Aangezien m'n garantie pas is verlopen op m'n S3, heb ik van de week voor het eerst een niet-stock rom op m'n tel gezet (Cyanogen). Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hoe snel de telefoon loopt tov de stock rom. Echt een wereld van verschil. Ook heeeeel fijn dat alle preloaded crap/bloatware eraf is.
Anyways, ik wil meerdere roms proberen totdat ik de ideale rom heb gevonden en nu was m'n oog gevallen op Android Revolution HD welke TouchWiz heeft (vind ik wel prettig).
Nu weet ik dat Samsung uiteraard geen stock roms ondersteund of toe wil laten maar gezien deze rom behoorlijk in de buurt komt van de stock rom, vroeg ik mij af of Kies m'n gebackupte contacten, agenda, etc. terug kan plaatsen als ik deze rom draai? Kan iemand mij daar iets over vertellen? Of is er geen enkele rom die werkt met Kies? Het is zo'n gedoe om alles handmatig terug te zetten

.
Syncen met Google en dan weer terughalen is overigens niet voor mij weggelegd (wil zo min mogelijk persoonlijke data bij Google hebben).
edit:
SpoofFW gevonden, binnenkort even uitproberen. Reacties alsnog zeer welkom
edit2:
Android Revolution HD rom geinstalleerd en deze is gewoon te gebruiken met Kies zonder dat daar extra apps/trucjes (zoals hierboven) voor nodig zijn. Ook m'n contacten, agenda, memo etc. prima kunnen terugzetten naar deze rom vanuit Kies.
[
Voor 17% gewijzigd door
temp00 op 19-08-2015 18:53
]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠