[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 2 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-05 21:08
Hoppa de update is er!

Ben aan het installeren, erg benieuwd. Kapot lekker spel dit haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-05 16:48
Is een prima spel maar vanwege het beperkt aantal circuits ben ik sommige banen toch wel beu aan het geraken. Zeker als het 5 laps zijn ofzo.

(heb overigens een focus rs, mustang en mclaren mp4-12c momenteel.)

Hier overigens een artikel over de update
http://www.iphoneclub.nl/...utos-uitdagingen-en-meer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:21
jacobras schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:00:
[...]

:? Je hoeft het spel niet open te hebben staan hé, je reparaties gaan wel virtueel door hoor :) Ik wacht gewoon tot de notificatie komt.
En dan moet ik iedere keer het spel weer herstarten als er een upgrade of reparatie klaar is, en het opstarten duurt een fucking eeuwigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

FastFred schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:06:
[...]

En dan moet ik iedere keer het spel weer herstarten als er een upgrade of reparatie klaar is, en het opstarten duurt een fucking eeuwigheid
Je kan wel overal over klagen. Het is een gratis spel, je kan zooi kopen maar je kan het ook gratis houden en dan moet je ff geduld hebben. En die fucking eeuwigheid valt ook wel mee.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
FastFred schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:06:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Als je gewoon 'afsluit' door via de home knop het spel te verlaten, open je hem ook binnen een seconde weer.
Ach, ik zou ook lekker niks zelf proberen en hier blijven zeuren. ;w

Ik vind het in ieder geval een topspel en ook zonder een euro uit te geven kan je alles bij elkaar sparen! Alleen de weekaanbiedingen zijn me vaak te duur, ik heb nou niet ff een paar ton aan R$ in een oude sok liggen. Het hele idee van kortingen vind ik opzich wel leuk. Zo af en toe krijg je een showcase korting, waar ik dus elke keer geduldig op wacht. Scheelt toch weer 20% aan aankoopwaarde. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zo vanochtend aardig wat races gedaan en wat cash verzameld. Zat na paar races op 75k cash. Direct even allerlei upgrades aangezet van mijn Shelby! Duurt 1,5 uur maar dan is ie ook flink geupgrade!

Wat dat betreft valt het me ook best wel mee hoe snel je toch al wel op 75k cash zit. Even het dubbele doen en je zit op 150k waarmee je volgens mij behoorlijke wagens kunt kopen.

Hopelijk volgen er wel nieuwe tracks, moet zeggen dat ik er graag 2-3 bij zou willen zien komen. Vraag me alleen af wat dat met de grootte van het spel zou gaan doen, ik denk dat met name daarin de vele ruimte zit. We gaan het zien wat EA van plan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Auto's zitten nu wel voldoende in het spel (alhoewel, meer is nagenoeg altijd beter offcourse.. misschien ferrari of aston martin).

Maar extra tracks zou ik echt superfijn vinden.. idd, een stuk of 3-5 is meer dan zat. Ik zou graag willen zien:

Catalunya
Circuit de la Sarthe
Donington Park
Monza
Top gear track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb trouwens iets leuks ontdekt. Als je reparaties én onderhoud moet verrichten en je activeert éérst het onderhoud dat enige tijd vergt dan worden de reparaties die je daarna allemaal aantikt niet direct uitgevoerd maar blijkbaar pas nadat het onderhoud is verricht. Dat betekent dat als je in My Cars die auto gaat bekijken je de schade in volle glorie en detail kunt bekijken. :+

Momenteel R$983.355... op naar de miljoen. :p

Top Gear track lijkt me inderdaad ook wel leuk. Dan moet er natuurlijk wel ook een 'reasonably priced car' categorie bij komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35
Aanbieding van deze week:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot_2013-04-16-11-46-53.png

Ik heb 'm in ieder geval gelijk gekocht, vind hem in twee events de beste keus van de vier, en is nu dus het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Als er nog eens een update komt zou ik het wel handig vinden als ze tijdens het laden van de race even de track lieten zien (al is het maar een alleen een plaatje).
Hockenheim heeft bijv. diverse versies, Short, National, Grand Prix, etc. etc.
Vaak is het de eerste ronde toch even zoeken welke versie je nu weer rijdt en welke bocht er gaat komen. Door middel van een plaatje kan je denk ik al heel snel zien welke versie je voor je kiezen krijgt. En dit zouden ze dan kunnen uitvoeren met de complete track in het lichtgrijs, maar het daadwerkelijke parcours (bijv. Short of National) in helder wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Die Viper zal ik even overwegen.. Zit inmiddels rond de 120.000credits.. dus heb t geld zo bijelkaar.

@hwkok: Goede suggestie mijns inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Pfew, eindelijk de 1.1.5 updaten kunnen vinden voor mijn HOX. Blijf het stom vinden dat EA dat ding niet compatible blijft vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:26
Welke auto wordt aangeraden voor de tweede cup? Ik zou nu eventueel de goedkoopste kunnen aanschaffen (Nissan oid).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Bedoel je de Street Spec Skirmish?
Ik heb deze uitgereden met de BMW Z4 M Coupe. Maar dit is best een tricky bakkie.. Licht op zijn achterwielen. De Z4 sDrive is makkelijker om te berijden. Maar alle 4 de auto's zijn snel genoeg om te kunnen winnen.

Je kunt overigens ook nog een stuk naar beneden scrollen. Daar heb je de Road Car International nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

Nakebod

Nope.

Stormtrooper schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:14:
Pfew, eindelijk de 1.1.5 updaten kunnen vinden voor mijn HOX. Blijf het stom vinden dat EA dat ding niet compatible blijft vinden.
Hij is idd niet compatible, maar vandaag kreeg ik vanuit de Play store een update melding, en ik kon updaten, en hij is nu ingame aan het updaten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
sdk1985 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:45:
Welke auto wordt aangeraden voor de tweede cup? Ik zou nu eventueel de goedkoopste kunnen aanschaffen (Nissan oid).
Uiteindelijk zal je ze alle 4 moeten kopen, wil je 100% halen. Er zit namelijk van elke auto altijd een showcase in die je alleen met die bewuste auto kan halen.
Het maakt dus niet echt uit welke je als eerst koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Nakebod schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:09:
[...]

Hij is idd niet compatible, maar vandaag kreeg ik vanuit de Play store een update melding, en ik kon updaten, en hij is nu ingame aan het updaten.
Komt omdat het spel eindelijk compatible is gezet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pff jammer dat er geen connectie is tussen RR3 op je ipad en op je android telefoon.

Op de Ipad ben ik behoorlijk ver. Dacht, zet het ook op mijn mobiel (S3) en login met facebook zoals ik op ipad ook heb gedaan, dan kan ik waarschijnlijk zo verder met mijn progress.....

Niet dus, je begin gewoon op 0. Erg jammer dat dit niet met elkaar "geconnect" is. Gemiste kans vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

Nakebod

Nope.

Stormtrooper schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:20:
[...]

Komt omdat het spel eindelijk compatible is gezet... :)
Oh wacht, is dat het :)
Ik keek vanmorgen via de website van Play, en daar was mijn telefoon grijs/niet selecteerbaar, en dat kan schijnbaar 2 dingen betekenen :+ Niet compatibel, en al geïnstalleerd. En ja, hij was dus al geïnstalleerd.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Sleehond schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:58:
Pff jammer dat er geen connectie is tussen RR3 op je ipad en op je android telefoon.

Op de Ipad ben ik behoorlijk ver. Dacht, zet het ook op mijn mobiel (S3) en login met facebook zoals ik op ipad ook heb gedaan, dan kan ik waarschijnlijk zo verder met mijn progress.....

Niet dus, je begin gewoon op 0. Erg jammer dat dit niet met elkaar "geconnect" is. Gemiste kans vind ik.
Dat zou moeten kunnen via de nieuwe cloudopslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Sleehond schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:58:

Je kan in het settings menu handmatig je cloud-save weer ophalen. Dit gaat niet automagisch als je op een nieuwe device speelt.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 17:22
ik speel het spel al vanaf het begin zonder hulpmiddelen.. Nu zag ik bij die prestatiepunten die je kunt halen een aantal prestaties , bv doorloop 1 , 25 en 100 evenementen zonder hulpmiddelen. (en ook WIN 1, 25 en 100 races)
Het rare is dat ik alleen de eerste prestatie heb gehaald, dus doorloop/win 1 evenment zonder hulpmiddelen, maar niet die 2 andere (25 en 100 evenementen) Terwijl ik al honderden races heb gespeeld en gewonnen zonder hulpmiddelen. (dus zonder stuur en remhulp en tractiecontrole) . Zou dit een bug zijn of zijn er buiten deze 3 nog andere hulpmiddelen in een ander menu ?

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Wellicht bedoelen ze met 'evenementen' een volledige set aan races... ipv losse races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 17:22
nou dat lijkt me niet aangezien er bij lange na dan geen 100 evenementen zijn. Ik weet zeker dat dit losse races moeten zijn. Je hebt bv ook een trophy doorloop 500 of 1000 evenementen, deze heb ik wel gehaald. Het gaat dus met name om dat "zonder hulpmiddelen" . Ik speel dus altijd zonder hulpmiddelen. Waarom krijg ik die trophy's dan niet vraag ik me af...

EDIT: ik lees her en der op forums dat dit inderdaad een "bug" moet zijn.. niets aan te doen voorlopig dus. Het heeft te maken met auto accelerate, dit wordt (onterecht) gezien als een assist.. Zou natuurlijk niet als assist moeten worden gezien in mijn ogen.

[ Voor 26% gewijzigd door Jeroenit op 19-04-2013 15:32 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

dit spel heb echt dom irritant ai. die je er af beukt en altijd je lap verpest.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Jeroenit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:23:

EDIT: ik lees her en der op forums dat dit inderdaad een "bug" moet zijn.. niets aan te doen voorlopig dus. Het heeft te maken met auto accelerate, dit wordt (onterecht) gezien als een assist.. Zou natuurlijk niet als assist moeten worden gezien in mijn ogen.
Helder!
Overigens heb ik auto accelerate als eerste uitgeschakeld. Beetje controle moet je zelf houden.

Meest ideale vind ik:
Zelf sturen middels kantelen toestel
zelf gassen
zelf remmen

En alle assists uit.. (behalve rem-laag), dat is wel makkelijk als je relaxt wilt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:26
HwKok schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:42:
[...]

Uiteindelijk zal je ze alle 4 moeten kopen, wil je 100% halen. Er zit namelijk van elke auto altijd een showcase in die je alleen met die bewuste auto kan halen.
Het maakt dus niet echt uit welke je als eerst koopt.
O dat wist ik niet! Ik zit op 44% bij de 1e cup en ben 1x de ford showcase tegen gekomen. Leek me alleen een beetje nutteloos om voor 1 race een auto te kopen :+ .

Heb nu 53000 vroeg me af of de 370z nuttig was (nergens het beste in maar kan hem wel betalen). Maar je hoeft natuurlijk niet alle 4 de auto's te upgrade. Wat dat betreft misschien beter meteen de beste kopen?

edit: grr Audi TT besteld krijg ik voor de 2e keer de focus RS showcase -20%. Natuurlijk weer geen geld nu :+ .

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 23-04-2013 13:54 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
Aanbieding deze week:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot_2013-04-24-08-45-54.png

Ik ga hem niet kopen denk ik, hij blinkt in de events waar hij kan deelnemen niet echt uit. Ik spaar wel even door :).

[ Voor 33% gewijzigd door MeltedForest op 25-04-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik had de R8 zelf al gekocht van te voren.

Tot op heden de auto met verreweg de meeste grip... deze plakt echt aan de weg. En remmen dat ie doet... Verder is ie redelijk allround qua snelheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Dacide op 25-04-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
Nieuwe aanbieding:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot_2013-05-01-13-23-54.png

Goede deal als je het mij vraagt, scheelt weer wat Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:22
Ik zit inmiddels op driver level 85 en heb voldoende gold verzameld om de Agera R te kunnen kopen (maar dat doe ik nog niet, even afwachten of ik 'm met korting kan krijgen, zoals de aanbieding hierboven). Wat tips voor mensen die net beginnen:

- belangrijkste tip als het niet lukt om te winnen: schakel internet uit. In de meeste (maar niet alle!) gevallen is winnen makkelijker zonder TSM (time shifted multiplayer). Het grootst is het voordeel bij Endurance-races. Zonder internet zit de eerste plek altijd op ongeveer 10km, met TSM kan dat 30km of zelfs 100km zijn.

- daarop voortbordurend: zonder TSM is Endurance erg eenvoudig, dat lukt ook nog wel met een auto die beschadigd is en/of onderhoud nodig heeft. Altijd handig om een Endurance-race achter de hand te houden voor het moment dat je auto aan onderhoud toe is, dan kun je 'm nog even 'oprijden'.

- in vrijwel alle gevallen is er een ideale start, die vooral bij volle races (22 auto's) belangrijk is. Als je na de eerste bocht niet al het grootste deel (of minimaal de helft) van het veld voorbij bent, dan kun je bij de meeste circuits beter meteen opnieuw beginnen tot je wél de ideale lijn te pakken hebt.

- belangrijk bij het bepalen van de ideale lijn is de wetenschap dat het niet erg is om met een deel van de auto buiten de baan te rijden - zolang je nog 2 wielen op het asfalt hebt, maakt dat voor je snelheid niet zoveel uit. Op veel plekken is het voordelig om de binnenbocht zo half af te snijden zonder dat je daarmee snelheid verliest. Bij beide Suzuka-startposities is dat bijvoorbeeld erg handig.

- de beste auto voor net na het begin: de Ford Shelby GT500. Die zit geloof ik in 4 verschillende series, en bij 3 van de 4 is hij in vergelijking met de andere auto's goed genoeg om met alleen de Shelby al wel tot 75% completion te komen. In de statistieken zie ik dat ik met geen enkele andere auto zoveel races heb gereden als met de Shelby GT500, hoewel ik inmiddels al 30 auto's bezit.

- andere auto's die ik relatief veel gebruik:
*Nissan GT-R Premium (R35), vanwege het enorm snelle optrekken. Bij de eerste bocht ben je soms het hele veld al voorbij en hoef je in principe alleen nog maar te verdedigen.
*SRT Viper GTS, omdat die in zijn series prima presteert, beter dan ruim duurdere concurrenten
*McLaren MP4, omdat hij snel optrekt en voor weinig gold te koop is. Bij mij breekt alleen constant de achterkant uit, waardoor deze auto me wel vaak nogal frustreert. Dat heb ik bij geen enkele andere auto zo sterk.

- upgrades zijn het alleen waard voor auto's waar je veel races mee gaat rijden (zoals het lijstje hierboven). Zeker bij duurdere auto's zijn upgrades gruwelijk duur en leveren ze weinig op. Je kunt met een heel beperkt aantal upgrades de meeste series wel tot 100% krijgen.

- probeer zoveel mogelijk te zorgen dat je auto's alleen koopt als je ze met korting krijgt. Zorg dat je altijd van tevoren weet wanneer er weer een showcase unlocked wordt van een auto die je nog niet hebt en check of je genoeg geld hebt om die auto dan (met de 20% korting) te kopen. Zo niet, dan even concentreren op een andere serie tot je wel genoeg geld hebt. Het is zonde om een korting vrij te spelen waar je vervolgens net geen gebruik van kunt maken. De korting werkt ook op auto's die gold kosten, daar is het nóg belangrijker om ze niet voor de volle prijs te kopen.

- je kunt de assists tijdens de race aan en uit zetten, dat kan heel handig zijn. Bijvoorbeeld: bij de start brake assist uitzetten, om zo bij de eerste bocht jezelf met grote snelheid zijdelings tegen een andere auto te gooien, waardoor je veel verder naar voren uitkomt dan als je low brake assist aan zou hebben staan, en dan alsnog de brake assist aanzetten zodat je minder kans hebt om verderop de bocht uit te vliegen als je het circuit nog niet helemaal onder de knie hebt. Dat gebruik ik vaak bij one-on-one's, waar de andere auto sneller optrekt. Als je er eenmaal voor zit, kun je vaak wel een defensieve lijn rijden, zelfs als de ander sneller is. Maar je moet er wel eerst voor zien te komen.

- Bij een hunter-race op Spa lukte het me maar niet om eerste te worden, zowel met als zonder internet kwam ik niet verder dan de 3e plaats. Tot ik doorkreeg dat je de in te halen auto niet zo clean mogelijk moest inhalen, maar juist volledig van de baan moest rammen. Hij heeft langer nodig dan jij om daar van te herstellen, dus zo won ik het alsnog.

Mocht iemand aanvullingen of verbeteringen hebben, dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Goede tips, ik ga ook maar eens sparen voor die agera. 800 gold zie ik, ouch :). Zelf heb ik anders gespeeld en heb ik wel bijna alle auto's volledig geupgrade. Alleen zo kan ik de tijden rijden die je met tsm nodig hebt om winnen (daar zit toch de uitdaging :P). Ik begin altijd met de banden en ophanging en de remmen. Daarmee rijdt bijvoorbeeld de mp4 al stuk beter. Voor mijn laaste aankopen heb ik vooral naar de grip gekeken en heb ik de 918rsr en audi r8 gekocht (lvl 69 zit ik nu). Deze rijden allebei erg goed. De r8 heb ik inmiddels volledig geupgrade, de 918 op de motor en carrosserie na. In de series waarin ze rijden, kan ik er online alles mee winnen. Het heeft me wel ontzettend veel geld gekost, ik zie dat ik 5,1 miljoen bij elkaar heb gereden, maar heb slechts 11 auto's en 3 ton op de bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
@Anakha: Hoeveel uur speeltijd heb jij inmiddels ? Tot level 85 spelen zal wel even wat tijd in beslag nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
* Anakha mompelt met enig schaamrood op de kaken: 99 uur speeltijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 07:19

CR1691

Hero of Time

Gisteren de Ford Shelby gekocht. Speelt iemand de game ook via Airplay op Apple TV? Hoe zijn de prestaties? Ik weet dat het bij de vorige game nogal haperig verliep bij mij thuis.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
De Ford Shelby is echt een fijne wagen in zijn klasse in het spel. Haal er altijd wel goede prestaties mee.

Gisteren heb ik de Nissan GTR premium aangeschaft, met name vanwege de heerlijke acceleratie van 2,7.

Echter vind ik hem nogal wat log/lomp sturen, er zit weinig souplesse in zeg maar. Maar eens de banden, remmen en ophangingen upgraden, hopelijk heeft dat een positieve bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Moeten die wekelijkse featured events eigenlijk altijd on-line gespeeld worden of kan dat ook off-line?

En het is een leuk spel maar ik wou dat ik dat enige niet echt bestaande circuit in Melbourne eruit kon gooien. Vreselijk rijden tussen die muren door. Ik stel het rijden van events daar echt uit. Jammer. Vast geen toeval dat ik dat alleen heb bij dat enige door de makers van het spel verzonnen circuit.

Ik snap trouwens niet waarom ze bij de eerste update dat automatisch inschuiven van de reparaties uitgeschakeld hebben. Ik vond dat wel zo handig werken.

Ik zit nu op 54,5 uur speeltijd, 11 auto's, level 53 en 29% van de events completed.

Ruim 2,3 miljoen verdiend waarvan nu ruim 1,4 miljoen gespaard in mijn oude sok. :p Total gold 355 waarvan 183 in voorraad. McLaren en paar dagen geleden de Porche Concept ermee gekocht.

Ik speel lang niet elke dag. Sla regelmatig enkele dagen over. Het moet leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik speel het spelletje ook regelmatig op mijn Sensation. Daarop is het wel te spelen, maar super smooth is het niet, ook de spiegel werkt niet (op de iPad van mijn ouders wel). Verder is het een nadeel dat op het kleine scherm soms bijzonder weinig te zien is zittende in een auto, de Ford GT bijvoorbeeld is echt een ramp, helemaal als je ook nog eens de motorkap indeukt. Op de iPad is dat iets beter te doen.
Ik sluit me aan bij de opmerking dat Melbourne inderdaad een ramp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Hehe, ik vind melbourne juist gaaf. Alleen jammer dat de tegenstanders zo langzaam door de eerste chicane gaan. Vaak loop ik er al behoorlijk wat schade op. Al die halve circuitjes van hockenheim, silverstone en suzuka, die vind ik niks. Zit er opeens een bocht waar ie niet hoort en rij ik weer vol in de muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 07:19

CR1691

Hero of Time

Michiel Jansen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:57:
Hehe, ik vind melbourne juist gaaf. Alleen jammer dat de tegenstanders zo langzaam door de eerste chicane gaan. Vaak loop ik er al behoorlijk wat schade op. Al die halve circuitjes van hockenheim, silverstone en suzuka, die vind ik niks. Zit er opeens een bocht waar ie niet hoort en rij ik weer vol in de muur :)
Het zou daarom ook handig zijn als er in een volgende update in het laadscherm komt te staan welke versie je rijdt (middels een plaatje). Ik wil soms nog weleens geheel de verkeerde kant op gaan :+ .

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Arie- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:48:
Verder is het een nadeel dat op het kleine scherm soms bijzonder weinig te zien is zittende in een auto, de Ford GT bijvoorbeeld is echt een ramp, helemaal als je ook nog eens de motorkap indeukt.
Ik ben dan ook snel overgestapt naar een andere camerapositie. Die 'over de motorkap' vind ik het prettigst. Die zonder motorkap heeft een te lage positie waardoor je de weg voor je minder goed kan beoordelen en de positie met de hele auto in beeld geeft een minder intuïtieve feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik speel race spellen bijna altijd met de camera van binnen in de auto, is (voor mijn gevoel) moeilijker en realistischer, wat de uitdaging in een spel vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Zelf gebruik ik de bumpercamera het meeste. Kan ik makkelijk de bochten mee aansnijden en geeft toch wel veel snelheidsgevoel. Qua grip feeback baseer ik me vooral op het geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Sinds vannacht is ook de Chevrolet Corvette ZR1 toegevoegd!
Ik kon hem kopen voor 50 goud, wat ik ook meteen heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:12
Arie- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:14:
Ik speel race spellen bijna altijd met de camera van binnen in de auto, is (voor mijn gevoel) moeilijker en realistischer, wat de uitdaging in een spel vergroot.
Waarom speel je dit dan in the first place :)

www.rfactor.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Schuey schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:13:
[...]

Waarom speel je dit dan in the first place :)

www.rfactor.net
Wat moet ik met die link?
HwKok schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:08:
Sinds vannacht is ook de Chevrolet Corvette ZR1 toegevoegd!
Ik kon hem kopen voor 50 goud, wat ik ook meteen heb gedaan :)
Ik heb 'm ook gekocht voor 50 punten. Beetje jammer dat ik de events die ik daarmee unlock al kon :p.

[ Voor 91% gewijzigd door Arie- op 03-05-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hier nog een redelijke addict:

21/49 auto's in bezit.
Level: 60
Speeltijd: 59 uur
Inkomsten: 3.386.240
Goud verdiend: 558
366/1077 evenementen voltooid
Meest gereden in: BMW Z4 M Coupe (129x gereden)

Meest recente aankopen:
Corvette ZR1
Porsche 918 RSR
Nissan Sumo Power GT GT-R GT1
Viper GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:06

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Zag het laatst bij een vriend op de Ipad, ga het nu ook maar instaleren voor de HOX ben benieuwd :).

---
Speelt lekker soepel hoor! Moet nog wel wennen aan het feit dat er altijd wordt gasgegeven.. vind het maar een beetje onhandig, ga waarschijnlijk over op handmatig gasgeven.

[ Voor 47% gewijzigd door Ircghost op 03-05-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn BMW M3 GTS (denk ik) is 'gestolen'. :(

Ik heb in de Grand Tour (RWD) - Open Revolution in de eerste serie 3 events gereden met winposities en 6% completion alleen... als ik daar nu andere events, of die ik al gedaan heb wil rijden moet ik weer een nieuwe auto kopen. Geen enkele auto is meer "Owned". Nu is het een serie met maar 3 auto's. Dat is toch bij iedereen zo neem ik aan? Of is er een auto verwijderd misschien met een softwareupdate? Heel vreemd allemaal.

Bugje?

Hebben anderen ook al zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
In die serie is de Corvette erbij gekomen. Het waren 3 auto's, nu 4. Ik kan de BMW daar gewoon nog selecteren en mijn 3 gekochte auto's uit die serie zijn nog steeds gekocht. Ik kan je probleem dus niet reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat was hem! Bedankt voor het melden.

Ik had die eerder vandaag gekocht. Daarvoor moest ik even on-line gaan want ik speel gewoonlijk off-line. Ik speelde nu weer off-line en blijkbaar was ie daardoor weer 'vergeten'. Nu ik weer even on-line ben gegaan bij het opstarten kreeg ik weer de melding dat er een nieuwe auto was. Bij bekijken gaf ie aan dat ik hem weer moest kopen maar bij My Cars stond ie toen gelukkig toch weer en ook weer bij die groep.

Phew! Bijna 50 gouden muntjes kwijt. :X

Ik was hem even vergeten omdat ik er nog maar zo weinig mee gereden had voordat hij (duur :() onderhoud nodig had. Aangezien ik drie BMW's heb en die het bekendst leek dacht ik dat die het misschien was maar ik gaf al aan dat ik twijfelde.

Apart. Maar even afwachten wat er de volgende keren gebeurt. We weten nu in elk geval dat dit soort dingen kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vreemd. Telkens als ik off-line opstart is die Corvette weer weg. Ik mag hopen dat dit geen voorbode is van een update die alleen maar wil werken als je on-line bent.

De 'afleveringskosten' (of termijn) van de duurdere auto's zijn trouwens wel stevig. ;) Ze proberen ongeduldige mensen weer van hun met moeite gespaarde muntjes af te helpen. Ik zal nog maar op het kantje aan de Featured Event van de huidige week kunnen deelnemen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zY0rRsdEPjPkGbjjkhPRygNg/full.png

Kan ik weer overnieuw beginnen met sparen. :+ Nu nog maar 10,6 duizend. Praktisch blut. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hehe... ik had een 2 ronden Head to head op Mount Panorama gereden en gewonnen en had net als de rit daarvoor op een ander circuit gezien dat er smalle 'binnendoorweggetjes' zijn. Hier voor de laatste bocht en bij de vorige race een bij de eerste echte bocht. Ik besloot eens wat geks te doen en deed de race opnieuw maar ging toen achteruit rijden naar de bocht en keerde er en reed toen dat binnendoorweggetje op (dat afgezet bleek - die bij dat andere circuit niet). Toen keerde ik weer en reed in de tegengestelde richting het circuit af.

Je krijgt dan een knipperend verkeersbord voor je neus dat je vertelt dat je de verkeerde kant op rijdt maar als je je daar niets van aan trekt kun je het hele circuit vrolijk de andere kant op rijden. De bochten zijn van die kant natuurlijk niet goed gemarkeerd dus het is stukken lastiger. Ik kwam ook twee keer de tegenstander tegen die me tegemoet kwam. :+

Toen ik uiteindelijk de finish in de verkeerde richting over reed kreeg ik zowaar een "Achievement" toegekend. Ik zal niet verklappen hoe die heet. Dat mogen jullie zelf uitvinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
Die achievement heb ik al :+.
En de 'binnendoorweggetjes' waar je het over hebt, zijn dat niet gewoon de pits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo'n dure auto heeft ook wel hele dure upgrades. :p En voor onderhoud is ie ook telkens flink lang uit de circulatie. Remmen duren 2:54 uur. :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FpsqAndWlmKTGF609jFY4aeY/full.jpg

Dat weekevent is trouwens een Head-to-head op Mount Panorama met een andere Bugatti. Die is echter blijkbaar voorzien van wat upgrades (off-line) want op het rechte stuk kachelt die er kalmpjes vandoor en hem weer inhalen is niet echt meer mogelijk. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
Brake assist uit en vol van de baan beuken in de bocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat staat voor vandaag op het programma. :p De tegenstander begint links achter me maar haalt me in tijdens het accelereren naar de eerste bocht. Daar doet ie dan iets geks wat mij eerder een douw geeft als ik buitenom de bocht wil nemen.

Wil ik dus binnendoor kunnen gaan dan moet ik eerst wat afremmen en hem voor laten gaan zodat ik achter hem om de bocht kan afsnijden. Als het me lukt om voor hem te komen zal het wel eens een flinke klus kunnen zijn om hem daar ook te houden aangezien hij een hogere topsnelheid heeft en me op de lange rechte stukken op dat circuit dus vrij makkelijk voorbij kan. Het is lastig om 'het gat' constant dicht te houden.

Het langdurige onderhoud maakt echter dat je niet veel races kunt rijden voordat je er weer uren op moet wachten. Ik zal de wedstrijd denk ik dan ook maar een paar keer afbreken als ik bij die eerste bocht niet vóór weet te komen. Zal ik wel weer dure reparaties moeten uitvoeren zonder dat daar inkomsten tegenover staan als we een beetje 'innig' door die bocht gaan. :+

Laatste dag helaas. Verdwijnt zo'n featured event gewoon weer als je er in gereden hebt of blijft die dan ergens staan zodat je hem net als alle andere events ook later weer kunt rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Wachttijden kun je makkelijk omzeilen:

Zet je gsm op vliegmodus (dus OFF LINE)
zet de datum een dag vooruit... en ga terug naar de game: Hoppa, alle updates klaar, auto's afgeleverd en onderhoud voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had me al afgevraagd of dat zou werken maar het nog niet geprobeerd. En als je de tijd dat weer terugzet als ze gerepareerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
dan is er niks aan het handje... werkt gewoon :)

Wel MOET de gsm op vliegmodus staan (lees: geen actieve internetverbinding). Ik vermoed dat de app via internet de tijdcode checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Wat op Android kan als een race dreigt te mislukken: druk op je home knop, open je "running apps" (home knop een paar seconden vasthouden) en verwijder RR3 uit die lijst. Je vorderingen tijdens een race zijn nu niet opgeslagen. Start RR3 opnieuw en probeer het nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
Jammer dat het opnieuw opstarten zo lang duurt op mijn Galaxy S II. En daarnaast win je altijd wat aan prijsgeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Alleen... als je erg veel schade rijdt en erg achterin eindigt dan heb je zoveel schade- en reparatiekosten dat die wel eens groter zouden kunnen zijn dan je (dan vrij geringe) prijsgeld.

Dit is met name bij de (veel) duurdere auto's het geval.

Ik vraag me trouwens af of je performance daadwerkelijk tijdens een race terugloopt naarmate je meer schade hebt en aan onderhoud toe bent. Ik vraag me ook af of dat bij latere updates geïntroduceerd is of sterker is geworden. Ik kreeg nl. die indruk tijdens met name een paar lange races. Plotseling werd ik weer ingehaald door auto's die ik lang daarvoor al gepasseerd was en ik kon ze toen niet echt meer opnieuw inhalen. Dat zou betekenen dat je vooraf moet weten of een event erg lang is en die dan alleen rijden als je nog flink lange groene balken hebt. Nu kom je er pas achter dat een event lang is als je er aan begonnen bent. Je kunt natuurlijk cancelen maar liefst zou ik van tevoren weten hoe lang een event ongeveer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Volgens mij is het wel zo dat bij endurance races de capaciteiten van je tegenstanders toenemen naarmate je meer kilometers hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
CaptJackSparrow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:58:

Ik vraag me trouwens af of je performance daadwerkelijk tijdens een race terugloopt naarmate je meer schade hebt en aan onderhoud toe bent.
Volgens mij is dit altijd al zo geweest. Als mijn banden nog maar nipt in het groen zitten merk ik al snel na een lap dat de grip erg achteruit gaat en als de race gedaan is kan ik dit bevestigend zien doordat de banden helemaal op zijn. Je (ik) merkt het effect dus tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij de tweede poging lukte het me inderdaad om binnendoor te kruipen en de tegenstander 'subtiel' de bocht uit te drukken. :p

Tot en met het heuvelafwaartse rechte stuk tegen het einde wist ik hem achter me te houden maar daar kroop ie me toch op een gegeven moment links voorbij.

Echter.... kon ik hem toen tijdens het passeren blijkbaar een 'duwtje' geven waardoor hij 'dwars ging' en rechts van de weg af vloog. Very satisfying! :+

Met de koppositie weer in bezit wist ik die tot het einde vast te houden. 8)

Dat enkele ritje was wel voldoende voor 11 reparaties. ;) Na afloop leek het dat het gewoon een event was in een van de groepen waar de Veyron deel van uitmaakt. Ik heb geen idee of die daar eerder ook al in zat. Wat zou je anders aan zo'n featured event hebben als je hem al eerder gereden zou kunnen hebben? Ik ging er tenminste van uit dat iedereen deze week dezelfde featured event te zien krijgt. Ik had er nog niet eerder aan deelgenomen. Ik meen dat ik nog niet eerder een auto had die daarvoor benodigd was.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JysPGJnv2RQRcbucydV4N66n/full.jpg

Dat je een tegenstander van de weg af laat gaan bij zo'n inhaalmanoeuvre heb ik nog niet eerder gezien meen ik. Ik vraag me af of bij de duurdere auto's men wat meer van dergelijke gebeurtenissen geprogrammeerd heeft. Zou op zich niet onredelijk zijn gezien de investering die je moet doen om zo'n auto aan je stal te kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kom maar niet voorbij de rest van de pool van 22 racers met mijn ford focus met de eerste cup van stock races .. ik kom niet verder dan 8e plek. Heeft er iemand nog tips? Ik ga liever niet offline racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is ie van alle upgrades voorzien? En niet elke auto uit een groep zal in staat zijn om optimaal te presteren in die groep. Brake assist op low en de tegenstanders eruit remmen in de bochten is de belangrijkste winst die je kunt boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
CaptJackSparrow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:00:
Na afloop leek het dat het gewoon een event was in een van de groepen waar de Veyron deel van uitmaakt. Ik heb geen idee of die daar eerder ook al in zat. Wat zou je anders aan zo'n featured event hebben als je hem al eerder gereden zou kunnen hebben? Ik ging er tenminste van uit dat iedereen deze week dezelfde featured event te zien krijgt. Ik had er nog niet eerder aan deelgenomen.
Het was mij ook al eerder opgevallen dat Featured Events gewoon een van de bestaande events zijn. Haal je goud bij een featured event, dan heb je ook goud voor dat event in de gewone series. Eerder was het altijd zo, dat de auto die die week in de aanbieding was ook in de featured events zat, en dan was het event volgens mij altijd gelijk aan de showcase voor die specifieke auto in een van de series waar die in voorkomt. Maar dat was vorige week niet zo met die Bugatti. Het klopt wel dat iedereen elke week dezelfde featured event ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 17:30

Oxigeon

En zo is dat!

Shit, was net eens eventjes wat reviews aan het lezen van deze game omdat ik RR2 altijd heb gespeeld. Dacht eens eventjes kijken wat hij kost en of hij lekker speelt. Schijnt deze game gratis en voor niets te zijn. Ga straks als ik thuis ben meteen de game downloaden en aan de gang. Tot vanavond op het circuit :D

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

CaptJackSparrow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:28:
Is ie van alle upgrades voorzien? En niet elke auto uit een groep zal in staat zijn om optimaal te presteren in die groep. Brake assist op low en de tegenstanders eruit remmen in de bochten is de belangrijkste winst die je kunt boeken.
Nee nog niet, ik wist niet of dat de moeite waard zou zijn of dat ik beter kan sparen voor de beamer.. heb de amerikaanse power car al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De upgrades van de Focus zijn niet zo duur en daarmee maak je er een hele leuke auto van. Zonder upgrades zijn bepaalde events gewoon niet te winnen omdat de topsnelheid of de acceleratie te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Mijn advies zou zijn om door te sparen voor de beste auto in de serie. Als je de serie ooit tot 100% wilt krijgen, heb je die duurdere auto toch nodig en dan is het kostenefficiënter om die meteen te kopen, in plaats van dat geld uitgeven om de Focus net zo goed te maken als die duurdere auto al zonder upgrades is. Bij de eerste serie is de beste auto uit mijn hoofd inderdaad een BMW.
De Focus heeft bij mij wel een paar upgrades gekregen, maar daar heb ik achteraf spijt van. Dat geld had efficiënter besteed kunnen worden, bijvoorbeeld aan upgrades van die BMW, die ik wel vrijwel geheel geüpgraded heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
Upgraden doe ik sowieso niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:51
Benieuwd of er ook mensen zijn die daadwerkelijk geld uitgegeven aan deze game? Don't get me wrong, het is een prachtgame, maar als niemand er heel veel geld aan uitgeeft zullen ze ze zo ongetwijfeld niet blijven maken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17
Brammos85 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:53:
Benieuwd of er ook mensen zijn die daadwerkelijk geld uitgegeven aan deze game? Don't get me wrong, het is een prachtgame, maar als niemand er heel veel geld aan uitgeeft zullen ze ze zo ongetwijfeld niet blijven maken, toch?
Heb totaal geen problemen met in app purchases, en heb al een paar keer overwogen om wat te kopen, voor de lol, maar de prijzen voor een aantal muntjes zijn echt te zot wvoor woorden. Daar ga ik dus echt niet aan beginnen. Als de prijzen wat normaler zouden zijn (paar euro voor een auto, ipv tientallen) dan zouden ze volgens mij een stuk meer verdienen aan de game.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Overigens kwam ik Google Play: Real Racing 3 Graphics zojuist in de market tegen. Bij mij maakt het geen verschil, waarschijnlijk draait mijn Sensation al op de laagst mogelijke kwaliteit. Misschien heeft iemand van jullie er wat aan om wat extra FPS te krijgen, of juist om de spiegels aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Ik zal geen geld gaan uitgeven. Maar ik heb inmiddels al ruim 1150 gold gespaard (waarvan nog 900 over), dus je kunt in principe alle auto's die gold kosten ook wel kopen zonder echte euro's uit te geven. Zodra je de truc met het verzetten van de tijd kent (hartelijk dank aan Dacide voor die tip!) hoef je zelfs als ongeduldig typje daar ook geen gold meer voor in te zetten en als je beseft dat upgrades te duur zijn voor wat ze opleveren, kom je ook niet bij de laatste tier aan upgrades die gold kost.

Je bent alleen wel verdomd lang bezig als je echt alle auto's zou willen kopen, want de meest lucratieve race die ik tot nu toe heb gevonden is een One-on-one met de Audi R8 LMS Ultra op Melbourne die ik per definitie win met weinig of geen schade, ongeveer 2 minuut en 55 seconden kost en 7600 R$ oplevert. Je bent ook wat tijd kwijt met laadtijden etc., dus laten we voor het makkelijke rekenen uitgaan van 7500 R$ per 3,33 minuten, waarvan je grofweg eens in de 6 races het bedrag dat je wint kwijt bent aan onderhoud en reparaties. Dan verdien je dus in 20 minuten netto 5x R$ 7500 = R$ 37.500. Als je een uur lang constant hetzelfde rondje rijdt (niet bijster spannend) kun je per uur dus ruim een ton verdienen. Dan moet je voor de aanschaf van de duurste auto's (R$ 2.000.000 geloof ik?) dus 20 uur lang zo efficiënt mogelijk spelen. Dat is het me echt niet waard. (Waarschijnlijk kan het sparen wel sneller als je tegen vrienden speelt, weet niet hoeveel dat oplevert want heb geen vrienden die dit spel spelen). Grinden om het grinden ga ik niet doen, het moet wel leuk blijven.

Wat betreft de duurdere auto's ga ik daarom voorlopig alleen de Pagani Huayra kopen (zit nu op 9 ton spaargeld, dus ben bijna bij het aanschafbedrag minus 20% showcase-korting), die moet in zijn beide series een heel eind kunnen komen. De andere auto's in beide series laat ik dan waarschijnlijk schieten, behalve de Porsche 918 Spyder die ik al heb. En met mijn 900+ gold ga ik de Agera R (800 gold) kopen, zodra die met een showcase-korting voorbij komt. Daar ben ik wel weer een tijdje zoet mee, tegen die tijd zie ik wel of ik alweer genoeg R$ heb om nog eens een dure auto aan te schaffen, of dat het spel de mottenballen ingaat tot ze nieuwe tracks/auto's toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
Weer goede info Anakha! Ik heb ook je advies gevolgd en paar auto's gekocht met de 20% showcase korting. Al is het tijdrovend, ik wil uiteindelijk toch alle auto's om de series tot 100% uit te kunnen rijden. Helaas kan ik al behoorlijk wat auto's niet meer met korting kopen omdat ik de showcases al heb vrijgespeeld. Gelukkig was je tip net op tijd voor voor de duurdere auto's. Ik heb ook wat offline geoefend. Vooral aan het begin van de series is offline idd makkelijker en kon ik met de goedkoopste auto al bij de showcases komen om de duurdere met korting te kunnen kopen.

Ik zie trouwens nergens hoeveel gold ik in totaal heb verdiend. Ik heb ook behoorlijk wat uitgegeven aan upgrades en de 918rsr voor de volle 150 gekocht. Hopelijk kan ik nog genoeg sparen voor de agera r....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
[b][message=40209344,noline]Ik zie trouwens nergens hoeveel gold ik in totaal heb verdiend. Ik heb ook behoorlijk wat uitgegeven aan upgrades en de 918rsr voor de volle 150 gekocht. Hopelijk kan ik nog genoeg sparen voor de agera r....
In het menu rechtsonderin staat een icoontje, daar staan al je stats ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Op de vraag of er mensen zijn die geld uitgeven aan de game.

Ik heb wel een paar keer iets gekocht.
1x een pakketje met alle klassen (porsche gt3 cup, audi r8 v10, dodge challenger srt8)
1x losse aanschaf van R$ (voor 4,49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 17:30

Oxigeon

En zo is dat!

MeltedForest schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:53:
[...]

ik klik meestal op je eigen niveau dat je hebt. Heb de game gisteren gedownload en nu een uur en een kwartier gespeeld. Wil eigenlijk een nieuwe auto kopen, maar dat laten de financien nog niet toe. Ben aan het sparen voor een BMW. Maar dat mag de pret niet drukken. In de series die ik nu rij kan ik nog goed vooruit

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
MeltedForest schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:53:
[...]

Thanks! Ik zie dat ik al bijna 600 gold heb uitgegeven, ouch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik wou jullie deze trouwens nog even niet onthouden. ;)

Een paar dagen geleden had ik een onkarakteristieke trage start bij een drag-race. Ik weet niet meer of het een niet geregistreerde eerste tikje op het scherm was of iets anders maar ik begon vanuit een lelijke achterstand. :X

Zoals jullie kunnen zien won ik de race toch :*) met de allersmalste marge die je in dit spel kunt hebben. 8) Ik had de app voor het maken van screencaptures niet actief op dat moment dus moest het even vereeuwigen met de camera van mijn andere tablet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MrIzblcw6iMHJ5dRJMAFPs5g/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Lekker close :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Zo, ik vind het voorlopig mooi geweest. Net driver level 100 behaald, met een tekst die begint met 'you're the greatest driver of all time'. Dat lijkt me een goed moment om even aan de zijlijn te gaan staan.

Ik heb 38 van de 49 auto's, 1212 gold coins op voorraad, 20 series op 100%, 3 series op 75%, 3 series op 25% en 3 series waaraan ik nog niet begonnen ben. Dat alles na 132 uur speeltijd.

Ik wil de Agera R (800 coins) en Zonda R (400 coins) nog wel een keertje proberen en ik heb op zich genoeg coins om beide aan te schaffen, maar vind ze te duur. Als die als weekly showcase afgeprijsd voorbijkomen, dan mogen ze mee naar huis. Tot dat moment is het even klaar.

Overigens nog een tip voor als een bepaalde race echt niet wil lukken: er zit een soort 'loser's bonus' in het spel. Als je een paar keer flink verliest, dan wordt de rest van het veld daarna trager. Dat merk je al als je dezelfde race die maar niet lukt steeds opnieuw doet: opeens win je dan wel, terwijl je niet sneller was dan de vorige keer. Maar je kunt het ook kunstmatig opwekken door even een paar keer achter elkaar laatste te worden in een elimination (kost maar 20 seconden), daarna geldt die loser's bonus voor de eerstvolgende race die je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Overigens nog een tip voor als een bepaalde race echt niet wil lukken: er zit een soort 'loser's bonus' in het spel. Als je een paar keer flink verliest, dan wordt de rest van het veld daarna trager. Dat merk je al als je dezelfde race die maar niet lukt steeds opnieuw doet: opeens win je dan wel, terwijl je niet sneller was dan de vorige keer. Maar je kunt het ook kunstmatig opwekken door even een paar keer achter elkaar laatste te worden in een elimination (kost maar 20 seconden), daarna geldt die loser's bonus voor de eerstvolgende race die je doet.
Bedankt voor de tip, zal zeker nog van pas komen :)

Zelf ben ik nog niet zo ver gevorderd maar begin het toch al beu te geraken na iets van 38u erin gestoken te hebben en een driver level van 52. Mijn meest gebruikte auto's zijn overigens de Focus, Mustang, Audi TT en de Porsche GT3 RS, allen stevig getuned.

Hoop dat er snel wat nieuwe content komt in de vorm van nieuwe circuits en types evenementen. Nieuwe wagens zijn mooi meegenomen maar niet cruciaal voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik moet zeggen dat ik betwijfel of er spellen zijn die ik zoveel uur gespeeld heb als deze. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JssOyr6NJOa7nosLnfdtoM4N/full.jpg

Ik twijfel dan ook aan de wijsheid om het alleen maar free-to-play aan te bieden met (veel te dure) in-app aankopen van muntjes.

Ik zou best een paar euro willen betalen voor dit spel maar dan zonder verdere noodzaak voor extra kosten. Zoals ze het nu doen verdienen ze helemaal niets aan wat ik vermoed dat wel eens het overgrote deel van de gebruikers zou kunnen zijn.

Ik heb trouwens gemerkt dat ik het spel niet hoef af te sluiten en opnieuw te starten om de reparaties door vooruitzetten van de datum meteen te laten plaatsvinden. Gewoon via de recente applicatielijst naar de settings springen en ook weer terug naar RR3 die gewoon op de achtergrond doordraait. Nog een tweede keer om de datum gelijk voor de goede orde weer terug te zetten naar de correcte dag en racen maar weer. :)

Ik heb nog even genoeg kunnen sparen om dit weekeinde de Zonda met 50% korting te kunnen kopen. Dat tikt met die prijs tenminste lekker aan. :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Cjl1D0Vt3A1HsL8VKvUL33nc/full.jpg

Lekker wegklevertje. 8)

Beetje jammer dat ie in wat gedistingeerd grijs is geleverd. :+ Bij deze kost een spuitbeurtje gelijk 11 muntjes. Voorlopig spaar ik die nog voor het kopen van auto's. De Porsche 918 RSR Concept laatst ook met 35% korting voor 98 muntjes gekocht i.p.v. 150. Ook wel een lekker rijdende bolide. :)

Met 15 auto's heb ik voorlopig nog genoeg events die ik kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Momenteel is de Mclaren goedkoper te verkrijgen (20% actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Binnenkort komt er weer een nieuwe uitbreiding: Dubai pakket.. dus het Duibai circuit.. nieuwe events.. en blijkbaar ook nieuwe auto's.

Yes, eindelijk een nieuw circuit erbij.

Hoop dat het circuit van Barcelona/Catalunya er ook ooit bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De Nürburgring, inclusief Nordschleife en evt. oudere varianten zou ook wel apart zijn. :p Momenteel een beetje failliet en te koop dus als iemand nog iets van honderdzoveel miljoen heeft slingeren en eens wat anders wil doen. ;)

Het zou leuk zijn als er ook een 'training' mode zou komen waarbij je op de circuits zou kunnen oefenen zonder punten te halen of schade/onderhoud te moeten repareren zodat je flink kunt experimenteren met assists uit en verschillende stuurmethoden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/InH4K5TzSgU0IJ9gcqWU96vo/full.jpg

Die McLaren was afgelopen week in de aanbieding (en ik had daar even een screengrabje van gemaakt) en zal trouwens door velen die het spel al een tijdje spelen allang gekocht zijn gezien de zeer haalbare prijs als je je muntjes tenminste opspaart en niet over de balk gooit, maar is dat ondertussen niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2ZPLxZlt2CJXvKsO9sCzXFAa/full.jpg

Was wel een fris kleurtje. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lW5DDM0kZLcca0JAbwig6z3B/full.jpg

Lijkt niet op de echte kleur in het spel. Zelfs met digitale 'producten' kan men het niet nalaten om marketingtrucjes te gebruiken om het nog wat fraaier te doen lijken. Maak dan het digitale product net zo zou ik denken.

Momenteel is deze in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H3B55DsXTRxZvrrvoGv1bQpg/full.jpg

50% korting is wel weer verleidelijk. :9

Yup... de verleiding was te groot. :+ Levert tenminste meteen ook weer twee nieuwe groepen op.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4qVLNM9uK7YVd4m31crmC7zt/full.jpg

Ik heb ondertussen weer ruim 400 muntjes te spenderen en zou nog een tweede Zonda voor 400 kunnen kopen maar zit eigenlijk te wachten tot ze weer een leuke kortingsaanbieding doen. De Koenigsegg van 800 voor.... bijv. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Gave bak die Lambo.. ik heb helaas de credits niet op dit moment. Mijn volgende (tactische) aankoop is de Porsche RS... als ik die heb kan ik weer 2 serieus volledig afronden op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Och... ik heb er gisteren al weer 134.000 bij gespaard (53% in de Mid-Engine Exotics). Die aanbieding loopt nog 5 dagen neem ik aan. Net zo lang als het Featured Event. Je hebt dus tijd zat om die drie ton bij elkaar te rijden.

Hij 'rijdt' wel prettig... maar wel een beetje raar. Ik rij gewoonlijk met de brake assist op low en moet dan bij een beetje bocht ook bijremmen maar met deze wagen ontdek ik dat er diverse bochten zijn waarbij ook op low de assist zo veel remt dat ik niet bij hoef te remmen. :? Het duurde een tijdje voordat ik dit begon te ontdekken en alle bochten waarbij je nodeloos bijremt doet je achterstand onnodig groter worden. Ook de 1,23g verklaart onvoldoende waarom dit zo zou zijn. Daardoor kun je wel sneller door bochten maar dit verschijnsel is toch anders vind ik.

Misschien een bugje in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:08
is het al meer mensen op gevallen dat er 2 logo's van evenementen zijn omgedraaid. " globlal production pursuit" en de "modern sports classsics". is het misschien een idee om een aantal facebook gevens uit te wissellen zodat je makkelijk veel mensen kunt winnen en dus bakken extra verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:08
CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:53:
...
Hij 'rijdt' wel prettig... maar wel een beetje raar. Ik rij gewoonlijk met de brake assist op low en moet dan bij een beetje bocht ook bijremmen maar met deze wagen ontdek ik dat er diverse bochten zijn waarbij ook op low de assist zo veel remt dat ik niet bij hoef te remmen. :?
die brake assists in games zijn meestal slecht en ook bij RR3. hij remt waar het niet nodig is.
hantmatig gas geven is ook ideaal want je kan de auto's dan laten rollen door geen gas te geven of te remmen. hierdoor kun je snelle door bochten. en bij de speedway cirkel is dit helemaal nodig zodat je veel sneller over de baan vliegt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik ben over het algemeen best tevreden over de brake assist. Wat het wel minder voorspelbaar maakt is als tijdens de race door 'schade' bepaalde eigenschappen van de auto verslechteren zoals remvertraging en bochtvastheid door afname van je 'grip' (g-waarde). Daardoor kun je bijv. plotseling uit bochten vliegen waar dat anders niet zou gebeuren wat de situatie alleen maar weer verergert. ;(

Daarom is het ook zo frustrerend dat je altijd achteraan begint. Je moet vrij snel proberen de massa voorbij te komen en daarbij loop je makkelijk schade op die je prestaties soms zó kunnen verminderen dat winnen onmogelijk is geworden. Dat nadeel hebben de auto's die voorin starten niet. :(

Ook gebeurt dat soms omdat een achterligger even bij je naar binnen rijdt. :p Ik heb wel gehad dat mijn auto toen prompt een tikkend geluid begon te maken en merkbaar slechter reed. Stelletje wegpiraten! :+

Die tikken van achteren had ik gisteren met de Lambo onevenredig veel bij de Speedway. Gecombineerd met auto's die vlak voor je, net als je ze wilt passeren pal voor je schieten zodat je daar tegenaan rijdt en prompt schade/prestatievermindering hebt lukte het me herhaaldelijk niet om een fatsoenlijke plaats te halen. Ik zal er mogelijk een paar dure upgrades tegenaan moeten smijten om de prestaties zo ver op te krikken dat die bende geen tikkertje meer met me kan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind het zo vervelend dat in veel racegames die lui altijd als een stel half tamme oma's rijdt, onredelijk hard remmen en rare bochten maken. Heb jij net een lekker tempo in de slipstream is je hele momentum weg door hen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
RR3 heeft geen slipstream en het is uitstekend te voorspellen hoe de tegenstanders de bocht aanremmen en aansnijden als je een circuit een paar keer gereden hebt. Je opmerkingen begrijp ik in dit topic dan ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Misschien is het gebruik van het woord slipstream wat onhandig, ik bedoel meer dat je lekker in de groep rijdt en dicht achter elkaar.
Jij zegt dat je uitstekend kan inschatten wanneer ze beginnen te remmen, je kunt het misschien wel inschatten omdat ze het vaak op dezelfde punten doen, het zijn echter geen logische punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
De nieuwe update is er! Nieuwe track, nieuwe events en wat nieuwe auto's van Lexus.
Real Racing gaat naar het Midden-Oosten! Race in de schemering op het uitdagende Dubai Autodrome met een gloednieuw assortiment Lexus- en Dodge-wagens.
• Nieuw circuit: Dubai Autodrome. 6 baanindelingen met races overdag en in de schemering
• Nieuwe fabrikant:Lexus
• Nieuwe wagens:Lexus IS-F, Lexus LFA, Dodge Charger RT, Dodge Charger SRT8
• Meer dan 50 nieuwe evenementen.
Pagina: 1 2 ... 65 Laatste