Gathering of Tweakers

Quicksearch
coolness..!!

Nikon D70 / Nikkor 18-70 AF-S 1:3.5-4.5G ED / Sigma 50-500 F4.0/6.3 DG (bigma) / Nikkor 50mm 1.8d + Fuji S602z

Je durft het wel aan, de drivers al te plaatsen terwijl je nog met de kast bezig bent.
Die dingen kun je beter als allerlaatste plaatsen, eerder heeft geen zin...

Wat een handzaam dingetje :P

Ziet er cool uit 8-)

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 03:43 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:

[..]

heb je 'm daar mee dan in de zelfde ruimte met de zelfde set beluisterd?...anders slaat die opmerking natuurlijk nergens op....
Ja. Hij heeft de Q200 thuis staan...

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Drinking for Holland @ Le Mans

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 09:41 schreef Eddo het volgende:
Actieve subwoofer met passieve radiator
Versterker HS-200
Afmetingen (HxBxD) 63,2 x 37,3 x 41,2 cm
Laag Peerless XLS 10
Passieve radiator Peerless XLS 10 Slave 400 gram
Belastbaarheid 400 Watt
En wat voor drivers??

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Ik heb hem zelf ook

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 10:50 schreef LangTall het volgende:

[..]

En wat voor drivers??

Eh:

Laag Peerless XLS 10

:)

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Reg. datum: 21 januari 2000

die speakers zijn er natuurlijk pas op het allerlaatste ingezet he
je gaat dat soort dingen niet monteren als je nog aan het kitten, lijmen en schuren bent he |:(

tussen het bouwen door hebben we ze er alleen even ingezet om te kijken hoe het eruit zag :)

(foto's zijn geloof ik niet helemaal in chronologische volgorde)

©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 03:05 schreef Jag het volgende:
Ziet er erg cool uit, maaruh, was het niet handiger om eerst te verven en dan pas de drivers erin te zetten :?

En wat zijn de afmetingen precies? Zo groot lijkt ie nou ook weer niet, wel mooi :).
Nee, want ik wilde wel eerst weten of hij helemaal luchtdicht was.. en of hij het goede deed.. drivers en versterker schroef ik er zo weer uit om te schuren en te verfen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 03:43 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:

[..]

heb je 'm daar mee dan in de zelfde ruimte met de zelfde set beluisterd?...anders slaat die opmerking natuurlijk nergens op....
Ja, nl. hier in mijn ruimte met mijn set ongeveer 2 weken lang.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Ik heb hem zelf ook

* JvS gaat tbusquet even op de hele geile functie "thread bij reageren laten zien" in de prefs wijzen

>:) :P. Is makkelijk hoor, kan je meerdere mensen quoten enzo :).

Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:34 schreef JvS het volgende:
* JvS gaat tbusquet even op de hele geile functie "thread bij reageren laten zien" in de prefs wijzen

>:) :P. Is makkelijk hoor, kan je meerdere mensen quoten enzo :).

Staat al lang aan foo :P

Had btw. maar 2 posts achterelkaar...

Die bovenste is Eddo heeft hetzelfde icon :)

erg stoer :D

Slave of Thieves

Reg. datum: 29 november 2000

Peerless units :9

Gebruik je hem nu voor hifi of 5.1?

©

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:45 schreef hervaz het volgende:
Peerless units :9

Gebruik je hem nu voor hifi of 5.1?

Allebei :)

Hij doet het allebei goed moet ik zeggen..

Reg. datum: 29 november 2000

Hoor je de sub niet duidelijk als je een cd luistert dan..?

slechtebillen moederneuker

Cool ding, maar je bent natuurlijk pas op 1/10e van de hoeveelheid werk :).

Zorgen dat je een nette afwerking krijgt, schuren en verven, daar zit natuurlijk het meeste werk (ik kan er over meepraten :().

Is het eigenlijk een beetje te doen om zelf zo'n versterker te bouwen? Ik wil namelijk zelf ook ooit een sub bouwen, maar dan ook de versterker zelf maken (ik vraag me af of het wel goedkoper is, maar het is iig leuker :))

Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:22 schreef Eddo het volgende:
die speakers zijn er natuurlijk pas op het allerlaatste ingezet he
Ongelukje is zo gebeurd.....

Reg. datum: 04 oktober 2001

COOL :9

Ik post te pas en te onpas onzinige postings in forums!!! Het is een ziekte en ik kan er niets aan doen. Mij gaat het alleen om zoveel mogelijk posts en wil mensen geen nuttige informatie verschaffen! Mijn Pc

Drinking for Holland @ Le Mans

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 10:58 schreef JvS het volgende:

Eh:

Laag Peerless XLS 10

:)
Ah thnx. De naam Peerless zei me ff nix vandaar de vraag.

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

echt wel superstrak :D

Als hij er echt de REL uitspeeld, zowel muziek, als TV, dan is het echt wel een beest :D

dat MDF etc, was dat al voorgezaagt?

Kun je specifiek aangeven wat je hebt moeten kopen, en wat het heeft gekost?

De sub is volledig active toch? (passive woofer stond er dus dat riep vraagtekens op)

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 14:39 schreef FFF het volgende:
echt wel superstrak :D

Als hij er echt de REL uitspeeld, zowel muziek, als TV, dan is het echt wel een beest :D

dat MDF etc, was dat al voorgezaagt?

Kun je specifiek aangeven wat je hebt moeten kopen, en wat het heeft gekost?

De sub is volledig active toch? (passive woofer stond er dus dat riep vraagtekens op)
kijk ff bij de cinema sub 6 (uit m'n hoofd) op www.speakerland.nl

Daar staan onderdelen en prijzen.
passive woofer betekend dat dat ding geen magneet heeft (hij dient als vervanging voor de baspoort) Je kan het bewonderen op 1 van de foto's bovenin. MDF kan je voorgezaagd kopen, volgens mij heeft busquet dat ook gedaan
Ik heb hem zelf ook

Dit hele topic is NAV dit topic :)

Topic 371871

Daar dus weer wat meer info :)
Ik zal die link even in de eerste post zetten :)
quote:
Als hij er echt de REL uitspeeld, zowel muziek, als TV, dan is het echt wel een beest
BTW, mijn sub speelt ook menig rel weg... Rel is niet echt bepaald een heilig merk ofzo hoor :). (al zou je het bijna gaan denken ;)).

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws