Bankgebouw bouwen:Op zondag 09 juni 2002 14:54 schreef joris.s het volgende:
en hoe duur is dat?
(30 planken, 10 kilo steen, 20 kilo ijzer en 5 m² grond nodig)
Bankgebouw bouwen:Op zondag 09 juni 2002 14:54 schreef joris.s het volgende:
en hoe duur is dat?
U bent niet ingelogd: De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet, of uw account is geblokkeerd.
De link van het activatiemailtje aanklikken!Op zondag 09 juni 2002 14:57 schreef CU2morO het volgende:
ik heb vrijdag avond al geregged, maar ik kan nu nog steeds niet inloggen
[..]
Verwijderd
beveiliging?Op zondag 09 juni 2002 15:55 schreef joris.s het volgende:
maar wie wil die van mij kopen!
die van mij is nu 13m2 groot!
\_Specs_/
\_Specs_/
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ok. Ik moet van 100 liter benzine af en wil er een redelijke hoeveelheid een bomen, steen en eventueel geld voor terugkrijgen. Ik weet nog niet wat redelijk is, dus daar mag jij dan ff over gaan denken. Daarna zal ik 't contract wel opstellen.Op zondag 09 juni 2002 16:11 schreef joris.s het volgende:
vertel verder en maak alles duidelijk!
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
kweet nite wat redelijk is maar ik heb een boel hout op voor raad!Op zondag 09 juni 2002 16:13 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ok. Ik moet van 100 liter benzine af en wil er een redelijke hoeveelheid een bomen, steen en eventueel geld voor terugkrijgen. Ik weet nog niet wat redelijk is, dus daar mag jij dan ff over gaan denken. Daarna zal ik 't contract wel opstellen.
geen stenen?Op zondag 09 juni 2002 16:15 schreef joris.s het volgende:
[..]
kweet nite wat redelijk is maar ik heb een boel hout op voor raad!
zoon 56 planken!
Verwijderd
Ik koop hem welOp zondag 09 juni 2002 16:14 schreef BigB het volgende:
Iemand mijn winkel kopen in Zwollar
Hij is 5 groot en heeft een camera beveiliging en marketing niveau 1
Voor 250 mag je hem hebben
\_Specs_/
dan doen we 40 planken en 65 piek? of benadeel ik mezelf nu?Op zondag 09 juni 2002 16:17 schreef joris.s het volgende:
k heb geen stenen!
sorry
Welke winkel heb jij?Op zondag 09 juni 2002 16:20 schreef joris.s het volgende:
k nu wel
ik heb per min zoon 14 klanten
maar ik moet ff bij vullen
k ben wel goed
\_Specs_/
Liter benzine kan je 2 voor vragen en planken iets van 1.5 dus reken maar uit je verliesOp zondag 09 juni 2002 16:19 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
dan doen we 40 planken en 65 piek? of benadeel ik mezelf nu?
hehe 100 liter bezine voor 75 ish???Op zondag 09 juni 2002 16:23 schreef joris.s het volgende:
75 piek weet je dan kun je net zo goed alleen 75 piek tegen
die benzine dingen doen!
30 planken en 20 kilo ijzer dan?Op zondag 09 juni 2002 16:23 schreef joris.s het volgende:
75 piek weet je dan kun je net zo goed alleen 75 piek tegen
die benzine dingen doen!
hij laat me zeker denken dat benzine nix kost?Op zondag 09 juni 2002 16:25 schreef BigB het volgende:
[..]
hehe 100 liter bezine voor 75 ish???
ik zit in ZwollarOp zondag 09 juni 2002 16:28 schreef BigB het volgende:
Hier in Zwollar betaal ik voor 100 liter bijna 200 ish
Dan is 50 ish genoeg want ijzer is best duurOp zondag 09 juni 2002 16:31 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ik zit in Zwollar
ik ga dus voor:
40 planken
7 ijzer
en nog 75 ish
is dat redelijk? of moet ik wat ish wegdoen?
komt uit op 40 planken, 7 ijzer en 50 ishOp zondag 09 juni 2002 16:34 schreef joris.s het volgende:
ok dus je hoeft mijn planken niet meer?
hier verkopen we benzine rond de 1.90 ik zal 1.80 rekenen, dus als je 100 liter wil ben je 180 kwijt. Daarvoor kan ik 40 planken á 1.29 == 51.60 kopen, dan houd ik 128.40 over. Daar wil ik nog wel het een en ander voor kopen. stenen?Op zondag 09 juni 2002 16:38 schreef joris.s het volgende:
het kost bij mij 1.29 per plank is dar redelijk
maaar je kan het afdingen!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
heb je ook geen schroevendraaier?Op zondag 09 juni 2002 16:43 schreef -=!ME!=- het volgende:
Mijn geld is op en ik heb niks om in me winkel te verkopen.
Dan maar een bankje vinden om wat geld te lenen...
hoeveel vraag jij voor stenen?Op zondag 09 juni 2002 16:48 schreef joris.s het volgende:
maar k wil het wel doen en je houd nog een boel over voor
stenen!
oke?
Verwijderd
dan wordt 't 40 planken voor 30 benzine?Op zondag 09 juni 2002 16:50 schreef joris.s het volgende:
k heb geen steen meer heb k net verkocht aan een andere gast k had er 12 en k heb ze allemaal verkocht voor 50 piek
dit vind ik ook een beetje raar eigenlijk, ik kan maar net een beetje winst maken enzowOp zondag 09 juni 2002 16:34 schreef sinterklaasrulez het volgende:
waarom kost de GoT club 10 ?
BF1: Don-Panio
welke stad/winkel?Op zondag 09 juni 2002 16:53 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
dit vind ik ook een beetje raar eigenlijk, ik kan maar net een beetje winst maken enzow
ik verkoop nu 50 planken voor 1.2 each
winkel heet Pindasaus in EurodamOp zondag 09 juni 2002 16:55 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
welke stad/winkel?
Das duur!Op zondag 09 juni 2002 16:55 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
welke stad/winkel?
\_Specs_/
30 benzine voor 40 planken deden we, benzine had ik voor rond de 1.80 gerkend. Zoals net gezegd heb ik nog maar 20 ISH en da's 5 te weinig voor een contract.Op zondag 09 juni 2002 16:57 schreef joris.s het volgende:
en bezine is 1.95 per stuk
bij jou kost het/?
Verwijderd
ik verkoop ze voor een 1.00Op zondag 09 juni 2002 16:57 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
Das duur!
Ikke in Albert Feijn in El Peso:
60 planken voor 1,05 ISH
das pas cheap!
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
ga zeker voor 2 clubs contributie betalen, pffOp zondag 09 juni 2002 17:43 schreef 3CLipZ het volgende:
die andere GoT club is van mij (paar dagen geleden gemaakt)
pass= tweakers
jepz, nu ff beveiliging regele.....Op zondag 09 juni 2002 17:57 schreef joris.s het volgende:
hey heb je het al
die stenen.?
in Zwollar, de Dexterium SuperStoreOp zondag 09 juni 2002 18:00 schreef joris.s het volgende:
oke
welke winkel heb je nu gemaakt dan?
en waar?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Genius, je bent er niet uitgeknikkerd. Je bent er zelf uitgegaan.Op zondag 09 juni 2002 18:07 schreef GeniusDex het volgende:
ik ben uit de club geknikkerden ik heb ook geen geld om weer te joinen (heb maar 2.17)
ermmmmmOp zondag 09 juni 2002 18:11 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
Genius, je bent er niet uitgeknikkerd. Je bent er zelf uitgegaan.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
bij Bank ik het menu rechtsOp zondag 09 juni 2002 18:26 schreef -Munkie- het volgende:
Wie weet hoe je geld op iemand anders z'n rekening kan schrijven ik het 2 winkels:
IJzerhandel Munkie(in El Peso)
Houtzagerij Muynck(in El Peso)
Alles is spotgoedkoop hoor
als je iets geleend / gespaard hebt ook daarOp zondag 09 juni 2002 18:32 schreef -Munkie- het volgende:
Waar kan je je rekening nummer zien???
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq