Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175950

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://img.dxcdn.com/productimages/sku_330613_1.jpg

Doogee DG310 Android 4.4 MTK6582 Quad Core 1GB 8GB SmartPhone 5 inch 13MP camera

Algemeen
Merk DOOGEE
Model Voyager2 DG310
Hoeveelheid 1piece
Materiaal Plastic
Kleur Deep Blue

Netwerk

Netwerken WCDMA, GSM
Frequentie 2G: GSM 850/900/1800/1900 3G: WCDMA 850/1900/2100
Data Transfer GPRS, HSPA, EDGE
SIM-Type Gewone SIM, Micro SIM
SIM-Slot 2
Network Standby Dual Network Standby
Netwerk Gesprek One-partij Gesprek Only
GPS Ja
Wi-Fi 802.11 b / g / n

Systeem
Type Brand New
Besturingssysteem Android 4.4
CPU Processor MTK6582 1.3GHz
CPU Type Quad-Core
Taal: Vele en Nederlands
Grafische Processor Mali-400MP

Opslagruimte
RAM 1GB
ROM 8GB
Beschikbaar geheugen 6,0 GB
Memory Card Ondersteunt Micro SD / TF card tot 32GB in grootte (niet inbegrepen)

Tonen
Schermgrootte 5.0 IPSinch
Size Range 5,0-5,4 Inches
Touch Screen Capacitieve scherm
Schermresolutie 854 x 480

Camera
Camera 5.0MP
Secundaire Camera Lens 1.3MP
Video 1080P
Flash Ja
Auto Focus Ja
Touch Focus Ja
Vermogen
Batterij Capaciteit 2000mAh
Batterij Type Li-ion batterij
Spreektijd 180minutes
Standby-tijd 150Hour

Andere functies
Bluetooth versie V4.0
TV Geen
Radio Tuner Ja
Waterdicht niveau IPX-0
Sensor Lichtsensor, Gebaar sensing, G-sensor, proximity
I / O Interface TF-sleuf, Micro USB, 3,5 mm, SIM-Slot
Formaat dat wordt ondersteund AVI, MP4, 3GP, MOV, MKV, FLV, FLAC, APE, MP3, OGG, AMR, AAC, JPG, PNG, BMP, GIF
Software Play Store, E-mail, Gmail, Rekenmachine, Bestandsbeheer, klok, agenda, Galerij, Video-speler, Muziek, Sound Recorder, FM-radio, enz.
Andere functies 5,0 "IPS + Dual Network Standby + Android 4.4 + 1GB RAM + 8GB ROM + WiFi + GPS + OTG + OTA + 5.0MP camera + 1.3MP tweede camera + Gebaar sensing + Voice's + Zwart scherm gebaar + Twee echte flash geleid + Quad core

Afmetingen & Gewicht
Afmetingen 5.77 in x 2.87 in x 0.31 in (14,66 cm x 7,3 cm x 0,79 cm)
Gewicht 4.49 oz (127.2 g)
Paklijst
1 x Phone
1 x 100~240V EU plug power adapter
1 x Battery
1 x Earphones (90cm-cable / 3.5mm plug)
1 x Data cable (70cm)
1 x Screen protector
1 x English user manual

foto's
Afbeeldingslocatie: http://m5.img.dxcdn.com/CDDriver/img/sku_330620_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://m5.img.dxcdn.com/CDDriver/img/sku_330620_102.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_330620_15.jpg

Video vd DG310: YouTube: Pre-sale! DG310 Mobile phone is coming soon

Voorverkoop @DX.com: http://e.dx.com/collectio...ign=20140715dg310presale2 voor 88.88 dollar!

Volgens mij VEEL voor WEINIG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
In ieder geval interessant dat er blijkbaar een KitKat-rom is voor de MTK6582. Ik heb laatste de DG350 besteld, dus hopelijk komt daar ook een kk-rom voor. Verder word ik persoonlijk niet zo enthousiast van het 5" scherm met een 480p resolutie. Ook is het wel overduidelijk een S5-kloon met die achterkant en die vorm. Prijs/kwaliteit is het inderdaad geen miskoop, maar toch zou ik deze niet zo snel bestellen.

Edit: Bovenin de TS staat 13MP camera, maar als je naar de specs kijkt, betreft het een 5MP rear camera en een 1.3 MP front camera.

[ Voor 14% gewijzigd door HenkPatat op 16-07-2014 09:27 ]

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-05 22:20
Zojuist besteld voor mijn vrouw (en voor mij voor op vakantie, hoeven we maar 1 telefoon mee te nemen), zal wel even duren voor ie binnen is ;) Ben heel benieuwd.

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren ook besteld nadat ik reclamemail kreeg van DX.. 88 dollar is niet veel.. ben benieuwd.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:03
Ik zag hem net ook in een advertentie van DX. Lijkt me voor deze prijs best een interessant toestel. Wel als reserve toestel, voor als een ander toestel het in ons gezin het begeeft. Nu mijn iPhone 5 het begeven heeft maak ik gebruik van een HTC Desire S, erger kan het bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Bij DX.com staat ie in de pre-sale voor € 65,66 incl. verzending. Geen geld voor zo'n telefoon.

Natuurlijk geen top specs, de tegenvallende resolutie op een scherm van 5" valt mij bijvoorbeeld echt tegen. Maar dan nog; voor dat geld! Wel een erg laag bedrag.

Zijn hier andere met ervaringen met telefoons van Doogee?
Zag toevallig op de frontpage een review van 4 chinaphones langskomen waarbij de Doogee Valencia (betere specs, 4,5", € 89,-) als goed bestempeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
almarvk schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:55:
Bij DX.com staat ie in de pre-sale voor € 65,66 incl. verzending. Geen geld voor zo'n telefoon.

Natuurlijk geen top specs, de tegenvallende resolutie op een scherm van 5" valt mij bijvoorbeeld echt tegen. Maar dan nog; voor dat geld! Wel een erg laag bedrag.

Zag toevallig op de frontpage een review van 4 chinaphones langskomen waarbij de Doogee Valencia (betere specs, 4,5", € 89,-) als goed bestempeld werd.
Alleen die accuduur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Ja dat zag ik ook al. 2000mAh. Dat is niet echt heel veel. De geteste Valencia heeft dezelfde accu en kreeg in de review daar ook het meeste commentaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 16:36
Werkt 3G wel in NL met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Martijn schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:39:
Werkt 3G wel in NL met dit toestel?
WCDMA 850/1900/2100

Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Als alles meezit krijg ik volgende week de witte versie van DX en ga er ook een review over schrijven. Mochten er nog bepaalde dingen zijn die je graag getest wilt zien, laat me het dan hieronder weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
almarvk schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:55:

Hier een Doogee DG350 gebruiker. Ben zeer tevreden met de telefoon en Doogee heeft mij als klant weten te overtuigen. Je krijgt (met de DG350) belachelijk veel telefoon tegen een zeer lage prijs. Bouwkwaliteit is van mij toetsel goed, zeker gezien de prijs. Doogee gebruikt ook zeer weinig bloatware. Rooten is dus zeker geen must (Waar dat bij een Samsung vaak wel het geval is).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Hoe is de accuduur in de praktijk van de DG350?

Vaak lees ik over de chinaphones dat de GPS vaak bedroevend slecht is en soms niet eens een fix krijgt. Hoe is dat bij het toestel van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je zou ook even in de DG350 topic kunnen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
almarvk schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:02:
Hoe is de accuduur in de praktijk van de DG350?

Vaak lees ik over de chinaphones dat de GPS vaak bedroevend slecht is en soms niet eens een fix krijgt. Hoe is dat bij het toestel van jou?
Is te vergelijken met de gemiddelde smartphone. NIet super maar ook niet slecht. Gaat gemiddeld 1 1/2 dag mee bij normaal gebruik.
GPS is een fix voor. Eenmaal uitgevoerd werkt de GPS gewoon goed.
Maar zoals de meneer boven mij al zei: Kijk anders even in het Doogee DG350 topic. Daar is meer info te vinden en zo kapen wij dit topic niet. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Vandaag de witte DG310 van dealextreme ontvangen. Naast de telefoon zit er een screenprotector, handleiding, zwarte headset, zwarte USB kabel en zwarte EU adapter bij.

De achterkant heeft een parelmoer effect en gelukkig niet spierwit. Eerst maar eens wat bevindingen opschrijven voor mijn review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Ben benieuwd naar de review..!

Welke shipping methode had je gekozen en hoe lang was die onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
cornfed99111 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:43:
Ben benieuwd naar de review..!

Welke shipping methode had je gekozen en hoe lang was die onderweg?
Ik ben al volop bezig met dit toestel.

Het toestel is met DHL verzonden op 26-7 en gisteren (29-7) ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43
Kun je al een tipje van de sluier lichten qwa eerste ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dan zal je wel extra BTW en adminkosten moeten betalen, denk ik?

Hoe is de back cover?
Is die glad of stroef en hoe zit het met de vingervlekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
fredgroes schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:03:
Kun je al een tipje van de sluier lichten qwa eerste ervaringen?
Mooi scherm qua kleuren en helderheid, geen vlekken o.i.d. Verder lijkt Gesture control niet altijd even goed te werken. Android 4.4.2, GAPPS staan er op maar geen ROOT.
cornfed99111 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:52:
Dan zal je wel extra BTW en adminkosten moeten betalen, denk ik?

Hoe is de back cover?
Is die glad of stroef en hoe zit het met de vingervlekken?
Nee, gelukkig geen extra kosten gehad.

Achterkant lijkt een beetje op leer maar is kunststof en voelt zacht aan niet glad en vingerdrukken zie je eigenlijk niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Chocoball op 30-07-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dat is al goed nieuws.
Aan zo een glad stukje zeep in je handen, heb ik een hekel aan.
Ben je gedwongen om weer een speciale cover te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
cornfed99111 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:46:
Dat is al goed nieuws.
Aan zo een glad stukje zeep in je handen, heb ik een hekel.
Ben je gedwongen om weer een speciale cover te kopen.
Die zijn er nog niet specifiek voor de DG310 alleen universele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-05 20:42
66 euro is natuurlijk belachelijk weinig voor zo'n telefoon.
Had mijn linkervinger op de paypall knop maar het besef dat er bij Aliexpress octacores met 2gb ram vanaf een €75 verkrijgbaar zijn, doen me toch laten twijfelen.
Maar willen we niet allemaal voor een dubbeltje op de 1e rang zitten ?
Ik zeg een leuk vakantietelefoontje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
johan63 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:43:
66 euro is natuurlijk belachelijk weinig voor zo'n telefoon.
Had mijn linkervinger op de paypall knop maar het besef dat er bij Aliexpress octacores met 2gb ram vanaf een €75 verkrijgbaar zijn, doen me toch laten twijfelen.
Maar willen we niet allemaal voor een dubbeltje op de 1e rang zitten ?
Ik zeg een leuk vakantietelefoontje !
$88,88 of €66 is alleen een introductieprijs tot 10 augustus 2014.

"Please Note: Presale ends on Aug 10th"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart67
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-05 18:46
@chocoball deze telefoon lijkt me ook wel wat voor mijn zoon, heb je hem al kunnen testen?
heb je er al games mee getest? en hoe is de overall performance?
en past ie ook nog in een broekzak of is hij daar toch wat te groot voor?

Maar goed het is natuurlijk ook een koopje en hij heeft nu een LG L5 dus qua specs lijkt me deze doogee al een leuke upgrade ken alleen het merk doogee niet dus via google hier beland.

Maar de meeste ervaringen met doogee lijken hier wel goed, als het voor mijn zoon niks is kan ik er zelf mee spelen naast mijn windows phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
Chocoball schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:29:
[...]

$88,88 of €66 is alleen een introductieprijs tot 10 augustus 2014.

"Please Note: Presale ends on Aug 10th"
zal ik het doen dan ? >:)

......€68,50 in totaal.... zojuist besteld... de blauwe...
heb de octa-cores nog even bekeken op Alie maar dat lijkt me allemaal nep.
Vorig jaar rond deze tijd een Newman K1 aangeschaft:
prima toestelletje, draaide op een zeer kale JellyBean maar werd na verloop van een 3 maanden traag.
Dus dat was telkens de zaak opschonen en dan liep het weer.
Geruild tegen een Galaxy S2 wegens een MTB stuurhouder waar alleen 4.7 inch in kon..
Bij de Doogee DG310 gok ik op Kitkat. Dat moet meer als voldoende zijn voor de 1gb ram.
Ik wacht maar eens af wat het wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door johan63 op 31-07-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Bart67 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:55:
@chocoball deze telefoon lijkt me ook wel wat voor mijn zoon, heb je hem al kunnen testen?
heb je er al games mee getest? en hoe is de overall performance?
en past ie ook nog in een broekzak of is hij daar toch wat te groot voor?

Maar goed het is natuurlijk ook een koopje en hij heeft nu een LG L5 dus qua specs lijkt me deze doogee al een leuke upgrade ken alleen het merk doogee niet dus via google hier beland.

Maar de meeste ervaringen met doogee lijken hier wel goed, als het voor mijn zoon niks is kan ik er zelf mee spelen naast mijn windows phone.
@Bart67, ik heb momenteel een aantal reviews lopen maar ga de DG310 komende week testen en zal je punten meenemen. Ook zal ik de DG310 o.a. vergelijken met een klasse duurder de Xiaomi Hongmi/Redmi.

Doogee schijnt al sinds 2002 te bestaan maar is door een paar van hun andere modellen opeens erg actueel. Verwacht voor deze prijs geen hoogvlieger maar wel een telefoon die waarschinlijk beter zal presteren dan de gemiddelde Chinese Apple of Samsung kloon.

Oh ja, hij past in mijn broekzak ;)
johan63 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:43:
[...]

zal ik het doen dan ? >:)

......€68,50 in totaal.... zojuist besteld... de blauwe...
heb de octa-cores nog even bekeken op Alie maar dat lijkt me allemaal nep.
Vorig jaar rond deze tijd een Newman K1 aangeschaft:
prima toestelletje, draaide op een zeer kale JellyBean maar werd na verloop van een 3 maanden traag.
Dus dat was telkens de zaak opschonen en dan liep het weer.
Geruild tegen een Galaxy S2 wegens een MTB stuurhouder waar alleen 4.7 inch in kon..
Bij de Doogee DG310 gok ik op Kitkat. Dat moet meer als voldoende zijn voor de 1gb ram.
Ik wacht maar eens af wat het wordt.
@johan63. Er staat kale KitKat 4.4.2 ROM met GAPPS, zonder ROOT van 15 juli jl. Ik ben nog met Doogee bezig omdat ik wat kleine schoonheidsfoutjes heb gevonden. Het kan zijn omdat ik een testtoestel heb maar ben nog in afwachting van een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Zo toch maar de gok gewaagd en een witte besteld ter vervanging van mijn Samsung galaxy S als werk telefoon. Ben benieuwd, nu wachten op levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Er was nog geen cover of case voor de DG310 maar dealextreme heeft inmiddels ook een transparante case in de voorverkoop gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_336475_1.jpg

Trouwens de eerste 1000 kopers krijgen hem nu gratis erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart67
@chocoball bedankt voor je antwoorden, en de schoonheidsfoutjes in je toestel zijn die optisch of technisch?

En nu krijgen de eerste 1000 kopers een case erbij in de mail van DX stond dat er een sd van 8Gb bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Bart67 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:23:
@chocoball bedankt voor je antwoorden, en de schoonheidsfoutjes in je toestel zijn die optisch of technisch?

En nu krijgen de eerste 1000 kopers een case erbij in de mail van DX stond dat er een sd van 8Gb bij zou zitten.
De 1e serie van 1000 kopers kregen een 8 GB SD kaartje. De 2e serie van 1000 kopers deze case.

De schoonheidsfoutjes zijn software/driver gerelateerd maar nogmaals dat komt omdat ik over een testmodel beschik. Het schijnt dat Doogee al aan een update werkt zo kreeg ik vanmorgen te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart67
Goed ook maar 1 besteld de dark blue versie €68,50 via paypal, zag trouwens nergens staan dat er voor de 1e 1000 een case bij zou zitten.
Nu maar afwachten hoe snel hij in Nederland is en of er nog extra kosten bij komen, @chocoball heb je ook de standaard verzending gebruikt? of zetten ze een lage waarde op de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Bart67 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:32:
Goed ook maar 1 besteld de dark blue versie €68,50 via paypal, zag trouwens nergens staan dat er voor de 1e 1000 een case bij zou zitten.
Nu maar afwachten hoe snel hij in Nederland is en of er nog extra kosten bij komen, @chocoball heb je ook de standaard verzending gebruikt? of zetten ze een lage waarde op de verpakking.
In mijn geval is er DHL gebruikt voor verzending maar standaard zetten ze er een lagere waarde op.

Neem anders even contact op met hun customer support en verwijs naar deze website of je in aanmerking voor een gratis case kan komen. Anders voor €3,72 erbij kopen, heb ik ook moeten doen want deze sturen ze mij gezien de waarde niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart67
@chocoball bedankt voor de link, zag op DX geen manier om rechtstreeks contact op te nemen alleen chat en via een ticket.

Heb voor dat laatste gekozen en gevraagd of er nog een back case meegezonden kan worden als gift of tegen betaling, net nog even gecheckt maar sinds vanmorgen is het ticket nog niet behandeld zal wel na het weekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Bart67 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:54:
@chocoball bedankt voor de link, zag op DX geen manier om rechtstreeks contact op te nemen alleen chat en via een ticket.

Heb voor dat laatste gekozen en gevraagd of er nog een back case meegezonden kan worden als gift of tegen betaling, net nog even gecheckt maar sinds vanmorgen is het ticket nog niet behandeld zal wel na het weekend worden.
@Bart67, mogelijk krijg je zaterdag antwoord anders maandag meestal zit 24 uur tussen. Zoals ik het nu begrijp als je bij de 1e 1000 zat krijg je een 8 GB SD kaart en zit je bij de 1001-2000 een case.

Inmiddels is er ook een video van de DG310

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 01-08-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
@chocoball
Root voor een MT zal niet zo'n probleem zijn.
Een passend hoesje vinden daarentegen wel !
Op de Doogee site staat vooralsnog alleen de backcover, helaas..
Maar als het loopt op DX dan zal het niet lang duren voordat er wel een Chinees op in haakt ;)

Hier de officiële site

[ Voor 21% gewijzigd door johan63 op 01-08-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Jullie liggen achter op de ontwikkelingen blijkbaar.... 8)
Het gaat hard daar in China.

http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20140801104403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
johan63 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:18:
@chocoball
Root voor een MT zal niet zo'n probleem zijn.
Een passend hoesje vinden daarentegen wel !
Op de Doogee site staat vooralsnog alleen de backcover, helaas..
Maar als het loopt op DX dan zal het niet lang duren voordat er wel een Chinees op in haakt ;)

Hier de officiële site
Bij Doogee word ik doorverwezen naar een vage Chinese cloud website waar ik een VROOT voor THL, iNEW en Doogee MT6582 kan downloaden met een Engelse uitleg van Geekbuying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:16
Kan je niet gewoon rooten met de app framaroot?

Www.forum.xda-developers....lick-apk-to-root-t2130276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Misschien wel maar VROOT zie ik vooral in China gebruikt worden ook bij de Xiaomi toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:19
zit op deze telefoon standaard al een screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-06 09:53
kan je iets zeggen over de wifi ontvangst van de dg310 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Ik heb net deze mobiel besteld ook al is het maar als backup. Voor de prijs kun je het eigenlijk niet laten :-) volgens mij krijg ik er alleen geen extra hoesje meer bij want daarover zie ik niets staan in de bestelling die is gedaan. Ik heb gekozen voor standaard levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart67
@Retir was bij mij ook zo en heb hier contact over gehad met customer support, volgens hen krijg je hem automatisch als gift meegestuurd als je bij de 2e serie van 1000 orders bent.
De eerste 1000 bestellingen kregen een gratis 8GB sd card in de pre order, even afwachten dus of je nog een van de gelukkigen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
ben benieuwd naar de camera van de phone en de batterij, ik twijfel tussen deze en de
doogee dg500c, die volgens de specs een beter scherm, beter camera en betere batterij heeft, maar deze is een paar tientjes goedkoper en heeft wel android 4.4, en ik vind deze mooier.

dg 310 : dg500c:
854 x 480 960x540
2000 mah 2800mah
5 megapixel 13 megapixel
android 4.4 android 4.2

in dat filmpje van dealextreme.com ziet het scherm van de dg310 er wel heel netjes uit, ben geneigd die te bestellen,ben nog wel beneiuwd naar de wifi ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Vlizzjeffrey schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 02:28:
ben benieuwd naar de camera van de phone en de batterij, ik twijfel tussen deze en de
doogee dg500c, die volgens de specs een beter scherm, beter camera en betere batterij heeft, maar deze is een paar tientjes goedkoper en heeft wel android 4.4, en ik vind deze mooier.

dg 310 : dg500c:
854 x 480 960x540
2000 mah 2800mah
5 megapixel 13 megapixel
android 4.4 android 4.2

in dat filmpje van dealextreme.com ziet het scherm van de dg310 er wel heel netjes uit, ben geneigd die te bestellen,ben nog wel beneiuwd naar de wifi ontvangst
Volgens de Doogee site heeft de DG310 een 2200msh batterij, weet niet welke info juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
@cornfed99111
Had zelf een Newman K1.
Heb bij Aliexpress 3x (flip)covers besteld die allemaal geschikt zouden zijn voor dit toestel:
NOT !
Heb bij de laatste een opmerking geplaatst en een 1 gegeven.
De verkoper was aardig beledigd en eiste, in de correspondentie, dat ik de 1 zou weghalen.
Eerst op een vriendelijke manier en daarna werd het dreigende taal.
Ben sindsdien geen Chinees meer wezen halen :+
Kortom; de accessoires hangen van de verkoop af.
Des te populairder het toestel des te meer accessoires verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Aggressor schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:39:
zit op deze telefoon standaard al een screenprotector?
Bij mijn testmodel zit er alleen een losse screenprotector erbij maar niks op het scherm en bij DX staat dat ze een screenprotector meeleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
Chocoball schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:53:
[...]

Bij mijn testmodel zit er alleen een losse screenprotector erbij maar niks op het scherm en bij DX staat dat ze een screenprotector meeleveren.
Anders zelf een protector op maat knippen en klaar.
Maar dat LG ips schermpje zal toch wel gorillaglass hebben voor dat geld ?
Anders voel ik me wel genaaid hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
johan63 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:05:
@cornfed99111
Had zelf een Newman K1.
Heb bij Aliexpress 3x (flip)covers besteld die allemaal geschikt zouden zijn voor dit toestel:
NOT !
Heb bij de laatste een opmerking geplaatst en een 1 gegeven.
De verkoper was aardig beledigd en eiste, in de correspondentie, dat ik de 1 zou weghalen.
Eerst op een vriendelijke manier en daarna werd het dreigende taal.
Ben sindsdien geen Chinees meer wezen halen :+
Kortom; de accessoires hangen van de verkoop af.
Des te populairder het toestel des te meer accessoires verkrijgbaar.
Je hebt blijkbaar 3x pech gehad.
Je bent afhankelijk van de professionaliteit en eerlijkheid van de verkoper.
Daarom altijd een dispute indienen als er zulke problemen opduiken.
Alleen dan krijg je je geld terug.

Ik heb voor vrouwlief haar telefoon me rot gezocht naar een flipcase. Weinig courant model blijkbaar.
Ben alleen op AliExpress geslaagd bij één enkele aanbieder.
Dus het kan ook anders.. ;)

De aantallen hits zijn in twee dagen gestegen van 11 naar 14.
De populariteit verloopt dus in de goede richting.

[ Voor 7% gewijzigd door cornfed99111 op 03-08-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
johan63 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:34:
[...]

Anders zelf een protector op maat knippen en klaar.
Maar dat LG ips schermpje zal toch wel gorillaglass hebben voor dat geld ?
Anders voel ik me wel genaaid hoor :+
In de specificaties vind je niks terug over corning, gorilla of zelfs dragontrail glas. Ergens staat meer als reclame dat LG het beste glas heeft gebruikt van 0,55 mm dik en bijna krasvrij is. Ga het alleen niet uitproberen voor de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Net een e-mail gekregen van DX dat het op de 10e verzonden gaat worden:
"Thank you for ordering a pre-sale item (sku 330613 or sku 330620) from us.
We’re happy to inform you that the DOOGEE phones have cleared production and will be undergoing further testing in these last few days before being sent to you. Your order will be fulfilled and sent on 10th, August 2014 as promised."

Dus nog even wachten voordat ik met deze mobiel kan spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Retir schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:12:
We’re happy to inform you that the DOOGEE phones have cleared production and will be undergoing further testing in these last few days before being sent to you. Your order will be fulfilled and sent on 10th, August 2014 as promised."

benieuwd wat die gaat kosten na 10 augustus, dit is toch enkel een itntroductieprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
Retir schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:12:

Ik ook (en de hartelijke groeten van het salesteam..)
Maar nu ook een THL in de aanbieding. Komt alleen erg slecht uit de Antutu.
Gorillaglass, wel of geen hoesjes/covers of niet:
voor dit geld (en dat snappen ze nu eindelijk bij DX getuige de THL) kan je geen bult vallen.

@cornfed99111
Voor een totaalbedrag van 20 euro kon ik geen dispute indienen.
Het was jammer.., meer niet.
Heb ze nog liggen overigens. Misschien past de Doogee er wel in :)

[ Voor 9% gewijzigd door johan63 op 04-08-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@ johan63

Vreemd. Was dat je eigen keuze? Of was je te laat met claimen?
Want ik dien claims in voor 1 cent als het moet.

Meer on-topic...

Bij Pandawill kan je in de happy hour van vrijdag de DG310 krijgen voor 77,99 dollar.
Dat is ongeveer 58,93 euro's...

http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Friday

Doe er je voordeel mee... ;)

Nu nog de review van Chocoball afwachten en dan kunnen we bestellen. :*)

EDIT:
Ik zie net dat maar gaat om vijf exemplaren. Dat wordt dus F5'en en klikken tot je een ons weegt... :F

[ Voor 28% gewijzigd door cornfed99111 op 05-08-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Vrijdag dan maar eens kijken of ik hem in die Happy Hour kan bemachtigen. Voor dat geld ben ik helemaal overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
cornfed99111 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:23:
Nu nog de review van Chocoball afwachten en dan kunnen we bestellen. :*)
Geloof me ben er druk mee bezig en dan gelijk in 2 talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Doe maar rustig aan.
Qua prijs-prestatie is deze telefoon wel in orde voor mij.
Ben alleen benieuwd of er bijzondere dingen opvallen, zowel positief als negatief.
De perfecte telefoon is het niet en dat kan je ook niet verwachten voor die prijs.
Voor mij is gewoon meeste BftB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
G33st schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:28:
[...]

Volgens de Doogee site heeft de DG310 een 2200msh batterij, weet niet welke info juist is.
Mijn testmodel heeft een 2000mAh batterij. DX.com heeft het goed staan, Doogee niet.

Edit: Doogee zal op korte termijn de batterij capaciteit op hun website aanpassen naar 2000mAh.

[ Voor 14% gewijzigd door Chocoball op 06-08-2014 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 21:14
Ben erg benieuwd naar de GPS van deze telefoon. Maar ook of de lage resolutie en batterij niet tegenvallen.
Lijkt me verder een mooi toestel om erbij te hebben. Momenteel is alles Apple hier thuis en ik wil wel eens met Android spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Unboxing & kleine review op YouTube voor de liefhebber, niet van mijn hand http://youtu.be/RQ2k_t1lNyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Wow. :|
Dus om een gratis telefoon te krijgen van DX hoef ik alleen maar een simpel Joupfloup filmpje te maken.
Net geen acht minuten volwouwelen en een beetje gek doen in het begin.
Overigens geen enkele nieuwe info in dat filmpje. Puur reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

Toch vraag ik me stiekem af hoe ze dit ding zo goedkoop hebben kunnen krijgen.

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Karmos schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:59:
Toch vraag ik me stiekem af hoe ze dit ding zo goedkoop hebben kunnen krijgen.
Haha ja, ik heb de leagoo lead 3, ook quad core met beter scherm maar 512 mb voor 52 euri gekocht en echt een goed toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Hier een filmpje hoe ze telefoons produceren bij Doogee.
In het filmpje zijn ze de Valencia aan het maken.

YouTube: Product line of Doogee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoeheetie?
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-11-2021
fredgroes schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:41:
Unboxing & kleine review op YouTube voor de liefhebber, niet van mijn hand http://youtu.be/RQ2k_t1lNyo
Bedankt Fred,
Dit geeft een goede impressie van het toestel.
Kan haast niet wachten, maar zal nog wel ff geduld moeten hebben...
Volgens mij is de standaard levertijd 4-6 weken bij DX, dus 10 aug + 4-6 weken is nog wel even een paar nachtjes slapen.. Hij komt in ieder geval voor de kerstdagen...hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Ik hoop hem toch echt volgende week wel in mijn handen te hebben met dhl shipping indien echt op 10 augustus verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Die lage resolutie maakt het voor mij direct een no-go. Ik heb laatst de 350 pixels besteld en die is echt heel fijn. De prijs ligt marginaal hoger, maar dan krijg je er wel een 720p resolutie voor.
Nu nog wachten op een kk-rom voor de pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Dat is precies ook mijn punt met de 310. Heel leuk om een groot scherm te hebben, maar wat heb je eraan met zo'n lage resolutie? Alsof je een mooie grote auto rijdt met een vermogen van een brommer...

Doogee maakt echt wel leuk spul, maar je moet (IMHO) goed kijken naar de totale specs en niet alleen een leuke introductie prijs o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoeheetie?
almarvk schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:50:
Dat is precies ook mijn punt met de 310. Heel leuk om een groot scherm te hebben, maar wat heb je eraan met zo'n lage resolutie? Alsof je een mooie grote auto rijdt met een vermogen van een brommer...

Doogee maakt echt wel leuk spul, maar je moet (IMHO) goed kijken naar de totale specs en niet alleen een leuke introductie prijs o.i.d..
Voor mij is dit geen bezwaar. Camera had liefst 8MP i.p.v. 5MP mogen zijn, maar ja, je betaalt dan ook maar voor een brommer (EUR 66)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111

Nee, een telefoon waar je een touchscreenbooster app voor nodig hebt. Dat is pas top.
Resolutie is niet alles. En hoe weet jij hoe goed of slecht het scherm is van de DG310?
Heb je de telefoon al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Ik heb hem al ;)

Vandaag de DG310 laten toevoegen aan de pricewatch http://tweakers.net/price...ger2-dg310-blauw-wit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
Nice !
Nu ben ik benieuwd :*)

* qua dispute:
het waren 3 hoesjes, bij elkaar pakweg 20 euro.
Alleen 3 verschillende verkopers.
Vond het verder prima. Kwalitatief goede hoesjes alleen ze pasten niet.
Ik kon er niet verder van wakker liggen :)

[ Voor 25% gewijzigd door johan63 op 06-08-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63

Je mist denk ik het totaalplaatje:

Quadcore, 1Gb ram, 8Gbrom, 5mp cam en dat voor een prijs van 68 euro.
Als je goede specs wil dan neem je een toestel in de categorie Note3, S5 etc.
En die liggen in de prijs toch ruim 7x zo duur als dit toestel.
Wil je topkwaliteit dan koop je niet een Doogee, simple as that.
Leg er €100 bij en je hebt een Motorola G.
Maar daar gaat het hier niet over.
Hier gaat het over een acceptabel toestelletje voor zo weinig mogelijk geld:
Hollandse zuinigheid ? Misschien wel.
Maar mijn dochter en schoonzoon bijvoorbeeld, eten telefoons voor ontbijt.
Ze willen nog wel eens vallen of erger.
En ook daar kan een Note 3 of S5 niet tegen.
Koop ik liever dit ding als een highend duur betaalde telefoon.
Rest my case :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
en bevald die een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Zoals eerder gemeld is het een testmodel met wat foutjes maar ben ook verrast door bepaalde dingen. Ben al druk bezig de gegevens voor de review te verzamelen. Zo heb ik net het onderdeel games afgerond.

De fouten zijn overigens bekend bij Doogee en de toestellen die 10 augustus in de verkoop gaan zouden deze niet meer mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoeheetie?
@ Chocoball: Kun je misschien alvast wat tipjes van de sluier oplichten? Over wat voor foutjes hebben we het hier (just-in-case ze het niet hebben opgelost voor 10 augustus)? Af en toe een Chinees karaktertje op het scherm, of dat je batterij binnen 10min leeg is als je de GPS aanzet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
hoeheetie? schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:44:
@ Chocoball: Kun je misschien alvast wat tipjes van de sluier oplichten? Over wat voor foutjes hebben we het hier (just-in-case ze het niet hebben opgelost voor 10 augustus)? Af en toe een Chinees karaktertje op het scherm, of dat je batterij binnen 10min leeg is als je de GPS aanzet :-)
Denk eerder aan enkele system app of widget die niet is aangepast voor FWVGA resolutie. Daardoor verschijnt een deel niet of half in beeld.

Hanzi oftewel Chinese karakters ben ik niet tegengekomen. Wel blijven aanvullingen van Doogee in de Settings ongeacht welke systeem taal in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
En hoe is de wifi ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:19
ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar als ik het goed begrijp worden ze 10 augustus verzonden?

en wat is jullie ervaring met dealextreme?
snelle verzending, en douanekosten?

ik heb namelijk 3 stuks besteld, allemaal wel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Aggressor schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:51:
ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar als ik het goed begrijp worden ze 10 augustus verzonden?

en wat is jullie ervaring met dealextreme?
snelle verzending, en douanekosten?

ik heb namelijk 3 stuks besteld, allemaal wel apart...
Dealextreme is een zeer goede site met snelle verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan63
krissie100 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:56:
[...]

Dealextreme is een zeer goede site met snelle verzending
Nooit geen problemen gehad met een DX verzending en ik koop regelmatig bij DX :)

[ Voor 9% gewijzigd door johan63 op 07-08-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-06 16:36
Chocoball schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Denk eerder aan enkele system app of widget die niet is aangepast voor FWVGA resolutie. Daardoor verschijnt een deel niet of half in beeld.

Hanzi oftewel Chinese karakters ben ik niet tegengekomen. Wel blijven aanvullingen van Doogee in de Settings ongeacht welke systeem taal in het Engels.
Ga je het nog redden de review klaar te hebben voor zondag? ;) Dan loopt de presale namelijk af en hoewel je er geen bult aan kunt vallen zou ik toch graag eerst een review lezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Allee, we doen eens gek. :9
Net bij Pandawill de DG310 gekocht in het happy hour dinges voor 80,99 dollar.
Nu dus geduldig wachten wanneer het verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Martijn schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:41:
[...]

Ga je het nog redden de review klaar te hebben voor zondag? ;) Dan loopt de presale namelijk af en hoewel je er geen bult aan kunt vallen zou ik toch graag eerst een review lezen ;).
Ik probeer mijn best morgen te posten maar ben dan nog op de terugreis uit het buitenland. Ondertussen aan DX gevraagd wanneer de deadline op 10 augustus precies afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Laatst online: 29-05-2024
DG-310 onderweg naar hier DX mailde vanmorgen:

We're glad to inform you that your order enz_Blaat has just been fulfilled and shipped on [ Saturday, 09 August 2014 15:11 ].It's now on the way to your destination.

Alleen geen idee of ik een van de gelukkige ben met een sd kaart of een hoesje, verassing dus.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door WC-Juf op 09-08-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart67
@WC-juf wanneer heb je besteld? de mijne is op 1 augustus gekocht en nog geen shipping bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Voor wie niet wachten kan hier alvast mijn review in het Duits met foto's http://chinamobiles.org/t...gee-voyager2-dg310.40808/

Ik ga nu nog de vertaling in het Nederlands maken voor Tweakers.

Edit: http://tweakers.net/produ...e-voyager2-dg310-wit.html

[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 09-08-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Nette review!

Even een paar aanvullende vraagjes:
* Dus geen touchcreen problemen zoals bij de Pixels?
* Heb je de dual SIM functie kunnen uittesten?
* Hoe lang duurde het opladen vanaf een lege accu? Welke capaciteit had de lader?
* Er is geen notificatie lichtje/lampje op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
cornfed99111 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:54:
Nette review!

Even een paar aanvullende vraagjes:
* Dus geen touchcreen problemen zoals bij de Pixels?
* Heb je de dual SIM functie kunnen uittesten?
* Hoe lang duurde het opladen vanaf een lege accu? Welke capaciteit had de lader?
* Er is geen notificatie lichtje/lampje op de telefoon?
@cornfed99111. Dank je :)
* Touchscreen bij deze DG310 werkt naar behoren. De aanrakingen en bewegingen worden geregistreerd. Heb dit ook apart nog getest met Mobile Uncle tools. Welke problemen zijn er met de Pixels?
* Heb er 2 Sim kaarten in gehad maar geen wisselgesprekken o.i.d. gevoerd. Is wel even een gedoe omdat de nomale SIM kaart met de chip naarboven er in geschoven moet worden en de micro SIM kaart met de chip weer naar beneden maar kan er natuurlijk op 3 manieren in zolang het hoekje maar rechts zit.
* Vanaf 15% duurt opladen iets meer dan 2 uur met een Xiaomi Power Bank. Tja, het was vakantie en niet altijd een oplader in de buurt ;) Kan ik wel een keer apart testen. De Doogee lader is een 5V 1A ding.
* Nee geen kunnen vinden en ook niks in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Bedankt voor de verder info.
Gelukkig geen rare of ongebruikelijke dingen dus.

Ik keek ook even bij de andere Doogee topics om te zien hoe de kwaliteit en afwerking daar is.
Bij de Pixels is blijkbaar een slechte serie in omloop.
Leesvoer: Pixels met touchscreenproblemen
Voor mij is het belangrijk of dit een incident was en hoe Doogee er mee omgaat.
Zoals de zaken nu staan, heb ik er wel vertrouwen in dat het in orde is.

[ Voor 14% gewijzigd door cornfed99111 op 10-08-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Laatst online: 29-05-2024
Bart67 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:59:
@WC-juf wanneer heb je besteld? de mijne is op 1 augustus gekocht en nog geen shipping bericht.
Op 21 July, er was toen ook nog sprake van alleen een sd-kaartje voor de eerste 1000 kopers geen hoesje voor de 1000 erna.
[b][message=42690364,noline]
Voor mij is het belangrijk of dit een incident was en hoe Doogee er mee omgaat.
Zoals de zaken nu staan, heb ik er wel vertrouwen in dat het in orde is.
Ik heb al 3 maanden een DG-350 pixels, en idd ook dat touchscreen probleem.

Doogee ging er zo mee om:

(Note alle support gaat via Facebook :?

1: Doogee belooft eerst wekenlang een update die niet komt,

2: Opeens komt er een 'DG-350 can be saved website' -->http://doogee1.wordpress..../22/dg350-can-be-saved-2/ waain het opperhooft beseft dat de DG-350 een frikandel is qua wrijf acties 'There are a lot of people have problems about DG350, so our boss realized THIS is a problem,and try to fix it.'

3: De fiks _/-\o_ een jongeman die dringend een boterham + taalcurses Engels nodig heeft maakt een krakkemikkig howto filmpje met flash software die nog het meeste weg heeft van een zware malware infectie qua Gui. https://www.youtube.com/w...=UU-z2KlsGC2QosWhghBilONg

4: Na een poosje aandringen op gezichtboek komt ook een daadwerkelijke Download-link: https://drive.google.com/...jUV9DLUU/edit?usp=sharing
Note dus geen OTA!

5: DG350 bezitters melden na het flashen dat ze goed kunnen wrijven maar de knoppen werken nu slechter of helemaal niet https://www.facebook.com/doogee.cc - "This makes the phone keyboard very unstable mostly the keys( w x c v b n m) and the physical button are almost dead you need to hit them with a brick to make them respond, at least send us the stock Cfg file to restore thing as they were before. @Doogee"

Daarop volgt het volgende antwoord van Doogee support - 'The solution for DG350 becomes very simple, they need two problem-phones, because we don''t have problem-DG350 to test in our company.' :?

En ook als iemand opmerkt - 'Do no buy more doogee 350 anymore'

DOOGEE (support) - That's what I want to say!!! Other models are much more better, and won't cost too much. I am exhausted with the DG350 stuff...God

Na 4 maanden geleden het daglicht te hebben gezien houd het nu zeer waarschijnlijk op qua support.

Ik flash dus niet de nieuwere firmware erop..

En verder lijkt het dus een wegwerp model als de DG310 kuren heeft zal dit ook zo gaan..

Schijnt dat ze dit vaker doen..

De DG550 Dagger werd geadverteerd met kitkat aan boord het bleek 4.2 te zijn daar word wel hard aan gewerkt en de beloofde deadline voor een update is/al een paar keer wederom verstreken (edit nu wel uit?)

Ook dit model had wat productie bugs welke verholpen zijn.

Ondertussen hebben ze het drukker met elke maand een nieuwe telefoon uit te brengen (DG-850 KISSME) met soms opgeschroefde spec's die niet helemaal waar zijn.

Dochter Leagoo had wel meteen een OTA beschikbaar voor de Lead-1 en reageerd snel en kortdaad via e-mail (accu probleem gehad).

Trek je conclusie's ;)

[ Voor 25% gewijzigd door WC-Juf op 10-08-2014 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Kitkat is inmiddels uit voor dg550, zie dat topic, leagoo dochyerbedrijf? Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Ik heb tot nu toe geen problemen met de touchscreen en alle toetsen onderaan en aan de zijkanten reageren goed. Hoop wel dat ik binnenkort dan een OTA kan verwachten en niet ergens een losse ROM.

Daarnaast niks meer van DX gehoord maar hij staat nu nog te koop voor de voorverkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@ WC-Juf

Treurig verhaal, maar grappig geschreven.. :D "...een frikandel is qua wrijf acties..." _O-

Mijn conclusie is dat Doogee een typische batch producent is.
Onder concurrentiedruk snel een telefoon maken met de dan beschikbare gunstige hardware en die
zo snel mogelijk op de markt zetten voor een andere firma dat doet.

Aangezien de DG310 een ander paneel heeft dan bv. de Pixels, wist ik dat het specifieke
Pixels probleem niet echt van toepassing is voor de Voyager2.
Na het bekijken van diverse reviews en filmpjes, kwam ik tot de conclusie dat de touchscreen
normaal functioneerde.
En aangezien er weinig support is van Doogee zelf, is dat dus erg belangrijk.
Bepaalde bugs of hardware problemen moet je gewoon niet aan je telefoon hebben.
Ze worden vaak toch niet opgelost.

Bij Doogee zijn ze al lang bezig met de telefoons die de komende maanden op de markt komen.

[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 10-08-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Er is al een nieuwe de Kissme DG580 http://www.doogee.cc/en/gb/pro_details.asp?ID=144

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 10-08-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ach, ik denk dat de Doogee DG320 Voyager3 al in de planning staat... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door cornfed99111 op 10-08-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoeheetie?
Volgens DX is mijn DG310 verstuurd.Het is alleen jammer dat ze niet vertellen met welke bezorg service (standaard).Heb alle 3 links geprobeerd maar niemand kent mijn pakje...
Ben misschien een beetje te ongeduldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:31
Net bericht gehad van DX dat mijn Doogee is verstuurd. Zal er over een dag of tien wel zijn. Ik ben vooral benieuwd naar de schermresolutie. Ik hoop dat dat geen teleurstelling wordt.

madzib

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste