Hoppa de update is er!
Ben aan het installeren, erg benieuwd. Kapot lekker spel dit haha!
Ben aan het installeren, erg benieuwd. Kapot lekker spel dit haha!
En dan moet ik iedere keer het spel weer herstarten als er een upgrade of reparatie klaar is, en het opstarten duurt een fucking eeuwigheidjacobras schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:00:
[...]
Je hoeft het spel niet open te hebben staan hé, je reparaties gaan wel virtueel door hoor
Ik wacht gewoon tot de notificatie komt.
Je kan wel overal over klagen. Het is een gratis spel, je kan zooi kopen maar je kan het ook gratis houden en dan moet je ff geduld hebben. En die fucking eeuwigheid valt ook wel mee.FastFred schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:06:
[...]
En dan moet ik iedere keer het spel weer herstarten als er een upgrade of reparatie klaar is, en het opstarten duurt een fucking eeuwigheid
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Dat is niet helemaal waar. Als je gewoon 'afsluit' door via de home knop het spel te verlaten, open je hem ook binnen een seconde weer.FastFred schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:06:
[...]
En dan moet ik iedere keer het spel weer herstarten als er een upgrade of reparatie klaar is, en het opstarten duurt een fucking eeuwigheid
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Hij is idd niet compatible, maar vandaag kreeg ik vanuit de Play store een update melding, en ik kon updaten, en hij is nu ingame aan het updaten.Stormtrooper schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:14:
Pfew, eindelijk de 1.1.5 updaten kunnen vinden voor mijn HOX. Blijf het stom vinden dat EA dat ding niet compatible blijft vinden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Uiteindelijk zal je ze alle 4 moeten kopen, wil je 100% halen. Er zit namelijk van elke auto altijd een showcase in die je alleen met die bewuste auto kan halen.sdk1985 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:45:
Welke auto wordt aangeraden voor de tweede cup? Ik zou nu eventueel de goedkoopste kunnen aanschaffen (Nissan oid).
Komt omdat het spel eindelijk compatible is gezet...Nakebod schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:09:
[...]
Hij is idd niet compatible, maar vandaag kreeg ik vanuit de Play store een update melding, en ik kon updaten, en hij is nu ingame aan het updaten.
Oh wacht, is dat hetStormtrooper schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:20:
[...]
Komt omdat het spel eindelijk compatible is gezet...
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat zou moeten kunnen via de nieuwe cloudopslag.Sleehond schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:58:
Pff jammer dat er geen connectie is tussen RR3 op je ipad en op je android telefoon.
Op de Ipad ben ik behoorlijk ver. Dacht, zet het ook op mijn mobiel (S3) en login met facebook zoals ik op ipad ook heb gedaan, dan kan ik waarschijnlijk zo verder met mijn progress.....
Niet dus, je begin gewoon op 0. Erg jammer dat dit niet met elkaar "geconnect" is. Gemiste kans vind ik.
Je kan in het settings menu handmatig je cloud-save weer ophalen. Dit gaat niet automagisch als je op een nieuwe device speelt.Sleehond schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:58:
Pff jammer dat er geen connectie is tussen RR3 op je ipad en op je android telefoon.
Op de Ipad ben ik behoorlijk ver. Dacht, zet het ook op mijn mobiel (S3) en login met facebook zoals ik op ipad ook heb gedaan, dan kan ik waarschijnlijk zo verder met mijn progress.....
Niet dus, je begin gewoon op 0. Erg jammer dat dit niet met elkaar "geconnect" is. Gemiste kans vind ik.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
[ Voor 26% gewijzigd door Jeroenit op 19-04-2013 15:32 ]
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Helder!Jeroenit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:23:
EDIT: ik lees her en der op forums dat dit inderdaad een "bug" moet zijn.. niets aan te doen voorlopig dus. Het heeft te maken met auto accelerate, dit wordt (onterecht) gezien als een assist.. Zou natuurlijk niet als assist moeten worden gezien in mijn ogen.
O dat wist ik niet! Ik zit op 44% bij de 1e cup en ben 1x de ford showcase tegen gekomen. Leek me alleen een beetje nutteloos om voor 1 race een auto te kopenHwKok schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:42:
[...]
Uiteindelijk zal je ze alle 4 moeten kopen, wil je 100% halen. Er zit namelijk van elke auto altijd een showcase in die je alleen met die bewuste auto kan halen.
Het maakt dus niet echt uit welke je als eerst koopt.
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 23-04-2013 13:54 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 33% gewijzigd door MeltedForest op 25-04-2013 08:23 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Dacide op 25-04-2013 08:46 ]
PSN: Finally_Chris
Het zou daarom ook handig zijn als er in een volgende update in het laadscherm komt te staan welke versie je rijdt (middels een plaatje). Ik wil soms nog weleens geheel de verkeerde kant op gaanMichiel Jansen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:57:
Hehe, ik vind melbourne juist gaaf. Alleen jammer dat de tegenstanders zo langzaam door de eerste chicane gaan. Vaak loop ik er al behoorlijk wat schade op. Al die halve circuitjes van hockenheim, silverstone en suzuka, die vind ik niks. Zit er opeens een bocht waar ie niet hoort en rij ik weer vol in de muur
PSN: Finally_Chris
Ik ben dan ook snel overgestapt naar een andere camerapositie. Die 'over de motorkap' vind ik het prettigst. Die zonder motorkap heeft een te lage positie waardoor je de weg voor je minder goed kan beoordelen en de positie met de hele auto in beeld geeft een minder intuïtieve feedback.Arie- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:48:
Verder is het een nadeel dat op het kleine scherm soms bijzonder weinig te zien is zittende in een auto, de Ford GT bijvoorbeeld is echt een ramp, helemaal als je ook nog eens de motorkap indeukt.
Waarom speel je dit dan in the first placeArie- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:14:
Ik speel race spellen bijna altijd met de camera van binnen in de auto, is (voor mijn gevoel) moeilijker en realistischer, wat de uitdaging in een spel vergroot.
Wat moet ik met die link?Schuey schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:13:
[...]
Waarom speel je dit dan in the first place
www.rfactor.net
Ik heb 'm ook gekocht voor 50 punten. Beetje jammer dat ik de events die ik daarmee unlock al konHwKok schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:08:
Sinds vannacht is ook de Chevrolet Corvette ZR1 toegevoegd!
Ik kon hem kopen voor 50 goud, wat ik ook meteen heb gedaan
[ Voor 91% gewijzigd door Arie- op 03-05-2013 13:26 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Ircghost op 03-05-2013 19:49 ]
Volgens mij is dit altijd al zo geweest. Als mijn banden nog maar nipt in het groen zitten merk ik al snel na een lap dat de grip erg achteruit gaat en als de race gedaan is kan ik dit bevestigend zien doordat de banden helemaal op zijn. Je (ik) merkt het effect dus tijdens de race.CaptJackSparrow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:58:
Ik vraag me trouwens af of je performance daadwerkelijk tijdens een race terugloopt naarmate je meer schade hebt en aan onderhoud toe bent.
Het was mij ook al eerder opgevallen dat Featured Events gewoon een van de bestaande events zijn. Haal je goud bij een featured event, dan heb je ook goud voor dat event in de gewone series. Eerder was het altijd zo, dat de auto die die week in de aanbieding was ook in de featured events zat, en dan was het event volgens mij altijd gelijk aan de showcase voor die specifieke auto in een van de series waar die in voorkomt. Maar dat was vorige week niet zo met die Bugatti. Het klopt wel dat iedereen elke week dezelfde featured event ziet.CaptJackSparrow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:00:
Na afloop leek het dat het gewoon een event was in een van de groepen waar de Veyron deel van uitmaakt. Ik heb geen idee of die daar eerder ook al in zat. Wat zou je anders aan zo'n featured event hebben als je hem al eerder gereden zou kunnen hebben? Ik ging er tenminste van uit dat iedereen deze week dezelfde featured event te zien krijgt. Ik had er nog niet eerder aan deelgenomen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nee nog niet, ik wist niet of dat de moeite waard zou zijn of dat ik beter kan sparen voor de beamer.. heb de amerikaanse power car al wel.CaptJackSparrow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:28:
Is ie van alle upgrades voorzien? En niet elke auto uit een groep zal in staat zijn om optimaal te presteren in die groep. Brake assist op low en de tegenstanders eruit remmen in de bochten is de belangrijkste winst die je kunt boeken.
Heb totaal geen problemen met in app purchases, en heb al een paar keer overwogen om wat te kopen, voor de lol, maar de prijzen voor een aantal muntjes zijn echt te zot wvoor woorden. Daar ga ik dus echt niet aan beginnen. Als de prijzen wat normaler zouden zijn (paar euro voor een auto, ipv tientallen) dan zouden ze volgens mij een stuk meer verdienen aan de game.Brammos85 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:53:
Benieuwd of er ook mensen zijn die daadwerkelijk geld uitgegeven aan deze game? Don't get me wrong, het is een prachtgame, maar als niemand er heel veel geld aan uitgeeft zullen ze ze zo ongetwijfeld niet blijven maken, toch?
PSN: DutchTrickle PVoutput
In het menu rechtsonderin staat een icoontje, daar staan al je stats ergens.[b][message=40209344,noline]Ik zie trouwens nergens hoeveel gold ik in totaal heb verdiend. Ik heb ook behoorlijk wat uitgegeven aan upgrades en de 918rsr voor de volle 150 gekocht. Hopelijk kan ik nog genoeg sparen voor de agera r....
ik klik meestal op je eigen niveau dat je hebt. Heb de game gisteren gedownload en nu een uur en een kwartier gespeeld. Wil eigenlijk een nieuwe auto kopen, maar dat laten de financien nog niet toe. Ben aan het sparen voor een BMW. Maar dat mag de pret niet drukken. In de series die ik nu rij kan ik nog goed vooruitMeltedForest schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:53:
[...]
In het menu rechtsonderin staat een icoontje, daar staan al je stats ergens.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Thanks! Ik zie dat ik al bijna 600 gold heb uitgegeven, ouchMeltedForest schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:53:
[...]
In het menu rechtsonderin staat een icoontje, daar staan al je stats ergens.
Bedankt voor de tip, zal zeker nog van pas komenOverigens nog een tip voor als een bepaalde race echt niet wil lukken: er zit een soort 'loser's bonus' in het spel. Als je een paar keer flink verliest, dan wordt de rest van het veld daarna trager. Dat merk je al als je dezelfde race die maar niet lukt steeds opnieuw doet: opeens win je dan wel, terwijl je niet sneller was dan de vorige keer. Maar je kunt het ook kunstmatig opwekken door even een paar keer achter elkaar laatste te worden in een elimination (kost maar 20 seconden), daarna geldt die loser's bonus voor de eerstvolgende race die je doet.
die brake assists in games zijn meestal slecht en ook bij RR3. hij remt waar het niet nodig is.CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:53:
...
Hij 'rijdt' wel prettig... maar wel een beetje raar. Ik rij gewoonlijk met de brake assist op low en moet dan bij een beetje bocht ook bijremmen maar met deze wagen ontdek ik dat er diverse bochten zijn waarbij ook op low de assist zo veel remt dat ik niet bij hoef te remmen.
Real Racing gaat naar het Midden-Oosten! Race in de schemering op het uitdagende Dubai Autodrome met een gloednieuw assortiment Lexus- en Dodge-wagens.
• Nieuw circuit: Dubai Autodrome. 6 baanindelingen met races overdag en in de schemering
• Nieuwe fabrikant:Lexus
• Nieuwe wagens:Lexus IS-F, Lexus LFA, Dodge Charger RT, Dodge Charger SRT8
• Meer dan 50 nieuwe evenementen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq