Echt Hema
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
Nieuw Topicquote:Op zaterdag 27 juli 2002 14:20 schreef YaZe het volgende:
Hoewel pixel art allang 'uit' isMijn nieuwe icon:
[afbeelding]
[edit] typo's
Beetje brede monitor
En daarachter, het loopt niet door he. Je hebt je beeldscherm, en dan heb je zo'n donkerder lijntje daarachter, maar dat blijft bij een lijntje.
Daar moet ook nog een stukje zijn dat de bovenkant met de zijkant verbindt. De schuin aflopende kant van de bovenkant zeg maar....
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel?
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Nu je het zegt.. Heb er ook niet heel veel tijd ingestopt.. Zal het onthouden voor als ik ooit nog eens aan de pixelart gaquote:Op zaterdag 27 juli 2002 14:31 schreef Type het volgende:
[..]
Beetje brede monitor
En daarachter, het loopt niet door he. Je hebt je beeldscherm, en dan heb je zo'n donkerder lijntje daarachter, maar dat blijft bij een lijntje.
Daar moet ook nog een stukje zijn dat de bovenkant met de zijkant verbindt. De schuin aflopende kant van de bovenkant zeg maar....
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel?
[ http://www.phpGG.nl ] Nederlandse PHP Gebruikers Groep in oprichting.
quote:Op zaterdag 27 juli 2002 14:56 schreef YaZe het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Heb er ook niet heel veel tijd ingestopt.. Zal het onthouden voor als ik ooit nog eens aan de pixelart ga
desondanks een mooi resultaat hoor...
en ik heb het vaak geprobeerd, maar ik kan het niet. Hulde dus
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Reg. datum: 02 april 2001
Maar ze zijn wel cool
>>
Tijd voor deel 2?
Reg. datum: 02 april 2001
quote:Type schreef op 31 juli 2002 @ 16:17:
Tijd voor deel 2?
Inderdaad
Deze mag op slot en iedereen kan hierheen
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.