[Halve finale] Portugal - Spanje

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Player1S

Probably out in the dark

Blijf het geweldig vinden hoe Ronaldo als held de laatste, winnende penalty wou nemen en nu niet eens voor spek en bonen mocht schieten....... :w d:)b *O*

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:12

Vos

AFCA

DF-Maffe schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:20:
Gaat ook over de rest van het toernooi he... in de wedstrijd tegen kroatie had Sergio Ramos er met rood en een penalty tegen af gemoeten, en dan was spanje gewoon naar huis na de groeps fase.. dus beetje onverdiend is het wel. Trouwnes gisteren had hij (Ramos dus) ook rood moeten krijgen, nadat hij al geel had ook nog een actie waarbij hij duidelijk natrapt, met de grensrechter er bijna bovenop. Maar vind maar een scheids/grensrechter die durft te fluiten/vlaggen tegen de wereldkampioen.
Spanje en Portugal werden beiden een aantal keren gematst met kaarten. Alonso bijv. had ook 2x geel moeten krijgen. Italië - Spanje was ook zo'n wedstrijd waar veel te weinig kaarten werden getrokken. Ik vind de scheidsrechters behoorlijk inconsequent fluiten, maar dat is niets nieuws...

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 28-06-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

MrFl0ppY schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:44:
Ik hoop alleen maar dat Duitsland in de finale durft te voetballen en ruimtes durft weg te geven. Op die manier wordt het Spaanse voetbal ook aantrekkelijk. Liever 4-3 uitslag dan 0-0. Maar goed, zo zal de coach het wel niet zien.
Dat dus. Om die reden hoop ik al het halve toernooi op DUI-SPA. Spanje omdat ik een zwak voor dat land heb (ook al is het voetbal dit jaar niet iets om warm van te worden) en Duitsland omdat dat land als enige Spanje kan dwingen om te voetballen. En mocht Duitsland dan nog winnen, het zij ze gegund, ik vind ze best ok spelen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 16:46
wat een vreselijk saaie wedstrijd zeg :S en die Frank Snoeks mogen ze ook wel is aanspreken, hoe hij aan het lullen was -_-

lekker voor christiano ronaldo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verdorie, wat een saaie match was dit. Ik hoop dat Duitsland-Italië vanavond van een ander kaliber is. Ik heb het gehad met verlengingen en strafschoppen.

Overigens snap ik nog steeds niet waarom Nani eventjes de speler ging vervangen die later zijn strafschop miste. Ik vraag me af of dat niet tot zijn missen bijgedragen heeft. Psychologisch is het toch te gek voor woorden om iemand van de penaltystip weg te halen om hem later terug te laten komen.

[ Voor 49% gewijzigd door YellowOnline op 28-06-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

ph4ge schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:33:
En die Portugees die er door was en oog in oog met de keeper stond toen de scheidsrechter besloot geen voordeel te geven. Alle kleine dingetjes waren in het voordeel van Spanje gisteren. Het hele toernooi overigens al. Frankrijk had een penalty moeten krijgen vlak voor tijd en krijg amper een minuut later een onterechte penalty tegen. Tegen Italie werd gelijk gespeeld en Ierland is natuurlijk helemaal niets. Kroatie had gewoon moeten winnen, werden genaaid. Spanje heeft dit toernooi niks laten zien, afgezien van dat ze achterin oneindig de bal rond kunnen en willen tikken. Een paar keer mazzel op het juiste moment en je staat in de finale, zo zie je maar. Dat was overigens 2 jaar geleden ook al. Vier jaar geleden was Spanje super, maar dat is niet te vergelijken met hun spel van nu.
Ben ik geheel met je eens.

/ik vond de penalty van Pepe echt strak btw.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:47

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

YellowOnline schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:47:
Overigens snap ik nog steeds niet waarom Nani eventjes de speler ging vervangen die later zijn strafschop miste. Ik vraag me af of dat niet tot zijn missen bijgedragen heeft. Psychologisch is het toch te gek voor woorden om iemand van de penaltystip weg te halen om hem later terug te laten komen.
Dat was idd een bizarre actie. Gelukkig schoot Nani zelf wel raak, anders had hij echt iedereen over zich heen gekregen. Wat ik erg opvallend vond is dat Casillas zo dicht bij het doel mocht staan wachten, dat lijkt me heel afleidend voor die portugese keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
In de taxi stond een praatprogramma aan (BBC?) en daar werd de scheidsrechter behoorlijk afgebrand: kent de regels wel, maar voelt de wedstrijd totaal niet aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

gambieter schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:55:
In de taxi stond een praatprogramma aan (BBC?) en daar werd de scheidsrechter behoorlijk afgebrand: kent de regels wel, maar voelt de wedstrijd totaal niet aan.
Ik was ook niet helemaal tevreden met de arbitrage, maar het was ook geen gemakkelijke wedstrijd om te fluiten door de vele subtiele en minder subtiele fouten. Zeker naarmate de wedstrijd vorderde werd het grimmiger. Wat mij betreft hadden zowel Ramos (Spanje) als Pepe (Portugal) rood mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
YellowOnline schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:47:
Daar zijn allemaal regels voor, je moet van te voren aangeven wie in welke volgorde de penalty's neemt. blijkbaar was het Nani zijn beurt, als hij hem niet had genomen had die sowieso niet geteld. Het is inderdaad wel slordig, maar niet van Nani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
lateef schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:33:
Daar zijn allemaal regels voor, je moet van te voren aangeven wie in welke volgorde de penalty's neemt. blijkbaar was het Nani zijn beurt, als hij hem niet had genomen had die sowieso niet geteld. Het is inderdaad wel slordig, maar niet van Nani.
Bij dat Britse radioprogramma gaven ze aan dat het wel mogelijk was geweest de volgorde aan te passen, als bijvoorbeeld C. Ronaldo eerder had willen schieten. Helaas was de taxi al bij de eindbestemming voor ze daar aan toekwamen. In ieder geval lijkt het wat genuanceerder te liggen ;)

Uberhaupt hoort de scheidsrechter het rugnummer van de speler te controleren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 11:35

c0burn

Feed your head

L1nt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:46:
Blijf het geweldig vinden hoe Ronaldo als held de laatste, winnende penalty wou nemen en nu niet eens voor spek en bonen mocht schieten....... :w d:)b *O*
Hij wilde eigenlijk de eerste nemen, de coach besliste anders, zoals je hier kunt lezen.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19
c0burn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Hij wilde eigenlijk de eerste nemen, de coach besliste anders, zoals je hier kunt lezen.
Ronaldo is toch dé vedette dus die trainer heeft het waarschijnlijk zo gedaan met de achterliggende gedachte dat Ronaldo als laatste een penalty zou nemen en Portugal naar de finale zou schieten maar het was gewoon dom. Om uberhaupt zo'n Bruno Alves (overigens een geweldige verdediger) een penalty te laten nemen, is gewoon dom. Op zo'n moment moet je gewoon de besten nemen en die reeks winnen, klaar! Nee, ze moeten er weer een show van maken.

Ik vind het erg jammer. Had het Ronaldo graag gegund. Die gast heeft nog nooit een EK gewonnen en ik vind wel dat ie het verdiend had. Oveigens geweldig hoe Portugal speelde. Gewoon 1 op 1 druk zetten en aanvallen en je zag dat Spanje daar moeite mee had. Maar goed, Italie - Spanje heb ik niks mee maar ik hoop dat Italie wint puur en alleen zodat het Spanje niet wordt.

En ik blijf het een raar fenomeen vinden dat je voor het nationaal elftal met je aartsvijanden samen kan spelen en bij de clubs elkaar het licht in de ogen niet gunt. Ik zou dat echt niet kunnen. En dan doel ik natuurlijk op Barca/Real.

Overigens denk ik dat Ronaldo over z'n top heen is of iig sterk op weg naar. Het is niet meer de Ronaldo van United.

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 29-06-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:39:
[...]

Bij dat Britse radioprogramma gaven ze aan dat het wel mogelijk was geweest de volgorde aan te passen, als bijvoorbeeld C. Ronaldo eerder had willen schieten. Helaas was de taxi al bij de eindbestemming voor ze daar aan toekwamen. In ieder geval lijkt het wat genuanceerder te liggen ;)

Uberhaupt hoort de scheidsrechter het rugnummer van de speler te controleren.
Technisch gezien is het inderdaad mogelijk maar de coach stelt toch een lijstje op aan de hand waarvan de spelers zich voorbereiden, etc. Schijnt dat de coach nog tegen Nani had gezegd dat ie als derde moest terwijl Alves er al naartoe aan het lopen was :D
L1nt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:46:
Deze is ook wel aardig :*) ;) (en de coach vroeg aan Ronnie of ie de 5e wilde nemen)

Afbeeldingslocatie: http://s1-05.twitpicproxy.com/photos/full/607254096.gif?key=308156

Kwam nog een mooie foto tegen van z'n penalty, die was echt vol midden op de paal. Echt een mirakel dat die er nog in ging; zat zeker zoveel spin in :P . Dacht zelf dat ie mis ging :D

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 30-06-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 10:47

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:18:
[...]
Overigens denk ik dat Ronaldo over z'n top heen is of iig sterk op weg naar. Het is niet meer de Ronaldo van United.
Ronaldo scoorde bij United 31 keer in de PL. Dit seizoen heeft hij 46 goals gemaakt. Hoezo over zijn top? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 15:22

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Ronaldo scoorde bij United 31 keer in de PL. Dit seizoen heeft hij 46 goals gemaakt. Hoezo over zijn top? :?
Inderdaad, ik denk dat Messi over zijn top heen is :?
Speelt helemaal niet goed op euro 2012, nog niets van hem gezien, penalties gemist die hij niet heeft genomen etc. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 30-06-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19
tweaker2010 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Gewoon qua spel en snelheid enzo. Het is gewoon anders. Die vrije rol die die had bij United heeft ie nu niet meer bij Real. Nu is het gewoon een buitenspeler. Ik zeg niet dat het zo is maar 't is iig niet meer de Ronaldo van een paar jaar terug. Hij lijkt ook sneller vermoeid ofzo.

Aantal doelpunten zegt niks overigens. Het gaat om zijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 15:22

StrongArmLance

Endless flow

chim0 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:18:
[...]

Gewoon qua spel en snelheid enzo. Het is gewoon anders. Die vrije rol die die had bij United heeft ie nu niet meer bij Real. Nu is het gewoon een buitenspeler. Ik zeg niet dat het zo is maar 't is iig niet meer de Ronaldo van een paar jaar terug. Hij lijkt ook sneller vermoeid ofzo.

Aantal doelpunten zegt niks overigens.
Nou ik begrijp wat je bedoelt qua vrijheid enzo, de trucjes zijn er minder vaak en dat soort dingen, maar dat wijst er juist op dat zijn spel volwassener is geworden. Minder tirelantijntjes, meer rendement.

Het aantal doelpunten telt toch echt in een wedstrijd :X

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 30-06-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

chim0 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:18:
Aantal doelpunten zegt niks overigens. Het gaat om zijn spel.
Inderdaad, Real Madrid is kampioen geworden omdat de jury van de Spaanse bond hun spel het beste vond 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Pagina: 1 2 3 Laatste