[WinXP] Themes / Blauwe Startbutton!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 6.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Gaaf joh, k ben nu ook bezig. Maar ik krijg iets niet voor elkaar:

Ik wil dat groene pijltje naast "All Programs" Editen. Ik haal dat plaatje m.b.v. Recource Hacker op en dan wil ik het gaan bewerken in PSP. Het doorzichtige gedeelte van dat plaatje is zwart (ook in recource hacker met die preview), verander ik iets, of helemaal niets, dan is die doorzichtigheid weg! Paars helpt ook niet, wat doe ik verkeerd?

K heb het nu simpel opgelost door de achtergrond van het 1e plaatje wit te maken, en van de 2e grijs, maar dat is niet echt makkelijk |:(.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-11-2023
Heb tekst weggehaald... had eerst ff goed moeten lezen.. ;)

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15976

Sorry hoor jongens dit kan aan mij liggen.

Ik heb eerst dat Styles XP gedownload+geinstalleerd.

Toen heb ik de handeleiding gevolgd. Het lukt wel bij de blauwe, maar niet bij de zilveren theme??

Wat doe ik fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37089

Op maandag 22 oktober 2001 23:14 schreef Tentacle1 het volgende:
Ik wil dat groene pijltje naast "All Programs" Editen. Ik haal dat plaatje m.b.v. Recource Hacker op en dan wil ik het gaan bewerken in PSP. Het doorzichtige gedeelte van dat plaatje is zwart (ook in recource hacker met die preview), verander ik iets, of helemaal niets, dan is die doorzichtigheid weg! Paars helpt ook niet, wat doe ik verkeerd?

K heb het nu simpel opgelost door de achtergrond van het 1e plaatje wit te maken, en van de 2e grijs, maar dat is niet echt makkelijk |:(.
Same here - is ook een probleem bij de log-off en shutdown iconen (zie zwarte hoekjes). Heeft iemand al een oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsvr/bluetheme.jpg
FF showen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Op maandag 22 oktober 2001 23:35 schreef m4rt1n het volgende:
Sorry hoor jongens dit kan aan mij liggen.

Ik heb eerst dat Styles XP gedownload+geinstalleerd.

Toen heb ik de handeleiding gevolgd. Het lukt wel bij de blauwe, maar niet bij de zilveren theme??

Wat doe ik fout ;)
Doorscrollen naar beneden dan vind je Metallic ! en die ook aanpassen.. Je kan er 3 aanpassen.. Jij hebt alleen de blauwe aangepast..

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op maandag 22 oktober 2001 23:03 schreef -OverSoft- het volgende:
Ik heb gelijk mijn logoff button ff ge-edit:

[afbeelding]

:) Ik ben nog bezig

(Het is een ventje die van een comp wegloopt)
Hij heeft die zwarte puntjes dus niet...
Hoe doe je dat OverSoft :?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 oktober 2001 23:36 schreef Erhnam het volgende:

[..]

Doorscrollen naar beneden dan vind je Metallic ! en die ook aanpassen.. Je kan er 3 aanpassen.. Jij hebt alleen de blauwe aangepast..
Ja dat weet ik ook wel ;) . Dat heb ik dus gedaan.... :( WEet iemand verder nog iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 oktober 2001 23:46 schreef Tentacle1 het volgende:

Hij heeft die zwarte puntjes dus niet...
Mhhh inderdaad - ik heb het 'gefixed' zoals jij als zei door de backgrounds gewoon het juiste kleurtje te geven, bij de icons werkt dat wel mooi, maar die pijl ziet er nog steeds niet uit :/ Ik kan trouwens niet wachten tot er een goede editor uitkomt, dit is best fun!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsvr/bluepartlyfixed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 01:00
gewoon net als de achtergrond van die balk gemaakt, doorzichtig werkte niet :(
Ik heb de hoekjes intact gelaten, alleen de binnenkant bewerkt, maar het werkt nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Op maandag 22 oktober 2001 23:36 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

Same here - is ook een probleem bij de log-off en shutdown iconen (zie zwarte hoekjes). Heeft iemand al een oplossing?

[afbeelding]
FF showen ;)
je bent stoer hoor, met je dr dolittle 2 divxje :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Afbeeldingslocatie: http://qod.gamepoint.net/p4/luna_blauw.PNG

Die van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

[afbeelding]
FF showen ;)
Kijk hoe doen jullie dat... dus dat er bij "windows and buttons" en bij "color Scheme" een andere naam staat, want als ik die handleiding volg komt dat er niet te staan hoor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm dat deed ik niet goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Da's toch niet zo moeilijk, gewoon een stringetje aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow ok dus das alles ;) Nee dan weet ik dat, ik d8 dat ik misschien iets fout deed, het is me trouwens nog niet gelukt in die zilveren theme... ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
om precies te zijn, je moet de version info aanpassen voor de bovenste naam en een van de eerste strings voor de 2e naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Okee dan, k heb ff een manual inelkaar geflanst. Offie goed is weet ik niet, want bij mij ging het zowiezo wel goed ;) met de uitleg in deze topic.

Najah, voor de geinteresseerden onder ons moet je ff op mn website kijken (zie sign), daar staat het linkje naar de manual. Als ie niet goed is, hoor ik het wel! (Ik weet dat het korter kan).

Veel plezier! :Y)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
het is wel erg ranzig dat die text van 'start' nog altijd een groene glow heeft... ;(

heeft iemand al ergens kunnen vinden hoe je dat kan editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 oktober 2001 00:00 schreef -OverSoft- het volgende:

[..]

je bent stoer hoor, met je dr dolittle 2 divxje :r
Als je een beetje had opgelet (en nagedacht) dan had je kunnen weten dat ik daar niet een of ander divxje liet zien maar het feit dat de progress-bar ook een nieuwe kleur had. Deze thread gaat namelijk over het aanpassen van de XP themes..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha ik weet wat ik fout deed :( ,

ik probeerd dus al zoals hier boven geschreven, een kortere startknop te maken, maar zonder suc6 :)

Verder lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op maandag 22 oktober 2001 23:53 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

Mhhh inderdaad - ik heb het 'gefixed' zoals jij als zei door de backgrounds gewoon het juiste kleurtje te geven, bij de icons werkt dat wel mooi, maar die pijl ziet er nog steeds niet uit :/ Ik kan trouwens niet wachten tot er een goede editor uitkomt, dit is best fun!

[afbeelding]
Ik ben er eindelijk achter hoe je de boel doorzichtig maakt (logisch eigenlijk). Je opent het bitmapje wat je wilt wijzigen, kijkt hoe groot deze is en maakt een nieuwe bitmap met die grootte aan met een transparante achtergrond. Hierin maak je dus de aanpassingen (kopieer een gedeelte uit de originele bitmap) en daarna saven en replacen. Dus je moet gewoon "de transparante 'kleur'" als achtergrond gebruiken en dus niet zwart of paars :9.

/Edit NOT! :( Hij maakt de achtergrond gewoon wit, vandaar dat ik het niet zag |:(. Iemand anders nog een idee?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens zouden jullie plz steeds je stylesXP_1.msstyles kunnen posten?? Met een screenshotje?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24012

Op zondag 21 oktober 2001 12:56 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

jep, maar Classic, is ook nog steeds een Theme, alleen andere kleuren/knoppen...
Maar het scheelt naar mijn inziens wel een hoop geheugen
--> +/- 50mb (128 ipv 180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 01-06 21:22
Op maandag 22 oktober 2001 23:53 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

[afbeelding]
die ziet d'r wel gaaf uit, wil je hem hier posten als je hem klaar hebt?? :9~

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 oktober 2001 15:16 schreef RealCato het volgende:

[..]

Ja joh die is wel :9~ posteñ! Posten! Posten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 23 oktober 2001 11:06 schreef Jigglewood het volgende:

[..]

Maar het scheelt naar mijn inziens wel een hoop geheugen
--> +/- 50mb (128 ipv 180)
lekker boeiend... Het is bij mij overigens niet zo (scheelt maar een paar MB), maar al zou het zoveel geheugen gebruiken, wat kost geheugen nou? Rag er dan gewoon een extra reepje van 256 MB in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 oktober 2001 15:16 schreef RealCato het volgende:

[..]

Issie al af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 22:52 schreef turn het volgende:

Vervang deze voor de kleur die jij wilt gebruiken (ervan uitgaande dat je al aan het klooien bent geweest met de kleuren van je startknop, zo niet, hier een linkje met een standaard groene die je kan gebruiken: Standaard groene knop)
Belangrijk: Open het bestandje in paint (Of iets dergelijks) als je klaar bent met kleuren, en maak de rechterkant weer geheel paars! Anders heb je geen doorzichtigheid in je Startknop, en ziet het er niet uit.

Sla nu je net nieuw aangemaakte MSstyles op onder een bekende naam.

Vervang nu het bestandje "StylesXP_1.msstyles" in de map
"C:\WINDOWS\Resources\Themes\stylesXP_1" voor het bestandje wat je net opgeslagen hebt. Hernoem dus je gloednieuwe bestandje naar "stylesXP_1.msstyles".

Rechtermuisknop op je bureaublad, Properties, Appearance, en kies opnieuw het XP style theme.

Als het goed is heb je nu een andere kleur startknop.

Veel succes !
hier weet ik het ff niet meer |:(

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 01-06 21:22
Op dinsdag 23 oktober 2001 03:49 schreef doubleduh het volgende:
het is wel erg ranzig dat die text van 'start' nog altijd een groene glow heeft... ;(

heeft iemand al ergens kunnen vinden hoe je dat kan editten?
...en niet alleen dat, 'k wil ook die zwarte glow achter de text van mijn icoontjes kwijt want dat ziet heel kut uit met Cleartype
screenie

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:17 schreef DaNCe2k het volgende:

[..]

hier weet ik het ff niet meer |:(
Lees dan ff de manual op mijn website ;) (zie sig).

Ik heb nu ook alle BMP's van de Silver theme opgeslagen en online gezet als Zip file! Dus je kan nu gelijk aan de slag zonder ze eerst nog eens te moeten extracten :) (Linkje staat onderin de manual).

Kleuren maar :Y)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 19:42 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Lees dan ff de manual op mijn website ;) (zie sig).

Ik heb nu ook alle BMP's van de Silver theme opgeslagen en online gezet als Zip file! Dus je kan nu gelijk aan de slag zonder ze eerst nog eens te moeten extracten :) (Linkje staat onderin de manual).

Kleuren maar :Y)
maar ik zie 3 verschillende kleuren groen in resource hacker :?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:47 schreef DaNCe2k het volgende:

[..]

maar ik zie 3 verschillende kleuren groen in resource hacker :?
Klopt, de 1e (bovenste) is je standaard kleur, de 2e is de kleur als je met je muis over je startknop heen gaat en de 3e is als je op je startknop drukt. Dus je moet ze allemaal een andere kleur geven 8-).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
AAARGGGHH. Die start button heb ik geimporteerd in psp en dan.........ja replace color?? Nop. Kweet het nie, help functie geeft ook geen duidelijkheid. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38045

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:22 schreef ziggyzaggy het volgende:
AAARGGGHH. Die start button heb ik geimporteerd in psp en dan.........ja replace color?? Nop. Kweet het nie, help functie geeft ook geen duidelijkheid. Zucht.
Welk prog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:22 schreef ziggyzaggy het volgende:
Okee, dus je opent em in PSP en dan kies je "Colors" gevolgd door "Colorize..." et Voila ;). Vergeet niet de paarse achtergrond paars te houden.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Ok thnx stap 1 voltooid kep em nu een ander kleurtje gegeven, maarre dat paarse hoe behoud ik dat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:52 schreef ziggyzaggy het volgende:
Ok thnx stap 1 voltooid kep em nu een ander kleurtje gegeven, maarre dat paarse hoe behoud ik dat. :?
Okee, simpel... zorg dat je dat paarse kleurtje eerst voor het aanpassen van de kleur met je "dropper" kopieert naar je kleuren palet. (Kleur paars is R:255 G:0 B:255). Dan doe je dus colorize en dan kleur je het gedeelte wat paars was opnieuw in. Als je niet meer weet welke dat waren, save je je nieuwe startplaatje onder een andere naam en open je de originele zodat je ze naast elkaar kan zetten... Als het nu niet duidelijk is dan... :z.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18963

ik ben al redelijk ver
heb alles al gedaan met het startmenu ik moet alleen nog ff een paar dingetjes veranderen >:)

http://www.zeilemaker.nl/foto's/tweakers/theme.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Deze is ook wel aardig, maar over een weekje ofzo :9

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/Screen.jpg

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 26-05 07:04
In de taakbalk zie je welke proggies er draaien DUH :P

maar in mijn skin zie je de tekst in dat vakje in het wit BAH hoe verander je dat.

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens hoe verkleuren jullie die dingen toch zo mooi??

Ik heb photoshop...

En ik weet dus de kleur waarbij het een beetje moet passen, dus een beetje hetzelfde moet zijn...

Ow ja en nog 1 klein vraagje ( heb al gezocht ) hoe verander ik de kleur van het selectiebalkje in het start-menu...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook gelijk maar die "caption buttons" 5 pixels kleiner gemaakt, vond ze achterlijk groot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19136

Nou schiet mij maar lek, dat jullie zelfs over de kleur van de start button kunnen zieken zeg .... bah bah btw ik vind die groene helemaal niet lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik ben net ff aan het experimenteren geweest met een zwarte theme:

klik hier!

maar hij is nog lang niet af hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op dinsdag 23 oktober 2001 10:52 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Ik ben er eindelijk achter hoe je de boel doorzichtig maakt (logisch eigenlijk). Je opent het bitmapje wat je wilt wijzigen, kijkt hoe groot deze is en maakt een nieuwe bitmap met die grootte aan met een transparante achtergrond. Hierin maak je dus de aanpassingen (kopieer een gedeelte uit de originele bitmap) en daarna saven en replacen. Dus je moet gewoon "de transparante 'kleur'" als achtergrond gebruiken en dus niet zwart of paars :9.

/Edit NOT! :( Hij maakt de achtergrond gewoon wit, vandaar dat ik het niet zag |:(. Iemand anders nog een idee?
Vaag dat die files die doorzichtig zijn niet zomaar in Adobe te openen zijn... "cannot parse the file"

Er moet dus een speciale eigenschap in zitten... :?

[edit]
Als je iets doet in paint en je slaat het bestandje weer op kan je hem wel in Adobe openen :?... hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10297

Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/r0b/desktoppie.jpg
purple rain :)

hmmmm, kan je de taakbalk doorzichtig maken terwijl de knoppen, icons en tray ondoorzichtig blijven:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 09:40

[..]

[afbeelding]
FF showen ;)
Ziet er cool uit.
Vraagje.. zou je mij die theme kunnen mailen? (Die dll'etjes en msstyles-bestandjes) Ik heb hier nog een een beta (2458 ik heb geen tijd om een nieuwe versie te kopen of te downloaden) en ik heb dus niet die silveren en groene theme enzo.

[slijm mode]
Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn.
[/slijm mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Ben ik weer ff, gisteravond tijdje lopen prutsen in Paint Shop. Start button geimporteerd danne color - colorize enzo, mooi blauw gemaakt (origineel) paars terug gezet. Bitmap vervangen en voila.... NOT. Wel een blauwe start button maar dat paars blijft in zicht. :(
Kan iemand me het nog één keer uitleggen hoe ik dat paars als transparant kan zetten.

p.s. kep de hele topic nog een keer goorgelopen, maar vond niets wat me kan helpen
p.s.2 is photoshop misschien makkelijker
p.s.3 zal hierna niet meer zeuren
p.s.4 als het tenminste resultaat opleverd

* Anoniem: 11585 begint aan zichzelf te twijfelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

[luie modus]
Zou iemand misschien z'n blauwe bitmapje willen posten ? ;)
[/luie modus]

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Die ga je van mij krijgen zodra m'n probleem (zie boven) opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
kijk eens in het "post hier jou desktop deel 8" topic: daar staat ook errug veel uitgelegt in de laatste 5 pagina's of zoiets.. daar staat ook een file met de blauwe knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Ik ga dit proggie vanavond ook effe proberen.

In de XP Plus! pack zitten trouwens wel wat themes met leuke kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38386

Op dinsdag 23 oktober 2001 23:26 schreef m4rt1n het volgende:
Jongens hoe verkleuren jullie die dingen toch zo mooi??

Ik heb photoshop...

En ik weet dus de kleur waarbij het een beetje moet passen, dus een beetje hetzelfde moet zijn...

Ow ja en nog 1 klein vraagje ( heb al gezocht ) hoe verander ik de kleur van het selectiebalkje in het start-menu...?
probeer eens Colorize in Paintshop pro.. heeft bij mij goed gewerkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Op woensdag 24 oktober 2001 10:58 schreef Leipo het volgende:
kijk eens in het "post hier jou desktop deel 8" topic: daar staat ook errug veel uitgelegt in de laatste 5 pagina's of zoiets.. daar staat ook een file met de blauwe knop
Ik kan hem niet vinden...alle 18 pagina's gehad maar er word heen er weer gelinked als een dolle, maar uiteindelijk beland ik toch weer hier... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 09:47 schreef ziggyzaggy het volgende:
Ben ik weer ff, gisteravond tijdje lopen prutsen in Paint Shop. Start button geimporteerd danne color - colorize enzo, mooi blauw gemaakt (origineel) paars terug gezet. Bitmap vervangen en voila.... NOT. Wel een blauwe start button maar dat paars blijft in zicht. :(
Kan iemand me het nog één keer uitleggen hoe ik dat paars als transparant kan zetten.

p.s. kep de hele topic nog een keer goorgelopen, maar vond niets wat me kan helpen
p.s.2 is photoshop misschien makkelijker
p.s.3 zal hierna niet meer zeuren
p.s.4 als het tenminste resultaat opleverd

* Anoniem: 11585 begint aan zichzelf te twijfelen |:(
Probeer dit eens:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/Start2.bmpAfbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/Start3.bmp
(Save as BMP, DUH!)

Als het dan nog paars blijft weet ik het ook niet meer :?

Ennuh RJ hebbie gelijk een (licht) blauwe :P

/Edit ff een blauwe gemaakt en erbij gezet 8-)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Thnx m8. Ben niet zo'n ster in teken programma's. Als ik vandaag naar huis mag (;)) ga ik het meteen ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Op woensdag 24 oktober 2001 12:07 schreef Tentacle1 het volgende:
Probeer dit eens:

[afbeelding][afbeelding]
(Save as BMP, DUH!)

GRACIAS ! Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/worshippy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 11:13 schreef Enfermidade het volgende:

[..]

probeer eens Colorize in Paintshop pro.. heeft bij mij goed gewerkt >:)
Ja ik heb het gisteren gedaan, met Hue/saturtion of iets ;) Geen ID wat ik deed, maar wel mooi! :)

Is er nog een betere manier?

p.s. met photosoep.

p.s.2 en nog 1 klein vraagje ( heb al gezocht ) hoe verander ik de kleur van het selectiebalkje in het start-menu...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 00:01 schreef m4rt1n het volgende:
Ik heb ook gelijk maar die "caption buttons" 5 pixels kleiner gemaakt, vond ze achterlijk groot....
Zijn er nog meer mensen die dit gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Nieuwe van mij:

Afbeeldingslocatie: http://qod.gamepoint.net/blauw.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Op woensdag 24 oktober 2001 12:57 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

Welke waarde verander je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21224

Tadaa
Afbeeldingslocatie: http://212.187.123.220/images/bluestartbutton.jpg

Het is me eindelijk ook gelukt om met resource hacker de tekst van de startbutton te veranderen. Meer info hierover:
http://www.xp-erience.org/sections.php?op=viewarticle&artid=39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Laatst online: 05-06 14:31
Hoe krijgen jullie die randen van de knop zo mooi? Als ik iets bewerk zie ik altijd nog wel een paars stuk :(. Wie kan me helpen, ben nogal een newbie met PS6

edit:
Laat maar zitten, ik ben er al uit :)
Ik heb nog wel een andere vraag, hoe rip je die bitmaps uit de theme zodat ik ook andere knoppen kan gaan editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

[..]

FF wat anders... Hoe heb jij dit voorelkaar gekregen?

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/Hoe.jpg

In welk bestandje moet ik dan zoeken, of doe je dat anders :?

/Edit net te laat...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Op woensdag 24 oktober 2001 16:38 schreef hkersting het volgende:
Hoe krijgen jullie die randen van de knop zo mooi? Als ik iets bewerk zie ik altijd nog wel een paars stuk :(. Wie kan me helpen, ben nogal een newbie met PS6

edit:
Laat maar zitten, ik ben er al uit :)
Ik heb nog wel een andere vraag, hoe rip je die bitmaps uit de theme zodat ik ook andere knoppen kan gaan editten?
Blokjes weer zelfde kleur paars maken als ze waren ! Goed kijken naar het origineel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 16:38 schreef hkersting het volgende:
...

...
Even in mn manual op mn website kijken (ik kan het niet vaak genoeg zeggen :9), daar staat in hoe je dat kan doen (onder punt 12). Je kan ook alle Zilver theme bitmaps tegelijk downloaden als een Zip (zie onderaan de manual) dan ben je gelijk van al dat gerip af :P.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 15:57 schreef Erhnam het volgende:

[..]

Welke waarde verander je dan ?
Gewoon bij je config.scherm--->display--->Appereance--->Advanced---->Caption Buttons en die bv. 5 pixels kleiner maken :P Ziet er een stuk beter uit ( vind ik dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 16:39 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

FF wat anders... Hoe heb jij dit voorelkaar gekregen?

[afbeelding]

In welk bestandje moet ik dan zoeken, of doe je dat anders :?

/Edit net te laat...
Voor een tutorialtje moet je hier kijken:

Staat precies uitgelegd hoe dat moet met reshacker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik moet zeggen dat jullie wel verdomd mooie "themes" maken ;). Heb zelf geen verstand van fotosoep of psp dus heb maar gebruik gemaakt van één van de files maar ziet er echt veel beter uit. Heb nu die start en X blauw maar als jullie het ook voor elkaar krijgen om de > bij all programs zo te krijgen wat dan ook, plz posten! *D

Zag ook op de vorige page een mooie zwarte... die wordt wel vet!

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Om die roze niet te zien te krijgen wat hierboven beschreven word moet je gewoon in het begin terwijl je shift vasthoud met de magic wand alle roze gedeelten aanklikken en dan ctrl-shift-i doen (invert selection), dan colorize je alleen de graphics zelf en blijft dat roze dezelfde kleur (en hoef je dat daarna ook niet meer terug te zetten).

Ik heb vanmiddag een vriend van mij van blauwe knopjes voorzien.. ik zou bijna zelf ook XP gaan installeren, gewoon om themes te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
Ben al aardig op weg :D nog ff een vraagje (ben lastig, kweetut) Ik heb net "Startpanellogoffbackground" veranderd maar er zit een mouse over in met de knoppen "Afmelden" en "uitschakelen" ik kan die niet vinden. Ik zie dat Erhnam hem ook heeft veranderd. Kan jij me vertellen hoe die bestandjes heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

Ja ik heb het gisteren gedaan, met Hue/saturtion of iets ;) Geen ID wat ik deed, maar wel mooi! :)

Is er nog een betere manier?

p.s. met photosoep.

p.s.2 en nog 1 klein vraagje ( heb al gezocht ) hoe verander ik de kleur van het selectiebalkje in het start-menu...?
Zouden jullie plz ook ff naar deze vraag kunnen kijken, dan kan ik vanavond verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 18:07 schreef hkersting het volgende:
Ben al aardig op weg :D nog ff een vraagje (ben lastig, kweetut) Ik heb net "Startpanellogoffbackground" veranderd maar er zit een mouse over in met de knoppen "Afmelden" en "uitschakelen" ik kan die niet vinden. Ik zie dat Erhnam hem ook heeft veranderd. Kan jij me vertellen hoe die bestandjes heten?
Standaard: METALLIC_STARTPANELLOGOFFBUTTONS.BMP
Geselecteerd: METALLIC_STARTPANELLOGOFFBUTTONSHOT.BMP

Spreekt eigenlijk voor zich toch :z

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Nog even een mooie uitleg in het nederlands over het veranderen van de starttekst :) (had hem toch al getypt)

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~oeer/Andereknop.gif

Om die tekst te veranderen moet je idd eerst Explorer vrijgeven en dan met Resource Hacker aan de slag.
Even kort in het nederlands op een rijtje.

Zet in de verkenner bij Tools/Folder Options/view
"show hidden files..." aan en "Hide protected operating system files" uit

Ga dan naar Windows/system32/restore en open filelist.xml in het notepad. Zet boven <REC>%windir%\system.ini</REC>
de regel <REC>%sytemroot%explorer.exe</REC> en save

delete C;/Windows/system32/dllcache/explorer.exe

Copieer ff de normale explorer vanuit Windows naar temp en je kan aan de slag. De tekst "start" staat achter

String Table -> 37 -> 1033
String Table -> 38 -> 1033

Daar kan je alles veranderen

Om hem terug te zetten: Internet explorer aan en Ctrl Alt Del en dan exporer.exe bij processes uit te zetten en dan kan je via de internet explorer weer bij je files komen. Opnieuw inloggen en klaar. Hij geeft wel een melding dat die file anders is de eerste keer. Gewoon cancel drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 16:39 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

....

/Edit net te laat...
Voor een tutorialtje moet je hier kijken:

Staat precies uitgelegd hoe dat moet met reshacker...
Ik had het al gezien 2 posts erboven ofzo, maar toch bedankt!

Ik vind die handleiding maar erg verwarrend hoor! Een verhaal van 5 kantjes groot tewijl je maar 3 10 stappen moet doen om het te veranderen... (Ik voel een update van mn manual aankomen ;))

/Edit

Zo kan het ook (ff uitgebreid uitgelegd):

1.) Start recourse hacker op.
2.) Open het bestand explorer.exe in de C:\Windows directory.
3.) Open de String Table/37 directory en klik op 1033.
4.) Verander de "Start" tekst naar smaak :+
5.) Klik op de 'Compile Script' button.
6.) 'File' gevolgd door 'Save As..' en sla "explorer.exe" op onder C:\ ofzo.
7.) Opnieuw opstarten met een bootdiskette zodat je in DOS komt.
8.) Typ in: Copy explorer.exe C:\windows
9.) Overschrijven ja :)
10.) Opnieuw opstarten en je tekst naar smaak is verschenen :P

C:\ kan natuurlijk anders zijn }:O

Nu nog ff vertalen, en hoppa we hebben een update :7

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Op woensdag 24 oktober 2001 12:07 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Probeer dit eens:

[afbeelding][afbeelding]
(Save as BMP, DUH!)

Yeehaaa, tis gelukt (eindelijk) nu ff verder klooien.
Thnx m8 ;)

* Anoniem: 11585 gelooft er weer in, een kinderhand is snel gevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 24 oktober 2001 18:22 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

[..]

Ik had het al gezien 2 posts erboven ofzo, maar toch bedankt!

Ik vind die handleiding maar erg verwarrend hoor! Een verhaal van 5 kantjes groot tewijl je maar 3 10 stappen moet doen om het te veranderen... (Ik voel een update van mn manual aankomen ;))

/Edit

Zo kan het ook (ff uitgebreid uitgelegd):

1.) Start recourse hacker op.
2.) Open het bestand explorer.exe in de C:\Windows directory.
3.) Open de String Table/37 directory en klik op 1033.
4.) Verander de "Start" tekst naar smaak :+
5.) Klik op de 'Compile Script' button.
6.) 'File' gevolgd door 'Save As..' en sla "explorer.exe" op onder C:\ ofzo.
7.) Opnieuw opstarten met een bootdiskette zodat je in DOS komt.
8.) Typ in: Copy explorer.exe C:\windows
9.) Overschrijven ja :)
10.) Opnieuw opstarten en je tekst naar smaak is verschenen :P

C:\ kan natuurlijk anders zijn }:O

Nu nog ff vertalen, en hoppa we hebben een update :7
Die laatste stappen... Zoals ik al zei gewoon explorer afsluiten dan dan via de internet-explorer die nog aanstaat (wel eerst aanzetten) die file overschrijven. Aan een normale bootdisc heb je niet zo veel met NTFS...

Ik denk overigens dat het wel nuttig is die eerst genoemde stappen van weghalen reservecopie en veranderen filelist.xml te doen. Die staan niet voor niets in het stuk denk ik zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
Op woensdag 24 oktober 2001 18:16 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Standaard: METALLIC_STARTPANELLOGOFFBUTTONS.BMP
Geselecteerd: METALLIC_STARTPANELLOGOFFBUTTONSHOT.BMP

Spreekt eigenlijk voor zich toch :z
Dit bedoel ik niet, ik bedoel het vlak met de knop erin samen met de tekst. Dus in dit geval: <logo> Afmelden, <Logo> Uitschakelen. Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 18:53 schreef OProg het volgende:

[..]

Die laatste stappen... Zoals ik al zei gewoon explorer afsluiten dan dan via de internet-explorer die nog aanstaat (wel eerst aanzetten) die file overschrijven. Aan een normale bootdisc heb je niet zo veel met NTFS...

Ik denk overigens dat het wel nuttig is die eerst genoemde stappen van weghalen reservecopie en veranderen filelist.xml te doen. Die staan niet voor niets in het stuk denk ik zo :?
Okee, dat wist ik niet, ik ben niet zo'n NTFS expert |:(

Kijk de gehele methode die ik hiet heb opgenoemd is anders:

Dat filelist.xml gebeuren is gedaan zodat je explorer.exe in windows kan overschrijven zonder een foutmelding te krijgen. Dat doe ik dus door explorer.exe gewoon botweg in DOS te kopieeren, waardoor dat "ingewikkelde" filelist.xmp gebeuren niet hoeft. Dat is dus 'het grote' verschil snappie. ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 24 oktober 2001 19:06 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Okee, dat wist ik niet, ik ben niet zo'n NTFS expert |:(

Kijk de gehele methode die ik hiet heb opgenoemd is anders:

Dat filelist.xml gebeuren is gedaan zodat je explorer.exe in windows kan overschrijven zonder een foutmelding te krijgen. Dat doe ik dus door explorer.exe gewoon botweg in DOS te kopieeren, waardoor dat "ingewikkelde" filelist.xmp gebeuren niet hoeft. Dat is dus 'het grote' verschil snappie. ;)
Maar zet hij dan niet weer die reservecopie van explorer eroverheen bij het starten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 19:02 schreef hkersting het volgende:

[..]

Dit bedoel ik niet, ik bedoel het vlak met de knop erin samen met de tekst. Dus in dit geval: <logo> Afmelden, <Logo> Uitschakelen. Of is dit niet mogelijk?
Ahh, dat grijze vlak... nu snap ik je. Maar nee, dat weet ik (nog) niet. :o

En als we dan nu toch bezig zijn met achtergronden, heeft iemand al gevonden hoe je die 'groene schaduw' achter je Startknop tekst veranderd?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 19:08 schreef OProg het volgende:

[..]

Maar zet hij dan niet weer die reservecopie van explorer eroverheen bij het starten :?
Nope... :)

/Edit
ff onderbouwen:

Dat komt omdat windows niet 'weet' dat explorer.exe nu is veranderd, waardoor deze geen reserve kopie zal terugzetten.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
Op woensdag 24 oktober 2001 19:08 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Ahh, dat grijze vlak... nu snap ik je. Maar nee, dat weet ik (nog) niet. :o
Jammer :( Staat nml nie zo mooi, maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 24 oktober 2001 19:09 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Nope... :)

/Edit
ff onderbouwen:

Dat komt omdat windows niet 'weet' dat explorer.exe nu is veranderd, waardoor deze geen reserve kopie zal terugzetten.
Zoiets dacht ik al... Ik blijf het lekker op mijn manier doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 19:17 schreef OProg het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al... Ik blijf het lekker op mijn manier doen :)
Joh :P en ik nog denken dat ik het ergens op een site had gelezen. Geintje, nee zoals jij het heb opgeschreven is duidelijker dan op die site met al die % tekens...

Zal ik het dan maar op mijn manier blijven doen :+

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ik weet nu hoe ik het beste dat verkleuren kan doen onder Photoshop, met Hue en Saturtion.. :)

Maar nu nog dit:

hoe verander ik de kleur van het selectiebalkje in het start-menu...? Dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.dekker.f2s.com/balk.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 24-05 12:18
FF een vraagje, ik heb alles gelzen, maar ben deze nog nie tegengekomen

als je je startbutton gaat kleuren, moet je eerst zo'n bestandje downloaden. dit is een .bmptje met de startbutton 3 keer, in verschillende groenen, van licht naar donker. (ook per startbutton verschillende kleuren groen)
als ik hem nou roze ( >:) ) ofzowiets maak, moet ik ze dan alle 3 kleuren, en moeten ze dan ook verschillende kleuren roze zijn. (lichtere en donkere)
heel erg bedankt, want dat is echt kewl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 19:51 schreef mad_dog het volgende:
FF een vraagje, ik heb alles gelzen, maar ben deze nog nie tegengekomen

als je je startbutton gaat kleuren, moet je eerst zo'n bestandje downloaden. dit is een .bmptje met de startbutton 3 keer, in verschillende groenen, van licht naar donker. (ook per startbutton verschillende kleuren groen)
als ik hem nou roze ( >:) ) ofzowiets maak, moet ik ze dan alle 3 kleuren, en moeten ze dan ook verschillende kleuren roze zijn. (lichtere en donkere)
heel erg bedankt, want dat is echt kewl!
Van een eerdere reactie van mij:
Klopt, de 1e (bovenste) is je standaard kleur, de 2e is de kleur als je met je muis over je startknop heen gaat en de 3e is als je op je startknop drukt. Dus je moet ze allemaal een andere kleur geven .
Dus als je je kleur wilt veranderen moet je ze alle drie veranderen. En natuurlijk kan je alle drie kleuren hetzelfde maken, dan zijn die 'muis effecten' weg.

Maak het niet te rose he, anders is je startknop opeens helemaal transparant :+

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
nee joh, ik maak hem niet echt roze :) was ff een geintje, ik maak hem maybe zwart en zilver, lijkt me wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

En wat nou als je toch besluit om die classic windows shit te pakken en je wilt die aanpassen aan je eigen wensen, waar kun je dat doen ??

* RJ kan zich voorstellen dat blauw ook snel verveeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
BIJNA KLAAR, maar dan nog ff dit
iemand had een mooi hulpzaam stukkie geschreven, maar dit klopt (bij mij) niet

"C:\WINDOWS\Resources\Themes\stylesXP_1" voor het bestandje wat je net opgeslagen hebt. Hernoem dus je gloednieuwe bestandje naar "stylesXP_1.msstyles".

Ik heb dat hele bestand niet...wel een luna.theme en een classicwindows.theme

echtwelvaag, weet iemadn waar ik het kan vinden, of hoe ik het anders kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 24 oktober 2001 20:59 schreef mad_dog het volgende:
BIJNA KLAAR, maar dan nog ff dit
iemand had een mooi hulpzaam stukkie geschreven, maar dit klopt (bij mij) niet

Ik heb dat hele bestand niet...wel een luna.theme en een classicwindows.theme

echtwelvaag, weet iemadn waar ik het kan vinden, of hoe ik het anders kan doen?
Deze stap gehad?

Haal op tgtsoft.com Styles XP. En daarna kan je naar smaak met resourse hacker in je themes klooien zonder dat XP gaat zeuren . Ze hebben zelf ook een theme builder maar dies niet niet uit jammer genoeg. succ6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10297

Mijn startzonderknop
Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/r0b/start1.jpg

Mouseover
Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/r0b/start2.jpg

Tadaa
Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/r0b/start3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Hoe flik je dit eigelijk?

De achtergrond doorlaten schijnen door de titels van je icoontjes? Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/test.JPG

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 19:39 schreef m4rt1n het volgende:
ok ik weet nu hoe ik het beste dat verkleuren kan doen onder Photoshop, met Hue en Saturtion.. :)

Maar nu nog dit:

hoe verander ik de kleur van het selectiebalkje in het start-menu...? Dus dit:

[afbeelding]
sorry maar wil dit heel graag weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 21:21 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

sorry maar wil dit heel graag weten ;)
Ik ook, k ben al de hele avond bezig, maar nog geen resultaat... Ik wil eigenlijk weten of die kleur uit een BMP wordt gepakt of dat er ergens een kleur 'code' wordt opgegeven. Ik ben er achter dat dit niet dezelfde kleur is als je standaard selectie in bv. kladblok of verkenner. Dus het moet ergens staan...

Ik weet wel hoe je deze kleur kan aanpassen :P

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/why.jpg

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 21:43 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe je deze kleur kan aanpassen :P
plz vertel me dat!! ;) Ow ja en verander je daarmee ook meteen de kleur als je een pictogram selecteerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Op woensdag 24 oktober 2001 21:19 schreef robbie007 het volgende:
Hoe flik je dit eigelijk?

De achtergrond doorlaten schijnen door de titels van je icoontjes? [afbeelding]
Is dit niet standaard bij xp .... :)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 21:48 schreef K1n9_N01z3 het volgende:

[..]

Is dit niet standaard bij xp .... :)
Nee moet je bij appereance---Effects--- en .... smooth edges ofsow, moet je Clear type slecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Op woensdag 24 oktober 2001 21:53 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

Nee moet je bij appereance---Effects--- en .... smooth edges ofsow, moet je Clear type slecteren...
nee dat bedoelt ie niet .. dat clear type is voor "mooiere letters"

euh..

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.