van het zomer komen er meer geloof ik
Je moet je foto's in elk geval als gif opslaan, en ze mogen denk ik niet groter zijn dan 10K, dit kan ook 5K zijn. De breedte van het scherm van de n21i is 120 pixels, dus je kunt het beste scalen naar die breedte. Lukt het dan wel?Op woensdag 12 juni 2002 15:14 schreef wcduck het volgende:
Mn tante heeft pas ook zon toestel aangeschaft. Het lukt ons echt niet om foto's naar het toestel te sturen. Het mailtje zegt dan "bijlage verwijderd". De foto komt dan niet aan, maar de tekst wel. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? De plaatjes die ik heb verstuurd zijn van verschillende grootten.
Is het trouwens mogelijk om met je imdoe toestel fotootjes die je op je toestel hebt staan, te uploaden naar een server?
ik heb zelf de nec geprobeerd/getest, vond het helemaal niks, toestel ook niet, niks geen interface naar je pc of iets dergelijks, ik ben nu een trotse bezitter van de O2 XDA en dies
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tja, De XDA is een WDA en de Nec is een mobile telefoon, dus die kun je niet vergelijken. Bovendien is het netwerk van O2 ruk, al helemaal vergeleken bij KPN.Op donderdag 13 juni 2002 13:24 schreef MastahBlastah het volgende:
ik heb zelf de nec geprobeerd/getest, vond het helemaal niks, toestel ook niet, niks geen interface naar je pc of iets dergelijks, ik ben nu een trotse bezitter van de O2 XDA en dies
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. OP de site(imode.nl) stond namelijk ook al dat het niet mogelijk is. Je kan alleen een linke geven naar het plaatje op een imode site.Op donderdag 13 juni 2002 12:59 schreef Weefselkweekje het volgende:
[..]
Je moet je foto's in elk geval als gif opslaan, en ze mogen denk ik niet groter zijn dan 10K, dit kan ook 5K zijn. De breedte van het scherm van de n21i is 120 pixels, dus je kunt het beste scalen naar die breedte. Lukt het dan wel?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ja vertel es meer?Op zondag 28 april 2002 19:13 schreef Remus het volgende:
BTW: als het goed is, is er een datakabel beschikbaar voor de NEC n21i.
Mark
ik krijg het als het goed is volgende week binnen
Anoniem: 10773
Ik zou toch maar gauw een toestel gaan halen waar je mee kan imoden. imode is namelijk de toekomst. Japan is er helemaal gek mee. Nederland nu ook. en Belgie en Duitsland ondersteunen het nu ook.Op donderdag 13 juni 2002 13:24 schreef MastahBlastah het volgende:
Misschien een loze kreet, maar ik zag net dat je met Namo Webeditor I-mode pagina's kunt maken...
Niet Chtml is de toekomst, maar gewoon normaal internet met Html/javascript etc.Op woensdag 10 juli 2002 20:44 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik zou toch maar gauw een toestel gaan halen waar je mee kan imoden. imode is namelijk de toekomst. Japan is er helemaal gek mee. Nederland nu ook. en Belgie en Duitsland ondersteunen het nu ook.
xhtml dan wel heOp donderdag 11 juli 2002 01:34 schreef pim het volgende:
[..]
Niet Chtml is de toekomst, maar gewoon normaal internet met Html/javascript etc.
Anoniem: 60259
De NEC en de Toshiba kunnen geen attachments ontvangen, de reden schijnt te zijn omdat ze te weinig formaten aankunnen. Latere toestellen moeten dat wel kunnen, die kunnen ook meer opslaan.Ik zal het proberen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. OP de site(imode.nl) stond namelijk ook al dat het niet mogelijk is. Je kan alleen een linke geven naar het plaatje op een imode site.
Wat je kunt doen is de foto's online zetten en ze daar vanaf te plukken, je kunt ook bij i-Questo de foto's converteren en een link naar je i-modetoestel laten sturen waarmee je ze kunt downloaden. Werkt prima!
edit:
Hier kun je ook veel gratis zooi voor i-Mode vinden. *)
Hier kun je ook veel gratis zooi voor i-Mode vinden. *)
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 60259 op 01-12-2002 21:44 ]
Anoniem: 34195
I-mode voor de gewone man
gaat die toshiba nou wat beter om met accu?
Met name dat TFT(?) ding vreet veel stroom of niet?
gaat die toshiba nou wat beter om met accu?
Met name dat TFT(?) ding vreet veel stroom of niet?
Anoniem: 74238
Weet iemand waar men buiten KNP om i-mode telefoons kan kopen? Ik heb al imode+abonnement, maar die nieuwe N22i spreekt mij erg aan en zo kan ik mijn 'oude' N21i gebruiken als oplader.
De n22i is net aangekondigd? Zal nog wel even duren voor ie verkrijgbaar is, je ziet hem vanzelf wel liggen bij primafoon o.i.d....
Anoniem: 72307
Als je de TS21i accu ff netjes oplaad de eerste drie keer, dan gaat het met de accu een stuk beter ja. Een dag of drie gaat 'ie maar zo mee (geen Nokia 3310-tijden, maar het gaat vooruit). De N22i gaat weer een stuk langer mee.
Een N22i kopen zal inderdaad nog niet meevallen. Iedereen die ik ken die zo'n ding heeft wil um niet meer kwijt.
Inmiddels kun je foto's gewoon i-mailen, de KPN heeft een of andere converter die de plaatjes omzet voor je.
Een N22i kopen zal inderdaad nog niet meevallen. Iedereen die ik ken die zo'n ding heeft wil um niet meer kwijt.
Inmiddels kun je foto's gewoon i-mailen, de KPN heeft een of andere converter die de plaatjes omzet voor je.
Anoniem: 83696
Mijn excuses voor het feit dat ik dit topic zo omhoog trap.
Mijn vraag is devolgende. Ik had een mi goed idee voor imode/vodafone site, en heb lang na informatie lopen zoeken. Ik heb echter php nodig om mijn site goed uit te kunnen laten voeren. Is dit mogelijk ?
En wanneer umts daar is, wordt er dan gebruik gemaakt van het normale internet, ik bedoel dan van de al reeds bestaande sites ?
Ik dacht namelijk dat imode een eigen protocol had, dat daarvoor een appart soort server voor nodig was, maar het is dus gewoon moeglijk een site te maken in chtml, en deze up te loaden op een server, en hem dan te bekijken op je telefoon ?
Simple as that
?
Mijn vraag is devolgende. Ik had een mi goed idee voor imode/vodafone site, en heb lang na informatie lopen zoeken. Ik heb echter php nodig om mijn site goed uit te kunnen laten voeren. Is dit mogelijk ?
En wanneer umts daar is, wordt er dan gebruik gemaakt van het normale internet, ik bedoel dan van de al reeds bestaande sites ?
Ik dacht namelijk dat imode een eigen protocol had, dat daarvoor een appart soort server voor nodig was, maar het is dus gewoon moeglijk een site te maken in chtml, en deze up te loaden op een server, en hem dan te bekijken op je telefoon ?
Simple as that

Anoniem: 50624
Dat is zeker mogelijk, cHMTL is in feite niets anders dan een uitgeklede versie van HMTL, je kan een webpage in cHMTL geschreven gewoon op een willekeurige webhost pleuren en hem bekijken op je imode telefoonAnoniem: 83696 schreef op 11 October 2003 @ 21:15:
Simple as that?