Ik had ook een update 2 dagen geleden.
Rond een uurtje of 23.00 aangezet en toen naar bed gegaan. Telefoon aan de oplader gehangen omdat hij nog niet klaar was. En hij wel aan de oplader moest omdat ik de volgende dag wel een wekker nodig had die mij wakker maakt.
De volgende dag was hij dus klaar. Maar kreeg hem na een paar keer pas aan

heel raar allemaal.
Toen ik hem opstarte hoefde ik plots ook geen PIN in te voeren.
En na wat uitvogelen bleek dat mijn telefoon vast zat in het "uitschakelen van vliegtuigmodus " het knopje stond nog op "ON" maar was grijs geworden. En de tekst dat hij bezig was met uitschakelen stond eronder.
Maar de vliegtuigmodus ging er maar niet af. X keer opnieuw opgestart. Daarna zelfs een factory reset gedaan. Maar het mocht allemaal niet baten.
Eerst dacht ik dat het aan mijn SIM lag. Omdat ik ook geen pincode hoefde in te voeren als ik hem opnieuw opstarte. SIM getest in een andere telefoon en daar deed hij het prima.
Dus mijn HTC one X+ was niks meer waard....... kon geen wifi aanzetten(vliegtuigmodus) kon niet bellen en kon niet SMSen.
Nog een keer een factory reset gedaan. En nog steeds het zelfde probleem.
De update is dus corrupt geraakt ofzo.
Ik kan het niet veroorloven om de telefoon op te sturen en dan 2-3-4 weken te wachten wegens brakke htc software. Dus heb ik de bootloader unlocked. En de telefoon geroot. En CWM recovery er op gezet.
Daarna de orginele HTC RUU/ROM geflashed.
En nu doet alles het weer
Maar door een brakke OTA update van HTC is nu wel mijn bootloader unlocked........ En dat was niet echt mijn bedoeling.......
Zou het komen omdat ik hem aan de lader gelegd heb tijdens de update?

(lijkt mij niet)