Op donderdag 17 januari 2002 15:15 schreef FunkyTrip het volgende:
Leuk al die gequote brieven die opgestuurd worden. Zitten alleen vol taalfouten. Dat je taalfouten lekker laat zitten in forumposts enzo, maakt mij niet uit. Maar officiele brieven schrijven vol fouten is gewoonweg slordig!
Terwijl het zo simpel is: stap van je gewoonte af om eerst de brief te schrijven en dan de spellingscontrole er overheen te gooien. Na elke zin effe controleren wat je getypt hebt. Scheelt amper tijd, maar scheelt wel flink wat typo's (vooral d/t foutjes).
Zelf gebruik ik niet eens controle.
Als je dan toch boos wilt zijn, doe het dan goed
Aan de andere kant; ik heb zelf de standaard opzegbrief van HCC gebruikt...

ahum! Waarom denk je dat ik 'm gepost heb voordat ik 'm online gesmeten heb!
Ennuh, tja niet iedereen is zo super mega goed in Nederlandse grammatica en taalkundige foutcorrectie!
Ikke niet, ik weet wel lekker veel hélé dure woorden!

En deftige brieven lukken zoals je ziet ook wel goed!
En dit brief van HCCnet vind ik maar onzin! Want je stapt niet alleen op vanwegen de prijs, maar vooral de prijs / presatie verhouding! En de manier waarop dit je allemaal in je strot geduwd wordt!
Bovendien heb je met mijn brief, een strakke bevestiging van een rechtelijke wettige vertegenwoordiger van de KPN en niet een of andere tiepmiep die daar haar handtekening onderzet, zonder dat iemand dat heeft gelezen!
* zwahiel heeft het al mee gemaakt bij KPN hoor, daar is werkelijk niets te gek!
BTW ff ik d8 dat ik nog ff blijf zitten bij XS4all, en gewoon op stap in Juli, dan is mijn jaarcontract afgelopen... Ik vind XS4all wel fijn en compleet en zo, en ik wil eigenlijk niet echt van mijn mail e.d. af van XS4all, en ze hebben me ook zo mooi geholpen...
(tja de DDS ook eigenlijk!

....
Maar ik kan ook niet echt meer zonder me breede fietsenband verbinding!

)
Ach ik kijk nog wel ff, het is nog geen 1 februari hé!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020