[2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Nieuw TopicMijn stuff

Vrij ouder creatie van me, en eigenlijk is deze gewoon weg nog niet af. Ik heb er nog wel een 'uitgebrijdere' desktop-x versie van, maar ben deze kwijt

Sim-pel maar deze spreekt me wel redelijk aan, mede omdat dit m'n eerste 3D model is wat je erin terug vindt

Ook al een vrij oud ding wat ik ooit een keer met photoshop in elkaar heb geflanst, maar goed d8 ik post 'm maar

Dit was meer om een sim-pel effect van photoshop uit te testen, dat is opzich wel gelukt, maar de text heb ik iets te veel geblurt

Deze is gemaakt met Cinema4D XL7, een van m'n eerste 'renders' die 't op de desktop nog niet zo heel slecht af brengt als je 't mij vraagt

Hier zie je m'n 'alien-achtig' model weer terug, ik probeerde hier een caroon effect te creeeren ..
laatste wipje voor vandaag:

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Reg. datum: 02 april 2001
woohoo. het is een dikke topic geworden, het is wel niet allemaal platquote:Op maandag 08 april 2002 20:42 schreef fatbenny het volgende:
3d stuff hebben we al genoeg
hier is ruimte voor de 2d stuff van iedereen
zo plat en zo origineel mogelijk graag
en jou smaak is?quote:Op woensdag 22 mei 2002 23:02 schreef mophor het volgende:
1e laatste en 4e zijn wel ok, alleen niet mijn smaak. de rest is imho veel te druk om wallpaper te zijn. je moet je icoontjes nog wel kunnen vinden
Maakt niet uit hoor, maar dat SCHREEUWEN mag je ook wel achterwege laten voortaanquote:Op woensdag 22 mei 2002 22:59 schreef Scarecrow het volgende:
btw: SORRY PELLE VOOR HET OPENEN VAN DAT TOPIC
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
quote:en jou smaak is?
die 4e komt er wel wat in de buurt. ik hou wel van abstracte frutsels iha als background.
verder valt mijn eigen werk binnen mijn smaak (duh) vectorart kan me weer weinig boeien eigenlijk. Die grunchy dingen in de sequence vinnik ook tof. Verder om effe wat namen te noemen: Jaapf, willem169, prototype, mahqja vinnik ook wel kloeke dingen maken.
en owja, damnengine ook (zie paar posts terug)
alert(_._);
Deze komt mij zo bekend voor - heb je die zelf gemaakt? Of is het via een tutorial oid?quote:Op woensdag 22 mei 2002 22:59 schreef Scarecrow het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 mei 2002 23:20 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Deze komt mij zo bekend voor - heb je die zelf gemaakt? Of is het via een tutorial oid?
zou best kunnen dat je deze een keer eerder hebt gezien; heb 'm namelijk een keer eerder op GoT gepost (weet nie meer welk topic)
maar deze is 100% ikke hoor, geen tutor aan de pas gekomen bij 't maken van dit (is m'n 2e 'ervaring' met 3D programma Cinema)
// edit
Orineel kun je hier downloaden 773,686 bytes
ben om: 11.37 klaar met uploaden d'r van
quote:
erg mooi
2 opmerkinkjes: groen 'slangetje' en slangetje een tikkie onrealistisch
welke bedoel je nuquote:Op woensdag 22 mei 2002 23:39 schreef fatbenny het volgende:
[..]
erg mooi
2 opmerkinkjes: groen 'slangetje' en slangetje een tikkie onrealistisch
alert(_._);
en die ene die het groene draadje kruistquote:Op donderdag 23 mei 2002 00:10 schreef mophor het volgende:
[..]
welke bedoel je nudat groene draadje ga ik nog even bijwerken inderdaad, is iets té kunstmatig idd
Nu heb ik dit zover gemaakt:
plaatje
maar ik zit een beetje idee-loos naar m'n monitor te staren, iemand die zin heeft om mee te frotten of iedeeen / suggesties heeft?
is geen commercieel iets of zo (zie je van zelf wel)
Ah, gejat van Dimmu Borgir CD covertjequote:Op donderdag 09 mei 2002 13:30 schreef IainHecker het volgende:
[..]
idd, er is weinig anders over te zeggen dan netjes! of mooi! in-depth opmerkingen zijn lastig te maken...
btw: wat vinden jullie hiervan?
[afbeelding]
FoOL vroeg mij een onderwerp te noemen. Ik zei engelen. Toen gingen we allebei binnen een uur iets over engelen maken. Dit is mijn resultaat... nog geen uurtje werk dus
*meld*quote:Op woensdag 22 mei 2002 00:16 schreef Larkie het volgende:
[edit:] Ik heb net even gekeken en ik kan eventueel deze wel in psd leveren op 33% (528*660) van het orgineel (is nog groot genoeg om te zien wat ik heb gedaan)
Mocht er iemand belangstelling hebben meld het dan even dan load ik em up (zipped: 1.87mb)
Deze vuist op deze vuist Deze vuist op deze vuist Deze vuist op deze vuist En zo klim ik naar boven
quote:Op zaterdag 25 mei 2002 10:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
*meld*
Ahh, ok
Download psd (winzipped)
Have fun, ik hoop dat iemand er nog wat aan heeft te zien hoe ik het heb gedaan, let niet op het ruige verf en gum werk
quote:Op zaterdag 25 mei 2002 12:11 schreef Larkie het volgende:
[..]
Ahh, ok![]()
Download psd (winzipped)
Have fun, ik hoop dat iemand er nog wat aan heeft te zien hoe ik het heb gedaan, let niet op het ruige verf en gum werkhet gaat mij vooral om het uiteindelijke resultaat
ff kijken wat ik nog kan klooien
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...
quote:Op zaterdag 25 mei 2002 15:00 schreef Type het volgende:
[..]
ff kijken wat ik nog kan klooien
Hehe succes, maar ga niets jatten he
Even een leuk experimentje vanmiddag:

die dingen als hier die 'gaten' in die hand...
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
quote:Op zaterdag 25 mei 2002 16:48 schreef Type het volgende:
waar haal je die grunge effecten vandaan?
die dingen als hier die 'gaten' in die hand...
Geheim van de smid
*kuch*
Digicam
*/kuch*
Alles wat je ziet zijn foto's door me zelf gemaakt, de textures als wel als de objecten
foto's van knoesten in bomen oid?
quote:Op zaterdag 25 mei 2002 17:27 schreef lombdude het volgende:
Larkie, ik hoop niet dat je jezelf openrijt en dan snel een pic maakt? (trillend van het bloedverlies....) Verder mooi werk, maar dat had ik al gezegd.
Damn je hebt mijn werkwijze door
Nee ik neem sowieso al veel foto's van bijna alles wat ik zie
Ik ken de foto's die ik heb gemaakt vrij goed en als ik dan bezig ga in photoshop is het gewoon een kwestie van de goede foto openen en die gebruiken, of soms even een foto maken van iets wat je wil hebben.
Nog even specefiek qua foto's bij die hand; er zitten foto's in van:
-hout
-een hand (duh)
-een plank met een scheur er in
-een tegel met een scheur er in
-iets in hout (dat is dat dikke ding onderaan de handpalm, ik weet alleen niet precies wat het is een hele dikke spijker of wat dan ook)
-ea.
Hoop dat je hier genoeg aan hebt?
bah
Mijn gevarieerde fotolog met elke dag wel ooit eens een nieuwe verse foto.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.