers van ping 50.
Je hebt gewoon een nieuwe pc nodig.
Anoniem: 48687
probeer het eens bij gigex die gaat opzich nog wel aardig
7k op max ven mijn modem
maar hji komt er wel
7k op max ven mijn modem

Op donderdag 04 juli 2002 22:32 schreef MartNL het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie ook prima.
IK heb allemaal servers van ping 50.
Je hebt gewoon een nieuwe pc nodig.
Jongen, LEES!
Op de vorige pagina, staat dat het juist perfect draait op mijn pc, maar dat er bij mij een fout komt, als ik de eerste training heb voltooid (de tweede training wordt niet "ge-unlocked"). Anderen hebben weer performance problemen...

Edit: en kweenie hoe het bij jou gaat, maar ik ben 15, en moet al mn pc spullen zelf kopen, en ben NIET van plan al m'n zuurverdiende centen in m'n pc te pompen!
ik zou zeggen, het is een gratis game dus stfu !?Op donderdag 04 juli 2002 21:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
-performance problemen
-server-tekort
-bugs
je kan van hun nix verwachten !
en over server tekort, spel is er nu 20 uur ? dus w8 ff af zou ik zo zeggen
kijk als je nou 50 euros lapt dan mag je iets verwachten van de producent....
Met een budget van 7 miljoen zou ik zeggen dat je dan toch wel wat mag verwachten... (anders hadden ze dat geld beter kunnen investeren in derde wereld landen, ipv hun legertje nog verder proberen op te bouwen, om daar dan nog meer dood & verderf te kunnen zaaien
)
Verder is zoiezo alle software veels te duur, dus is af en toe een gratis spel ook niet weg.

Verder is zoiezo alle software veels te duur, dus is af en toe een gratis spel ook niet weg.
Dit spel draait op de Unreal Warfare engine, dezelfde engine dus als UT2003 (op het moment ook dezelfde build, 927). Misschien ooit dat filmpje van giga.de gezien waarin de Duitse interviewer vraagt aan Mark Rein hoe het zit met de specs?. Mark Rein zegt dat UT2003 veel van je videokaart verlangt, RAM en processor komen daarna pas. En aangezien dat AA:O op dezelfde engine draait...Op donderdag 04 juli 2002 22:05 schreef Kertje het volgende:
wat zou er mis kunnen zijn dan? ik heb me poc zojuist overgelockt naar 1.2ghz, maar helpt ook niks...
Ja 
EDIT: Unreal II krijgt zijn eigen engine, die zou nóg mooier moeten worden...
En toch vind ik het raar dat AA:O vastloopt zodra ik een game wil starten op 640x480, twerwijl ik daar vrij lekker UT2003 op speel. EN als ik UT2003 op 800x600 speel, gaat dat beter dan in AA:O
EDIT: Unreal II krijgt zijn eigen engine, die zou nóg mooier moeten worden...
En toch vind ik het raar dat AA:O vastloopt zodra ik een game wil starten op 640x480, twerwijl ik daar vrij lekker UT2003 op speel. EN als ik UT2003 op 800x600 speel, gaat dat beter dan in AA:O
Is de engine van AA:O hetzelfde als van ut2k3?
Mooi dan hoef ik nog geen videokaart upgrade te doen
Mooi dan hoef ik nog geen videokaart upgrade te doen
Misschien wel, aangezien AA:O meer/grotere buitenomgevingen kent dan UT2003. Nouja, betere videokaart is natuurlijk altijd mooi meegenomen
Potver...het lukt me maar niet om mount uit te spelen
terwijl ik wel altijd de meeste punten heb omdat ik de meeste punten secuir??? Vage shit...Verder coole game alleen zouden de pings iets lager mogen...":)
tampert, kriminalpolizei
Als ik met gamespy naar een server connect laad hij het spel wel, maar gaat hij naar het hoofdscherm. verder doet hij nix. moet ik zelf nog ergens of rammen of werkt het gewoon niet
Anoniem: 26235
Ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe je precies je objectief moet doen van de MOUT McKenna, ik knal alleen maar de tegenpartij neer, kan erg lang duren soms 
Wat krijg je bijvoorbeeld in je beeld als je hem gehaalt hebt
zijn er hier uberhaupt al mensen die um gehaalt hebben?
En ik vind het maar erg onduidelijk aangegeven wie er nou precies dood zijn van je eigen team en van de tegenpartij, soms staat er bij mij ook in beeld dat iedereen dood is van een team waar ik in zit, maar ik weet dan zeker dat ik niet beschoten ben.
Wat krijg je bijvoorbeeld in je beeld als je hem gehaalt hebt
En ik vind het maar erg onduidelijk aangegeven wie er nou precies dood zijn van je eigen team en van de tegenpartij, soms staat er bij mij ook in beeld dat iedereen dood is van een team waar ik in zit, maar ik weet dan zeker dat ik niet beschoten ben.
die MOUT missie ofzo kom ik ook niet in
dan komt ie ook weer in het hoofdmenu terecht.
Ach het is een 200 MB file dus ik had ook niet echt 10 levels verw8 
Nog niet gespeeld BTW...iemand gedaan met een GF1 DDR ?
gewoon w88..dan komt er na een tijde connecting in beeld...Op donderdag 04 juli 2002 23:17 schreef Un4GiveN het volgende:
die MOUT missie ofzo kom ik ook niet indan komt ie ook weer in het hoofdmenu terecht.
tampert, kriminalpolizei

Je zoekt dus met gamespy bijvoorbeeld serveradressen op dan kun je gamespy gewoon afsluiten en AA opstarten, vervolgens druk je op de tilde key (~) en voer je server in
Hieronder nogmaals de 3 server adressen waar MOUT McKenna opstaan (dr zijn er wel meer):
66.220.20.210:7777
66.220.20.214:7777
66.220.20.222:7777
NOFIOp donderdag 04 juli 2002 22:10 schreef ThaQuick het volgende:
VOOR PROBLEMEN MET HET SPEL GRAFISCH : ZET VSYNC UIT !! Hier zie je hoe :
Ik heb de pic iets groter gemaakt zodat het duidelijk is.
Tjah, moet je ook maar geen geforce 2.5 kopen
Mareh, ik heb dus basic traing helemaal af.
Nu moet ik dus een multiplayer game gaan doen ??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
hier op 1280 x 1024 met alles hoog PERFECTOp donderdag 04 juli 2002 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, het loopt hier echt niet goed in 1024 alles max, hoewel je dat wel zou verwachten...
doe je iets niet goed denk ik....
check me sig voor specs.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ik heb ze ff toegevoegd aan http://213.53.18.20/servers/.Op donderdag 04 juli 2002 23:24 schreef Lighteye het volgende:
Hieronder nogmaals de 3 server adressen waar MOUT McKenna opstaan (dr zijn er wel meer):
Ik weet niet hoe autolaunch werkt , maar dat ga ik ff proberen uit te vinden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Anoniem: 44875
het loopt hier echt super!
specs:
Duron 800
256 sd
geforce 4 mx
win xp
ik kan alleen op dit moment maar 5 servers vinden via gamespy
specs:
Duron 800
256 sd
geforce 4 mx
win xp
ik kan alleen op dit moment maar 5 servers vinden via gamespy

yup hierOp donderdag 04 juli 2002 23:20 schreef Gman het volgende:
Ach het is een 200 MB file dus ik had ook niet echt 10 levels verw8
Mensen die niet van gamespy houden maar The All Seeing Eye gebruiken even opletten 
Homepage The All Seeing Eye: http://www.udpsoft.com/eye/
Op het forum van hun wordt vermeld dat het technisch niet mogelijk is om support in te bouwen in ASE
Maar je wordt verwezen naar hier: http://www.americasarmy.com/forum/viewtopic.php?topic=2643&forum=15&0 om je beklagje te doen
naar de makers om het vervolgens hopelijk gedaan te krijgen dat er alsnog support voor komt.
Homepage The All Seeing Eye: http://www.udpsoft.com/eye/
Op het forum van hun wordt vermeld dat het technisch niet mogelijk is om support in te bouwen in ASE
Maar je wordt verwezen naar hier: http://www.americasarmy.com/forum/viewtopic.php?topic=2643&forum=15&0 om je beklagje te doen
OK, ik kwam net in de server, na lang proberen... je moet in het hoofdmenu op de TILDE drukken en dan invoeren :
open 66.220.20.216:7777
of
open 66.220.20.217:7777
of
open 66.220.20.218:7777
open 66.220.20.219:7777
open 66.220.20.220:7777
Dat zijn verschillende servers !! Dan ga je spelen. Het gaat per 7 potjes... 7 potjes is 1 ronde. je moet een hele ronde achter elkaar winnen om het te unlocken...
Die missie is CQB (Close Quaters Battle) in een klein dorpje.
Daar moet je op 3 punten op paaltjes papiertjes hangen. Er wordt gewerkt met zo`n laser systeem voorop het geweer (ook te zien in zo`n USA serie ofzo, met delta force leden enzo...)
Nou, als je dus geunlocked hebt, krijg je dit te zien :

Origineel :
http://members.home.nl/rzomer/gelukt.JPG
http://members.home.nl/rzomer/gelukt2.JPG
OK, nu ga ik maar es ff naar die trainingen kijken
open 66.220.20.216:7777
of
open 66.220.20.217:7777
of
open 66.220.20.218:7777
open 66.220.20.219:7777
open 66.220.20.220:7777
Dat zijn verschillende servers !! Dan ga je spelen. Het gaat per 7 potjes... 7 potjes is 1 ronde. je moet een hele ronde achter elkaar winnen om het te unlocken...
Die missie is CQB (Close Quaters Battle) in een klein dorpje.
Daar moet je op 3 punten op paaltjes papiertjes hangen. Er wordt gewerkt met zo`n laser systeem voorop het geweer (ook te zien in zo`n USA serie ofzo, met delta force leden enzo...)
Nou, als je dus geunlocked hebt, krijg je dit te zien :
Origineel :
http://members.home.nl/rzomer/gelukt.JPG
http://members.home.nl/rzomer/gelukt2.JPG
OK, nu ga ik maar es ff naar die trainingen kijken
BEDANKT !!! hier kunnen we denk ik wel wat meeOp donderdag 04 juli 2002 23:55 schreef ThaQuick het volgende:
---knip---
Ik kan dus wel naar mount kenna servers connecten maar schijnt dat je daar in gesignt moet zijn
wat moet ik nou doen gewoon raggen?
Anoniem: 23844
Omzeil de mout missie:
• Ga naar X:\Army Operations\System\save
• Open username.txt
• Verander de 15,0 naar 15,1 (dus: 1,15,0,.....0 veranderen naar 1,15,1,0,.....0)
• Open username.txt
• Verander de 15,0 naar 15,1 (dus: 1,15,0,.....0 veranderen naar 1,15,1,0,.....0)
Anoniem: 51137
Doe niet zo zieligOp vrijdag 05 juli 2002 00:06 schreef ds het volgende:
Omzeil de mout missie:
• Open username.txt
• Verander de 15,0 naar 15,1 (1,15,0,.....0 veranderen naar 1,15,1,0,.....0)
Anoniem: 44875
bij mij staat er
3,15,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,
moet ik dit nog veranderen??
of heb ik al meer geunlocked??
3,15,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,
moet ik dit nog veranderen??
of heb ik al meer geunlocked??
Hun? er staat geen 15Op vrijdag 05 juli 2002 00:06 schreef ds het volgende:
Omzeil de mout missie:
• Open username.txt
bijmij
Ik snap er geen tering van... ik schiet ALLES raak en ze gaan maar niet dood....
Wat een klote spel zeg.

Wat een klote spel zeg.
wat moet ik nou percies doen? ik snap er niks vanOp vrijdag 05 juli 2002 00:09 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig, gewoon alles doen
Hier een screenie van het kamp (een map) lekker donker overal, kleine huisjes, bomen, stellingen... HEERLIJK gewoon !!
wil jij ff je username.txt op inet zetten, bij mij staat er heel veel 0,0,0,0,0,0,0Op vrijdag 05 juli 2002 00:06 schreef ds het volgende:
Omzeil de mout missie:
• Open username.txt
hier ookOp vrijdag 05 juli 2002 00:22 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
wil jij ff je username.txt op inet zetten, bij mij staat er heel veel 0,0,0,0,0,0,0
En ik wil die missie best uitspelen, maar overal lagt iedereen big time, ping van 250+, daar kan ik echt niet meer spelen hoor
Anoniem: 16219
Ik moet die domme GaySpy er ook nog op gaan zetten ook , dat ze is snel met die ingame browser komen
GohOp donderdag 04 juli 2002 23:48 schreef ThaQuick het volgende:
TIS ME GELUKT !!! ik heb geunlocked !! moment, ik maak ff screenie`s !!
Kheb allang 3 online missies unlocked
Ja joh, lekker triest, stelletje lamersOp vrijdag 05 juli 2002 00:06 schreef ds het volgende:
Omzeil de mout missie:
• Open username.txt

Cheaten bij een online game, ik heb ze toch ook gewoon gehaald?
Lame...
Doe jij is ff normaal manOp vrijdag 05 juli 2002 00:31 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ja joh, lekker triest, stelletje lamers
Cheaten bij een online game, ik heb ze toch ook gewoon gehaald?
Lame...
Met een ping van 250+ kan niemand normaal gamen (ik iig niet)
Onee?Op vrijdag 05 juli 2002 00:32 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Doe jij is ff normaal man
Met een ping van 250+ kan niemand normaal gamen (ik iig niet)
Ik heb anders ABSOLUUT geen last van lag en ik heb 3 online missies unlocked, het is echt niet moeilijk.
En kan een modje dat lame gedoe even weghalen aub?

* McFlipp vindt dat iedereen niet zo moet zeiken!
Wees blij dat je een gratis game krijgt, die gebruik maakt van de Unreal Warfare engine!
Het spel is gewoon nu al hardstikke goed en ze zullen het steeds blijven verbeteren. En mensen die zeggen dat ze niet met een ping van 250 kunnen gamen, moeten eerst het spel eens een paar uur spelen met die ping. Dan kom je erachter dat de net-code zo goed is dat je daar prima mee kan spelen!
Wees blij dat je een gratis game krijgt, die gebruik maakt van de Unreal Warfare engine!
Het spel is gewoon nu al hardstikke goed en ze zullen het steeds blijven verbeteren. En mensen die zeggen dat ze niet met een ping van 250 kunnen gamen, moeten eerst het spel eens een paar uur spelen met die ping. Dan kom je erachter dat de net-code zo goed is dat je daar prima mee kan spelen!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
??? Tuurlijk het is NIET te spelen! moeten ze maar 100servers i.p.v 5 doen hoor.Op vrijdag 05 juli 2002 00:34 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Onee?
Ik heb anders ABSOLUUT geen last van lag en ik heb 3 online missies unlocked, het is echt niet moeilijk.
En kan een modje dat lame gedoe even weghalen aub?
Bij mij komt ut niet door de ping maar om dat ik er niet in kan
Ik heb daarnet een uur zitten spelen met een ping van 250+ en heb 3 kills kunnen maken. En ik kan echt wel mikken, maar dit kwam gewoon door de lagOp vrijdag 05 juli 2002 00:36 schreef McFlipp het volgende:
* McFlipp vindt dat iedereen niet zo moet zeiken!
En het spel is gewoon nu al hardstikke goed en ze zullen het steeds blijven verbeteren. En mensen die zeggen dat ze niet met een ping van 250 kunnen gamen, moet eerst het spel eens een paar uur spelen met die ping. Dan kom je erachter dat de net-code zo goed is dat je daar prima mee kan spelen!
Nou ik heb vanmiddag een paar uur gespeeld met een ping van plus minus 250, en het ging hardstikke goed, niets geen lag, gewoon prima spelen!Op vrijdag 05 juli 2002 00:38 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een uur zitten spelen met een ping van 250+ en heb 3 kills kunnen maken. En ik kan echt wel mikken, maar dit kwam gewoon door de lag
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik had een ping van 1000 in heb het gehaald.
Niks geen lag het ging prima.
Als het gratis is dan maakt het allemaal niet uit.
Dit is de beste game ooit.
Niks geen lag het ging prima.
Als het gratis is dan maakt het allemaal niet uit.
Dit is de beste game ooit.
5?Op vrijdag 05 juli 2002 00:37 schreef Qorne het volgende:
[..]
??? Tuurlijk het is NIET te spelen! moeten ze maar 100servers i.p.v 5 doen hoor.
Bij mij komt ut niet door de ping maar om dat ik er niet in kanzit al een uur te wachten
Aantal uurtjes geleden waren het er toch echt 50+ hoor...
kga hem nog niet unlocken, maar ik ben wel wanhopig, dat kut gayspy crasht hier constant, en ik kan in geen een server komen, en als ik er wel in kom geeft hij een error dat mn password niet klopt
Net weer gespeeld, ping van 200 deze keer.
Schiet iets van 7 keer in iemands hoofd van dichtbij, issie nog niet dood.
kutspel
Schiet iets van 7 keer in iemands hoofd van dichtbij, issie nog niet dood.
kutspel
Anoniem: 23337
Ik heb nu geloof ik wel 6 keer die training gedaan dat je een hinderbaan moet afleggen maar elke keer als ik aan het einde ben hoor ik een fluitje ,ben ik gewoon op tijd , maar begint het weer opnieuw en ik heb nu toch al die 3 de banen afgelegd
Het spel ziet er wel mooi uit alleen de gameplay vind ik klote!
Het spel ziet er wel mooi uit alleen de gameplay vind ik klote!
nou laat ik hem ook maar eens proberen dan, komt
hier binnen op mijn max snelheid dus das wel netjes.

ben benieuwd
hier binnen op mijn max snelheid dus das wel netjes.
ben benieuwd
Nu net al de vierde keer dat ik gewonnen heb met mijn team, deze keer had ik zelfs de meeste punten van mijn team en hij unlockt nog steeds niet 
Of moet je toch via gamespy inloggen ofzo
Of moet je toch via gamespy inloggen ofzo
Ik ben echt niet geschikt voor dit spel geloof ik... 
Ik begin, staat er zo'n drill-sergeant voor me die denkt dat ie alles beter weet.
Vervolgens duwen ze me een flink wapen in m'n klauwen...
Dus ik ga voor z'n neus staan met een geladen wapen (burst mode, voor de zekerheid),
staart ie me aan van: "Moet je één keer leffen!"
Zit ik ineens in de gevangenis!

Ik begin, staat er zo'n drill-sergeant voor me die denkt dat ie alles beter weet.
Dus ik ga voor z'n neus staan met een geladen wapen (burst mode, voor de zekerheid),

Zit ik ineens in de gevangenis!
Anoniem: 39077
oh jolly jolly jolly jolly, i'm gonna register right away!Exclusive Offers
Registered users will have exclusive chances to preview new GameSpy releases.
BLAAAH

me 2Op vrijdag 05 juli 2002 01:51 schreef G1itch het volgende:
Ik ben echt niet geschikt voor dit spel geloof ik...
Zit ik ineens in de gevangenis!![]()
[edit]
net toch nog ff op i-net gespeelt, prachtig spel, als je team meewerkt
nou beetje maf, ik reg mezelf op die site, krijg netjes een confermation mail daar druk ik ook op de link.
maar als ik dan ga spelen en hij wil met ze site verbinden klopt ineens me username niet meer, en als ik dan weer naar die site ga besta ik niet meer
maar als ik dan ga spelen en hij wil met ze site verbinden klopt ineens me username niet meer, en als ik dan weer naar die site ga besta ik niet meer
Anoniem: 16192
en ik kan nog steeds niet met mijn 1ghz/256mb/32mb nvidia videokaart het game spelen op een fr hoger dan 2 per seconden 
nieuwe drivers geinstalleerd helpt allemaal nix

nieuwe drivers geinstalleerd helpt allemaal nix
Ikzelf heb een gf3 maar als ik wil spelen op 1024 en lager dan loopt het spel bij mij erg brak, iets van 10 fps of lager, maar ik speel altijd in 1280x1024 en daarmee haal ik gemiddeld 20 met uitschieters naar 50 fps.
Maar net even weer het forum gecheckt van AA vanwege mijn probleem dat ik steeds niet gekwalificeerd wordt met de MOUT Mckenna level, en daar vertellen ze doodleuk dat je gewoon moet blijven spelen, omdat de servers gewoon overbelast zijn om je kwalificatie geldig te maken
En hij unlockt dan vanzelf wel, als je gewonnen hebt en TOEVALLIG de server jouw kwalificatie accepteerd
Ik laat het spel voorlopig maar met rust, dit werkt natuurlijk zo niet
Maar net even weer het forum gecheckt van AA vanwege mijn probleem dat ik steeds niet gekwalificeerd wordt met de MOUT Mckenna level, en daar vertellen ze doodleuk dat je gewoon moet blijven spelen, omdat de servers gewoon overbelast zijn om je kwalificatie geldig te maken
En hij unlockt dan vanzelf wel, als je gewonnen hebt en TOEVALLIG de server jouw kwalificatie accepteerd

Ik laat het spel voorlopig maar met rust, dit werkt natuurlijk zo niet
hm, ik heb dus ff filenamepje ge-edit, ik haat trainings, kep ze gewoon allemaal overgeslagen dus. En vervolgens online gaan spelen met een athlon 1400 @ 1050 en een geforce mx 400 64 mb. En runt allemaal super gaaf, (ik heb alleen dat donkere leveltje gespeeld) misschien dat lichte levels zuigen?
Hoe de neuk wil ik ooit die training halen als er geen servers voor zijn .... zucht..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 26569
Ik hoor verschillende dingen, en iedereen beweert weer wat anders.
Maaruh, is dit een DEMO of gewoon het hele spel
Maaruh, is dit een DEMO of gewoon het hele spel
volgens mij hele spel, maar er komt nog een ander deel uit. Dit is alleen Recon...
tampert, kriminalpolizei
Het is idd een volledig spel alleen komen er steeds meer dingen bij die op cd zullen staan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Alle trainingen gehaald maar ik kom nog steeds niet op die servers, 1 keer gelukt, maar de rest iets met qualificatie ofzo

Anoniem: 18657
Ik heb al die basic missies gehaald maar de opvolgende missies wil hij gewoon niet spelen 
Gaat ie gewoon terug naar hoofdmenu
Iemand een oplossing?
[edit]Vondt op het forum van hun dat je die missie online moet spelen, maar als ik dat doe zegt ie dat ik niet qualified ben:?
Gaat ie gewoon terug naar hoofdmenu
Iemand een oplossing?
[edit]Vondt op het forum van hun dat je die missie online moet spelen, maar als ik dat doe zegt ie dat ik niet qualified ben:?
heb ik ook. Dat qualifieng system is nog een beetje vaag
Je moet een paar keer van het andere team winnen...
tampert, kriminalpolizei
Ik krijg met alledrie Connection FailedOp donderdag 04 juli 2002 23:24 schreef Lighteye het volgende:
Je zoekt dus met gamespy bijvoorbeeld serveradressen op dan kun je gamespy gewoon afsluiten en AA opstarten, vervolgens druk je op de tilde key (~) en voer je server in(zoals op het plaatje) als ie vol zit geeft ie dat aan en kun je eventueel een andere proberen, als ie NIET vol zit dan staat er loading in het midden van het scherm (met donkerblauwe letters) en dan is ie bezig met het laden van het spel. Hopelijk is het dan zo duidelijk
Anoniem: 20003
Bij mij werkt het spel niet helemaal honderd procent
Ik zie geen textrus nou jah niet allemaal op de de hekejs en torens zie ik geen textrures maar het ventje voor heeft daarin tegen wel textures. Ik heb een randeon 8500 en amd 1800+ heeft iemand een oplossing voor mij ?? alvast bedankt !
greetz Wokker
Ik zie geen textrus nou jah niet allemaal op de de hekejs en torens zie ik geen textrures maar het ventje voor heeft daarin tegen wel textures. Ik heb een randeon 8500 en amd 1800+ heeft iemand een oplossing voor mij ?? alvast bedankt !
greetz Wokker
Er is echt geen team work waneer ik speel
en das juist waar het omgaat in dit spel. ik moet maar es een clan maken denk ik, een GoT clan maybe ? 
ik ben nu SSG btw
ik ben nu SSG btw
Anoniem: 47071
help,ik kan geen infantry training missie doen 
als ik dan op next klik om de missie te doen gaat ie terug naar het main menu
als ik dan op next klik om de missie te doen gaat ie terug naar het main menu
weet je wat ik niet begrijp, ik heb gisteren gespeeld en een volledige ronde gewonnen. als aanvallers.
5 van die rondes ging ik niet dood en ik was de hele tijd SSG (wat dat ook moge betekenen) maar toen ging ik 1 keer dood en bam ik was weer PVT (Private denk ik).
wtf is nou de bedoeling van dat PVT SGT en SSG???
enne, die map mout mckenna of zo, das toch die map in het donker? waar je de comp moet hacke (of verdedigen).
het spel loop hier erg lekker en alhoewel ik een ping van rond de 200 heb heb geen last van gestotter en zo.
na ja, maar weer ff gaan spelen
btw, voor de mensen die geen servers vinden, vink dat "show servers in my country only" eens af in gayspy. dat geldt natuurlijk alleen als je ook daadwerkelijk nederland hebt ingevuld in je profiel... suc6 =]
5 van die rondes ging ik niet dood en ik was de hele tijd SSG (wat dat ook moge betekenen) maar toen ging ik 1 keer dood en bam ik was weer PVT (Private denk ik).
wtf is nou de bedoeling van dat PVT SGT en SSG???
enne, die map mout mckenna of zo, das toch die map in het donker? waar je de comp moet hacke (of verdedigen).
het spel loop hier erg lekker en alhoewel ik een ping van rond de 200 heb heb geen last van gestotter en zo.
na ja, maar weer ff gaan spelen
btw, voor de mensen die geen servers vinden, vink dat "show servers in my country only" eens af in gayspy. dat geldt natuurlijk alleen als je ook daadwerkelijk nederland hebt ingevuld in je profiel... suc6 =]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
jrcoss luie aap lees het hele topic es door die vraag is al 10x langsgekomen...
Anoniem: 48687
ik heb oko het probleem dat ik die eerst trainings missie heb uitgespeeld en verder alls unavailible blijft
is er een patch ofzow voor of doe ik iets fout?
FF eerst een grote opmerking maken ..Op vrijdag 05 juli 2002 11:22 schreef Mai het volgende:
Bij mij werkt het spel niet helemaal honderd procent![]()
greetz Wokker
GROETEN aan het einde mag NIET ( zie FAQ )
En nu ff anttwoord op je vraag ...
Heb je de nieuwste drivers er al o-pstaan , want hier heb ik geen probleem ..
Heb zelf een radeon 8500 (128mb)
en het loopt hier als een zonnetje
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Waarom geeft niemand mij ooit antwoord?Op vrijdag 05 juli 2002 10:28 schreef Hypno het volgende:
[..]
Ik krijg met alledrie Connection Failedwat doe je eraan? Het is een prachtig spel, alleen moeen ze nog wat aan de servers doen...Er zijn er te weinig en als The All-Seeying eye es mee gaat doen, zou dat erg helpen denk ik...
i wanna play...
Anoniem: 32447
Omdat dit een forum is, geen chatbox. Het duurt meestal een paar uur voor je antwoord krijgt. Meestal leest iemand (zoals ik) je post maar weet het antwoord op je vraag niet.Op vrijdag 05 juli 2002 12:16 schreef Hypno het volgende:
Waarom geeft niemand mij ooit antwoord?
Dit topic is gesloten.