Hoofdcategorieën
Topicacties

Miniconomy

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
* Jvvianen is failliet

Zit in een oliegebied en daar haal je gemiddeld 10 olie en 5 ijzer uit een kavel :(
Dus zeg maar daaag tegen Jvvianen @ MC deze ronde :+

Lid van GoT-Knokploeg :) Specs PC 1 Specs PC 2 Specs Laptop

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

Vervelend :(

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

\o\ EMOTION /o/

hmm ik heb 100.00 ish gehad van iemand als ik bij hem zou komen inwonen :). heb nu 118.97 is. ik verkoop hout. wat moet ik met dit geld doen? een zaag kopen en bomen. beleggen of iets anders om hout te verkopen??
slindenau-> ik w8 op uw wijze raad. raad van andere mag ook hoor ;)

ok 1 goud gegraven. wat is een mooie goud veroop prijs?

ik heb ge accepteerd bij iemand in te wonen, kan iemand me vertellen hoe ik mij me huis kom dan? :P

daves2hd wijzigde dit bericht 08-04-2004 13:18 (46%)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Reg. datum: 13 januari 2003

quote:
ok 1 goud gegraven. wat is een mooie goud veroop prijs?
3.30 ongeveer

\o\ EMOTION /o/

me winkeltje is weer geopend met wat hout hout kost 0.35 ( hint hint..) er ligt niet zoveel in de winkel maar ik vul constand bij. maa vind het een goede prijs :P mocht je hout nodig hebben. tot nu toe bomen en zagen gekocht want heb niet geneog geld om zelf een kavel met bomen te kopen. maar zo maak ik beetje bij beetje winst. ronde 15 ga ik nr-1 worden :)

daves2hd heeft perongelijk op stelen geklikt :P. wilde eigenlijk op kopen klikken but rong one, ben opgepakt en sta nu 110.00 ish rood :(
lening bij de bank aan gevraagt. 500.00 ISH die ik in 12 dagen moet trug betalen + rente erbij. ik ga denk ik belggen en hopen op iets goeds :P. als ik de lening al krijg :(.

daves2hd wijzigde dit bericht 08-04-2004 23:21 (32%)

damm, kunnen die leraren niet sneller nakijken

oh ja, hebben jullie het ook gelezen?

Dat van dat je pm moet zijn of minder als 10 uur online anders kan je geen diploma's krijgen

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

ligt het aan mij of zijn de beurzen écht ingestort?

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)

FZR 600R

Ik denk het wel ja, de grondstoffen zijn op in de meeste steden, gevolg: de handel ligt stil.
Zo ben ik al gestopt, ik heb nu een saldo van 12.000 ISH, en omdat ik niet meer aan grondstoffen kan komen stop ik er nu mee :)

"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

\o\ EMOTION /o/

krijg constand geld van burgemeester, randy the king :D. aardige gozer al rond de 500.00 ish gekregen me like it. ben eens begonnen met aandelen te kopen hoewel het er zo te zien niet zo goed aan toe gaat :P. ik verkoop nogsteeds hout alleen iets durder geworden 0.40 ish. je kan max 50 per keer kopen nogsteeds watn me winkeltje is nog nie zo groot
maar er ligt nog zat in het magazijn dus. word bij gevuld

daves2hd wijzigde dit bericht 14-04-2004 17:29 (36%)

FZR 600R

Tijdens een race: niet
Als er geen race bezig is: Zoeken in winkels of olie zoeken > zelf maken.

\o\ EMOTION /o/

voor de mensen die nog wat extra geld hebben te besteden. de beursen zijn van plan weer uit de pan te reizen ( heb ik het gevoel ). ik zou flink gaan investeren :P zelf 1 aandeel ZWF en 1 aandeel USSREX gekoht een tijdje geleden en ga ze denk ik volgende wee kverkope voor een bom geld ( hoop ik ). btw: vraagje geeft burgemeester randy the king altijd geld weg aan iedereen of mag hij mij nou gewoon alleen?

FZR 600R

Dat geld dat je krijgt van ramy (de burgemeester) is subsidie, en dat krijgt meestal iedereen met een vermogen onder de x (bijvoorbeeld 500) ish. Je bent dus niet de enige ;)

\o\ EMOTION /o/

ohhhh, zit meestal rond de 5 ish :P. niet echt een veel winstgevend winkeltje :P
hoewel me aandelen van USSREX lekker stijgen op het moment. alleen ZWF stort weer in :(

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
daves2hd schreef op 15 april 2004 @ 15:50:
ohhhh, zit meestal rond de 5 ish :P. niet echt een veel winstgevend winkeltje :P
hoewel me aandelen van USSREX lekker stijgen op het moment. alleen ZWF stort weer in :(
kijk maar uit, als je denkt dattie lekker op gang is zakt ie weer in elkaar.... (zie YRF binnen 12 uur van 150 naar 80)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)

FZR 600R

Maar in Yenville waren ze ook niet zo legaal bezig...meer dan 40 ish in een paar uur omhoog per aandeel...dr was sprake van koersmanipulatie, en dat is not done :P

\o\ EMOTION /o/

vanaaf ga ik denk ik de USSREX aandelen verkopen. en wacht tot hij weer instort en op gang komt :P. de ZWF wilt amar niet stijgen ik wacht amat op zo een mooie piek alleen het komt er niet echt van. misschien word ik deze ronde zo tch nog een beetje rijker dan ik had verw8 :)

stomme races zijn weer bezig. zucht ik wil alleen een beetje benzine. maar dat word dan maar weer w8chten. zucht nogmaals :P. kun je niet gokken met die raceS?

daves2hd wijzigde dit bericht 15-04-2004 17:09 (29%)

Kan wel ga naar de "raceweddenschappenclub"

Is er hier iemand leraar zo ja, wie wil er les geven de volgende ronde, kom naar Toekomst College club

Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

Ik ben ook begonnen, maar er staat dat je 3 kavels naar keuze kan uitkiezen in het begin,maar waar kan je dat doen dan? Ik ben een winkel begonnen, heb nog 3 ish over ofzo, want ik heb een paar motors gemaakt die ik dan weer voor winst kan verkopen :p , gaat niet echt snel, maar is wel grappig

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Active
Reg. datum: 05 september 2002

Zonet een bank overvallen :)

Lol, werd meteen opgepakt. Over 4 uurtjes ben ik weer vrij en dan nog es proberen :Y)

FZR 600R

lol...wie gaat er nu een bank overvallen...een beetje het spaargeld van de arbeiders wegnemen :(

Active

quote:
slindenau schreef op 18 april 2004 @ 22:28:
lol...wie gaat er nu een bank overvallen...een beetje het spaargeld van de arbeiders wegnemen :(
Yup. Zo werkt het nu eenmaal ;)

FZR 600R

Als je maar niet bij de DBC gaat jatten...daar heb ik 14.000 op staan :D

Bedankt voor de tip :P:P:P:P

Wie is er leraar, heb nog mensen nodig

Active

Iemand die nog een pistool te koop heeft? :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: