Ik heb met de search al vele routertopics en internet delen topics doorgespit vandaag, maar kon eigenlijk niet de informatie vinden waar ik specifiek naar opzoek was. Meestal kom ik bij het kiezen van een router het argument tegen "bij mij werkt ie perfect" of hij heeft een printerpoort. Maar ik wil graag weten wat de verschillen tussen de goedkope routers zijn, zelf heb ik chello en geen printerpoort nodig.
Misschien dat iemand de voordelen van een van onderstaande routers boven een andere kan vertellen (of nadelen/problemen, ook altijd handig om te weten), maar dan graag beargumenteerd, niet zomaar dat ie goed werkt.
• €115 E-tech internet router
• €125 Edimax breedband router + 4 poorts switch
• €129 Netgear rp114 cable/dsl router 4p switch
• €143 Draytek Vigor2200E
• €138 Linksys EtherFast 4-Port Cable/DSL Router

Ik hoop overigens dat dit topic mag openblijven, ondanks vele andere router topics, maar daar kon ik dit er dus niet in vinden.
Misschien dat iemand de voordelen van een van onderstaande routers boven een andere kan vertellen (of nadelen/problemen, ook altijd handig om te weten), maar dan graag beargumenteerd, niet zomaar dat ie goed werkt.
• €115 E-tech internet router
• €125 Edimax breedband router + 4 poorts switch
• €129 Netgear rp114 cable/dsl router 4p switch
• €143 Draytek Vigor2200E
• €138 Linksys EtherFast 4-Port Cable/DSL Router
Ik hoop overigens dat dit topic mag openblijven, ondanks vele andere router topics, maar daar kon ik dit er dus niet in vinden.
你还记得吗 记忆的炎夏