Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• nielsmul
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-04 23:20
Eerst zien en dan pas geloven. De retail prijs zal toch niet al te lang meer op zich laten wachten hoop ik.

• Gohan040
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-08 18:24
quote:
Hayo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:36:
[...]

Ik wil niet gelijk de hoop wegnemen, maar deze informatie is toch al redelijk krom op zich...de 16 GB versie kost in de Play Store al $350/350, waarom zou deze in Nederland dan voor 300 in de winkel komen te liggen. Daarnaast vraag ik me af hoe betrouwbaar deze meneer is...het kan natuurlijk ook een of ander persoon zijn die de boel een beetje op wil stoken. Hij heeft op AllAboutPhones ook gereageerd, hij zegt dat hij lid is van "LG Company Members"...nog nooit van gehoord. Ik twijfel iig aan zijn bericht...
Mee eens, ik neem het niet serieus ... 300 voor de 16Gb is echt onzin.

• theguyofdoom
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 27-08 23:55
quote:
Gohan040 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:59:
[...]

Mee eens, ik neem het niet serieus ... 300 voor de 16Gb is echt onzin.
Een iPad als timeline foto? Reageren als je eigen account op een bedrijfspagina? NOPE.

• theguyofdoom
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 27-08 23:55
quote:
Pino112 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:04:
[...]

Hoe kom je bij die chat? Kan ik zo nergens vinden op de site..
Kwam onderin het beeld toen ik hun abonnementsadviestool gebruikte.

• Cyclonist
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 20:42

Cyclonist

lolwut?

Ik denk dat ik hem dan maar in Aken in de MM ga halen o.i.d., meteen leuk middagje de stad in :)

Hoe zou het zitten met garantie: stel je Duitse Nexus 4 krijgt kuren, waar zou je die dan naar op moeten sturen? LG Nederland? Ik neem aan dat je hem niet terug naar de 'playstore' kan sturen b.v. In het geval van de MM zou je dr natuurlijk gewoon binnen kunnen lopen (wss wel verplicht in Duitsland dan).

• pinna_be
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 28-08 22:46
Stel ik heb een adres in Frankrijk waar ik het toestel naartoe kan sturen, is het dan gewoon mogelijk om van hieruit(=Belgie) de betaling te regelen (eventueel via een proxy) zodat die daar aankomt? Waarmee moet ik dan betalen?
Het is maar: ik ken iemand in Frankrijk die het achteraf wel naar mij zou willen sturen, maar die heeft geen kennis van computers, laat staan van online betalingen. Daarom hoopte ik de betaling van hieruit te kunnen doen.

• Gohan040
quote:
pinna_be schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:27:
Stel ik heb een adres in Frankrijk waar ik het toestel naartoe kan sturen, is het dan gewoon mogelijk om van hieruit(=Belgie) de betaling te regelen (eventueel via een proxy) zodat die daar aankomt? Waarmee moet ik dan betalen?
Het is maar: ik ken iemand in Frankrijk die het achteraf wel naar mij zou willen sturen, maar die heeft geen kennis van computers, laat staan van online betalingen. Daarom hoopte ik de betaling van hieruit te kunnen doen.
Als je het topic een beetje doorleest zie je dat het meerdere keren vermeld is dat je een creditcard uit het betreffende land moet hebben.

• nodig
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 00:13
quote:
pinna_be schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:27:
Heb jij/hij een franse CC? Anders gaat het hele feestje niet door, anders moet het me wel mogelijk zijn al zet ik toch altijd vraagtekens bij proxy's+betalingen.

• pinna_be
quote:
Gohan040 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:30:
[...]

Als je het topic een beetje doorleest zie je dat het meerdere keren vermeld is dat je een creditcard uit het betreffende land moet hebben.
Sorry, ik ken niet zo veel van betaalmethoden. Jammer wel, das al een optie minder

• Bwlian
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:08
Iemand hier op tweakers (een Nederlander) heeft wel een Nexus 7 bij fnac.com (Frans) besteld. Misschien even opzoeken in het desbetreffende topic.

Bwlian wijzigde deze reactie 06-11-2012 19:37 (6%)

This space was intentionally left blank.

• Eypo
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20:34
Ik heb daar ook mijn Touchpad besteld (en ontvangen) , maar dan gaat het er nog steeds om of ze in die winkels hem voor die prijs aanbieden.

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-08 06:40
Een kennis van me uit canada komt waarschijnlijk in januari. Als die de nexus 4 voor me meeneemt, waar moet ik dan op rekenen qua extra kosten? (Douane/BTW/???)

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• pinna_be
quote:
Jogai schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:41:
Een kennis van me uit canada komt waarschijnlijk in januari. Als die de nexus 4 voor me meeneemt, waar moet ik dan op rekenen qua extra kosten? (Douane/BTW/???)
geen extra kosten. Als je je eigen gsmtoestel meeneemt naar een ander land dan hoef je hier toch ook niet voor te betalen?

• Grootstyr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:09
quote:
pinna_be schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:51:
[...]

geen extra kosten. Als je je eigen gsmtoestel meeneemt naar een ander land dan hoef je hier toch ook niet voor te betalen?
Dat ligt er wel degelijk aan of hij hem uit de verpakking haalt hoor. Een nieuwe gesealde telefoon moet je ook als je hem meeneemt gewoon invoerrechten over betalen zo ver ik weet.

• pinna_be
quote:
Grootstyr schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:02:
[...]

Dat ligt er wel degelijk aan of hij hem uit de verpakking haalt hoor. Een nieuwe gesealde telefoon moet je ook als je hem meeneemt gewoon invoerrechten over betalen zo ver ik weet.
Hoe gebeurt dit dan? Als je het toestel in je bagage steekt wordt dit niet gescand (hoogstens een drugshond en een metaalscanner ofzoiets die beiden geen verpakking gaan detecteren.
En in je handbagage wordt de verpakking in het slechtste geval opengedaan, als ze denken dat er iets verdacht in zou kunnen zitten. Hoe geavanceerd hun scanners ook kunnen zijn, ze kunnen niet scannen of hij hem wil betalen of het bvb een geschenk is. Als het een geschenk is, is het technisch gezien importeren meer, of ik vergis me heel erg hard.

In elk geval, als de mediamarkt in Belgie het toestel evenals de duitse mediamarkt aanbied voor 395, dan denk ik dat ik hem gewoon hier koop tegen iets hogere prijs dan de playstoreprijs en blijf ik balen dat ik zo'n klein land woon.
Als de ediamarkt hem hier duurder of mss zelfs niet aanbied, snap ik er al helemaal niks meer van 8)7

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 29-08 15:13
quote:
theguyofdoom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:01:
[...]

Een iPad als timeline foto? Reageren als je eigen account op een bedrijfspagina? NOPE.
Ook daadwerkelijk het meest waardeloze Nederlands ooit waar het in getypt is, ik vertrouw het zaakje niet ;)

cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)

• foekebooij
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Die vriend of kennis mag toch gewoon per keer 430 euro aan aankopen vanuit het buitenland belasting vrij importeren?

http://www.belastingdiens...rijstelling_van_belasting

foekebooij wijzigde deze reactie 07-11-2012 08:20 (50%)

• Camiel
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-08 23:05
Wat ik nog niet helemaal zeker weet: Moet de Creditcard ook in Duitsland uitgegeven zijn wil je bij de duitse Playstore kunnen bestellen? Ook wel benieuwd hoeveel telefoons je met n account mag bestellen.. Misschien kan ik er een paar naar Nederland halen, alleen gaat dat niet op of rond 13 november lukken. Betekend wel een ritje duitsland naar familie :)

• Zhadum
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-07 08:26

Zhadum

Folding & Einstein@home

quote:
Camiel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:20:
Wat ik nog niet helemaal zeker weet: Moet de Creditcard ook in Duitsland uitgegeven zijn wil je bij de duitse Playstore kunnen bestellen? Ook wel benieuwd hoeveel telefoons je met n account mag bestellen.. Misschien kan ik er een paar naar Nederland halen, alleen gaat dat niet op of rond 13 november lukken. Betekend wel een ritje duitsland naar familie :)
Lees even de topic door en anders zoek even op creditcard. Antwoord is al meerdere malen gegeven.

• justice strike
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 28-08 15:26
quote:
Camiel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:20:
niemand kan het echt zeker weten want hij wordt nog niet verkocht. maar suggesties onder voorbehoud over mogelijke manieren hoe dit eventueel mogelijk in zijn werk zou kunnen gaan staan eerder wellicht beschreven... mogelijk, wellicht.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Empulse
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 16:24
In India gaat de 16GB 400,- kosten.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

quote:
Empulse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:23:
Bedankt voor de link met bron, anders gaan mensen daarom vragen.

Als je dit soort dingen post, onderbouw ze dan ook met een linkje en/of bronvermelding, zoals je het nu post is het zinloos.

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:59

Pino112

Pinoooooow

quote:
Empulse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:23:
Wist niet dat ze daar de euro hebben joh.

• johnny2000
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 08-10-2013
Mijn collega woont in Duitsland, maar heeft geen duitse creditcard. Had liever gezien dat aflever adres duits moest zijn :X

Hoi

• inTIMidate
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 25-08 19:51
Ik heb een adres in Duitsland, een VPN verbinding en alvast een Creditcard gekoppeld aan mijn Google Wallet. De creditcard is geen Duitse creditcard, maar een Amerikaanse via Neteller.
Bij het koppelen aan de Google Wallet haalt Google er wel 1 euro vanaf, dus er moet geld op staan anders krijg je een foutmelding. Ik kreeg eerst deze vage melding: 'your instrument is not valid'.

• Gohan040
quote:
inTIMidate schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:07:
Ik heb een adres in Duitsland, een VPN verbinding en alvast een Creditcard gekoppeld aan mijn Google Wallet. De creditcard is geen Duitse creditcard, maar een Amerikaanse via Neteller.
Bij het koppelen aan de Google Wallet haalt Google er wel 1 euro vanaf, dus er moet geld op staan anders krijg je een foutmelding. Ik kreeg eerst deze vage melding: 'your instrument is not valid'.
Ok dan, en wat betekend dit? heb je kunnen nu bestellen? of is het niet gelukt?

• inTIMidate
Je moet betalen met Google Wallet, de Nexus 7 Tablet kan ik aan mij winkelmandje toevoegen en bestellen als ik wil. Dus lijkt het me dat dat ook kan als de Nexus 4 bestelbaar is.

• kyddil
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 27-08 20:47
Ik lees wel in de policy van de Play Store dat de creditcard gekoppeld moet zijn aan het land waar je het koopt. Ik heb zelf een Nederlandse creditcard, en heb een vriend van mij wonen in duitsland maar die heeft geen creditcard..

• Gohan040
quote:
inTIMidate schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:16:
Je moet betalen met Google Wallet, de Nexus 7 Tablet kan ik aan mij winkelmandje toevoegen en bestellen als ik wil. Dus lijkt het me dat dat ook kan als de Nexus 4 bestelbaar is.
Dat van Google wallet snap ik maar zoals de post hier boven al zegt:
quote:
kyddil schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:18:
Ik lees wel in de policy van de Play Store dat de creditcard gekoppeld moet zijn aan het land waar je het koopt. Ik heb zelf een Nederlandse creditcard, en heb een vriend van mij wonen in duitsland maar die heeft geen creditcard..
Volgens mij is dit ook zo.... afleveradres en kaart moet uit hetzelfde land komen

• inTIMidate
De creditcard is wel geaccepteerd door Google wallet,ik hoop dat ik bestellingen kan plaatsen in de Play store, dat merk ik Dinsdag wel.

• Gohan040
quote:
inTIMidate schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:27:
De creditcard is wel geaccepteerd door Google wallet,ik hoop dat ik bestellingen kan plaatsen in de Play store, dat merk ik Dinsdag wel.
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk en Ik hoop het echt voor je....
ik denk alleen dat je inderdaad wel kan bestellen maar niet naar een adres in Duitsland helaas....

Gohan040 wijzigde deze reactie 07-11-2012 16:35 (7%)

• beest123
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12-03-2013
http://data.mediamarkt.de...us-4?searchkategorie=1721

Interesting....

Alleen de 16GB, jammer...Hopelijk verkopen ze de 8GB voor 350.

beest123 wijzigde deze reactie 07-11-2012 17:04 (24%)

• Gohan040
quote:
beest123 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:03:
http://data.mediamarkt.de...us-4?searchkategorie=1721

Interesting....

Alleen de 16GB, jammer...Hopelijk verkopen ze de 8GB voor 350.
Misschien de openings post een keer bekijken ? .... en is al meerdere keren voorbij gekomen in voorgaande posts

• DieGozerDaar
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 27-08 22:55
Kan de winkel *Vermoedelijke spam, dus > Knip*die door Tweakers goed is gekeurd niet de Nexus 4 verkopen?
Ik ken mensen die daar hun mobieltje hebben gekocht en die komen allemaal uit het buitenland.
Dus zouden ze denk ik er wel aan kunnen komen.

janvanduschoten wijzigde deze reactie 07-11-2012 18:05 (8%)

• Flight777
  • Laatst online: 21:47
Gebruik hier V&A, niet hier.

janvanduschoten wijzigde deze reactie 07-11-2012 18:07 (93%)

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 29-08 18:16
*Knip*

janvanduschoten wijzigde deze reactie 07-11-2012 18:08 (96%)

• MGSNK
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22-08 22:30

MGSNK

Flight

Bij deze kan ik alle fabeltjes uit de lucht helpen.

Gisteren op werk via onze UK proxy een Nexus 7 proberen te bestellen (vanuit NL).
Je kan het ding wl op een ander UK adres af laten leveren dan je eigen adres, maar... De creditcards die aan mijn account hangen (Nederlandse) zijn niet eligible als betaalmiddel.

Conclusie: Google Play Store verwacht dat je een regio-gebonden creditcard gebruikt! Bestellen met een NL creditcard en elders laten afleveren zit er dus niet in.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• alwinus
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 29-08 11:11

alwinus

Tweaked

Hmmm betalen met Paypal zit er ook niet in :p Op die manier heb ik her en der nog wel eens landbeperkingen omzeild ;) Waarschijnlijk kan het met Google Wallet ook niet als er niet een adres en creditcard aan gekoppeld van het land van bestelling. Toch maar vrienden maken in Duitsland ;)

alwinus wijzigde deze reactie 08-11-2012 08:03 (42%)

• bas-r
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 29-08 14:44
Paul O'Brien biedt aan om voor Modaco Plus members de Nexus 4 ZONDER EXTRA KOSTEN te versturen vanuit de UK! Dus Nexus4 + shipping.
Een membership kost 30 pond, dus is misschien wel interessant voor mensen die 'm graag snel willen hebben.

https://twitter.com/modaco/status/265925719916437506

https://dl.dropbox.com/u/669141/modaco_nexus4.PNG

bas-r wijzigde deze reactie 08-11-2012 12:51 (6%)

tweakinventaris / te koop

• terracide
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 25-08 21:09
ik weenie maar 30 pond is ongeveer net zoveel als die telefoon bij de MM in duitsland meer gaat kosten.... en garantie is toch fijner vlak over de grens dan in de UK.

terracide wijzigde deze reactie 08-11-2012 08:10 (25%)

• Jigu-Yong
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Dit is niet de plaats om handel te bespreken.

janvanduschoten wijzigde deze reactie 08-11-2012 09:09 (61%)

Mijn weblog | Verkoop Marktplaats

• Cyleo
quote:
bas-r schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:53:
Paul O'Brien biedt aan om voor Modaco Plus members de Nexus 4 GRATIS te versturen vanuit de UK!
Een membership kost 30 pond, dus is misschien wel interessant voor mensen die 'm graag snel willen hebben.

https://twitter.com/modaco/status/265925719916437506

[afbeelding]
Er staat niet dat hij gratis verstuurd, hij zegt dat hij het verstuurd voor het daadwerkelijke bedrag (geen additional costs)

cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)

• void
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06-12-2012
Het is al gezegd, maar het wordt bevestigd in Google's FAQ:
Note: At this time, for the availability of devices on Google Play, the country of your credit card must match the the country to which you're shipping.

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• bas-r
quote:
Cyleo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:50:
[...]

Er staat niet dat hij gratis verstuurd, hij zegt dat hij het verstuurd voor het daadwerkelijke bedrag (geen additional costs)
Goed, heb ik verkeerd verwoord. Ik bedoel natuurlijk dat hij je niet een paar tientjes extra laat betalen voor de service.

• Booth
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 12:45
Is het niet gewoon mogelijk die Nexus 4 bij Amazon.com te bestellen voor $350?
Ik heb een CC en al vaker van Amazon besteld.

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-08 09:36
Transcript van chat met LG klantenservice
quote:
Support: Goedendag. Welkom bij LG Electronics Live Chat.
Support: Waar kan ik u mee van dienst zijn?
Ik: Hallo, ik vroeg mij af of jullie iets weten over de LG Nexus 4. Wanneer deze in Nederland beschikbaar is en voor welke prijs.
Support: Op dit moment is het nog onbekend of en wanneer dit model beschikbaar zal zijn in de Benelux
Ik: Ok. Weet u wanneer dit wel bekend wordt(gemaakt). Want ik weet dat hij in Duitsland, Engeland en Frankrijk binnenkort verkocht gaat worden.
Support: Dat klopt helemaal
Support: Ik verzoek u vriendelijk reclameringen in de gaten te houden en u kunt informatie inwinnen bij de bekende telefoon winkels
Ik: Ok, bedankt!

• bas-r
quote:
Booth schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:14:
Is het niet gewoon mogelijk die Nexus 4 bij Amazon.com te bestellen voor $350?
Ik heb een CC en al vaker van Amazon besteld.
Nee. Electronica verstuurt amazon niet naar het buitenland.

@hieronder
Klopt helemaal: amazon.com verstuurt geen electronica naar het buitenland. co.uk en .de wel natuurlijk.

bas-r wijzigde deze reactie 08-11-2012 16:09 (16%)

• Cyclonist
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 20:42

Cyclonist

lolwut?

quote:
bas-r schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:31:
[...]

Nee. Electronica verstuurt amazon niet naar het buitenland
Amazon.de en .co.uk wl, en die verkopen de Nexus 7 ook. Dus het lijkt me dat de Nexus 4 daar ook te koop zal zijn: ideaal :) Al ga ik liever naar de MediaMarkt in Duitsland i.v.m. garantie.

• Deric
  • Laatst online: 03-07 12:42
Ik heb de mogelijkheid een nexus 4 aan te schaffen via mijn oom die in Duitsland woont. Deze zal hij dus via zijn creditcard moeten kopen bij de google store. Maar hoe zit het dan met garantie? Wanneer mijn nexus kapot zou gaan zal ik hem dan eerst naar mijn oom moeten brengen en zal hij deze moeten opsturen?

• Gohan040
quote:
Deric schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:37:
Ik heb de mogelijkheid een nexus 4 aan te schaffen via mijn oom die in Duitsland woont. Deze zal hij dus via zijn creditcard moeten kopen bij de google store. Maar hoe zit het dan met garantie? Wanneer mijn nexus kapot zou gaan zal ik hem dan eerst naar mijn oom moeten brengen en zal hij deze moeten opsturen?
Vermoed dat je via Google play iets van een RMA formulier kan afdrukken... Als jou oom deze even naar jou mailt lijkt me het geen probleem om hem dan zelf vanuit nederland op te sturen....... maar..... terug naar Nederland is denk ik niet mogelijk, dat zou dan via je oom moeten gaan.

• justice strike
quote:
Deric schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:37:
van de laatste 3 telefoons die je had, hoeveel zijn er voor garantie terug gegaan?

• DGonlag2
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 29-08 17:58
quote:
justice strike schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:26:
[...]

van de laatste 3 telefoons die je had, hoeveel zijn er voor garantie terug gegaan?
Elektronica kan kapot gaan, je zult het nu maar net hebben. Garantie lijkt me inderdaad omslachtig als je het toestel via een omweg koopt. (via die omweg zal je ook garantie moeten halen).
Ik wacht even de Nederlandse prijzen af.

PSN: DGonlag2, Battle.net: DGonlag2#2266, Nintendo FC: 3995-6519-7753

• Pino112

Pino112

Pinoooooow

quote:
Gohan040 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:12:
[...]

Vermoed dat je via Google play iets van een RMA formulier kan afdrukken... Als jou oom deze even naar jou mailt lijkt me het geen probleem om hem dan zelf vanuit nederland op te sturen....... maar..... terug naar Nederland is denk ik niet mogelijk, dat zou dan via je oom moeten gaan.
Maar wat als je hem gewoon als Duitser bestelt, na een paar maanden gaat emigreren naar Nederland en dat dan je telefoon stuk gaat? Dan heb je dus gewoon een probleem? :D

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 29-08 18:35
Bijna alle producten binnen de EU gekocht hebben gewoon Europese garantie.

• Empulse
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 16:24
quote:
Roy1985 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:23:
Bijna alle producten binnen de EU gekocht hebben gewoon Europese garantie.
Inderdaad. De Nexus 4 stuur je dan ook gewoon op naar LG Nederland, ongeacht waar in de EU je hem gekocht hebt. Ik vraag me alleen af of scheuren in het glas ook gedekt worden door de fabrieksgarantie.

Empulse wijzigde deze reactie 09-11-2012 10:44 (12%)

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• Cyleo
quote:
Empulse schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:43:
[...]

Inderdaad. De Nexus 4 stuur je dan ook gewoon op naar LG Nederland, ongeacht waar in de EU je hem gekocht hebt. Ik vraag me alleen af of scheuren in het glas ook gedekt worden door de fabrieksgarantie.
Als er door jou fout die scheuren er in komen dan zou ik daar niet vanuit gaan.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

En dan ligt de bewijslast toch vaak bij de consument.

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

• floepie05
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 29-08 14:34
Weet iemand trouwens de hoogste waard van een kado(s) je kunt krijgen via post vanuit een andere land zonder toegevoegd belasting of heffing? Ik wil graag dit toestel twee maal bestellen vanuit de VS, een voor mij en een voor iemand anders, dus in totaal ruim 700 dollar. Als de zender de pakket als "kado" aangeeft, moet ik dan belasting hiervoor betalen bij de douane, zelfs als "kado"? FWIW, de zender en ik hebben hetzelfde achternaam, dus misschien zou het een beetje soepeler lukken?

• Camiel
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-08 23:05
Waarom VS en niet gewoon Duitsland?

Weet iemand hoeveel toestellen je eigenlijk mag bestellen bij de playstore?

• floepie05
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 29-08 14:34
Want ik ken niemand in DE, en mijn familie woont in de VS. :)

floepie05 wijzigde deze reactie 09-11-2012 10:56 (3%)

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 28-08 17:48
quote:
floepie05 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:50:
Weet iemand trouwens de hoogste waard van een kado(s) je kunt krijgen via post vanuit een andere land zonder toegevoegd belasting of heffing? Ik wil graag dit toestel twee maal bestellen vanuit de VS, een voor mij en een voor iemand anders, dus in totaal ruim 700 dollar. Als de zender de pakket als "kado" aangeeft, moet ik dan belasting hiervoor betalen bij de douane, zelfs als "kado"? FWIW, de zender en ik hebben hetzelfde achternaam, dus misschien zou het een beetje soepeler lukken?
Bestel dan gewoon 2x1 exemplaar, ipv 1x2.

• justice strike
quote:
Empulse schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:43:
[...]

een scheur lijkt mij gewoon een productiefout aangezien glas normaal barst.

• Booth
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 12:45
quote:
bas-r schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:31:
[...]

Nee. Electronica verstuurt amazon niet naar het buitenland.

@hieronder
Klopt helemaal: amazon.com verstuurt geen electronica naar het buitenland. co.uk en .de wel natuurlijk.
quote:
Cyclonist schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:06:
[...]

Amazon.de en .co.uk wl, en die verkopen de Nexus 7 ook. Dus het lijkt me dat de Nexus 4 daar ook te koop zal zijn: ideaal :) Al ga ik liever naar de MediaMarkt in Duitsland i.v.m. garantie.
Ik kreeg net dit mailtje binnen:

http://i.imgur.com/JFkiX.png

Ze versturen dus wel electronica naar het buitenland :)

• cbernardini
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 29-08 14:14
quote:
The following items can be shipped to almost all destinations outside the U.S.:

books*
DVDs
music
VHS videos
Additionally, some products in the following categories:

automotive, baby, clothing, consumer electronics, health and personal care, home and garden, industrial and scientific, jewelry, pet supplies, shoes, software, sporting goods, tools, toys, video games, and watches
can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Bahrain, Belgium, Brazil, Bulgaria, Canada, Chile, China, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Egypt, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Jordan, Kuwait, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Malta, Mexico, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Oman, Panama, Peru, Philippines, Portugal, Poland, Qatar, Romania, Saudi Arabia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Arab Emirates, United Kingdom, Uruguay, Venezuela
Bron: http://www.amazon.com/gp/...468520_intl?nodeId=596184

Er zitten een aantal haken en ogen aan. Niet lles wordt iig internationaal verzonden. We'll see.

• Gohan040
quote:
Pino112 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:46:
[...]

Maar wat als je hem gewoon als Duitser bestelt, na een paar maanden gaat emigreren naar Nederland en dat dan je telefoon stuk gaat? Dan heb je dus gewoon een probleem? :D
Als je als Duitser emigreert naar Nederland met een Nexus 4 op zak dan vervalt je garantie altijd........ :Y

• justice strike
quote:
Gohan040 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:55:
[...]

Als je als Duitser emigreert naar Nederland met een Nexus 4 op zak dan vervalt je garantie altijd........ :Y
uberhaupt vervalt je garantie als duitser.

• Gohan040
quote:
justice strike schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:08:
[...]

uberhaupt vervalt je garantie als duitser.
In het geval van de Duitser bedoel je natuurlijk "berhaupt" :F .... maar goed, we gaan offtopic...

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 29-08 16:34

alex3305

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

MARIO! Not the plumber.

Om maar serieus te reageren dan, op een binnen de EU gekocht artikel heb je eigenlijk altijd garantie binnen de EU. Er is zelfs een stichting, die ik zo niet kon vinden, die je daarbij kan helpen.

• Nova163
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-08 11:22
quote:
floepie05 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:50:
http://www.belastingdiens...prive/reizigers/reizigers

430 belastingvrij invoeren.

• nodig
quote:
Telefoon uitpakken in je broekzak stoppen net alsof je hem al jaren gebruikt en dan de verpakking opsturen als je daar erg om geeft :P?

EDIT:

Ow wacht, je laat het opsturen? Dan max tot 22 euro voor er 21% belasting overheen gaat +12,50 euro inklaringskosten van de PostNL, gift markeren heeft weinig zin, daar trapt de douane tegenwoordig niet meer in :P Beter kan je ze allebei in een los pakket versturen als het qua verzendkosten niet uitmaakt, dan heb je minder kans dat je pakketjes eruit word gevist door de douane omdat ze vooral van grote en zware pakketjes houden.

nodig wijzigde deze reactie 09-11-2012 19:46 (35%)

• Nova163
  • Laatst online: 06-08 11:22
quote:
nodig schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:44:
[...]

Telefoon uitpakken in je broekzak stoppen net alsof je hem al jaren gebruikt en dan de verpakking opsturen als je daar erg om geeft :P?
Ja, smokkelen kan altijd, maar in principe ben je btw verschuldigd. De VAT die je in Amerika betaalt kun je dan daar terugvragen.

Het maakt (geloof ik) niet uit of het een cadeau is of niet. Normaal worden voor de btw 'leveringen' belast, maar bij import geldt dat dacht ik niet.

• sjorsangeren
  • Laatst online: 24-08 13:58
Ik heb (tijdelijk) een Amerikaans adres maar een Nederlandse credit card. Weet iemand of het mogelijk is om de nexus 4 dan uit de play store te bestellen en in Amerika af te laten leveren?

En weten jullie misschien een amerikaanse versie van dit topic? Dus een topic op een Amerikaanse site waar Amerikanen over levertijden/prijzen praten? Misschien zijn er andere/betere/goedkopere wegen om den Nexus 4 in Amerika te bemachtigen.

• nodig
quote:
sjorsangeren schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:01:
Ik heb (tijdelijk) een Amerikaans adres maar een Nederlandse credit card. Weet iemand of het mogelijk is om de nexus 4 dan uit de play store te bestellen en in Amerika af te laten leveren?

En weten jullie misschien een amerikaanse versie van dit topic? Dus een topic op een Amerikaanse site waar Amerikanen over levertijden/prijzen praten? Misschien zijn er andere/betere/goedkopere wegen om den Nexus 4 in Amerika te bemachtigen.
Nee moet amerikaanse cc zijn, is al vaker gezegd hier.

Waarom heb je niet doorgelezen terwijl je wel Amerikaanse sites wil doorlezen?

• sjorsangeren
  • Laatst online: 24-08 13:58
quote:
nodig schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:02:
[...]

Nee moet amerikaanse cc zijn, is al vaker gezegd hier.

Waarom heb je niet doorgelezen terwijl je wel Amerikaanse sites wil doorlezen?
Ik heb gezocht in dit topic, keywords USA, VS, amerika, amerikaanse etc, maar niet kunnen vinden wat ik zocht. Bijna alle posts die ik vond gingen over het versturen en douane kosten. Creditcard vragen vind je pas als je zoekt op Duitsland, omdat veel mensen de truc die ik wil uithalen in Duitsland uithalen. Ik heb dus wel degelijk gezocht/doorgelezen voordat ik mijn vraag stelde, alleen de verkeerde keywords gebruikt/de verkeerde posts overgeslagen tijdens het lezen.

Anyway, ik ga hier maar eens op zoek naar iemand met een amerikaanse creditcard die het bedrag wil voorschieten voor mij.

• nodig
quote:
sjorsangeren schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:27:
[...]

Ik heb gezocht in dit topic, keywords USA, VS, amerika, amerikaanse etc, maar niet kunnen vinden wat ik zocht. Bijna alle posts die ik vond gingen over het versturen en douane kosten. Creditcard vragen vind je pas als je zoekt op Duitsland, omdat veel mensen de truc die ik wil uithalen in Duitsland uithalen. Ik heb dus wel degelijk gezocht/doorgelezen voordat ik mijn vraag stelde, alleen de verkeerde keywords gebruikt/de verkeerde posts overgeslagen tijdens het lezen.

Anyway, ik ga hier maar eens op zoek naar iemand met een amerikaanse creditcard die het bedrag wil voorschieten voor mij.
Keyword: Creditcard, cc had je verder geholpen, maar shippingland moet overeen komen met land van cc ;)

• justice strike
quote:
nodig schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:31:
[...]

Keyword: Creditcard, cc had je verder geholpen, maar shippingland moet overeen komen met land van cc ;)
maar holland en amsterdam zijn toch gewoon plaatsen in amerika :P

• Gohan040
quote:
justice strike schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:45:
[...]

maar holland en amsterdam zijn toch gewoon plaatsen in amerika :P
America ligt ook in nederland :)F

P.S. Sorry Jan O-)

Gohan040 wijzigde deze reactie 10-11-2012 00:39 (4%)
Reden: Jan

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:
En dan nu weer ontopic :)

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• daanfonck
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 05-05-2013
ter info,
als Belg zit ik in het zelfde schuitje als de Nederlanders: geen beschikbaarheid via de google play webstore, en dus doorverwezen naar de veel duurdere adviesprijs van LG.

aangezien dat aan mijn rechtvaardigheidsgevoel knaagde, en een EU-recht lampje ging branden, contacteerde ik dan maar adviesdienst van de Europese Commissie. Die gaven mij binnen 3 dagen dit zeer zorgvuldige antwoord:

Als EU consument kunt u in elke EU lidstaat producten en diensten kopen. Echter, verkopers en dienstverleners kunnen, op grond van hun contractsvrijheid, hun producten en diensten verkopen overeenkomstig hun verkoopvoorwaarden, mits die niet in strijd zijn met het nationale, europese en internationale recht. Het blijft dus een commercieel besluit van de verkoper of dienstverlener om (en tegen welke prijs) het betreffende product of dienst aan u te verkopen respectievelijk te leveren.

Echter, dit besluit moet gegrond zijn op rechtmatige overwegingen en niet discriminerend zijn. Artikel 18 van het Verdrag betreffende de werking van de Europese Unie (oud artikel 12 van het EG-Verdrag) (http://eur-lex.europa.eu/...OJ:C:2010:083:SOM:EN:HTML) bepaalt dat elke discriminatie op grond van nationaliteit verboden is.

Volgens vaste rechtspraak van het Hof van justitie van de Europese Unie zijn verkapte vormen van discriminatie, die gegrond zijn op andere criteria, maar tot hetzelfde resultaat leiden, eveneens verboden (cf. zaak C-29/95, Pastoors en Trans-Cap, paragraaf 16; zaak C-224/00 Commissie v Itali, paragraaf 15; en zaak C-28/04 Tod’s en Tod’s France, paragraaf 19).

Dit betekent dat in elke EU lidstaat onderdanen van een andere EU lidstaat, die in dezelfde Staat verblijven als waar de financile instelling is gevestigd, gelijk behandeld moeten worden als de onderdanen van die EU lidstaat. Dat is met name het geval indien een maatregel een onderscheid maakt op grond van de plaats van (gewoonlijk) verblijf, omdat dit criterium voornamelijk negatief zal uitpakken voor onderdanen van andere EU lidstaten aangezien niet-ingezetenen in de meeste gevallen buitenlanders zijn (cf. zaak C-224/97 Ciola, paragraaf 14, en zaak C-388/01 Commissie v Itali, paragraaf 14). Wij menen dat hiervan eveneens sprake zou zijn in het geval dat belangstellenden geen toegang zounden hebben tot bepaalde websites om er producten of diensten te kopen, omdat zij in een andere EU lidstaat verblijven.

Volgens artikel 20, lid 2, van Richtlijn 123/2006/EG (http://eur-lex.europa.eu/...2006:376:0036:0068:NL:PDF) moeten de lidstaten er trouwens op toezien dat de algemene voorwaarden voor toegang tot een dienst, die door de dienstverrichter toegankelijk voor het publiek worden gemaakt, geen discriminatoire bepalingen in verband met de nationaliteit of verblijfplaats van de afnemer bevatten, zonder evenwel de mogelijkheid uit te sluiten om verschillende voorwaarden voor toegang te stellen wanneer die verschillen rechtstreeks door objectieve criteria worden gerechtvaardigd.

On-line verkopers en dienstverleners handelen eveneens in strijd met het mededingingsrecht als zij dezelfde producten of diensten voor verschillende prijzen aanbieden louter op grond van de verblijfplaats van de afnemer. Prijsverschillen kunnen niettemin gerechtvaardigd zijn als die verschillen rechtstreeks door objectieve criteria worden gerechtvaardigd, zoals bijkomende kosten als gevolg van de afstand, hogere belastingen of verzekeringskosten. Verdere informatie over prijsdiscriminatie kunt u nalezen op http://ec.europa.eu/youre...scrimination/index_nl.htm.

In het verleden heeft de Europese Commissie bijvoorbeeld de restrictieve verkoopvoorwaarden van de Apple iTunes on-line winkel onderzocht, waarbij zij heeft geconcludeerd dat het beperken van afnemers in hun keuze om een product te kopen in hun Staat van verblijf in strijd was met de Europese bepalingen inzake het verbod van concurrentiebeperkende handelspraktijken (http://europa.eu/rapid/pr...age=EN&guiLanguage=en). Deze zaak is toen afgesloten nadat Apple had beloofd om voortaan gelijke prijzen te hanteren (http://europa.eu/rapid/pr...age=EN&guiLanguage=en).

Wij raden u aan om uitleg te vragen aan de verkoper over zijn verkoopbeleid. Ontvangt u geen (genoegzaam) antwoord hierop, dan raden wij u aan om contact op te nemen met de nationale en/of Europese mededingingsautoriteit door een klacht in te dienen bij de nationale mededingingsautoriteit (http://ec.europa.eu/compe...petition_authorities.html) en/of het consumenten contactorgaan van de Europese Commissie, DG Concurrentie (http://ec.europa.eu/competition/consumers/contacts_en.html). U kunt ook contact opnemen met ECC (http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm).

Voor nuttige adressen en uitgebreide informatie over uw interne markt rechten, raden wij u aan de gidsen te raadplegen op http://ec.europa.eu/youreurope.

Ik zal dan als naive burger google aanschrijven met verzoek tot een degelijk antwoord :)

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-08 06:40
@daanfonck: Nice _/-\o_

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

• Cerberus_tm
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
quote:
daanfonck schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:34:
...
aangezien dat aan mijn rechtvaardigheidsgevoel knaagde, en een EU-recht lampje ging branden, contacteerde ik dan maar adviesdienst van de Europese Commissie. Die gaven mij binnen 3 dagen dit zeer zorgvuldige antwoord:
...
Bravo! Dit verdient een artikel onder Tweakers - Nieuws: "Prijsdiscriminatie Google Play Store waarschijnlijk in strijd met Europees recht".

• Jchan
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-08 18:12
Het probleem is echter dat google geen prijs discriminatie toepast. Het wordt simpelweg niet geleverd in bepaalde landen. Wat wel zo is, is dat ze geen nl/be creditcards accepteren. En dat is volgens de post hierboven (discriminatie op basis van herkomst uit ander lidstaat) tegen de wet. Het is het proberen waard.

• BroodjeBami
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09-07 14:32
Zeer netjes @Daan.
Ik denk alleen dat Google het Europese recht niet schendt, omdat zij waarschijnlijk wel bezig zijn met het aanbieden van de Play Store in andere winkels, alleen nog niet klaar zijn om de service te lanceren.

• Cyleo
@Daan: mooi leesvoer, jammer dat er niets instaat over garantieafhandeling maar leuk om te weten.

• fandango
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-08 23:58

fandango

I've got balls of steel..

Probleem is het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Tenzij er echt grote partijen (met veel geld) bereid zijn om de strijd tegen Google aan te gaan, zal Google het echt een worst wezen of ze bepaalde Europese regels overtreden. De Europese Commissie zelf zal denk ik voor ziets als dit niet snel tot handelen overgaan.

Dit doet me denken aan het gebeuren met Valve in 2009, toen ze zijn begonnen met het verneuken van de prijzen op Steam. (1 Dollar == 1 Euro, verschillende prijzen hanteren tussen Europese landen etc.). Heel veel mensen hadden een klacht ingediend bij de EC. De brief de we als antwoord kregen kwam neer op het feit dat het heel moeilijk was om Valve hiervoor aan te pakken (om verschillende redenen).

StackOverflowException at doSmartRecursiveThingy() at doSmartRecursiveThingy() at doSmartRecursiveThingy() at doSmartRecursiveThingy()...

• Tjado
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 03-04 19:49

Tjado

D man

Je kan de twee telefoons ook niet echt als dezelfde telefoon zien. In dat opzicht is het dus geen prijsdiscriminatie maar gewoon twee verschillende producten. De scherp geprijsde Nexus, die niet in alle landen beschikbaar is, en de LG variant die minder scherp geprijsd is ;)

Die ene, met die snor

• daanfonck
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 05-05-2013
@ Tjado; klopt, maar eigenlijk gaat het niet om het verschil LG - google play (we kunnen google inderdaad niet verwijten dat LG nu eenmaal meer geld ervoor vraagt); maar om het feit dat wij als Belg of Nederlander niet op de Duitse google play store een telefoon van hun kunnen kopen, enkel en alleen omdat wij niet in Duitsland wonen. Discriminatie zit hem dus niet in de prijs, maar in de nationaliteit.

Brief t.a.v. google zit op de bus, bel ze volgende week wel eens op om te horen of ze mijn brief gekregen hebben ;)
Hou jullie uiteraard op de hoogte.

• Ti2
  • Laatst online: 20-04 10:02
En dat is nou 't verschil tussen de calvinistische Hollander en andere nationaliteiten: de Nederlander zeurt en zeikt maar doet niks.... de ander onderneemkt aktie. Hulde!

Ik koop de N4 gewoon. Tis mn hobby <punt> ik wil m hebbehebbehebbe :*)

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-08 09:36
399 euro
http://www.handyshop.de/h...e-nexus-4-16gb-smartphone

Peunage wijzigde deze reactie 11-11-2012 00:25 (4%)

• Pino112

Pino112

Pinoooooow

quote:
Voor 415 euro heb je hem dus incl verzenden naar Nederland. Nice.

• sabri91
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 03:16
Heb een adres geregeld bij een familie lid in Duitsland maar die heeft helaas geen credit card.
Is het mogelijk dat ik via moneybookers.com een prepaid mastercard koop die refereert naar hun adres en het dan via de playstore bestel?

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:20

TWeaKLeGeND

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
moneybookers CC is een britse CC, heb je dus een brits adres dan werkt dat wss wel

• MGSNK
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22-08 22:30

MGSNK

Flight

a.s. dinsdag wordt mijn Nexus 4 besteld in Spanje, en over een week of 2 (er van uitgaande dat hij geleverd wordt binnen die periode) thuisbezorgd. Ben zeer benieuwd...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• mngm
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-08 16:38
Wie zegt er eigenlijk dat op 13november er niet gewoon een play store gelaunched wordt in Nederland en Belgi waar we de nexus 4 voor de google prijzen kunnen kopen?

• upje
  • Laatst online: 29-08 19:38
Dat zou wel mooi zijn. Maar wie zegt dat het wel gaat gebeuren?

• mngm
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-08 16:38
Er was toch al sprake dat google music op 13 november naar europa kwam? Niet alle landen denk ik, maar wie weet... :)

• boozt77
  • Laatst online: 26-08 14:07
quote:
Pino112 schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:45:
[...]

Voor 415 euro heb je hem dus incl verzenden naar Nederland. Nice.
Dit is toch wel de makkelijkste oplossing. Jammer dat nog niet bekend is wanneer hij beschikbaar is bij de handyshoppunktDE _/-\o_

• upje
  • Laatst online: 29-08 19:38
quote:
mngm schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:51:
Er was toch al sprake dat google music op 13 november naar europa kwam? Niet alle landen denk ik, maar wie weet... :)
Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we het. Zou wel mooi zijn als we de Nexus gewoon rechtstreeks bij Google kunnen kopen. Scheelt een hoop gedoe.

• nodig
quote:
mngm schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:51:
De landen die dat kregen waren ook al bekend gemaakt, en daar zitten wij niet bij :+
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.

Populair: Samsung Gamecontrollers Smartphones Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013