[WinXP] Themes / Blauwe Startbutton!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 6.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 24 oktober 2001 21:46 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

plz vertel me dat!! ;) Ow ja en verander je daarmee ook meteen de kleur als je een pictogram selecteerd...?
Nou begint het pas echt leuk te worden :9

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/uitleg.jpg

Maar dan verwacht ik van jou snel hoe ik dat grijze verander okee ;)

Als je de achtergrondkleur van je pictogrammen wilt veranderen moet je naar Display Properties gaan en vervolgens op 'Advanced' klikken. Daar kan je al dat soort zooi instellen :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15976

Op woensdag 24 oktober 2001 22:00 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Thnx M8, ik ga voor je zoeken ;)

Weet je ook hoe ik dat grijze selectiebalkje verander als ik een pictogram selecteer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 24 oktober 2001 22:00 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Als je de achtergrondkleur van je pictogrammen wilt veranderen moet je naar Display Properties gaan en vervolgens op 'Advanced' klikken. Daar kan je al dat soort zooi instellen :)
]

Chips he dat lukt nie, weet je zeker dat dat de goeie pixel is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Waarom ?!?!?!?!?!
Ik krijg het niet voor mekaar om die more programs knop blau te krijgen... de knop zelf blauw (psp bedankt) maar dan heb ik een zwart vakje eromheen... dat kan toch niet... de origele bitmap was groen met zwart.

orgineel: groen pijltje met een zwarte omranding
na colorize...
resultaat: blauw pijltje met een zwarte omranding

Met een groen pijltje doet ie het wel... dus dan laat ie dat zwart weg en dat word gewoon de achtergrondkleur en bij blauw niet... help ? :?

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 13:28
Op woensdag 24 oktober 2001 18:22 schreef OProg het volgende:
Nog even een mooie uitleg in het nederlands over het veranderen van de starttekst :) (had hem toch al getypt)

[afbeelding]
hoe heb je dat ventje op je startknop doorzichtig gekregen (dus de "omheining" zeg maar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28715

Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/elseno/Temp/bluetheme.jpg

kan iemand mij uitleggen hoe ik deze teksten kan veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Op donderdag 25 oktober 2001 00:08 schreef Elseno het volgende:
[afbeelding]

kan iemand mij uitleggen hoe ik deze teksten kan veranderen??
is al uitgelegd, wel opblijven letten he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37089

Voor degenen die 'm willen hebben is hier mijn zilverblauwe theme te downloaden. (Bijna) Alle 'standaard' (e.g. de dingen die in alle drie de standaard themes zaten) XP knoppen e.d. zijn veranderd. Denk hierbij aan de progress bars, shutdown knoppen, startmenu knoppen, tabdingetjes etc. (Zie screenshot eerder in thread.)

Een van de problemen die ik nog heb is de vervelende transparancy bug/error. Ik heb bijv. de standaard buttons veranderd, en *alleen* maar 1 randje een andere kleur gegeven (van geel naar blauw). Alle andere pixels zijn niet aangeraakt, maar toch krijg ik nu een lelijk randje om de knoppen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsvr/xptheme/randen.jpg

Ik denk dat sommige bitmaps maar een bepaald aantal kleuren mogen bevatten omdat anders de transparancy van een bepaalde kleur verdwijnt. Iemand anders nog ideeen?

Verder heb ik geprobeerd de checkboxes en radiobuttons te veranderen, wat op zich wel lukt, maar als je een checkbox aanvinkt dan is de checkbox opeens niet meer zichtbaar totdat je er met je muis weer overheen gaat. Iemand anders dit ook al gehad?

P.S. Weet iemand of er al een programma uit is waarmee je wat makkelijker kan editen aangezien dit nogal vervelend en langzaam werk is. ;)

*edit*

P.S.2 Elseno: Die teksten kun je aanpassen door in Resource Hacker onderaan de lijst naar "String Table" te gaan, daarna kun je in mapje 63 en 126 de naam van de theme en in mapje 313 (regel 5000) de naam van de theme 'set' veranderen. Pas wel op dat je niet zomaar regels weg haalt, want dan kan windows later over z'n nek gaan als er iets niet meer klopt. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
het is zo dat de bitmaps meer info bevatten dan alleen pixel info, ze bevatten ook transparantie info enzo, als je em opent en saved wordt die data als OBSOLETE ervaren en weggeflikkert, of te wel: je houdt een plain bmptje over zonder any info dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-11-2023
Hey Nielsvanrooij, coole theme! Je zei dat je hem nog aan het verbeteren bent. Post aub zodra je verbetering hebt aangebracht! ;)

Inderdaad jammer van die rand (links/boven) bij de knoppen. Nog iets dat me opviel. De OK knop heeft standaard een blauw streepje aan de buitenkant wat alle andere knoppen (en dus ook CANCEL) niet hebben. Misschien was het je nog niet opgevallen. Maar zodra je verbetering hebt, posten he! :P. of mailen :)

/edit: typo

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28715

Op donderdag 25 oktober 2001 01:23 schreef NielsVanRooij het volgende:
P.S.2 Elseno: Die teksten kun je aanpassen door in Resource Hacker onderaan de lijst naar "String Table" te gaan, daarna kun je in mapje 63 en 126 de naam van de theme en in mapje 313 (regel 5000) de naam van de theme 'set' veranderen. Pas wel op dat je niet zomaar regels weg haalt, want dan kan windows later over z'n nek gaan als er iets niet meer klopt. Succes.
erg bedankt!!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10297

Op woensdag 24 oktober 2001 21:21 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

sorry maar wil dit heel graag weten ;)
Je bedoelt deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/r0b/menuhi.jpg
Best ff gezocht, maar is eigenlijk dood-sim-pul |:(
Je moet in je .theme bestand achter MenuHighlight de kleurcode wijzigen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 25 oktober 2001 04:28 schreef R0B het volgende:

[..]

Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Heeej, bedankt man!, hij doet ut. Nog eigenlijk niet aan ged8 dat je ook je .theme bestand kan wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 25 oktober 2001 03:28 schreef Da_Killah het volgende:
Nog iets dat me opviel. De OK knop heeft standaard een blauw streepje aan de buitenkant wat alle andere knoppen (en dus ook CANCEL) niet hebben. Misschien was het je nog niet opgevallen.
Mhh, welke 'OK' knop of knoppen bedoel je precies?
Op donderdag 25 oktober 2001 04:28 schreef R0B het volgende:

[..]

Ik heb geen MenuHighlight in m'n .theme bestand staan hoor, alleen wat verwijzingen naar files e.d. Zit ik wel goed te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 25 oktober 2001 12:57 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

Ik heb geen MenuHighlight in m'n .theme bestand staan hoor, alleen wat verwijzingen naar files e.d. Zit ik wel goed te kijken?
Zit er idd niet altijd in, je kunt zelf een nieuw .theme bestand maken door in Display Properties bij het tabblad themes op Save As te klikken. Zorg je gelijk ff dat je favo achtergrondje onderdeel wordt van je theme. (8>

Erm... is er iemand die de kleur van de text in het startpanel zelf (dus niet in het All Programs menu)kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe ik dat grijze vlakje wegkrijg?? :

Afbeeldingslocatie: http://www.dekker.f2s.com/grijs2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Op donderdag 25 oktober 2001 13:57 schreef m4rt1n het volgende:

[afbeelding]
dat was mijn vraag ook al... en ik heb er ook geen reactie op gehad... please help.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Op woensdag 24 oktober 2001 21:56 schreef K1n9_N01z3 het volgende:

[..]

nee dat bedoelt ie niet .. dat clear type is voor "mooiere letters"

euh..
Weet iemand dit?
Om de tekst van icoontjes op je bureau blad doorzichtig te maken?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 25 oktober 2001 13:57 schreef m4rt1n het volgende:

[afbeelding]
Als dat de start button is uit mijn theme dan moet je beide knoppen (de hot en de normale) even editen. Omdat er nog geen oplossing is voor het transparency probleem heb ik die knoppen de achtergrond kleur gegeven van de mouseover highlight. Bij mij is dat grijs, maar bij jou blauw. Achtergrond dus even veranderen in blauw en het zou moeten werken.

Ik weet trouwens niet of jullie Stardock Object Desktop al kennen, maar die zijn bezig met de nieuwe WindowsBlinds voor XP. De Skinstudio waarmee je WindowsBlinds skins kunt maken (die dus compatible zijn met XP) kun je hier downloaden. Wellicht is dit wat makkelijker en kun je hier wat meer mee dan met resource hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op donderdag 25 oktober 2001 13:52 schreef R0B het volgende:

[..]

Zit er idd niet altijd in, je kunt zelf een nieuw .theme bestand maken door in Display Properties bij het tabblad themes op Save As te klikken. Zorg je gelijk ff dat je favo achtergrondje onderdeel wordt van je theme. (8>

...
Pfff, vandaar dat ik dus niks vond, k had ook al in het .theme bestand gezocht (voordat jij het erover had) maar vond dus niks (k heb me gek gezocht, ik zat ook al in het bestandje shell32.dll in de system32 directory te zoeken... super groot, maar je kan er wel veel vinden :)), bij mij stond het er gewoon niet :( Maar tnx man, weer een probleem opgelost :9

Shit zooi, k heb nu geen tijd om te kloten, k moet leren :(

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tentacle1, weet jij niet hoe ik de text in het startpanel (places en programs dus) een ander kleurtje kan geven? Ben met een :9~ theme bezig (die paarse was maar een vingeroefening) maar heb errug hard ander kleur letters nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Laatst online: 27-04 06:19
Ik vind de standaard "Toothpaste" skin trouwens errug cool, en ik hou em aan :) Ik heb intussen ook al ergens die Aqua skin opgeduikeld, maar die viel me iets tegen.

Weet iemand of er al andere stylesXP themes te downloaden zijn ergens?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

weet iemand al hoe het start-button icoontje transparant te krijgen?
ik krijg het niet voor elkaar..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/freak.brother/start.JPG

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Hey NielsvanRooij,

Ik bedoel bij bijvoorbeeld Internet Properties. Daar is de OK knop standaard dus met die blauwe lijn aan de buitenkant wat alle andere knoppen niet hebben. Heb ff verder daaronder gekeken en bij de tabs is General met een oranje rand erboven terwijl alle andere tabs blauw aan de bovenkant zijn. Viel me op. Weet niet of het zo hoort maar dacht vertel het ff. De sliders hebben trouwens ook nog een groen randje. Toch nog wat groen over ;). Onder de tab Content is de Enable knop van Content Adviser ook als de OK knop. Onder de Connections tab hetzelfde met de Setup knop. Heb maar ff wat voorbeelden genomen. Zo is het dus bij vele dingen in windows xp nog. Maar inderdaad dat al die knoppen die rand er in hebben is het ergste denk ik. Hoop dat je het snel hebt gefixed :P. En if so, you know it, plz post it >:)

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 25 oktober 2001 17:48 schreef Danfoss het volgende:
weet iemand al hoe het start-button icoontje transparant te krijgen?
ik krijg het niet voor elkaar..

[afbeelding]
Bij mij ziet het er zo uit
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~oeer/Andereknop.gif

Die :) heeft als echtergrond Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~oeer/Backsmiley.bmp

Als je een beetje handig kloot met die buttons moet je zorgen datje met layer masks de linkerkant van de knop dezelfde kleur maakt als de eerste knop :)

Ga zelf maar eens kijken met Adobe, je snapt dan wel wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel bij bijvoorbeeld Internet Properties. Daar is de OK knop standaard dus met die blauwe lijn aan de buitenkant wat alle andere knoppen niet hebben.
Ahh - dat komt omdat die knop al standaard is geselecteerd. Normaal gesproken zou er dus een geel randje omheen zitten. Druk maar eens op tab bij internet properties, dan zul je zien dat de volgende knop 'geselecteerd' wordt en er een randje omheen krijgt.
Heb ff verder daaronder gekeken en bij de tabs is General met een oranje rand erboven terwijl alle andere tabs blauw aan de bovenkant zijn. Viel me op. Weet niet of het zo hoort maar dacht vertel het ff.
Oja, die was ik vergeten, thnx :)
De sliders hebben trouwens ook nog een groen randje. Toch nog wat groen over ;).
Daar had ik inderdaad nog niks mee gedaan om dat ik die dingen zelf nog nooit ben tegengekomen. En omdat elke keer als ik een groen bitmapje ging editen er wel iets mis ging heb ik ze maar gelaten voor wat 't was. Waar worden die sliders gebruikt?
Maar inderdaad dat al die knoppen die rand er in hebben is het ergste denk ik. Hoop dat je het snel hebt gefixed :P. En if so, you know it, plz post it >:)
Als ik zou weten hoe ik die transparency kan bewaren is het niet zo veel werk om het te fixen... maar ik geloof dat niemand een oplossing heeft :/ Ik zal vanavond nog ff kijken naar die laatste paar bitmapjes die nog niet gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:59
Kan iemand even een topic openen en daar .theme bestanden inzetten met screenshots erbij? is wel handiger dan dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Ja! file + screenshots. totaal mee eens ;)

En NielsvanRooij, die sliders kwam ik gewoon tegen bij Internet Properties. Heb zo niet gekeken naar verdere sliders in WinXP. Maar de betreffende zijn bedoeld immers om veiligheid in te stellen bij sites (cookies, activex, etc). Hoop dat je het nog voorelkaar krijgt met die randen (links/boven) bij alle knoppen en zo. Tot nu toe, GREAT JOB!

edit: Oh ja, nog iets. Maar meer persoonlijk. Misschien ben je het er niet mee eens maar die START button is iets te lichtblauw :D. Ook als je het vergelijk met de X of ligt dat aan mij :? :)...

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja! file + screenshots. totaal mee eens ;)

En NielsvanRooij, die sliders kwam ik gewoon tegen bij Internet Properties. Heb zo niet gekeken naar verdere sliders in WinXP. Maar de betreffende zijn bedoeld immers om veiligheid in te stellen bij sites (cookies, activex, etc). Hoop dat je het nog voorelkaar krijgt met die randen (links/boven) bij alle knoppen en zo. Tot nu toe, GREAT JOB!

edit: Oh ja, nog iets. Maar meer persoonlijk. Misschien ben je het er niet mee eens maar die START button is iets te lichtblauw :D. Ook als je het vergelijk met de X of ligt dat aan mij :? :)...
Ahh daar worden die sliders dus gebruikt - ik zal kijken of ik die kan editen zonder dat ik de transparency vernaggel. Ik ben het idd niet eens over die startknop ;) Het enige dat ik in principe heb gedaan met de kleuren is de ze allemaal aan de hand van dezelfde kleur aanpassen (#1D3D61). In photoshop kun je heel makkelijk met de 'luminosity' layer optie kleuren veranderen. Kort samengevat: 2 lagen over elkaar, dan onderste laag een bepaalde kleur geven en bovenste laag instellen als 'luminosity' waardoor alle kleuren netjes erm... blenden (of weet ik veel hoe dat heet).

Ik heb screenshotje en linkje in die nieuwe topic geplaatst.

ps. nog steeds niemand met oplossing voor transparency? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar als je de kleuren makkelijk wilt veranderen moet je in FotoSoep op ctrl+u drukken en dan colorize aan vinken en dan wat met de bovenste 2 schuifen kutten...
Afbeeldingslocatie: http://www.monstar.nl/test/bla.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 25 oktober 2001 21:16 schreef Monstar.nl het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder gepost is maar als je de kleuren makkelijk wilt veranderen moet je in FotoSoep op ctrl+u drukken en dan colorize aan vinken en dan wat met de bovenste 2 schuifen kutten...
[afbeelding]
Kijk deze tip wou ik al 2 weken geleden!! bedankt ;)

Kan ik ook fijn gaan modden!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 08:32

MagicTempest

Fly pig!

jeee, kan ik eindelijk een goede kleur in me startknop zetten, dat groene is ook nix.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50
klein plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/jvisser10/macXP.gif

Groot (1280x1024) plaatje:
http://members.rott.chello.nl/jvisser10/osx.jpg

owja.. met "windowblinds is dit"

en die theme (OSX) heb ik ehm.. ook ergens vandaan gehaald.

blijkt dus dat XP erg goed te tweaken is *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42

Twhomp

Stayin' Alive

Mensen, niet meteen mij afzeiken, maar...

ik gebruik die resource hacker programma om die startknop een andere kleur te geven: alles werkt, alles gedaan, maar die @#$$-startknop wordt geen andere kleur |:(!!! Kent iemand dit probleem :? ???

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen is al aardig op weg. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.meendering.demon.nl/zooi/winxp.jpg

Wil alleen nog een paar dingen weten:
* hoe kan ik die rode close button veranderen..... ben ik nl nog niet uit.

* Hoe verander je de All Programs groen knopje, heb ik al in het blauw alleen de achtergrond wordt dan opeens zwart i.p.v grijs.

Ik wil dus echt weten hoe je al die minimaliseer knopjes en etc kan veranderen. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op donderdag 25 oktober 2001 16:46 schreef R0B het volgende:
Tentacle1, weet jij niet hoe ik de text in het startpanel (places en programs dus) een ander kleurtje kan geven? Ben met een :9~ theme bezig (die paarse was maar een vingeroefening) maar heb errug hard ander kleur letters nodig.
Ik begrijp niet helemaal wat jij bedoelt, maar k heb vanaf nu geen tijd meer om vanalles uit te zoeken. Als je je theme saved zoals je eerder had vermeld (Tnx again :)) heb je wat meer opties:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
[Control Panel\Colors]
ActiveTitle=192 192 192
Background=88 87 104
Hilight=178 180 191
HilightText=0 0 0
TitleText=14 16 16
Window=255 255 255
WindowText=0 0 0
Scrollbar=212 208 200
InactiveTitle=255 255 255
Menu=255 255 255
WindowFrame=0 0 0
MenuText=0 0 0
ActiveBorder=212 208 200
InactiveBorder=212 208 200
AppWorkspace=128 128 128
ButtonFace=224 223 227
ButtonShadow=157 157 161
GrayText=172 168 153
ButtonText=0 0 0
InactiveTitleText=162 161 161
ButtonHilight=255 255 255
ButtonDkShadow=113 111 100
ButtonLight=241 239 226
InfoText=0 0 0
InfoWindow=255 255 225
GradientActiveTitle=200 200 200
GradientInactiveTitle=238 239 247
ButtonAlternateFace=181 181 181
HotTrackingColor=100 139 203
MenuHilight=187 183 199
MenuBar=224 226 235

Kan je daar niet iets in veranderen (de kleur van je tekst in je startmenu bedoel je toch?), zoals die "GrayText" of "...Text" instellingen?

Nogmaals ik kan het nu niet ff uitzoeken, maar als je het hebt gevonden wel ff posten he ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op donderdag 25 oktober 2001 22:41 schreef meendering het volgende:
* Tentacle1 is al aardig op weg. :)

...plaatje...

Wil alleen nog een paar dingen weten:
* hoe kan ik die rode close button veranderen..... ben ik nl nog niet uit.

* Hoe verander je de All Programs groen knopje, heb ik al in het blauw alleen de achtergrond wordt dan opeens zwart i.p.v grijs.

Ik wil dus echt weten hoe je al die minimaliseer knopjes en etc kan veranderen. :+
Rode close button is net als alle andere, gewoon de bitmap vervangen. (Tip: Zoek naar "METALLIC_CLOSEBUTTON.BMP" ;)).

Het all programs icoontje is inderdaad bekend dat het zijn transparency verliest, helaas tot nu toe nog geen (echte) oplossing gezien. Wat je voorlopig kan doen is zelf de achtergrond een kleur geven, bij de ene wit en de andere grijs (tenzij je daar een andere kleur hebt natuurlijk).

De rest van al die minimaliseer knopjes is ook allemaal te vervangen. Ik heb alle BMP's van het Silver theme al ge-extracted en als zip op mn site gezet (onderaan de manual) dus als je die pakt hebbie alles gelijk in 1 keer ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 02-06 11:45
Op donderdag 25 oktober 2001 19:02 schreef OProg het volgende:

[..]

Bij mij ziet het er zo uit
[afbeelding]

Die :) heeft als echtergrond [afbeelding]

Als je een beetje handig kloot met die buttons moet je zorgen datje met layer masks de linkerkant van de knop dezelfde kleur maakt als de eerste knop :)

Ga zelf maar eens kijken met Adobe, je snapt dan wel wat ik bedoel :)
wil je mij zeggen hoe je dat startbutton icoontje hebt verandert? :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op donderdag 25 oktober 2001 22:57 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Rode close button is net als alle andere, gewoon de bitmap vervangen. (Tip: Zoek naar "METALLIC_CLOSEBUTTON.BMP" ;)).

Het all programs icoontje is inderdaad bekend dat het zijn transparency verliest, helaas tot nu toe nog geen (echte) oplossing gezien. Wat je voorlopig kan doen is zelf de achtergrond een kleur geven, bij de ene wit en de andere grijs (tenzij je daar een andere kleur hebt natuurlijk).

De rest van al die minimaliseer knopjes is ook allemaal te vervangen. Ik heb alle BMP's van het Silver theme al ge-extracted en als zip op mn site gezet (onderaan de manual) dus als je die pakt hebbie alles gelijk in 1 keer ;)
Thnx... die closbutton had ik al gevonden. Alleen is het zeer klote om de juiste delen te selecteren met die magic thing.... |:(

Voor de rest blijf ik dit topic volgen. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Op donderdag 25 oktober 2001 22:00 schreef Rinaldo het volgende:
ik gebruik die resource hacker programma om die startknop een andere kleur te geven: alles werkt, alles gedaan, maar die @#$$-startknop wordt geen andere kleur |:(!!! Kent iemand dit probleem :? ???
als het niet lukt, moet je het in safe mode doen. dan werkt het altijd..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31446

Op donderdag 25 oktober 2001 23:43 schreef PuckStar het volgende:

[..]

wil je mij zeggen hoe je dat startbutton icoontje hebt verandert? :)
zeg ik wel even
dan moet je met reshacker explorer.exe openenen -> replace bitmap weer -> en dan dat 143 veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29874

Hey tweakzz het lukt mij niet echt met kleuren |:( kunnen jullie niet gewoon zo'n mooie blauwe online gooien want het lukt echt niet :( ik ben er niet zo goed in please greeetz Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Op donderdag 25 oktober 2001 22:57 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Sorry mischien heb ik het gemist maar.... Hoe halen jullie die bitmaps uit dat Luna filetje?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Hey, NielsVanRooij...
Heb ik iets gemist :?. Welke nieuwe topic? Plz tell me where ;). Maar je hebt dus weer wat dingetjes verbeterd?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hierzo: [topic=301771/2/25]

Ik heb die sliders veranderd... verder kan ik vrij weinig als er geen oplossing is voor het transparency probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:07 schreef De_Leon het volgende:
Hey tweakzz het lukt mij niet echt met kleuren |:( kunnen jullie niet gewoon zo'n mooie blauwe online gooien want het lukt echt niet :( ik ben er niet zo goed in please greeetz Leon
Op pagina 7 heb ik een licht blauwe en blauwe on-line gegooit, misschien is dat wat?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op vrijdag 26 oktober 2001 20:01 schreef robbie007 het volgende:

[..]

Sorry mischien heb ik het gemist maar.... Hoe halen jullie die bitmaps uit dat Luna filetje?
Je hebt inderdaad iets gemist, 6 posts hiervoor:
De rest van al die minimaliseer knopjes is ook allemaal te vervangen. Ik heb alle BMP's van het Silver theme al ge-extracted en als zip op mn site gezet (onderaan de manual) dus als je die pakt hebbie alles gelijk in 1 keer
Hierin (manual) staat ook hoe je die bitmaps kan extracten (onder punt 12...)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op vrijdag 26 oktober 2001 17:07 schreef meendering het volgende:

[..]

Thnx... die closbutton had ik al gevonden. Alleen is het zeer klote om de juiste delen te selecteren met die magic thing.... |:(

Voor de rest blijf ik dit topic volgen. :)
Wie zegt dat je alles moet selecteren? Gewoon de hele hap in 1 keer een andere kleur geven en dan die pixels die eerst paars/rose waren weer de originele kleur geven :z

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18
weet iemand maybe hoe dat knopje heet waarmee je je porgs in je taskbar zichtbaar maakt die je dan even niet gebruikt

en wat de naam is van de balk boven in beeld bij prog's als word en IE, en hoe dat ding heet als hij in de taakbalk zit, (waar je op drukt om te maximaliseren) standaard blauw allemaal

hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 11:45

Nietzman

Woei!

Wie maakt anders tweakersXPthemes.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk J
  • Laatst online: 20-05 13:25
mijn windows xp startknop *D
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/startmenu.jpg
let ook op de log off en shut down knoppen (die moet ik nog bijwerken ja)
ik heb de close knop ook blauw gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1357

Hier een overzicht van mijn gemodificeerde XP theme:

Afbeeldingslocatie: http://213.93.200.167/vexer/overzicht.jpg
:9~

ff voor de duidelijkheid: dat gedoe in System Properties is gefotowinkeld om te laten zien dat ik dat ook veranderd heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk J
  • Laatst online: 20-05 13:25
Op Sunday 28 October 2001 17:51 schreef VeXeR het volgende:
Hier een overzicht van mijn gemodificeerde XP theme:

[afbeelding]
:9~
wow die is vet :9~ hoe heb je dat met die system properties gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Laatst online: 27-05 19:02
iemand een blauwe startknop voor me, die dezelfde kleur heeft als het blauw van de system tray??

In BLUE Theme!

ben er zelf helaas niet zo handig mee, vandaar

alvast bedankt,

zoja, zou je hem hier dan willen posten?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jo bvstrien,

zoiets? :

Afbeeldingslocatie: http://213.93.200.167/vexer/BLUE_STARTBUTTON.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
SUPER!!!

Thanx A lot!

PS: is eigenlijk iets te blauw, zou eigenlijk de volgende kleur moeten hebben:

R:13
G:156
B:240

Als je dat voor me zou willen aanpassen zou ik dat TE GEK vinden.

btw: Met welk programma en HOE pas je die nu aan??

Alvast bedankt voor je moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op maandag 29 oktober 2001 10:22 schreef bvstrien het volgende:
SUPER!!!

Thanx A lot!

PS: is eigenlijk iets te blauw, zou eigenlijk de volgende kleur moeten hebben:

R:13
G:156
B:240

Als je dat voor me zou willen aanpassen zou ik dat TE GEK vinden.

btw: Met welk programma en HOE pas je die nu aan??

Alvast bedankt voor je moeite
Hmmm, k had ff zin om te kleuren :Y), maar de volgende keer weet je beter, toch ;)
Okee, komt ie in jouw aangevraagde kleur:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ehorde/BLUE_STARTBUTTON.bmp

Met welk programma?
- Een proggie waarmee je de kleurtint kan aanpassen:
- Paint Shop Pro;
- Photo Shop.

Bij PSP: Colors -> Colorize -> (Hue en Saturation aanpassen).
Bij PS: Ctrl+U -> Colorize aanvinken -> (spreekt voor zich).

Het staat hier en daar in deze thread, maja kan nie alles he?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Laatst online: 02-06 09:40
Is er ook iemand die een startknop heeft in de olive green kleur?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
TOPPIE! echt bedankt, psp heb ik ook, toch ff proberen, nu ik het weet, bedankt jongen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18
weet iemand hoe ???.bmp heet, die er voor zorgt dat in je startmenu de snelkoppelingen naar progs, standaard wit, kan veranderen.
ik bedoel dus de achtergrondkleur van de laatstgeopende programma's in het startmenu
THX alot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op maandag 29 oktober 2001 18:42 schreef mad_dog het volgende:
weet iemand hoe ???.bmp heet, die er voor zorgt dat in je startmenu de snelkoppelingen naar progs, standaard wit, kan veranderen.
ik bedoel dus de achtergrondkleur van de laatstgeopende programma's in het startmenu
THX alot
Ja.. De linkerkant (wit) van het startmenu is:
- METALLIC_STARTPANELMFUBACKGROUND.BMP en
- METALLIC_STARTPANELMOREPROGBACKGROUND.BMP

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

AHH!!!!

het lukt me niet, kan iemand z`n ding posten en zeggen waar ik hem in moet gooien zodat ik het ook heb, ik zoek een blauwe knop met grijze balken.

ik heb er genoeg zien langs komen, please help een tweaker in nood :)

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-06 16:37
ik heb um zo gemaakt :) Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/marc00/eXPerience.jpg
(ik had geen zin om met die kleur te kloten en dit vind ik mooier :))

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 20-05 14:28
Wow ik ben nu win xp nl aan het halen en dit is een van de eerste dingen die ik ga doen met mijn nieuwe win xp.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Als mensen hun theme op mijn site willen hebben moeten ze maar ff mailen oid :)

Andere themes vind je dus hier:

http://winxp.rb-338.com

(Geen spam! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Laatst online: 12-05 15:56
Ik ben ook bezig met eentje (nog laaaaaang niet af):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.de.kleijn/mytheme.jpg

*D

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 29 oktober 2001 22:21 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Ik ben ook bezig met eentje (nog laaaaaang niet af):

[afbeelding]

*D
He kan je eigenlijk je taskbar zelf aanpassen?? Dus dat zilvere zeg maar...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Op maandag 29 oktober 2001 11:14 schreef Duc996r het volgende:
Is er ook iemand die een startknop heeft in de olive green kleur?

Alvast bedankt!
IPV alles te vragen kun je met colorize in PSP ook een heel stuk komen hoor... heb ik ook gedaan. Tis echt niet moeilijk... suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dit is ook leuk.. logon screen veranderen

Howto: http://www.angelfire.com/ab6/logonxp/tutorial.html
Voorbeelden: http://www.angelfire.com/ab6/logonxp/view.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Op maandag 29 oktober 2001 23:03 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

He kan je eigenlijk je taskbar zelf aanpassen?? Dus dat zilvere zeg maar...???
Gewoon, andere bitmap pakken dan startbutton :)

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 29 oktober 2001 23:50 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:

[..]

Gewoon, andere bitmap pakken dan startbutton :)
Ik bedoel dus echt de taskbar he, welke bitmap moet ik dan hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:44 schreef m4rt1n het volgende:

[..]

Ik bedoel dus echt de taskbar he, welke bitmap moet ik dan hebben???
Is het echt zo moeilijk om daar nou achter te komen?
Hier: METALLIC_TASKBARBACKGROUND.BMP

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 30 oktober 2001 09:50 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Is het echt zo moeilijk om daar nou achter te komen?
Hier: METALLIC_TASKBARBACKGROUND.BMP
HMm die had ik namelijk al geprobeerd maar zonder suc7. Dus nog es proberen dan maar. Maar bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Op maandag 29 oktober 2001 23:22 schreef Bigs het volgende:
Dit is ook leuk.. logon screen veranderen

Howto: http://www.angelfire.com/ab6/logonxp/tutorial.html
Voorbeelden: http://www.angelfire.com/ab6/logonxp/view.html
WAUW ! Dat ziet er gelikt uit :P
alleen de eerste 2 regels in de tutorial zijn:
1. Download the file to your hard drive.
2. Extract it to a folder you can remember (i.e. C:\Logon Screen\001\)
Welke file ?!? ik denk die logonui.exe, maar die staat er niet bij.... help :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Als je één van de logon screens download via de download link ernaast (rechts) zul je zien dat het allemaal ZIP bestanden zijn. WinZIP of WinRAR ff ook downloaden en dat die logonui.exe uitpakken uit het ZIP bestand...

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Die 2e logon van boven is trouwens de vetste vind ik. Voor de rest maar een beetje babes. Wud Up!!! ;) als welcome. beter. Hoef geen babes. Heb m'n vriendin wel, en als die dat zou zien heb ik die ook niet meer ;). Nou moeten ze nog ff komen met themes als boot-up screen...

/edit: Het bedoelt om op te vatten als een grapje. Mijn vriendin schijt het ook niet maar persoonlijk hoef ik geen babes op m'n desktop of zo. Niet mooi...

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:46 schreef Da_Killah het volgende:
Die 2e logon van boven is trouwens de vetste vind ik. Voor de rest maar een beetje babes. Wud Up!!! ;) als welcome. beter. Hoef geen babes. Heb m'n vriendin wel, en als die dat zou zien heb ik die ook niet meer ;). Nou moeten ze nog ff komen met themes als boot-up screen...
Nou, mijn vriendin geeft daar niets om hoor, moet kunnen vind ik!

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik in PSP 6.0 NL versie die kleuren kan veranderen van mijn start button?? Ik snap namelijk nix van dat hele PSP ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Hier heb je wel wat aan :)

[topic=203177/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:28 schreef OProg het volgende:
Hier heb je wel wat aan :)

[topic=203177/1/25]
Kan je mij dan ook nog vertellen hoe het in het nederlands moet? Ik weet niet wat een layer blend mode ofzo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:42 schreef PleXtor het volgende:

[..]

Kan je mij dan ook nog vertellen hoe het in het nederlands moet? Ik weet niet wat een layer blend mode ofzo is...
Dan zal het wel moeilijk zijn :{ Het werken met layers is toch wel absolute basiskennis... :{

Welke kleur moet je hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:43

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Eindelijk gelukt! Ik was dat StylesXP vergeten en was bezig die luna.msstyles te vervangen voor m'n eigen plaatjes... da werkt dus nie :)

maar ziehier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/ew.venema/images/start.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/ew.venema/images/close.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/ew.venema/images/tray.jpg

En we gaan vrolijk verder met editen :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Damn, ga niet al die volledige pagina's doorlezen hoor!

Kan je ook die button vervangen, zonder die stylesXP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check mijn logonscreen!! :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://213.93.200.167/vexer/logonscreen.jpg
(klik voor een grote versie (1600x1200))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8276

Massaal inlogschermpje wel VeXeR!

Zou bijna leuk worden om te rebooten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

VeXer, hoe heb je dat rare blauwe kleurtje weggekregen uit die mouseover boxen bij login?

Wil hier niet erg lukken zeg maar...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt BackSlash32...
kan je misschien een plaatje laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ditte:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/xplogonui/screenie.jpg

Dat irri blauwachtige krijg ik nie weg.. plaatje erachter is gelukt, maar die mouseover container werkt niet.

[edit]

Ben nu met dit bezig:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/xplogonui/screen1.jpg

Compleet met alle dialogen vertaald, dus saving settings, network connections e.d.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/xplogonui/savedata.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/xplogonui/uitloggen.jpg alemaal gewijzigd.

Ook het kleinere userswitching venster wordt dus aangepast aan dit thema.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, open logonui.exe met resource hacker
ga naar UIFILE->1000->1033

rechts verschijnt een textbox (lijkt op het 1e gezicht leeg)
scroll een flink stuk naar beneden tot op ongeveer de helft

zoek naar deze tekst:
code:
1
<style resid=hotaccountlistss>

hieronder staan verscheidene keren regeltjes die hier op lijken:
code:
1
background: rgb(63,81,107);

verander deze RGB-waarde door de kleur die je wilt.

er staan vast nog wel meer background-RGB waardes op andere plaatsen, misschien moet je die ook aanpassen :?
pruts eens wat in deze code zou ik zeggen, dan moet het wel lukken :p

veel succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mmmjah... dat heb ik al anders.

Trouwens, werkt die registry truuk voor de standaard blauwe achtergrondkleur niet meer ofzo?

Of heb ik m'n winXP nu al grondig vern**kt :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zit em denk ik toch in die RGB-waardes. Kijk nog eens goed of je niet 1tje over het hoofd hebt gezien..

ik had er ook 1 over het hoofd gezien (het ging hier om de kleur van de tekst "2 programs runnig"..)

nou.. nogmaals veel suc6, ik ga pitten

later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Dit is mijn gemodde silver-theme:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~alagz000/screendump.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29465

Nou voor iedereen die een andere kleur startknop wil, kan mij mailen, ik maak de kleur voor je en in een makkelijk bestand dat zich automatisch insteld op de goede kleur..

hier 2 voorbeelden
ftp://wienand:wa@62.251.69.14/Theme/

hier staan een zwarte en een paarse en ik maak nog meer kleuren naar wens.

Greetz

michelbeld@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38386

weet iemand waar ik styles XP nu nog kan downloaden, want ik krijg een login scherm als ik hem wil download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4166

Kvin mijn startmenu in Windows 2000 mooier :P

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/dvolaric/temp/SNAG-0000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Als ik dat progje wil downloaden dan vraagt hij een password. Kan iemand hem ergens sharen?

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36109

Op woensdag 31 oktober 2001 12:03 schreef Cyber-D het volgende:
Kvin mijn startmenu in Windows 2000 mooier :P

[afbeelding]
EEEK a xp wannabee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3717

Op woensdag 31 oktober 2001 12:36 schreef Platel het volgende:
Als ik dat progje wil downloaden dan vraagt hij een password. Kan iemand hem ergens sharen?
heb ik ook last van...vervelend|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipStick
  • Laatst online: 16:23

DipStick

HHmmm, nice ;)

bij mij vraagtie niet eens om een password en zegt direct dat ik "not authorized" ben.

erg fijn, zulk soort dingetjes.

Laat die Phreak van gisteravond hier maar eens op afgaan :D

Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Laatst online: 21-11-2024

MrE

Sugardaddy take me home..

Op woensdag 31 oktober 2001 12:41 schreef JebberWebber het volgende:

[..]

heb ik ook last van...vervelend|:(
Ah was ik dus niet de enigste. Wel vervelend als je door alle screenies inmiddels hunkert naar verandering.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.