[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 53 Laatste
Acties:
  • 632.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/el64Hn20elB1ZB8RCpbAT3Cj/full.jpg

Hoe kom ik aan die waardebonnen?

NL
Er is een pagina op Dell.nl.
Ook tradedoubler heeft er een aantal. Gebruik bij voorkeur de kortingsbonnen van de dell site zelf. Die zijn ook in combinatie met epp geldig.

Schrijf je ook in voor de dell nieuwsbrief. Er komen wel eens kortingsbonnen langs die alleen verspreid worden via de nieuwsbrief. Waaronder de bekende 'variabele' kortingsbon van 5, 10, 25, of 50% Vanzelfsprekend is de kans op 25% of 50% nihil..

De waardebonnen en acties bij dell worden elke woensdagavond/donderdagochtend vernieuwd. Vernieuwen houd dikwijls in dat dell de actie nog een week verlengt. Haasten omdat de aanbiedingen afloopt is doorgaans niet van toepassing bij dell.

BE
dell.be heeft ook een kortingsbonnen pagina.

en cashback acties?

NL
Shopkorting NL
Haalmeeruitjekaart (van mastercard)
Spaarwinkelen.nl.

De cashback actie is, zoals de naam al zegt, achteraf. Dat betekent dat je de 'korting' niet op dell.nl ziet, maar deze achteraf (met een affiliate-constructie) op jouw rekening word teruggestort. Vroegah zat er cashback op elk dell product, tegenwoordig bieden de cashback sites alleen cashback op alienware aan, met een vrij laag percentage.

BE
http://www.shopkorting.be/winkel/Dell.be

En de epp truuk?

epp korting is sinds September 2013 niet meer mogelijk. Je dient nog wel via het epp/vip kanaal te shoppen als je gebruik wilt maken van de VIP waardebonnen.

VIP club

Sinds juli 2013 is epp vervangen door VIP. In plaats van een variabel kortingspercentage krijg je nu altijd 10%. De benodigde kortingsbon ontvang je in je mail als je je aanmeld op NL dell.nl/vip of BE dell.be/vip.

Er zijn 2 manieren om de waardebon toe te passen: door te shoppen via dell.n/vip, of door url modificaties via de normale ingang bij dell. Hierbij verander je de cs=nldhs1 parameter in cs=nlepp1, dit moet je doen voordat je bij je mandje bent aangekomen.

Mensen uit BE gebruiken cs=beepp1.

wat is die sheet waar iedereen het over heeft?

http://bit.ly/N9SME3nl consumenten
http://bit.ly/RO4Z1K nl zakelijk
http://bit.ly/MV95p6 be consumenten
http://bit.ly/LC8glY be zakelijk

Het is mogelijk om zakelijke laptops als consument te bestellen, dat levert soms meer voordeel op vanwege de mogelijkheid om VIP te gebruiken. Andersom is meestal niet aan te raden.

De sheet is niet veel meer dan de wat links naar de dell site in een wat compacter formaat. Vaak is het zo dat niet alle configuraties op dell.nl beschikbaar zijn, maar wel achter een of andere URL verborgen zitten. Is jouw favoriete config niet meer beschikbaar? Dikke kans dat bij nog in de sheet staat. De sheet wordt om de paar uur geüpdatet. Wanneer je een land wilt bekijken wat hier niet tussen staat, stuur mij dan een DM.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 17-09-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:40
Mooi om te zien dat er een deel twee is. Alleen vraag ik me nog steeds af hoe die EPP truc nu precies werkt. Want je moet toch 'iemand kennen' bij een bepaald bedrijf om zulke korting te krijgen? Wat moet je daar dan invullen, of is dat tegenwoordig niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De persoon bij de dell chat raad doorgaans aan maar 'de rabobank' ofzo in te vullen. Het is wel behoorlijk vaag inderdaad. Maar als die dat aanraad.. dan zal het wel kloppen.

En anders ga ja voor 'student'. Het wordt maar zelden gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:42
Niet geldig op geselecteerde bundels van onze Employee Purchase Program.

Dit krijg ik bij het invullen van een waardebon van 10% op de Inspiron 15R SE van 969 euro. (BE site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm het epp gedeelte lijkt bij de belgische dell site inderdaad niet helemaal lekker te werken. Bij het uitvoeren van de epp truuk stuurt hij me alsnog door naar een nederlands mandje. Waarop ik vervolgens de belgische kortingsbonnen kan toepassen 8)7

edit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9pTwrE6HHiXr4mTACYGty3u6/thumb.png

belgisch vlaggetje, kortingsbon, en epp. Dat kan dus gewoon.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 15-07-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Anoniem: 303530 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:30:
hmm het epp gedeelte lijkt bij de dell site inderdaad niet helemaal lekker te werken. Bij het uitvoeren van de epp truuk stuurt hij me alsnog door naar een nederlands mandje. Waarop ik vervolgens de belgische kortingsbonnen kan toepassen 8)7

edit:
[afbeelding]

belgisch vlaggetje, kortingsbon, en epp. Dat kan dus gewoon.
Even kijken vanboven: 'U bekijkt uw mandje voor Nederland', daar moet België staan of het lukt niet, dacht ik..

Zal eens horen via chat achter toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die string is denk ik gewoon fout. Het vlaggetje is van belgie, en de URL ook. Bovendien werkte de Belgische kortingsbon wel en de nederlandse niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
Anoniem: 303530 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:13:
Die string is denk ik gewoon fout. Het vlaggetje is van belgie, en de URL ook. Bovendien werkte de Belgische kortingsbon wel en de nederlandse niet.
Zal zo eens kijken, momenteel chat aan het kijken, als het hier met backlight lukt zal ik hem hier kopen. Anders ga ik wachten tot er wat verschijnt op eBay, andere mogelijkheid is een S13.

Edit: Het gaat dus voor 60 euro, maar je moet er wel via chat om vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sakke1994 op 10-07-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 21:22
waardebon dell monitoren:
20% korting (23 & 24") tm 17/07/2012

TGRQLC?MMV130W

laat even weten als je deze gebruikt :)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 14:51
Zojuist een Alienware 17" besteld. Via EPP. Als bedrijf Rabobank
Ik heb ook in dezelfde bestelling een muis besteld. Nu zie ik dat bij de status van bestelling deze bestelling in 2 onderdelen is geknipt. De muis heeft als status verzonden. De laptop heeft als status 'verwerking van bestelling'.

Als ik dan kijk wat die status moet betekenen dan zeggen ze;
'De betaling wordt verwerkt. Deze fase behelst de autorisatie van de creditcard of de validering van de betaling (als u een andere betalingsmethode hebt gekozen). Indien wij meer informatie over de bestelling nodig hebben, zullen wij binnen vijf werkdagen via e-mail contact opnemen. Als u niets van ons hoort, hoeft u zich geen zorgen te maken. Nadat wij de betaling voor de bestelling hebben verwerkt, ontvangt u via e-mail een bevestiging van de bestelling'.

Dat is toch krom, 1 bestelling gedaan met alle producten, in 1 keer afgerekend en toch is er 1 onderdeel alvast op verzonden gegaan, terwijl de laptop nog op 'verwerking van bestelling' staat. Kan dit iets te maken hebben met het EPP? of dat de laptop niet meer aanwezig is? helaas is de klantenservice van dell niet in het weekend bereikbaar, anders had ik die wel gebeld.

Kan niet wachten op mijn nieuwe laptop :)

Update:
Net een bevestiging gehad dat het akkoord is en dat hij gereed wordt gemaakt. Dus tot nu toe werkt het perfect. 2 augustus levering. Ik kan niet wachten!

[ Voor 133% gewijzigd door KookSpook op 15-07-2012 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

De epp-truc lijkt niet te werken icm met een kortingsbon van 10% op een Inspiron 17r SE. Ik krijg de melding dat de werknemerskorting niet geldig is met een kortingsbon. Doe ik iets verkeerd?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:44
De korting op notebooks heb ik regelmatig gezien, maar is er ook korting voor vaste computers van alienware? Sinds kort ben ik op zoek naar een X51 alleen de prijs is mij nog te hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:01

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 303530 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:32:
De persoon bij de dell chat raad doorgaans aan maar 'de rabobank' ofzo in te vullen. Het is wel behoorlijk vaag inderdaad. Maar als die dat aanraad.. dan zal het wel kloppen.

Misschien niet door Dell maar ik had een behoorlijke ijverige UPS medewerker die het pakketje niet af wilde leveren omdat er toen Getronics boven mijn naam stond.

Na een paar telefoontjes, afleverpogingen en een uiteindelijk een rit naar het depot kreeg ik het wel mee maar fijn was anders.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rexomnium schreef op zondag 15 juli 2012 @ 08:12:
De epp-truc lijkt niet te werken icm met een kortingsbon van 10% op een Inspiron 17r SE. Ik krijg de melding dat de werknemerskorting niet geldig is met een kortingsbon. Doe ik iets verkeerd?
Je bent de.. 4e die dat zegt deze week. Maar bij mij werkt het nog steeds. Je gebruikt de kortingsbonnen van de dell site? (zie topicstart).
oosterhofjf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:08:
De korting op notebooks heb ik regelmatig gezien, maar is er ook korting voor vaste computers van alienware? Sinds kort ben ik op zoek naar een X51 alleen de prijs is mij nog te hoog :)
Volgens mij niet. behalve de epp truuk en shopkorting. Die werken zelfs op de zakelijke laptops (die je met een truuk ook via het consumentengedeelte kan bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:46
Zijn er ook wel eens kortingsbonnen voor de precision lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog nooit gezien iig.. Maar waarom niet wachten op ivy bridge? Dat kan ook niet meer te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:46
Ja ik wacht geduldig op de m4700. Was leuk geweest als ik daar gelijk een korting op had gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat heeft geen zin. De kortingsbonnen voor vostro zijn bijvoorbeeld alleen geldig op het zakelijke gedeelte, en de epp truuk kan je alleen toepassen op het consumentengedeelte. Meestal levert de epp truuk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:09
Werkt de shopkorting ook in samenwerking met de epp en standaard 10% Dell korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454299

Heeft iemand ervaring met de combinatie epp-truuk en shopkorting? Op de shopkorting site staat:

1. Bestel ALTIJD via de speciale Shopkorting links. Anders ontvangen wij géén commissie over uw aankoop en kunnen we u geen korting uitbetalen.

2. Zorg er voor dat het duimpje altijd omhoog staat als u doorklikt naar een webwinkel via de speciale Shopkorting links.

3. Zorg er voor dat er geen onderbreking plaatsvindt tijdens het aankoopproces. Bezoek geen andere websites tijdens uw aankoop en klik tussentijds niet op andere links.

=> als je de URL verandert, blijft je registratie bij shopkorting dan wel actief? Ben dus met name geinteresseert in ervaringen daarmee.

Bij voorbaat dank!

Roog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 14:51
zet via de EPP link het product alvast in je mandje. Dan kan je daarna al je webbrowsers sluiten en via shopkorting naar dell toe gaan. Bij je mandje zul je dan zien dat je 2 type mandjes kunt selecteren. 1 het hiervoor opgeslagen mandje met EPP en een andere leeg mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:34
Met behulp van epp, kortingsbon en shopkorting 755 betaald ipv 939 voor een Inspiron 15R SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-05 10:58
Om meteen maar even met de deur in huis te vallen:
Ik heb via deze tips (toppie! _/-\o_ ) een Inspiron 15R SE besteld, alleen dan wel aangekleed met die verzekeringen (beestje moet dagelijks mee op stap en soms valt er wel eens wat). Ook via de shopkorting, zoals beschreven werd, besteld, echter zie ik nog niets bij Shopkorting.nl staan, dus ik vraag mij af of ik het goed gedaan heb? (Mandje samengesteld, opgeslagen, browser gesloten, via shopkorting naar Dell.nl gegaan en mijn mandje opgezocht en toen de verdere bestelling afgerond).

Echter, ik was ook al aan het bellen geweest en nu word ik dus teruggebeld voor een betere korting en aangezien ik al besteld heb, zou ik dus voor de extra aanbieding (zelfde prijs, accessoires extra en dus gratis) eerst de order moeten annuleren. Hoe gaat dit dan met Shopkorting?

Verder nog iemand tips? Want shopkorting bedraagt iets van 75 euro en dat is toch best een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kan iemand aangeven waarom de ep korting niet werkt op de Inspiron 14z? De prijs blijft hetzelfde :( (599,00)

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 19-07-2012 14:06 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Omdat je het verkeerd doet. Bij mij werkt het wel. De korting gaat er pas af in je mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Heb je het met de inspiron 14z geprobeerd? Kom je dan lager uit dan 599?
Ik heb het idee dat die 30 euro korting die nu op dit model zit al die ep korting is.

[ Voor 37% gewijzigd door Workaholic op 19-07-2012 14:15 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Ik zie nog steeds 599 :D Snap er niets van. Kun je uitleggen wat je precies doet?

1) Heb product toegevoegd in mandje
2) cs naar nlepp1 aangepast
3) enter.. pagina doet refresh en er staat nog steeds 599,00

http://ecomm.euro.dell.co...cf-4853-ac1a-d8c63729ba4e
Deze link heb ik dus.. maar met 599. Ook de url die jij hierboven noemt geeft 599 :?

[ Voor 41% gewijzigd door Workaholic op 19-07-2012 14:25 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De korting gaat er pas in je mandje af ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 19-07-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Anoniem: 303530 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:25:
De korting gaat er pas in je mandje af ;)
Thanks nu werkt het :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-04 12:30

vtrisjin

Retro Games Collector

Ik ben van plan om binnenkort de Alienware M17x te kopen m.b.v. de EPP korting.
Is het 100% zeker dat dit gaat werken? Want als ik op DELL lees is de EPP korting in principe voor medewerkers en bedrijven die DELL producten in huis hebben.
Ik heb namelijk precies genoeg geld gespaard om een alienware te kunnen kopen (met 8% korting van EPP)

Word dit echt streng gecontroleerd? Of kan ik em gewoon toevoegen in m'n mandje, afrekenen en zonder zorgen afwachten?

(Wel heel erg ebdankt voor de tip darkstone, ga toch voor de Alienware ipv BTO/Xnotebooks....mits de EPP goed werkt)

3D Artist/Founder: Yellowcake Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
En over het totaalbedrag. Dus als je in dezelfde order ook nog een tas e.d. gooit, krijg je die ook met korting. Overigens erg blij met het feit dat ik een bestaand familiebedrijf (lang leve een kvk inschrijving :) ) heb gekozen. Heb via een medewerker nog een leuker prijsje gekregen (en altijd 5% eraf). Niet te klagen dus :)

Over EPP: Meteen veranderen, alles doorvoeren en in je mandje zetten. Daar zie je de korting pas staan over je gehele mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeigh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Misschien een tip, ipv de epp truuk toe te passen kan je ook surfen naar http://www.dell.nl/epp en van daaruit een bestelling plaatsen.

Ik krijg via mijn werkgever EPP korting en deze url is binnen onze organisatie verspreid.

Ik wil ook een M17x aanschaffen maar wil eigenlijk wachten tot dit model met de 7970m een keer in de aanbieding is. De laatste aanbieding was ik net te laat en ik vraag me dus af of iemand weet hoe vaak de aanbiedingen zich herhalen?

[ Voor 34% gewijzigd door monkeigh op 19-07-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
vtrisjin schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:56:
Word dit echt streng gecontroleerd? Of kan ik em gewoon toevoegen in m'n mandje, afrekenen en zonder zorgen afwachten?
Ga eens bellen met die lui, vraag een offerte en zorg ervoor dat je zelf al een mandje hebt met EPP korting erop. Grote kans dat je nog iets goedkoper uitkomt dan dat je nu lijkt te zijn. Of ze doen er voor dezelfde prijs nog een leuk accessoire bij (bijv. een muis of toetsenbord). Hoe dit uitpakt met je shopkorting weet ik niet, maar ik heb gezegd dat ik via de creditcard nog weer 7,5% terug krijg. In het maken van mijn prijs is hier dus rekening mee gehouden en ik benader die prijs heel aardig. Ik laat hier nog wel weten hoe het met de shopkorting af loopt, in het positiefste geval heb ik in totaal omgerekend net geen 25% korting verzameld, echter staat shopkorting op dit moment op afgekeurd.
EPP is trouwens 5%. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Pizza_Boom op 19-07-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee hoor: Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/images/emea/epp/nlnl_tiered_discount.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-05 23:11
De kortingsbonnen van tradedoubler werken niet icm epp truc. Als ik de code toevoeg krijg ik de melding: 10% korting op geselecteerde Inspiron & XPS systemen vanaf €899. Niet geldig op geselecteerde bundels van onze Employee Purchase Program. Deze couponcode werkt niet met ander couponcodes. Of doe ik nou iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Probeer de kortingsbonnen op de dell site zelf? die werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
ja die volgens mij wel, maar dacht meld het even misschien kun je het erbij zetten in opennings post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wist het nog niet inderdaad. Ik zal het er even bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
Wat is dat mandje trouwens onoverzichtelijk met de kortingen enzo. Is het trouwens standaard dat je maar 1 kortingscode van het zelfde soort kan gebruiken? Want ik kan niet de 10% en de 5% voor xps systemen te gelijk gebruiken, en dan zouden de codes uit de nieuwsbrieven ook niet echt van toepassing komen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij kan je maar een kortingsbon van dezelfde soort (= percentage, of een vast bedrag) gebruiken. Maar je hebt altijd de kans dat dell wat over het hoofd heeft gezien en bepaalde combinaties wel mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
Oke, is kijken of die van trade en dell wel samen werken als ik de epp even weg haal.
Edit: Nope werkt niet

Vraagje die korting via shopkorting wordt dat weer terug gestord op de rekening waar het bedrag ook van af is gehaald?

[ Voor 47% gewijzigd door Sjenker op 21-07-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Ga binnenkort ook de Inspiron 17R SE bestellen, de 999 euro versie, met al die kortingen uiteraard;
- Gratis verzendkosten
- 10% coupon korting
- 5% epp korting
- 7% shopkorting

Heb wel een paar vraagjes:
1. Ik snap hoe je met zo'n truc aan EPP korting moet komen (link veranderen), maar mensen hebben het over een bedrijfnaam invullen. Waar moet dat dan? Ik ben nog niet verder gegaan dan het mandje, maar daar staat gewoon dat er 5% epp korting vanaf gaat.
2. Mijn ouders hebben beide een bedrijf. Het is mogelijk dat ik EPP korting kan krijgen zonder die truc. Hoe werkt dit dan precies? Als ik via dell.nl/epp ga, zie ik niet helemaal in hoe dit anders is dan de link veranderen...
3. Ik dacht dat coupon codes niet werkte met EPP? In mijn mandje trekt hij er keurig 10% en 5% EPP vanaf...
4. De shopkorting zie je als het goed is nergens staan op de dell site zelf? Die korting krijg je toch pas naderhand uitbetaald, en is alleen zichtbaar op shopkorting.nl? Anders doe ik iets verkeerd namelijk. Ik heb de stappen gevolgd zoals iedereen ze doet; bestelling met coupon code en EPP in mandje opslaan, DAN pas naar shopkorting gaan.

Ik snap sowieso niet helemaal hoe EPP werkt, maar dat is niet zo'n probleem, als ik maar die korting krijg :p

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
Je slaat je mandje op, dan sluit je alles af en ga je via shopkorting bestellen. Als je op de dellsite bent klikje op mandje vervolgens krijg je dropdown menu en kies je het mandje zakelijk en daar staat je bestelling wie je had opgeslagen, en vervolgens kan je afrekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Laatst online: 06:34
Heeft iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat Dell het bedrag op shopkorting accordeert?

Het bedrag van Dell staat nu al bijna een week open..

[ Voor 22% gewijzigd door Brikkah op 22-07-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:58

Nikeo

Jawelles

Duurde bij mij tot de dag van de levering bij 1 laptop. Een andere laptop een week of 2 er na. Afhankelijk van hoe je betaald. Met creditcard duurde de toestemming het langst

[ Voor 29% gewijzigd door Nikeo op 22-07-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boomhunta schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:11:
Je slaat je mandje op, dan sluit je alles af en ga je via shopkorting bestellen. Als je op de dellsite bent klikje op mandje vervolgens krijg je dropdown menu en kies je het mandje zakelijk en daar staat je bestelling wie je had opgeslagen, en vervolgens kan je afrekenen
Je zegt mandje zakelijk? Is dat een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij is dat juist niet de bedoeling. Tenzij je zakelijk bestelt.

Met de epp truuk hoort er wel 'aankoopprogramma voor werknemers' te staan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben gewoon via dell.nl/epp gegaan. Je schijnt ergens iets als bedrijf te moeten invullen, maar ik zie nog niet waar. Ben ook nog niet verder dan het mandje gegaan (daar verschijnt de epp korting wel). Mijn pa heeft wel een bedrijf, maar ik betwijfel of dat een deal heeft met Dell met dat epp. Kan ik gewoon de naam van m'n pa's bedrijf invullen (controleren ze toch niet?) of moet ik "Student" invoeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 303530 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:32:

Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
Anoniem: 372326 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:36:
[...]

Je zegt mandje zakelijk? Is dat een must?
dat zegt de dell site zelf, als je een bestelling plaats met epp. Zit nu hier met mobiel, zal straks wel even screenshot plaatsen over hoe het eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hetzelfde als Anoniem: 303530 in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2". Maar dan met nederlandse vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boomhunta schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:00:
[...]

dat zegt de dell site zelf, als je een bestelling plaats met epp. Zit nu hier met mobiel, zal straks wel even screenshot plaatsen over hoe het eruit ziet.
Heb al betaald, toch bedankt!

Ik heb wel ondertussen op facebook e.d. gesurfed, hopelijk maakt dit niet uit voor shopkorting.nl. Ook zag ik dat er nog een coupon code dell.nl link openstond, maar daar heb ik voor de rest niet aangezeten. Naja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb in ieder geval de EPP korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 21:22
Coupon voor korting op een Vostro systeem E50
geldig tot 25 juli

DC$G6C1RXXBZF1

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 11:49
Introductie aanbieding!¹
10% korting op de nieuwe Inspiron Special Edition.
Aanbieding geldig tot 25.07.12.

H66J4V?2XBMB3Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

vamdaag dus de m17x besteld met
i7 3610
500gb hdd
8gb ram
7970m

Toch niet met EPP trukje gedaan omdat ik een beetje gevoelig ben met dit soort dingen (liegen en Rabobank invullen etc) dus op dell chat gegaan, gezegd dat ik weet dat ik geen recht heb op EPP maar het toch wil en na een paar dagen een mail binnen dat het is gelukt, alleen geen 8 maar 5 procent korting, ach korting is korting.

Toch bedankt darkstone voor het informeren dat zoiets als EPP bestaat, uiteindelijk toch wat bespaard.
En idd die BTO die ik eerst wilde, reviews over de Clevo barebone waren niet al te best als je zo beetje rondzoekt.

25 juli besteld, verwacht 16 augustus, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 09:01
Heb de sheet geprobeerd met de 15r SE, zou volgens de sheet uit moeten komen op eindprijs 679, maar ik kom niet lager dan 759. Ik denk dat het nog gaat om de cashback, maar ik zie verder geen info over hoe die te innen? Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je moet alle 3 de acties, de kortingsbon, de epp truuk, en de cashback toepassen. Dan kom je op die prijs. De cashback is, zoals de naam al zegt, achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
oke perfect, maar waar staat meer info over die cashback? Werkt dat alleen via shopkorting.nl en dergelijken? Ik denk dat het ook mis gaat in de sheet bij de korting, er staat bij die laptop met een basisprijs van 799, een korting van 10%, maar volgens mij geeft dell nu alleen een 5% korting vanaf 599, de 10% korting gaat pas vanaf 899. Correct? of zie ik iets over het hoofd?

Edit zie het denk ik al, alleen de kortingsbon van 5% wordt toegepast, de 5% van epp niet, echter als ik mn winkelmandje opsla en deze opnieuw bekijk via de epp site wordt deze niet toegepast, via dell.nl/epp kan ik de hele betreffende laptop niet vinden.... ( bovenste 15r se systeem in de sheet)

[ Voor 28% gewijzigd door Snuurtje op 26-07-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je krijgt geen 10% korting maar 9,5%. Namelijk 5% kortingsbon + 5% epp truuk.

* Anoniem: 303530 verhoogt even het aantal cijfers achter de komma... Hij berekent het wel goed, maar de view is inderdaad onduidelijk.
Snuurtje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:32:
Edit zie het denk ik al, alleen de kortingsbon van 5% wordt toegepast, de 5% van epp niet, echter als ik mn winkelmandje opsla en deze opnieuw bekijk via de epp site wordt deze niet toegepast, via dell.nl/epp kan ik de hele betreffende laptop niet vinden.... ( bovenste 15r se systeem in de sheet)
Sla het systeem op in je mandje.

Edit: dat is wat anders dan jij bedoelt. configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?l=nl&c=nl&s=dhs&cs=nlepp1&oc=n0015s05&vw=classic is de goede epp link. De korting gaat er pas af in je mandje.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 26-07-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Sowieso top werk die sheet man, complimenten!

Het wil me echter niet lukken door het Dell oerwoud te worstelen, lol. Even mijn proces:

dell.nl, kies 15r SE van €799, stop in winkelwagen, code wordt direct toegepast, 5% + geen verzendkosten, totaal €759.05, kies sla mandje op.

Ga naar dell.nl/epp, naar mandje zie nog steeds de €759.05 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee. Je moet de URL veranderen op een van de pagina's waar je de specificaties van je laptop kan veranderen. Idealiter direct nadat je op de link in de sheet klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Gelukt! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubb4r
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-02 14:25
Ik zit momenteel zelf ook te kijken naar een Alienware M17x, echter worstel ik nog met het volgende.

De standaard M17x heeft 170 eur korting alleen is hier geen keuze voor de 7970M (link)
Als je hem via Alienware benadert kan dit wel echter mis de dan de 170 euro korting (link)

Volgens de 2e link is de 7970M 20 euro goedkoper dan de 675M maar als ik de configuraties gelijk maak muv de graka is de 675m 250 euro goedkoper.
Is er een manier dit de omzeilen / goedkoper te krijgen. Ik heb nu een 'aanbieding' gehad met 7970M voor 1750 euro, terwijl mij (met enkel shopkorting en de 170 korting) <1.400 reëeler lijkt.

@ vtrisjin: waar ben jij op uitgekomen (als ik vragen mag)?

Dank.

[ Voor 3% gewijzigd door rubb4r op 27-07-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

van 1808 naar 1718 gegaan (ex verzendkosten)
90 euro "korting" ipv 144 met de epp truuk.
Naja ik ben een beetje een angsthaas wat die EPP betreft dus, loop extra 54 euro eraf mis maar ook alle kans op gezeik, dat voor mij heeft een meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

Oh ja even mijn configuratie:

i7-3610QM,
500GB HDD
8GB RAM
7970M
Killer Wireless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubb4r
@ vtrisjin, thanks for the info.

Ik vind alleen het verschil tussen de prijs 675M (1500 zonder EPP & shopkorting.nl) en 7970M (1700+ zonder EPP & shopkorting.nl) te groot om te verantwoorden..
Zeker aangezien ze de 7970M aanprijzen als 20 euro goedkoper in de eerder geposte 2e link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

dat is raar, ik heb ook ff die configurator gestart en bij mij is de 7970 gewoon 20 eu goedkoper als de 675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubb4r
ja alleen heb je dan niet de 170 korting

de 675m (zonder aanpassingen, EPP & shopkorting) = 1.499
In deze link kan je niet de 7970m selecteren (ik niet iig enkel de 680m)

de 7970m (de link geconfigureerd gelijk aan de 675 set up enkel graka gewijzigd naar 7970m) = 1749

Dit is +250 EUR voor een graka die volgens Dell 20 EUR goedkoper is... (of mis is nu iets)

(btw het verschil in de link is enkel ...n00w7m01... (170 korting) ...n00w7m02... (meer keuzes / duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtrisjin

vtrisjin

Retro Games Collector

ah ja idd. Dan kan ik verder ook niet helpen, ik geef je wel een tip.
Persoonlijk zou ik iets meer sparen om de 7970m te halen.
als je hier kijkt http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

is ie echt veel sneller als de 675..en aangezien upgraden van laptop videokaarten zo goed als onmogelijk is wil je toch wel iets wat heel lang mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubb4r
klopt daarom wil ik ook graag de 7970, echter als Dell aangeeft dat de 7970M 20 EUR goedkoper is voelt het niet goed om hem voor 250 extra aan te schaffen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rubb4r schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:27:
@ vtrisjin, thanks for the info.

Ik vind alleen het verschil tussen de prijs 675M (1500 zonder EPP & shopkorting.nl) en 7970M (1700+ zonder EPP & shopkorting.nl) te groot om te verantwoorden..
Zeker aangezien ze de 7970M aanprijzen als 20 euro goedkoper in de eerder geposte 2e link.
Ehee. De HD 7970m is een generatie nieuwer en heel veel sneller. Ik had een paar dagen geleden nog gepost waar je op uit komt met wat gepuzzel:
Anoniem: 303530 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:
€ 1,340 voor GTX 675m
€ 1,566 voor GTX 680m
€ 1,514 voor HD 7970m
En bij dell moet je vooral niet kijken naar 'korting' 'speciale aanbieding..' en dat soort dingen. Kijk naar de prijs onder de streep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
15R se, met core I7 besteld, alle kortingstrucs toegepast, hartelijk dank Darkstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Vraagje: Wie heeft normaal recht op een EPP-korting? Want ik heb ergens gelezen dat dit ook voor studenten geldt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuurmeister
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-03 12:11
Extra 50 € korting op geselecteerde Vostro laptops: ?XK1WM51MZTFV8
geldig tot 07-08-2012 op vostro laptops twv 549 euro of meer

Bespaar 20% op Dell monitoren: TGRQLC?MMV130W
geldig tot 07-08-2012

[ Voor 62% gewijzigd door zuurmeister op 01-08-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bv202 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:08:
Vraagje: Wie heeft normaal recht op een EPP-korting? Want ik heb ergens gelezen dat dit ook voor studenten geldt..
Als je naar http://dell.nl/ gaat staat er linksonder "werknemers en studenten". Voor de rest kan ik niet direct iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-01 14:27
Ook de Inspiron 15R SE besteld, nu maar hopen dat alle trucs werken. Vooral die van Shopkorting is jammer genoeg pas na 48 uur te beoordelen of het is gelukt (scheelt toch weer zo'n €45,-).
Bedankt voor alle efford...helemaal TOP! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhornix
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-04-2019
Bespaar 15% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. H46R018JH96J07 (vervalt op 15.08.12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 00:24
rhornix schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:38:
Bespaar 15% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. H46R018JH96J07 (vervalt op 15.08.12)
Wat zijn die geselecteerde electronics en accessoires dan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat staat er nooit bij. Je hebt ook 'x% korting op geselecteerde monitoren'. Maar welke monitoren dat precies zijn heb ik nooit kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik ben van plan een laptop te halen voor mijn studie, nu zag ik dat de huidige kortingscode's van dell op laptops t/m vandaag gelden. Is het handig om daar nu gebruik van te maken, of zullen er deze maand nog nieuwe acties verschijnen voor laptops? (Ik zit te denken om een Inspiron of een Vostro te nemen rond de 600 - 800 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haast je vooral niet. De kortingen zijn vaak maanden achtereen hetzelfde.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 08-08-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ok, bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Nu online
Zojuist een Dell Inspiron 15R Special Edition besteld, met dank aan jullie met die mooie code's dik 200 euro korting, geweldig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Ligt het enkel aan mij of kan ik bij de M17x geen GTX680 meer selecteren (be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 16:23
Frustrerend geen enkele waardebon werkt via de zakelijke Belgische website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellred666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:02
mijn Alienware M17x is besteld :) verwachte leverdatum is 30 augustus dus moet helaas nog wel even wachten!

weet iemand nog een goeie laptop tas aangezien ik mn laptop wel elke dag mee moet naar school.
wel graag een rugtas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420818

De Epp Truuk werkt bij mij niet, ik wil een Inspiron 15R SE bestellen. Maar als ik bij dat scherm kom waar je alles kan samenstellen staat er altijd al &cs=nlepp1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan bestel je waarschijnlijk via dell.nl/epp. Dan gaat het inderdaad meteen goed. Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ging inderdaad vanzelf goed, zag zelf alleen niet dat de Epp korting een beetje onder het winkelmandje stond en er daar pas afging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:56

Quad

Doof

Zit er een bepaald risico aan het epp?
Een standaard Inspiron 17R SE met 10% korting en epp kost dan nog maar € 768,63.

Mooie prijs zo?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnexpectedBE
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 00:47
tips voor een belg die er niet zo goed aan uit kan? en wat doe je voor een verlicht tobo?
alles stap voor stap uitleggen is het beste, want ik kan totaal niet meer mee 0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft niemand problemen gehad met het invullen van Rabobank bij het bedrijf? Die EPP korting natuurlijk lekker, maar ik heb geen zin gezeur met de levering van mn laptop

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 420818 op 12-08-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Misschien kan Darkstone ophelderen? :-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zie Anoniem: 303530 in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2". Ik hoor maar zelden problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
Werkt de epp truuk ook voor middenbedrijf en zakelijk? En heeft iemand nog codes voor de vostro lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469501

Is er ook een epp truuk voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Boomhunta schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:56:
Werkt de epp truuk ook voor middenbedrijf en zakelijk? En heeft iemand nog codes voor de vostro lijn?
Nee. Want de epp truuk werkt alleen in het consumer gedeelte. De truuk is dat je ook zakelike laptops kan aanschaffen in het consumer gedeelte als je de sheet gebruikt. Via de dell site zelf kan het niet.

De kortingsbonnen voor zakelijke laptops werken dan weer alleen in het zakelijke gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als ik inlog via shopkorting.nl en dan de epp truc toepas tijdens de configuratie (dus URL edit), gaat het dan goed met die 7% 'cashback'?
Of kan je ook gewoon via shopkorting.nl naar de link gaan en dan onderaan op voor werknemers en studenten klikken en daaruit de configuratie maken?

Edit: Heb nu dus een 17R SE uitgezocht, de standaard config (snel zat :')).
Epp toegepast door de URL te editen, en in winkelmandje geplaatst, maar deze opent in een nieuw tablad. Hoe weet Shopkorting nu dat ik hem dan bestel?
Incl. Kortingsbon en EPP truc zit je op 768,- euro. Haal je de shopkorting er nog vanaf zit je op 713,- euro. Super gaaf natuurlijk! :-).

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 15-08-2012 12:36 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98133

10% korting op electronica en accessoires

XZVF$2DHLD4$4F

Niet geldig op complete systemen.
Geldig t/m 31-8-2012
Pagina: 1 2 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.