Voor de rest mooi nieuw theme, mede dank zij jullie
specs You're just jealous because the voices only talk to me
GoT Index » Windows Clients » [WinXP] Themes / Blauwe Startbutton!
Pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
[Nieuw Topic]specs You're just jealous because the voices only talk to me
Het oneindige X 0
b-positive aint just a bloodgroup
Die site van TGT soft is down, helaas. Zou je/iemand dat progje effe kunnen mirroren, of mailen naar alex@datonthoudikwel.nl ? Thanks!quote:Op vrijdag 16 november 2001 11:43 schreef ForayNL het volgende:
styles_xp noodzakelijk
Bas, bedankt!quote:Op zaterdag 17 november 2001 10:53 schreef Garibaldi het volgende:
[..]
Die site van TGT soft is down, helaas. Zou je/iemand dat progje effe kunnen mirroren, of mailen naar alex@datonthoudikwel.nl ? Thanks!
Wat is dat voor een balkje bovenin je beeldscherm ??? Met mem en processorgebruik enzo ???quote:Op vrijdag 16 november 2001 11:43 schreef ForayNL het volgende:
windows.net theme [afbeelding]
hier te downen:
http://www.foray.nl/windowsnet.zip
styles_xp noodzakelijk
Administrator Mp3Delivery.com Forum...
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
dat is het progje winbarquote:Op zaterdag 17 november 2001 18:16 schreef leon_k_2001 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een balkje bovenin je beeldscherm ??? Met mem en processorgebruik enzo ???
http://www.foray.nl/stylesxp.exequote:Op zaterdag 17 november 2001 10:53 schreef Garibaldi het volgende:
[..]
Die site van TGT soft is down, helaas. Zou je/iemand dat progje effe kunnen mirroren, of mailen naar alex@datonthoudikwel.nl ? Thanks!
AMD Athlon 1200_-_512SDRAM_-_Geforce 2MX 32 mb_-_Maxtor 30 gb Harddisk_-_52maxLG CD-drive_-_8speed-Brander_-_17inch Monitor_-_Bad!! Web-cam
Is er al patent op smilies aangevraagd? een emotionele kwestie, of loop ik hopeloos achter? <br>Ben jij ook een .INFOkaper mail me !!! <br> GOT is m`n favoriete leesboek :P
Gamertag => Macer NL / Nikon D80
Dat progje winbar kun je Hier downloaden, een ander progje statbar kun je Hier downloadenquote:Op zaterdag 17 november 2001 18:16 schreef leon_k_2001 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een balkje bovenin je beeldscherm ??? Met mem en processorgebruik enzo ???
[Mijn Specs] Out of order...
Mijn HTje : Paulthé
Mijn HTje : Paulthé
B'vo!quote:Op zondag 21 oktober 2001 09:31 schreef afterburn het volgende:
[..]
En nog wat, em op 'Classic' zetten scheelt GEEN geheugen, aangezien ie alle themes rommel nog steeds laad.
Als je de W2K look wilt hebben, en geen memory wilt verspelen voor de mogelijkheden van themes, moet je even langs je services wandelen en themes daar op disabled zetten. Dan staan je themes tenminste echt uit en hou je jezelf niet voor de gek met een gedachten als die opmerking zoals hierboven.
No software patents! || Nokia N800: Linux-powered Internet Tablet

::AMD Athlon 2600XP @ 2210mhz:: ::mobo MSI KT880 DELTA:: ::512mb ddr CORSAIR:: ::256mb ddr kingston:: ::Club 3D X1600PRO 512mb::
hij ziet er relaxed uit zeg (staat die online )quote:
wat je lust is niet vies
Klik rechts, ga naar"eigenschappen/bureaublad/bureaublad aanpassen" en dan vink je "Deze Computer" aan, als je dat bedoeld.quote:Op dinsdag 13 november 2001 04:44 schreef Tai-Pan het volgende:
Weet iemand hoe ik het icoon "My Computer" weer terugkrijg op mijn desktop? Heb zitten klooien met de themes, maar zag opeens dat My Computer icoontje nu pleitte is.
Voor de rest mooi nieuw theme, mede dank zij jullie
Asus cuv4x P3 1Ghz Asus v7700 gts/pro64mb 512Mb en een topline viator2600 P3 800Mhz 320Mb laptoppie
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [WinXP] Themes / Blauwe Startbutton!
Pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos