[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 95 Laatste
Acties:
  • 271.709 views

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Battlefield 4 topic

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-zr0ylpdj0a4/UJYkhXie3EI/AAAAAAAAA18/U1cpe0YArzs/s1600/Battlefield+4.jpeg
Introductie
Battlefield 4 is de opvolger van Battlefield 3 en tevens ook de eerste Battlefield game waar een game uit de main franchise meteen wordt opgevolgd door een andere game uit de main franchise. Tot dusver waren er altijd spinoff games tussen de genummerde delen. Battlefield 4 is de negende game in de serie. Battlefield 4 volgt op de bestverkopende Battlefield tot nu toe met meer dan 15 miljoen kopieën verkocht. Battlefield 3 was de eerste main franchise Battlefield die zowel uitkwam voor de PC als de consoles van respectievelijk Microsoft en Sony.

Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Publisher: Electronic Arts
Platforms: PC
PS3/PS4
XBOX360/XBOX One
Genre: First Person Shooter (FPS)
Engine: Frostbite 3
Officiële website: http://www.battlefield.com/battlefield-4
Release: 29/31 oktober 2013
Wat we weten
Verder is er bekend gemaakt dat er een beta zal volgen voor Battlefield 4. De closed beta zal op 1 oktober beginnen en is open voor BF3 premium bezitters, bezitters van MoH Warfighter limited edition of mensen die Battlefield 4 hebben pre-ordered. De open beta voor iedereen zal op 4 oktober beginnen.
De PC versie van de game wederom met battlelog opgestart moeten worden.
Commander is officieel aangekondigd en de spelerscap blijft op 64 spelers staan. Squads gaan van 4 naar 5 man per squad.
Verder zijn de gamemodes ook bekent. Het zijn:
  • Team Deathmatch
  • Squad Deathmatch
  • Rush
  • Conquest Domination
  • Conquest
  • Defuse
  • Obliteration
De XBOX360 en PS3 versies zullen net zoals Battlefield 3 maar 24 spelers ondersteunen samen met een framecap op 30 frames per seconde en een maximale resolutie van 1280x720p. De PS4 en XBOX One versies zullen wel 64 spelers ondersteunden en ook op 60 frames per seconden draaien. Er wordt nog gekeken naar de resolutie door DICE. Op het moment gaat het om 1280x720p.

Voor de PC zijn de system specs ook bekent:
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
FAQ:
Aangezien de laatste tijd er steeds weer dezelfde vragen worden gesteld het topic heb ik even een FAQ gemaakt. ;)

BF4 specs?
Specs staan boven je...
Lezen mensen. ;)

Beta/Demo?
Op 1 oktober 2013 begint de closed beta van BF4. Deze zal voor Xbox360, PS3 en PC beschikbaar zijn. Op 4 oktober begint de open beta. De beta map zal Siege of Shanghai zijn en de gamemodes zullen Conquest en Domination zijn. Verdiende XP en rangen in de beta kan je overdragen naar de release.

Pre-order?
Als je wilt pre-orderen dan heb je mogelijkheden. Je kan voor het doosje + dvd gaan. Bij Wehkamp is de game redelijk goedkoop en bij Bol.com is die ook niet duur met €45 op het moment van schrijven. Hou alleen wel rekening dat Wehkamp/bol.com geen garantie bied voor de game op release. Zeer waarschijnlijk wordt de game om 24:00 unlocked en als je geen dvd hebt dan kan je niet meteen spelen.

Als je perse wil spelen op release dan moet je via Origin pre-orderen. Dat is de enige 100% zekerheid die er is. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan kan je een pre-order doen bij een keyshop. Het kan alleen zo zijn dat deze winkels de keys na de release uitgeven dus je hebt geen garantie. Een andere factor is dat je alleen bij Origin een BF4 beta key krijgt. Als je er nog geen hebt dan is dit je kans.

Je kan natuurlijk ook naar de winkel lopen/fietsen/rijden als de game uit is. ;)

BF4 + Premium?
Voor zover bekent is er op het moment geen combinatieversie die wordt aangeboden door EA. Zowel BF4 als BF4 Premium zijn al te verkrijgen in de Origin store en winkels. Of en wanneer er een bundel komt kan alleen EA je vertellen en ik heb mijn twijfels of ze je dat gaan vertellen. :+
E3
Tijdens E3 werden de eerste MP beelden vrijgegeven samen met een livestream van BF4 MP. De map waarop gespeeld werd was Siege of Shanghai welke zich afspeelt in downtown Shanghai. Een nieuwe toevoeging aan BF4 kan je meteen aanschouwen omdat je nu voor het eerst grote gebouwen kan opblazen. Tot dusver kon je wel wat kleine gebouwen opblazen maar nu kan je een wolkenkrabber vernietigen door de steunpilaren op te blazen. Verder zijn er veel nieuwe details bijgekomen in de game. Een voorbeeld is dat op een auto springen het alarm van een auto af laat gaan. Je kan ook hekken of poortjes sluiten of generatoren uitschakelen waardoor in gebouwen het licht uit gaat.
Gamescom:
Bij Gamescom in Duitsland zijn er opnieuw beelden vrijgegeven van BF4. Het gaat hier als eerste om Battlefield 4 premium. Net zoals bij Battlefied 3 komt er bij Battlefield 4 een bundelpakket voor uitbreidingen. Het was al bekent dat het tweede pakket vier mappen uit Battlefield 3 zou bevatten en deze zijn ook bekent gemaakt. Dit zijn:
Operation Firestorm.
Caspian Border.
Gulf of Oman.
Operation Metro.

Verder werd er meer Levolution getoond zoals een doorbrekende dam of een destroyer die in een eiland slaat.
Classes
All classes:
Primary all classes: PDW's, Shotguns, Carbines and DMR's.
Secondary: A selection of pistols and revolvers.
Gadget slots 1 and 2: You can pick two items of your respective class.
Melee: A selection of knives.
Grenades: A large selection of grenades. M67 grenade, M84 Flashbang grenade, M34 Incendiary grenade.
Field upgrades (previous perks that are now player binded and unlock via ingame points)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TysaTYje310TS8aPsPCwTIuM/full.jpg

Secondary:
Pistols/revolvers:

• P226
• M9
• QSZ-92
• SHORTY 12G
• G18
• FN57
• 93R
• CZ-75
• .44 MAGNUM
• COMPACT 45
• M412 REX

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QmxC1exz3kM9LNlwKVYi1Btn/full.jpg

Melee:
Knifes:

• BAYONETTE
• ACB-90
• SHANK
• MACHETE
• BOWIE
• CARBON FIBER
• IMPROVISED
• SCOUT
• SURVIVAL
• TRENCH

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xK7q3Rsru9wn73M0j07FzRli/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dQwqjIuAoh3sy2QUxJ06eGL4/full.jpg

Commander
Abilities: UAV Scan, UAV EMP (counter UAV), Tomahawk Missle, Deploy Gunship, Infantry Scan and map bases options.
(Missile has a long cooldown and takes a while to hit the target)
(Only UAV scans are unlocked if no flags are taken, A flag unlocks nothing, B unlocks Tomahawk, C (tower) unlocks Gunship, D unlocks Infantry Scan)
(Infantry scan seems to be a rocket that doesn't explode but detects troops like a motion sensor/ball)
Vehicles
Jets:
J-20 (China)
SU 50 (Russia)
F22 (USA)

Battle tank:
Type 99 (China)
T90 (Russia
M1A2 Abrams (USA)

Primary weapon: 120 mm gun for the USA and 125mm guns for Russian and Chinese tanks AP shell and HE shell. HE should probably be HEAT shell since the characteristics describe HEAT and not HE which is what it is called ingame right now.
Secondary weapon: LMG (expect hmg and perhaps more)
Countermeasure: smoke (expect more here)
Optics: zoom optics (expect more optics here like infraread and nightvision)
Upgrades: maintenance (expect more options here)
Paint: various camos for your tank
Gunner optics: zoom optics, irnv optics (expect more options here)
Gunner upgrades: proximity scanner (expect more options here)

Attack helicopters:

CAIC WZ-10 (China)
Mi 28 "Havok" (Russia)
Bell AH-1Z Viper (USA)

Primary weapon: Hydra rocket pods, zuni rocket pods (slower but good against anti-infantry)
Secondary weapon: heat seekers
Countermeasure: IR Flares (expect ECM here and perhaps more)
(was a bit overpowered on e3 against ground to air missiles)
Upgrades: stealth (expect more here)
Paint: various camos for your heli
Gunner secondary weapon: guided missile
Gunner optics: zoom optics, IRNV optics
Gunner upgrade: autoloader

Patrol Boat:
Primary weapon: 20mm he shell, burst shell (30 round burst for anti-air and armor)
Secondary weapon: ATGM (missile launcher), anti air missile
Countermeasure: IR Smoke
Optics: Zoom optics, Thermal optics
Upgrades: Maintenance
Paint: various camos for your boat
(driver has primary and secondary slots and boats have lmgs on the side for other personnel)
(Boats from the demo also have jetskis on the back)
Maps
Elke map in BF4 heeft een groot Levolution element. Volgens DICE kunnen mappen geschaald worden voor minder spelers of speltypen. Dit zou voornamelijk voor de PS3 en XBOX360 versies belangrijk zijn omdat deze nog steeds maar 24 spelers ondersteunen.
Spelerslijst:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn is er een spelerslijst. Als je jezelf wilt aanmelden dan kan dat hier:
https://docs.google.com/s...RSYzEwTTh3cmc&usp=sharing

edit:
27 maart, trailers toegevoegd.
7 april, release date.
10 juni, E3 info + trailers.
13 juni, Meer E3 info + geruchten verwijderd. De helft klopt niet.
16 juni, Classes, vehicles toegevoegd.
1 juli, Alpha
20 augustus, Gamescom/Beta/Premium.
22 augustus, overhaul van wapens en klassen en wat info bij vehicles.
25 augustus, FAQ toegevoegd en granaten.
9 september, PC specs.
16 september, TS herzien en compacter gemaakt.
5 oktober, spelerslijst toegevoegd.

[ Voor 255% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-10-2013 01:14 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Gereserveerd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:23
Heb er nu al zin in :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Anoniem: 450206

Of deze nu op de 360 of op de nieuwe Xbox uitkomt boeit mij niet zoveel, deze game wil ik zeker hebben later.
Ook leuk voor de vrouwen dat ze nu a la Unreal Tournament ook met vrouwelijke characters kunnen spelen. :)

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Voor bij de introductie:

Volgens deze bron zou de het spel nog steeds de Frostbite 2 engine hebben.

En:
According to a post on the Battlefield 4-dedicated blog thebattlefiedl4, DICE is preparing the game for next-gen consoles, with versions for the Xbox 720, Sony PS4 and even the Nintendo Wii U.
Van deze bron en deze

[ Voor 12% gewijzigd door JimDB op 21-02-2013 19:01 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 15:27
Lasgana: easier to pickup the game, to take care of players from CoD
MOTHERF......
BF3 is al te veel naar wens van de CoD kiddies gemaakt...
Stick to your roots :( EA... :r

Wat we dus gaan krijgen is meer Metro en CQB maps, want dat is wat echte BF fans willen right?

[ Voor 49% gewijzigd door unfor op 21-02-2013 19:09 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

''Commander system comes back''

Ik ben benieuwd hoe deze feature uitgewerkt gaat worden want zoals het in BF2 zat vond ik het maar een matige feature.
Als je de commander was zat je eigenlijk toch de hele tijd naar een saai schermpje te staren in plaats van vollop mee te spelen (oftewel dat gedeelte was gewoon geen fps)
Boven dien was er altijd commentaar op de commander en was het vaak ook één lange vote sessie in de chat om een andere commander. Als commander kon je ook je maatjes die ergens in een squad rondliepen ernstig bevoordelen door alles voor hun in te zetten en de rest van het team totaal te negeren.
En als kers op de taart wilde geen enkel squad je commands opvolgen met als gevolg dat je binnen no time al je resources kwijt was zoals radar en artillery en de pot al snel verloor.

Nee, voor mij was commander zijn niet echt een jippie moment, maar meer een noodzaak als er weer eens helemaal niemand de commander wilde zijn. (ook al kon je daarmee heel snel heel veel punten verdienen.)

Kortom, ik hoop dat ze daar iets goeds mee gaan doen anders mogen ze het van mij weglaten.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Hopelijk verwijderen ze suppression in bf4, want je kan echt niets doen tegen sprayende supports in bf3.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:29

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:01:
[...]

MOTHERF......

Wat we dus gaan krijgen is meer Metro en CQB maps, want dat is wat echte BF fans willen right?
Een AAA-shooter die niet zo ontwikkelt wordt? We leven niet meer in <2007. ;)

Ik ben benieuwd hoe 'anders' deze game wordt ten opzichte van BF3. Het is niet vreemd dat een grote BF game elke twee jaar uitkomt, maar volgens mij veranderen ze elke keer van setting om het een beetje fris te houden. Hoewel je zelfs in de modern warfare setting nog wel wat ruimte hebt om dingen anders te doen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

MOTHERF......

Ik hou die rumors voor onzin totdat het tegendeel is bewezen. ;)
Ik zet ze erbij maar ik geloof zeker niet alles was er staat.

Ik denk persoonlijk niet dat DICE zelf zal toestaan dat de game nog verder gedumpdowned word. Binnen die studio zitten er denk ik ook genoeg die wel een beetje skill based willen blijven.

• unfor
DanielWW2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:00:
[...]

Ik hou die rumors voor onzin totdat het tegendeel is bewezen. ;)
Ik zet ze erbij maar ik geloof zeker niet alles was er staat.

Ik denk persoonlijk niet dat DICE zelf zal toestaan dat de game nog verder gedumpdowned word. Binnen die studio zitten er denk ik ook genoeg die wel een beetje skill based willen blijven.
Gezien de populariteit van Metro en CQ DLC vrees ik wel het ergste.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-04 16:28

RoyK

Illustrator

De huidige BF3 serie heeft toch voor ieder wat wils. CoD'rs komen aan hun trekken, mensen die er tussenin zitten komen aan hun trekken en mensen die grote mappen spelen met voertuigen komen aan hun trekken! Gezeik ook altijd om dat CoD verhaal.

Volg me op Instagram

• Gundogan

Gundogan

RoyK schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:26:
De huidige BF3 serie heeft toch voor ieder wat wils. CoD'rs komen aan hun trekken, mensen die er tussenin zitten komen aan hun trekken en mensen die grote mappen spelen met voertuigen komen aan hun trekken! Gezeik ook altijd om dat CoD verhaal.
Het is nog maar de vraag of dat wel zo goed is. Opzich klinkt het allemaal prima op papier en kan je veel mensen naar je toe trekken. Maar uiteindelijk blijkt het toch erg moeilijk om een goede game neer te zetten voor zowel grote vehicle mappen als CQC infanterie geweld. Vooral het CQC gedeelte voelt nog steeds aan als 'even snel erbij om marktaandeel te winnen van CoD'. Jammer dat MoH zo'n gedrocht werd, anders hadden ze die serie kunnen gebruiken voor CQC en BF gewoon voor BF.

Anoniem: 14124

Ik weet het ook niet. Na de updates op BF3 hebben ze het voor mij ook een beetje verpest. Heli nerfed, Jets nog steeds te machtig.

Zowiezo het simpele feit dat je met een gun of smg over dezelfde afstand als een sniper accuraat met veel damage kunt schieten, te kansloos.

Realisme is wel eens beter geweest. Ik verwacht geen Arma, maar dit is toch wel het anderste uiterste.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 21-02-2013 21:15 ]

• RoyK

RoyK

Illustrator

Ik vind jullie wel heel negatief hoor :)

Volg me op Instagram

• unfor
RoyK schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:21:
Dat word je vanzelf als je ziet waar de gaming industrie naar toe gaat.
"Cater to the casual gamer", want daar zit het grote geld.
EA, Activision, Ubisoft etc... alle grote jongens doen het en ik vind het afschuwelijk.
De enige die nog durven te innoveren zijn indie developers.

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:55

glashio

C64 > AMIGA > PC

unfor schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:39:
EA, Activision, Ubisoft etc... alle grote jongens doen het en ik vind het afschuwelijk.
Hear hear... i hear some truth ;) Geen financieel geblaat maar puur de waarheid. Bf3 = geen bf2, Bf3 = geen 1942... Bf4 zal vermoedelijk het einde zijn aan het battlefield avontuur! Gelukkig hebben we nog de mooie herinneringen O-)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:29
Zou leuk zijn als je je progress op de PS3 mee zou kunnen nemen naar de PS4. :9

• DaniëlWW2
  • Niet online
RoyK schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:21:
Het probleem is dat er een kern van waarheid in al die negativiteit zit.
Dit somt het wel erg mooi op, iets te mooi. :/

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb in een dm wat spelling in de startpost voor je gecorrigeerd en wil dat wel blijven doen als je de startpost gaat aanpassen. Ik ben geen taalkundige maar twee zien meer dan één. :-)

[ Voor 4% gewijzigd door pafdaddy op 21-02-2013 22:43 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• DaniëlWW2
  • Niet online
pafdaddy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:42:
Ik heb in een dm wat spelling in de startpost voor je gecorrigeerd en wil dat wel blijven doen als je de startpost gaat aanpassen. Ik ben geen taalkundige maar twee zien meer dan één. :-)
Dank u.
Ik zet je er wel bij als mede auteur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 11:06
kudos voor de topic starters, kijk er redelijk naar uit, maar verwacht zelf dat ik er naast nog een andere game moet gaan spelen a arma3 voor het stukje realisme, uiteraard is battlefield al lang niet meer de battlefield van vroeger. Wat ik ook las, was dat de commander view terug komt. Misschien weer met air drops en arty?!

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:59

Pykow

Angelo OTR

Ze moeten de problemen van BF3 eruit halen.

1. Headgltich spots zo min mogelijk te maken in de maps
2. Netcode server side maken voor betere hitregistratie en eerlijke gevechten
3. Badlucks verminderen
4. Mensen neer kunnen schieten als ze over muurtjes of hekjes of rouble springen.
5. De jets flink nerfen of verwijderen
6. De combinatie Shotgun met Slug nerfen. door deze combinaties is de sniper class helemaal nutteloos geworden.
7. Krijgen we een battlerecorder
8. Meer city maps of maps waar de luchtruim niet kan domineren.
9. Geen AC-130 meer in Rush modes.
10. iets betere wapen balance zodat je niet alleen maar assault spelers hebt.
11. Punten voor reviven van 100 naar 20 brengen.
12. Meer camo's op wapens die gebruikt worden (alleen de M416 heeft nu een camo)
13. Betere kleuren
14. Betere beveiliging dat mensen de gamefiles niet kunnen aanpassen voor norecoil en damage multiplier.
15. Laat het geen easy pick up game worden zoals CoD.

Dit zijn dus de 15 punten die ze moeten oplossen en dat zal een tijdje duren voordat dit duidelijk gaat worden. ik verwacht namelijk na de laatste DLC wel een sneak preview, maar dat zal niets bijzonders opleveren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-04 05:36
Leuke punten maar daar EA schijt aan hebben! Voor mijn gevoel komt BF4 veelste vroeg er zijn nog zoveel punten waar Dice aan kan werken voor BF3. Zonde eigenlijk als je straks alles op BF4 zet.. Vraag me af hoe lang EA zijn servers open houdt voor BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
maniace schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:23:
Leuke punten maar daar EA schijt aan hebben! Voor mijn gevoel komt BF4 veelste vroeg er zijn nog zoveel punten waar Dice aan kan werken voor BF3. Zonde eigenlijk als je straks alles op BF4 zet.. Vraag me af hoe lang EA zijn servers open houdt voor BF3.
Die houd ea niet open maar de community.
BF2 en zo kun je ook nog spelen dat is het voordeel van dedi servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:28

bstard

---------------

[...]

MOTHERF......

Big fail 4. Speel nog regelmatig BF:BC2 en vermaak me daar wel mee tbh.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

unfor schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:39:
[...]

Tja, deze bedrijven maken miljarden omzet..maar hebben ook duizenden mensen in dienst en hebben ook flinke kosten. Tuurlijk maken ze winst. Maar dat boeit mij geen zier. Daar wordt hard voor gewerkt. Bovendien houden WIJ dit in stand. Dat is de marktwerking. Wij kopen deze games. Vroeger was alles veel beter gevoel heb ik niet zoveel mee. Andere tijd, andere markt, alles anders. Toen was gamen nog voor "nerds" en nu gamed iedereen bijna wel. BF3 is gewoon een geweldige game en heeft net als iedere game zijn probleempjes. Dat zal BF4 ook hebben net als games van indie developers. wat de laatste tijd ook zaligmakend wordt gehyped. Het is indie voor en indie achter. Over "afschuwelijk" gesproken... De perfecte game zonder fouten bestaat niet. Want wat jij leuk vind, vind ik minder leuk, wat jij lekker vind, vind ik vies. Wat ik tof vind, heb jij een mhheh gevoel.. Toch?

Wie zich dus ergert aan de marktwerking zou ik zeggen, doe er wat aan. Koop de game niet.. en volg je principes. Ik heb ook principes. Maar heb geleerd dat deze me vaker in de weg zitten dan helpen. Voor 5 tientjes heb ik straks weer honderden uren plezier wat ongeveer 10 cent per uur is. Die mag EA van mij krijgen. Gun ik iedere developer die een toffe game neerzet!

[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 22-02-2013 14:27 ]

Volg me op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Bf4 !
* topic locked > startpagina *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Lasteraar schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:26:
Bf4 !
* topic locked > startpagina *
Ik volg je niet helemaal :)

Volg me op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:42:
[...]

Dank u.
Ik zet je er wel bij als mede auteur. ;)
Ik vind het geen probleem als je dat doet, maar het lijkt me wel wat te veel "eer". Per slot van rekening is het jouw post en draag ik inhoudelijk niets bij.

Je hebt nog een dm van me.

[ Voor 49% gewijzigd door pafdaddy op 22-02-2013 20:41 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
bstard schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:13:
[...]

Big fail 4. Speel nog regelmatig BF:BC2 en vermaak me daar wel mee tbh.
BFBC2 console game bij uitstek :(
BF3 voelt toch meer aan dat het voor de pc gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:28

bstard

---------------

beuker19 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:32:
[...]

Sinds wanneer hebben console games muis support en zijn ze PC only? De reden dat ik het poste was aan te geven dat niet iedereen met de vooruitgang meegaat. Sterker nog, BF3: hacking for life.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik mag toch wel hopen dat ze de framerate in BF4 toch minimaal op het niveau van COD weten te brengen. Gewoon 60 fps, dan heb je ook geen last bij echte hectiek dat je het idee hebt dat het spel een aantal beeldjes per seconde mist.

Overigens mag BF4 van mij prima door gaan waar BF3 gestopt is, lekker CQ en TDMen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:32:
[...]

Ja het lopen in BFBC2 is zo vaag dat het goed werkt op een console.
in BF3 heb je meer vrijheid.
bstard schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:50:
[...]

Sinds wanneer hebben console games muis support en zijn ze PC only? De reden dat ik het poste was aan te geven dat niet iedereen met de vooruitgang meegaat. Sterker nog, BF3: hacking for life.
Waar haal jij deze info vandaan over PC Only ?
alleen BF2 was PC only , maar vanaf bad company 1 niet meer.
Beuker geeft alleen aan dat BFBC2 een echte console game was die daarna geport is naar de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Lasgana: pc, ps4 and xbox 720 supports 64 player maps

Eindelijk! 64 players op de next gens

OP de huidige generatie consoles zijn de maps soms te groot voor het aantal spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:46:
Ze moeten de problemen van BF3 eruit halen.

1. Headgltich spots zo min mogelijk te maken in de maps
Gewoon headglitchen oplossen lijkt mij beter.
2. Netcode server side maken voor betere hitregistratie en eerlijke gevechten
Dit is een must.
3. Badlucks verminderen
Gewoon geen bad luck meer.
4. Mensen neer kunnen schieten als ze over muurtjes of hekjes of rouble springen.
?
Ik schiet wel eens mensen neer die dat doen. Die gaan gewoon nadat ze uit de animante zijn dood.
5. De jets flink nerfen of verwijderen
Nerfen hoeft nog niet eens. Gewoon de counters fatsoenlijk maken helpt al heel wat.
6. De combinatie Shotgun met Slug nerfen. door deze combinaties is de sniper class helemaal nutteloos geworden.
Ik ze mezelf anders nog niet mensen snipen met een shotgun. Statistisch gezien is dat ook niet zo makkelijk als het zo klinkt.
7. Krijgen we een battlerecorder
Het is mogelijk in frostbite 2.0. Dat hebben modders al aangetoont. Of DICE het doet is een tweede...
8. Meer city maps of maps waar de luchtruim niet kan domineren.
Kwestie van smaak. Ik hou net zoveel van city als van open mappen. Het gaat er alleen om dat de mappen gebalanseerd zijn. In BF3 zit je met de jets die open mappen verpesten. Voor hetzelfde geld waren tanks zwaar overpowered en waren citymaps een hell.
9. Geen AC-130 meer in Rush modes.
Zijn we het ook eens eens 100%. ;)
10. iets betere wapen balance zodat je niet alleen maar assault spelers hebt.
Veel betere balans zodat we niet alleen M16A3/M416 of M4A1/G36C gebruikers hebben. :+
11. Punten voor reviven van 100 naar 20 brengen.
20 is wel laag, ik denk dat 50 beter is.
Dan meteen spotten naar iets van 25 en ammo naar 20 net als heal.
12. Meer camo's op wapens die gebruikt worden (alleen de M416 heeft nu een camo)
Gewoon het MoH W systeem maar dan beter. ;)
13. Betere kleuren
Moet ik hier mijn meninn nog over geven? :+
14. Betere beveiliging dat mensen de gamefiles niet kunnen aanpassen voor norecoil en damage multiplier.
Serverside hitreg en dat probleem is al redelijk weg. Dan kan DICE ook on the fly cheats wegpatchen als ze willen.
15. Laat het geen easy pick up game worden zoals CoD.
Alsjeblieft niet CoD nee. :/
Dit zijn dus de 15 punten die ze moeten oplossen en dat zal een tijdje duren voordat dit duidelijk gaat worden. ik verwacht namelijk na de laatste DLC wel een sneak preview, maar dat zal niets bijzonders opleveren.
Ik verwacht die sneak preview gevolgd door heel snel een volle trailer. De BF3 marketing strategie werkte perfect en is massaal overgenomen, ik denk niet dat EA dat gaat veranderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-04 11:03

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, het probleem zit hem erin dat je aan de ene kant "realisme" wilt brengen maar ook de hele handel balanced wilt maken.

Het probleem is namelijk dat je in de oorlogsvoering juist enkel ontwikkeling ziet naar onbalans, het hele idee van oorlogsvoering is juist voor komen te staan en voorblijven.
Waarom zie je geen leger met veertig soort wapens? Het is niet efficiënt aanschaffen en belangrijker, je kiest gewoon voor de beste optie of opties voor bepaalde taken.

Eigenlijk zou het niet anders moeten ingame, maar dat neemt de fun wel weer weg. Waarom dan nog unlocken? En juist dat unlocken is zo leuk / verslavend.

Voertuigen zijn gewoon niet balanced in dit soort games als je ze realistisch wilt maken. Je hebt inderdaad als voetsoldaat geen kans tegen een tank of heli, daar zijn die dingen op ontworpen. Een AC130 is ook gewoon een showstopper.

Het lijkt mij daarom hoogtijd om gewoon te vernieuwen. Battlefield 2 en 3 zijn wel weer mooi geweest, tijd om een andere aanpak te kiezen. Persoonlijk lijkt een MOW WF in BF saus me niet verkeerd.

Overigens, 13 - betere kleuren = MOW check. Geen overdreven filters op de multiplayer mappen.
12 - check, zoals al aangegeven in MOW.
2 - beter netcode - MOW check...

Ondanks dat alles is MOW WF geen succes geworden. Terwijl ik het spel eigenlijk beter vind dan BF3 CQ, hoewel dat wel maanden heeft geduurd. Enkel al de "problemen" uit dit lijstje oplossen gaat naar mijn idee BF4 nog niet noodzakelijk een beter game maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
bstard schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:50:
[...]

:F BFBC 1 is alleen op de consoles uitgekomen.
En naar aandringen van de community is bfbc2 ook uit gekomen op de pc.
Daarom kun je ook niet straffen en prone gaan .
Minder voertuigen
Max 32 spelers
Waardeloze damage/recoil op de wapens.
Geen FoV aanpassingen in game.
Het enigte verschil met de consoles zijn muis/tobo en iets betere graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

wat ik eigenlijk ook op zit te hopen is dat ze de zon in bepaalde maps beter uit werken. Zo kijk je op veel maps altijd tegen de zon in

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:39:
wat ik eigenlijk ook op zit te hopen is dat ze de zon in bepaalde maps beter uit werken. Zo kijk je op veel maps altijd tegen de zon in
Het is niet alleen de positie maar ook de sterkte.
Die is gewoon aan de hoge kant voor een FPS game. Dan is er nog de colour correction die het effect heeft dat de zon nog helderder word op de mappen die het meest blauw zijn.

De blauwe filter heeft als bijeffect dat het bepaalde kleuren en effecten versterkt waaronder dus de zon...
Daar kwam ik achter toen ik de colour tweaker gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-03 18:36
Bullet NL schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:54:
Ik mag toch wel hopen dat ze de framerate in BF4 toch minimaal op het niveau van COD weten te brengen. Gewoon 60 fps, dan heb je ook geen last bij echte hectiek dat je het idee hebt dat het spel een aantal beeldjes per seconde mist.
Zolang dat het enige is, voor wat er naar cod gekeken wordt... Voor mij mogen ze weer wat échte tactische gameplay introduceren, waarbij je gewoon weer teamwork nodig hebt en spelen met teamwork ook lukt, zonder bekenden op teamspeak, ventrillo, skype of mumble.

Een verbetering voor battlefield 4 zou al zijn om de vlaggen wat verder uit elkaar te zetten, commander (:)) toe te voegen en de commo rose te fixen, dat het weer gebruikt wordt.

Battlefield 3 is een goede game. Maar het is geen echt vervolg of Battlefield 2. Ze hadden het beter onder een sub franchise zoals bad company kunnen zetten. Dan waren de verwachtingen misschien een beetje anders geweest.

Ik hoop dat ze uit battlefield 3 lering trekken en verbeteren, al lijkt de hoop ver te liggen.
Overigens kun je hier ook je feedback kwijt, richting battlefield 4 (niet officieel, een community project).

[ Voor 3% gewijzigd door Skydream op 22-02-2013 20:33 ]

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Beetje zuur gedoe hier.
BF3 is een topgame.
En ik kijk erg uit naar wat ze van BF4 kunnen maken.

• DaniëlWW2
  • Niet online
nieuws: EA gaat elk spel van microtransacties voorzien

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
P2W. ;(

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 21:21

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat zou mooi kl#te zijn!

Ik hoop trouwens dat ze in BF4 de recon classe pas beschikbaar maken vanaf level 50 ofzo.

---RAWE CEEK!!!---

• DaniëlWW2
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:28:
Dat zou mooi kl#te zijn!

Ik hoop trouwens dat ze in BF4 de recon classe pas beschikbaar maken vanaf level 50 ofzo.
Beter dat de reconclasse gewoon €30 kost. :+
F*ck you EA. :'(

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-04 10:09
Elk wapen, elke upgrade los kopen, dat zou geweldig zijn.... voor EA.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 08-03 18:25
Zerosum schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:38:
Elk wapen, elke upgrade los kopen, dat zou geweldig zijn.... voor EA.
Zonder gekheid, mits de prijsstelling goed is, (en de wapen balans wordt niet constant aangepast) zie ik dat in theorie op zich nog wel zitten.

Het gros van de wapens speel ik toch totaal niet mee: Russisch/Chinees/Bolt-Actions en de meeste shotguns/pdws mogen ze wat mij betreft houden. Idem met de 7x/12x/tac light etc. aan accessories. Hoeveel skins heb je nou echt nodig? Desert, Urban en Spec Ops.

Als dat betekent dat BF4 met de precieze kit die ik wil hebben mij maar 30 euro kost in plaats van 60 (noem maar wat getallen) dan kan ik daar wel mee leven! Helaas weten we allemaal dat ze zo'n prijsstelling nooit goed krijgen en voortdurende balancing maakt het wel onaantrekkelijk om wapens/accessories te kopen als ze toch weer worden generfd (in Dice language is dat meestal onbruikbaar maken).

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:53:
[...]

Zonder gekheid, mits de prijsstelling goed is, (en de wapen balans wordt niet constant aangepast) zie ik dat in theorie op zich nog wel zitten.

Het gros van de wapens speel ik toch totaal niet mee: Russisch/Chinees/Bolt-Actions en de meeste shotguns/pdws mogen ze wat mij betreft houden. Idem met de 7x/12x/tac light etc. aan accessories. Hoeveel skins heb je nou echt nodig? Desert, Urban en Spec Ops.

Als dat betekent dat BF4 met de precieze kit die ik wil hebben mij maar 30 euro kost in plaats van 60 (noem maar wat getallen) dan kan ik daar wel mee leven! Helaas weten we allemaal dat ze zo'n prijsstelling nooit goed krijgen en voortdurende balancing maakt het wel onaantrekkelijk om wapens/accessories te kopen als ze toch weer worden generfd (in Dice language is dat meestal onbruikbaar maken).
EA kennende koop je een wapen niet permanent maar huur je deze. :/
Dat is waar ik dus bang voor ben, dat je blijvend geld mag gaan afdragen en dat de game dan alsnog halfbakken is.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Toen ik dit bericht las, lach ik ook weer in een deuk.

ik ben altijd wel bereid geweest om voor content te betalen, mits de game goed genoeg is.
Zo heb ik ook genoeg geld uitgegeven aan Team fortress 2 voor de wapens voor extra content.
Maar wetend dat het permanent in me bezit blijft en niet dat er een tijd limiet op gaat zitten.

Dus hopelijk gaan ze dit niet doen bij BF3.
ik wil gerust betalen voor premium packs als de game het waard is.

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:33
Dat zou dus betekenen dat niet je skills maar je portemonnee bepaalt hoe goed je bent -_-

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 12:14
Eerlijk gezegd kan ik moeilijk geloven dat EA volledig op Free To Play in comb. met microtransacties gaat overstappen. I'll believe it when I see it...

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo ging het in BF Heroes ook al snel fout, eerst kon je de betere wapens vrij lang ''huren'' tegen ingame gewonnen punten. Dus zolang je lekker meekwam had je geen enkel probleem.
Maar dat was helaas niet genoeg voor EA en toen besloten ze om de verhuur termijnen te verkorten en de prijs hiervoor omhoog te doen waardoor je wel moest betalen voor de betere wapens.

Als ze zoiets gaan toepassen in BF4 zou dat toch echt een teleurstelling voor me zijn.

• JimDB
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:53:
[...]
Hopelijk dat de microtransacties zich beperken tot skins van wapens, clothingsets van je character en andere Role Playing dingen, voor mensen die dus niet weten wat te doen met hun geld :)
Hippocampus schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:50:
Zo ging het in BF Heroes ook al snel fout, eerst kon je de betere wapens vrij lang ''huren'' tegen ingame gewonnen punten. Dus zolang je lekker meekwam had je geen enkel probleem.
Maar dat was helaas niet genoeg voor EA en toen besloten ze om de verhuur termijnen te verkorten en de prijs hiervoor omhoog te doen waardoor je wel moest betalen voor de betere wapens.

Als ze zoiets gaan toepassen in BF4 zou dat toch echt een teleurstelling voor me zijn.
Dat was inderdaad wat jammer, vond het wel leuk om ook zonder te betalen (maar door wat moeite te doen) toch de "elite" wapens te kunnen kopen ...

Misschien dat ze dan wel ook sommige dingen voor onbeperkte duur laten kopen, zodat je het maar eenmalig moet kopen... Al lijkt me dit wel heel vreemd om te doen met BF4 :F

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-04 10:09
Uiteindelijk geldt voor elk product dat het best wat geld mag kosten, als het kwalitatief maar in orde is. BF3 heeft me 100 euro gekost voor de launchgame + premium en ik heb er 400 uur lol ingame van gehad. Ik zou het dan ook niet erg vinden om met meerdere kleine bedragen mijn spel dusdanig in te richten dat ik het leuk vind, de meeste wapens gebruik ik inderdaad toch niet. Maar uiteindelijk moet het lol hebben niet afhankelijk zijn van hoeveel geld je er in pompt, de balance tussen kleine en grote portemonnees moet niet zoek raken... We zullen de eerste berichten maar even moeten afwachten, tot die tijd eerst nog rond crossen op motoren in end game :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-03 18:36
Asgaro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:43:
Eerlijk gezegd kan ik moeilijk geloven dat EA volledig op Free To Play in comb. met microtransacties gaat overstappen. I'll believe it when I see it...
Ik zie EA er eerlijk gezegd ook wel voor aan om je gewoon 60 euro voor je spel te laten betalen + DLC + micro transacties.
Ik zie de microtransacties niet zitten met EA. Microtransacties betekend vaak dat een spel op het begin goed is, maar langzaam maar zeker verpest wordt door de (belachelijk hooggeprijsde) microtransactie items.
Ik mag hopen, dat áls er microtransacties in battlefield 4 zitten (iets wat ik niet hoop), dat ze het spel van begin tot eind speelbaar maken voor iedereen, met gelijke kansen voor iedereen. En dat ze niet overal binnen de menu's de microtransacties gaan promoten.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Als dit is wat EA in petto heeft dan kan je het wel vergeten voor BF4. :/

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-03-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

tja, het heeft voor en nadelen. Voordeel is dat de game vaak gratis te spelen is. Maar je uiteraard tegen tal van zaken aanloop waar je voor moet betalen. Op zich heb ik daar nog niet zo een heel erg groot probleem mee.. je kan zelf de keus maken of je een perk aanschaf of niet. zit je krap bij kas, kan je toch een spel spelen. Heb je wat meer te besteden kan je een paar tientjes uitgeven. Wie een gat in zijn hand heeft geef 10 x meer uit dan dat hij had gedaan met een full game.

het voordeel is denk ik dat een game goed in elkaar moet zitten zonder (of weinig) bugs, snel met patches.. spelers tevreden houden. Ze willen je graag als klant houden.

Zo zijn er tientallen voor en nadelen te bedenken over dit systeem. Feit is: We gaan er aan geloven want het komt er gewoon. Met Team Fortress 2 gaat het eigenlijk prima. Ik speel dat spel al jaren (laatste tijd even niet) en heb veel plezier van gehad. En dat zonder een euro uit te geven.

Volg me op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
De games waar ik voor moest/wilde blijven betalen om te spelen zijn de leukste games geweest die ik mij kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:50:
[video]

Als dit is wat EA in petto heeft dan kan je het wel vergeten voor BF4. :/
Wtf, betalen voor een nieuwe magazine clip?

ALL RIGHT, FELLA'S ...

BF4 PRE ORDER

CANCELLED. :(

Nee, even serieus: EA kan toch niet zo dom zijn? Dan verkopen die games toch niet meer?
Kijk naar Zynga die het nu ook superslecht doet, omdat mensen eindelijk doorhebben dat je eigenlijk snel aan honderden euro's per Facebook game komt om wat fun te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Asgaro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:21:
Nee, even serieus: EA kan toch niet zo dom zijn? Dan verkopen die games toch niet meer?
Nou even advocaat van de duivel spelen:

EA brengt een free to play shooter op de markt waar iedereen na het registreren en origin installeren gratis mee kan beginnen spelen. Dat levert ze nog veel meer gebruikers op die ze vervolgens weer vol spammen met reclames en promoties. Vervolgens koop je ''speeltegoed'' waarmee je ingame ff vlot een upgrade kan uitvoeren of een perkje activeren. En zoals men in het filmpje al zeggen zijn spelers die midden in een spannende pot zitten veel sneller geneigt even vlug op ''betalen'' te klikken om het beste uit de pot te slepen. Slim slim slim.

Conclusie:
Vroeger: kocht je één keer een spel voor zeg 50 euro en speelde je dat een paar honderd uur.
Tegenwoordig: koop je één keer een spel voor zeg 50 euro en speel je dat tot de volgende dlc uitkomt en daar betaal je weer 15 euro voor.
Toekomst: koop je geen game, maar geef je (bijna onbewust) je geld uit per gespeeld potje. Zeg één euro per potje, maar dat wel in 100 potjes. (of meer natuurlijk)

Kan je op je vingers uit tellen welke manier het meeste geld opbrengt voor de uitgever.

Het gemene ervan is dat men kan zeggen: Het is een gratis spel ! plus het devalueren van je geld door het bijvoorbeeld om te zetten in punten waardoor je de echte waarde uit het oog verliest en/of ook nog eens in kleine hapjes verspreiden over je hele speelduur waardoor je over de tijd genomen uiteindelijk meer gaat betalen.

Slim sluw ka$$a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
nieuws: EA: microtransacties voor alle games betreft alleen mobiel

Volgens mij krabbelt EA al weer terug.
Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Of gewoon een verkeerde bron of zoals EA bekend staat slecht gecommuniceerd.
ik had dit zelf ook al verwacht of misschien dat EA wat kleine games gaat publiceren.
Grote titels als Battlefield en CoD moeten het ook hebben van de hype rond de game en games die gekocht worden tijdens de feestdagen.

Met de kleine DLC's zorgen ze ook voor inkomsten.
Vroeger waren de uitbreidingspakketen bijna net zo duur al wel niet een tientje duurder, maar kreeg je wel dubbel zoveel content.

Battlefield 2 Special force kreeg je iets van 8 mappen er bij 10 wapens, heel wat bugs die opgelost werden.
Battlefield 2 Euro en Battlfield Fury kregen zelfs nieuwe naties erbij en ook weer een hoop nieuwe maps.

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 07-03-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Phieuw, ik dacht al :|

Op zich pakken ze nu al genoeg poen (zeker als er mensen zijn die alle DLC's afzonderlijk kopen, zonder Premium aan te schaffen :)). Al zou het me niet verwonderen moest het in de toekomst wel degelijk zo gebeuren, de bedoeling van hun is nu eenmaal om zo veel mogelijk omzet te hebben, en niet om aan de spelers te denken.

Maar goed, dat is voor in de toekomst, gelukkig nog niet voor BF 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
En vergeet niet dat er al 2 gratis Battlefields zijn die werken met microtransacties:

http://www.battlefieldheroes.com/en/
http://battlefield.play4free.com/en/

Dus ik zou het raar gevonden hebben dat EA komende "grote" Battlefields ook zou gratis maken. Das niet echt mogelijk met het budget dat DICE heeft.
Die 2 free to play Battlefields kunnen in de verste verte niet tippen aan de kwaliteit van DICE's games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Asgaro schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:10:
En vergeet niet dat er al 2 gratis Battlefields zijn die werken met microtransacties:

http://www.battlefieldheroes.com/en/
http://battlefield.play4free.com/en/

Dus ik zou het raar gevonden hebben dat EA komende "grote" Battlefields ook zou gratis maken. Das niet echt mogelijk met het budget dat DICE heeft.
Die 2 free to play Battlefields kunnen in de verste verte niet tippen aan de kwaliteit van DICE's games.
En daarom zijn ze ook Free to Play :)

Al hebben ze met Battlefield Heroes toch ook maar mooi een manier gevonden om het geld te doen binnenstromen ! (Ook met BP4F zo ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-04 11:03

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het moment dat ik moet betalen voor unlocks is het moment dat ik uitstap. Het leuke aan BF series is naast het schieten en objective based teamplay is dat je bezig bent met een soort RPG, waarbij je niet speelgoed krijgt voor nuttige acties ingame. Een soort baldurs' gate opzet: wat je gebruikt wordt je beter in, door unlocks en door te "wennen" aan de gear.

Het moment dat ze daar €€€ voor gaan vragen is dit hele concept kapot naar mijn mening. De prijzen zoals ze aangeven zullen onrealistisch hoog zijn, maar klein genoeg dat je het in het heetst van de strijd toch accepteert. Persoonlijk ben ik daar niet gevoelig voor, ik heb vaak genoeg gedacht "als dit nou 50ct zou zijn" terwijl de vraagprijs €2,50 was. Ook komt het maar al te vaak voor dat dingen zo nu en dan in de aanbieding zijn. Dan voel je je (zeker als pricewatch tweaker) ook snel genept.

Ik geef rustig €€€ uit aan een game, neem b.v. BL2 met DLC season pack, hoppa €74,- Maar daar krijg je dan ook uren en uren voor terug, plus het werkt gewoon vlekkeloos én het houd z'n RPG waarde.

BF3 DLC's geven mij echter een stuk minder extra plezier voor m'n premium / €15 per expo. Des te meer omdat ze duidelijk na Karkant / CQ afgeraffeld zijn. (mijn mening - maar er zijn geschrapte features uit de planningen te zien!)

Clips / speeltijd bijkopen voor BF4 gaat em voor mij echt niet worden. Wapens unlock only maken of classes moeten kopen vind ik tot daar aan toe, maar ik weet nu al dat EA bizarre prijzen gaat vragen.

==

Nee, neem dan Far Cry 3:
- Lange (20-30 uur) singleplayer
- RPG progressie (zowel SP als MP / Coop!)
- Coop missies - extra content, niet zomaar wat maps. Alsof je gratis een soort L4D bij je game krijgt
- Multiplayer (ala CoD dan wel, maar desalniettemin vermakelijk met level progressie, gear en extra's)

Daarnaast zijn er werkelijk problemen gepatched. Uplay is ook niet heilig en op sommige punten compleet gaar, maar Origin wordt ik ook nog altijd niet vrolijk van.

Neen, ik vrees dan toch voor de toekomst van BF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
En ze zouden het zeker verpesten moesten ze opteren voor een Pay To Win situatie ... Zoiets kan een heel spel namelijk grandioos verpesten :(

Maar als je opzich eens kijkt naar de prijs van BF3 valt dat best goed mee, ik geloof dat ik in totaal maar 65 euro eraan heb gespendeert (MET Premium). En ok, sommige DLC's vallen een beetje tegen, maar hij is zeker zijn 30€ waard geweest.

Trouwens wat je zegt over dat BF3 een soort RPG is, vind ik ook compleet kloppen ! Het is juist leuk om alles eens uit te testen en nieuwe dingen te unlocken. Door dat weg te nemen :S, ik mag er niet aan denken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

JimDB schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:08:
Trouwens wat je zegt over dat BF3 een soort RPG is, vind ik ook compleet kloppen ! Het is juist leuk om alles eens uit te testen en nieuwe dingen te unlocken. Door dat weg te nemen :S, ik mag er niet aan denken !
Vroegah.... toen waren er geen unlocks! :p

Ik vind het eigenlijk maar niks, zo veel unlocken. Bij mij begint het plezier pas als ik alles heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Gundogan schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:30:
[...]

Vroegah.... toen waren er geen unlocks! :p

Ik vind het eigenlijk maar niks, zo veel unlocken. Bij mij begint het plezier pas als ik alles heb. :)
Ik weet niet, het geeft je iets om te doen, en mede door deze achievements en andere dingen ga je ook eens iets nieuws uitproberen en vind je daardoor misschien wel iets leuks.

Het geeft je ook gewoon een goed gevoel wanneer je dan eindelijk je doel bereikt en iets nieuws vrijspeelt :*)

Kortom: Het zorgt voor variatie en zonder variatie wordt een spel snel saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:10
Afbeeldingslocatie: http://medialib.oxm.co.uk/screens/dir_333/image_33330_thumb_wide940.jpg

Ik was aan het kijken wat voor een jet in die leaked box art zat en kwam dit tegen:

j20 mighty dragon, een chinese stealth fighter, zou dit betekenen dat de plaa weer terug komt.

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-DA43k2XV1Ao/UPJMtIXrj0I/AAAAAAAASzc/a6Sv-8djtvM/s1600/J-20+Mighty+Dragon++Chengdu+J-20+fifth+generation+stealth,+twin-engine+fighter+aircraft+prototype+People%27s+Liberation+Army+Air+Force++OPERATIONAL+weapons+aam+bvr+missile+ls+pgm+gps+plaaf+(2).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 21:53
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iFsHxecehfR5z.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:44
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.wccftech.com/wp-content/uploads/2013/03/Battlefield-4.jpg

Artwork op wat mooier formaat.

Wat mij opviel, helemaal rechts in het oranje vakje lijkt er een kabel in een berg geschoten waar iemand overheen loopt of eraan hangt.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

26 maart krijgen we dus meer informatie.
Bevestig door EA las ik op gamekings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 11:21
MyUtd4Life schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:03:
[afbeelding]

Wat mij opviel, helemaal rechts in het oranje vakje lijkt er een kabel in een berg geschoten waar iemand overheen loopt of eraan hangt.
Klopt, elke oranje vakje op de afbeelding doet zich voor als een bepaalde moment opname. Ik wil absoluut geen reclame maken, want anders had ik hier al wel vaker wat gepost., maar in aanvulling op je reactie wil ik je graag attenderen op dit artikel. Zo is er veel meer te zien, zoals bijvoorbeeld de skyline van Shanghai. De community staat er om bekend dat dit soort afbeeldingen altijd helemaal te ontleden en te analyseren..Echt geweldig wat er dan allemaal boven tafel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik hoop zo erg dat Battlefield 4 wel een goed spel wordt, maar ik zie het somber in hoor. Al denk ik dat het wel een grote vooruitgang op Battlefield 3 zal worden omdat ze het op de next-gen aan het ontwikkelen zijn.

Maar het feit dat BF3 het op de PC zo goed gedaan heeft, zonder dat ze er veel geld in hebben gestoken (kijk naar de optimalisatie) en relatief weinig mensen (alleen op het forum) erover klagen, denk ik dat ze opnieuw hetzelfde gaan doen.

Die 20% die-hard BF spelers interesseert ze niet. Daar zit het geld niet.

De ingame menu's hebben maar 1 resolutie, die van de consoles. Als je dit je resolutie op de PC groter of kleiner maakt wordt je venster ook groter of kleiner. Geen optimalisatie daar. Client side hitreg, ik geloof dat dat veel minder server belastend is, dus winstgevend voor consoles door goedkopere servers, voor de PC maakt dat geen bal uit. Geen optimalisatie daar. Wat krijgen we? Gigantische desync, verschrikkelijke hitreg en lag.

Buiten dat dat ik hoop dat bovenstaande wordt opgelost, hoop ik ook dat het wat realistischer wordt. BF3 ziet er cartoony uit. De kleuren zijn niet realistisch. Misschien vinden mensen dat mooi, maar als je een goed kleurenpalet gebruikt voor zand en lucht kan het er ook realistisch mooi uit zien.

Sinds wanneer reflecteert zand/modder/gras zonlicht? Aan die glitch erger ik me heel erg. De grond ziet er niet eens realistisch uit.

Features waar ik op hoop (en die er waarschijnlijk niet in gaan zitten omdat de doorsnee gamer daar niet om geeft)

Day/night cycle. Geeft een gigantisch dynamische toevoeging, Elke map kan zowel in het donker als in het licht worden afgespeeld.

Meer vlaggen bij CTF

Meer mappen bij launch

Geen uitmelkerij

Meer vrijheid

......
....

Komt er niet in, dus wat praat ik ook.

Edit:

Dan heb ik het nog geeneens gehad over de gigantisch belabberde vehicle physics. Dat kan echt niet. Dé reden dat ik bijna nooit tank, en als ik het doe, ik het haat en er niet van geniet. Er zit geen gevoel in zoals bij BF2.

[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 16-03-2013 21:29 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:13
rickyy schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:17:
Ik hoop zo erg dat Battlefield 4 wel een goed spel wordt, maar ik zie het somber in hoor. Al denk ik dat het wel een grote vooruitgang op Battlefield 3 zal worden omdat ze het op de next-gen aan het ontwikkelen zijn.

Maar het feit dat BF3 het op de PC zo goed gedaan heeft, zonder dat ze er veel geld in hebben gestoken (kijk naar de optimalisatie) en relatief weinig mensen (alleen op het forum) erover klagen, denk ik dat ze opnieuw hetzelfde gaan doen.

Die 20% die-hard BF spelers interesseert ze niet. Daar zit het geld niet.

De ingame menu's hebben maar 1 resolutie, die van de consoles. Als je dit je resolutie op de PC groter of kleiner maakt wordt je venster ook groter of kleiner. Geen optimalisatie daar. Client side hitreg, ik geloof dat dat veel minder server belastend is, dus winstgevend voor consoles door goedkopere servers, voor de PC maakt dat geen bal uit. Geen optimalisatie daar. Wat krijgen we? Gigantische desync, verschrikkelijke hitreg en lag.

Buiten dat dat ik hoop dat bovenstaande wordt opgelost, hoop ik ook dat het wat realistischer wordt. BF3 ziet er cartoony uit. De kleuren zijn niet realistisch. Misschien vinden mensen dat mooi, maar als je een goed kleurenpalet gebruikt voor zand en lucht kan het er ook realistisch mooi uit zien.

Sinds wanneer reflecteert zand/modder/gras zonlicht? Aan die glitch erger ik me heel erg. De grond ziet er niet eens realistisch uit.

Features waar ik op hoop (en die er waarschijnlijk niet in gaan zitten omdat de doorsnee gamer daar niet om geeft)

Day/night cycle. Geeft een gigantisch dynamische toevoeging, Elke map kan zowel in het donker als in het licht worden afgespeeld.

Meer vlaggen bij CTF

Meer mappen bij launch

Geen uitmelkerij

Meer vrijheid

......
....

Komt er niet in, dus wat praat ik ook.

Edit:

Dan heb ik het nog geeneens gehad over de gigantisch belabberde vehicle physics. Dat kan echt niet. Dé reden dat ik bijna nooit tank, en als ik het doe, ik het haat en er niet van geniet. Er zit geen gevoel in zoals bij BF2.
Zet het maar uit je hoofd Joh ... Heb ik ook gedaan en me aangesloten bij de heren van Bohemia, die zijn 100% dedicated PC game makers en dat is te zien . ARMA 3 is een plaatje, _/-\o_
Geen kiddy unlocks als in YOU just jumped !!! you got 34 achievements :+

Battlefield is een serie kapot gemaakt door de Dagobert ducks van EA. Potje Simcity iemand ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
maxers1973 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Zet het maar uit je hoofd Joh ... Heb ik ook gedaan en me aangesloten bij de heren van Bohemia, die zijn 100% dedicated PC game makers en dat is te zien . ARMA 3 is een plaatje, _/-\o_
Geen kiddy unlocks als in YOU just jumped !!! you got 34 achievements :+

Battlefield is een serie kapot gemaakt door de Dagobert ducks van EA. Potje Simcity iemand ? |:(
;( Ik vermaak me prima met bf3 en ga me ook prima vermaken met deeltje 4
Ja bohemia all the way (nog meer bugs,cheaters en glitchers dan bf3 ;( )
En ik hou er van om dingen te unlocken elke 30 seconden een vijand tegen te komen en een beetje in een tank rijden .
En voor Arma gaat ook meer dan genoeg DLC uitkomen .
En als bohemia de kans krijgt op arma 3 voor de console uit te brengen doen ze dat ook wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Kan een mod een zuurpruim-topic aanmaken voor de zeurpieten hier ?
Man man man wat een gezeur.

Graag info over Battlefield4 ipv zeuren over hoe slecht Dice wel niet is. Hoe de serie verkracht zou zijn ( ?!!? ) Hoeveel bugs battlefield3 wel niet heeft.
Als je het over Arma3 wil hebben, ga lekker dat topic bevuilen.
Als je wil zeuren, ga dan naar het viva.nl forum.

Blijft dit topic lekker overzichtelijk voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:10
ik ben ook erg benieuwd naar battlefield 4.
ik ga em op de playstation 4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

dennis585 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:34:
ik ben ook erg benieuwd naar battlefield 4.
ik ga em op de playstation 4 spelen.
Same here, de kans dat het een release game gaat worden voor de Playstation 4 komt steeds dichter in de buurt. Vorig jaar was dit al uitgelekt, maar het blijft nog steeds een gerucht.

Je leest nu echt dat de game voor de PS4 gemaakt gaat worden (net zoals BF3 voor de PS3 gemaakt is en geforward is naar de PC op een goede manier)

ik hoop dat er een bundel gaat komen straks ;) PS4 + Battlefield 4 pakket, want die ga ik dan gelijk bestellen.
NAtuurlijk ga ik de game ook op de PC halen, want ik ben en blijf een pc gamer, maar ik ben erg benieuwd naar de nieuwe consoles + PS4 zal wel weer eerder content krijgen dan op de PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Pykow schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:44:
[...]
Je leest nu echt dat de game voor de PS4 gemaakt gaat worden (net zoals BF3 voor de PS3 gemaakt is en geforward is naar de PC op een goede manier)
Hopelijk dat de consoles het nu beter gaan opnemen tegen de PC, bijv. het verschil in graphics en het verschil in aantal spelers ... Al denk ik wel dat dit moet lukken met de next gen consoles, wie weet :)

Over BF3:
DICE developer Johan Andersson tweeted that consoles simply can’t handle over 24 players in Battlefield 3, saying “The consoles are 5-6 years old, can’t handle it. PC on the other hand can“.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Battlefield 4-onthulling op 26 maart bevestigd :

Battlefield 4 wordt op 26 maart onthuld op de Game Developers Conference. De website Polygon heeft de complete uitnodiging voor de presentatie van EA geplaatst, waaruit deze informatie af te leiden valt.

Een paar weken geleden lekte al een gedeelte van de uitnodiging uit. De art op de uitnodiging had veel weg van de Battlefield 3-cover, waardoor er al gespeculeerd werd dat Battlefield 4 op de GDC onthuld zou worden. Nu heeft Polygon de complete uitnodiging geplaatst, waarop letterlijk valt te lezen dat Battlefield 4 onthuld wordt op 26 maart. Naast de uitnodiging is er ook art uitgelekt van Battlefield 4.

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20130318101158-battlefield-4-reveal-invi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20130318101151-1363445352-bf4-x.jpg

bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Update: Battlefield 4-onthulling op 26 maart, trailer dag erna :

Update: Na de uitgelekte uitnodiging voor de Battlefield 4-onthulling op 26 maart, heeft EA bevestigd dat de eerste Battlefield 4-trailer op 27 maart verschijnt. Dat heeft de uitgever gedaan via een korte teaser op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
De teaser poster is natuurlijk direct geanalyseerd en dit valt er dus (waarschijnlijk) te zien:
Zo zien we dat het kleurenpalet vooral gelijk is aan Battlefield 3, sterker nog het lijkt meer op een image van Battlefield 3 alleen dan met een 4 erop geplakt. Uiteraard zien we hier ook weer de klassieke oorlogsheld voorop, iets wat bijna bij elke shooter gebeurd tegenwoordig.
Op de achtergrond valt weinig te zien verder, behalve wat gebouwen links. Geruchten gaan dat het mogelijk Shanghai is waar de game zich afspeelt, een interessante locatie wat dat betreft, deze Chinese metropool kent veel mooie gebouwen.
Qua wapens zien we onder andere de M39 EMR uit Battlefield 3, het pistool is hoogstwaarschijnlijk een standaard M1911 met zaklamp eraan bevestigd. Dit pistool is tevens het meest gebruikte in Battlefield 3, dus logisch dat die weer terugkomt.
De prachtige tank is natuurlijk de M1 Abram en de APC links is de LAV-25, die ook speelbaar was in Battlefield 3 en zelfs nog Battlefield 2.
Veelbelovend 8)7

(Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
JimDB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:07:
De teaser poster is natuurlijk direct geanalyseerd en dit valt er dus (waarschijnlijk) te zien:
Veelbelovend 8)7

(Bron)
Op zich is hergebruiken helemaal niet erg zolang er ook maar voldoende word toegevoegd waar ik voorlopig vanuit ga. Ik denk echt wel dat DICE betere textures op de voertuigen zet, de audio nog beter maakt en met damage etc gaat werken voor een herbalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus over iets meer dan een week weten we al wat meer. Wil nu weten DICE. :+
Oh en ik heb meteen de TS even een heel klein beetje aangepast. ;)

edit:
Onbedoelde double post. :$

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-03-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
DanielWW2 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:21:
[...]

Op zich is hergebruiken helemaal niet erg zolang er ook maar voldoende word toegevoegd waar ik voorlopig vanuit ga. Ik denk echt wel dat DICE betere textures op de voertuigen zet, de audio nog beter maakt en met damage etc gaat werken voor een herbalans.
Natuurlijk niet, waarom zou je alles overhoop gooien als je toch goed bezig bent ? :)
Al moeten er natuurlijk wel de nodige changes en hotfixes zijn die ze de vorige keer niet hebben kunnen realiseren, of waar ze gewoon te weinig tijd aan hebben besteedt. Laat ons hopen dat ze uit zijn op een nog betere game, anders zou het gewoon een BF3 remake zijn :+

Voor in de TS: Volgens mij is het onderhand al wel duidelijk (en zeker) dat BF4 gebruik zal maken van Frostbite 2 en dat hij verkrijgbaar zal zijn op de next gen consoles (althans PS4, dat is zeker, waarschijnlijk ook de nieuwe XBOX, maar goed)

Voor de aankondiging zal je trouwens wel een onderscheid moeten maken per continent:
Gezien de onthulling in San Francisco gedaan zal worden (7 PM) betekent dit dat de onthulling op 27 maart om 04.00 uur Nederlandse tijd zal plaatsvinden.
Voor de beta was dit ook al duidelijk:
“There will be other ways to get into the beta aside from MoH: Warfighter, at this time, however, it is the only way to guarantee entry.”
Kleine details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Lasgana: easier to pickup the game, to take care of players from CoD
Laat mij raden.. killstreaks? "Ragequit ten times to unlock the 360-noscope!"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik verwacht dat BF4 gewoon BF3 is met nieuwe maps en wapens en dat heel het stats systeem, schieten en het vrijspelen van componenten het zelfde blijft.
26 maart krijgen we de volgende nieuwtjes te horen:
64 man support op de next gen console
60 Frames per seconde op de consoles
Meer kracht uit de Frosbite engine kunnen halen (wat als gamer bijna niet opvalt)
Een deal met Playstation 4 en misschien wel de game die tijdens de release van de playstation 4 gaat uitkomen.
Ze laten waarschijnlijk in de trailer zien op 27 maart een stukje van de singleplayer

Ze gaan het niet hebben over:
Hitdetectie
battlerecorder
Esports ondersteuning
Datum voor de beta

Geruchten die ik zo nu en dan lees op forums:
Smoke granade
Flash granade
meer customization
Battlefield 4 premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik kreeg automatisch een BF4 beta geval ding bij aankoop van MOH WF. Nu maar hopen dat de beta soon komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:03

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik lig er iig niet wakker van.BF3 heb ik niet zoveel plezier mee gehad en heb het dit hele jaar niet eens gespeeld . bf4 laat ik links liggen, ik zit veel meer te wachten op de opvolger van mirrors edge, ook een titel van Dice

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zou er niet een kans zijn dat ze BF4 als PS4 exclusive titel gaan neerzetten voor de eerste x maanden?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Pykow schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:44:
Ik verwacht dat BF4 gewoon BF3 is met nieuwe maps en wapens en dat heel het stats systeem, schieten en het vrijspelen van componenten het zelfde blijft.
26 maart krijgen we de volgende nieuwtjes te horen:
64 man support op de next gen console
60 Frames per seconde op de consoles
Meer kracht uit de Frosbite engine kunnen halen (wat als gamer bijna niet opvalt)
Een deal met Playstation 4 en misschien wel de game die tijdens de release van de playstation 4 gaat uitkomen.
Ze laten waarschijnlijk in de trailer zien op 27 maart een stukje van de singleplayer

Ze gaan het niet hebben over:
Hitdetectie
battlerecorder
Esports ondersteuning
Datum voor de beta

Geruchten die ik zo nu en dan lees op forums:
Smoke granade
Flash granade
meer customization
Battlefield 4 premium
Ik verwacht een redelijke grafische update gezien ze beweren dat ze met BF3 slechts 20% van de engine gebruike en nu 80% uit de engine trekken. Er zijn mooie videos op youtube waar BF3 en echte beelden door elkaar worden gemixed en je echt goed moet kijken wat echt en wat nep is. Zo ver zijn we met de hedendaagse shooters. Ik ben erg nieuwsgierig wat BF4 straks BF4 gaat maken en niet een BF3 update zal zijn.

Volg me op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:03

mrc4nl

Procrastinatie expert

RoyK schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:35:
[...]

Ik verwacht een redelijke grafische update gezien ze beweren dat ze met BF3 slechts 20% van de engine gebruike en nu 80% uit de engine trekken. Er zijn mooie videos op youtube waar BF3 en echte beelden door elkaar worden gemixed en je echt goed moet kijken wat echt en wat nep is. Zo ver zijn we met de hedendaagse shooters. Ik ben erg nieuwsgierig wat BF4 straks BF4 gaat maken en niet een BF3 update zal zijn.
EA heeft er wel meer een handje ervan om games met kleine updates uit te brengen als een nieuw spel.
vooral bij sport games.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Zolang de markt dit lustig blijft aanschaffen blijft EA dat doen. Zo werkt de wereld.

Volg me op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RoyK schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:24:
Zolang de markt dit lustig blijft aanschaffen blijft EA dat doen. Zo werkt de wereld.
Alle nieuws berichten van de afgelopen dagen en maanden gaan over dat ze de console versie krachtiger hebben gemaakt, tijdens de aankondiging van de PS4 kregen we al een plaatje te zien van BF4.
Zoek even terug in de topics en je ziet er zo een langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 21:53
60 FPS op de console met 64 man? Not gona happen I think.
Pagina: 1 2 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.