[Vodafone] Slecht ladende pagina's (1.1.1.* probleem)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 23:56
Wat is het 1.1.1.* probleem?
Internetpagina's die je opvraagt worden door Vodafone "gecached" (en dus niet direct bij de eindgebruiker afgeleverd, wat naar mijn mening sowieso al irritant is). Het laden van webpagina's bij Vodafone vandaan lijkt af en toe fout te gaan, waardoor internetpagina's soms wel een halve minuut niet willen doorladen.

Heb je een voorbeeld?
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ypk769.png
Dit is stukje webpagina van Tweakers. Op de afbeelding zie je duidelijk dat enkele afbeeldingen niet goed geladen worden, wachtend op 1.1.1.1.

Vodafone past dus websites aan?
I.i.g. de plaatjes veranderen van URL, en in de broncode dus ook. Voorbeeld: het logo van Tweakers zat achter http://tweakimg.net/g/if/v3/framework/logo_transparent.png, maar word nu vanaf http://1.1.1.1/bmi/tweaki...work/logo_transparent.png geladen.

Heeft elke netwerkmodus er last van?
Zowel 2G, 3G als 4G hebben last van dit probleem.

Heeft elke APN er last van?
Er is er maar eentje die geen last heeft van deze problemen: web.vodafone.nl. live.vodafone.com (consumenten) en office.vodafone.nl (zakelijk) hebben beide last van dit probleem.

Is het een capaciteitsprobleem?
Daar lijkt het niet op, ook om 02:00 's nachts heb ik dit probleem meerdere keren gezien, niet echt bepaald een druk moment.

Heeft elke browser hier last van?
Elke browser heeft last van dit probleem, ook via tethering op je PC.

Hoe kom ik op die web-APN?
Daar moet je toegang toe krijgen van Vodafone. Op dit moment lijkt dit verzoekt steevast afgewezen te worden (of dien je een ander abonnement te nemen welke vaak duurder is).

Heb je een tijdelijke workaround?
Als je de luxe van een VPN hebt, is dat een inkoppertje. Voor andere mensen is er de Data Compression Proxy van Google. Dit is hetzelfde principe als de Vodafone-proxy, maar die werkt wat beter (het is uiteraard nog steeds niet zo vlot als helemaal geen proxy). Mijn voorkeur gaat dus ook nog steeds uit naar helemaal geen proxy's :+.

Hebben alle abonnementen er last van?
Ja en nee. Feitelijk heeft -als het goed is- iedereen min of meer last van dezelfde symptomen, maar sommige mensen hebben de luxe om van web.vodafone.nl gebruik te mogen maken (en dus zo geen last meer van proxy's).

Hebben MVNO's (Hollandsnieuwe) er ook last van?
Nee, die gebruiken sowieso een andere APN (data.dataxs.mobi), deze heb ik ook getest (via Hollandsnieuwe dus), en daar zie ik geen sporen van proxy's.

Poll: Heb jij last van het 1.1.1.x-probleem?
Ja, 11GB-abonnement
Ja, geen 11GB-abonnement
Nee, 11GB-abonnement
Nee, geen 11GB-abonnement
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390267&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Update:
De problemen zouden (opnieuw) verholpen moeten zijn :)!

[ Voor 168% gewijzigd door BDHowner op 17-04-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 21:08
Ik heb hier sinds een aantal weken behoorlijk veel last van, maar eerst kon ik niet achterhalen wat dit nu veroorzaakte. Toen ik aan het tetheren ging en toen zag dat 1.1.1.* constant voor vertraging zorgde moest dit wel het probleem zijn.

Ik zit nu vaak op WiFi omdat ik dan wel zeker weet dat mijn pagina's volledig laden.

Ik verbeeld mij ook dat dit op apps van invloed is zoals Twitter en Facebook. Het valt mij op dat, zodra ik wil gaan verversen, dit soms helemaal niet gebeurd en er dus niet wordt ververst.

Ik hoop dat Vodafone dit probleem snel vind en kan oplossen!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53
Via tethering heb ik ook vaak last van dit probleem. Zeer hinderlijk.

Ik heb wel dit topic gevonden. Iemand dat hier al geprobeerd?

[ Voor 51% gewijzigd door MarcoC op 07-04-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik heb het geprobeerd en helaas kon mijn 11GB abo niet op de Web APN worden gezet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb ook gebeld. Er werd bevestigd dat zo'n APN bestaat, maar dat ze mij niet zomaar over konden zetten. Dan moet er echt een duidelijk probleem zijn. Stom. Dan maar geen 11GB en volgend jaar naar KPN/Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:19
Aaaaaah, ik dacht dat het aan mijn ROM lag! Maar dit klinkt allemaal heel logisch! Heb zelf ook de 11GB-bundel, met af en toe hetzelfde probleem. Paar keer verversen is op den duur wel irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ervaren jullie het probleem alleen via tethering? Of ook op de telefoon zelf? Op mijn iPhone zelf heb ik eigenlijk nooit ergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Ook in de mobiele Chrome browser, gisteravond werd het op m'n PC wel heel erg. Ik heb nu ook een ticket toegewezen gekregen via Facebook.

Ik wil sowieso eigenlijk helemaal geen gekloot aan die webpagina's. Ik dacht na die proxy gewoon "clean" internet te hebben, maar alles word gewoon verkloot zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:53

swv

Bij mij komt het zowel voor op mijn iPhone als tijdens het tetheren met de iPhone. Ik neem aan dat het dataverkeer op dezelfde manier wordt afgehandeld? Stom dat Vodafone zo moeilijk doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
sww89 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:13:
Bij mij komt het zowel voor op mijn iPhone als tijdens het tetheren met de iPhone. Ik neem aan dat het dataverkeer op dezelfde manier wordt afgehandeld? Stom dat Vodafone zo moeilijk doet :/
Ik heb ook maar gewoon vriendelijk verzocht die web APN open te zetten voor mij. Ze hebben dit i.i.g. doorgezet zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-03 23:58
(jarig!)
Ik zie ook steeds vaker 1.1.1.*-adressen voorbijkomen wanneer plaatjes niet willen laden, het is één of andere server van Vodafone die het verkeer onderschept en comprimeert, waarschijnlijk om de hoeveelheid bandbreedte te verminderen om zo alle gebruikers een betere ervaring te bieden.

Het gebeurt alleen bij HTTP-verkeer, versleuteld verkeer (HTTPS) wordt met rust gelaten omdat de VF-proxies dit verkeer niet kunnen lezen. Door zoveel mogelijk sites via HTTPS te laden (de plugin 'HTTPS Everywhere' van de EFF helpt hierbij) ontkom je dus deels aan deze 1.1.1.*-servers.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Sinds gisteravond is het bij mij een heel stuk minder, hoe is het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Zo'n idee kreeg ik ook een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 13:53

swv

Nope, bij mij is het nog steeds aan de orde. Het verschilt wel per sessie. Soms gaat het een tijdje goed en dan weer vaak achter elkaar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-04 04:58
Bij mij gaat het nog steeds niet goed. Ik heb nu toegang tot drie verschillende APN instellingen van Vodafone. Helaas heb ik op elke APN hetzelfde probleem. Erg lastig als je een link van een afbeelding wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Op de Web APN mag het probleem niet voor komen...... Daar wordt namelijk de 1.1.1.* omzeild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
de Web APN nog niet gebruikt. Kan nu gebruik maken van live.vodafone.com, office.vodafone.nl en open.vodafone.nl. Volgens Vf Webcare was het niet mogelijk om mij over te zetten naar de Web APN. Mijn BSW met 500 minuten, Onbeperkt SMS en 11GB zou daar niet geschikt voor zijn. Vodafone kan mij wel overzetten naar een Red abonnement met Onbeperkt bellen/sms'en en 2GB data voor 39,00 euro, maar ik betaal nu 26.80 per maand. Dat is dus geen optie.

[ Voor 23% gewijzigd door Roverhoofdman op 10-04-2014 10:19 . Reden: Meer informatie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Roverhoofdman schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:15:
de Web APN nog niet gebruikt. Kan nu gebruik maken van live.vodafone.com, office.vodafone.nl en open.vodafone.nl. Volgens Vf Webcare was het niet mogelijk om mij over te zetten naar de Web APN. Mijn BSW met 500 minuten, Onbeperkt SMS en 11GB zou daar niet geschikt voor zijn. Vodafone kan mij wel overzetten naar een Red abonnement met Onbeperkt bellen/sms'en en 2GB data voor 39,00 euro, maar ik betaal nu 26.80 per maand. Dat is dus geen optie.
Hier heb ik dus zo'n hekel aan. Wij leveren u een goedkope béta dienst die niet werkt. Wij kunnen u altijd een premium dienst geven tegen een premium prijs :).

Hier overigens nog steeds het probleem overduidelijk aanwezig.

[ Voor 4% gewijzigd door BDHowner op 10-04-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-04 10:45
Hier heb ik ook al ca 6 weken last van!! In het begin van de middag gebeld met de klantenservice kreeg ik een vrouw aan de telefoon, ze heeft me 3g en 4g internet verbinding gereset dit heeft niet geholpen, ze snapte volgens mij ook niet echt wat mijn probleem was. Ik moest een Kruisverbindingstest laten uitvoeren bij een Vodafone winkel (geen zin in omdat me vader met een zakelijke verbinding en een ander toestel hier ook last van heeft). Ik heb net nog een keer gebeld, kreeg ik een meneer aan de telefoon die wist wel waar ik het over had, ook dat er meerdere klachten hierover binnen zijn gekomen.
Helaas kon op mijn RED abonnement de web.vodafone.?? niet aangezet worden maar mijn klacht zou wel behandeld worden.

Ik maak wel zolang een VPN verbinding met thuis kijken of dit helpt...

Misschien een idee dat iedereen belt naar VF en gaat klagen hier over, die meneer aan de telefoon zei dan wordt het wel sneller behandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:25

TMC

Ik heb dit probleem eveneens, inderdaad ook sinds ongeveer halverwege februari (dus ongeveer 6 weken). In elk geval mooi dat iedereen er ongeveer even lang last van lijkt te hebben, dat is weer een gemeenschappelijke factor.

Ik blijf het verder gek vinden dat de verbinding is gelimiteerd op 15/30 terwijl het 30/15 zou moeten zijn. Kan bijna niet anders dan dat er gewoon iets fout zit bij Vodafone. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:59

RnB

Ook ik heb hier een flinke tijd last van, op zeer random momenten.
Wat ik wel gemerkt heb, is dat het niet laden van de pagina's, zich voordoen bij een mast met een relatief lage snelheid (<10Mbps down & up). Op locaties waar ik 25/25 of meer haal, heb ik geen last van niet ladende pagina's. Ik heb geen idee of de lage snelheden en het laadprobleem met elkaar te maken hebben, maar dit is dus wel iets wat me is opgevallen.

Overigens heb ik dit probleem nooit wanneer ik een 3G verbinding actief heb, alleen met 4G. Daarnaast werken applicaties wel goed wanneer het laadprobleem zich voordoet.

Dit op een iPhone 5S in regio Amsterdam, Rotterdam en het treintraject hiertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik heb het alleen op 3g (bij gebrek aan 4g) en moet zeggen dat het al minder voor komt maar niet helemaal weg is. Vooral bij Tweakers en op redirects vanuit de Twitter app komt het nog zo nu en dan voor.

Ik zal weer een keer de sim in de mifi stoppen en kijken of het nog zo frequent voor komt als grofweg een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

3G of 4G maakt geen verschil bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Ook nog even een update 3G of 4G maakt bij mij niks uit en het maakt niks uit waar ik ben thuis of 70 KM van mijn huis vandaan het probleem blijft!
Andere programmas zoals Whatsapp en Teamviewer werken altijd!
Ik heb een Samsung S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:55
Hier ook last van. Zowel overdag als 's nachts is het niet vooruit te branden. Sommige sites werken wel goed en als ik https gebruikt is het supersnel.

Iemand al een werkende oplossing geregeld met VF?

Is het aanpassen van afbeeldingen überhaupt niet een gevalletje schending van net-neutraliteit?
https sites zullen er beter uitzien dan http sites...

[ Voor 27% gewijzigd door TimDJ op 11-04-2014 11:56 ]

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
Ik heb het probleem in ieder geval op 3G, 4G nog niet kunnen testen. Webcare heeft voor mij een ticket aangemaakt en hopelijk lost Vodafone het snel op. Lukt dit niet binnen een redelijke termijn dan vraag ik om een kosteloze ontbinding van mijn contract. Nu geeft Vodafone mij twee oplossingen: 1. Sla de afbeelding op en stuur hem dan door, 2. Verbeter zelf de link van de afbeelding door 1.1.1.x weg te halen. Zelf ga ik voor optie 3: Vodafone blijf van mijn internet af. Als ik wil dat mijn afbeelding gecomprimeerd binnenkomen om data te besparen dan gebruik ik wel een van de vele app's die hiervoor zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 10:29
Ik heb hier ook last van slecht en langzaam ladende pagina's.
Heb ook al een keer contact gehad met Vodafone hierover en men heeft toen mijn simkaart gereset en toen ging het een tijdje beter .
Op mijn vraag of met de web apn kon activeren werd mij verteld dat deze niet meer actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Ik heb gisteravond nog even zitten tetheren om te proberen, ik heb zelfs mijn hele setup herstart zo traag ging het browsen (dat terwijl de rauwe snelheid gewoon prima was met c.a. 8/1 Mbps)...

Nog steeds niet echt iets nieuws van Vodafone doorgekregen na een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
UPDATE: Ook vandaag had ik weer last van slecht ladende sites.
Ik heb vanmorgen VPN aangezet en alle VF problemen waren weg.
Naja niet alle want VPN trekt me accu supersnel leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
misschien een idee om dit ook massaal op http://forum.vodafone.nl/...jna-niet-door/td-p/149105 te melden? dan ziet vodafone het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:20

The Wizard

Moderator Mobile
Is er een site die continue "problemen" geeft? Of een werkwijze wat de 1.1.1.x probleem initieert? Wil nl. even testen of hier het probleem ook optreedt, het is nl. een nieuw abonnement, misschien dat het ergens aan gerelateerd is.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
waar ik extreme veel last mee heb is op Tweakers.net en Hardware.info

Ik zal straks ook even klagen in die VF forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-04 23:27
Neem contact op met 0900-1000140. Issue is nu ook bij hen bekend. Ze zullen een case voor je doorzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
1201 heeft al een ticket aan gemaakt.. is dit het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The Wizard schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:02:
Is er een site die continue "problemen" geeft? Of een werkwijze wat de 1.1.1.x probleem initieert? Wil nl. even testen of hier het probleem ook optreedt, het is nl. een nieuw abonnement, misschien dat het ergens aan gerelateerd is.
2 bekendste op voor mij zijn Tweakers (nieuwe layout) en mobiele site van Nu.nl.

Lijkt er nu ook op dat het dus het probleem ook is van mijn auto PC, waar ik dacht dat het Windows 8 zelf was, is het dus netwerk wat dus gewoon 'stopt'.

Maar wat is nu precies het probleem? Compressie-ding van VF werkt dus gewoon niet goed?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-04 23:27
@kmichael, Is het zelfde inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
SinergyX schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:23:
[...]

2 bekendste op voor mij zijn Tweakers (nieuwe layout) en mobiele site van Nu.nl.

Lijkt er nu ook op dat het dus het probleem ook is van mijn auto PC, waar ik dacht dat het Windows 8 zelf was, is het dus netwerk wat dus gewoon 'stopt'.

Maar wat is nu precies het probleem? Compressie-ding van VF werkt dus gewoon niet goed?
De websites die je bezoekt zijn door Vodafone al gechached zeg maar. Je laad ze bij Vodafone vandaan, maar dat gaat af en toe fout. Buiten het feit dat Vodafone webpagina's dus "nabewerkt" (afbeeldings-URL's kloppen totaal niet meer), is er dus helemaal geen snelheidswinst en staat je browser zelfs te wachten op antwoord van Vodafone.

Al met al: al test je 40 Mbps, het bladeren op internet voelt (of, naja, kan voelen) alsof je inbelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Vandaar dat ik de laatste maanden ook geen afbeelding URLs naar iemand kan Whatsappen, er komt een vage url waar een andere helemaal niks aan heeft... G&#$%@*# :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
kmichael schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:27:
Vandaar dat ik de laatste maanden ook geen afbeelding URLs naar iemand kan Whatsappen, er komt een vage url waar een andere helemaal niks aan heeft... G&#$%@*# :X :(
Ik vraag me of dit altijd al zo was. Zat vroeger die 1.1.1.1-rommel er niet tussen? Kon je vroeger wel de URL van een afbeelding doorsturen?

En is Vodafone de enige provider die dit doet?

[ Voor 5% gewijzigd door MarcoC op 12-04-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik kan mij niet herinneren dat ik verkeerde url's via Whatsapp of iMessage heb gestuurd naar mensen. Ik zal binnenkort even kijken hoe de situatie nu is. Als ik nu wel verkeerde url's krijg, dan doet Vodafone dit sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Met Chrome Browser: (Foto vast houden en openen in nieuwe tab)
Afbeeldingslocatie: http://www.michaelk.tweak.nl/VF/1.png

Met Dolphin Browser:
Afbeeldingslocatie: http://www.michaelk.tweak.nl/VF/2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.michaelk.tweak.nl/VF/3.png

[ Voor 8% gewijzigd door kmichael op 12-04-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

RnB schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:39:
Ik kan mij niet herinneren dat ik verkeerde url's via Whatsapp of iMessage heb gestuurd naar mensen. Ik zal binnenkort even kijken hoe de situatie nu is. Als ik nu wel verkeerde url's krijg, dan doet Vodafone dit sinds kort.
Ik krijg nu dus ook verkeerde url's. Ik kan me niet herinneren dat het eerst zo was. Het moet haast wel dat dit sinds kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Als ik een afbeelding open op nieuw tabblad begint deze idd met http://1.1.1.1/bmi

Toch heb ik liever een 11GB bundel met iets langzamer internet dan terug naar een RED-abo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
maarud schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:02:
Als ik een afbeelding open op nieuw tabblad begint deze idd met http://1.1.1.1/bmi

Toch heb ik liever een 11GB bundel met iets langzamer internet dan terug naar een RED-abo :+
Of een VPN ertussen :).

Nou weet ik zo net nog niet of ik wel 11 GB traag internet wil hoor...

Als dit niet binnen afzienbare tijd gefixt word, dan zal er toch even gepraat moeten worden denk ik...

Eigenlijk vind ik dit geen internet maar "intranet", ik browse nu min of meer op de servers van Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier ook het 1.1.1.x probleem. Ik heb net een nieuwe abbo (Smart), misschien dat het probleem dan misschien niet optreed, maar helaas. Het is echt vervelend. Ik ga ook een klacht indienen bij Vodafone, het is niet echt werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
De afgelopen dagen komt het probleem hier ook weer versterkt terug, tot het irritante aan toe. Ik heb nog geen klacht ingediend maar ben dit wel van plan te gaan doen. De Web APN is voor mij geen optie, want die kunnen ze niet aan krijgen op mijn abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier ook het probleem. Pagina's laden gewoon heel slecht. Als het zo doorgaat is het snel einde Vodafone voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-04 23:33
Hier geen problemen met 2 gb red abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
saharoen schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:10:
Hier geen problemen met 2 gb red abo.
Heb zelf zo een 11 GB bundel, ze zullen het toch niet expres doen denk ik wel eens :X 8)7 Dan ben ik snel over naar Simyo en co...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik denk dat iedereen gewoon over die proxy gaat, onafhankelijk van het type abonnement.

Dus alleen de APN web is proxy vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Het is niet zomaar een proxy maar ze passen daadwerkelijk de html aan. Mag dat überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 08:49
Dat vraag ik me dus ook af. Vanwege netneutraliteit zou je verwachten dat ze geen aanpassingen in de code van een pagina van iemand anders doen...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 10:29
Het is totaal abonnement onafhankelijk.
Heb vandaag bij iemand met een vodafone red super abonnement gekeken die had het niet.
Heb net even bij mijn vrouw gekeken met een BelSmsWeb abbo en die heeft het ook niet.
Heb zelf een bel sms web abbo en ik heb het wel.
Nu heb ik deze vandaag omgezet naar een red abbo en heb het ook nog steeds.

Heb de apn instellingen vergeleken met de telefoon van mijn vrouw daar staat een proxy ingevuld en bij de mijne niet.
Heb dat nu ook ingesteld (zie screenshot) en tot mijn verbazing gaan de plaatjes niet meer via 1.1.1.x servers .
Maar het laden van diversen pagina´s gaat nog niet erg snel hier.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13483718/apn.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13483718/pagina.png

[ Voor 14% gewijzigd door ComTech op 12-04-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Hmm, als ik die proxy invul heb ik helemaal geen internet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
(jarig!)
Mr.CeeJay schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:19:
Dat vraag ik me dus ook af. Vanwege netneutraliteit zou je verwachten dat ze geen aanpassingen in de code van een pagina van iemand anders doen...
Netneutraliteit gaat over het niet mogen verhinderen dat bepaalde diensten (zoals WhatsApp) gebruikt worden, of het verlenen van voorrang aan bepaalde diensten ten nadele van anderen (zoals het voorrang geven aan je eigen Video-On-Demand-dienst en het afknijpen van Netflix).

In dit geval gaat het om een vorm van traffic shaping waarbij de bedoeling is om de netwerkbelasting te verminderen om zo de klanten van een beter product te voorzien, zonder hierbij klanten te benadelen. Voor zover ik weet mag dat wel onder de netneutraliteitwetgeving.

Dat het in de praktijk niet altijd even goed uitpakt (getuige de 'waiting for 1.1.1.*'-berichten) is dan weer jammer, maar dat is waarschijnlijk een fout bij Vodafone. Misschien hebben ze de serverload onderschat toen ze dat spul van ByteMobile wegzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heb Vodafone getweet, ze hebben smc reset gedaan maar het probleem blijft.

Kortom, ik betaal voor een mobiele internetverbinding wat maar de helft van de tijd werkt. Dit wordt waarschijnlijk overstappen zo.

Hier het probleem samen gevat in een screenshot:

https://www.dropbox.com/sc/a13cqw1m0e6lk82/fINmpMhHW4

[ Voor 37% gewijzigd door alwaysleft op 13-04-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:35
Ben het ook eens gaan bekijken en heb ook last van 1.1.1.1 proxy. Heb een BSW 11GB F&F. Zo valt er nog weinig lol te beleven aan die 11GB.

Edit: 4G van KPN even ter vergelijking en die heeft nergens last van.

[ Voor 20% gewijzigd door Untouchablezz20 op 13-04-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Untouchablezz20 schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:39:
Ben het ook eens gaan bekijken en heb ook last van 1.1.1.1 proxy. Heb een BSW 11GB F&F. Zo valt er nog weinig lol te beleven aan die 11GB.

Edit: 4G van KPN even ter vergelijking en die heeft nergens last van.
Hier zelfde abonnement, valt praktisch bijna niet fatsoenlijk meer te internetten. Lijkt wel een naaistreek aan het worden zo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Toen ik net bij FC-Twente (voetbal) was deed internet het gewoon LTE, en dat met ca 27.000 Mensen!!! 8)7 (natuurlijk heeft niet iedereen Vodafone...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Treedt dit probleem alleen op bij de 11GB-abonnementen?

Misschien kan deze poll aan de OP toegevoegd worden:
Poll: Heb jij last van het 1.1.1.x-probleem?
Ja, 11GB-abonnement
Ja, geen 11GB-abonnement
Nee, 11GB-abonnement
Nee, geen 11GB-abonnement
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390267&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 85% gewijzigd door MarcoC op 13-04-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:35
Er schijnt niet echt veel te gebeuren op het Vodafone forum over dit probleem. Heb het idee dat ze niet weten wat ze hiermee aanmoeten. Is er een andere manier om dit bij hun aan te kaarten? Hebben jullie een case laten inschieten? Via twitter of via 1201?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Is er niemand bij Vodafone die verstand van zaken heeft en contact met ons kan opnemen? Het is echt vrij hopeloos. Ik word er helemaal chagrijnig van als Vodafone me voor de zoveelste keer vraagt welk toestel ik heb en welke browser ik gebruik. Op dit moment wil ik gewoon van Vodafone af. Het kan dat er een probleem is, maar dat de klantenservice ons gewoonweg niet serieus neemt is en elke keer doet alsof hun heilige netwerk perfect is en het daar niet aan kan liggen, dat irriteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Ik heb een melding gemaakt via 1201, Ik denk dat de meeste mensen met traag websites laden niet eens verder kijken om het op te lossen, ik zelf heb ook ca 6 weken gewacht!

Ik zat gister nog te denken aan een Poll...

Ik heb deze abonnement:
Red
Kies je looptijd : 1 Jaar
2 GB internetten
30 Mbps downloadsnelheid
onbeperkt minuten bellen
onbeperkt sms'en
Data: 4G

Ik ga denk ik http://www.consuwijzer.nl/ de vraag voor leggen of een provider zo maar een websites mag aanpassen op de manier hoe Vodafone nu bezig is. Dat gebruikers last hebben met haperende verbindingen om websites te laden en dat er weinig meer klopt van bijvoorbeeld foto's/afbeeldingen op sites zoals URLs en compressie over foto's/afbeeldingen.

Waar moet je anders beginnen.. bij Neelie Kroes???

[ Voor 3% gewijzigd door kmichael op 13-04-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik heb Bel SM WEB 2, 11 GB Bundel

Data: 4G.

Ook het probleem, en via Twitter is Vodafone ook nauwelijks te bereiken. Ze doen alsof hun neus bloed en je word niet serieus genomen. Jammer, maar er zijn gewoon geen 11GB bundel alternatieven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:02
Er staat nu op het forum dat er aan gewerkt wordt...
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Marco schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:12:
Er staat nu op het forum dat er aan gewerkt wordt...
Ik ben benieuwd.
Zal wel weer weken duren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Kijk wel uit met die proxy dat die andere zaken niet dwarszit. Met die proxy kon ik voorheen geen NOS-stream bekijken en zelfs totaal niet verbinden naar Outlook.com met de Outlook.com app.

Ik heb zelf vriendelijk aan de klantenservice gevraagd of ik niet een wat "directer" lijntje naar een netwerk afdeling kan krijgen (buiten dit probleem heb ik ook nog andere problemen welke ik meestal erg goed kan onderbouwen), aangezien mijn SIM-kaart al drie keer omgewisseld had kunnen zijn, en ik elke keer het standaard "drukte-riedeltje" krijg. Hier willen ze helaas niet in mee, ik krijg een email-adres van de standaard webcare.

Nu heb ik deze storing al bijna een week geleden gedropt, en enkele dagen terug het web.vodafone.nl verzoek ingediend. Nu geef ik ze nog enkele dagen, maar daarna zal het gesprek wel iets onvriendelijker worden, want er lijkt niet aan een oplossing gedacht te worden.

P.s.: ik heb de openingspost een refresh gegeven en iets professioneler gemaakt, tevens is de poll toegevoegd :).

[ Voor 28% gewijzigd door BDHowner op 13-04-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
je mag mijn plaatjes ook wel gebruiken in de openingspost, dan weten ze wat er bedoeld wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ik ben eigenlijk bang dat het probleem niet bij Vodafone zit, maar bij de 3e partij die de compressie regelt, ByteMobile dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik heb er zelf last van, maar ik heb een abonnement van Sizz met een bundel van 250MB dacht ik. Ik heb er zelf al een tijdje van maar ik wist niet waar het aan lag, nu weet ik het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Laatst online: 12:21
11GB bundel met 4G totaal geen last! Alles werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Marco schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:11:
Ik ben eigenlijk bang dat het probleem niet bij Vodafone zit, maar bij de 3e partij die de compressie regelt, ByteMobile dus.
Hoezo denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Ik denk het ook, gewoon een soort bug in de software o.i.d.

Echter, ik wordt maandelijks gefactureerd door Vodafone, dus zij hebben het maar op te lossen :). Wat mij betreft mogen ze best doorgaan met die proxy hoor, maar zet mij (en andere mensen die gewoon "direct" internet willen) dan ff op op de web-APN over, ik wil sowieso geen gesleutel aan die pagina's...

Ik heb trouwens dit probleem ook gewoon op 2G (kon je wel vanuit gaan, maar heb het nu bevestigd), heb net 2 min. staan wachten tot er weer iets ging laden (er kwam ook geen icoontje in m'n scherm dat mijn netwerk bezig was). Was notabene op het Vodafone forum (niet-HTTPS).

[ Voor 26% gewijzigd door BDHowner op 14-04-2014 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
(jarig!)
Ik denk eigenlijk niet dat het probleem bij de software van ByteMobile zelf ligt, maar dat Vodafone te weinig capaciteit heeft weggezet om vrijwel al het dataverkeer van Vodafone-klanten over die servers te sturen voor compressie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Alex) schreef op maandag 14 april 2014 @ 01:52:
Ik denk eigenlijk niet dat het probleem bij de software van ByteMobile zelf ligt, maar dat Vodafone te weinig capaciteit heeft weggezet om vrijwel al het dataverkeer van Vodafone-klanten over die servers te sturen voor compressie. :)
Dat denk ik ook niet eigenlijk, ik zat net met 2G een mobiele Vodafone site te laden en dat duurde al 2 min. (als in, 2 min. waarin geen activiteit te zien is). Ook midden in de nacht zijn er dus issues. Het lijkt meer een "connection handling" probleem. Alsof de server gewoon even vergeet dat jij op hem zit te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Leuk trouwens, aan de afkorting te zien (BMI) lijkt het dat ze ByteMobile Insight gebruiken, en dat is:
ByteMobile Insight
ByteMobile Insight is een mobiele analytica-oplossing die mobiele netwerkoperators een uitgebreid inzicht biedt in mobiel datagebruik waardoor zij een groter rendement kunnen halen uit de relaties met hun abonnees.
Operators kunnen:
Geld verdienen met data aan derde partijen
Bruikbare marketinginformatie verkrijgen
Superieure zorg bieden aan klanten
Dus..onze data wordt ook verkocht waarschijnlijk :P
Heel kort door de bocht dan, hoeft natuurlijk niet te gebeuren

[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 14-04-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-03 13:40
Ik heb hier ook last van, ik dacht dat het aan mijn rom lag... (officiële Note2 rom)

En het is gewoon erg, mijn phone schakelt tijdens het wachten op Vodafone gewoon terug van H+ naar 3G om energie te besparen... |:(

Toevallig heb ik ook een 1GB + 10GB abbo, maar ik denk niet dat het daar aan ligt, eerder dat mensen met een abbo als dit het eerder opmerken omdat ze powerusers zijn.

Al met al beleef ik zo weinig plezier van mijn Vodafone abbo, ik heb ook het gevoel dat de upload snelheid over de looptijd van mijn abbo verlaagd is en die verhoging die 7 april in zou gaan heb ik ook nog niets van gemerkt. Als ik al niet eens fatsoenlijk kan surfen en de 4G dekking ruk is, waarom zou ik dan nog bij Vodafone blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
maarud schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:14:
Leuk trouwens, aan de afkorting te zien (BMI) lijkt het dat ze ByteMobile Insight gebruiken, en dat is:

[...]
Dus..onze data wordt ook verkocht waarschijnlijk :P
Dat is wel echt heel grof.. beetje bijhouden wat ik op internet doe. Tijd voor VPN. Lost 1.1.1.* probleem op en meer privacy

[ Voor 7% gewijzigd door TimDJ op 14-04-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
Ik ben naar de winkel gestuurd, omdat webcare mij ook niet verder kon helpen. Medewerker in de winkel vond mijn probleem, geen probleem en verwees mij door naar het feedbackformulier. Eerder die week verwees de telefonische klantenservice mij ook al naar het feedbackformulier. Ik ben helemaal klaar met Vodafone en het feedbackformulier. Ik wil gewoon kunnen internetten, zonder tientallen seconde te wachten op sommige websites en zonder aangepaste linkjes. Is het een goed idee om de automatische incasso te laten bevriezen? Zij leveren mij een niet werkende dienst, dus ik wil ze er ook niet voor betalen en misschien luisteren ze dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Roverhoofdman op 14-04-2014 09:34 . Reden: Vraag over betaling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ik heb nu in Dolphin Browser het laden van afbeeldingen maar uitgezet, dan gaat het uiteraard wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik snap dat er veel frustratie is maar om nu meteen de incasso stop te gaan zetten, gaat wel erg ver. Dat is een laatste redmiddel.

Je krijgt veel gezeik over je dak als je dat doet + zoiets doe je pas als je ze de kans hebt gegeven het te fixen binnen een redelijke termijn. Daar mogen ze zich nu over gaan buigen, en dat lijkt misschien te gebeuren getuige het VF forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
maarud schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:53:
Ik snap dat er veel frustratie is maar om nu meteen de incasso stop te gaan zetten, gaat wel erg ver. Dat is een laatste redmiddel.

Je krijgt veel gezeik over je dak als je dat doet + zoiets doe je pas als je ze de kans hebt gegeven het te fixen binnen een redelijke termijn. Daar mogen ze zich nu over gaan buigen, en dat lijkt misschien te gebeuren getuige het VF forum :)
Ze reageren niet eens via webcare en de telefonische klantenservice neemt je ook niet serieus. Ik ga keurig betalen, maar de manier waarop VF dit oplost is heel apart en naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
(jarig!)
Ik heb via Twitter aan Vodafone gemeld dat ik zo nu en dan problemen heb met niet-ladende plaatjes dankzij "1.1.1.1" en gevraagd hoe ik het uit kon zetten. Het antwoord van Vodafone was als volgt:
We hebben die klacht uitgezet bij onze technici. Kun je een DM sturen met je 06nr. Dan hebben we een extra voorbeeld.
Ze weten dus wel degelijk dat er een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
VF lost niks op. Ze zijn veel te druk bezig hun klantenservice te instrueren dat hun netwerk geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Alex) schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:02:
Ik heb via Twitter aan Vodafone gemeld dat ik zo nu en dan problemen heb met niet-ladende plaatjes dankzij "1.1.1.1" en gevraagd hoe ik het uit kon zetten. Het antwoord van Vodafone was als volgt:

[...]

Ze weten dus wel degelijk dat er een probleem is.
Kun je die tweet linken? Dan kan ik er op inhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
(jarig!)
MarcoC schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:03:
[...]

Kun je die tweet linken? Dan kan ik er op inhaken.
Zeker :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Goeie ik ook even ingehaakt ;)

Ik moet zeggen hij is sinds net een stuk sneller. Zou het probleem opgelost zijn?

[ Voor 59% gewijzigd door TimDJ op 14-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
Ik heb voor de volledigheid ook een melding gemaakt bij Consuwijzer, aan de telefoon werd verteld dat deze klacht wordt doorgezet naar de Autoriteit Consument & Markt. Er volgt alleen geen persoonlijke terugkoppeling van dit onderzoek. Hopelijk zet Vodafone vaart achter het oplossen van dit probleem. Misschien moet iedereen hier met het probleem de klacht ook bij Consuwijzer & ACM neerleggen, dan staan wij sterker.

[ Voor 16% gewijzigd door Roverhoofdman op 14-04-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Roverhoofdman schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:49:
Ik heb voor de volledigheid ook een melding gemaakt bij Consuwijzer, aan de telefoon werd verteld dat deze klacht wordt doorgezet naar de Autoriteit Consument & Markt. Er volgt alleen geen persoonlijke terugkoppeling van dit onderzoek. Hopelijk zet Vodafone vaart achter het oplossen van dit probleem. Misschien moet iedereen hier met het probleem de klacht ook bij Consuwijzer & ACM neerleggen, dan staan wij sterker.
Goed bezig. Wil mijn case ook wel toevoegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
TimDJ schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:20:
Goeie ik ook even ingehaakt ;)

Ik moet zeggen hij is sinds net een stuk sneller. Zou het probleem opgelost zijn?
Heb jij mijn snelheid gejat? Hier is hij juist nog trager geworden dan ooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
alwaysleft schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:29:
[...]

Goed bezig. Wil mijn case ook wel toevoegen hoor.
Gewoon bellen en een melding maken van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:47

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Na het lezen van dit topic begrijp ik waarom mijn internet de laatste tijd zoveel problemen gaf. Ik heb ook een BSW-abo met 1GB+10GB data (F&F), met sinds kort de 4G-blox erbij. Binnenkort zal ik ook even een klacht indienen (of het probleem in ieder geval persoonlijk aankaarten); misschien helpt het als we dit met z'n allen doen.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Ik heb vannacht n.a.v. eerder contact met Vodafone een zeer uitgebreide mail met allerlei feedback over het netwerk gestuurd. Hierin stond ook het 1.1.1.* probleem (incl. link naar dit topic) en enkele andere problemen, waaronder het "15 Mbps probleem".

Ik heb ook nogmaals gevraagd of ze desnoods mensen die dit graag willen gewoon op de web-APN over kunnen zetten (met tevens als motivatie dat links niet meer juist zijn).

Ik heb ergens wel zo'n gevoel dat ik al iets serieuzer genomen word (aangezien er echt doorgevraagd word etc.). Ook heb ik nu een onderwerp gebruikt (van Vodafone gekregen) die verwijst naar een vorig bericht op Facebook waarin ik vraag om wat "directer" contact met de netwerkafdeling.

Ik wacht sowieso even een paar dagen af, ik snap ook wel dat ze niet elk verzoek en/of klacht direct ala minuut even voor je aanpassen in de netwerkconfiguratie.

Ik heb wel even op de telefoon van m'n ma gebladerd (Hollandsnieuwe, over Vodafone netwerk) en die heeft i.d.d. (andere APN natuurlijk) geen problemen, plaatjes zijn ook gewoon origineel. Grappig als je beseft dat Hollandsnieuwe de budget-variant van Vodafone is 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-03 13:40
Goed bezig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Idd goed bezig! Ik had een verzoek voor de Web-APN ingediend, maar dat kon niet meer icm mijn 11GB abo. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roverhoofdman
De web-APN konden ze ook op mijn 11GB abonnement niet activeren. Ik heb nog wat cache testen gedraaid en niet alleen afbeeldingen worden gecomprimeerd, ook worden bijna alle websites door de proxy van Vodafone in een cache-geheugen opgeslagen. In mijn situatie was het zelfs zo dat de website in het cache-geheugen van Vodafone bijna 10 minuten niet werd bijgewerkt. Te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb dat web-APN even gemist, hoe zit dat precies?
Wordt mijn internet dan niet via die verschrikkelijke proxy geleid? En hoe kom ik erachter of ik die kan laten activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Web-APN is een 1:1 verbinding, dus zonder compressie en proxies. Deze kan je op verzoek via de helpdesk laten activeren. Bij de 11GB Abo's lukt dit echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 23:16
Jassy schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:53:
Web-APN is een 1:1 verbinding, dus zonder compressie en proxies. Deze kan je op verzoek via de helpdesk laten activeren. Bij de 11GB Abo's lukt dit echter niet.
Bij de 4GB abo's dan "dus" waarschijnlijk ook niet I presume. Nog niet gebeld, word echter wel gestoord van die bizarre time-outs.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Jassy schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:53:
Thanks voor de uitleg.
Ik heb een iPhone Altijd abonnement met 4GB data, maar ik ga het gewoon proberen. Ik krijg ook steeds meer last van deze bug. Alleen snap ik (nog) niet waarom apps er geen last van (lijken?) te hebben. Instagram, Facebook, Twitter, Spotify en meer, laden allemaal instant.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste