Gathering of Tweakers

Quicksearch
©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 22:08 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Dat valt me dan eigenlijk weer een beetje tegen van zo'n houtpakket. Je zou toch zeggen dat ze dat bij een speciaalzaak laten maken waar ze extra op de maten letten. Mijn ervaringen van zaagwerk bij een goede houthandel (al weer heel wat jaartjes geleden) is goed (tot op 0.1 mm nauwkeurig). Alleen kunnen ze meestal geen ring uitvrezen (om een tweeter te laten "inzakken").

Mijn zaagervaringen bij Gamma zijn bereslecht (soms een paar mm verkeerd)

Een paar goede houtklemmen doet wonderen (zeker als je iemand met een timmermansachtergrond in de buurt hebt, mijn "ouwe" bv :) )

De maten klopte wel hoor..
Het probleem was dat 2 platen een beetje krom getrokken waren.. en daardoor was het moeilijk om de kast helemaal te laten sluiten.. maar zoals gezegd.. een stuk of 5 lijmtangen bieden hierbij uitkomst.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 21:28 schreef Lampje het volgende:

[..]

http://www.speakerenco.nl/Magneten.htm
Zou zo'n contra-magneet de prestatie van de unit niet nadelig beinvloeden ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 22:37 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Zou zo'n contra-magneet de prestatie van de unit niet nadelig beinvloeden ?
Neuh, praktisch alle shielded units die je koopt, zijn uitgerust met zo'n magneet. (en een kapje erover)
slechtebillen moederneuker

De voeding van de versterker die er in zit zul je trouwens ook wel niet onder je teevee moeten hangen gok ik.

Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 21:18 schreef Nikel het volgende:
Stoer mdf dat het magnetische straling tegenhoudt :).

Magnetische straling bestaat niet. :) Wel electro-magnetische straling, maar dat wordt ook wel 'licht' genoemd en is waarschijnlijk niet wat je bedoelt.

Wat je moet afschermen zijn magnetische velden. Daar speelt straling geen rol bij.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Nieuw op mijn site: Dividu

slechtebillen moederneuker

Meneer heeft ook een tijdje natuurkunde gestudeerd hoor :).

Nee bedankt voor de verbetering :).

Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 23:20 schreef Nikel het volgende:
Meneer heeft ook een tijdje natuurkunde gestudeerd hoor :).
Ja, ongeveer 2.5 jaar :).

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

War komt het ontwerp vandaan ? Was het een compleet bouwpakket ?

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 00:27 schreef JT het volgende:
War komt het ontwerp vandaan ? Was het een compleet bouwpakket ?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11791224#11791224
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 23:12 schreef Nikel het volgende:
De voeding van de versterker die er in zit zul je trouwens ook wel niet onder je teevee moeten hangen gok ik.
Het electro-magnetische veld van een ringkerntrafo is veel kleiner dan van een gewone blikpakkettrafo, dus dat zal meevallen...

©

Hij is alweer kapot hoor.. :( :'(

De gele ophanging van de passieve radiator is los van de aluminium kern. Gewoon los getrild.. Heb niet eens hard gedraaid. Ik heb speaker-en-co al gebeld en ze gaan kijken naar een oplossing.

Ik baal helemaal omdat ik nog nooit een speaker gesloopt heb omdat ik altijd heel erg onder de grens blijf zitten, gebeurt dit.. gvd.

hij is vet vet ;)

SuperKevin Was Here!

Ik treur met je mee. ;(

Zal wel een productie foutje zijn.

Mijn computer specificaties - TMUF: [XS] Larrs
Nissan Micra: You can with a Nissan

Reg. datum: 29 november 2000

Hoe flik je dat nou weer zeg...?

©

Gewoon.. op een gegeven moment begon die passieve te ver uit te slaan en te ratellen.. snel opengemaakt.

En kennelijk was hij niet goed verlijmd ? :?

Als die passieve zover uitslaat, zou je toch verwachten dat de actieve dat MINSTENS zo hard doet? of niet

Heb je al hier en daar op internet gekeken of er meer mensen zijn met dit probleem? Wellicht inderdaad een productiesfout, ik hoop dat SeC de boel vergoedt.

Zelf heb ik het wel eens gehad met super audio Jamo monitors, maar da's gewoon wegens ouderdom.

quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 12:17 schreef tbusquet het volgende:
Hij is alweer kapot hoor.. :( :'(

De gele ophanging van de passieve radiator is los van de aluminium kern. Gewoon los getrild.. Heb niet eens hard gedraaid. Ik heb speaker-en-co al gebeld en ze gaan kijken naar een oplossing.

Ik baal helemaal omdat ik nog nooit een speaker gesloopt heb omdat ik altijd heel erg onder de grens blijf zitten, gebeurt dit.. gvd.
Tering man. Ik heb hem gisteravond (of was het nacht? :P ) nog live in actie mogen ervaren.. Hoe kan dat nou? We hebben 'm niet eens hard gehard. 't moet haast wel een ondeugelijke constructie zijn. :(
©

Lijm heeft los gelaten.. verkeerd gelijmd ? Te weinig lijm ?

Ik weet alleen dat hij los is. Heb speaker en co gebeld.. en ik krijg een nieuwe van ze.. moet alleen wachten want ze staan nog in bestelling.. kon wel 2 weken duren :(

Heb met ze afgesproken om hem zelf maar te lijmen, zodat ondertussen toch nog kan spelen. Dus dat heb ik net gedaan.. nou nog ff drogen. En ik kan straks weer spelen iig :)

Heeft dat niet iets te maken met die kieren waar je het over had?
owja, ik krijg vanavond of morgen het K+T artikel voor je. Kan je iig nog ff de achtergrond van je sub lezen
I'm hit!

Lijkt me niet meer dan normaal dat zo'n produktie fout onder de garantie valt.

Zelf lijmen? De ultime luidspreker tweaker: welke lijm plakt het best/langst (laagste frequentie :) )?

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

I'm hit!

quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:08 schreef Dr.Drax het volgende:
UHU ?? :+
Een interessante bijdrage :*

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Er mag gedanst worden

quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:18 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

Een interessante bijdrage :*

Indenaad :P ...(2 componenten :? ) Sub lijmen wordt moeilijk , ik heb ook wel eens een car subkast opgeblazen, `t ding was totaal uit ze voegen, maar je zag er nix van aan de buiten kant.
Damn,`k most weer een nieuwekast kopuh |:( |:(

**** My Work Force >>> http://specs.tweak.to/list.php?usr=1437 ****

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws