quote:
Ik bedoel bij bijvoorbeeld Internet Properties. Daar is de OK knop standaard dus met die blauwe lijn aan de buitenkant wat alle andere knoppen niet hebben.
Ahh - dat komt omdat die knop al standaard is geselecteerd. Normaal gesproken zou er dus een geel randje omheen zitten. Druk maar eens op tab bij internet properties, dan zul je zien dat de volgende knop 'geselecteerd' wordt en er een randje omheen krijgt.
quote:
Heb ff verder daaronder gekeken en bij de tabs is General met een oranje rand erboven terwijl alle andere tabs blauw aan de bovenkant zijn. Viel me op. Weet niet of het zo hoort maar dacht vertel het ff.
Oja, die was ik vergeten, thnx

quote:
De sliders hebben trouwens ook nog een groen randje. Toch nog wat groen over

.
Daar had ik inderdaad nog niks mee gedaan om dat ik die dingen zelf nog nooit ben tegengekomen. En omdat elke keer als ik een groen bitmapje ging editen er wel iets mis ging heb ik ze maar gelaten voor wat 't was. Waar worden die sliders gebruikt?
quote:
Maar inderdaad dat al die knoppen die rand er in hebben is het ergste denk ik. Hoop dat je het snel hebt gefixed

. En if so, you know it, plz post it

Als ik zou weten hoe ik die transparency kan bewaren is het niet zo veel werk om het te fixen... maar ik geloof dat niemand een oplossing heeft

Ik zal vanavond nog ff kijken naar die laatste paar bitmapjes die nog niet gedaan zijn.