[html5] Command & Conquer: Tiberium Alliances

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb trouwens ook mijn skystrike support verkocht en de barracks. Gebruik toch alleen maar voertuigen en vliegtuigen bij mijn aanvallen voorlopig. Daarnaast die 3% damage van die skystrike op lvl10... Toch weer 2 extra harvesters/power plants.

p.s. die Rockets fists zijn best klote als je een forgotten aanvalt

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-03-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Er zijn twee nieuwe servers bijgekomen! Eén voor Europa en één voor de VS.

Ik zit op server 4 (Europa) En als je de taartverdeling hebt van de wereld, pak dan het puntstuk in het zuiden dat links van het midden zit. Naast dat meertje/inham van de zee zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Zat er vanochtend ook al op...heel even, toen moest ik werken...en ze hebben C&C hier geblokeerd :'(
Stond net nog 21ste ofzo op ranking, wel grappig om te zien. Kijken waar ik sta als ik terug kom :p

Denk eraan om voor offense predator te gaan, dan mcv. Snelle 2de base zou wel lekker zijn hm....keuzes keuzes

[ Voor 21% gewijzigd door Anvesi op 14-03-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik sta daar nu nog 28e. Ben een paar goede players aan het recruiten die op server 3 zaten.
Ze zitten met hun basis vlakbij mij en vlakbij het midden, dus dat moet zeker goed gaan komen straks!

Alleen jammer dat ze niet bij de alliance erbij kunnen. Ik denk dat ik er zo één zelf ga starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zit zelf geloof ik zuid-oost, en random invite van een allience van iemand uit mn buurt. Zie wel hoe het verder gaat :p
Als je een goede alliacne kan opzetten kom ik er wel bij! haha

commentaar hieronder: GoT alliance gogo!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Anvesi op 14-03-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Beta is open now!Lekker hoor.. _/-\o_
gelijk nieuwe game gestart.Bewust noordoost gekozen, omdat je beter zijdelings kunt verplaatsen later naar het midden.
Alliance invite?Nieuwe got alliance?
vragen vragen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hmm jammer had best bij de GoT alliance gewild. Nu al een alliance opgezet in the zuiden naast een paar bases, samen met een paar top 1000 spelers van server3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Waar zit je op de 4de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
Ik zit east, taartpunt op 15h. Zit wel erg lekker, precies bij de forgotten bases. Iemand al een alliance daar in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ik ben er 1 begonnen maar wil hem afbreken .. hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Fiole schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:20:
Zit zelf geloof ik zuid-oost, en random invite van een allience van iemand uit mn buurt. Zie wel hoe het verder gaat :p
Als je een goede alliacne kan opzetten kom ik er wel bij! haha

commentaar hieronder: GoT alliance gogo!!!
Ik zit al bij je in de alliance, globalpeaceonzin. Tenminste, als je ingame nick hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:53
Ik heb me ook in de 15h taartpunt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

Momenteel ben ik druk bezig op wereld 3 en 4.
Zojuist met een collega een Alliance gestart in wereld 4, volledig zuiden.

Momenteel is Renegades druk bezig om iedereen over te halen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ankh schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:11:

Met zen allen in 1 allianc e
:D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ankh schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:11:

Ik merk het, zag dat er een nieuwe server was, joinde direct en zat binnen paar minuten in Renegades. Waren toen nog maar 43 spelers op de hele server :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Ik blijf lekker eerst op server 3 zitten. Mijn hoofdbasis zit op level 17 en mijn 2e basis op dit moment op 11. Mijn plan was om nog een 3e basis te maken. Toen keek ik naar de prijs. Die was gigantisch omhoog gegaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
Wie zitten er in het oosten op server 4 bij Renegades of bij GlobalPeaceInitiativ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit helemaal in he en dan 1 taartpunt naar rechts. Zat in Renegades, maar nu weer Hellsarmada gestart.
Mijn naam daar is flowz1982. Als je in het zuiden / Zuid-oost zit stuur maar een berichtje voor een invite. Denk dat we wel goede zaken gaan doen.

p.s. Renegades heb je niks aan. Die zitten over de hele map verspreid en je zou juist bij elkaar moeten zien.

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-03-2012 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

@Domokoen: Ik zit bij GlobalPeaceInitiativ :P
Zit met het merendeel van de groep samen, de oprichter zat toevallig naast me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Domokoen schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:47:
Wie zitten er in het oosten op server 4 bij Renegades of bij GlobalPeaceInitiativ?
Ik zit in Renegades @ zuid oost, gaat nu wel lekker. Op server 3 een aantal fouten en verkeerde keuzen gemaakt (verkeerd aanvallen, zinloze research etc). Sta nu op plek 31, ik merk dat ik wel langzaam ietsjes zak elke dag, maarjah ik betaal ook niet voor het spel, dus echt hoog zal ik iig nooit komen :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

Onze alliance is Weyland Yutani Corp, lekker dicht bij elkaar allemaal :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ik zit ook in zuid-oost op server 4, nog geen alliance gekozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Kunnen we geen nieuwe GoT alliance maken ofzo?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
Ik zie op server 4 9x Renegades naast me... dus ze zitten iig bij me in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Als je de piechart als een klok ziet, dan zit ik in het gebied 05:00-06:00. Kunnen van de alliance waar ik nu in zit wel een GoT alliance maken als jullie dat willen. Probleem is alleen wel dat ik echt langs de gele lijn zit met mijn base en de nieuwe allemaal aan de andere kant worden geplaatst.

Vanaf gisteren 17.00 niks kunnen doen, maar sta gelukkig nog 99e op server 4 :)

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-03-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik zal vanaf nu wat meer actief worden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 18:31
Ben ook begonnen. Zit nu in de alliance Peacecorps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:37
Open Beta is nu van start, betekent dat we nog steeds onder NDA vallen of dat we hier nu zonder consequenties ons hart mogen luchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Nu online
De NDA geldt niet meer. We mogen nu zeggen en laten zien wat we willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
Dit is een perfect voorbeeld van Play-2-Win gameplay.

Het spel draait om CP (Command Points), hoe meer je heb, hoe meer aanvallen je kan uitvoeren. Door flink met geld te smijten (€50-€60+) per maand heb je 50%+ meer CP dan de niet betalende spelers, hiermee kan je veel meer aanvallen uitvoeren op de bases van tegenstanders en die vernietigen voordat die kunnen terug slaan en/of je valt meer NPC bases aan die leveren weer extra resources op waarmee je kan groeien (zonder dat er iemand pissig op je word). Het spel draaid om de zo geheten 'Alpha Strike', beweeg in range van de base en voer zoveel mogelijk aanvallen uit zodat deze wordt vernietigd, beweeg weer weg van de base.

Je kan door RL geld te spenderen de max van je CP en repairtime verhogen, waardoor je op de dag van de aanval 10-13 maal zoveel CP kan hebben als een normale speler. Verder is het een beetje alles of niets, of je gaat all-in met je cash aankopen of je loopt heel erg het risico om al je uitgaven in één keer kwijt te raken.

Nu ben ik echt niet te belazerd om te betalen voor F2P, doe dat bij een hoop F2P games (Tribes: Ascend, League of Legends, Dungeons & Dragons Online, Everquest II Extended, Global Agenda, etc.), maar hier ga ik geen cent aan uitgeven. Ik ben nog in de beta omdat het enigszins bizar is hoever je komt voordat je crashed en burnt, een beetje zoals een ongeluk dat je ziet aankomen, vreselijk, maar je kan je ogen er niet vanaf houden.

Het enige wat ik interessant vind aan de titel is dat het geheel in html5 werkt (ook al nog net op een iPad browser). Nog niet echt netjes, maar een heel aardig begin van het tech platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Laatst online: 04-03-2024
Op server 2 trekt nu een groepje baldadige spelers rond: vrij hoog level en vernietigen alles basissen om hun heen en zo trekken ze rond. Kon er helaas weinig aan doen en hun leger wel zo groot.

Het lijkt erop dat een groepje spelers het voor veel man kan verpesten. Ik sta nu op -137 command points, dus voordat ik weet iets kan doen :( Nu kan ik mijn basis wel nog verder weg gaan verplaatsen, maar dan kan ik nog langer niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
tip; klik eens op add-funds, dan zie je rechts een linkje staan om middels spam/enquetes etc. gratis funds te krijgen

@brains; wat heet hoog lvl? en coordinaten?

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2012 23:10 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Level 18, tegen mij als level 15 (en hoogste uit de buurt).
Zijn basis zit nu op 1495:847

Ik zit trouwens in hetzelfde stuk als Amsterdam en Rotterdam volgens mij.

[ Voor 29% gewijzigd door Brains op 15-03-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
Zo groot is 18 vs 15 ook weer niet... heb je soms je defense verwaarloosd? En als je bij een alliance zit, dan kunnen anderen je beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Brains schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:18:
Level 18, tegen mij als level 15 (en hoogste uit de buurt).
Zijn basis zit nu op 1495:847

Ik zit trouwens in hetzelfde stuk als Amsterdam en Rotterdam volgens mij.
ik ben amsterdam+rotterdam >:) kan goed zijn, heb net wat basissen gesloopt (teller staat op 52 nu)
die 3 waren gewoon slecht verdedigd; lvl 10 defens (qua opbouw neit verkeerd ingericht) maar dan vraag je er ook een beetje om. je kunt onze alliance joinen, is veiliger :)

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Als er nog mensen een alliance zoeken. Ik heb de alliance Holland Power aangemaakt (in server 4 ofcourse). Als je wilt kan ik je uitnodigen mits je even je username op C&C Alliances geeft. Zou leuk zijn om een team te hebben van veel nederlanders toch? ;) Een voor allen, allen tegen een! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Cergorach schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:57:
Dit is een perfect voorbeeld van Play-2-Win gameplay.

Het spel draait om CP (Command Points), hoe meer je heb, hoe meer aanvallen je kan uitvoeren. Door flink met geld te smijten (€50-€60+) per maand heb je 50%+ meer CP dan de niet betalende spelers, hiermee kan je veel meer aanvallen uitvoeren op de bases van tegenstanders en die vernietigen voordat die kunnen terug slaan en/of je valt meer NPC bases aan die leveren weer extra resources op waarmee je kan groeien (zonder dat er iemand pissig op je word). Het spel draaid om de zo geheten 'Alpha Strike', beweeg in range van de base en voer zoveel mogelijk aanvallen uit zodat deze wordt vernietigd, beweeg weer weg van de base.
Je kan dit spel makkelijk spelen zonder geld, ik zie niemand om mijn heen sneller gaan dan ik en ik koop niks. Ook niet op de beta servers, speel op drie servers en kan redelijk meekomen, server2 heb ik grote achterstand opgelopen door twee weken niet te spelen, en kan nu gewoon weer lekker meedoen zonder enige probleem. Moet alleen niet de grote spelers voor de voeten gaan lopen of de illusie hebben dat ik op 1 kan komen. Maar dat drukt de pret totaal niet. ;)

Edit/
Repareer tijd niet vergeten overigens, daar loop je ook tegenaan. En die kan je niet versnellen met geld. En die limit heb je veel eerder last van met groot leger dan van de CP.

[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 16-03-2012 01:00 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
mad_max234 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:56:
Je kan dit spel makkelijk spelen zonder geld
Je hoeft ook niets te kopen om te spelen, maar dat is dan ook niet de definitie van P2W.
Repareer tijd niet vergeten overigens, daar loop je ook tegenaan. En die kan je niet versnellen met geld. En die limit heb je veel eerder last van met groot leger dan van de CP.
Je kan je repareer tijd limiet omhoog gooien waardoor je op het moment dat je aanvalt veel meer kan repareren. En je kan je beschadigde units gewoon verkopen en onbeschadigde units terug kopen, vanmiddag geprobeerd en dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Cergorach schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 01:07:

Je kan je repareer tijd limiet omhoog gooien waardoor je op het moment dat je aanvalt veel meer kan repareren. En je kan je beschadigde units gewoon verkopen en onbeschadigde units terug kopen, vanmiddag geprobeerd en dat werkt.
Dat kan niet alleen buffer kan je vergroten, als je twee keer per dag inlogt is je 2x 12 uur repareer tijd meestal allemaal op voordat de CP op zijn(moet erbij zeggen dat ik voornamelijk forgotten aanval), niemand kan meer kopen je zal gewoon moeten wachten tot je buffer weer vol is. Als je dus beetje actief speelt is je repareer tijd gewoon constant op.

Ik ga natuurlijk geen hoge lvl unit verkopen om lage lvl unit terug te kopen, je verliest dan miljoen aan crystal en power, je krijg namelijk niet hetzelfde terug als dat je betaald heb. Dat kan wellicht als je lvl 1 bent, maar als je lvl15+ bent is dat echt geen optie.

En in begin kan je toch geen spelers aanvallen, als je beetje goed investeert kan je tiberuim harversts de eerste dag op lvl10 krijgen en zijn je units lvl8 of zo, dan is het eigenlijk al geen optie meer om ze te verkopen. Defense moet je de eerste week helemaal vergeten, alleen investeren in harvesters en power en beetje in je leger om forgotten te raiden.

Je kan overigens niet winnen in dit spel, zit geen win definitie in het spel en, ook geen game over overigens, je kan wel eerste in ranking komen, maar daar is meer voor nodig dan alleen zak met geld, ook veel tijd en toewijding. En geloof me dat is helemaal niet zo leuk als het lijkt om boven in de lijst te spelen, onderin is stuk leuker als je niet op elke hitlist wilt staan van top 100 of zo. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door mad_max234 op 16-03-2012 02:28 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
mad_max234 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 01:28:
[...]

Dat kan niet alleen buffer kan je vergroten, als je twee keer per dag inlogt is je 2x 12 uur repareer tijd meestal allemaal op voordat de CP op zijn(moet erbij zeggen dat ik voornamelijk forgotten aanval), niemand kan meer kopen je zal gewoon moeten wachten tot je buffer weer vol is. Als je dus beetje actief speelt is je repareer tijd gewoon constant op.

Ik ga natuurlijk geen hoge lvl unit verkopen om lage lvl unit terug te kopen, je verliest dan miljoen aan crystal en power, je krijg namelijk niet hetzelfde terug als dat je betaald heb. Dat kan wellicht als je lvl 1 bent, maar als je lvl15+ bent is dat echt geen optie.

En in begin kan je toch geen spelers aanvallen, als je beetje goed investeert kan je tiberuim harversts de eerste dag op lvl10 krijgen en zijn je units lvl8 of zo, dan is het eigenlijk al geen optie meer om ze te verkopen. Defense moet je de eerste week helemaal vergeten, alleen investeren in harvesters en power en beetje in je leger om forgotten te raiden.

Je kan overigens niet winnen in dit spel, zit geen win definitie in het spel en, ook geen game over overigens, je kan wel eerste in ranking komen, maar daar is meer voor nodig dan alleen zak met geld, ook veel tijd en toewijding. En geloof me dat is helemaal niet zo leuk als het lijkt om boven in de lijst te spelen, onderin is stuk leuker als je niet op elke hitlist wilt staan van top 100 of zo. ;)
Daar had ik voor de grote update last van, maar nu helemaal niet meer. Mijn CP zijn altijd eerder op dan de repair tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
@himlims_ Daarom noemde ik de namen van de basissen ook ;)

Maar kwantiteit wint het toch van kwaliteit. Zeker als ze een boost hebben in command points en repair time. Je kunt me niet vertellen dat hij met 100 CP zijn basis naast ons kan verplaatsen en 6 basissen kan vernietigen. Tevens heeft hij zijn basis nu weer verplaatst. Maar dat had ik zelf ook toen ik een basis aanviel, na 2x was de verdediging dermate verzwakt dat ik daar doorheen prikte en de volgende 2x had ik voldoende stootkracht om de construnction yard te bereiken en te vernietigen.

De command point tellen staat nu op -54. Eind van de middag mag ik weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:00

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben ook begonnen met C&C gisteren. Ik zit ergens in het westen en ben nu ongeveer level 7. Als iemand in de buurt zit hier met een alliance hoor ik het wel. Mijn naam is Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Brains schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:30:
@himlims_ Daarom noemde ik de namen van de basissen ook ;)

Maar kwantiteit wint het toch van kwaliteit. Zeker als ze een boost hebben in command points en repair time. Je kunt me niet vertellen dat hij met 100 CP zijn basis naast ons kan verplaatsen en 6 basissen kan vernietigen. Tevens heeft hij zijn basis nu weer verplaatst. Maar dat had ik zelf ook toen ik een basis aanviel, na 2x was de verdediging dermate verzwakt dat ik daar doorheen prikte en de volgende 2x had ik voldoende stootkracht om de construnction yard te bereiken en te vernietigen.

De command point tellen staat nu op -54. Eind van de middag mag ik weer :)
Dat kan ook komen door je command point packages op te sparen. Ik heb er nu bijvoorbeeld 7, dan betekend dat ik naast mijn 100 opgebouwde commandpoints toch nog een extra 7 * 12 = 84 command points tot mijn beschikking heb als ik ze nodig heb :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Ik had nog crates voor command points, maar dat gaat ook vrij hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

wat kan je met die command points doen?

nu zit ik in een clan, hoe kan ik mijn base bij de clan krijgen.
oftewel hoe kan ik zien waar ik ben en waar de ander is aan de hand van de cordinates?

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Die crates gebruik ik direct. Stel nou dat je daardoor een extra aanval kan doen op een camp, en daarmee loot haalt voor uitbereiding voor je tiberium harvester die avond. De volgende dag heb je dus extrea inkomen. Als dit zich 12 keer herhaalt heb je dus een voorsprong op iemand die het "opspaart". Het is echter wel jammer dat er inderdaad mensen zijn die echt geld uitgeven en zo een massieve voorsprong houden. Krijg wel echt het p2p gevoel. Hiernaast ben ik benieuwd wat nou de "end game" content is, dat als je stel op level 25-30 zit.

@Bitfighter: command points zijn nodig aan te vallen, voor zowel camps/outposts als player bassisen. Ook worden ze gebruikt om je eigen basis te verplaatsen (relocate) op de map (je HQ moet lvl. 10 zijn om dit te doen).

[ Voor 3% gewijzigd door Anvesi op 16-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

mmm, thanks Fiole

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Fiole schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:43:
@Bitfighter: command points zijn nodig aan te vallen, voor zowel camps/outposts als player bassisen. Ook worden ze gebruikt om je eigen basis te verplaatsen (relocate) op de map (je HQ moet lvl. 10 zijn om dit te doen).
die CP moet je gebruiken, en goed ook. alles wat stil staat op 100 is verloren punten. tip; aanvallen en aanvallen en aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Fiole schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:43:
Die crates gebruik ik direct. Stel nou dat je daardoor een extra aanval kan doen op een camp, en daarmee loot haalt voor uitbereiding voor je tiberium harvester die avond. De volgende dag heb je dus extrea inkomen. Als dit zich 12 keer herhaalt heb je dus een voorsprong op iemand die het "opspaart". Het is echter wel jammer dat er inderdaad mensen zijn die echt geld uitgeven en zo een massieve voorsprong houden. Krijg wel echt het p2p gevoel. Hiernaast ben ik benieuwd wat nou de "end game" content is, dat als je stel op level 25-30 zit.

Na de komende patch zal het verplaatsen niet meer ten koste gaan van je CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Nu online
Ik gebruik de green tib crates zo snel mogelijk. Blue tib crates gebruik ik minder snel. Dat heeft te maken met het feit dat de Command Center en de Defense HQ de unit levels limiteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Die upgrade je eens in de 4 dagen en je hebt ineens een zwaar tekort aan groen en aan blauw.

Gebruik alles wta ik tegenkom zolang mijn silo niet vol is. Hoe eerder je ermee opbouwt hoe meer je ermee kan winnen op langere termijn. Sparen levert hier geen rente op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Grumble... Net mijn basis weer wat opgelapt, 500k aan crystals en tiberium... worden mijn basissen weer vernietigd. Net op het punt dat ik een paar dingen kon kopen en op nog wat power moest wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door Brains op 16-03-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Brains schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:40:
Grumble... Net mijn basis weer wat opgelapt, 500k aan crystals en tiberium... worden mijn basissen weer vernietigd. Net op het punt dat ik een paar dingen kon kopen en op nog wat power moest wachten.
Je bent een farm geworden dus. Heb je geen alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Chadi schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:41:
[...]

Je bent een farm geworden dus. Heb je geen alliance?
Jawel, maar die is niet zo actief en ik ben de hoogste uit de alliance. Sta weer op -27.
Word er een beetje moe van, telkens als ik weer wat kan... En nu kan ik weer een dag wachten totdat ik weer wat mag klikken.

[ Voor 19% gewijzigd door Brains op 16-03-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Dan heb je er toch weinig aan. Zoek een andere alliance of zo. Als ze niet meedoen waarom ben je uberhaupt bij ze aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Veel meer zit er niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Mijn aanvaller heeft 7 aanvallen gedaan, van 20+ command points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Brains schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:49:
Dat is een hate attack. Probeer verder van hem te verhuizen zodat het hem meer gaat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Nee, ben direct naast hem gaan zitten. Morgenvroeg is hij de eerste, ik wil mijn resources terug.
Zijn command points zullen nu wel op zijn en morgenvroeg hoop ik weer vol te zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door Brains op 16-03-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 19:44
Ik kom niet verder... Zit nu bij mission "Defeat a Forgotten base" maar ik kan geen "forgotten base" vinden?
Weet iemand waar ik wel moet zoeken en hoe zien ze er uit?

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
LamSchaap schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:06:
Ik kom niet verder... Zit nu bij mission "Defeat a Forgotten base" maar ik kan geen "forgotten base" vinden?
Weet iemand waar ik wel moet zoeken en hoe zien ze er uit?
Je bent dus net begonnen? Forgotten bases overal.. je struikelt erover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Chadi schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:08:
[...]

Je bent dus net begonnen? Forgotten bases overal.. je struikelt erover :D
Niet helemaal waar, forgotten bases zitten in het midden van het level. Bij je in de buurt krijg je camps en outposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Nou zag ze vanaf het begin al. Begin is zodra je protected status weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Dan zul je denk ik een van de eerste zijn geweest in de wereld. Een forgotten base heeft bij mij een gele rand om zich heen, zijn level 15+ en zitten er bij bij elkaar in een "soort van alliance'.

Grrr zit er nog steeds mee dat ik weer een dag resources kwijt ben :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Brains schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:22:
Dan zul je denk ik een van de eerste zijn geweest in de wereld. Een forgotten base heeft bij mij een gele rand om zich heen, zijn level 15+ en zitten er bij bij elkaar in een "soort van alliance'.

Grrr zit er nog steeds mee dat ik weer een dag resources kwijt ben :@
Je hebt ze al vanaf level 13 geloof ik. Bij 19 beginnen z enu wle leuk te worden. Andere units en het ziet eruit als een mission impossible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 19:44
Brains schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:09:
[...]

Niet helemaal waar, forgotten bases zitten in het midden van het level. Bij je in de buurt krijg je camps en outposts.
Ik heb ze eindelijk gevonden... 85 plekken van mijn base vandaan... Moet ik nu daar helemaal naar toe verhuizen??

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
nee, ik zie het wel. Misschien dat ik zelf wel een keer verhuis naar een andere plek en een andere alliance.
Maar dat kost ook weer een dag...

Wie van jullie heeft er gebruik gemaakt van de gratis credits functie en hebben jullie daar bij het adres ook jullie echte gegevens ingevoerd?

[ Voor 33% gewijzigd door Brains op 16-03-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
LamSchaap schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:48:
[...]

Ik heb ze eindelijk gevonden... 85 plekken van mijn base vandaan... Moet ik nu daar helemaal naar toe verhuizen??
dat is de essentie van de game; naar het midden punt verhuizen. onderweg kom je vele spelers and camps/outposts/bases tegen. wanneer je de ranking bekijkt zijn er 2 statistieken; player score en afstand tot centrum. geen idee wat je daar aantreft overigens.
Brains schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:49:
hahah 7??? damn hey, benieuwd naar jouw defense. want 7 attacks is veel voor een basis. als ik er 3 of meer nodig heb voor een whipe doe ik het niet. daarlangs is het sparen van die cp (middels supplies) erg aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Heb eindelijk mijn MCV, nu nog uitzoeken hoe een tweede base te vestigen. :)

Vandaag goede aanvallen uit kunnen voeren, firehawks beginnen met steeds beter te bevallen nu ik er meer heb en ze mooi in formatie de hele bases kunnen neerhalen. :D

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Tankiej schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:22:
[...]

Daar had ik voor de grote update last van, maar nu helemaal niet meer. Mijn CP zijn altijd eerder op dan de repair tijd.
Hoe hoog zijn de lvl van de kampen die je aanvalt en hoe hoog zijn je units?

Ik heb steeds kampen om me heen die paar levels hoger zijn dan ik, krijg er wel hoop voor maar raak ook ernstig beschadig, soms hele leger weg en kost me kleine 3 uur repareer tijd, dat kan ik dus maar vier keer doen.

Heb vandaag tweede base erbij en zie dat die een eigen repareer tijd heeft, wellicht dat de CP nu wel op krijg. :)

Edit/
sorry voor de kick, had de edit moten gebruiken. :)

Hoe zit het eigenlijk nu met de lvl van de kampen? Gaan die ook naar beneden als je tijdje niet aanvalt, want heb het idee dat soms als ik wat minder kampen aanval ze lager worden, zit meestal op 17 en 18 maar als ik minder heb aangevallen dan zit er ineens weer 14 en 15 tussen, naar paar aanvallen zitten ze weet op 17.

[ Voor 22% gewijzigd door mad_max234 op 17-03-2012 01:17 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
mad_max234 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:10:
Hoe zit het eigenlijk nu met de lvl van de kampen? Gaan die ook naar beneden als je tijdje niet aanvalt, want heb het idee dat soms als ik wat minder kampen aanval ze lager worden, zit meestal op 17 en 18 maar als ik minder heb aangevallen dan zit er ineens weer 14 en 15 tussen, naar paar aanvallen zitten ze weet op 17.
het level van de camps/outposts is volgens mij afhankelijk van de speler rank welke in de buurt is van een tunnel. ik heb laatste tijd weinig outposts/camps aangevallen, voornamelijk spelers. maar de outposts rondom mijn basis zijn gelijkwaardig aan mijn rank/cy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ze zijn zeker niet gekoppeld aan CY, want ik zit altijd op alle servers met hoger kampen in mijn territorium dan ik zelfs ben. Soms zijn ze 4 levels hoger voor tijd en dan weer tijdje lager. Outposten is weer andere verhaal.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Nu online
De levels van de camps zijn afhankelijk van de level van je Command Center (+ of - een offset van een paar levels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Comp_Lex schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:14:
De levels van de camps zijn afhankelijk van de level van je Command Center (+ of - een offset van een paar levels).
Klopt.

En de outposts zijn afhankelijk van het level van de tunnel exits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Hope hoger hoe meer er te halen valt. Je moet je aanvallen goe dplannen met de units die je hebt. Level 17 basis net aangevallen in 1 keer. De laatste unit maakt ehet net op tijd af . Heb nog 1 predator nodig die ik op level 15 moet brengen en dan ben ik klaar voor de strijd tegen een level 17 outpost anders kost het me 2-3 keer repair time en dat heb ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
En ja hoor, de bully zet zijn basis weer aan mijn rand. Het is dus aftellen voor de aanval. Dat wordt weer negatieve commands points.

Edit:
Het lijkt er wel steeds meer op dat het geen zin heeft om één specifiek deel van de basis boven de rest uit te laten steken qua level. Mijn command center is het hoogste level van alles, maar ik krijg nu niet genoeg resources bij elkaar om mijn leger up-te-graden. Dus alles gelijkmatig upgraden zorgt denk ik voor een betere balans.

[ Voor 56% gewijzigd door Brains op 17-03-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:26

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Duidelijk beta... ik geef net al mijn CP uit om mijn basis te verplaatsen. CP is weg maar basis staat nog op dezelfde plek :/, Dat was een productieve tien uur wachten.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Nextron schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:16:
Duidelijk beta... ik geef net al mijn CP uit om mijn basis te verplaatsen. CP is weg maar basis staat nog op dezelfde plek :/, Dat was een productieve tien uur wachten.
Waarschijnlijk verplaatst ie nog wel.
Had vanmiddag ook een vreemde hick-up. Had een camp aangevallen, maar kreeg geen report.
Kruisje geklikt, camp aangeklikt en hey.... mijn aanval was weer begonnen 8)7 Vreemde was dat ik weer geen report kreeg, weer kruisje geklikt en camp aangeklikt, maar deze keer alleen maar de melding dat de 'attack over' was.
Even later toch een report gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Dat vreemde gedrag heb ik regeltmatig. Ook dat timers wel aftellen, maar binnen een bepaald bereik blijven (meestal rond de 5 sec). Elke keer wordt er afgeteld en begint die weer bij de "startwaarde".

Mijn power is weer de beperkende factor. Zeker na een paar aanvallen, dan heb ik resources genoeg maar geen power.
Mijn eerste basis heeft:
17k tiberium per uur
15k crystals per uur
24k power per uur

Toch maar weer doorsparen voor een power plant upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Brains schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:43:
En ja hoor, de bully zet zijn basis weer aan mijn rand. Het is dus aftellen voor de aanval. Dat wordt weer negatieve commands points.

Edit:
Het lijkt er wel steeds meer op dat het geen zin heeft om één specifiek deel van de basis boven de rest uit te laten steken qua level. Mijn command center is het hoogste level van alles, maar ik krijg nu niet genoeg resources bij elkaar om mijn leger up-te-graden. Dus alles gelijkmatig upgraden zorgt denk ik voor een betere balans.
Waarom verplaats je dan ook niet gewoon? Altijd uit de weg gaan van grotere spelers of groepjes. Zoek rustig plekje op. Bewaar wat CP kratjes voor noodgevallen zodat je verder weg kan dan hij kan aanvallen en je bent weer even veilig. Met beetje geluk komt die niet achter je aan.

En zorg dat je geen resource over heb als er gevaar dreigt, als ze paar keer aanvallen en ze verdienen er niet veel op dan trekken ze verder en laten je voortaan met rust, geven dan liever de cp uit aan andere aanvallen die wel wat oplevert. Heb je steeds veel resource liggen dan word je geheid vaker aangevallen of word je zelf een melkkoe. :D

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben sinds 2 dagen ook bezig, op wereld 5, ik vroeg mij af waar mijn eerste research punten het beste naar toe kunnen gaan. Is het goed om nu al te sparen voor een MCV of kan ik de eerste punten beter in iets anders stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Lukin schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:37:
Ik ben sinds 2 dagen ook bezig, op wereld 5, ik vroeg mij af waar mijn eerste research punten het beste naar toe kunnen gaan. Is het goed om nu al te sparen voor een MCV of kan ik de eerste punten beter in iets anders stoppen?
firehawks!!!!! geen discussie mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

himlims_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:45:
[...]
firehawks!!!!! geen discussie mogelijk
^^ met dom, firehawks zijn absoluut de beste investering die je kan doen.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
zo ziet mijn standaard indeling aanvallende units eruit.
aanvallen

qua research;
pitbull (offence) > firehawk (offence) > rocket-man (defense) > MCV
units upgraden kost al snel 1-2miljoen crystal... :(

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 19-03-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Gaat de efficiency van upgrades ook weer een beetje omhoog?

Neem als voorbeeld een tiberium harvester:

Investeer (level 6-7 oid) 540 en krijg 280 per uur exta, tel uit je winst! En nog betere bonus ook!

Maar level 10 naar 11 kost alweer 100 uur om de winst eruit te halen en de bonus verslechterd nog ook tenzij silo's spammed. Naar level 12 zit je al aan dik 200 uur, level 13 14 15 exponentieel steeds slechter? En powerplant en refinery?

Trekt dat nog recht of is het op een gegeven moment zonde om up te graden tot je echt TEVEEL resources hebt om op een nuttigere manier op te maken? Zeg maar een kwestie van 'ach laatste attack kreeg ik toch 500k tiberium dus die 70k uitgeven per harvester om ze level 12 te maken boeit dan ook niet ook al krijg ik er pas profijt van over een dikke week'

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-03-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Toch wel firehawk researchen dus? Pf, 800k onderzoekspunten duurt lang. Iemand een idee hoe je dat versnelt? Veel aanvallen sowieso lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
geerttttt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:42:
Toch wel firehawk researchen dus? Pf, 800k onderzoekspunten duurt lang. Iemand een idee hoe je dat versnelt? Veel aanvallen sowieso lijkt me?
Veel aanvallen inderdaad :Y
Ik heb nu eigenlijk elke keer 100k+ RP per aanval op een Forgotten Base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Tankiej schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:48:
[...]

Veel aanvallen inderdaad :Y
Ik heb nu eigenlijk elke keer 100k+ RP per aanval op een Forgotten Base.
Zoveel?! ik krijg meestal met geluk 10 tot 20k! hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ook eindelijk de firehawk geresearched, nog 1 mil punten over dus denk dat ik die steek in iets voor defense?
Firehawks zijn de investering meer dan waard zeg! Waar ik eerst 2 aanvallen nodig had voor een lvl 16 outpost, nu nog maar 1 en met gemak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
geerttttt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Zoveel?! ik krijg meestal met geluk 10 tot 20k! hoe doe je dat?
Forgotten bases met hogere levels aanvallen. Je krijgt RP voor de verdediging die je vernietigd, hogere levels hebben betere/meer verdediging dus meer RP.
De bases bij mij in de buurt hebben level 15-17 ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Tankiej schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Forgotten bases met hogere levels aanvallen. Je krijgt RP voor de verdediging die je vernietigd, hogere levels hebben betere/meer verdediging dus meer RP.
De bases bij mij in de buurt hebben level 15-17 ongeveer :)
Aha, dus je krijgt geen RP voor de basis zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
geerttttt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:14:
[...]

Voor zover ik weet niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:07
geerttttt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:14:
[...]

Nope alleen voor de units. Maar als je een basis vernietigd gaan ook alle units dood dus krijg je ook die rp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Best kut, ik zit een beetje tussen allemaal mensen van 1 alliance. Al een paar counter-attacks van hun overleefd en 2 van hun leden verslagen ondertussen (sommigen hebben dan ook gewoon slechte defense)... Maar wel beetje lastig dat het veel tegen één is. Ben al wel een aantal keer verslagen geweest ondertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:07
geerttttt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:28:
Best kut, ik zit een beetje tussen allemaal mensen van 1 alliance. Al een paar counter-attacks van hun overleefd en 2 van hun leden verslagen ondertussen (sommigen hebben dan ook gewoon slechte defense)... Maar wel beetje lastig dat het veel tegen één is. Ben al wel een aantal keer verslagen geweest ondertussen...
Basis relocaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:40:
Gaat de efficiency van upgrades ook weer een beetje omhoog?

Neem als voorbeeld een tiberium harvester:

Investeer (level 6-7 oid) 540 en krijg 280 per uur exta, tel uit je winst! En nog betere bonus ook!

Maar level 10 naar 11 kost alweer 100 uur om de winst eruit te halen en de bonus verslechterd nog ook tenzij silo's spammed. Naar level 12 zit je al aan dik 200 uur, level 13 14 15 exponentieel steeds slechter? En powerplant en refinery?

Trekt dat nog recht of is het op een gegeven moment zonde om up te graden tot je echt TEVEEL resources hebt om op een nuttigere manier op te maken? Zeg maar een kwestie van 'ach laatste attack kreeg ik toch 500k tiberium dus die 70k uitgeven per harvester om ze level 12 te maken boeit dan ook niet ook al krijg ik er pas profijt van over een dikke week'
Dat laatste punt wat je noemt heb ik wel een beetje met de crystals, maar wat tiberium betreft niet. Met aanvallen krijg je wel een tot 200k tiberium en crystals, maar ik heb het idee dat je vaker de blauwe typen camps en outposts ziet, en dus vaker crystals krijgt. Mijn eerste basis produceert atm 22k tiberium per uur, en mijn twee basis 20k, en blijf die upgrades nuttig vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik heb zeker in het begin heeeel erg gefocust op offense; minder aanvallen voor vernietiging van basis betekend meer CP voor andere basissen. Nu CY.l20 en CC.l19 (veel units :P), zie sommige players voor me uit de weg moven >:).

nadat je de firehawks hebt, raad ik je aan de rocke-man voor defense te nemen. Veel spelers zullen de firehawks gebruiken. een groep van 3 rocketman is voldoende om 1-2 vliegtuigen tegen te houden. Doet speler een aanval met een 3e op dezelfde row, dan zal die wel doorschieten.

Plaats ook de nodige anti-veichal structures over je defense heen. firehawks zullen hun ammo verliezen op deze structures (ook walls en towers) dan nog paar rocket man daarachter zetten.... kansloos. bijna geen vliegtuig wat er door komt met munitie :P tenzij met 6+ vliegtuigen aanvalt (muhahah) vinden ze niet leuk.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fefe6qiE7QVuYT1Qj4BGP0ss/full.jpg
dan nog paar rocketman is vrij goeie verdediging, later natuurlijk die anti-voertuig turrets kopen

lvl 20 camps leveren tussen de 250-350k aan RP op, het gaat dan vrij hard wanneer je spaart voor MCV. vergeet niet om goed in energie en cash te investeren. namate je lvl stijgt worden die twee onmisbaar; zijn niet overdraagbaar tussen basisen of als reward bij vernietigen.

ps; nog iemand op server 2?

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
himlims_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:05:
ik heb zeker in het begin heeeel erg gefocust op offense; minder aanvallen voor vernietiging van basis betekend meer CP voor andere basissen. Nu CY.l20 en CC.l19 (veel units :P), zie sommige players voor me uit de weg moven >:).

nadat je de firehawks hebt, raad ik je aan de rocke-man voor defense te nemen. Veel spelers zullen de firehawks gebruiken. een groep van 3 rocketman is voldoende om 1-2 vliegtuigen tegen te houden. Doet speler een aanval met een 3e op dezelfde row, dan zal die wel doorschieten.

Plaats ook de nodige anti-veichal structures over je defense heen. firehawks zullen hun ammo verliezen op deze structures (ook walls en towers) dan nog paar rocket man daarachter zetten.... kansloos. bijna geen vliegtuig wat er door komt met munitie :P tenzij met 6+ vliegtuigen aanvalt (muhahah) vinden ze niet leuk.
[afbeelding]
dan nog paar rocketman is vrij goeie verdediging, later natuurlijk die anti-voertuig turrets kopen

lvl 20 camps leveren tussen de 250-350k aan RP op, het gaat dan vrij hard wanneer je spaart voor MCV. vergeet niet om goed in energie en cash te investeren. namate je lvl stijgt worden die twee onmisbaar; zijn niet overdraagbaar tussen basisen of als reward bij vernietigen.

ps; nog iemand op server 2?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Ik zit ook nog steeds op server 2, weer met negatieve command points :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
voor server 2; stuur een bericht naar 'hollandhards' lok.[894:151] voor invite in got alliance

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2012 22:04 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Let op:
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.