pfff ik doe toch alleen BMC'sVerwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:18:
Jammer, als je in Eurodam zat had ik mn farmerrari bij je gedropt
kan iemand me uit leggen hoe zo'n kamer huren in z'n werk gaat? zie er geen optie voor, moet je daarvoor een 'SMS' naar de beheerder sturen die kamers verhuurt? Ik ben van plan om zelf een huisje te gaan bouwen en wat kamers te verkopen, maar graag eerst wat info van jullie 
[edit]
Is er eigenlijk iemand die mij geld wil lenen in ruil voor een plekje in mijn aanstaand huisje in Zwollar?
[edit]
Is er eigenlijk iemand die mij geld wil lenen in ruil voor een plekje in mijn aanstaand huisje in Zwollar?
[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 30-03-2004 20:07 ]
Verwijderd
dit is kut, ik heb geen geld meer en geen benzine en ook geen huis, terwijl ik allemaal dingen in mijn magezijn heb die ik moet verkopen omdat er niks in mijn winkel licht 
hoe de fuck wou ik nou aan bezine komen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 15:03 ]
flauw héVerwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 15:02:
dit is kut, ik heb geen geld meer en geen benzine en ook geen huis, terwijl ik allemaal dingen in mijn magezijn heb die ik moet verkopen omdat er niks in mijn winkel licht
ik had een garage gebouwt en een schroevendraaier gekocht. Al mijn 1000 start centjes waren toen wel op ... dus ik denk nou dan ga ik er 1 repareren en dan koop ik weer een nieuwe schroevendraaier ofzo.. Krijg ik een klant heb ik oppeens 3 schroevendraaiers nodig, maar dat stond nergens. Tada en nu kan ik dus niet meer verder .. Lekker schraal.

ander onzin probleem waar ik me aan irriteerde:
ik had een 2e account, een oude waarmee ik vroeger al eens eerder had mee gedaan. Dus ik inloggen, staat ie ingeschreven in Zwollar. En NO WAY dat je dan ff naar een ander dorp kan, opzich niet erg want Zwollar is wel gezellig maar er zijn GEEN kavels meer die langs de weg liggen en onbebouwt zijn. En een winkeltje kopen? Nevermind dat idee want je kan alleen kopen van makelaars en die zijn er niet. Dus ik dacht nou dan begin ik een winkel ergens anders maar als je dan ergens anders een winkel begint moet je steeds alle goederen gaan transporteren omdat je ze niet direct naar je winkel kan brengen.. AAAAaaaah hoezo onrealistisch en flauw

[ Voor 65% gewijzigd door Loona35 op 31-03-2004 15:50 ]
*** man, ik had me helemaal voorbereid op 100 ISH subsidie vandaag in Zwollar, krijg ik geen rooie cent
echt duidelijk dat ik het nog niet echt snap, 0.30 cent over en 5 liter benzine, verder nog zo'n 50 planken maar dat was het... volgende keer steel ik maar geen plastic meer
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 31-03-2004 16:09 ]
benzine nodig k heb zatVerwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 15:02:
Verwijderd
Ik heb eindelijk me subsidieBlowFish schreef op 31 maart 2004 @ 16:57:
[...]
benzine nodig k heb zatTanko BV heeft meer dan 1000 liter in haar warenhuis

ik krijg mijn artikkelen niet in de winkel, heb alleen mijn olie er staan, maar de rest wil gewoon domweg niet
kan dus maar 1 artikkel er inzetten
bla?
Verwijderd
wat krijg je voor een foutmelding? heb je wel vernoeg ruimte en heb je je artikelen wel geprijst.
Waarom zijn er opeens zoveel straten bijgekomen, 5 steegstraten ofzo. En waarom zie ik daarvoor nog geen kavels
Waarom zijn er opeens zoveel straten bijgekomen, 5 steegstraten ofzo. En waarom zie ik daarvoor nog geen kavels
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 20:59 ]
Verwijderd
Dit is zo omdat het spel nog net begonnen is, dus alle burgemeesters moeten eerst dat allemaal maken.loona35 schreef op 30 maart 2004 @ 08:25:
echt zo schraal.. je kan halve tijd niet reizen omdat er geen parkeerplaatsen zijn
en je kan als beginnern ook geen kavels aan de weg kopen omdat die er niet meer zijn
echt zo ontzettend schraal en flauw gewoonerg uncool en flauw
Er vroeg ook iemand of er nog pm's hier zijn:
Jah ik ben een pm+ . Is wel handig, je krijgt per dag 30 ISH en je kan gokken, een bedrijf(mv) oprichten dus een bank,verzekeringsmaatschappij, winkelketen en havens bouwen. Je mag legaal 2 accounts hebben! Maar als je dat doet meld dan je account op school/werk aan. Zodat het een ander ip adres krijgt, want dan kan je gewoon samen in een huis wonen, elkaars taxi's gebruiken enz.
En alleen REA's kunnen winkels/huizen verkopen. En ik ben al bijna een REA.
Heb je geld over? Een donatie is altijd welkom op banknummer: 84174111
Verwijderd
Hmm, hij gaat wel lekker of niet remcobers 
Ik ben ook PM extra, en alles op dat gokken na is toppie
Enne, alleen aanmelden op een ander ip heeft geen zin, zodra je 1x op je eigen ip inlogt kan je nooit meer bij elkaar kopen
Verder ga ik met mijn niet-pm account wel lekker, vandaag de 10.000 grens qua saldo doorbroken
Ik ben ook PM extra, en alles op dat gokken na is toppie
Enne, alleen aanmelden op een ander ip heeft geen zin, zodra je 1x op je eigen ip inlogt kan je nooit meer bij elkaar kopen
Verder ga ik met mijn niet-pm account wel lekker, vandaag de 10.000 grens qua saldo doorbroken
Verwijderd
Geen mijn een wat geld. Had een lening alleen die kan ik niet terug betalen, dus als je nog wat over hebt
banknummer:84174111
Verwijderd
Ik zit in de kerkrade, kutstraat
komt niemand 
Beetje uitverkoop houden nu, en op de andere tour ga ik
Volgende ronde ga ik het geheel anders aanpakken

Beetje uitverkoop houden nu, en op de andere tour ga ik
Volgende ronde ga ik het geheel anders aanpakken
om het snel te zeggen
. ik ben eraan begonnen. heb een stuk grond gekocht en voor sail gezet. want een winkel moest aan een stuk grond met weg ernaast begreep ik. hij is nog niet verkocht. dus ik heb een nieuw stuk gekocht van iemand. op kavelmarkt. alleen zie ik nergends staan wat ermee is gebeurd
. ik heb 1m² glas, 74 hout, 5 steen, 1 camera en 1 schep. hoe een groete winkel in m² kan ik hiermee maken? want 5m² is al te groot zegt hij
. ook zit ik met erg weinig geld. hoe kom ik aan een adres zodat ik daarna een rekening bij de bank kan afsluiten alvast bedankt voor de tips.
edit > ik heb het stu kland al gevonden er staat blijkbaar een winkel van 1 m². hoe stel ik in wat ik wil verkopen? btw, 80.42 ish over
zelfs gekomen tot nog een stukje > als het goed is nu wat hout in m'n winkel geplaatst voor 0.40 ish. alleen nog een vraagje. ik zie mijn winkel zelf nie op straat staan. hoord dat zo? en bedankt om me verslaafd te maken aan dit spel
. me examens komen er binnenkort aan... ach jah
edit > ik heb het stu kland al gevonden er staat blijkbaar een winkel van 1 m². hoe stel ik in wat ik wil verkopen? btw, 80.42 ish over
zelfs gekomen tot nog een stukje > als het goed is nu wat hout in m'n winkel geplaatst voor 0.40 ish. alleen nog een vraagje. ik zie mijn winkel zelf nie op straat staan. hoord dat zo? en bedankt om me verslaafd te maken aan dit spel
[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 06-04-2004 20:50 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
nog een vraagje, hoe kom ik aan hout, ik verkoop nu wel mooit hout. alleen hoe kom ik aan goedkoper hout. als inkomen. moet ik bomen kopen>? waar kan ik die vinden ?
[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 06-04-2004 21:30 ]
1: ik heb 3.87 ish over.
2: hoe krijg ik een kamer ik heb me aangemeld bij "help de medemens 2" maar hoe kom ik aan een kamer.
3: hoe kom ik in groen gebied. want de bossen die ik gezien had waren er geen winkels of handels plekken. en ik heb geen zaag en geen geld ervoor momenteel
. hopen dat iemand hout nodig gaat hebben en toevallig mijn winkel tegenkomt
bedoel 0.35 ish is zo duur toch niet voor hout, ( hint hint
)
4: ik heb ook nog een gebiedje met goud als resource en ik heb een schep. kan ik hier iets mee? ( heb ik al zo lang staan )
5: sorry dat ik zoveel vraag maar ik kan er echt niet aan uitkomen
. rone 15 probeer ik eens vanaf het begin gelijk alles goed te doen
2: hoe krijg ik een kamer ik heb me aangemeld bij "help de medemens 2" maar hoe kom ik aan een kamer.
3: hoe kom ik in groen gebied. want de bossen die ik gezien had waren er geen winkels of handels plekken. en ik heb geen zaag en geen geld ervoor momenteel
4: ik heb ook nog een gebiedje met goud als resource en ik heb een schep. kan ik hier iets mee? ( heb ik al zo lang staan )
5: sorry dat ik zoveel vraag maar ik kan er echt niet aan uitkomen
[ Voor 60% gewijzigd door daves2hd op 06-04-2004 23:59 ]
slindenau:
kan je niet een paar starterstips van de sluier geven exclusief voor GoT?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
Als je mij kan vertellen waar je hout voor 0,35 ish verkoopt, kom ik morgen 200 hout halen! deal???
Verwijderd
Een paar kleintjes dan:D4V3 schreef op 07 april 2004 @ 00:35:
slindenau:
1. Geef in het begin niet te veel uit, dan kom je nooit meer goed uit.
1.1: Koop één kavel aan een straat, liefst de hoofdstraat
1.2: Koop grondstoffen voor een winkel van 1 squst, meer heb je in het begin niet nodig
2. Ga je toespitsen op het bouwen van een of twee producten met 4 skill, probeer niet om een volledig assortiment te krijgen.
2.1 Kijk welke grondstoffen nodig zijn voor deze producten, en koop dan je kavels via kaart in het juiste gebied (let op kleuren).
3. Marketing doet wonderen, maar kost ook veel.
Verder is het ook handig om alle informatie door te lezen, onder het kopje "informatie". En er zijn ook nog een lijstje tips, via het hoofdscherm na het inloggen.
ok ik lig er dus zeker uit deze rondeVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 08:40:
[...]
Een paar kleintjes dan:
1. Geef in het begin niet te veel uit, dan kom je nooit meer goed uit.
en vraag iik hoe woon ik in bij iemand>? want ik ik ben wel lid van help de medemand2. alleen zie ik nergends staan hoe ik meot inwonen
[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 07-04-2004 14:22 ]
Verwijderd
Ik ben pas afgelopen zondag begonnen. Had echt weinig te doen en kwam erachter dat ik nog een miniconomy account had 
Ben maar begonnen met aandelen. Als je namelijk laat in een ronde komt hoef je geen winkel meer te beginnen. Moet je wel heel veel geluk hebben wil je dan nog wat verdienen.
Heb overgens al 300 ish verdient met aandelen (de YRF schoot omhoog
).
Ben maar begonnen met aandelen. Als je namelijk laat in een ronde komt hoef je geen winkel meer te beginnen. Moet je wel heel veel geluk hebben wil je dan nog wat verdienen.
Heb overgens al 300 ish verdient met aandelen (de YRF schoot omhoog
Verwijderd
/me is failliet
Zit in een oliegebied en daar haal je gemiddeld 10 olie en 5 ijzer uit een kavel
Dus zeg maar daaag tegen Jvvianen @ MC deze ronde
Zit in een oliegebied en daar haal je gemiddeld 10 olie en 5 ijzer uit een kavel
Dus zeg maar daaag tegen Jvvianen @ MC deze ronde
hmm ik heb 100.00 ish gehad van iemand als ik bij hem zou komen inwonen
. heb nu 118.97 is. ik verkoop hout. wat moet ik met dit geld doen? een zaag kopen en bomen. beleggen of iets anders om hout te verkopen??
slindenau-> ik w8 op uw wijze raad. raad van andere mag ook hoor
ok 1 goud gegraven. wat is een mooie goud veroop prijs?
ik heb ge accepteerd bij iemand in te wonen, kan iemand me vertellen hoe ik mij me huis kom dan?
slindenau-> ik w8 op uw wijze raad. raad van andere mag ook hoor
ok 1 goud gegraven. wat is een mooie goud veroop prijs?
ik heb ge accepteerd bij iemand in te wonen, kan iemand me vertellen hoe ik mij me huis kom dan?
[ Voor 46% gewijzigd door daves2hd op 08-04-2004 13:18 ]
me winkeltje is weer geopend met wat hout hout kost 0.35 ( hint hint..) er ligt niet zoveel in de winkel maar ik vul constand bij. maa vind het een goede prijs
mocht je hout nodig hebben. tot nu toe bomen en zagen gekocht want heb niet geneog geld om zelf een kavel met bomen te kopen. maar zo maak ik beetje bij beetje winst. ronde 15 ga ik nr-1 worden 
daves2hd heeft perongelijk op stelen geklikt
. wilde eigenlijk op kopen klikken but rong one, ben opgepakt en sta nu 110.00 ish rood 
lening bij de bank aan gevraagt. 500.00 ISH die ik in 12 dagen moet trug betalen + rente erbij. ik ga denk ik belggen en hopen op iets goeds
. als ik de lening al krijg
.
daves2hd heeft perongelijk op stelen geklikt
lening bij de bank aan gevraagt. 500.00 ISH die ik in 12 dagen moet trug betalen + rente erbij. ik ga denk ik belggen en hopen op iets goeds
[ Voor 32% gewijzigd door daves2hd op 08-04-2004 23:21 ]
ligt het aan mij of zijn de beurzen écht ingestort?
Verwijderd
Ik denk het wel ja, de grondstoffen zijn op in de meeste steden, gevolg: de handel ligt stil.
Zo ben ik al gestopt, ik heb nu een saldo van 12.000 ISH, en omdat ik niet meer aan grondstoffen kan komen stop ik er nu mee
Zo ben ik al gestopt, ik heb nu een saldo van 12.000 ISH, en omdat ik niet meer aan grondstoffen kan komen stop ik er nu mee
krijg constand geld van burgemeester, randy the king
. aardige gozer al rond de 500.00 ish gekregen me like it. ben eens begonnen met aandelen te kopen hoewel het er zo te zien niet zo goed aan toe gaat
. ik verkoop nogsteeds hout alleen iets durder geworden 0.40 ish. je kan max 50 per keer kopen nogsteeds watn me winkeltje is nog nie zo groot
maar er ligt nog zat in het magazijn dus. word bij gevuld
maar er ligt nog zat in het magazijn dus. word bij gevuld
[ Voor 36% gewijzigd door daves2hd op 14-04-2004 17:29 ]
Verwijderd
Tijdens een race: niet
Als er geen race bezig is: Zoeken in winkels of olie zoeken > zelf maken.
Als er geen race bezig is: Zoeken in winkels of olie zoeken > zelf maken.
voor de mensen die nog wat extra geld hebben te besteden. de beursen zijn van plan weer uit de pan te reizen ( heb ik het gevoel ). ik zou flink gaan investeren
zelf 1 aandeel ZWF en 1 aandeel USSREX gekoht een tijdje geleden en ga ze denk ik volgende wee kverkope voor een bom geld ( hoop ik ). btw: vraagje geeft burgemeester randy the king altijd geld weg aan iedereen of mag hij mij nou gewoon alleen?
Verwijderd
Dat geld dat je krijgt van ramy (de burgemeester) is subsidie, en dat krijgt meestal iedereen met een vermogen onder de x (bijvoorbeeld 500) ish. Je bent dus niet de enige
ohhhh, zit meestal rond de 5 ish
. niet echt een veel winstgevend winkeltje 
hoewel me aandelen van USSREX lekker stijgen op het moment. alleen ZWF stort weer in
hoewel me aandelen van USSREX lekker stijgen op het moment. alleen ZWF stort weer in
kijk maar uit, als je denkt dattie lekker op gang is zakt ie weer in elkaar.... (zie YRF binnen 12 uur van 150 naar 80)daves2hd schreef op 15 april 2004 @ 15:50:
ohhhh, zit meestal rond de 5 ish. niet echt een veel winstgevend winkeltje
Verwijderd
Maar in Yenville waren ze ook niet zo legaal bezig...meer dan 40 ish in een paar uur omhoog per aandeel...dr was sprake van koersmanipulatie, en dat is not done
vanaaf ga ik denk ik de USSREX aandelen verkopen. en wacht tot hij weer instort en op gang komt
. de ZWF wilt amar niet stijgen ik wacht amat op zo een mooie piek alleen het komt er niet echt van. misschien word ik deze ronde zo tch nog een beetje rijker dan ik had verw8 
stomme races zijn weer bezig. zucht ik wil alleen een beetje benzine. maar dat word dan maar weer w8chten. zucht nogmaals
. kun je niet gokken met die raceS?
stomme races zijn weer bezig. zucht ik wil alleen een beetje benzine. maar dat word dan maar weer w8chten. zucht nogmaals
[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 15-04-2004 17:09 ]
Verwijderd
Kan wel ga naar de "raceweddenschappenclub"
Is er hier iemand leraar zo ja, wie wil er les geven de volgende ronde, kom naar Toekomst College club
Is er hier iemand leraar zo ja, wie wil er les geven de volgende ronde, kom naar Toekomst College club
Ik ben ook begonnen, maar er staat dat je 3 kavels naar keuze kan uitkiezen in het begin,maar waar kan je dat doen dan? Ik ben een winkel begonnen, heb nog 3 ish over ofzo, want ik heb een paar motors gemaakt die ik dan weer voor winst kan verkopen
, gaat niet echt snel, maar is wel grappig
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Zonet een bank overvallen 
Lol, werd meteen opgepakt. Over 4 uurtjes ben ik weer vrij en dan nog es proberen
Lol, werd meteen opgepakt. Over 4 uurtjes ben ik weer vrij en dan nog es proberen
Verwijderd
lol...wie gaat er nu een bank overvallen...een beetje het spaargeld van de arbeiders wegnemen
Verwijderd
Yup. Zo werkt het nu eenmaalVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:28:
lol...wie gaat er nu een bank overvallen...een beetje het spaargeld van de arbeiders wegnemen
hoe zit dat eigenlijk met leeraar worden of dingen leren, waar en hoe?
. bv als je een kavel met winkel erop wilt kopen moet je makelaar zijn ofzo. maar waar kun je dat worden en wat valt er nogmeer te leren?
is het mogenlijk om van een andere speler geld en/of goederen te ontvangen, dus dat je het naaar elkaar verzend?
is het mogenlijk om van een andere speler geld en/of goederen te ontvangen, dus dat je het naaar elkaar verzend?
Verwijderd
Leraar of een ander beroep: Daar kan je voor "studeren" bij een school, check "informatie" en "onderwijs". De scholen vind je meestal tussen de clubs. Als je een examen doet krijg je een diploma, die kan je activeren om een bepaalde status te krijgen.
Geld kan je ontvangen en versturen door in een huis te wonen, en bij een bank een rekening te openen
Geld kan je ontvangen en versturen door in een huis te wonen, en bij een bank een rekening te openen
heb gevochten voor een winkeltje op de hoofdstraat, nu een winkeltje van 2m², verkoop nogsteeds hout voor 0.35 ISH. alleen past zo weinig in. vooral als je zo weinig benzine hebt
. maar naar 2 dagen eindelijk eens een paar planken verkocht, snif
. ik ben weer eens blut en nu helemaal zonder benzie. word dus weer w8en op subsiedi van ramy the king *zucht*. maar alwer 8 gram goud in me schatkist
Verwijderd
Je moet niks in je schatkist doen...dat is een verspilling
Die wordt ook aan het eind van de ronde gehalveerd
:\, ow enn ehh wat kan ik er daarna mee? krijg ik begin volgende rond extra geld ofzo?
Verwijderd
Niks 
Je krijgt ook niks extras
(ik zei het toch, een verspilling, behalve als je er meer dan 3000 goud inkrijgt maak je kans om 1e te worden met je schatkist).
En dingen in je schatkist kunnen er ook niet meer uit...
Je krijgt ook niks extras
En dingen in je schatkist kunnen er ook niet meer uit...
hmm, ik log vanmiddag in, kijk naar m'n aandelen ik denk ze dalen
. waarom zo ver. ach binnenkort zullen ze vast wel weer stijgen. ik poog 3 minuten geleden in te loggen ( 17:37 ). blijkt de ronde te zijn afgelopen :\ hmm ok dan. volgende keer let ik maar eens beter op
.
nu weet ik hoe het spel werkt. betwijfel alsnog of ik echt iets klaarbak de volgende ronde maar ik zie wel
.
nu weet ik hoe het spel werkt. betwijfel alsnog of ik echt iets klaarbak de volgende ronde maar ik zie wel
Heb me net even aangemeld, allen het spel is afgelopen 
Weet iemand wanneer warschijnlijk een niew spel begint
Weet iemand wanneer warschijnlijk een niew spel begint
Smiling as the shit comes down...
over +- 3 of 4 weken denk ik. jeontvanger nogwel een mail voordat de rone begint dus. gewoon afwachteb
Verwijderd
Dit stond op de newsfeedRonde 14 eindigt vandaag officieel om 17.00
uur. Enkele uren later zal eerst de winnaar van deze ronde
bekend gemaakt worden via de homepage. Maandagmiddag
verschijnt daar ook de volledige rondeuitslag. De laatste
editie van The Miniconomist verschijnt maandagavond.
Maandagavond zal het spel bovendien weer geopend worden
voor alle huidige deelnemers. Je kunt dan nog doorspelen
tot en met vrijdag a.s. De politiek- en schatkistfuncties
zullen uitgeschakeld worden. Je handelingen zijn niet meer
van invloed op de eindstand van deze ronde.
tijd om diefstal te plegen dus
hmmm, 6-6-04 staat op de sitedaves2hd schreef op 25 april 2004 @ 18:57:
over +- 3 of 4 weken denk ik. jeontvanger nogwel een mail voordat de rone begint dus. gewoon afwachteb
That sux
ze moeten alles resetten en opniew opzetten. zodat jij als speler geen gezeik krijgt dat het niet werkt als je aan't spelen bent
[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 26-04-2004 15:17 ]
daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 15:16:
ze moeten alles resetten en opniew opzetten. zodat jij als speler geen gezeik krijgt dat het niet werkt als je aan't spelen bent
No Rush
Verwijderd
Ja, ja.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 15:42:
Zetten ze ook nieuwe dingen erin en kijken of er nog wa moet worden veranderd
Verder was deze ronde weer heel leuk...10e geworden met slindenau
niet te hard lachen want dan val je nog van je stoel maar ik ben wel: 3443e geworden
, I realy suck in the game denk ik. zijn er hier mensen eigenlijk nog pentuim members?
Verwijderd
*Lacht te hard*
Ik ben met 1 account 10e geworden, en met de andere 207e
Verder ben ik een Premium Member (Extra)
Ik ben met 1 account 10e geworden, en met de andere 207e
Verder ben ik een Premium Member (Extra)
deed voor de eerste ronde mee en ben 24ste geworden
met anima
ok de ronde is weer bezig jongens. alleen geen invloed meer op je plek in de ranglijst
. ben helaas al voor 7 dagen de bak in gegooit
lach me nou eens niet uit
. sta i kweer 145.67 ISH rood. is zo leuk nie hoor. voor mij? ( btw volgende ronde begin ik toch wel weer met 1000 ish?
Verwijderd
Volgende ronde begin je gewoon weer met 1000 ish ja 
Ik heb ook wat uitgegeven...sta nu 12000 in de plus
Ik heb ook wat uitgegeven...sta nu 12000 in de plus
Verwijderd
Paar nuttige links(misschien beetje laat)
http://members.lycos.nl/fcdesocialist/PHPbb/
http://www.wole.nl
http://members.lycos.nl/fcdesocialist/PHPbb/
http://www.wole.nl
Verwijderd
Wat is een goeie tactiek voor miniconomy ik speel zelf met meerdere accounts maar geeneen die doet het goed. Ik ben met 2 account PM light en ik kom daarmee ook niet verder hoe moet dit goed?
Verwijderd
Tsja, een goede tactiek bestaat niet echt. Zoals ik eerder al had gezegd moet je producten zoeken die bij elkaar horen, en daar je skill in investeren. Verder is marketing ook een belangrijke factor.
En voor iedereen die weer mee wil gaan spelen, vandaag om 15:00 begint ronde 15!
En voor iedereen die weer mee wil gaan spelen, vandaag om 15:00 begint ronde 15!
Verwijderd
Maar moet je een winkel beginnen? Of in aandelen gaan handelen? Als je een winekl begint waar moet je vooral in handelen? Ik heb meestal namelijk maar iets van 10 ISH.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 10:46 ]
Verwijderd
Het beste is een winkel aan de hoofdstraat, maar dan moet je wel oppassen: zonder marketing koopt er bijna niemand in de hoofdstaat (staan ongeveer 50 winkels na een tijdje).Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 10:45:
Maar moet je een winkel beginnen? Of in aandelen gaan handelen? Als je een winekl begint waar moet je vooral in handelen? Ik heb meestal namelijk maar iets van 10 ISH.
Dus je doet er goed aan gelijk om 15:00 in te loggen en een kavel aan de hoofdstaat te kopen, en als het kan redelijk dicht bij het midden (scheelt benzine, hier letten goede spelers op).
Waar je in moet handelen, daar is niet echt een gouden combinatie voor, sommige worden rijk door het verkopen van zo goed als alles (dus zowel ver/gebruiksgoederen als luxegoederen), terwijl andere rijk worden met alleen verbruiksgoederen (die iedereen nodig heeft, zoals bouwmaterialen).
handel bijvoorbeeld in hout en zagen + scheppen. koop een winketlje een kavel met bomen+ijzererts bijvoorbeeld. verder koop je een paar zagen en scheppen. om zelf je kavels leeg te oorgsten. dan zet je ze weer voor een leuk prijsje te koop of plant er een winkel. daarna ga je met het geoogste hout en ijzer erts. ijzer maken en daarvan scheppen en zagen en het overige hout verkoop je of hou je voor je volgende kavel om te spitten. ect. geloof dat goud+olie ook leuke mogenlijk heden hadden. want van olie word weer plastic gemaakt. en dan kun je geloof ik met goud en plasic chips maken. ect
kortom zelf kijken en denken wat jij het beste vind. aandelen kun je doen. maar dan zou ik toch ff mee uitkijken, natuurlijk zullen de aandelen op het begin omhoog ratsen en net zo hard weer down. als je een dagje niet op de aandelen kun je net de mooie piek missen en ligt de lijn zo laag dat je eree kunt vissen. en dan is't wen tot tie weer stijgt
kortom zelf kijken en denken wat jij het beste vind. aandelen kun je doen. maar dan zou ik toch ff mee uitkijken, natuurlijk zullen de aandelen op het begin omhoog ratsen en net zo hard weer down. als je een dagje niet op de aandelen kun je net de mooie piek missen en ligt de lijn zo laag dat je eree kunt vissen. en dan is't wen tot tie weer stijgt
[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 06-06-2004 11:34 ]
Verwijderd
Zou ik kunnen doen maar je hebt voor goud en olie een machine nodig om plastic te maken dat krijg ik nooit bij elkaar. Oja als je echt heel veel tips hebt enzo kom op mijn forum http://miniconomy.proboards32.com/index.cgi
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 11:53 . Reden: Verkeerde link ]
ik heb ook weer es een winkeltje opgezet in de marktstraat, Eurodam. verkoop hout, zagen + scheppen. in m'n winkel hout +zaag en schep
dus mocht je nog iets nodig hebben kom gerust langs, hout is 0.40 en scheppen en zagen kosten geloof ik ehm 6,70 ofzo. me winkel is nogmaar 3m² dus ligt nie al te veel maar ben langzaam bezig met uitbreiden. alleen me magazijn moet ik ookal uitbreiden want de bomen passen er nie in
Verwijderd
Damn, boete gehad
Voor te duur verkopen van kavel.
Maar ik heb paar domme fouten gemaakt deze ronde
Ieg staat er 400 ish ofzo op mn rekening nu
En erg veel olie zit er ook niet in de kavels
Maar ik heb paar domme fouten gemaakt deze ronde

Ieg staat er 400 ish ofzo op mn rekening nu
En erg veel olie zit er ook niet in de kavels
Verwijderd
Hhmm daves2hd, is 6.70 voor een schep/zaag niet heel goedkoop? Kijk eerst eens wat het bij de concurrentie kost, en ga daar een beetje onder zitten.
Hey jvvianen, doe je ook weer mee
Ik ben Eurodam onderhand een beetje zat, ben nu met mn 2 accounts naar B'Dorp verhuisd, en ga daar volgende ronde benzine verkopen.
Ik ben Eurodam onderhand een beetje zat, ben nu met mn 2 accounts naar B'Dorp verhuisd, en ga daar volgende ronde benzine verkopen.
Verwijderd
Yes, maar dat wist je alVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:32:
Hhmm daves2hd, is 6.70 voor een schep/zaag niet heel goedkoop? Kijk eerst eens wat het bij de concurrentie kost, en ga daar een beetje onder zitten.
Goed idee, ga ik met je mee
Ik baal er alleen van dat de winstmarge op benzine heel laag is

Volgende keer neem ik een andere tactiek
En wat altijd jammer is die max van 10 im&export per dag... en dan is het nog veel erger dat er niet aangegeven is wanneer je wat mag exporteren of importeren

Dat bedoel ik nou, heb je 3 kavels a 100 ish gekocht... krijg je dan 160 liter olie voor

Je zou bijna stoppen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:40 ]
Verwijderd
Auw, dat is inderdaad wel heel weinig olie...
Ik haal nu rond de 100 liter uit de grond hier in B'Dorp, alleen is mijn probleem dat ik, toen ik nog in Eurodam woonde, al 8 skill had gekocht...dus ik heb nu maar 2 skill op benzine, en de andere benzine handelaren hebben natuurlijk 4 skill...dus echt rijk ga ik deze ronde niet meer worden
Ik haal nu rond de 100 liter uit de grond hier in B'Dorp, alleen is mijn probleem dat ik, toen ik nog in Eurodam woonde, al 8 skill had gekocht...dus ik heb nu maar 2 skill op benzine, en de andere benzine handelaren hebben natuurlijk 4 skill...dus echt rijk ga ik deze ronde niet meer worden
ik maak weinig winst maar 't is winst. en zo houd ik welke klant wel.Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:32:
Verwijderd
Haha, er heeft iemand onder zn bedrijfsnaam staan dattie goedkoper is dan ik 
NIET DUS
Kan ik die kerel niet aanklagen wegens verkeerde reclame?? Effe een slaatje uit slaan!
NIET DUS
Kan ik die kerel niet aanklagen wegens verkeerde reclame?? Effe een slaatje uit slaan!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 11:25 ]
Verwijderd
Tsja dat heb je met reclame in je bedrijfsnaam...voor even klopt het, maar de waarheid achterhaalt em snel
Verwijderd
Staat er al 2 dagen onjuistVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 11:28:
Tsja dat heb je met reclame in je bedrijfsnaam...voor even klopt het, maar de waarheid achterhaalt em snel

Lijkt me wel tof als dat zou kunnen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 11:30 ]
Verwijderd
De marge op benzine ligt nog altijd hoger als je het in KB produceert en in B'Dorp verkoopt. 100 olie uit een kavel, zo laag heb ik ze in KB nog niet gezien, 200 is meer in de richting.
Verwijderd
Kijk, dat zijn aantallenVerwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:18:
De marge op benzine ligt nog altijd hoger als je het in KB produceert en in B'Dorp verkoopt. 100 olie uit een kavel, zo laag heb ik ze in KB nog niet gezien, 200 is meer in de richting.
Verwijderd
Op 23 augustus begint er weer een tussenronde van 1 week.
En twee accounts PM geven kan alleen bij het bestellen, dus niet meer achteraf.
Als je abbo verlopen is kan je gewoon een nieuwe order aanmaken.
En twee accounts PM geven kan alleen bij het bestellen, dus niet meer achteraf.
Als je abbo verlopen is kan je gewoon een nieuwe order aanmaken.