Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mad_max234
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:31

mad_max234

AMD Athlon II M320

quote:
himlims_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:05:
Plaats ook de nodige anti-veichal structures over je defense heen. firehawks zullen hun ammo verliezen op deze structures (ook walls en towers) dan nog paar rocket man daarachter zetten.... kansloos. bijna geen vliegtuig wat er door komt met munitie :P tenzij met 6+ vliegtuigen aanvalt (muhahah) vinden ze niet leuk.
Hebben vliegtuigen dan niet dubbele lading, eentje voor aanvallen en eentje voor de gebouwen? Net zoals alle andere units.

-Andere hobby- -

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:26

TWeaKLeGeND

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Firehawk niet, dat staat er netjes bij nadat je em geresearched hebt.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Kan iemand me vertellen hoe trading tussen je bases werkt, wat er allemaal mogelijk is, en wat het kost? (afstand based kosten? zo ja hoeveel per field? procentueel ook? of per trade? is een trade one way, dus je stuurt of van ene naar andere of van andere naar ene en dus niet 'A tib naar B en B crys naar A binnen *1 trade*'?

Ook kom ik morgen 'uit protection'

Welk defense research is vitaal voor een propere defense voor nu?

Ik dacht predator missile squad en guardian cannon of anti tank barrier

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 21-03-2012 10:32 (21%)

• dragon3016
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:14
quote:
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:21:
Kan iemand me vertellen hoe trading tussen je bases werkt, wat er allemaal mogelijk is, en wat het kost? (afstand based kosten? zo ja hoeveel per field? procentueel ook? of per trade? is een trade one way, dus je stuurt of van ene naar andere of van andere naar ene en dus niet 'A tib naar B en B crys naar A binnen *1 trade*'?

Ook kom ik morgen 'uit protection'

Welk defense research is vitaal voor een propere defense voor nu?

Ik dacht predator missile squad en guardian cannon of anti tank barrier
Guardian cannon :) En wees niet bang om wat mg nests te plaatsen zo slecht zijn ze niet :)

dragon3016 wijzigde deze reactie 21-03-2012 10:54 (5%)

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Bedankt :)

De rest wat ik opnoemde ook toch? Je antwoorde alleen op cannon i.p.v. anti tank barrier?

En verder, kan je power ook traden, of is het global? Ik neem aan dat alleen cash en research global is, dat je tiberium en crystals kan vervoeren, en dat je power altijd lokaal moet opwekken of supplyen.

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:05
quote:
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:06:

De rest wat ik opnoemde ook toch? Je antwoorde alleen op cannon i.p.v. anti tank barrier?

En verder, kan je power ook traden, of is het global? Ik neem aan dat alleen cash en research global is, dat je tiberium en crystals kan vervoeren, en dat je power altijd lokaal moet opwekken of supplyen.
Klopt, je kan alleen tiberium en crystals tussen je basissen uitwisselen. Power is per basis..

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Ik kan proberen het te onderzoeken, maar klopt het dat een CY kill ALLES dood, en dus ALLE loot geeft die je zou kunnen krijgen INCL. RP? Ik was in de veronderstelling dat je RP pas krijgt als je schade toebrengt aan units, maar ik heb nu toch een vermoeden dat een CY kill ook alle RP geeft

• Tankiej
quote:
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:57:
Ik kan proberen het te onderzoeken, maar klopt het dat een CY kill ALLES dood, en dus ALLE loot geeft die je zou kunnen krijgen INCL. RP? Ik was in de veronderstelling dat je RP pas krijgt als je schade toebrengt aan units, maar ik heb nu toch een vermoeden dat een CY kill ook alle RP geeft
Ja, dat klopt. Is gister of eergister in dit topic ook al gezegd :+

• dragon3016
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:14
quote:
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:06:

Anti tank barriers heb ik zelf wel een hele rij voor mijn verdediging staan. Ze zijn goedkoop en upgraden kost ook weinig. Of ze effectief zijn weet ik niet ben nog nooit aangevallen. Maar sommige forgotten basis hebben ze wel en daar zijn ze zeer effectief.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Kan je tijdens een attack op je base ook je gespaarde geld/power verliezen of enkel tiberium en crystal?

• Tankiej
quote:
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:37:
Kan je tijdens een attack op je base ook je gespaarde geld/power verliezen of enkel tiberium en crystal?
Geld wel, als ze refinery's aanvallen. Power niet volgens mij..

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Iemand ervaring met zone troopers?

-Andere hobby- -

• Domokoen
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-12 15:59

Domokoen

quote:
mad_max234 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:26:
Iemand ervaring met zone troopers?
Absoluut niet doen... ze zijn enorm zwak; een Forgotten scrap bus (anti-air) wint het gewoon van Zone Troopers van hetzelfde level...

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zijn dus echt stuk slapper dan pradator tank? Dan maar door sparen voor de mamoth. 8)
Hoopte beetje dat ze even sterk waren, kosten namelijk maar 5 army points ipv 10.

Hoe zit het met repareer tijd en infanterie is dat ook los van de voertuigen net zoals vliegtuigen?

-Andere hobby- -

• Floris-K
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:31

Floris-K

Ping! Pong?

.Serieus? Haha jouw basis het Oss op server 3? Heb je een invite gestuurd voor Hellsarmada op server 3 en wat gebabbeld

Twitter .. www.floris-k.nl

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

quote:
Comp_Lex schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:14:
De levels van de camps zijn afhankelijk van de level van je Command Center (+ of - een offset van een paar levels).
Ik ben hier toch niet zo zeker van.

Mijn CY is 15 en heb vandaag voor eerst kampen van level 20 rond om me heen, gisteren nog hoofdzakelijk 18 en soms 19, nu 19 en soms 20. CY is al dagen level 15. En zie nooit kampen die lager zijn dan mijn CY.

Lijkt eerder gekoppeld te zijn aan je algehele prestatie, want mijn command center is level 18 en defense HQ ook.

-Andere hobby- -

• Tankiej
quote:
mad_max234 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Ik ben hier toch niet zo zeker van.

Mijn CY is 15 en heb vandaag voor eerst kampen van level 20 rond om me heen, gisteren nog hoofdzakelijk 18 en soms 19, nu 19 en soms 20. CY is al dagen level 15. En zie nooit kampen die lager zijn dan mijn CY.

Lijkt eerder gekoppeld te zijn aan je algehele prestatie, want mijn command center is level 18 en defense HQ ook.
Geen spelers om je heen met hogere levels? Ik zit nu in een gebied met veel spelers bij me in de buurt en er zitten ook ontiegelijk veel forgotten camps om me heen.. In een vierkant van 5x5 om 1 van m'n camps heen zit het vol met andere basissen/camps :')

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee zijn echt die van mij, rest is lager of even hoog wat er in mijn buurt zit.

Ben de top 500 binnen gedrongen op server 3, op naar de top 100. :P

Edit/
Het zijn vier kampen, twee lage(12-15) voor mijn tweede base(lvl11) en twee hoge(18-20) voor mijn eerste base(lvl15).

mad_max234 wijzigde deze reactie 22-03-2012 14:06 (30%)

-Andere hobby- -

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Omdat het heel moeilijk is om goede informatie te verkrijgen richt ik me wederom op mijn medetweakers:

1. Hoe werkt het base alerted systeem nou precies, waar alert een base van en hoe gaat het daarna in zijn werk?

2. Krijgt een nieuwe base protection? Zo ja hoe lang? (1 uur blijkbaar) Kost het CP om je nieuwe base te starten, zo ja hoeveel?
Ik gok dat het zelfde als relocate werkt.
Maximaal 30 fields en geen kosten.
Ik hoorde dat als je een 2e base start de tiberium/power/crystals een kopie zijn van wat er op dat moment in je eerste base zit, ofwel, laat je 1e base uitpuilen voor je de 2e base maakt en je krijgt een goed gevulde base, klopt dit? Het tweede wat ik hoorde is dat een tweede base meer dan 6/6 resource mining spots heeft.

3. Kan je een base weer opdoeken? (stel je krijgt een slechte tiberium/crystals layout).

4. Is het uberhaubt wel slim om al vrij snel (net voor de protection om is danwel de dag erna) een tweede base te starten, ik zit een field of 40 van de rand van het forgotten gebied. Ik heb het gevoel dat het me enorm veel CP gaat kosten om dichterbij te komen etc en het daarom niet al te best is om nu al een tweede base te hebben. Ook kost het meer dan het oplevert m.b.t. het moeten bouwen van minimaal een defense.

5. Ik heb zojuist een basic defense gebouwd, nog een uur of 6 om het aan te passen. Ik zal ff een screenshot maken... Ik heb om me heen (30 fields wide) niemand met een score boven de 2500 en mijn score tikt ruim over de 5300 heen (jeuj bijna top 100, niet slecht voor een dag later starten dan mensen @ center) < niet goed opgelet, aan de andere kant zitten er wel enkele 3500-4500 point players. Ik heb 2.5m RP 2M cash voor eventuele uitbreidingen (defense research danwel 2nd base). Ik heb supply points opgespaard en heb tiberium crystal en power kratten if need be.

Alhoewel, de mensen met een score boven de 2500 zitten allemaal in mijn eigen alliance (3 stuks, 2700 3000 4000) en nog twee die allied zijn aan mijn alliance tegen de 4200 aan.

EDIT: Ik ben al aan het aanpassen geslagen, om niet het midden maar links of rechts te verdedigen. Ik heb begrepen dat ik predator en pitbull ook zo snel mogelijk moet hebben, en eventueel flak.

6. Mijn broertje zit 300 fields van me af, ga ik ooit nog 'met' hem kunnen spelen? Mijn neefjes zitten 100 fields van mij af en 70 fields van forgotten territory, ik zit er precies tussen in. (ene ten noorden andere ten zuiden.) De base die van mij 40-43 fields af staat is voor hun ongeveer 105 fields away geloof ik. Heeft het nut voor ze om te verhuizen of zouden we richting forgotten territory moeten gaan? Ik besef dat dit persoonlijke keuzes zijn maar de server 1-2-3 spelers weten meer over haalbaarheid realiteit etc.

http://i44.tinypic.com/dr77cx.png

@ kerel hieronder: Je kan gewoon spelen, beta is nu open. Geen key nodig.

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 22-03-2012 19:09 (16%)
Reden: Beta key comment

• GabrielZ
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-12 23:00
kan ik nog in het bezit komen van een key?
lijkt me namelijk erg gaaf om dit te kunnen spelen

• StarLite
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-12 23:45

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
GabrielZ schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:34:
kan ik nog in het bezit komen van een key?
lijkt me namelijk erg gaaf om dit te kunnen spelen
Dat is niet meer nodig, de game is nu open beta :)

Arghs, ik HAAT het als dit gebeurd :F
http://star-lite.nl/meuk/1procentfail.jpg

StarLite wijzigde deze reactie 22-03-2012 19:07 (16%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjesTie Wraps
\o/

• Tankiej
quote:
StarLite schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:41:
[...]

Dat is niet meer nodig, de game is nu open beta :)

Arghs, ik HAAT het als dit gebeurd :F
[afbeelding]
Wat is dat :o

• Gtoniser
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 20-12 23:10
quote:
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:30:
Omdat het heel moeilijk is om goede informatie te verkrijgen richt ik me wederom op mijn medetweakers:

1. Hoe werkt het base alerted systeem nou precies, waar alert een base van en hoe gaat het daarna in zijn werk?

2. Krijgt een nieuwe base protection? Zo ja hoe lang? (1 uur blijkbaar) Kost het CP om je nieuwe base te starten, zo ja hoeveel?
Ik gok dat het zelfde als relocate werkt.
Maximaal 30 fields en geen kosten.
Ik hoorde dat als je een 2e base start de tiberium/power/crystals een kopie zijn van wat er op dat moment in je eerste base zit, ofwel, laat je 1e base uitpuilen voor je de 2e base maakt en je krijgt een goed gevulde base, klopt dit? Het tweede wat ik hoorde is dat een tweede base meer dan 6/6 resource mining spots heeft.

3. Kan je een base weer opdoeken? (stel je krijgt een slechte tiberium/crystals layout).
1. Zodra je voor de eerste keer wordt aangevallen is je base voor 24 uur alerted

2. Geen idee. Je hebt gewoon 12 velden, maar de verhouding is random, ik had bijvoorbeeld 4 tib en 6 crystal.

3. Nee

Gtoniser wijzigde deze reactie 22-03-2012 23:21 (47%)

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Bedankt, so far heeft iedereen die ik heb gezien 6/6 bij 1st base en ken ik niemand persoonlijk met een second base.

Ben alsnog wel erg benieuwd hoeveel resources een second base nou precies krijgt en of er iets is dat ik kan doen om dat te maximaliseren uiteraard.

• LamSchaap
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-12 18:39
In eens mijn bescherming weg :( Hadden jullie dat ook? Ik heb geen andere mede spelers aangevallen.

• StM
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:54
Ik ben nu 1 avondje bezig geweest en zit nu min of meer vast en mag een leuke poos gaan wachten op resources. Dat schiet niet echt op zo :/

• Tankiej
quote:
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:44:
Bedankt, so far heeft iedereen die ik heb gezien 6/6 bij 1st base en ken ik niemand persoonlijk met een second base.

Ben alsnog wel erg benieuwd hoeveel resources een second base nou precies krijgt en of er iets is dat ik kan doen om dat te maximaliseren uiteraard.
Tweede base is gewoon een base opzich, zoals de eerste. Enige link er tussen is dat het van dezelfde speler is en dat je tiberium en crystal kan uitwisselen. Plaatsing van de resources heeft niks te maken met de eerste base en de hoeveelheid resources die je binnenhaalt hangt af van de levels van je harvesters :)
quote:
LamSchaap schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:53:
In eens mijn bescherming weg :( Hadden jullie dat ook? Ik heb geen andere mede spelers aangevallen.
Die gaat gewoon weg na een bepaalde tijd? Voor nieuwe spelers is het een paar dagen, voor een tweede base is het 1 uur

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Aaah harvester level.. bah NET mijn 2e base gestart met relatief low level harvesters maar wel meer dan een miljoen tiberium en crystals bij me.. had dat dus in de harvesters moeten pompen..

• Floris-K

Floris-K

Ping! Pong?

Op server3 had ik een 2e basis gestart en alle defense naar level 8 gezet. Meteen toen de bescherming weg viel kreeg ik 5 aanvallen op mijn dak en was mijn basis dus in iets meer dan 24 uur van de kaart geveegd :/

• geerttttt
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-12 09:46

geerttttt

Manisch positief

Secondary base kun je toch alleen maken met een MCV? of kan dit ook anders (goedkoper?)

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Tankiej
quote:
geerttttt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:12:
Secondary base kun je toch alleen maken met een MCV? of kan dit ook anders (goedkoper?)
Klopt, alleen met een MCV.

En voor de derde base moet je dan weer een MCV kopen die 20 miljoen RP en ook zoiets aan credits kost }:|

Tankiej wijzigde deze reactie 23-03-2012 10:21 (19%)

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

quote:
StM schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:00:
Ik ben nu 1 avondje bezig geweest en zit nu min of meer vast en mag een leuke poos gaan wachten op resources. Dat schiet niet echt op zo :/
Moet niet wachten maar gewoon iets anders gaan doen, werken, leren, buiten in de zon zitten, tuin op orde maken, maar zeker niet achter je pc gaan zitten wachten tot je resource is aangevuld. :D

Word wat later in de game als je dagen moet wachten tot je genoeg heb, word lange zit als je daarop wilt gaan zitten wachten achter je pc. :+

-Andere hobby- -

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-12 14:53
quote:
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:44:

Eerste basis is altijd 6 tiberium en 6 crystals (waren wel vreemde gevallen bekend, maar die zijn gefixt geloof ik).
Tweede basis is altijd 7 tiberium en 5 crystals.
Derde basis weet ik niet

• StM
quote:
mad_max234 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Moet niet wachten maar gewoon iets anders gaan doen, werken, leren, buiten in de zon zitten, tuin op orde maken, maar zeker niet achter je pc gaan zitten wachten tot je resource is aangevuld. :D

Word wat later in de game als je dagen moet wachten tot je genoeg heb, word lange zit als je daarop wilt gaan zitten wachten achter je pc. :+
Dan nog, het komt neer op 5 minuten spelen per dag zo :/ Achja, het ziet er verder wel leuk uit iig :)

StM wijzigde deze reactie 23-03-2012 14:19 (4%)

• Tankiej
quote:
StM schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Dan nog, het komt neer op 5 minuten spelen per dag zo :/ Achja, het ziet er verder wel leuk uit iig :)
Ik zit er 15 min per dag op ongeveer, verdeeld over twee keer inloggen :+

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:32
Je kan ook gewoon op meerdere servers gaan spelen.

• Tankiej
quote:
Comp_Lex schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:55:
Je kan ook gewoon op meerdere servers gaan spelen.
Klopt, maar ik vind het wel best zo. Veel (meer) tijd heb ik toch niet om me bezig te houden met dit spel..

• Brains
  • Laatst online: 20-12 16:18
Ik kijk toch regelmatiger en betrap mezelf dat ik de command points toch maximaal wil benutten. Dus 's morgens en 's avonds opmaken. Soms tussendoor nog kijken of er een crate op te halen valt.

Ben nu bezig om meer credits te krijgen. Het aantal credits loopt achter op het aantal research points, dus moet sowieso meer gaan verdienen om een 3e basis te kunnen bouwen. Heb nu bijna 14m research points...

De bullies rond om ons heen zijn gelukkig vertrokken en zitten nu een stukje verderop te irriteren :)

-----

Weet iemand trouwens hoe het zit met de repear time? Wat je hebt standaard 12 uur repair time, maar hoe zit dat met de levels van de units en de levels van de barracks, factory en airfield? Want de repair time gaat best hard als mijn hele leger moet repareren. Met name de voertuigen (7 stuks) en ik heb het level van de factory op hetzelfde niveau als het command center (17).

-----

Iemand eigenlijk al ervaring met de commando en/of andere "hogere" units? Zag dat Gtoniser ze wilde researchen een poos geleden.

Brains wijzigde deze reactie 24-03-2012 12:54 (34%)

• Chadi
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10-11 15:16
Iemand ervaring met de ORCA? die kan ik nu researchen maar zie ook de Juggernaut staan... :)

• Comp_Lex
  • Laatst online: 17:32
quote:
Brains schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:15:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de repear time? Wat je hebt standaard 12 uur repair time, maar hoe zit dat met de levels van de units en de levels van de barracks, factory en airfield? Want de repair time gaat best hard als mijn hele leger moet repareren. Met name de voertuigen (7 stuks) en ik heb het level van de factory op hetzelfde niveau als het command center (17).
Het is volgens mij de bedoeling dat je je CP later verdeelt over meerdere bases.
quote:
Iemand eigenlijk al ervaring met de commando en/of andere "hogere" units? Zag dat Gtoniser ze wilde researchen een poos geleden.
De Commando is zeer sterk tegen gebouwen, maar het heeft moeite om door de verdediging heen te komen.
quote:
Chadi schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:49:
Iemand ervaring met de ORCA? die kan ik nu researchen maar zie ook de Juggernaut staan... :)
De Orca is een anti-infantry air unit met 2.5 range. De Juggernaut is een soort sterkere Pitbull, maar het is wel trager.

Comp_Lex wijzigde deze reactie 24-03-2012 14:45 (16%)

• Ossi
quote:
Comp_Lex schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:44:
[...]

Het is volgens mij de bedoeling dat je je CP later verdeelt over meerdere bases.

[...]

De Commando is zeer sterk tegen gebouwen, maar het heeft moeite om door de verdediging heen te komen.

[...]

De Orca is een anti-infantry air unit met 2.5 range. De Juggernaut is een soort sterkere Pitbull, maar het is wel trager.
De Orca heeft 1.5 range, net als de guardian. De guardian faalt op rocket fists en de orca op missle squads. Gebruik m dus in combinatie met guardians en niet als vervanging.

• StM
Wat is trouwens sterker, 2 missile squads of een pitbull?

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Offense:
Pitbull Predator Firehawk

Defense:
Missile Squad Guardian Cannon Pitbull

Special:
MCV

Wat nu?

Ik gok dat een pitbull beter is dan 2x missile squad offensief.

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 25-03-2012 21:38 (56%)

• Gtoniser
quote:
Brains schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:15:
ze zijn zwakke units (gaan snel dood), maar als ze eenmaal de basis bereiken dan gaan ze ook overal doorheen

• GabrielZ
Ik heb nu de missie: defeat a forgotten base

hoe kan ik deze halen aangezien alles er ver weg is?

• Gtoniser
Erheen verhuizen (de hele endgame voor zover die bestaat draait om forgotten bases) of de missie negeren (zo belangrijk zijn missies nou ook weer niet)

• GabrielZ
Bijna alles is enemy territory en daar kan je niet heen verhuizen...

Hoe is deze missie het makkelijkst te halen?

• Gtoniser
Uitzoeken waar het midden van de map is en daar heen gaan. Als je alleen maar enemies om je heen hebt kun je beter een alliance zoeken die dicht bij jou in de buurt zit, of tussen de gaatjes door gaan :P
quote:
Ossi schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:11:
[...]

Eerste basis is altijd 6 tiberium en 6 crystals (waren wel vreemde gevallen bekend, maar die zijn gefixt geloof ik).
Tweede basis is altijd 7 tiberium en 5 crystals.
Derde basis weet ik niet
Dat is onzin. Eerste base is 6/6, tweede is random (ik heb 7 crystal 5 tib), derde is ook random (ik had ook weer 7 crystal 5 tib).

Gtoniser wijzigde deze reactie 26-03-2012 00:07 (52%)

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Ik beide bases 6/6 en er is zat ruimte richting midden toe zodra de server 14 dagen oud is en duizenden inactives zijn weggevaagd

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
GabrielZ schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:41:

blijven verhuizen! enige manier. tussentijds kom je wel wat spelers tegen die je kunt aanvallen voor die 100 player victory

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• Ossi
quote:
GabrielZ schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:41:

Stap voor stap, dan wordt de grens telkens verlegd. Helaas is dat wel duurder aangezien de eerste stap de duurste is.

• Ossi
quote:
Gtoniser schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:43:
Dat is onzin. Eerste base is 6/6, tweede is random (ik heb 7 crystal 5 tib), derde is ook random (ik had ook weer 7 crystal 5 tib).
Apart, dat is wat ik om mij heen zag ook bij mijzelf.
Te snel de conclusie getrokken! My bad.
quote:
TWeaKLeGeND schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:48:
Ik beide bases 6/6 en er is zat ruimte richting midden toe zodra de server 14 dagen oud is en duizenden inactives zijn weggevaagd
:+

• Brains
Ik zie dat ik nu de top 1000 op server twee ben binnen gedrongen.
Onlangs mijn basis(sen) uitgebreid met refineries. Heb nu genoeg research points voor mijn 3e basis, alleen niet genoeg geld. Doe nu een slordige 45k dollar per uur en moet nog 3-4k per uur aan upgrades kopen bij mijn laatste refinery.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Top 15 op server 4 inmiddels al weer ruim een dag :D

Twijfel welke research nu te doen, wel of niet naar centrum te bewegen, en hoe en welke investeringen ik het beste kan doen..

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 26-03-2012 21:28 (55%)

• Floris-K

Floris-K

Ping! Pong?

Die ranking klopt ook echt niks van. Mensen die op hun plek blijven zitten en bouwen staan hoog. Het doel van het doel is naar het midden bewegen, maar niks wijst erop. Sta zelf rond de 400 op serverb5, maar heb wel wel 20+ bases vernietigd.

outpost,camp of base maakt qua resources niet veel uit volgens mij. Alleen wel qua defense en dus ook wel waar research points.

• Ossi
quote:
Floris-K schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:59:
Die ranking klopt ook echt niks van. Mensen die op hun plek blijven zitten en bouwen staan hoog. Het doel van het doel is naar het midden bewegen, maar niks wijst erop. Sta zelf rond de 400 op serverb5, maar heb wel wel 20+ bases vernietigd.

outpost,camp of base maakt qua resources niet veel uit volgens mij. Alleen wel qua defense en dus ook wel waar research points.
Die ranking is gebaseerd op je basis, verdediging en je aanval. Bij mijn weten niet op je locatie.

• Burner NL
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13-12 03:17
Op server 3 wordt ik schijt ziek van de Nice Try Novice groepen.
Gisteren werd ik door 2 van die lui tegelijk aangevallen.
Ik kon de 6 aanvallen achter elkaar net afslaan.

• Ossi
quote:
Burner NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:28:
Op server 3 wordt ik schijt ziek van de Nice Try Novice groepen.
Gisteren werd ik door 2 van die lui tegelijk aangevallen.
Ik kon de 6 aanvallen achter elkaar net afslaan.
Ik ben superblij met die gasten, ik ben samen met een vriend die hele alliance aan het uitroeien.
Epische messages krijg je dan toegestuurd :D

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

quote:
Ossi schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:20:
[...]

Die ranking is gebaseerd op je basis, verdediging en je aanval. Bij mijn weten niet op je locatie.
En een goede basis bouw je met shit die je krijgt door attacks

Voor attacks heb je CP nodig

Voor naar het midden bewegen en bases aanvallen heb je extra exta extra CP nodig en dat is dus minder efficient dan gewoon blijven zitten en camps 'levelen'. Er zal zeker een omslagpunt zijn en daarom twijfel ik nu dus move or stay. Heb mijn alliance eigenlijk al aangegeven dat we rustig aan proberen eind van de week bij forgotten bases te zijn. Bah, 2 bases is 2x CP voor moven..

Als je al in het midden begon zit je helemaal goed..

• Thomzh
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13-12 15:59
Is er een GoT alliance? Is het zo dat op elke server andere alliances zitten? Of is er geen verschil tussen servers?

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Is er een negative CP cap of kan je heel diep in de min geraken?

Hoe lang krijg je protection nadat je je base herbouwd?

• Brains
quote:
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 02:27:
Is er een negative CP cap of kan je heel diep in de min geraken?

Hoe lang krijg je protection nadat je je base herbouwd?
Nadat je basis is vernietigd en je de basis verplaatst kun je in de negatieve command points raken. Ik ben tot -80 ofzo gegaan. Ik heb wel geruchten gehoord dat er een ander verplaatsings-algoritme komt waarbij dat niet meer mogelijk zou zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Na het wederopbouwen van je basis heb je volgens mij 1 uur protectie, of in ieder geval niet erg lang.

• Koopmans
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-12 14:46
en wat raak je dan allemaal kwijt als je basis vernietigd wordt?
Al je resources, dus tiberium, crystals, research points Ún credits?

• Morax
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:47
quote:
Koopmans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:34:
en wat raak je dan allemaal kwijt als je basis vernietigd wordt?
Al je resources, dus tiberium, crystals, research points Ún credits?
Nee, je bent alleen al je tiberium, crystals en stroom kwijt.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Ossi
quote:
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:31:
[...]
En een goede basis bouw je met shit die je krijgt door attacks

Voor attacks heb je CP nodig

Voor naar het midden bewegen en bases aanvallen heb je extra exta extra CP nodig en dat is dus minder efficient dan gewoon blijven zitten en camps 'levelen'. Er zal zeker een omslagpunt zijn en daarom twijfel ik nu dus move or stay. Heb mijn alliance eigenlijk al aangegeven dat we rustig aan proberen eind van de week bij forgotten bases te zijn. Bah, 2 bases is 2x CP voor moven..

Als je al in het midden begon zit je helemaal goed..
Camps lvlen is sowieso niet heel lucratief, beter kun je outposts pakken.
Niemand begint in het midden, hooguit aan de grens met de forgotten, maar de mensen die later beginnen, starten wat verder van de grens af, maar dat is maximaal een keer tussen de 50 en 200CP zo heel veel is dat nou ook weer niet. Af en toe eens wat verloren puntjes er in steken en voor je het weet ben je er. Als je het met 2 stappen wil doen dan doet het wel even zeer ja.

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:54
quote:
Ossi schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Niemand begint in het midden, hooguit aan de grens met de forgotten, maar de mensen die later beginnen, starten wat verder van de grens af, maar dat is maximaal een keer tussen de 50 en 200CP zo heel veel is dat nou ook weer niet. Af en toe eens wat verloren puntjes er in steken en voor je het weet ben je er. Als je het met 2 stappen wil doen dan doet het wel even zeer ja.
Doe maar max 800CP hoor, ik zat onder aan de rand van de map, en dat kost je gewoon 800 CP om naar de rand van de forforgotten te komen. Enige voordeel hiervan is dat je minder snel wordt aangevallen, en je dus sneller kan opbouwen.

System | Racing is in my Blood

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

quote:
Ossi schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:05:
[...]

De level 18-19 camps om mij geen zijn VEEL en VEEL lucratiever dan die 12-13-14 outposts om mij heen.

Ook zit mijn broertje dus inderdaad 700-800cp af van de grens van forgotten territory en 2000cp van mij, en dan hebben we nog de zelfde regio gekozen toen we begonnen.. 4 dagen opofferen om te verhuizen scheelt enorm. Zoals iemand eerder aangaf kost me dat geheid top 100 als ik aan de grote verhuizing begin terwijl ik nu bijna in de top 10 sta.

Het kost mij nu 2 volle dagen om naar rand te geraken, als ik die CP aan attacks besteed is dat misschien 3-4 miljoen resources, dat is niet niks om 'op te geven'.

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 27-03-2012 15:15 (7%)

• Floris-K

Floris-K

Ping! Pong?

Wat researchen jullie allemaal?

Pitbull (Off)
FireHawk (Off)
Predator (Def)
Missile (Def)
Cannon (Def)
Predator (Off)

en dan?

MCV wil ik niet omdat ik midden tussen de bases zit en veel verhuis
Zone troopers? Heb ze op server 3 gekocht, maar ben er niet echt kapot van (of verkeede tactiek)

Of toch doorsparen voor snipers/command? Snipers om de missile squads snel uit te schakelen.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Pitbull (Off)
Predator (Off)
FireHawk (Off)
Guardian Cannon (Def))
Missile (Def)
MCV (Spec)

^^ dat was mijn volgorde, ik heb nu 4mil RP en 2mil cash, weet nog niet waar ik voor ga, ik denk commando of orca

• Teunis
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-12 15:19
Pitbull (off), Firehawk (off), Predator (off), Gaurd cannon (def), Mcv, Missle (def)
Allemaal voor het eind van begin-protectie,

Heb nu net een commando (off) getrained, is zeer goed waar die voor bedoelt is,
(zo te zien kan hij in ze eentje de command center van gelijke level slopen)
alleen ook zeer duur om te levelen.
Commando. 16 -> 17 is 1.5 mil crystal + 380k power,
Pitbull 17 -> 18 is 914k crystal + 228k power
Firehawk 16 -> 17 is 1 mil crystal + 269k power.

tot zover is 9/10 defense puur anti-infantie + anti-air, en zo af en toe een guard tower. (tegen forgoten)
enige reden voormij om meer infantrie te gaan gebruiken was/is puur repair tijd.
Deze is gekoppeld aan level+aantal, dus iest meer infantrie er in gemixed houd het rond redelijke 2h30 min
Qua aanvallen is op dit moment de anti-air tank meest annoying, die doen zelfs tegen pitbull,gaurdians behoorlijk veel damage.
Express de zonetrooper (off) overgeslagen te veel negative geluiden op forums.
Denk dat nu ga sparen voor 3de mcv. zodat i mijn repair tijd over 2 basissen kan verdelen, 9/10 krijg ik mijn CP niet meer op puur vanwege repair-times

heb de 2 basis fout opgebouwd deze had ik meer op support voor eerste moeten richten. (aka te veel power)

Teunis wijzigde deze reactie 27-03-2012 15:43 (11%)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
WoW Khadgar: Palatank : Rest of Active Chars
GW2: Huni @ Gunnar's Hold

• Floris-K

Floris-K

Ping! Pong?

Maar je gaat uiteindelijk naar het midden van de map?
Dan ben je dus 3x zoveel CP kwijt om naar het midden te verhuizen.

Nou krijg je natuurlijk wel steeds meer support points, maar dan betaal je jezelf helemaal scheel om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen?

Aan de andere kant: als je die bedragen ziet voor upgrades, dan moet je haast wel meerdere bases maken.

p.s. Doe jij ook attacks vanaf je 2nd base? Op de closed beta had ik mijn 2nd base meer als een soort tib/crys/credits farm neergezet. Gewoon cashen en meer niet eigenlijk

Floris-K wijzigde deze reactie 27-03-2012 15:48 (35%)

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
Floris-K schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:46:
Maar je gaat uiteindelijk naar het midden van de map?
Dan ben je dus 3x zoveel CP kwijt om naar het midden te verhuizen.

Nou krijg je natuurlijk wel steeds meer support points, maar dan betaal je jezelf helemaal scheel om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen?

Aan de andere kant: als je die bedragen ziet voor upgrades, dan moet je haast wel meerdere bases maken.

p.s. Doe jij ook attacks vanaf je 2nd base? Op de closed beta had ik mijn 2nd base meer als een soort tib/crys/credits farm neergezet. Gewoon cashen en meer niet eigenlijk
namate je leger groeit en aantal units kun je niet anders dan aanvallen met je 2e basis; reparatie tijd heb je gewoon weg te weinig. Als mijn leger volledig stuk is kost mij dat 8u reparatie + 700K aan crystal. Maar heb dan nog voldoende CP over. Het restand van die CP maak ik op middels aanvallen vanuit me 2e basis. en je CP moet wle op wil je de game zo efficient mogelijk spelen.

Iemand al bezig met commandoś?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• Floris-K

Floris-K

Ping! Pong?

ok thx !

Teunis poste al iets over commando's. 3 posts terug ongeveer

• Brains
quote:
Teunis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:41:
heb de 2 basis fout opgebouwd deze had ik meer op support voor eerste moeten richten. (aka te veel power)
In eerste instantie had ik dat ook. Echter, toen ik mijn leger van mijn tweede basis wilde opzetten had ik een zwaar tekort aan power

Bezoekje aan het midden kost mijn 1000 cp per basis :(
Merk nu pas op dat ik bijna aan de buitenkant van de taartpunt zit :(

Brains wijzigde deze reactie 27-03-2012 16:28 (7%)

• Teunis
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-12 15:19
Net ff getest, mijn lvl 16 commando vs lvl 16 command center , command center down tot 95%+ (net niet dood :S)

Maar als defense tegen komt dan legt de commando bijna tegen alles af.

Teunis wijzigde deze reactie 27-03-2012 17:31 (25%)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
WoW Khadgar: Palatank : Rest of Active Chars
GW2: Huni @ Gunnar's Hold

• o2h
  • Laatst online: 19-12 12:33
Ik zit op World 10 (Europe), heb daar ook een Got-clan gestart: Got Alliance (afkorting: Gota). Mijn naam online is moonerh.

--== enigmafreak ==--

• StM
Ik zit op World 7 (Europe). Mocht er meer spelers zijn en intresse om samen te werken kan het wel een idee zijn om ook een alliance te starten. Ik zit atm in een grote maar eigenlijk dode alliance :) (Maar heb niet zo veel zin om alleen te gaan)

• ziggymaster
  • Niet online
Sja....wat zal ik er uiteindelijk van zeggen...
Het red alert sfeertje is er wel, redelijk goed uitgewerkt ook.De mogelijkheden voor browsergames blijken anno 2012 zeer goed.
Speel nog steeds op de 3 beta servers, en nog een aantal andere.
Toch begin ik al een beetje uitgekeken te raken. :O
Heb verschillende basissen op verschillende servers op diverse niveaus, en op verschillende manieren opgebouwd.En hoofdpunten blijven toch;
-research z.s.m. de 'juiste' units
-begin ook direct met bouwen en upgraden van defense
-zet de construction yard zo strategisch mogelijk en stem je defense daar op af.
-zorg voor diverse(3 van elk?) attack units.En blijf ze upgraden.
-Zorg er altijd voor dat je zoveel mogelijk alle upgrades van je basis hetzelfde lvl houd
-Zeer belangrijk!Kijk waar je zit op de map en wissel soms eens van alliance,altijd bewegen(relocate)richting midden

Meer aanvullingen?

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Je kan aangeven welke research volgorde dan de juiste is volgens jou :P

Ik besteed morgen aan bouwen van defense die achterloopt op mijn offense (pitbulls gc's en mg nests van level 12 terwijl mijn hele attack leger inmiddels lvl 15 is). Dit omdat ik dan aan kom bij randje forgotten territory

• Floris-K

Floris-K

Ping! Pong?

Weet iemand van jullie hoe ik een alliance kan verlaten?
Kan de knop echt nergens vinden !

nvm moest even opnieuw inloggen :D

Floris-K wijzigde deze reactie 29-03-2012 09:15 (19%)

• Deurmat
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-12 15:01

Deurmat

De Deurmat

quote:
StM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:09:
Ik zit op World 7 (Europe). Mocht er meer spelers zijn en intresse om samen te werken kan het wel een idee zijn om ook een alliance te starten. Ik zit atm in een grote maar eigenlijk dode alliance :) (Maar heb niet zo veel zin om alleen te gaan)
Wij zitten ook met zijn 3en op W7 in een kleine alliance ( enige actieve zijn wij 3 ;) ) Kun je je naam eens DMen? Wij zitten volledig aan de rand en zitten eraan te denken om een andere alliance te zoeken.

Ik heb jaren lang Tribalwars gespeeld en vind dit eigenlijk wel een leuke vervanger :)

• StM
Volgens mij heb je DM uit staan? Ik zie iig een streepje er staan :) Maar ik ben JMartijnB op W7.

Ik ben nu mn eerste PvP aan het doen. Tegenstander is 2 levels hoger maar heeft een brakke defense. Ik denk nog 1 of 2 aanvallen en ik heb hem gesloopt.

• StM
Maar dat liep dus niet heel goed af :p 1 pitbull te weinig en nu is alles gerepareerd en geupgrade...

• Burner NL
  • Laatst online: 13-12 03:17
quote:
Ossi schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:45:
[...]

Ik ben superblij met die gasten, ik ben samen met een vriend die hele alliance aan het uitroeien.
Epische messages krijg je dan toegestuurd :D
Het is nu 3 dagen dat er niets meer is gebeurd.
Ik denk dat ze bang zijn geworden. Mijn hoofdbasis heeft level 18 en de 2e basis die vlak bij de hoofdbasis staat heeft inmiddels level 17 bereikt.

Gisteren was er mot tussen een aantal Nice Try Novice members.
Een aantal zijn gekicked en een aantal zijn zelf opgestapt.
Zodra ik mijn 3e basis heb, ga ik op oorlogs pad om die lui af te maken.

• ImdaMned
  • Laatst online: 17:20
Mijn supply blijft op 210/210 hangen en heb maar 2 items in m'n "stash". Is dit een probleem? Zo ja, is dit te fixen?

De zoekfunctie op het ingame C&C forum is is niet aanwezig voor zover ik dat kan zien.

tia!

• StM
Die items gebruiken? :P Zolang jij er geen gebruikt zal dat op blijven lopen tot de limiet en dan niet meer verder gaan.

• firlian
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23:07
quote:
o2h schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:40:
Ik zit op World 10 (Europe), heb daar ook een Got-clan gestart: Got Alliance (afkorting: Gota). Mijn naam online is moonerh.
Ik zit ook op world 10 in een ally met een paar vrienden. Misschien kunnen we allies worden? Leider is Fulg0re4, ally name is Warcry. Wij konden "Got Alliance" niet vinden via het ally zoek venster. Dus misschien lukt het andersom wel als jij ons op zoekt.

• ImdaMned
  • Laatst online: 17:20
Zit nu op 180/210 zonder items. zal vast aan mij liggen :+

ImdaMned wijzigde deze reactie 30-03-2012 10:34 (76%)

• bones
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-12 10:55
is dit een slow play game ? ik ben zojuist begonnen, maar kan amper units o.i.d. bouwen want ik ben level 5 met mijn construction yard. Maar voor level 6 moet ik 48 minuten wachten ?? :?

Ik heb rechtsboven ook de melding dat mijn bonus production paused is, en dat ik die moet collecten, maar heb overal gekeken maar kan de bonus nergens vinden.

bones wijzigde deze reactie 30-03-2012 13:45 (30%)

• o2h
  • Laatst online: 19-12 12:33
quote:
firlian schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:40:
[...]

Ik zit ook op world 10 in een ally met een paar vrienden. Misschien kunnen we allies worden? Leider is Fulg0re4, ally name is Warcry. Wij konden "Got Alliance" niet vinden via het ally zoek venster. Dus misschien lukt het andersom wel als jij ons op zoekt.
Ja, ik heb de alliance maar weer opgeheven, toen ik zag dat er (tot dan toe) geen Gotters in world 10 zaten. Ik heb me nu aangesloten bij Prometheus, zitten in Zuid-oosten. Welke hoek zit Warcry?

--== enigmafreak ==--

• firlian
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23:07
quote:
bones schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:40:
is dit een slow play game ? ik ben zojuist begonnen, maar kan amper units o.i.d. bouwen want ik ben level 5 met mijn construction yard. Maar voor level 6 moet ik 48 minuten wachten ?? :?

Ik heb rechtsboven ook de melding dat mijn bonus production paused is, en dat ik die moet collecten, maar heb overal gekeken maar kan de bonus nergens vinden.
Het is inderdaad een "slow" game.

Je moet op je bonus producing structures klikken om de rewards te claimen.
quote:
o2h schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:38:
[...]
Ja, ik heb de alliance maar weer opgeheven, toen ik zag dat er (tot dan toe) geen Gotters in world 10 zaten. Ik heb me nu aangesloten bij Prometheus, zitten in Zuid-oosten. Welke hoek zit Warcry?
Volgens mij links onder, maar we zitten niet allemaal bij elkaar in de buurt.

firlian wijzigde deze reactie 30-03-2012 14:47 (25%)

• Thomzh
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13-12 15:59
quote:
o2h schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Helaas. Wilde net joinen ;-) Ingame: vuurwater

• Ossi
Even een kleine waarschuwing voor Chrome gebruikers. Update Chrome niet naar de laatste versie, want het spel wordt onspeelbaar met 1 fps.
Ik heb weer een oude versie ge´nstalleerd.

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:54
quote:
Ossi schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:34:
Even een kleine waarschuwing voor Chrome gebruikers. Update Chrome niet naar de laatste versie, want het spel wordt onspeelbaar met 1 fps.
Ik heb weer een oude versie ge´nstalleerd.
Ik had hem al geupdate, en kan versie 17 niet meer vinden. Moet nu met IE9 verder spelen, waar ik overigens wel meer fps haal.

System | Racing is in my Blood

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Firefox doet bij mij 50-80fps IE9 doet 10-20 en chrome doet inderdaad maar 1-5fps

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ben ik de enige waarbij ineens de optie om in world 3 of world 4 te spelen (waar ik altijd in speelde) verdwenen zijn? Ik kan nu alleen maar een new game starten! :o

• Gtoniser
Ja, bij mij werkt het gewoon.
Ingelogd op je juiste account?

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Oeps :P dat was het probleem inderdaad. Foutje!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:06

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, ik doet ook mee. Ik zit op server 4 volgens mij World 6 (Europe). Is daar een Alliance van ons?
Werkt een beetje traag op een Pentium M laptop met onboard video en FF 3.6. Ondanks de browser waarschuwing bij het starten doet ie het redelijk goed.

PcDealer wijzigde deze reactie 31-03-2012 23:46 (6%)

LinkedIn WoT Cash Converter Product review

• Ossi
Voor de mensen die graag terug willen naar een oudere versie van Google Chrome:
http://www.oldapps.com/google_chrome.php
Ik heb versie "Google Chrome 17.0.963.83" weer ge´nstalleerd en het werkt weer prima.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True