• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
Mede-auteur:
  • FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

Afbeeldingslocatie: http://www.zegmaarjeroen.nl/extra/got_screens/tweakers_fut13.jpg

Wat is FIFA 13 Ultimate Team?

FIFA Ultimate Team (FUT) is een speltype dat gratis bij FIFA 13 zit. In FUT verdien, koop, verhandel en verkoop je FIFA-spelers om je Ultimate Team samen te stellen. Coach je teams en speel tegen andere gamers in dynamische online en offline toernooien en seizoenen voor één speler. Je hebt overal waar je over een internetverbinding beschikt via je iPhone of PC toegang tot je gegevens.

Begrippen

• Coins = De muntjes die je verdient in Ultimate Team
  • TOTW = Team of the Week / Team van de Week. Spelers op een zwarte kaart.
  • TOTY = Team of the Year / Team van het Jaar. Spelers die in TOTY zitten bevatten een kaart met een speciale kleur. Een speler die in dit team zit kan ook worden aangeduid als TOTY-player/speler.
  • IF = In Form, speler die geüpgraded is omdat hij in TOTW zit.
  • Rare = Een speler of item die zeldzaam zijn. Te herkennen aan de glans over een kaart heen.
  • Chemistry = Teamgeest van het team welke bepaalt wordt door hoe de connecties zijn van bepaalde speler met zijn omringende medespelers, of de speler de juiste opstelling bevat en op de correcte positie staat.

Hoe werkt FUT?

• Zoals hierboven beschreven bestaat het spel uit het verhandelen van kaarten en het spelen van online of offline wedstrijden. Door middel van een virtuele currency ( coins ) worden de kaarten gekocht en verkocht en kan je geld verdienen met het spelen van wedstrijden. [br][br] [b]Jouw team[/b]

Links

FUT Spelers

TweakerGamenaamPlatform
Jeroen04EdzeauPS3
Ferdi_lwdFerdiGoodPS3
Odink5odinkzPS3
FraxleNLFraxleHDPS3
Toogjestoogjesdirk Xbox360
PeltPeltjeXbox360
VoiddduezRXbox360
CerberiCerberiXbox360
fstieger99vaioFerXbox360
XamirzaMiR ZzXbox360
SupermachSupermach14Xbox360
SuperVeloceWvanVliet-7PC
Kadoendra404Error79 PC
NincNincrichiePC
Rubeo38Rubeo38PC
Samiej6Samiej66PC
NoloogNoloogPC
VecodoVecodoPC
GerbenKwakkelGAITiiPC

Overige

Deze TS is nog in aanmaak, voor suggesties en tips staan we altijd open! PM ons! :)

[ Voor 126% gewijzigd door Edzeau op 29-01-2013 12:10 ]

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:37
ik heb mijn Liga team al een eindje klaar! begon lekker met 1e pakje villa!
Liga team: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#fUtEdji8nHsn4:ps3
Eredivisie team: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#fUtEdji8nHsn4:ps3

[ Voor 54% gewijzigd door Xenophoben op 27-09-2012 14:25 ]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Goed initiatief.

Ik ben sinds zaterdag bezig.

Heb twee aardige teams in elkaar, bronzen moet ik uitbreiden, zilveren nog maken en het gouden team kan wel wat toppers gebruiken ;)

Bronzen team:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#gv3zr0YZe55:360

Gouden team:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jLc8Git9dWG:360

gisteravond kampioen in de klasse geworden FUT Seasons, nu een niveautje hoger!

[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 27-09-2012 14:25 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42
Mijn gouden team:

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#gXvgNSLSnHspc:ps3

[ Voor 62% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2012 14:56 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
ik zou graag is een duidelijke uitleg krijgen over hoe FUT nu eigenlijk werkt. wat is het doel. wat moet je doen en wat juist niet.

• FraxleNL

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Topicstarter
Ik zal in overleg met Jeroen zo snel mogelijk dit topic voorzien van informatie. Graag even geduld aub :).

• Qequero
FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:28:
Ik zal in overleg met Jeroen zo snel mogelijk dit topic voorzien van informatie. Graag even geduld aub :).
Stel ik zeer op prijs, dank u

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 20:58
Het is dus handig om niet maar 1 team te hebben maar 1 van elke sterkte? Want tot nu gebruikte ik maar 1 goud team en verder niet.

• Xenophoben
cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:22:
Goed initiatief.

Ik ben sinds zaterdag bezig.

Heb twee aardige teams in elkaar, bronzen moet ik uitbreiden, zilveren nog maken en het gouden team kan wel wat toppers gebruiken ;)

Bronzen team:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#gv3zr0YZe55:360

Gouden team:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jLc8Git9dWG:360

gisteravond kampioen in de klasse geworden FUT Seasons, nu een niveautje hoger!
Leuke teams hoor! PS3?

• Qequero
Pompi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:32:
Het is dus handig om niet maar 1 team te hebben maar 1 van elke sterkte? Want tot nu gebruikte ik maar 1 goud team en verder niet.
nee daar was ik al achter want het is zonde van de contracten ofzo. brons team voor coins hebben is beter zeggen ze. maarja ik ben ook maar een noob in FUT :9

• Thijmeus
  • Laatst online: 08-12-2023
Ligt eraan of je veel bekers van toernooien wilt verzamelen of juist gewoon een leuk team wilt hebben/verzamelen met in jouw ogen de beste spelers van de wereld. Want sommige bekers hebben restricties, bijvoorbeeld een Cup waarbij het maximum niveau van de kaarten zilver mag zijn of een Cup waar het hele team brons moet zijn. Heb je dat niet, mag je zo'n toernooi niet spelen.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik snap het hele principe inmiddels wel van kaarten met spelers verzamelen, kopen en verkopen en hier teams van maken. Ik begrijp alleen nog niet zo goed wat de contracten hiermee te maken hebben. Je hebt dus ook kaartjes met contracten erop, die het mogelijk maken om spelers in te zetten of iets dergelijks?

• cypher21
voor toernooien is het handig om meer teams te hebben.

Veel toernooien eisen een bronzen/silveren/gouden team, wil je daaraan mee kunnen doen, gaat dat niet lukken met een enkel team :)
Xbox 360.

Ik heb wel een aantal mazzeltjes gehad hoor.
vd Wiel voor 1300, Willems voor 800 en stekelenburg zat in een gratis pakket van de seasonticket, maar het plaatje was brons zonder foto, die had ik per ongeluk op de quick auction gezet :S met mazzel kocht iemand em voor 4500, toen teruggekocht voor 2200 :P

[ Voor 35% gewijzigd door cypher21 op 27-09-2012 14:48 ]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Wat is het nut van de chemistry eigenlijk? Wat merk je hiervan in-game?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Thijmeus
wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:44:
Ik snap het hele principe inmiddels wel van kaarten met spelers verzamelen, kopen en verkopen en hier teams van maken. Ik begrijp alleen nog niet zo goed wat de contracten hiermee te maken hebben. Je hebt dus ook kaartjes met contracten erop, die het mogelijk maken om spelers in te zetten of iets dergelijks?
Elke speler heeft een aantal zogenoemde 'contractdagen'. De standaard, dus wanneer hij uit een pakje komt, is geloof ik 7. De, in dit geval, 7 dagen geeft aan dat de speler nog 7x een wedstrijd kan spelen (of invallen) voordat hij niet meer te gebruiken is. In dat geval moet je een contractkaart activeren op deze speler, zodat deze weer voor een X aantal wedstrijden (afhankelijk van het type contract) ingezet kan worden!

• cypher21
GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:46:
gemotiveerde spelers die elkaar makkelijk vinden en beter aanspelen

• FraxleNL

FraxleNL

Topicstarter
GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:46:
Chemistry ( oftewel Teamgeest ) geeft aan hoe goed de spelers bij mekaar passen. Dit wordt bepaald door:
- Land van herkomst
- Competitie
- Positie
- Opstelling.

Om een zo hoog mogelijke Chemistry te krijgen moet jouw team spelers hebben die bij mekaar passen. Bijvoorbeeld dezelfde nationaliteit of ze spelen in de zelfde competitie. Ook de opstelling waarin het team speelt en de huidige positie van de speler spelen een rol hierin.

• wouter03
Thijmeus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:48:
[...]

Elke speler heeft een aantal zogenoemde 'contractdagen'. De standaard, dus wanneer hij uit een pakje komt, is geloof ik 7. De, in dit geval, 7 dagen geeft aan dat de speler nog 7x een wedstrijd kan spelen (of invallen) voordat hij niet meer te gebruiken is. In dat geval moet je een contractkaart activeren op deze speler, zodat deze weer voor een X aantal wedstrijden (afhankelijk van het type contract) ingezet kan worden!
Bedankt voor de verheldering! Als je dus niet genoeg contracten uit de pakjes haalt zal je simpelweg een andere speler op die plaats moeten zetten die je voorheen niet gebruikte omdat ie bijvoorbeeld minder goed was?

Dan ga ik gelijk verder met de volgende vraag :P
Er is dus een team of the week. Spelers die hierin zitten worden beter. Betekent dit dat wanneer jij een speler hebt die in dat team zit hij gewoon wat beter wordt voor een week? Of is het zo dat de spelers die vanaf dan uit pakjes komen wat beter zijn?

• FraxleNL

FraxleNL

Topicstarter
wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor de verheldering! Als je dus niet genoeg contracten uit de pakjes haalt zal je simpelweg een andere speler op die plaats moeten zetten die je voorheen niet gebruikte omdat ie bijvoorbeeld minder goed was?

Dan ga ik gelijk verder met de volgende vraag :P
Er is dus een team of the week. Spelers die hierin zitten worden beter. Betekent dit dat wanneer jij een speler hebt die in dat team zit hij gewoon wat beter wordt voor een week? Of is het zo dat de spelers die vanaf dan uit pakjes komen wat beter zijn?
Dat betekend dat er een nieuwe versie van die speler beschikbaar is in pakjes en ook verhandeld kan worden. Zie het alsof er een nieuwe iPhone uitkomt. Jij krijgt die niet direct omdat je de vorige versie hebt, dus zal jij deze moeten kopen.

• Xenophoben
en die is alleen verhoogd die week!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:49:
[...]

Chemistry ( oftewel Teamgeest ) geeft aan hoe goed de spelers bij mekaar passen. Dit wordt bepaald door:
- Land van herkomst
- Competitie
- Positie
- Opstelling.

Om een zo hoog mogelijke Chemistry te krijgen moet jouw team spelers hebben die bij mekaar passen. Bijvoorbeeld dezelfde nationaliteit of ze spelen in de zelfde competitie. Ook de opstelling waarin het team speelt en de huidige positie van de speler spelen een rol hierin.
Ghehe, dit wist ik alwel alleen ik heb nooit gemerkt wanneer een team met een chemistry van 40 of 90 dat daar in-game met spelen verschil in zit? Is dit verschil alleen het overspelen en dergelijke?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• FraxleNL

FraxleNL

Topicstarter
Als mede-auteur zou ik graag willen weten welke onderdelen z.s.m. behandeld willen worden. Zo kan ik jullie op een snelle manier helpen.

• wouter03
(Is al voorbij gekomen.)

[ Voor 96% gewijzigd door wouter03 op 27-09-2012 14:55 ]

• Jumpman
Ik zou graag willen weten, hoe je je team post? Bij de webapp krijg ik een algemene link.

Edit: Gevonden Share. :-)

[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2012 14:56 ]

• FraxleNL

FraxleNL

Topicstarter
GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:54:
[...]

Ghehe, dit wist ik alwel alleen ik heb nooit gemerkt wanneer een team met een chemistry van 40 of 90 dat daar in-game met spelen verschil in zit? Is dit verschil alleen het overspelen en dergelijke?
Ze spelen naar mijn weten veel enthousiaster over. Ze doen meer hun best bij het spelen. Dat verhoogd het speltempo aanzienlijk aan jouw kant.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:54:
Ik zou graag willen weten, hoe je je team post? Bij de webapp krijg ik een algemene link.

Edit: Gevonden Share. :-)
Tijdens je team bewerken, staat er onder het blokje formatie een shareknop. Linkerkant van het scherm. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 27-09-2012 14:57 ]

• Thijmeus
wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:51:
[...]

Ja dat klopt in principe. Maar geen nood! Een tip van mijn kant: kijk op de veilingen (markt) voor goedkope contracten.Uit mijn hoofd kun je voor 150coins (goedkoopste) veel goedkope contracten van 8 of meer wedstrijden scoren. Mijn ervaring is namelijk dat alleen pakjes kopen niet genoeg contracten opleveren!
Die spelers blijven altijd beter. Ze zijn daarom ook wel zeldzaam en vaak meer waard dan de normale versies van die desbetreffende spelers. Dus 1x per week is er een nieuwe reeks, maar elke speler (dus ook die van eerdere reeksen) behoudt gewoon zijn waarde!

• wouter03
FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:54:
Als mede-auteur zou ik graag willen weten welke onderdelen z.s.m. behandeld willen worden. Zo kan ik jullie op een snelle manier helpen.
Misschien zou dit een onderdeel kunnen zijn, vragen die gesteld zijn weergeven in de eerste post. Dit houdt het wel overzichtelijk. Ik denk dat de meeste dingen vanzelf duidelijk worden als je begint te spelen. Het zijn voornamelijk dit soort kleine onduidelijkheden die eigenlijk zo simpel te beantwoorden zijn.

Natuurlijk is het ook mogelijk om de basiskennis op een rijtje te zetten van wat precies FUT is. Ikzelf weet er zoals je ziet ook nog niet zo veel van, dus wat hierin zal moeten staan laat ik aan de pro's over.

• wouter03
Thijmeus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:57:
[...]

Die spelers blijven altijd beter. Ze zijn daarom ook wel zeldzaam en vaak meer waard dan de normale versies van die desbetreffende spelers. Dus 1x per week is er een nieuwe reeks, maar elke speler (dus ook die van eerdere reeksen) behoudt gewoon zijn waarde!
Deze spelers zijn dus te herkennen aan de zwarte kleur van de kaart met nog wel de omranding van brons, zilver of goud?

• cypher21
wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:04:
[...]

Deze spelers zijn dus te herkennen aan de zwarte kleur van de kaart met nog wel de omranding van brons, zilver of goud?
yes

Deze week;
For Live FUT 13 TOTW and Happy Hour Updates

Starting 11:

GK: Marc-Andre ter Stegen, Borussia M'gladbach - 80>81
CB: Laurent Koscielny, Arsenal - 81>82
CB: Geromel, Mallorca - 76>77
RB: Paul Aguilar, America - 72>73
CAM: Marouane Fellaini, Everton - 81>82
LM: Alan Dzagoev, CSKA Moskva - 80>81
CAM: Toni Kroos, Bayern Munchen - 84>85
CAM: James Rodriguez, FC Porto - 83>84
ST: Rafik Djebbour, Olympiacos CFP - 77>79
ST: Rickie Lambert, Southampton - 74>74
ST: Fabio Quagliarella, Juventus - 80>81

Substitutes:

GK: Ali Ahamada, Toulouse FC - 75>77
CB: Mario, Betis - 73>74
CM: Marcos Assuncao, Palmeiras - 74>74
LM: Dean Bowditch, Milton Keynes Dons - 64>64
ST: Craig Davies, Barnsley - 66>69
LW: Maxime Lestienne, Club Brugge - 68>70
ST: David Nugent, Leicester - 72>74

Fellaini has switched from CM to CAM
Dzagoev has switched from RM to LM
Rodriguez has switched from LW to CAM
Bowditch has switched from ST to LM

• Xenophoben
het lijkt wel of het gewoon een % is van de kunsten van spelers... ;-)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:03
Ik kan bijna geen opponents vinden, 2 in het afgelopen 1.5 uur. Heb hun een berichtje gestuurd en wat blijkt, het ligt aan ons EA level. Ik ben 73 en hun zijn ook allemaal hoog, en kunnen ook bijna niemand vinden. Pfff.

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-05 21:31
Zijn er meerdere mensen wiens Ultimate Team niet synchroon is met die op de web app? Ik startte net voor het eerst Ultimate Team op en moest gewoon een nieuw team aanmaken terwijl ik al best veel geld heb op de FUT web app? (PS3)

• Thijmeus
Dersan schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:40:
Ik kan bijna geen opponents vinden, 2 in het afgelopen 1.5 uur. Heb hun een berichtje gestuurd en wat blijkt, het ligt aan ons EA level. Ik ben 73 en hun zijn ook allemaal hoog, en kunnen ook bijna niemand vinden. Pfff.
Welk platform?

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 15:26
xabi alonso in me pakket :P

automation fanboy

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 20:58
chill, ik had toen straks if reina in me pakket en twijfel nu of ik hem meteen moet verkopen of even moet wachten tot meer mensen FUT spelen. dus tips zijn welkom

• Xenophoben
w00t mazzelaar

• wouter03
Die website waarin je alle spelers kan vinden uit UE lijkt me zeer handig. Voor de pc zijn er alleen nog niet zo veel prijzen in verwerkt als voor de consoles. En de prijzen dié er staan, zijn dat gemiddelde prijzen? Dat zou dan betekenen dat je spelers voor minder dan dat bedrag moet kopen en spelers erboven kunt verkopen.. ?

• Jumpman
En weg mijn PS3 FIFA 13 Ultimate Edition, ik heb een bod gehad van een kennis dat ik niet kon weerstaan (€ 100,00). Dus FUT stopt waarschijnlijk hier voor mij. Ik had al de gewone, maar nu dus geen 24 Gold Packs meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2012 16:55 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit zijn mijn bronzen rakkers:
http://www.ea.com/soccer/...how-off#iNolI7O0nHrF2:ps3

Liga adelante.

inmiddels zit er ook een spaanse coach bij en is de chem 100.

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 27-09-2012 16:43 ]

Burp

• jwvb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 10:22
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het zoeken van Auctions?
Word er constant uitgeknikkerd en moet nu noodgedwongen met een ZWARTE bal spelen in een stadion VOL met schaduw, puur om het feit dat ik gewoon geen nieuwe kan kopen....... zucht........

trouwens, superhandige websites (staan niet in het overview topic):
- http://www.futwiz.com/
- http://futhead.com/

[ Voor 4% gewijzigd door jwvb op 27-09-2012 16:55 ]

• Thijmeus
Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:40:
En weg mijn PS3 FIFA 13 Ultimate Edition, ik heb een bod gehad van een kennis dat ik niet kon weerstaan (€ 100,00). Dus FUT stopt waarschijnlijk hier voor mij. Ik had al de gewone, maar nu dus geen 24 Gold Packs meer.
Zie geen reden om te stoppen met FUT om eerlijk te zijn. :+

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:03
Thijmeus schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:00:
[...]

Zie geen reden om te stoppen met FUT om eerlijk te zijn. :+
Inderdaad, een beetje gekke kennis. Koop gewoon de normale game voor 60 euro en voor 40 euro pakketjes, heb je er nog veel meer ook.

• marijni12
  • Laatst online: 05-05 21:31
Het moet niet veel gekker worden. Als ik nu inlog op de web app dan staat daar nu wat ik op de PS3 heb. Helemaal niks dus. Had ook al 2.2k fifa points gekocht, die zijn nu ook weg. Iemand met hetzelfde gezeik?

• wouter03
Volgens al die database sites zijn er nog geen echte toppers als messi, ronaldo, xavi, ibra enz. verkocht op de pc. De bovenste 10 ofzo hebben allemaal nog geen prijs.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 10:32
jwvb schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:52:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het zoeken van Auctions?
Word er constant uitgeknikkerd en moet nu noodgedwongen met een ZWARTE bal spelen in een stadion VOL met schaduw, puur om het feit dat ik gewoon geen nieuwe kan kopen....... zucht........

trouwens, superhandige websites (staan niet in het overview topic):
- http://www.futwiz.com/
- http://futhead.com/
Ik heb dit dus ook. Ik wil graag die 12 taken finishen, maar één ervan is een nieuw stadion kopen.
Op de auctions ingame (ps3) als via internet bugged dit en krijg ik met geen mogelijkheid een nieuw stadion.

Ook heb ik regelmatig met het zoeken een "communicatiefout met de FUT servers."

Heel vervelend.

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Waar kan je in ultimate team je clubtenue wijzigen?
clubwapen wijzigen?
clubstadion wijzigen?
Kan iemand mij dit uitleggen? Kan dit namelijk nergens vinden.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 10:32
afca123 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:15:
Waar kan je in ultimate team je clubtenue wijzigen?
clubwapen wijzigen?
clubstadion wijzigen?
Kan iemand mij dit uitleggen? Kan dit namelijk nergens vinden.
Je moet een kaart verkrijgen/kopen van een ander wapen/tenue en/of stadion. Dan kan je die actief maken.

Maar zoals ik bovenstaand heb gepost krijg ik dit wat betreft stadion niet voor elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 27-09-2012 19:16 ]

Anoniem: 330953

Hallo! Ik heb zojuist voor het eerst FIFA gekocht en de ultinate team versie. Nou kreeg ik 10000 credits. Maar als ik zon pakket wil kopen zie ik 0 staan? Ik heb ze al geactiveerd in de PlayStationstore. Kan iemand mij helpen?

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Anoniem: 330953 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:26:
Hallo! Ik heb zojuist voor het eerst FIFA gekocht en de ultinate team versie. Nou kreeg ik 10000 credits. Maar als ik zon pakket wil kopen zie ik 0 staan? Ik heb ze al geactiveerd in de PlayStationstore. Kan iemand mij helpen?
Ik heb ook de ultimate versie. maar kan nergens vinden waar je dat kan activeren of hoe je dat moet doen. Heb dus hetzelfde probleem (ps3)

Heb jij geen papier erbij gekregen waarop codes stonden?

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Anoniem: 330953 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:38:
Heb jij geen papier erbij gekregen waarop codes stonden?
1 papier met een code bedoel je? Zie hem nu net pas. hah bedankt.

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-03 15:32

afca020

X X X

Nog meer mensen last van een niet werkende FUT web app momenteel?

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
afca020 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:14:
Nog meer mensen last van een niet werkende FUT web app momenteel?
Jep en ik word er schijtziek van :(

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:39
Iemand een oplossing voor de disconnects op PS3. Telkens als ik ultimate team speel krijg ik de melding not connected to easfc server. Behoorlijk jammer aangezien ik dan geen FIFA Credits en xp krijg

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
Schizo007nl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:45:
Iemand een oplossing voor de disconnects op PS3. Telkens als ik ultimate team speel krijg ik de melding not connected to easfc server. Behoorlijk jammer aangezien ik dan geen FIFA Credits en xp krijg
Zal wel druk zijn. Had al moeite met de online pass activeren vandaag.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:35
wat een flut team heb ik nog :P

[ Voor 89% gewijzigd door SuperVeloce op 27-09-2012 23:40 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu gouden team. Was ff vogelen hoe t werkte allemaal. Maar speelde net tegen een team met hulk en Messi...... Wtffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 14:18
Wanneer komt de iOS app van FUT uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 11:35
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:26:
Het zijn eas fc credits, geen fifa points, en ook geen coins...

De eas fc credits zijn te gebruiken in de eas fc catalogue...

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 15:34
Wat ik nog steeds een beetje mis (no offense) is een stap voor stap guide die je meeneemt vanaf stap 1. Ik ben best nieuwsgierig naar dat FUT, maar wat gebeurt er nu als ik op FUT druk in mijn spel. Vanaf dat moment. Krijg ik dan al standaard 11 spelers? Of moet ik eerst punten verdienen? Kan ik het op dat moment al verzieken door de verkeerde spelers te kiezen, of te kopen? Dat soort dingen zou ik graag willen weten. Is het uberhaupt leuk om te spelen als je niet van plan bent om er nog extra (echt) geld aan uit te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
kadoendra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:33:
Wat ik nog steeds een beetje mis (no offense) is een stap voor stap guide die je meeneemt vanaf stap 1. Ik ben best nieuwsgierig naar dat FUT, maar wat gebeurt er nu als ik op FUT druk in mijn spel. Vanaf dat moment. Krijg ik dan al standaard 11 spelers? Of moet ik eerst punten verdienen? Kan ik het op dat moment al verzieken door de verkeerde spelers te kiezen, of te kopen? Dat soort dingen zou ik graag willen weten. Is het uberhaupt leuk om te spelen als je niet van plan bent om er nog extra (echt) geld aan uit te geven?
Je krijgt standaard een bronzen team.
Hiermee kun je gewoon spelen. En met spelen verdien je geld, waar je nieuwe pakken kaarten van kunt kopen.

Als je geen packs wilt kopen voor echt geld (ms points, psn credits) moet je gewoon veel spelen, gericht kopen tot je een goed bronzen team hebt. Hierna kun je gaan sparen voor eventueel een gouden team, of je blijft je team langzaam verbeteren.

dit is best een goede handleiding;
http://drewcaveney.hubpag...-to-Fifa-11-Ultimate-Team

google even naar Fifa Ultimate Team beginner guide of zo.

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, dit is wat ik heb kunnen maken van mijn PS3 standaard editie, dus zonder de Gold Packs te krijgen.

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#ibh5htQunHs6r:ps3

Wat kan ik nu het beste nog verbeteren?

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Jumpman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:57:
Hmmm, dit is wat ik heb kunnen maken van mijn PS3 standaard editie, dus zonder de Gold Packs te krijgen.

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#ibh5htQunHs6r:ps3

Wat kan ik nu het beste nog verbeteren?
Je manager!!

Pak er een met de opstelling die je speelt, en italiaan is, en je hebt 100% chemistry ;)

Daarna gewoon spelen, en kijken of je betere spelers kunt kopen

Goed team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:05:
[...]

Je manager!!

Pak er een met de opstelling die je speelt, en italiaan is, en je hebt 100% chemistry ;)

Daarna gewoon spelen, en kijken of je betere spelers kunt kopen

Goed team!
Ja, klopt manager moest ik nog doen, echter geen geld meer nu. Eerst maar eens wat verkopen van mijn huidige overige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-04 13:50
wat doen jullie eigenlijk met "overbodige" spelers waarvan je denkt dat je ze toch niet aan iemand anders verkoopt?
en dan heb ik het over Bronz spelers van onder de 50 stats etc. die zullen bij mij nooit aan spelen toekomen, verwacht niet dat ik ze uberhaupt verkoopt. dan gewoon quick sell ofzo, om ze maar kwijt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Rubeo38 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:21:
wat doen jullie eigenlijk met "overbodige" spelers waarvan je denkt dat je ze toch niet aan iemand anders verkoopt?
en dan heb ik het over Bronz spelers van onder de 50 stats etc. die zullen bij mij nooit aan spelen toekomen, verwacht niet dat ik ze uberhaupt verkoopt. dan gewoon quick sell ofzo, om ze maar kwijt te zijn?
Ik gooi dat soort spullen altijd in de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Rubeo38 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:21:
Quick sell hebbie geen moer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ultimate team ligt echt op zn gat.

Meerdere gebruikers melden het al op de fifa forums.

Vanochtend logde ik in en kreeg ik mijn daily gift.
Die was ook net zo snel weer weg zoals die kwam ik kon nergens op klikken.

Elke keer als ik inlog of er is een crash in de zoekaktie van de trade pile in UT dan refresh ik.

Dan laadt UT en krijg je weer je daily gift.

Ik heb nu +/-10 mini silver packs gehad wat mini gouden packs en wat bronzen.

Heb ook al melding gemaakt bij EA, maar goed er zijn 10tallen gasten die dit krijgen en je hoort al verhalen van mensen die hierdoor over de 40K aan coins zitten.

EA moet dit echt snel fixen, bijv. door die daily gift uit te zetten.

Ik snap niet hoe ea dit weer voor elkaar krijgt.
Vorig seizoen liep UT redelijk goed na verschillende keren offline geweest te zijn, maar dit is toch wel een mega bug.

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 28-09-2012 13:50 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

Ik kom de webapp niet eens binnen. Ik voer m'n gegevens in, druk op sign in, en de site ververst zich zonder enige melding te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 15:34
Nou ik ben begonnen. Tot nu toe vind ik het nog een beetje overzichtelijk allemaal, maar misschien is dat even wennen. Heb een zooi suffe spelers gekregen. Is het nu aan te raden om die meteen te verkopen (quick sell) zodat ik gewoon wat normale spelers kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
kadoendra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:24:
Nou ik ben begonnen. Tot nu toe vind ik het nog een beetje overzichtelijk allemaal, maar misschien is dat even wennen. Heb een zooi suffe spelers gekregen. Is het nu aan te raden om die meteen te verkopen (quick sell) zodat ik gewoon wat normale spelers kan kopen?
zou ik niet doen!
Quick sell levert geen drol op.

Probeer met weinig geld een acceptabel team samen te stellen, en ga hiermee spelen om coins te verdienen zodat je gericht een beter team kunt samenstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379205

Telkens als ik probeer in te loggen bij fifa 13 Ultimate Team, krijg ik een error:
Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met fifa 13 ultimate team. Meer mensen daar last van'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Anoniem: 379205 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:46:
Telkens als ik probeer in te loggen bij fifa 13 Ultimate Team, krijg ik een error:
Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met fifa 13 ultimate team. Meer mensen daar last van'?
Jupppp volgens mij zijn ze een beetje bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334325

Iedereen al z'n 12 manager taken voltooid voor een gratis gold pack?

Net m'n silver team verkocht en omgeruild voor gouden braziliaans team en nog 10k over :)

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#nEMhCHvFnHtjK:ps3

Nu nog een paar bankzitters halen.

Als je tips wilt over handelen met cards in FUT zou je op youtube eens Air Japes moeten opzoeken. Die heeft er een mooie serie over met goeie tips en zit inmiddels al op aflevering 22 voor FUT 13 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 334325 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:46:

Net m'n silver team verkocht en omgeruild voor gouden braziliaans team en nog 10k over :)

Als je tips wilt over handelen met cards in FUT zou je op youtube eens Air Japes moeten opzoeken. Die heeft er een mooie serie over met goeie tips en zit inmiddels al op aflevering 22 voor FUT 13 :X
Welke 12 manager taken?

edit, gevonden?
1.Add a contract to a player
2.Add a fitness card to a player
3.Add a morale card to a player
4.Change your football
5.Change your Kit
6.Change your Badge
7.Change your stadium
8.Buy a player on the auction using the 'Buy now' option
9.Play your first tournement match
10.Play against the team of the week
11. List a Player on the Auction House
12. Play your first match in Seasonal Play
Vanavond maar eens proberen, volgens mij heb ik ze allemaal al gedaan

Kun je ergens zien welke je wel of niet hebt voltooid?

[ Voor 31% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334325

cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:53:
[...]

Welke 12 manager taken?

edit, gevonden?

[...]

Vanavond maar eens proberen, volgens mij heb ik ze allemaal al gedaan

Kun je ergens zien welke je wel of niet hebt voltooid?
Ja bij Squads --> Manager tasks. Maar dus niet via de webapp lukt alleen via je console. PC weet ik niet, maar denk hetzelfde als console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nice, kijk daar hebben we wat aan ;)
vanavond maar eens even kijken.
Denk niet dat ik tegen het TOTW heb gespeeld.
Free gold packs FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand interesse in een zilveren baas met 92 snelheid? Beginbod 5K Oliech is de naam :) In 4-4-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 14:18
Klopt het dat de web app het niet doen?

Hij vraagt mij om een security vraag in stellen op de console, maar daar krijg ik geen melding van als ik inlog op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
XBOX EA-Server is echt schrikbarend traag nu. Heb ook enorm veel last searches in de auctionhouse. Als ik een paar zoekcriteria gebruik wordt ik zonder uitzondering het menu uit gekickt en krijg ik een melding dat er een probleem is met de communicatie met de FUT server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:07:
Iemand interesse in een zilveren baas met 92 snelheid? Beginbod 5K Oliech is de naam :) In 4-4-2
LOL
succes....

Check voor de gein http://ultimatedb.nl/ gemiddelde verkoopprijs 1569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:41
Ultimate Team hapert behoorlijk hier.
Het zal wel druk zijn :/

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:13:
[...]

LOL
succes....

Check voor de gein http://ultimatedb.nl/ gemiddelde verkoopprijs 1569
tja daar trek ik me nogal weinig van aan :) Verkocht net Julio Cesar voor 6500 en Heitinga voor 2500 :)

Die prijs gaat wel stijgen btw een van de snelste in het spel qua silver spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
tsja, leuk voor je, maar probeer hier niet lui op te lichten :)

zijn zat beginnelingen hier, beetje hulp voor ze is wel wenselijk ipv hun coins stelen

[ Voor 41% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Licht niemand op. Je betaalt ervoor of niet :) Yr choice not mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Jorco schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:14:
Ultimate Team hapert behoorlijk hier.
Het zal wel druk zijn :/
Dan ben ik iig niet de enige :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Volgens mij ligt Ultimate Team plat.

Hopelijk zijn ze de auction house aan het aanpakken, zoeken was echt lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Sorry!

Our servers are temporarily down while we work on making things better.

Please come back later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Elk jaar hetzelfde gezeik.. Als je miljoenen games verkoopt, zorg er dan op zijn minst voor dat je genoeg geld uitgeeft om de servers niet te laten bezwijken. Winst maken ze meer dan genoeg.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Jorco schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:34:
Elk jaar hetzelfde gezeik.. Als je miljoenen games verkoopt, zorg er dan op zijn minst voor dat je genoeg geld uitgeeft om de servers niet te laten bezwijken. Winst maken ze meer dan genoeg.
Waar wordt gezegd dat de servers bezwijken?

Sommige aanpassingen vereisen het offline halen van servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Rutgertje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:38:
[...]

Waar wordt gezegd dat de servers bezwijken?

Sommige aanpassingen vereisen het offline halen van servers.
Aanpassingen doen ze normaal gesproken rond een uur of 2 's nachts (altijd zo geweest) en worden aangekondigd in de statusbalk onderin.

Sinds gisteren loopt het totaal niet soepel meer en dat is elk jaar kort na de release het geval.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
EA SPORTS FIFA‏@EASPORTSFIFA

We're currently investigating issues regarding #FUT13. Please stay tuned for more info and apologies for any inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik Zie nu dat ik mijn laatste potje fut hen afgesloten terwijl dat niet zo is en ik nu minder coins krijg? Dat is helemaal niet eens t geval geweest wtf? :( net wel de ultimate code uit de doos ingevuld in de store, krijg je Dan je pakketje gelijk of moet ik wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Weet iemand hoe ik een overzicht krijg van alle spelers en daarvan de contracts. ik moet nu voor elke speler apart kijken hoeveel contracts hij nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Samiej6 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:15:
Weet iemand hoe ik een overzicht krijg van alle spelers en daarvan de contracts. ik moet nu voor elke speler apart kijken hoeveel contracts hij nog heeft.
ff naar rechts met de rechter stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat ik daar niet achter kwam :P
Thnx!

• Jumpman
Anoniem: 334325 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:46:

Goed team, nu nog een manager en het team is compleet.

• cypher21
Goede zaken gedaan vanavond met FUT :)

Hoop potten gewonnen, nog even een offline toernooi gewonnen en wat verhandeld.

huntelaar voor 1000 en affelay voor 700 erbij

http://www.ea.com/soccer/.../show-off#cgDVRndnfQr:360

nu op naar de echte toppers ;)

cypher21 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:50:
Goede zaken gedaan vanavond met FUT :)

Hoop potten gewonnen, nog even een offline toernooi gewonnen en wat verhandeld.

huntelaar voor 1000 en affelay voor 700 erbij

http://www.ea.com/soccer/.../show-off#cgDVRndnfQr:360

nu op naar de echte toppers ;)
Leuk team alleen jammer dat de meeste niet op de goede positie staan of verkeerde formatie zijn :P
Pagina: 1 2 ... 82 Laatste