Reg. datum: 14 maart 2002
is wel een goed idee ja, als ik tenminste in kan loggen.
Zou wel leuk zijn
Zou wel leuk zijn
Ik heb me aangemeld en kon gelijk inloggen. Hebben jullie al op de activatie link geklikt?
Paar minuten geleden (opnieuw, vorige keer slecht gespeeld).
k, heb een club gemaakt:
Gathering O Tweakers
Password: gotjoin
Gathering O Tweakers
Password: gotjoin
yesss, ik denk ik zal me nu eens opnieuw aanmelden, is gelukt, ik zit erin. Dit is mijn naam:
ilsemioni
ik zal wel bij de club komen
ilsemioni
ik zal wel bij de club komen
weet iemand ook hoe ik opnieuw begin
<('.'< ) <( '.' )> (>'.')> - Kirby danst!
Gewoon nieuwe account aanmaken.quote:Op zondag 09 juni 2002 12:12 schreef Wasp het volgende:
weet iemand ook hoe ik opnieuw begin
moehaha, sorry dutch.. moest ff wat uitproberen 
quote:
De aanslag is geslaagd en u heeft geen boete gekregen!
Het slachtoffer moet 250 ISH ziektekosten betalen
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
quote:Op zondag 09 juni 2002 12:15 schreef 3CLipZ het volgende:
moehaha, sorry dutch.. moest ff wat uitproberen
[..]
Ge snapt nu natuurlijk wel dat ik je post recht bij onze club verwijder? GoT valt geen GoT aan!
Bovendien waren er geen redenen om mij neer te schieten. Nu kan ik weer een nieuwe account gaan maken.
je moet ziekenhuiskosten payen staat er, dan ga je toch neit dood 
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Nee, maar wat als ik nou: 500 ISH voor de club heb gebruikt en nu 250 ISH armer ben? Dan heb ik nog maar 250 ISHquote:Op zondag 09 juni 2002 12:21 schreef 3CLipZ het volgende:
je moet ziekenhuiskosten payen staat er, dan ga je toch neit dood
woohoo
quote:
U heeft een misdaad begaan en bent gevangen genomen.
Bij goed gedrag komt u vrij in 1 uur en 0 minuten.
Woei, of ik heb te veel schulden of ze hebben gezien dat er teveel van verschillende ip's werd ingelogdquote:U bent niet ingelogd: De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet, of uw account is geblokkeerd.
welke lul heeft mij neergeschoeten, is niet leuk.
Het lijkt me dat mede tweakers niet op elkaar schieten, dan zal ik maar een neiuw acount aanmaken. IOk moest 500 betalen
Het lijkt me dat mede tweakers niet op elkaar schieten, dan zal ik maar een neiuw acount aanmaken. IOk moest 500 betalen
Nee! idd! Members van Gathering O Tweakers mogen niet op elkaar schieten! Anders worden verdere rechten en hulp opgeheven.
(Ik was namelijk van plan om ieder nieuw lid een bedrag van 50-100 ISH te sturen.
(Ik was namelijk van plan om ieder nieuw lid een bedrag van 50-100 ISH te sturen.
Ik heb een nieuw acount aangemaakt:
ilduce ik zal me meteen weer bij de club aanmelden, maar ik vind dat er NIET opelkaar geschoten moet worden
ilduce ik zal me meteen weer bij de club aanmelden, maar ik vind dat er NIET opelkaar geschoten moet worden
Hoe lang moet ik nog wachten tot ik erin kan? gistren rond 8 uur geregisteerd, en nu nog "U bent niet ingelogd: De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet, of uw account is geblokkeerd."
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
eh, er zijn 2 GoT clubs
gewoon opnieuw inloggen!
met een andere naam enz
dan kom je er opeens wel in!
ike wel teminste!!
met een andere naam enz
dan kom je er opeens wel in!
ike wel teminste!!
Klaar
k heb net 10 planken verkocht voor
allemaal per stuk 15 piek
echt wel veel!

allemaal per stuk 15 piek
echt wel veel!
Klaar
ik kom ook in de club!
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
Wat die andere GoT club daar doet weet ik niet, maar je moet Gathering O Tweakers joinen. Pass: gotjoinquote:Op zondag 09 juni 2002 12:44 schreef sinterklaasrulez het volgende:
eh, er zijn 2 GoT clubs
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last