quote:
koop er 1...ik koop zeer binnekort (overmorgen) een canon powershot s40
kan ik eindelijk zelf mijn textures en achtegrondplaten maken
nu moet het allemaal van 3dsmax en photoshop komen
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 29 30 31 32 last
[Nieuw Topic]quote:Op zaterdag 25 mei 2002 21:06 schreef Karp het volgende:
Nog een reden om een digi-cam te willen
bah

quote:Op zondag 26 mei 2002 01:34 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
WIP-1, matrix impression, frames ontbreken ivm beperking grootte.
by angelic & moi
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
Dude! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat 't je zou gaan lukken. Maar damn, dit is strakke meuk for real, for real. Ik zal morgen nog es gaan kijken, want momenteel is m'n waarnemingsvermogen miniem, maar 't ziet er extremely dope uit.quote:Op zondag 26 mei 2002 01:34 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
by angelic & moi
wat zit er aan de knikker ?
Wauw !quote:Op zondag 26 mei 2002 01:34 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
by angelic & moi
[afbeelding]
by angelic & moi
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...

wat zit er aan de knikker ?
Wh00h44! Super! Echt geweldig goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2002 16:34 schreef Larkie het volgende:
Even een leuk experimentje vanmiddag:
[afbeelding]
haha! echt for real gaaf!quote:Op maandag 27 mei 2002 01:58 schreef JayAnzee het volgende:
Cosh-wannabe alert!
Unfinished uiteraard. Gots to get some more detail in zn gezicht en eigenlijk in zn hele lichaam + dr moet nog een leuke omgeving omheen gebouwd worden(ik zat te denken aan een heren-wc o.i.d.)
[afbeelding]
[afbeelding]
by angelic & moi
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
quote:Op maandag 27 mei 2002 19:52 schreef mophor het volgende:
[..]
kan jij doen link naar een versie met alle frames? Hij is retecool namelijk
werkwijze???
Heb jij zin om te morphen? ik niet echtquote:Op maandag 27 mei 2002 20:08 schreef Angelic het volgende:
[..]
Goh jah post eens iets met alle frames.
dus ik denken dat je die ontbrekende frames nog wel ergens had, helaas...quote:Op zondag 26 mei 2002 01:34 schreef prototype het volgende:
alert(_._);
die worden geinterpoleerd dmv morphen, maar dit proces is erg tijdintesief, en dat is het laatste dat we nu op dit moment hebben. dus helaas is er een wijziging in plannen gekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2002 00:15 schreef mophor het volgende:
[..]
dus ik denken dat je die ontbrekende frames nog wel ergens had, helaas...
alert(_._);
deez zeker...?quote:Op dinsdag 28 mei 2002 14:46 schreef RSP het volgende:
d'r was ook een keer zo'n site met van die lichteffecten, zag je een gozertje die met een zaklamp aan 't zwaaien was en dan had ie een figuurtje gemaakt met z'n zaklam.. daar kon je dan ook omheendraaien, iemand een id wat dat is en hoe dat in z'n werk gaat ??
is 'n tijdje geleden gepost, kon het 123 niet vinden
die lichteffecten verkrijg je door een langere sluier tijd in te stellen op je camera. De actionshot verkrijg je het beste door meerdere digicams tegelijk te gebruiken die tegelijkertijd een foto schieten.quote:Op dinsdag 28 mei 2002 14:46 schreef RSP het volgende:
d'r was ook een keer zo'n site met van die lichteffecten, zag je een gozertje die met een zaklamp aan 't zwaaien was en dan had ie een figuurtje gemaakt met z'n zaklam.. daar kon je dan ook omheendraaien, iemand een id wat dat is en hoe dat in z'n werk gaat ??
is 'n tijdje geleden gepost, kon het 123 niet vinden

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
quote:Op vrijdag 31 mei 2002 01:33 schreef Dark Blue een heel verhaal bij haar wipje
alert(_._);
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos