Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En minder minder, tsjaa ze hebben allebei hun (grote) voor- en nadelen, het is erg lastig maar zeer persoonlijk.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Lijkt mij geen slechte deal
link: http://www.belsimpel.nl/a...minuten-1-Jaar-Verlenging
[ Voor 23% gewijzigd door Fitz op 29-02-2012 12:41 ]
Ja hoor, staat bij de FAQ van student mobiel:ChielBroere schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:41:
De HTC one s is tekoop op coolblue voor €539, terwijl hij op studentmobiel voor €480 staat, krijg ik dan wel een europeese versie en garantie?
Ik heb hem daar vrijdag besteld! nu maar hopen dat ik hem ook vroeg krijgOm de scherpste acties te kunnen aanbieden wordt er wereldwijd ingekocht bij de beste leveranciers. Het kan daarom voorkomen dat er door de fabrikant geen Nederlandstalige handleiding is toegevoegd bij het toestel. Uiteraard zijn deze GSM toestellen wel goedgekeurd voor de Nederlandse markt en in te stellen voor gebruik in de Nederlandse taal. Tevens heb je recht op de volledige Nederlandse fabrieksgarantie.
Dankjewelsoulcrusher schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Ja hoor, staat bij de FAQ van student mobiel:
[...]
Ik heb hem daar vrijdag besteld! nu maar hopen dat ik hem ook vroeg krijg
Verder hebben de telefoons diverse pluspunten tov elkaar:
One s: Nieuwere & snellere Chipset, aluminium unibody, amoled (beter contrast ?),
Experia s: 16gb meer opslag, hd scherm met hogere resolutie 720, front & back camera beter?, PlayStation-certified, micro hdmi
Iemand nog iets aan te vullen?
Persoonlijk vindt ik HTC zeer mooi en uit ervaringen heel handig en duurzaam, dat kan je ook vast met de one series verwachten maar ik weet niet wat er gaat gebeuren met de Experia S, het ziet er wel veel belovend uitmjkmobI schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:00:
Zijn er nog meer mensen die twijfelen tussen de One S en de Experia S? De prijzen lopen niet heel erg ver uit elkaar http://www.belsimpel.nl/H...=1001&utm_medium=1&cntd=1, Experia S: https://www.studentmobiel...cpa&utm_campaign=Daisycon.
One s: Nieuwere & snellere Chipset, aluminium unibody, amoled (beter contrast ?),
Experia s: 16gb meer opslag, hd scherm met hogere resolutie 720, front & back camera beter?, PlayStation-certified, micro hdmi
Ze hebben het hier over de Nvidia chip, volgens mij zit die alleen in de One X, de One S is een qualcomm als ik het goed heb....
Het artikel spreekt over het stoppen van de productie van chips die op een 28nm-procedé zijn gebakken. En daar zit de Qualcomm S4 met 28nm-Krait-core bij.tharonald schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:34:
[...]
Ze hebben het hier over de Nvidia chip, volgens mij zit die alleen in de One X, de One S is een qualcomm als ik het goed heb....
https://twitter.com/#!/markmoons/status/179643062555914242
De Xperia S is een stuk dikker en zwaarder dan de One S, het scherm van de One S is een stuk mooier (persoonlijke mening) dan die van de Xperia S. De kleuren zijn vrij natuurgetrouw op de One S, waar ze bij de Xperia S wat donker overkomen. De Xperia S vind ik ook minder lekker in m'n broekzak zitten door het hoekige design en de dikte. De One S voel je daarentegen haast niet. De One S in het zwart heeft een speciaal behandelde alu body, waar de Xperia S een plastic behuizing heeft.mjkmobI schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:00:
Zijn er nog meer mensen die twijfelen tussen de One S en de Experia S? De prijzen lopen niet heel erg ver uit elkaar http://www.belsimpel.nl/H...=1001&utm_medium=1&cntd=1, Experia S: https://www.studentmobiel...cpa&utm_campaign=Daisycon.
Mocht je echt veel waarde hechten aan een 720p-scherm op je telefoon, dan zou ik je eerder een Galaxy Note aanraden. Die is een stuk dunner en groter dan een Xperia S. Kost wel een paar centen meer, maar is het imho nog steeds waard.
Ik heb de mazzel dat ik met al dit soort speeltjes ruim voordat ze in de winkels liggen mag spelen
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Daar ben ik niet mee eens. Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vind de kleuren op een AMOLED veel te overdreven en niet natuurgetrouw. Bovendien is de wit balans gewoon onjuist want wit schijnt een beetje blauwe-groenachtig. Dit heeft te maken met de AMOLED technologie. Sommige merken dit gewoon, maar sommige niet. Maar ik raad je aan dat je eens een exemplaar met een AMOLED scherm met je eigen ogen gaat zien.FooLsKi schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:37:
[...]
De Xperia S is een stuk dikker en zwaarder dan de One S, het scherm van de One S is een stuk mooier (persoonlijke mening) dan die van de Xperia S. De kleuren zijn vrij natuurgetrouw op de One S, waar ze bij de Xperia S wat donker overkomen.
Voor mij is de scherm het grootste minpunt, maar er zijn meer minpunts op het Sony dan op deze toestel volgens mij (klepjes, knopjes, plastic, enz.).
Tevens heb je ook weer verschillende soorten schermen, die van de One S moet 't zelfde zijn als de Razr
en dat scherm wordt door vele Tweakers als goed verklaard, zonder groene of blauwe waas en met wit = wit
de enige uitzondering met 729,- is MTV, maar dat is erg beperkt, zo kan je niks meenemen naar vlgde maand en 100 min. of 50 sms
iemand nog een mooie constructie? Ik mag over 2 maanden overstappen of nu direct verlengen icm vodafone
www.casarodriguillo.com
http://www.belsimpel.nl/v...odafone/bel+sms+web-smart
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Maar het maandbedrag bij belsimpel is 13, en bij vodafone 21,25Dothan schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:20:
Vreemd dat Belsimpel maar 5 maanden de actie heeft met korting per maand, terwijl Vodafone zelf 8maanden de korting geeft. (Bij een 2jarig contract)
http://www.belsimpel.nl/v...odafone/bel+sms+web-smart
www.casarodriguillo.com
8 maanden actie icm 50% korting
Anoniem: 326131
Bron: HTC One S
Internet: 1500MB
SMS of Belminuten: 250
Ik heb nu een Telfort abbo met 25 belminuten en 50 SMS en echt onbeperkt internet. (FUP op 17556 MB volgens de website)
Toestel: €475,-
2 jaar abbo: 24 * 16,50 = €871,-
Dan kan ik beter dat abbo nemen. Nadeel is wel dat ik juist over 9 maanden verwacht minder geld beschikbaar te hebben.
[ Voor 96% gewijzigd door Joolee op 21-03-2012 13:15 ]
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Ja deze zijn hetzelfde kijk maar naar de afhaal locaties:Dothan schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:25:
Op studentmobiel en GSMwijzer zie ik op allebei dezelfde prijs staan. Ook is de prijstabel hetzelfde. Zijn dit dezelfde shops?
https://www.studentmobiel.nl/info/student_contact
https://www.gsmwijzer.nl/info/contact
Nu zit er namelijk een Bel + sms + web 450 abonoment bij van 55 euro met de eerste 6 maanden 50% korting. Ik zou een Bel + sms + web smart 100 abonoment nemen van 42.50 dan is het toestel gratis en je hebt meer internet en je betaalt per seconden + je sms gratis + de eerste 8 maanden korting van 50%.
Hij is leverbaar vanaf week 14
[ Voor 5% gewijzigd door GerGio op 28-03-2012 14:20 ]
Nickname KasPlantje.
Anoniem: 305589
Zag net op de Vodafone-site dat de levertijd verschoven is naar week 16....GvanGiessen schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:19:
Je kunt de HTC one S nu ook preorderen bij Vodafone alleen dan zou ik er ander abonoment bijnemen
Nu zit er namelijk een Bel + sms + web 450 abonoment bij van 55 euro met de eerste 6 maanden 50% korting. Ik zou een Bel + sms + web smart 100 abonoment nemen van 42.50 dan is het toestel gratis en je hebt meer internet en je betaalt per seconden + je sms gratis + de eerste 8 maanden korting van 50%.
Hij is leverbaar vanaf week 14
Maar okee gelukkig nog niet te vinden bij de verlengshop.
Overigens heeft 2call net het toestel iets goedkoper gemaakt. Hun leverindicatie is maart/april. Komt dus redelijk overeen met de 4 of 6 april denk ik?
-= Its dry in the dessert =- So what??
Ik heb Twitter even ingezet, wie weet komt daar meer duidelijkheid uit wat betreft leverdatums.
Waar was die store?_FrostBite_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:01:
Ik ben gister eerst bij de vodafone store geweest en daar zijden ze dat het nog wel 2 maanden kon duren voordat zij de one serie in de winkel hadden liggen. Vervolgens ben ik naar de Belcompany gelopen en daar hadden ze al een demo model liggen en krijgen ze alle toestellen uit de one serie donderdag binnen. Ik vind het maar raar al die verschillende verhalen.
https://twitter.com/#!/markmoons/status/185656438285279232
Ow en een microsim regelen natuurlijk
2 April? Jeetje kan me haast niet voorstellen...... Maar zou geweldig zijn natuurlijkatacama schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:51:
Ik heb een reactie over de levering. Vanuit HTC zijn alle one telefoons beschikbaar op 2 april met voldoende voorraad. Dus nu hopen dat de tussenhandelaren ook opschieten
https://twitter.com/#!/markmoons/status/185656438285279232
Ow en een microsim regelen natuurlijk
https://twitter.com/#!/markmoons/status/182219571854442497
One S komt eind April
Is met kpn, totaal 379 euro voor toestel + 3 maanden 1000min/sms + 1400 MB, daarna 100 min/sms en 100MB. Geen slechte deal.
De HTC One X kost op deze manier 436, ook nog steeds een stuk voordeliger dan het toestel los.
Dit is wel erg goedkoop, maar het proberen waard! Zit hier geen addertje onder het gras?gabn88 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:47:
Beste abbo voor de one S, atm:
Is met kpn, totaal 379 euro voor toestel + 3 maanden 1000min/sms + 1400 MB, daarna 100 min/sms en 100MB. Geen slechte deal.
De HTC One X kost op deze manier 436, ook nog steeds een stuk voordeliger dan het toestel los.
Aan mobiel internet gebruik ik toch wel 250MB, dan word het toch wel een kostaar met 37,50 p/m voor 250MB
www.casarodriguillo.com
Je kunt ook overzetten naar bel-sms-webXL, dat is met 150 minuten en 250MB internet op hoge snelheid (14.4 Mbps), dit kost 35 euro per maand, oftwel nog steeds goedkoper dan een los toestel.Pinin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:34:
Tja mag je van top abbo naar bottom abbo, of is er een beperking in aantal stappen (ik kan het iig niet vinden)
Aan mobiel internet gebruik ik toch wel 250MB, dan word het toch wel een kostaar met 37,50 p/m voor 250MB
www.casarodriguillo.com
Bedankt! Hopelijk met mooie prijzen voor de mensen die moeten verlengen.ElPaco schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:02:
Ik had gisteren een medewerker van Vodafone aan de lijn (ze bellen dat ik mag verlengen) en die gaf aan dat de One S vanaf 14 april leverbaar is bij Vodafone.
Erg vermoeiend om meer te moeten gaan betalen als trouwe klant itt nieuwe klanten.
Alleen is een verlenging van een abo via de provider volgens mij nog steeds interessanter dan via een 3e partij?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Maar dan moet ik dus sowieso nog 2 maanden wachten, als mijn abo pas op 13 aug. verloopt... en dat is ook weer niet de bedoeling haha..PinokkioTV schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:23:
Een verlenging is over het algemeen niet interessant, tenzij je vaak buiten de bundel belt of in het buitenland. Persoonlijk wissel ik na de vaste contractsperiode meestal van aanbieder (met nummerbehoud), hoewel Vodafone de laatste tijd wel leuke acties had bij de campagnes. Maar ook daar is het niet meer wat het was ... Het blijft per situatie even rekenen wat het gunstigste is
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
De enige restrictie bij KPN is dat je het pas na drie maanden mag doen. Je kunt overigens geheel kosteloos na die drie maanden van WebXL 1000 naar WebXL 100 switchen. Ik zit te denken om de One S op deze manier te halenPinin schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:34:
Tja mag je van top abbo naar bottom abbo, of is er een beperking in aantal stappen (ik kan het iig niet vinden)
Ja, maar de actie geld vlgs mij niet voor XL versieNYzE schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:09:
[...]
De enige restrictie bij KPN is dat je het pas na drie maanden mag doen. Je kunt overigens geheel kosteloos na die drie maanden van WebXL 1000 naar WebXL 100 switchen. Ik zit te denken om de One S op deze manier te halen
www.casarodriguillo.com
Ik wil niet meer vastzitten aan een 2 jarig contract.
Iemand enig idee of zo'n pre-order aanbieding er komt?
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Mijn ervaring met mycom/dynabite/dixons is niet heel goed. Zekerheid wanneer iemand hem levert heb je nooit. Maar ik denk dat de bedrijven die HTC zelf weergeeft op hun site wel bij de eerste zitten die hem binnenkrijgen?tharonald schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:43:
Iemand al een idee waar hij het snelt geleverd gaat worden? Bij de mycom en dynabyte staat de levertijd op 4 dagen?? Zou dit waar zijn?
Is dat 100% zeker? is vaak ter sprake gekomen en ik heb de KPN website doorgespit maar zie wel staan dat jeje bundel maandelijks 'omhoog of omlaag kan aanpassen', maar kan nergens vinden of er bijv. beperking is aan aantal treden. Met omhoog en omlaag kunnen ze ook bedoelen 1 bundel omhoog of omlaag..NYzE schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:09:
[...]
De enige restrictie bij KPN is dat je het pas na drie maanden mag doen. Je kunt overigens geheel kosteloos na die drie maanden van WebXL 1000 naar WebXL 100 switchen. Ik zit te denken om de One S op deze manier te halen
Ben bang dat we toch richting eind april / begin mei gaan.
Anyway, als iemand weet of hij in een straal van 300km rond Eindhoven te verkrijgen is, laat maar weten, dan spring ik in de auto ! Ik ga ook geen bestelling plaatsen bij een webshop en dan maar beginnen hopen wanneer die willen beginnen versturen, al genoeg slechte ervaringen mee bij product launches. Ik vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb ! (haha, naar eigen normen hé... HTC denkt daar wel anders over
Moest ik hem zelf ergens spotten, ik post het onmiddelijk hier !
www.beneluxracingonline.com
Via mediamarkt.de kun je de voorraad in enkele winkels checken. Duisburg heeft hem op voorraad (dat is vanaf Nijmegen de dichtst bijzijnde en vanaf Eindhoven maar 100km)Laar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:31:
Als Belg ben ik op zoek naar een los toestel, en de One S zal het worden. Op verschillende sites zie je geruchten dat hij bij Mediamarkt in Duitsland, of in Frankrijk al verkrijgbaar zou zijn, maar heb nog nergens daadwerkelijk bevestiging gezien hiervan.
Anyway, als iemand weet of hij in een straal van 300km rond Eindhoven te verkrijgen is, laat maar weten, dan spring ik in de auto ! Ik ga ook geen bestelling plaatsen bij een webshop en dan maar beginnen hopen wanneer die willen beginnen versturen, al genoeg slechte ervaringen mee bij product launches. Ik vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb ! (haha, naar eigen normen hé... HTC denkt daar wel anders over)
Moest ik hem zelf ergens spotten, ik post het onmiddelijk hier !
Zou je me aub even kunnen helpen met een link ? Ik zie op de Mediamarkt.de site nl. geen mogelijkheid om voorraad in een shop te controleren, en vind ook geen One S.... maar zal wel aan mij en mijn duits liggend0s schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:00:
[...]
Via mediamarkt.de kun je de voorraad in enkele winkels checken. Duisburg heeft hem op voorraad (dat is vanaf Nijmegen de dichtst bijzijnde en vanaf Eindhoven maar 100km)

Heel bijzonder, gisteren stond hij nog tussen de producten en ook op voorraad in enkele vestigingen. Ik vermoed dat hij offline gehaald is.. de HTC X staat er wel op en daar kun je na doorklikken de voorraad zien.Laar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:16:
[...]
Zou je me aub even kunnen helpen met een link ? Ik zie op de Mediamarkt.de site nl. geen mogelijkheid om voorraad in een shop te controleren, en vind ook geen One S.... maar zal wel aan mij en mijn duits liggen
Natuurlijk kan een belletje naar een mediamarkt ook geen kwaad
dit is de 'verborgen' link (via google gevonden).
http://www.mediamarkt.de/...,48353,286553,269893.html
[ Voor 14% gewijzigd door d0s op 03-04-2012 11:25 ]
Bedankt voor je tips ! Gisterenavond had ik ook al op Mediamarkt.de gezien, en toen stond de One S er niet tussen, maar je link toont idd aan dat hij er stond, lol.
In Duisburg niet op voorraad, en ook niet echt hulpvaardig voor meer info. Een idee of ze gisteren nog in andere Mediamarkts verkrijgbaar waren ? Aachen, Keulen, .... ?? Dan bel/mail ik hen, leuke sport
Pinin schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:43:
[...]
Ja, maar de actie geld vlgs mij niet voor XL versie
Even nagevraagd bij de klantenservice: het maakt niet uit of je de normale of de XL abo hebt, na drie maanden kun je kosteloos aanpassen naar het laagste tarief. Dus als ik de dame van de klantenservice op haar mooie blauwe ogen mag geloven is het 100% zeker jaFlorine schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:04:
[...]
Is dat 100% zeker? is vaak ter sprake gekomen en ik heb de KPN website doorgespit maar zie wel staan dat jeje bundel maandelijks 'omhoog of omlaag kan aanpassen', maar kan nergens vinden of er bijv. beperking is aan aantal treden. Met omhoog en omlaag kunnen ze ook bedoelen 1 bundel omhoog of omlaag..
Ik kon al na 1 maand mijn abonnement naar beneden kosteloos aanpassen (van Web 1250 naar Web 650 in maand 1 en in maand 2/3 van Web 650 naar WebXL 150, alles met behoud van korting). Let wel, dit was bij een verlenging van Hi naar KPN. Bij nieuwe klanten zou dit idd pas na 3 maanden kunnen, maar telefonisch hebben ze mij medegedeeld dat ik het bij een verlenging van Hi naar KPN ook pas na 3 maanden kon (wat dus niet het geval was). Ga je verlengen van KPN "naar" KPN, dan zou het na 1 maand kunnen.NYzE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:57:
[...]
[...]
Even nagevraagd bij de klantenservice: het maakt niet uit of je de normale of de XL abo hebt, na drie maanden kun je kosteloos aanpassen naar het laagste tarief. Dus als ik de dame van de klantenservice op haar mooie blauwe ogen mag geloven is het 100% zeker ja
Meerdere malen al meegemaakt dat klantenservice zichzelf en/of de winkel tegenspreekt bij KPN.
P.s. aan dit alles kan natuurlijk geen rechten worden ontleend
[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 03-04-2012 13:25 ]
Enig idee op welke prijs je dan uit komt? Belminuten en smsjes kunnen mij gestolen worden. Ik heb nu een 25sms/50minuten abbo en daar heb ik genoeg aan. Ik wil wel minimaal 1GB data kunnen verstoken in een maand, liever 1,5GB.NYzE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:57:
[...]
[...]
Even nagevraagd bij de klantenservice: het maakt niet uit of je de normale of de XL abo hebt, na drie maanden kun je kosteloos aanpassen naar het laagste tarief. Dus als ik de dame van de klantenservice op haar mooie blauwe ogen mag geloven is het 100% zeker ja
---------- Forwarded message ----------
From: "Media Duisburg2, Kundencenter" <mm.duisburg2.kundencenter@mediamarkt.de>
Date: Tue, 3 Apr 2012 11:59:53 +0200
Subject: AW: HTC One S
Sehr geehrter Herr,
das HTC One S ist momentan leider nicht verfügbar.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team der Kundenbetreuung
Media Markt TV Hifi Elektro GmbH
Duisburg - Großenbaum
Keniastr. 37
47269 Duisburg
Actie is helaas niet meer van toepassing:Joolee schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:10:
[...]
Enig idee op welke prijs je dan uit komt? Belminuten en smsjes kunnen mij gestolen worden. Ik heb nu een 25sms/50minuten abbo en daar heb ik genoeg aan. Ik wil wel minimaal 1GB data kunnen verstoken in een maand, liever 1,5GB.
Het was de eerste 3 maanden x €25 = € 75 (dat is nu dus € 50/maand geworden)
Dan downgraden naar Bel-SMS-Web 100 en 9 maanden x €30 = € 270
Toestelkosten € 44
Aansluitkosten € 29,95
Totaal € 418,95 (nu is dat dus € 494,95)
En wat betreft je abo wensen moet ik je al helemaal teleurstellen omdat je maandelijks maar 100 minuten (of smsjes) en 100 MB tot je beschikking hebt.
dat is toch al het geval?atacama schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:29:
Bij 2call zeggen ze de One V Brown Grey over ongeveer 2 dagen uit te leveren. De S word nog niet genoemd. Zou deze echt als laatste beschikbaar komen?
Steam: CatBearCow
Nou ja, op het moment dat ik het zag was de V er nog niet dus is er in theorie een kans
Maar ik zie dat meer webwinkels dezelfde verwachting voor de V hebben helaas. Dus dat word nog 3 weken wachten. Jammer gezien de S wel al leverbaar lijkt in een aantal landen.
Vermoedelijk wil HTC in nederland niet dat die toestellen onderling concureren?
Waar ? Link ?Skann schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:42:
In Duitsland is ie leverbaar.
alleen wel tegen dezelfde prijs als de One X in Nederland
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/3046512_-one-s-htc.html
Vandaag even met de One X kunnen spelen bij "The Phonehouse" en ik vind het toch wat te groot (heb kleine handen). Dus ga waarschijnlijk voor de One S.
Maar nu de echte vraag die ik heb, als ik een One S uit Duitsland haal, hoe zit het dan met de garantie. Is deze geregeld via HTC zelf of moet ik dan de One S terug gaan sturen naar waar ik deze gekocht heb?
https://www.studentmobiel.nl/htc-one-s
Duurt helaas langer dan verwacht!
Pff dat duurt nog even dan....TwistedVision schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:19:
One S verwacht leverbaar vanaf 27 april:
https://www.studentmobiel.nl/htc-one-s
Duurt helaas langer dan verwacht!

I intend to live forever. So far, so good.
Dat zou jammer zijn, als iemand de phone uit duitsland besteld ben ik erg benieuwd hoe lang dat duurt!
Ik vind het maar vreemd aangezien ze tegelijk geïntroduceerd zijn.
Ik heb Mark Moons zien zeggen op twitter dat de One S per land gaat. Blijkbaar zit Nederland dit keer in de midden/achterhoede.
De reden zullen we niet snel weten. Misschien verwacht HTC hier vooral de X te verkopen en in andere landen vooral de S?
http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-s-review/
http://www.theverge.com/2012/4/2/2916098/htc-one-s-review
Anoniem: 450423
https://www.studentmobiel.nl/htc-one-v
Toch vertrouw ik het niet, dixons zei een aantal dagen geleden ook dat hij op voorraad was en binnen 24u in huis. Maar het veranderd per dag en ben er ook binnen gelopen en daar wisten ze van niks.
Gelukkig zijn deze al genoemd en tevens ook netjes in de TS opgenomen
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 05-04-2012 15:42 ]
Steam: CatBearCow
Laat maar even weten, dan ga ik er morgen ook even langs als ze hem hebben!_FrostBite_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:25:
Ik heb van de Belcompany begrepen dat zij alle 'one' toestellen vandaag binnen zouden hebben. Ik ga in de na middag kijken of dat ook daadwerkelijk zo is. Ik laat het hier wel even weten wat ik daar te horen krijg.

Hier in Amsterdam precies hetzelfde, niemand weet iets. Toen een medewerker bij de KPN winkel voor me in de computer keek, zag ik dat ze alleen de One X in het systeem hebben staan, geen spoor van de S. Elders ook geen nieuws. Ik kan me herinneren dat het twee jaar geleden met de Desire precies zo ging haha, wel spannend. Afwachten maar!_FrostBite_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:31:
Ik ben bij verschillende winkels geweest. Helaas weet geen van allen wanneer de S leverbaar is. Sommige weten zelfs het bestaan er niet eens vanIk denk dat we week 16 dan maar aan moeten houden.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Kan niet wachten! maja des te blijer als hij er opeens is!