Voor degenen die 'm willen hebben is
hier mijn zilverblauwe theme te downloaden. (Bijna) Alle 'standaard' (e.g. de dingen die in alle drie de standaard themes zaten) XP knoppen e.d. zijn veranderd. Denk hierbij aan de progress bars, shutdown knoppen, startmenu knoppen, tabdingetjes etc. (Zie screenshot eerder in thread.)
Een van de problemen die ik nog heb is de vervelende transparancy bug/error. Ik heb bijv. de standaard buttons veranderd, en *alleen* maar 1 randje een andere kleur gegeven (van geel naar blauw). Alle andere pixels zijn niet aangeraakt, maar toch krijg ik nu een lelijk randje om de knoppen.
Ik denk dat sommige bitmaps maar een bepaald aantal kleuren mogen bevatten omdat anders de transparancy van een bepaalde kleur verdwijnt. Iemand anders nog ideeen?
Verder heb ik geprobeerd de checkboxes en radiobuttons te veranderen, wat op zich wel lukt, maar als je een checkbox aanvinkt dan is de checkbox opeens niet meer zichtbaar totdat je er met je muis weer overheen gaat. Iemand anders dit ook al gehad?
P.S. Weet iemand of er al een programma uit is waarmee je wat makkelijker kan editen aangezien dit nogal vervelend en langzaam werk is.
*edit*
P.S.2 Elseno: Die teksten kun je aanpassen door in Resource Hacker onderaan de lijst naar "String Table" te gaan, daarna kun je in mapje 63 en 126 de naam van de theme en in mapje 313 (regel 5000) de naam van de theme 'set' veranderen. Pas wel op dat je niet zomaar regels weg haalt, want dan kan windows later over z'n nek gaan als er iets niet meer klopt. Succes.