Hoofdcategorieën
Topicacties

Miniconomy

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
\o\ EMOTION /o/

hoe zit dat eigenlijk met leeraar worden of dingen leren, waar en hoe? :S. bv als je een kavel met winkel erop wilt kopen moet je makelaar zijn ofzo. maar waar kun je dat worden en wat valt er nogmeer te leren?

is het mogenlijk om van een andere speler geld en/of goederen te ontvangen, dus dat je het naaar elkaar verzend?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

Leraar of een ander beroep: Daar kan je voor "studeren" bij een school, check "informatie" en "onderwijs". De scholen vind je meestal tussen de clubs. Als je een examen doet krijg je een diploma, die kan je activeren om een bepaalde status te krijgen.

Geld kan je ontvangen en versturen door in een huis te wonen, en bij een bank een rekening te openen :)

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

Voor pistolen ga naar El Paso

\o\ EMOTION /o/

heb gevochten voor een winkeltje op de hoofdstraat, nu een winkeltje van 2m², verkoop nogsteeds hout voor 0.35 ISH. alleen past zo weinig in. vooral als je zo weinig benzine hebt :D. maar naar 2 dagen eindelijk eens een paar planken verkocht, snif :'(. ik ben weer eens blut en nu helemaal zonder benzie. word dus weer w8en op subsiedi van ramy the king *zucht*. maar alwer 8 gram goud in me schatkist :9

FZR 600R

Je moet niks in je schatkist doen...dat is een verspilling :P Die wordt ook aan het eind van de ronde gehalveerd :P

"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

\o\ EMOTION /o/

:\, ow enn ehh wat kan ik er daarna mee? krijg ik begin volgende rond extra geld ofzo?

FZR 600R

Niks :+
Je krijgt ook niks extras :P (ik zei het toch, een verspilling, behalve als je er meer dan 3000 goud inkrijgt maak je kans om 1e te worden met je schatkist).

En dingen in je schatkist kunnen er ook niet meer uit...

\o\ EMOTION /o/

:'( me gold, I want it back :'( grmbl, staat er mooi dat het de volgende ronde mee gaat dus ik denk dan heb ik lekker wat extras. maar nee :'( niet dus:'(

FZR 600R

Het gaat idd wel mee, na de halvering, maar verder kan je er nog niks mee :)

\o\ EMOTION /o/

hmm, ik log vanmiddag in, kijk naar m'n aandelen ik denk ze dalen :(. waarom zo ver. ach binnenkort zullen ze vast wel weer stijgen. ik poog 3 minuten geleden in te loggen ( 17:37 ). blijkt de ronde te zijn afgelopen :\ hmm ok dan. volgende keer let ik maar eens beter op :D.
nu weet ik hoe het spel werkt. betwijfel alsnog of ik echt iets klaarbak de volgende ronde maar ik zie wel :D.

Turbo Turbo!!
Reg. datum: 22 februari 2001

Heb me net even aangemeld, allen het spel is afgelopen :(
Weet iemand wanneer warschijnlijk een niew spel begint :?
\o\ EMOTION /o/

over +- 3 of 4 weken denk ik. jeontvanger nogwel een mail voordat de rone begint dus. gewoon afwachteb :)

quote:
Ronde 14 eindigt vandaag officieel om 17.00
uur. Enkele uren later zal eerst de winnaar van deze ronde
bekend gemaakt worden via de homepage. Maandagmiddag
verschijnt daar ook de volledige rondeuitslag. De laatste
editie van The Miniconomist verschijnt maandagavond.

Maandagavond zal het spel bovendien weer geopend worden
voor alle huidige deelnemers. Je kunt dan nog doorspelen
tot en met vrijdag a.s. De politiek- en schatkistfuncties
zullen uitgeschakeld worden. Je handelingen zijn niet meer
van invloed op de eindstand van deze ronde.
Dit stond op de newsfeed

\o\ EMOTION /o/

tijd om diefstal te plegen dus :)

Turbo Turbo!!

quote:
daves2hd schreef op 25 april 2004 @ 18:57:
over +- 3 of 4 weken denk ik. jeontvanger nogwel een mail voordat de rone begint dus. gewoon afwachteb :)

hmmm, 6-6-04 staat op de site :(, waarom zit er zolang tussen 2 rondes.......
That sux ;(
\o\ EMOTION /o/

ze moeten alles resetten en opniew opzetten. zodat jij als speler geen gezeik krijgt dat het niet werkt als je aan't spelen bent ;)

daves2hd wijzigde dit bericht 26-04-2004 15:17 (4%)

Zetten ze ook nieuwe dingen erin en kijken of er nog wa moet worden veranderd

Turbo Turbo!!

quote:
daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 15:16:
ze moeten alles resetten en opniew opzetten. zodat jij als speler geen gezeik krijgt dat het niet werkt als je aan't spelen bent ;)

:D

No Rush :)
FZR 600R

quote:
remcobers schreef op 26 april 2004 @ 15:42:
Zetten ze ook nieuwe dingen erin en kijken of er nog wa moet worden veranderd

Ja, ja.

Verder was deze ronde weer heel leuk...10e geworden met slindenau :)

\o\ EMOTION /o/

niet te hard lachen want dan val je nog van je stoel maar ik ben wel: 3443e geworden :P, I realy suck in the game denk ik. zijn er hier mensen eigenlijk nog pentuim members?

FZR 600R

*Lacht te hard*

Ik ben met 1 account 10e geworden, en met de andere 207e :P
Verder ben ik een Premium Member (Extra) :)

Reg. datum: 21 maart 2004

deed voor de eerste ronde mee en ben 24ste geworden :) met anima

XBOX 360 Gamertag | Asus A8R32-MVP deluxe | X2 3800+ | Corsair 2048MB - 4000PT | PowerColorX1800XT | 3Dmark06

\o\ EMOTION /o/

ok de ronde is weer bezig jongens. alleen geen invloed meer op je plek in de ranglijst ;). ben helaas al voor 7 dagen de bak in gegooit

\o\ EMOTION /o/

lach me nou eens niet uit :(. sta i kweer 145.67 ISH rood. is zo leuk nie hoor. voor mij? ( btw volgende ronde begin ik toch wel weer met 1000 ish? :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: