Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Oké! Het is me nu helemaal duidelijk.. dacht dat er niet veel met Bronzen teams werd gespeeld, maar dit heb ik duidelijk verkeerd!cypher21 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
houden,
Zorg dat je 3 aardige teams hebt voor toernooien!
Ik heb zelf nu een goed gouden team waarmee ik meestal alles speel, daarnaast een erg goed bronzen (63 gemiddeld, meerendeel 64 spelers met 100% chemistry, alleen engelse spelers) en ben nog bezig een goed zilveren team samen te stellen.
Op die manier kun je iig met alle toernooien mee doen mocht je dat willen. Is iig goed voor de coins! zeker de offline toernooien zijn over het algemeen vrij makkelijk te winnen en leveren aardig wat coins op!
Heb namelijk net een hele sloot bronzen contracts gekocht voor 150 per stuk, terwijl ze soms ook voor 200 weg gaan. Als er niks wordt ingetrokken maak je dus erg makkelijk winst, wat de hele dag door kan gaan. Maar als ze wel een percentage inhouden over m'n inkomsten kan ik ze beter houden voor m'n eigen team.
EDIT: wat ik me nu bedenk, zitten er niet al 3 contract kaarten in een bronzen pakje van 400? Dit is bij het gouden pakje wel zo, maar heb nog nooit een bronzen gekocht. In dat geval kan je beter losse pakjes kopen, de contracts zelf houden en de rest ook gebruiken of aanbieden op de AH.
[ Voor 25% gewijzigd door wouter03 op 01-10-2012 15:15 ]
Volgens mij wel. Vijf procent van 200 is nog steeds maar 10 coins. Betekent dat je nog steeds 40 coins winst maakt.wouter03 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:14:
Ik las dat er bij de vorige FIFA steeds een deel van je verkoop wordt ingehouden, zo'n 5 %. Is dat hier nog steeds zo?
Heb namelijk net een hele sloot bronzen contracts gekocht voor 150 per stuk, terwijl ze soms ook voor 200 weg gaan. Als er niks wordt ingetrokken maak je dus erg makkelijk winst, wat de hele dag door kan gaan. Maar als ze wel een percentage inhouden over m'n inkomsten kan ik ze beter houden voor m'n eigen team.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Jawel, maar je zal zien dat ik het merendeel weer voor 150 verkoop. Misschien als ik ze 's avonds te koop zet dat er dan meer voor 200 worden verkocht. Zal ff kijken.Mas- schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:15:
[...]
Volgens mij wel. Vijf procent van 200 is nog steeds maar 10 coins. Betekent dat je nog steeds 40 coins winst maakt.
Zijn de zilveren contracten ook zo duur? Anders zilveren gaan kopenGerbenKwakkel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:07:
Op de PC maak je zowiezo verlies... Ook al win je met 8-0 ik krijg altijd maar ongeveer 400-450 munten per wedstrijd? Je maakt gewoon keihard verlies als je een match speelt dus.
[ Voor 86% gewijzigd door cypher21 op 01-10-2012 15:19 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Beter dan 21...
Heb even gekeken, deze gaan ook weg voor zo'n 700 of hoger. Ik zie ze ook op 400 staan, maar dan moeten ze nog wel meer dan een uur.cypher21 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:18:
5% wordt nog steeds ingehouden
[...]
Zijn de zilveren contracten ook zo duur? Anders zilveren gaan kopen
Anoniem: 244101
Zoek in de app store naar "ea sports football".
App is gratis en is vrij simpel te bedienen!
PSN: Edgyi-
formation veranderenAnoniem: 244101 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:27:
Grappig telkens wanneer ik een speler met waarde uit een pakje haal is die in een kut opstelling zoals 3-5-2 Berbatov bijvoorbeeld
4-4-2 kaartje voor 1000 coins is te krijgen, anders 4-3-3 pakken of 4-1-2-1-2
Ik koop geen pakjes kaarten meer. Ben er klaar mee, heb ongeveer 10 premium gold packs aangeschaft, en bijna alleen maar troep gekregen die geen drol oplevert
Het blijft natuurlijk wel een mooi moment als dat pakje open gaat
Formatie veranderen tuurlijk niet. Dan word de speler namelijk nooit 100% chemistry wel 90 ofzo daarnaast kost dat geldcypher21 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:30:
[...]
formation veranderen
4-4-2 kaartje voor 1000 coins is te krijgen, anders 4-3-3 pakken of 4-1-2-1-2
Ik koop geen pakjes kaarten meer. Ben er klaar mee, heb ongeveer 10 premium gold packs aangeschaft, en bijna alleen maar troep gekregen die geen drol oplevert
Het blijft natuurlijk wel een mooi moment als dat pakje open gaatiedere keer hoop je op een v Persie, Ibra, Messi oid
Anoniem: 411893
Weet je toevallig of hier ook een iPad app van is, of dat deze binnenkort komt?Encryla schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:28:
Voor de mensen die niet weten waar ze de iPhone app kunnen verkrijgen:
Zoek in de app store naar "ea sports football".
App is gratis en is vrij simpel te bedienen!
Formatie veranderen kan juist veel geld opleveren. Ken mensen die binnen in 1 dag 200.000 coins verdienen door 1 speler steeds te kopen, formatie veranderen en met 4/5.000 coins of zelfs meer te verkopen. Formatie is altijd 20%/25% waarde van een speler schijnbaar...Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
Formatie veranderen tuurlijk niet. Dan word de speler namelijk nooit 100% chemistry wel 90 ofzo daarnaast kost dat geld
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik koop juist dat soort spelers vrij goedkoop, gooi er een 4-4-2 of 4-3-3 kaartje tegenaan en verkoop ze voor het dubbeleAnoniem: 244101 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
Formatie veranderen tuurlijk niet. Dan word de speler namelijk nooit 100% chemistry wel 90 ofzo daarnaast kost dat geld
Ik heb ca 25 potjes gespeeld, waarvan er 23 een beter team hadden dan ik, 1 gelijk en 1 slechter.
Dit moet toch niet kunnen? Ik maak geen kans met mijn zilveren eredivisie-team tegen een gouden BBVA-team (kwam er een tegen met Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta, Benzema, Pepe, Dani Alves, Casillas etc.)
Ik word er echt gek van. Wat heeft het nu nog voor zin om een zilveren/bronzen team te maken? Wat een onzin.
Daar ga je het idd zwaar afleggen!
Mwa kan wel hoor maar je moet dan echt voetballen en niet als een halve mongool naar voren lopen renne want dan ben je de pisang.cypher21 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:45:
zoals eerder gezegd, bronzen/zilveren team gebruiken voor toernooien, niet voor 1 on 1 of seasons!
Daar ga je het idd zwaar afleggen!
Wil je het leuk en eerlijk houden, moet je met zo'n team niet dat soort wedstrijden spelen
Nu heb ik een bronzen team gemaakt met chemistry 100. Kan het iedereen aanraden! Ik heb de eerste dag, net als iedereen, met een bij elkaar geraapt zootje gespeeld, maar dit is echt wat anders. Ze zijn gewoon zo belachelijk snel voor spelers met maar 64 of 63. Chemistry heeft echt een enorme impact op de speelwijze, dat had ik niet verwacht.
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hAyO5yfOnHvYK:pc
PS: de web app geeft aan dat de vleugels RF en LF moeten zijn. In het spel zijn dit gewoon LW en RW, dus precies zoals het hoort.
EDIT: hmm, hij geeft in de link nog niet het volledige team aan.
[ Voor 4% gewijzigd door wouter03 op 01-10-2012 17:45 ]
eerste dag(en) kon ik nog gewoon een gold of silver contract voor 200/250 kopen.
maar dit slaat echt alles, op deze manier is er ook geen lol aan
Ik had een ledesma in een pack zitten en deze heb ik meteen in de auction house gezet, en nu hij niet verkocht is heeft hij ineens geen contracts meer.
edit:
Laat maar, nu ik hem weer aangeboden heb, heeft hij zijn contracts weer terug
Zal wel een kleine bug zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Samiej6 op 01-10-2012 20:09 ]
Ik begon ook met een eredivisie team maar heb hem langzaam uitgebreid met andere Nederlandse spelers.marijni12 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:25:
Ik ben nu bezig met een eredivisieteam. Iemand nog opmerkingen / suggesties? http://futhead.com/fifa/squads/73822/
Heb nu:
Babel-Bony-Narsingh
Anita-Fer-De Jong
Braafheid-Douglas-Heitinga-VD Wiel (ajax)
Krul
Maar wanneer ik inlog op de console vraagt ie mij niet om dat in te stellen.
Doe ik iets verkeerd?
Zo is de lol er wel een beetje af, ik handelde alleen maar via de web app.
Dit hoort geloof ik vanzelf in beeld te komen als je UE in-game voor de tweede keer opstart.Alcides schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:41:
Pff ik kom nog steeds niet op die web app! Als ik inlog krijg ik de melding dat ik een beveilingsvraag moet instellen op de console.
Doe ik iets verkeerd?
Ik ben al in het bezit van een tamelijk goed 4-1-2-1-2 Eredivisie elftal, maar ik heb nu zin om nog een extra elftal te maken met wat meer toppers.
Als de rating van je spelers hoog genoeg is en chemistry perfectgoosche schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:06:
Hoe krijg een 5 sterren team? mijn spelers zijn allemaal goud.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Strootman / van Bommel om je middenveld meer body te geven. 2 middenvelders met een passing van in de 60 vind ik te weinig.marijni12 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:25:
Ik ben nu bezig met een eredivisieteam. Iemand nog opmerkingen / suggesties? http://futhead.com/fifa/squads/73822/
Dat las ik ook ergens, heb 'm nu 4x achter elkaar opgestart, maar nog steeds niks.wouter03 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:00:
[...]
Dit hoort geloof ik vanzelf in beeld te komen als je UE in-game voor de tweede keer opstart.
Mijn chemistry staan op rood maar hoe krijg je dat omhoog?Schizo007nl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:24:
[...]
Als de rating van je spelers hoog genoeg is en chemistry perfect
Edit: heb hem door. RB kopen
[ Voor 5% gewijzigd door goosche op 01-10-2012 23:14 ]
Nee...goosche schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:11:
[...]
Mijn chemistry staan op rood maar hoe krijg je dat omhoog?
Edit: heb hem door. RB kopen
Zelfde league = chemistry
Zelfde team = chemistry
Zelfde land = chemistry
Chemistry is het belangrijkst bij het samenstellen van een team. Als ik iemand tegen kom met weinig chemistry, ongeacht zijn rating, win ik zo goed als altijd.
Idd!boe.i schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:32:
[...]
Nee...
Zelfde league = chemistry
Zelfde team = chemistry
Zelfde land = chemistry
Chemistry is het belangrijkst bij het samenstellen van een team. Als ik iemand tegen kom met weinig chemistry, ongeacht zijn rating, win ik zo goed als altijd.
Heb net weer een FUT seasons kampioenschap gewonnen
Won 5-1
Anoniem: 330953
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#g1TwTIWCnHw9q:ps3
bij mij werkt hij primakadoendra schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:21:
Meer mensen bij wie de iPhone app voor FUT telkens crasht?
hahaha ik zit nu division 4 maar ik speel altijd met een maat samen online... dus 2vs1... dat is toch behoorlijk lastigxamirz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:18:
Hier werkt de app ook prima. Zijn er nog mensen die online season spelen. Ik speel momenteel in Division 3 en ik verlies alles
Bij mij werkte de app perfect, alleen na het volgende gebruik crashte de app constant. Opnieuw geïnstalleerd en hij loopt weer als een treinkadoendra schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:21:
Meer mensen bij wie de iPhone app voor FUT telkens crasht?
Ik lees nogal wat verschillende meningen over het eerste team. Kan ik het beste beginnen met een geheel bronze team? Of kan ik het beste gelijk voor gouden spelers gaan?
Ben ik echt de enige met dit probleem?Alcides schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:41:
Pff ik kom nog steeds niet op die web app! Als ik inlog krijg ik de melding dat ik een beveilingsvraag moet instellen op de console.
Doe ik iets verkeerd?
Tijd voor een boos mailtje naar EA.
Eerste keer dat ik ging inloggen op de webapp kreeg ik de melding dat ik een geheime vraag moest beantwoorden. Ik ging online op de pc in FUT en daar kon ik dit doen. Vervolgens aangemaakt en daarna op de webapp dit antwoord gegeven die ik op de pc in fifa had aangemaakt. Daarna die melding niet meer gekregen.Alcides schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
Ben ik echt de enige met dit probleem?
Tijd voor een boos mailtje naar EA.
Anoniem: 476410
Je moet heel veel geluk hebben dat je zo'n waardevolle kaart krijgt.xamirz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:27:
Dat ue pack slaat nergens op. Ik had bij fifa 12 ook een UE. Nooit een speler gekregen die echt wat mij opleverde. Ik snap indd nut van die UE niet echt.
Als iedereen met UE een super waardevolle kaart kreeg zou het spel niet leuk zijn voor de mensen die er keihard voor werken.
Dat hangt denk ik af van het platform waar je op speelt, op de 360 en ps3 kan je gewoon verder met je gouden spelers. Maar op de pc heb je al vrij snel gewoon geen geld meer voor die veel te dure contracten. In dat geval raad ik je aan een bronzen team te maken, met chem 100 uiteraard.Brainstorm86 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:23:
Voor mij de eerste keer FUT, ik ben momenteel bezig met het verkopen van mijn huidige spelers om met de opbrengst een nieuw team samen te kunnen stellen.
Ik lees nogal wat verschillende meningen over het eerste team. Kan ik het beste beginnen met een geheel bronze team? Of kan ik het beste gelijk voor gouden spelers gaan?
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#fh2ZFpFShJG:360
Netjes! Had je dit via de Xbox of via de webapp verkregen?Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:22:
Trek net Benzema en Mata samen uit 1 pakje
Gisteren Ter Stegen IF en Higuain gekregen uit pakjes
Heeft er iemand dus een tip? Met dit bedrag kan ik elke speler kopen excl. Messi en Ronaldo dus heb opzicht wel veel opties.
Haha, divisie 1 is echt diep triest. Iedereen met pace abuse teams en 5 verdedigers. Als ik chill een potje wil spelen start ik wel een toernooi op.Mas- schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:55:
Zo, weer een stapje verder. Net op het nippertje niet gered om klassebehoud te behalen in de 1e divisie, maar daar lig ik eigenlijk niet wakker van - kampioen worden in divisie 2 levert meer muntjes op dan klassebehoud in divisie 1, en is veel makkelijker.
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#fh2ZFpFShJG:360
Traden valt mij nu ook niet mee zeg pff. Heb al 4 keer mijn watchlist vol gehad vandaag maar echt niks gekocht. Vorige Fifa versies kocht ik altijd bijvoorbeeld CAM versie van een speler, maakte er een CM van en verkocht dan voor dikke profit. Maar, dat valt nu niet meer mee aangezien een speler altijd op zijn eigen positie blijft staan in de search, ook al is het een andere positie geworden.lasharor schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:04:
Ik heb op dit moment 350k muntjes (x360) maar weet niet echt een goede tactiek om op rustige dagen mee te handelen... In het weekend werkt de buy low - sell high methode erg goed door alle onervaren spelers die dan spelen, maar nu heeft het echt totaal geen zin.
Heeft er iemand dus een tip? Met dit bedrag kan ik elke speler kopen excl. Messi en Ronaldo dus heb opzicht wel veel opties.
[ Voor 43% gewijzigd door Dersan op 02-10-2012 17:07 ]
Juist, dat had ik ook al gemerkt. Sowieso is dat traden van spelers met een andere opstelling en/of positie ook eigenlijk tijdverspilling. Ik heb het gisteren met een aantal spelers geprobeerd (ramos, pepe, pato en neymar) maar je maakt echt heel weinig winst voor het risco dat je loopt. Per speler heb ik er zo'n 2000 op verdient (na waarde van 4-1-2-1 kaart eraf en ea tax). Als in die tijd toevallig de waarde van een speler daalt dan zit je daar met een enorm verlies.Dersan schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:05:
[...]
Haha, divisie 1 is echt diep triest. Iedereen met pace abuse teams en 5 verdedigers. Als ik chill een potje wil spelen start ik wel een toernooi op.
[...]
Traden valt mij nu ook niet mee zeg pff. Heb al 4 keer mijn watchlist vol gehad vandaag maar echt niks gekocht. Vorige Fifa versies kocht ik altijd bijvoorbeeld CAM versie van een speler, maakte er een CM van en verkocht dan voor dikke profit. Maar, dat valt nu niet meer mee aangezien een speler altijd op zijn eigen positie blijft staan in de search, ook al is het een andere positie geworden.
Trouwens ook enorm vreemd dat sommige spelers gewoon verdubbeld zijn in waarde. Eind vorige week was Ibrahimovic bijv nog 200k volgens mij, die gaat nu voor bijna 400k weg. Net zoals Ronaldo die ook in een paar dagen tijd in waarde is verdubbeld.
Vraag me een beetje af wanneer zich de daling van de waarde van die kaartjes heeft ingezet bij Fifa 12. Mocht dat over 2~3 weken gebeuren dan moet je namelijk nu zoveel mogelijk geld zien te maken.
Het makkelijkste lijkt me om een mail te sturen naar EA, had je zelf ook kunnen opzoeken...
Het is bedoening, niet bedoeling
Had je hem wel al gelist op de market? If so dan krijg je het gewoon wat later dan normaal.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:31:
Iemand enig idee hoe ik EA kan benaderen? Godverdomme Benzema gewoon weg wtf in 4-4-2
Je kunt het beste naar de livechat gaan op help.ea.com
Je kunt mazzel hebben met pakketjes maar het is normaal gesproken niet winstgevend. Ik zou gewoon doorsparen en de 15K gebruiken om te traden.Mas- schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:44:
Ik loop een beetje tegen een barriere aan. Ik heb een team met allemaal prima spelers (+/- rating 80, chemistry 100), en de volgende upgrade zijn de echte sterren. Hoe zet ik deze stap? Stel ik speel tien wedstrijden, dan heb ik ongeveer 10k-15k. Geef ik dat uit op de marketplace, of koop ik daar pakjes mee? Wat is wijsheid? Iemand tips?
Zit op het zelfde puntMas- schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:44:
Ik loop een beetje tegen een barriere aan. Ik heb een team met allemaal prima spelers (+/- rating 80, chemistry 100), en de volgende upgrade zijn de echte sterren. Hoe zet ik deze stap? Stel ik speel tien wedstrijden, dan heb ik ongeveer 10k-15k. Geef ik dat uit op de marketplace, of koop ik daar pakjes mee? Wat is wijsheid? Iemand tips?
Ik gebruik nu mijn bronzen team voor offline toernooien, op die manier een hoop coins in de wacht slepen en traden.
Nee dat denk ik niet.. Mits je een goede coach hebtq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:22:
Ik heb momenteel met FUT de volledige selectie van Bilbao, maar daarnaast heb ik ook nog ongeveer 30K te besteden. Welke spelers zouden in mijn 4-3-3 een toevoeging kunnen zijn zonder ten koste te gaan van mijn 100% chemistry? Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Pedro en Busquets omdat het spaanse spelers zijn die ook nog eens in dezelfde league spelen. Als ik dan ook nog de juiste 4-3-3 Pedro en Busquets koop dan gaat mijn chemistry niet omlaag denk ik toch?
Jawel, als je gewoon spelers koopt uit de liga BBVA in de goede formatie en positie blijft je chemistry gewoon 100Xenophoben schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:43:
[...]
Nee dat denk ik niet.. Mits je een goede coach hebt
1. Nationaliteit
2. League
Zolang je dan zorgt dat je de goede formatie en positie hebt, zoals Dersan zegt, houd je 100%.
XBL: bterstege
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 02-10-2012 21:15 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als de linkjes oplichtend groen zijn geeft dat extra chemistry, dan hoeft het niet perse goede formatie te zijn. Je kunt individuele chem checken door je pookje opzij te bewegenJumpman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:14:
Ik zie veel teams met 100% Chemistery (allemaal inderdaad van hetzelfde land of dezelfde competitie), zonder dat men alle spelers in een bepaalde formatie heeft. Ik heb ook een 100% Chemistery team, met oplichtende verbindingen tussen het hele team, maar niet alle formaties zijn dezelfde (geen één zou ik zeggen). Top Squad waarde is 180 nu. Ik begrijp nog niet wat er dus zo belangrijk is aan die formatie?
Okay, dus het is relatief veel belangrijker om een centrale middenvelder uit de juiste competitie en opstelling te hebben dan bv. een spits, omdat de middenvelder meer 'links' heeft?Dersan schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:33:
[...]
Als de linkjes oplichtend groen zijn geeft dat extra chemistry, dan hoeft het niet perse goede formatie te zijn. Je kunt individuele chem checken door je pookje opzij te bewegen
Ik heb namelijk net Klaas-Jan opgepikt voor 5k. Wel de juiste opstelling (4-4-2), maar niet uit de juiste competitie of nationaliteit (ik heb een 4-4-2 premier league team). Hopelijk kan ik 'm opstellen zonder dat ik chemistry inlever. Achja, anders moet ik hem denk ik wel voor meer dan 5k kwijt kunnen raken.
Gaude et aude
Zo moeilijk is dat ook weer niet om te verdedigen... Goed blijven doordekken, en gebruik maken van buitenspel?Cum Grano Salis schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:11:
Gelukkig is FUT nog even skilloos als voorheen. 95% van de tegenstanders in divisie 2 speelt op basis van snelheid, dan nog lekker LB + A erbij en het recept voor sneue winstpartijen in compleet.
Gaude et aude
Wil een bronzen team maken (zeer goedkoop om te doen)
Een zilveren en een gouden.
Van mijn bronzen heb ik de keeper en verdediging al staan. Ben nu aan het kijken of ik nog meer spelers hiervoor kan vinden. Maar al met al moet dat wel gaan lukken. Ben aan het wachten op de koopjes in de hoop dat ik ze voor flink wat meer kan verkopen. Wil eigenlijk met een speler toch wel een 1 a 2k winst gaan maken als ik ze verkoop. Maar is lastig om te zien welke speler hoeveel waard is ongeveer.
heeft iemand hier suggesties voor?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
kun je alle 3 de platforms bekijken.
dankuRubeo38 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:29:
om te kijken wat ze waard zijn, of voor hoeveel ze verhandeld worden kun je terecht op www.Ultimatedb.nl
kun je alle 3 de platforms bekijken.
ik heb nog niet echt een speler gevonden waarmee ik goed winst kan maken...
heb afgelopen paar dagen wel 20x Narsingh gekocht en verkocht, maar met max 3-500 winst
Dat is idd nog redelijk matig ja. Hoeveel % moet je eigenlijk afgeven aan het spel bij de verkoop van een speler? dat zie ik nergens vermeld staancypher21 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:53:
1 a 2k winst maken is best lastig.
ik heb nog niet echt een speler gevonden waarmee ik goed winst kan maken...
heb afgelopen paar dagen wel 20x Narsingh gekocht en verkocht, maar met max 3-500 winst
En heb voor het eerst een team met Chemistry van 100!! Vond het wel knap van mezelf
Ah, we hadden hetzelfde idee: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#iRGWUTRSnHx9O:pcSatom schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:58:
5% dacht ik..
En heb voor het eerst een team met Chemistry van 100!! Vond het wel knap van mezelfMaar iemand misschien nog tips, betreffende deze team?
Haha! Inderdaad.. alleen heb ik nog geen goede wisselspelers & reservesKoppensneller schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:11:
[...]
Ah, we hadden hetzelfde idee: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#iRGWUTRSnHx9O:pc
En zet je hem dan in je team of gaat hij dan de auction in?Xenophoben schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:38:
lol gisteren voor de 2e keer villa uit een pakje getrokken
Auction... heb mijn spaanse team verkocht... ik heb nu een Barclays team:Oxigeon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:40:
[...]
En zet je hem dan in je team of gaat hij dan de auction in?
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#kF5jm0bbnHyay:ps3
Vanmorgen walker gekocht!:D
Ziet er eigenlijk best wel nice uit. Is wat anders dan mijn bronzen nederlands teamXenophoben schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:50:
[...]
Auction... heb mijn spaanse team verkocht... ik heb nu een Barclays team:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#kF5jm0bbnHyay:ps3
Vanmorgen walker gekocht!:D
Ik heb er 10 oid gekocht, allemaal shitspelers die max 1000 opleveren
mijn (top) team ziet er nu als volgt uit
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#bA1FOf1uh6g:360
nu gaan sparen/traden om v Persie en Sneijder binnen te hengelen
Hier heb ik nog niks over gelezen. Geen idee wat het is. Ben ik eigenlijk ook nog nergens tegen gekomen.kadoendra schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:19:
Pfffff, ben even aan de slag gegaan met die 59th minute tip, maar dat valt nog niet mee. Heeft iemand hier dat weleens geprobeerd? Daar moet je blijkbaar wel engelengeduld voor hebben of niet?
http://www.fifauteam.com/...ns-59th-minute-method-p1/Oxigeon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:21:
[...]
Hier heb ik nog niks over gelezen. Geen idee wat het is. Ben ik eigenlijk ook nog nergens tegen gekomen.
Ziet er leuk uit. en op zich ook wel logisch. Echter kun je in fifa volgens mij niet naar de nieuwste trade aanbiedingen gaan geloof ik
je moet tig pagina's scrollen voor je bij de 59 minuten zit, vergt veel tijd, en tsja, soms kun je er een leuke speler voor weinig mee halen, maar gok dat je dan echt mazzel moet hebben
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#isd6Stx4nHydL:pc