Lid van GoT-Knokploeg :) Specs PC 1 Specs PC 2 Specs Laptop
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
slindenau-> ik w8 op uw wijze raad. raad van andere mag ook hoor
ok 1 goud gegraven. wat is een mooie goud veroop prijs?
ik heb ge accepteerd bij iemand in te wonen, kan iemand me vertellen hoe ik mij me huis kom dan?
daves2hd wijzigde dit bericht 08-04-2004 13:18 (46%)
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Reg. datum: 13 januari 2003
3.30 ongeveerquote:ok 1 goud gegraven. wat is een mooie goud veroop prijs?
daves2hd heeft perongelijk op stelen geklikt
lening bij de bank aan gevraagt. 500.00 ISH die ik in 12 dagen moet trug betalen + rente erbij. ik ga denk ik belggen en hopen op iets goeds
daves2hd wijzigde dit bericht 08-04-2004 23:21 (32%)
Dat van dat je pm moet zijn of minder als 10 uur online anders kan je geen diploma's krijgen
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)
Zo ben ik al gestopt, ik heb nu een saldo van 12.000 ISH, en omdat ik niet meer aan grondstoffen kan komen stop ik er nu mee
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
maar er ligt nog zat in het magazijn dus. word bij gevuld
daves2hd wijzigde dit bericht 14-04-2004 17:29 (36%)
Als er geen race bezig is: Zoeken in winkels of olie zoeken > zelf maken.
hoewel me aandelen van USSREX lekker stijgen op het moment. alleen ZWF stort weer in
kijk maar uit, als je denkt dattie lekker op gang is zakt ie weer in elkaar.... (zie YRF binnen 12 uur van 150 naar 80)quote:daves2hd schreef op 15 april 2004 @ 15:50:
ohhhh, zit meestal rond de 5 ish. niet echt een veel winstgevend winkeltje
hoewel me aandelen van USSREX lekker stijgen op het moment. alleen ZWF stort weer in
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)
stomme races zijn weer bezig. zucht ik wil alleen een beetje benzine. maar dat word dan maar weer w8chten. zucht nogmaals
daves2hd wijzigde dit bericht 15-04-2004 17:09 (29%)
Is er hier iemand leraar zo ja, wie wil er les geven de volgende ronde, kom naar Toekomst College club
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
Lol, werd meteen opgepakt. Over 4 uurtjes ben ik weer vrij en dan nog es proberen
Yup. Zo werkt het nu eenmaalquote:slindenau schreef op 18 april 2004 @ 22:28:
lol...wie gaat er nu een bank overvallen...een beetje het spaargeld van de arbeiders wegnemen
Wie is er leraar, heb nog mensen nodig
Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last