quote:
GeneralX schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:33:
Bedankt voor de tip, ik zal het root toppic voor de g3 eens helemaal doorlezen en een andere rom flashen.
Zojuist heb ik nog alle cashes gewist, toen hield hij het langer uit dan normaal. Vervolgens droogde ik de condens van de onderkant af, waarop ik plotseling 4 piepjes achter elkaar hoorde. Ik lette niet echt op, maar ben vrij zeker dat het 4 waren. Daarna kon ik het scherm niet meer aan doen. Weten jullie misschien wat die 4 piepjes inhouden? Het klonk een beetje zoals de piepjes die je ook hebt bij moederborden als er problemen zijn.
Aloha!
Ehm, als je telefoon aangeeft adt je van de 14GB vrij maar 830MB vrij hebt, zou het ook aan je SD-kaart kunnen liggen. Haal die er eens uit en kijk of je telefoon dan wel normaal wilt werken. Voor hetzelfde geld heb jeg ewoon een kapotte SD-kaart waar je telefoon helemaal van flipt.
Voor de rest mijn ervaringen met de G3:
Ingress draait er als een tierelier op (ok, heeft af en toe de nodige vertragingen). De GPS fix is niet al te denderend, ik gebruik dan ook MobileUncle, MTK Engineer mode -> YGPS om snel een fix te krijgen en dan weer terug te schakelen naar Ingress. Prima fix op die manier. Af en toe A-GPS full restart doen zodat die weer nieuwe agps data ophaalt en zo snel een fix doet.
Navigeren gaat er prima mee, heb heel erg weinig issues met TomTom Europa en het verkrijgen van een GPS fix (meestal binnen 30 seconden al een fix!!! Ingress doet er soms langer over tenzij ik de MobileUncle YGPS hack toepas). En houdt de boel ook vast. Ok, bij tunnels niet, maar dat is binnen 10 seconden ook weer in orde.
Heb er al redelijk wat mee heen en weer gereden, fix is goed, snelheid wobbled af en toe wel, maar geen klachten dus.
Geen idee hoe het werkt in combinatie met andere navigatie applicaties. Voor mij werkt het in ieder geval zonder problemen
Zoals gezegd, ik speel er Ingress mee, het is af en toe foeteren op de GPS drift, maar dat ligt meer aan Ingress, dan aan de G3.
Heb m'n telefoon voorzien van de 4.1.2 beta rom, geflashed via SD-kaart. Geroot en voorzien van ClockworkMod als recovery menu (heb de rom gebruikt die op GoT beschikbaar is gesteld, pre-rooted, met CWM). Heb weinig crashes ( ingress crasht af en toe). Geen spontane reboots, geen funky scherm dingen.
Games die ik er nog meer op speel: wordfeud, ruzzle, mindfeud, draw something, de humble bundle indy 5 android pack, Temple Run: De telefoon kan het allemaal aan

M'n provider is HollandsNieuwe, ik switch vaak tussen wifi/data om m'n beltegoed beetje te sparen. Bij nomraal gebruik (oftewel geen ingress, wel de rest) haal ik zo'n 1.5-2 dagen op 1 batterij, en anders is het aan het einde van de dag opladen. Ingress vreeeeeeeeeeeet batterijen
Oftewel, tussen al het geklaag door, zitten er genoeg blije gebruikers. Ik en mijn vriendin (had er meteen maar 2 besteld toen) zijn blije gebruikers van de telefoon.
Extra software die ik nog heb g einstalleerd: Swipe Beta. Want ik werd gestoord van het standaard toetsenbord. Of ik heb dikke vingers, of de detectie is off-by-one. Had heel veel typo's. Wat ook een nadeel is, is dat er geen standarad nederlands toetsenbord/woordenboek in zit. Auto-correct enzo. Vandaar Swipe Beta

Werkt prima, al heeft de beta wel wat issues, maar daar is het een beta voor.