Ik heb een griepje te pakken, maar een geluk bij een ongeluk: ultimate team. Hoewel ik al jaren FIFA speel is dit de eerste keer dat ik me aan UT gewaagd heb, en ik moet zeggen: wauw! Ik ben vrijwel vanaf het begin aan het mikken op een gouden team met spelers uit de Premier League, in opstelling 4-4-2. Als groentje hoor ik graag tips of verbeterpunten.
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#dpAtGDxxg6z:360
Tot mijn grote spijt ben ik nu Beckham (5-2-2-1) aan het verkopen. Verneukte weliswaar mijn chemistry behoorlijk, en was niet supernuttig in het veldspel, maar extreem handig bij dode spelmomenten. Mocht iemand interesse hebben...
Ik heb eigenlijk niets offline gespeeld, behalve twee keer tegen het TOTW. Ik speel vooral online league, en sta nu op promotie in de 3e divisie, met nog een wedstrijd te gaan. Als ik die win wordt ik kampioen, leuke coin boost (iets van 8k?). Ik zie eigenlijk twee soorten tegenstanders: die met een topteam met chemistry 100, en mensen met een gemiddeld team. Die eerste categorie is meestal makkelijk winst, omdat dat mensen zijn die het spel niet beheersen.