Asus A7M266. AMD 1400 (a.k.a Kernreactor), 512 MB DDR, Maxtor 40 gig, TNT 2 Ultra 32 MB, Terratec DMX X-Fire 1024, 52x CD-Rom, Lite-On 12x10x32, Coolermaster koelertje, TT DDR Memory Cooling, TT Copper Shim.
Is standaard volgens mij, tenminste bij de installaties die ik gedaan heb (een stuk of 5) was het altijd meteen vanzelf zo.quote:Op dinsdag 06 november 2001 10:40 schreef Genotix het volgende:
Hoe krijg je die tekst onder de iconen eigenlijk transparant op je desktop?Kan het echt niet vinden
FZS 600-n
Reg. datum: 06 juni 2001
Zou iemand mij het programmatje (stylebuilder) kunnen mailen? Ik zit hier namelijk op m'n werk en onze firewall blockt zips. (Ook attachments in mail). Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om het progje uitgepakt naar mij toe te sturen, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ooh man, lees ff een paar (ok ok het zijn er 30+ al) paginas terug en al het goede zal U toekomen. Wees niet zo lui!quote:Op dinsdag 06 november 2001 12:51 schreef IFFQuicksilver het volgende:
Staat er ergens nog een DUIDELIJKE beschrijving van hoe je die truucjes allemaal moet uithalen en is er ergens ook een site waar ik die gekleurde startknoppen vandaan kan halen ???
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
Bij dus niet maar ik heb het al gevonden. rechtermuisknop op my comp, en dan advanced / performance. En dan kan je het daar ergens uitzetten. heb ze daar allemaal uitstaan. Is toch onzin opzich. Wat ik wel lelijk vind is dat als je die transparante zooi aanzet, hij meteen witte letters krijgt en een een schaduw. Boehoe dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 06 november 2001 13:38 schreef Martijn02 het volgende:
[..]
Is standaard volgens mij, tenminste bij de installaties die ik gedaan heb (een stuk of 5) was het altijd meteen vanzelf zo.
| I've got permission to color outside the lines |
Reg. datum: 23 januari 2001
Ik heb geprobeerd te melen, maar ik krijg de melding terug dat je mailbox te vol zit?!
Asus P4PE, P4 2.53 Ghz, 512 mb Samsung, Quantum Atlas IV 38 gb, 52x12x52 LG, Eizo L365 LCD 15"
Life is to short to mess with it... - MacBook 2 GHz White 2 GB / 160 GB - MacBook Pro 15" 2.5 GHz 4 GB / 250 GB My Fileserver - My MediaCenter
Reg. datum: 06 juni 2001
quote:Op dinsdag 06 november 2001 14:55 schreef hteunissen het volgende:
Duc996r,
Ik heb geprobeerd te melen, maar ik krijg de melding terug dat je mailbox te vol zit?!
probeer p.franze@nau.nl
iig bedankt alvast voor de moeite!
waar ken je dat inlogscherm bewerken? zoals die van o.a. VeXeR en BackSlash32!!!
jongen... waar hebben jullie dat gepriegeld?
mijne zit er tot nu toe zo uit..

[edit]ennuh... minesweeper speel ik niet hoor ;)[unedit]

Verder de blauwe Luna skin.
Je logon screen kun je ook met reshacher doen?

btw hoe heet dat veld rechts (waar mijn koetje enzo instaat), want ik kan dat nie vinden in reshacker
"Fatal error in Programmer caused Fatal error in User..."
wauw kan je die ff posten???quote:Op woensdag 07 november 2001 18:37 schreef illem het volgende:
[afbeelding]
AMD athlonXP 1800@2000 (1533@1677), Epox 8KHA+, 512MB RAM [133@146), 40GB Maxtor 7200RPM, geforce 4 MX440, 17 inch Dell, LG 16X 48X, creative sblive 1024, hauppauge winTV, slownera quicknet
METALLIC_TASKBARTRAY.BMPquote:Op woensdag 07 november 2001 20:10 schreef Rook het volgende:
[afbeelding]
btw hoe heet dat veld rechts (waar mijn koetje enzo instaat), want ik kan dat nie vinden in reshacker

ghehequote:Op woensdag 07 november 2001 22:12 schreef Tentacle1 het volgende:
[..]
METALLIC_TASKBARTRAY.BMP [afbeelding]
"Fatal error in Programmer caused Fatal error in User..."
Het ergste vliegtuigongeluk in de Belgische geschiedenis voltrok zich vanmorgen toen een 2-zits Canessa neerstortte op een begraafplaats. Belgische reddingswerkers hebben tot nu toe 348 lichamen geborgen. Men verwacht dat dit aantal stijgt.
nee, is zoquote:Op donderdag 08 november 2001 00:52 schreef --tID-- het volgende:
Ligt het nou aan mij of is bijna iedereen hier de metallic aan het editen

Opteron146@2,7 | DFI NF4 Ultra-D | 2GB Kingston | XFX 8800GTX | Compaq P1220 22" CRT | full specs
quote:Op woensdag 07 november 2001 20:10 schreef Rook het volgende:
[afbeelding]
volgens mij is dat taskbartray.bmp
staat bij Values-TrayNotifyHoriz-TrayNotify-Background
Reg. datum: 05 november 2001
Heb ik zelf gemaaktquote:Op dinsdag 06 november 2001 23:28 schreef LoneWolf het volgende:
Heey Impulsive, waar haal je die coole zwart met paarse theme vandaan ????
logonui.exe moet je hebben (die openen in ResHack).quote:Op woensdag 07 november 2001 10:38 schreef jskefr het volgende:
jaja, ik ben ook ff bezig met stoeien, maar kom er nog niet helemaal uit...
waar ken je dat inlogscherm bewerken? zoals die van o.a. VeXeR en BackSlash32!!!
jongen... waar hebben jullie dat gepriegeld?
Jepz... was er al achter... maar weet iemand nog een goeie tutorial daarvoor??quote:Op donderdag 08 november 2001 22:16 schreef Kcinimod het volgende:
[..]
logonui.exe moet je hebben (die openen in ResHack).
Hee TheRaven, kan jij me misschien vertellen waar ik die winamp skin kan halen/vinden.. k kan em niet vinden op de winamp site zelf. Hij's errugquote:
Dit topic is gesloten. ![]()