Nikon D70 / Nikkor 18-70 AF-S 1:3.5-4.5G ED / Sigma 50-500 F4.0/6.3 DG (bigma) / Nikkor 50mm 1.8d + Fuji S602z
Die dingen kun je beter als allerlaatste plaatsen, eerder heeft geen zin...
Ziet er cool uit
Ja. Hij heeft de Q200 thuis staan...quote:Op vrijdag 11 januari 2002 03:43 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
heb je 'm daar mee dan in de zelfde ruimte met de zelfde set beluisterd?...anders slaat die opmerking natuurlijk nergens op....
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
En wat voor drivers??quote:Op vrijdag 11 januari 2002 09:41 schreef Eddo het volgende:
Actieve subwoofer met passieve radiator
Versterker HS-200
Afmetingen (HxBxD) 63,2 x 37,3 x 41,2 cm
Laag Peerless XLS 10
Passieve radiator Peerless XLS 10 Slave 400 gram
Belastbaarheid 400 Watt
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
quote:Op vrijdag 11 januari 2002 10:50 schreef LangTall het volgende:
[..]
En wat voor drivers??
Eh:
Laag Peerless XLS 10
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Reg. datum: 21 maart 2000

je gaat dat soort dingen niet monteren als je nog aan het kitten, lijmen en schuren bent he
tussen het bouwen door hebben we ze er alleen even ingezet om te kijken hoe het eruit zag
(foto's zijn geloof ik niet helemaal in chronologische volgorde)
Nee, want ik wilde wel eerst weten of hij helemaal luchtdicht was.. en of hij het goede deed.. drivers en versterker schroef ik er zo weer uit om te schuren en te verfen.quote:Op vrijdag 11 januari 2002 03:05 schreef Jag het volgende:
Ziet er erg cool uit, maaruh, was het niet handiger om eerst te verven en dan pas de drivers erin te zetten
En wat zijn de afmetingen precies? Zo groot lijkt ie nou ook weer niet, wel mooi.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ja, nl. hier in mijn ruimte met mijn set ongeveer 2 weken lang.quote:Op vrijdag 11 januari 2002 03:43 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
heb je 'm daar mee dan in de zelfde ruimte met de zelfde set beluisterd?...anders slaat die opmerking natuurlijk nergens op....
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
quote:Op vrijdag 11 januari 2002 11:34 schreef JvS het volgende:
* JvS gaat tbusquet even op de hele geile functie "thread bij reageren laten zien" in de prefs wijzen
![]()
. Is makkelijk hoor, kan je meerdere mensen quoten enzo
.
Staat al lang aan foo
Had btw. maar 2 posts achterelkaar...
Die bovenste is Eddo heeft hetzelfde icon
Slave of Thieves
Gebruik je hem nu voor hifi of 5.1?
quote:Op vrijdag 11 januari 2002 12:45 schreef hervaz het volgende:
Peerless units
Gebruik je hem nu voor hifi of 5.1?
Allebei
Hij doet het allebei goed moet ik zeggen..
Zorgen dat je een nette afwerking krijgt, schuren en verven, daar zit natuurlijk het meeste werk (ik kan er over meepraten
Is het eigenlijk een beetje te doen om zelf zo'n versterker te bouwen? Ik wil namelijk zelf ook ooit een sub bouwen, maar dan ook de versterker zelf maken (ik vraag me af of het wel goedkoper is, maar het is iig leuker
Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?
Ongelukje is zo gebeurd.....quote:Op vrijdag 11 januari 2002 11:22 schreef Eddo het volgende:
die speakers zijn er natuurlijk pas op het allerlaatste ingezet he
Ah thnx. De naam Peerless zei me ff nix vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 11 januari 2002 10:58 schreef JvS het volgende:
Eh:
Laag Peerless XLS 10
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Reg. datum: 22 mei 2000
Als hij er echt de REL uitspeeld, zowel muziek, als TV, dan is het echt wel een beest
dat MDF etc, was dat al voorgezaagt?
Kun je specifiek aangeven wat je hebt moeten kopen, en wat het heeft gekost?
De sub is volledig active toch? (passive woofer stond er dus dat riep vraagtekens op)
Reg. datum: 21 maart 2000
kijk ff bij de cinema sub 6 (uit m'n hoofd) op www.speakerland.nlquote:Op vrijdag 11 januari 2002 14:39 schreef FFF het volgende:
echt wel superstrak![]()
Als hij er echt de REL uitspeeld, zowel muziek, als TV, dan is het echt wel een beest![]()
dat MDF etc, was dat al voorgezaagt?
Kun je specifiek aangeven wat je hebt moeten kopen, en wat het heeft gekost?
De sub is volledig active toch? (passive woofer stond er dus dat riep vraagtekens op)
Daar staan onderdelen en prijzen.
passive woofer betekend dat dat ding geen magneet heeft (hij dient als vervanging voor de baspoort) Je kan het bewonderen op 1 van de foto's bovenin. MDF kan je voorgezaagd kopen, volgens mij heeft busquet dat ook gedaan
Topic 371871
Daar dus weer wat meer info
Ik zal die link even in de eerste post zetten
BTW, mijn sub speelt ook menig rel weg... Rel is niet echt bepaald een heilig merk ofzo hoorquote:Als hij er echt de REL uitspeeld, zowel muziek, als TV, dan is het echt wel een beest
Dit topic is gesloten. ![]()