ik heb zeker in het begin heeeel erg gefocust op offense; minder aanvallen voor vernietiging van basis betekend meer CP voor andere basissen. Nu CY.l20 en CC.l19 (veel units

), zie sommige players voor me uit de weg moven

.
nadat je de firehawks hebt, raad ik je aan de rocke-man voor defense te nemen. Veel spelers zullen de firehawks gebruiken. een groep van 3 rocketman is voldoende om 1-2 vliegtuigen tegen te houden. Doet speler een aanval met een 3e op dezelfde row, dan zal die wel doorschieten.
Plaats ook de nodige anti-veichal structures over je defense heen. firehawks zullen hun ammo verliezen op deze structures (ook walls en towers) dan nog paar rocket man daarachter zetten.... kansloos. bijna geen vliegtuig wat er door komt met munitie

tenzij met 6+ vliegtuigen aanvalt (muhahah) vinden ze niet leuk.

dan nog paar rocketman is vrij goeie verdediging, later natuurlijk die anti-voertuig turrets kopen
lvl 20 camps leveren tussen de 250-350k aan RP op, het gaat dan vrij hard wanneer je spaart voor MCV. vergeet niet om goed in energie en cash te investeren. namate je lvl stijgt worden die twee onmisbaar; zijn niet overdraagbaar tussen basisen of als reward bij vernietigen.
ps; nog iemand op server 2?
[
Voor 15% gewijzigd door
himlims_ op 20-03-2012 18:24
]