Op zaterdag 08 juni 2002 20:16 schreef joris.s het volgende:
[..]
o je kunt nu nog niet spelen ofzo?
Woei, kijk naar de datum van de startpost
Miniconomy speelt in rondes van 6 weken dacht ik zo, nu zitten ze in ronde 4 dacht ik, allemaal zeer goed bedacht en wel leuk en leerzaam om te spelen het spel
MAAR, ikke speel niet meer mee, omdat ik het gevoel kreeg van vriendjespolitiek. Een voorbeeld men heeft het daar over zogenaamde 'farming' (als ik het goed begrepen heb) dat betekend dat je meerdere useraccounts aanmaakt om vervolgens heel veel pistolen te kopen en dan iemand dood te schieten. Nu is die kans zeer klein maar hij bestaat wel, het is mij dus weleens gelukt, maar de persoon die ik doodgeschoten had hebben ze weer tot 'leven' gebracht, simpelweg omdat hij belangrijk was voor het spel en naar het schijnt goede contacten met de beheerder(s) van de site.
Waar ik helemaal een brok in me keel van kreeg is dat ik op een gegeven moment een email kreeg van de webmaster (na vele klachten van mij) die doodleuk vertelde dat farming wel mocht maar dan moest het op positieve wijze ten goede komen aan het spel Miniconomy, dus ik zeg: Miniconomy zuigt hard