[html5] Command & Conquer: Tiberium Alliances

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan ook veel verdienen (van alle grondstoffen en geld) als je aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:39
Chadi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:01:
Hoe krijg je de stroom het best omhoog ? Welke gebouwen moet je er dichtbij zetten?
Stroom produceert meer naar mate het naast crystal velden staat (25% extra per veld, ongeacht er wel of geen harvester op staat of welk level die heeft), daarnaast genereert het een bonus als er een accumulator naast staat, hoe hoger het level van de accumulator hoe sneller deze klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Gtoniser schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:34:
[...]

Stroom produceert meer naar mate het naast crystal velden staat (25% extra per veld, ongeacht er wel of geen harvester op staat of welk level die heeft), daarnaast genereert het een bonus als er een accumulator naast staat, hoe hoger het level van de accumulator hoe sneller deze klaar is.
Zeker heb ze verhuist naast de blauwe spul met de accumulatoir in het midden ging meteen 3600 per uur omhoog :D.

Er moet ook zoiets voo rhet geld zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
als je op ieder gebouw klikt staat er gewoon wat het gebouw boost en waar het door wordt geboost, zo lastig is dat niet :P
refineries worden geboost door power plant. verder krijg je inderdaad geld van camps enzo aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Output verhoog je door powerplants naast crystal te zetten (blauw).
De snelheid en bonus verhoog je door accumulators naast powerplants te zetten

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Chadi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:01:
Hoe krijg je de stroom het best omhoog ? Welke gebouwen moet je er dichtbij zetten?

En hoe zit het met geld? Is er een manier om die heel snel te generen zonder al te veel te investeren in refinery's ?
Stroom is het optimaliseren van powerplants om crystals heen en zorgen dat alle powerplants contact hebben met accumulators.
xh3adshotx schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:27:
[...]

Nee. Als ik mijn basis naar het noorden wilt verplaatsen, dus tussen de forgotten base, krijg ik te zien "Cannot relocate into enemy territory". Terwijl als jij een ruin heb, kan je hem daar wel plaatsen.

Misschien doe ik wel iets fout..
Dat zei ik dus, de ruin zelf is waardeloos, het gaat om de grenzen.
Gtoniser schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:30:
[...]

Nee, een ruin blijft voor 24 uur van jou. In deze tijd heb je het invloedsgebied van de ruin voor jezelf (of voor je alliance). Nadat de 24 uur verlopen zijn gaat dit weer terug naar de normale verdeling (terug naar de forgotten of het wordt neutraal gebied als je er geen bases in de buurt zitten)
Zie mijn vorige reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Gtoniser schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:14:
als je op ieder gebouw klikt staat er gewoon wat het gebouw boost en waar het door wordt geboost, zo lastig is dat niet :P
refineries worden geboost door power plant. verder krijg je inderdaad geld van camps enzo aanvallen.
Refineries worden ook geboost door tiberiumvelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Voor mij is dit spel dus zo goed als over.
Zit een of andere agressieve rot alliance op onze server die gewoon alles en iedereen omver stompen.
Mijn base dus alweer destroyed en ik heb nog maar 1 field waar ik naar kan uitwijken.
Als ik dan weer kapot ga kan ik mijn base niet meer verplaatsen gezien mijn alliance leden ook allemaal een voor een omlaag gehaald worden.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Darkfreak schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:48:
Zit een of andere agressieve rot alliance op onze server die gewoon alles en iedereen omver stompen.
Mijn base dus alweer destroyed en ik heb nog maar 1 field waar ik naar kan uitwijken.
Als ik dan weer kapot ga kan ik mijn base niet meer verplaatsen gezien mijn alliance leden ook allemaal een voor een omlaag gehaald worden.
Welke server zit je en welke alliance is er agressief?

Het gaat uiteindelijk om omver werpen van anderen. Als je niet wil dat ze je aanvallen moet je het samen minder aantrekkelijk voor ze maken om jullie aan te vallen. Dus payback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:07
Darkfreak schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:48:
Als je op server 1 zit kan ik je mischien wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zit op Server 3.
Ik zit in Northern Alliance.

Een alliance-groep genaamd Nice Try Novice is echt de hele server aan het trashen (Hun hebben 10 alliances van I tot X).
Schijnt dat dit allemaal "ervaren" spelers van Server 2 zijn die dus heel server 3 aan het trashen zijn (waar juist een heleboel mensen net beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Darkfreak schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:36:
Zit op Server 3.
Ik zit in Northern Alliance.

Een alliance-groep genaamd Nice Try Novice is echt de hele server aan het trashen (Hun hebben 10 alliances van I tot X).
Schijnt dat dit allemaal "ervaren" spelers van Server 2 zijn die dus heel server 3 aan het trashen zijn (waar juist een heleboel mensen net beginnen)
Lol die gasten vielen zelfs hun eigen allies aan :D en NAP schonden ze waarna ze nu door iedereen aangevallen worden op de derde server. Ze zulle het niet lang gaan .

Server is voor onderhoud offline trouwens.

Wat zijn je coordinaten? Als het kan kan je naar ons toeschuiven en in de pact gaan zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Chadi op 09-03-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Chadi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:43:
[...]

Lol die gasten vielen zelfs hun eigen allies aan :D en NAP schonden ze waarna ze nu door iedereen aangevallen worden op de derde server. Ze zulle het niet lang gaan .

Server is voor onderhoud offline trouwens.

Wat zijn je coordinaten? Als het kan kan je naar ons toeschuiven en in de pact gaan zitten.
Ja wij hadden ook een NAP met hun en die hebben ze ook verbroken.
Volgens de leader had een officer een "bug" waardoor alle ally en nap request per ongeluk accepted werden.

Maargoed, of ze issues hebben of niet maakt niet uit, ze hebben mij volledig cornered en trashen alles om me heen.
Ik kan niet meer verplaatsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Trouwens iemand enig idee hoe die antitank barrier het beste bestreden kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
Darkfreak schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:46:
[...]
Ja wij hadden ook een NAP met hun en die hebben ze ook verbroken.
Volgens de leader had een officer een "bug" waardoor alle ally en nap request per ongeluk accepted werden.

Maargoed, of ze issues hebben of niet maakt niet uit, ze hebben mij volledig cornered en trashen alles om me heen.
Ik kan niet meer verplaatsen :(
Lijkt mij een smoesje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Chadi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:35:
Trouwens iemand enig idee hoe die antitank barrier het beste bestreden kan worden?
Met een pitbull, die zijn ook goed tegen walls.
Soms moet je gewoon een pitbull opofferen en alleen in de voorste rij zetten.
No shit sherlock }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Met een pitbull, die zijn ook goed tegen walls.
Soms moet je gewoon een pitbull opofferen en alleen in de voorste rij zetten.

[...]

No shit sherlock }:O
:')

Opzich wel jammer dat er geen spelers van andere alliance om me heen zitten, kon ik nog eens spelers aanvallen. Nu ben ik gelijk 40-50 CP kwijt wil ik de dichtstbijzijnde speler aanvallen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Tankiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:57:
[...]
:')

Opzich wel jammer dat er geen spelers van andere alliance om me heen zitten, kon ik nog eens spelers aanvallen. Nu ben ik gelijk 40-50 CP kwijt wil ik de dichtstbijzijnde speler aanvallen :')
Je kunt ook gewoon je base eenmalig even een paar vakken verplaatsen zodat aanvallen in de toekomst nog maar 20-25CP kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Excelb-boy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Je kunt ook gewoon je base eenmalig even een paar vakken verplaatsen zodat aanvallen in de toekomst nog maar 20-25CP kosten...
Klopt kan ook.. Maar meestal ga ik eerst gelijk Forgotten bases aanvallen en bedenk ik later pas dat ik m'n basis nog moet verplaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Excelb-boy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:05:
[...]

dat is de hele essentie van de game; verplaatsen naar het midden

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

himlims_ schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:27:
[...]
dat is de hele essentie van de game; verplaatsen naar het midden
Daar ging m'n comment alleen niet over. Als je de discussie had gelezen zag je dat ik reageerde op zijn bericht waarin hij zegt dat hij met iedere aanval 40-50CP kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Excelb-boy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:40:
[...]

Daar ging m'n comment alleen niet over. Als je de discussie had gelezen zag je dat ik reageerde op zijn bericht waarin hij zegt dat hij met iedere aanval 40-50CP kwijt is.
Als ik andere spelers aan wil vallen ja :)
Voor aanvallen op The Forgotten zit ik perfect, kost me vaak nog geen 20 CP per aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Is er ook ergens een overzicht te vinden net aanvals/verdedigingswaarde? Heeft een Pitbull evenveel verdedigingswaarde als twee rocket squads (op hetzelfde level)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Niet online
Misschien een domme vraag;
Maar vind het altijd leuk als je inlogt en je krijgt dan "welcome back commander,,,," O+
oude red alert gevoel,

maar wat zegt ze nou daarna??
"...... is low."
Iets met level of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome back commander,

Todays threat level is .. .low.

Ik zit ook op server 3 in northern alliance :) zit niet zoals jij bij de leader in de buurt ben nog niet getrashed.
Zit samen met 6 anderen best ver van jullie vandaan, lekker op elkaar geclusterd. We zijn nog wel veilig voorlopig.
Volgens mij maken wij aanstalten, om richting jullie te verhuizen.

Ik had 1 mill reasearch points ofzo, en heb de firehawks voor offence gehaald ( gebruik er 4 van lvl 11/12)
En voor defense zon anti-vehicle tank, anti-vehicle cannon en anti air.
Heb een leuke defense nu, ik zou best kapot kunnen gaan, maar diegene heeft dnek ik wel minstens 4 aanvallen nodig en moet zich afvragen of het welk de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Niet online
Aha....
gelukkig is mijn threat level nog low.. :)
Wil toch eerst nog even verder bouwen en proberen een wat hoger lvl te bereiken voor ik op stap ga.
Heb alleen 2 bases lvl 1 ofzo rondom me vernietigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:29:
Ik had 1 mill reasearch points ofzo, en heb de firehawks voor offence gehaald ( gebruik er 4 van lvl 11/12)
En voor defense zon anti-vehicle tank, anti-vehicle cannon en anti air.
Heb een leuke defense nu, ik zou best kapot kunnen gaan, maar diegene heeft dnek ik wel minstens 4 aanvallen nodig en moet zich afvragen of het welk de moeite waard is.
Heb ook de firehawk gehaald vanochtend, heb die aan het werk gezien op server 2 en je kan hele lijn wegblazen met firehawk, waar je normaal aantal pitbulls voor nodig heb. Ik ga combi gebruiken van pitbulls en hawks. En uiteraard eerst een sweep met aantal guardians.

Ga de firehawk gebruiken om weg vrij te maken voor de pitbulls zodat ze gelijk door kunnen naar de CY om die te vernietigen. Vaak verspillen de pitbulls hun munitie aan gebouwen die ze tegen komen, die wil ik met de firehawk uit de weg ruimen.

Ben overigens corporal geworden daarnet, krijg nu ipv 6K in kratjes ineens 30K. :)

Edit/
Zit ook op server 3, is daar een tweakers alliantie?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ja dat klopt dan gaat het opeens hard. Veel hogere basissen aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik krijg kratjes van 80k ipv 30k en promoveer weer bijna, ben benieuwd hoeveel er dan in zit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Tankiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:27:
Ik krijg kratjes van 80k ipv 30k en promoveer weer bijna, ben benieuwd hoeveel er dan in zit :o
Welke rang heb je? En wat val je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:30:
[...]

Welke rang heb je? En wat val je aan?
Sergeant. En eh, hij bedoelde toch die supply crates? Die krijg je alleen met bepaalde Forgotten camps aanvallen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Tankiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:34:
[...]

Sergeant. En eh, hij bedoelde toch die supply crates? Die krijg je alleen met bepaalde Forgotten camps aanvallen? :p
Nog 3000 punten van verwijderd op server 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:37:
[...]

Nog 3000 punten van verwijderd op server 3.
Ik moet nog 2000 voor de volgende rang :)

Hoe krijg je die punten eigenlijk? Ik heb net een basis van The Forgotten vernietigd, maar daar kreeg ik geen punten voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Tankiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Ik moet nog 2000 voor de volgende rang :)

Hoe krijg je die punten eigenlijk? Ik heb net een basis van The Forgotten vernietigd, maar daar kreeg ik geen punten voor..
Door bij te bouwen en units aan te maken. Ik zit op mijn MCv te wachten en zodra ik die heb krijg je sowieso een hoop punten erbij en is elke krat 80K ipv 30K omdat je een hogere rang hebt omdat je 2 basissen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:42:
[...]

Door bij te bouwen en units aan te maken. Ik zit op mijn MCv te wachten en zodra ik die heb krijg je sowieso een hoop punten erbij en is elke krat 80K ipv 30K omdat je een hogere rang hebt omdat je 2 basissen hebt.
Ah ok! Dan zal ik eens wat bij bouwen. Ik heb ondertussen al een tweede basis.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ik ben zwaar door mijn repair time heen. Niet normaal meer moet denk ik even een dag pauze nemen of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Tankiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:43:
[...]

Ah ok! Dan zal ik eens wat bij bouwen. Ik heb ondertussen al een tweede basis.. :)
Ben alweer aan het sparen voor een MCV. Dat is zolang je niet aangevallen kan worden omdat je te ver zit van vijanden toch de beste strategie denk ik. Heb er alweer spijt van dat ik die firehawks heb gekocht. Ze richten toch te weinig schade aan als er niet goed wordt geveegd. En om te vegen heb je minimaal 4-5 guardians nodig en dan ben je dus ook 2 aanvallen bezig net zo goed de pittbul gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Chadi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:32:
[...]

Ben alweer aan het sparen voor een MCV. Dat is zolang je niet aangevallen kan worden omdat je te ver zit van vijanden toch de beste strategie denk ik. Heb er alweer spijt van dat ik die firehawks heb gekocht. Ze richten toch te weinig schade aan als er niet goed wordt geveegd. En om te vegen heb je minimaal 4-5 guardians nodig en dan ben je dus ook 2 aanvallen bezig net zo goed de pittbul gebruiken.
Als je het goed doet hoef je niet altijd alles weg te vegen, moet goed gebruik maken van de units zodat je vleigtuigen eerst aanval al door kunnen vliegen zonder schade, kan niet altijd maar vaak kan je het zo plannen misslie units of niet optijd zijn of tegen guardian aanlopen of gewoon hun eigen units in de weg staan zodat ze niet jou baan kunnen bereiken.

En voor tegen spelers zijn firehawks helemaal lekker, spelers bouwen alles geclusterd, ideaal voer voor de firehawk, kan zo vijf gebouwen neerhalen twee firehawk met net iets hoger level dan je tegenstander. En als je 4 of 5 levels hoger bent is 1 firehwak denk ik al zat om vijf gebouwen ineens neer te halen.

Edit/
Met pitbull heb je ook minimaal paar guardians nodig of iets anders om pitbulls te beschermen, anders gaan zo ook zo dood.

[ Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 10-03-2012 01:00 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
firehawks moet je denk ik ook niet zien als een vervanging voor pitbulls. Juist gecombineerd gebruik maakt je leger sterk. Guardians voor het schoonvegen samen met predators, firehawks om de clustering van geboren voor de construction yard te slopen en pitbulls voor de restanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Zoals Ossi zegt, een gevarieerde aanval. Firehawks doen veel damage aan gebouwen en ook aan veel gebouwen. Meestal een hele rij waar ze overheen vliegen. Ik probeer altijd de verdediging weg te vagen, dan de firehawks een puinzooi laten creeeren in de basis en tot slot met wat pitbulls het zaakje afronden.

Heeft iemand al een pitbull als verdediging, kun je daar twee missle squads mee vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Zelf zit ik ook in server 3. ( New Alliance Regime )
Op dit moment ben ik bezig om iedere basis van Nice Try Novice xx die in mijn buurt zit te vernietigen.
RussianAllianceN zijn ook niet de vrienden van New Alliance Regime.
Ze hadden in de eerste ronde ons aangevallen. We verloren helaas 1 basis.
Als vergelding heb ik 2 van de RussianAllianceN omgelegd.

Er beginnen nu her en der wel gaten in de map te komen. Het kost te veel CP om je basis te verplaatsen. Hopelijk wordt dit nog aangepast. Anders gaat de boel steeds meer stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit op server 3 en ben pas lvl 11 ofzo :(

Ben bij hellsArmada gegaan.. Ook invites gehad van Nice try novice, maar pfff... Wat een zooitje is dat.
Ben pas echt net een paar dagen serieus aan het spelen. Kan slecht tegen wachten! haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ik kom bijna niet aan geld man. Zit nu echt te zoeken naar een outpost die rond de 100K oplevert om aan te vallen anders krijg ik te weinig. Zit al op de 2 miljoen aan points maar heb nog 1 miljoen aan geld nodig om een MCV te maken. In dit tempo kost het me nog 4 dagen om aan voldoende geld te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Chadi schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:34:
Ik kom bijna niet aan geld man. Zit nu echt te zoeken naar een outpost die rond de 100K oplevert om aan te vallen anders krijg ik te weinig. Zit al op de 2 miljoen aan points maar heb nog 1 miljoen aan geld nodig om een MCV te maken. In dit tempo kost het me nog 4 dagen om aan voldoende geld te komen.
Bweh, zit met hetzelfde probleem. Bijna 2 mil RP, maar zit maar op 1.15 mil $, dus daar loop ik ver op achter. Slecht geplanned, had eerst 2x ref, maar 1 verkocht omdat ik plek nodig had. Ach komt well I guess. 2de basis is niet eens echt geweldig, alleen voor punten. Verder deel je de CP toch en repair time dus kan net zo goed alles in main base investeren I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Fiole schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:47:
[...]

Bweh, zit met hetzelfde probleem. Bijna 2 mil RP, maar zit maar op 1.15 mil $, dus daar loop ik ver op achter. Slecht geplanned, had eerst 2x ref, maar 1 verkocht omdat ik plek nodig had. Ach komt well I guess. 2de basis is niet eens echt geweldig, alleen voor punten. Verder deel je de CP toch en repair time dus kan net zo goed alles in main base investeren I guess.
Krijg je niet per base eigen repair time? En per base eigen command points? Ander sheeft zo'n base toch weinig nut behallve dat je hem dan vol kan stouwen met 1 soort productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Hebben vliegtuigen een eigen repair buffer of zo? Mijn vliegtuigen worden steeds volledig gerepareerd al heb ik maar paar 30seonden aan repair tijd.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
mad_max234 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:05:
Hebben vliegtuigen een eigen repair buffer of zo? Mijn vliegtuigen worden steeds volledig gerepareerd al heb ik maar paar 30seonden aan repair tijd.
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:50:
[...]

Krijg je niet per base eigen repair time? En per base eigen command points? Ander sheeft zo'n base toch weinig nut behallve dat je hem dan vol kan stouwen met 1 soort productie.
Repair time is wel per base, command points niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Tankiej schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:05:
[...]

Repair time is wel per base, command points niet :)
Supply points zijn die ook per basis? Dan kan je namelijk kratjes gebruiken om command points bij te sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Chadi schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:53:
[...]

Supply points zijn die ook per basis? Dan kan je namelijk kratjes gebruiken om command points bij te sprokkelen.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:27

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Die zijn rang-afhankelijk, en een tweede basis zorgt wel voor punten waarmee je sneller op een hogere rang zit.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Wanneer word je repairtime gereset?
Laat maar, dat was het probleem niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Brains op 11-03-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat is nou de beste tactiek om aan research points te komen?
Mijn pitbulls en guardians doen niet zo veel bij een attack en wil graag de firehawk.
Heb alleen pas 454.000 research points :( (moet er 800.000 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
@Floris-K
Aanvallen, aanvallen en aanvallen. Een outpost levert meer RP en resources op dan een camp. Zorg ook dat je je units upgrade, zodat ze meer damage doen en beter stand houden tegen hoog level defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
En hoe hoger de basis is die je aanvalt, hoe meer RP je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
Ik heb net mn MCV geresearched, en ben gelijk de hoogste van mn alliance (immortals op server3) geworden :) En ben inmiddels rank 270. Meeste vijanden zijn alleen al opgeruimd, dus valt vrij weinig te beleven..

[ Voor 6% gewijzigd door Phyc op 11-03-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Heb bijna 1 miljoen van dat blauwe grut en loop straks vol. Geld heb ik nog steeds niet voldoende voor een MCV. Nog 3 ton en dat moet morgen geklaard worden. RP heb ik bijna 4 miljoen van over.

Slecht ingeplanned met het geld en de stroom. Die ga je het hardst nodig hebben later om te groeien. Groene spul en blauwe spul verdien je met bakken als je bases aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:21:
Slecht ingeplanned met het geld en de stroom. Die ga je het hardst nodig hebben later om te groeien. Groene spul en blauwe spul verdien je met bakken als je bases aanvalt.
is in topic door meerdere aangegeven dat power erg belangrijk is;
- je krijgt het niet bij aanvallen
- is niet uit te wisselen tussen je basissen
- wordt altijd gebruikt; units,gebouwen,offense,defense ...
zorg er voor dat de gebouwen in lijn staan voor bonus; dus crystal + powerplant + accumulator + refinery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
himlims_ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:37:
[...]

zorg er voor dat de gebouwen in lijn staan voor bonus; dus crystal + powerplant + accumulator + refinery
Maar je krijgt het soms wel in zo'n supply crate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
himlims_ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:37:
[...]

Heb zelfs zo'n blauwe harvester verkocht en omgeruild voor stroomplant. Geld heb ik nu voldoende binnen.. Hoe zit het trouwens met het groene spul. Krijg je dat naarmate je verder bent ook beter want nu is d everdeling blauwe/groen wel erg scheef . als je een basis aanvalt is 80% blauwe spul en 20 groene spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:16:
[...]

Heb zelfs zo'n blauwe harvester verkocht en omgeruild voor stroomplant. Geld heb ik nu voldoende binnen.. Hoe zit het trouwens met het groene spul. Krijg je dat naarmate je verder bent ook beter want nu is d everdeling blauwe/groen wel erg scheef . als je een basis aanvalt is 80% blauwe spul en 20 groene spul.
De laatste 5-6 aanvallen waren alle resources die ik kreeg bij een aanval ongeveer gelijk. Maar het hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat je vernietigd. Als je de hele basis vernietigd krijg je uiteraard alles, maar als je maar een paar kleine gebouwtjes hebt krijg je natuurlijk niet van alles evenveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:16:
[...]

Val de groene outposts aan, die leveren vaak meer tiberium op dan bases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Zit ze nu ook te zoeken. Blauwe sla ik over omdat ik meer aan groene heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ossi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Val de groene outposts aan, die leveren vaak meer tiberium op dan bases.
Waar zijn die bases dan ergens? Ben echt al voor 300+ points verplaatst en nog geen enkele base tegen gekomen. Alleen Camps en Outposts... Moet nog een mission doen om een base te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Floris-K schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Waar zijn die bases dan ergens? Ben echt al voor 300+ points verplaatst en nog geen enkele base tegen gekomen. Alleen Camps en Outposts... Moet nog een mission doen om een base te vernietigen.
Zoek de gele grens op?
In welke taartpunt van de map ben je begonnen? Als je in het noorden bent begonnen, dan moet je naar het zuiden trekken. Ben je in het westen begonnen, dan moet je naar het oosten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ossi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Zoek de gele grens op?
In welke taartpunt van de map ben je begonnen? Als je in het noorden bent begonnen, dan moet je naar het zuiden trekken. Ben je in het westen begonnen, dan moet je naar het oosten trekken.
Naar het centrum van het spel moet je gaan. Hoe verde rhoe zwaarder de bases zijn. Nu zijn z ebij mij rond level 15-18 hoe dieper hoe zwaarder. Bij level 43 ben ik gestopt met scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:32:
[...]

Naar het centrum van het spel moet je gaan. Hoe verde rhoe zwaarder de bases zijn. Nu zijn z ebij mij rond level 15-18 hoe dieper hoe zwaarder. Bij level 43 ben ik gestopt met scrollen :)
Een map (/world) overview functie zou ook wel fijn, want daar de map op deze manier scrollen schiet niet echt op. :(

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Brickman schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:40:
[...]

Een map (/world) overview functie zou ook wel fijn, want daar de map op deze manier scrollen schiet niet echt op. :(
Nee dit is echt bagger.. maar ja is ook beta of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Map van Server 3 :)
http://muder.ru/

Geeft een mooi beeld van hoe de server er uit moet zien :)
En als je het midden wilt zien van server 3 wilt zien dan moet je op coördinaten 500:500 zijn.

Server 2 is groter, helaas is daar geen map van.

[ Voor 36% gewijzigd door Ossi op 12-03-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit helemaal in het zuiden zie ik. Wij(Hellsarmada) zijn ook langzaam naar boven aan het trekken. Zat in een gebied met lvl 18 camps en outpostst, maar ben met iemand naar het oosten getrokken om te groeperen.

Zit nu ineens weer in lvl 11-12, dus ben verder naar de rand gegaan blijkbaar. Is ook te zien op de map.
Nu maar eens met een paar man naar het midden toe verkassen! :D

Zie wel dat echt veel mensen FireHawks inzetten... Moet toch nog ff een paar raids doen zsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Die dingen gebruik ik steeds effectiever. Eerst de pittbulls en de guardians de weg ruimen en dan dan voor de vliegtuigjes een guardian sturen en vliegtuigjes eroverheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Iemand al ervaring met de Guardian Canon als defense mechanisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:32:
Iemand al ervaring met de Guardian Canon als defense mechanisme?
Ik heb er drie staan maar ik ben (nog) niet aangevallen, dus geen idee hoe ze het doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zucht. Had misschien wat beter moeten plannen voor MCV. Zit nu op 3.2 mil RP, en aan de 1.8 mil $. Ach ik kan idg focussen op mn basis verbeteren. Daarnaast zijn firehawks echt geweldig. met 2-3 firehawks kun je vaak al een basis in 1 run neerhalen als je het goed pland. Nu vaak genoeg dat ik rond de 50k RP krijg van een camp / outpost (ong. lv. 13-14). Gaat lekker. Nu snel is even 2de basis halen en met mn alliance (Nice Try Novice I) naar het midden trekken :p

Genoeg mensen ook op onze oorlogslijst zeg, pfoeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Nice Try Novice zijn allemaal kutclans, vinden het nodig ook Alliances aan te vallen en verzieken het zo dus ook voor andere spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Fiole schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:36:
Zucht. Had misschien wat beter moeten plannen voor MCV. Zit nu op 3.2 mil RP, en aan de 1.8 mil $. Ach ik kan idg focussen op mn basis verbeteren. Daarnaast zijn firehawks echt geweldig. met 2-3 firehawks kun je vaak al een basis in 1 run neerhalen als je het goed pland. Nu vaak genoeg dat ik rond de 50k RP krijg van een camp / outpost (ong. lv. 13-14). Gaat lekker. Nu snel is even 2de basis halen en met mn alliance (Nice Try Novice I) naar het midden trekken :p

Genoeg mensen ook op onze oorlogslijst zeg, pfoeh.
NTN lol.. De hele map is NTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Excelb-boy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:40:
[...]

Nice Try Novice zijn allemaal kutclans, vinden het nodig ook Alliances aan te vallen en verzieken het zo dus ook voor andere spelers...
Ze hebben wel 200 spelers aangesloten en zijn daarmee de grootste clan. Denk zelf dat North/WEST/South en east gaan samenwerken samen met andere kleine clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

NTN heeft iedereen een invite gestuurd volgens mij. Ik heb ook 3 invites gehad voor NTN en door het massale juist niet voor NTN gekozen. Ze zitten vaak overal verspreid en mijn alliance heeft al een paar bases van NTN vernietigd. Ook vaak inactieve spelers met lage lvls enz die op hun plek blijven zitten, terwijl wij ons proberen te verplaatsen naar het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
[...]

Alliances zijn dan ook schijnveiligheden, only one will survive! :)
En nee ik zit niet in NTN. Ik ben gewoon iedereen aan het aanvallen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ossi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:44:
[...]
Nooit gehoord van een gedeelde eerste plek?

Je bent vrij in doen, is alleen achterbaks als je een wapenstilstand aanbiedt en vervolgens backstabbed.
Ben niet aangevallen door ze maar hoorde van veel anderen dat dit wel het geval was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ossi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:44:
[...]

En nee ik zit niet in NTN. Ik ben gewoon iedereen aan het aanvallen })
Ik zoek eerder mensen uit waarvan ik denk joh daar heb ik straks wat aan en die heeft straks wat aan mij. Die neem ik mee onderweg naar het centrum. heb een rus die met me meegaat en 2 anderen. Deze groep moet groeien naar een 10-20 man. Met 10 man kan je als je samen snel genoeg vaart maakt alles aan wat in je omgeving komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

[...]

Rage rage rage, NTN kut clan, rage rage
Volgens mij is iemand hier geowned door NTN ofzo?

En verder is het een prima alliance op zich, NTN I is idg goed georganiseerd. En dat ze groot zijn heb ik al gezien, volgens mij zijn alleen de kleinere ntn alliances massaal aan het recruiten.

Heeft iemand hier op wereld 3 toevallig al 2nd base al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Fiole schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:46:
[...]
Volgens mij is iemand hier geowned door NTN ofzo?
Volgens mij moet jij eerst comments lezen voordat je reageert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Excelb-boy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Ik las jou comment hoe je aan het huilen was over NTN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Excelb-boy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:47:
[...]

heb een second base.

Wat hij bedoelt met NTN is dat ze NAP geschonden hebben en mensen onder vuur hebben genomen die et niet verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

En hoe bevalt dat? Doel dan meer op de voordelen die het oplevert, stijgt productie er van of hoe pak jij het aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:49:
[...]

heb een second base.

Wat hij bedoelt met NTN is dat ze NAP geschonden hebben en mensen onder vuur hebben genomen die et niet verwacht hadden.
Rusland had het ook niet verwacht van Duitsland ;)
Dus zorg gewoon dat je defence altijd tip top in orde is, zodat ze liever een makkelijkere basis aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Fiole schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:51:
[...]

En hoe bevalt dat? Doel dan meer op de voordelen die het oplevert, stijgt productie er van of hoe pak jij het aan?
het enige wat je kan delen is geld en green en blue. Dit tegen ene prijs.

De rest moet je van scratch af opkweken. Best lastig zo'n tweede basis. Ik gebruik hem meer om geld te geneneren en om een andere soort offense te hebben. Als ik een basis op een andere manier moet aanvallen kan ik dat daarmee makkelijker doen. Voor de rest niets bijzonders. En het kost je steeds geld als je verhuist want je neemt telkens je tweede basis mee voor protection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een key over heeft, dan neem ik die graag in beslag :P. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:53:
[...]

het enige wat je kan delen is geld en green en blue. Dit tegen ene prijs.

De rest moet je van scratch af opkweken. Best lastig zo'n tweede basis. Ik gebruik hem meer om geld te geneneren en om een andere soort offense te hebben. Als ik een basis op een andere manier moet aanvallen kan ik dat daarmee makkelijker doen. Voor de rest niets bijzonders. En het kost je steeds geld als je verhuist want je neemt telkens je tweede basis mee voor protection
Niet echt, die laat ik gewoon in het midden van m'n Alliance staan. Heb ik nog maar 1 keer hoeven verhuizen sinds ik de tweede basis heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ossi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:51:
[...]

Rusland had het ook niet verwacht van Duitsland ;)
Dus zorg gewoon dat je defence altijd tip top in orde is, zodat ze liever een makkelijkere basis aanvallen.
Ja zo doe ik het ook maar zorg dat mensne die dichtbij staan allied zijn of dat ze wat aan me hebben. Ik ben redelijk vooruit geschoven richting centrum. Ik heb het voordeel dat ik me vrij kan bewegen telkens zonder hele grote stappen te hoeven maken over het veld om richting centrum te komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/430351_394643870562895_1945173816_n.jpg

mooi speelgoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Tankiej schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:55:
[...]

Niet echt, die laat ik gewoon in het midden van m'n Alliance staan. Heb ik nog maar 1 keer hoeven verhuizen sinds ik de tweede basis heb :)
bedenk wel dat het handelen in grondstoffen tussen je 2 bases afhankelijk is van de afstand.
dit zal je dus steeds meer credits gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Weet iemand of the Guardian defensief anti air is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
geloof het niet, wordt wel gezien als een struckture houdt daar rekening mee met aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
himlims_ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:36:
geloof het niet, wordt wel gezien als een struckture houdt daar rekening mee met aanvallen
Mobile fast anti infantry vehicle? Moet toch zichzelf verplaatsen als ik het zo lees. Weet nou niet goed wat ik moet researchen for defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Chadi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:39:
[...]

Mobile fast anti infantry vehicle? Moet toch zichzelf verplaatsen als ik het zo lees. Weet nou niet goed wat ik moet researchen for defense
De guardian defensief is een voertuig goed tegen infantry.
De pitbull defensief is rijdende anti-air.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Gtoniser schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:26:
[...]

bedenk wel dat het handelen in grondstoffen tussen je 2 bases afhankelijk is van de afstand.
dit zal je dus steeds meer credits gaan kosten.
Klopt, maar dat doe ik niet zoveel. Op het moment zitten ze weer redelijk dicht bij elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb net de indeling van mijn basis verbouwd en haal nu pas het maximale eruit volgens mij.
Plants bij crystal velden gezet enz voor extra output.

Zit nu op het volgende:
Tiberium: 8.100/h output - 4.529/h bonus
Crystal: 4.300/h output - 1.923/h bonus
Power: 17.787/h output - 1.944/h bonus

Weet niet echt of dit de juiste verhoudingen zijn. Iets zegt mij dat ik beter even crystals kan pakken om al mijn units flink te upgraden. Basis uitbreiding is denk ik toch even niet relevant.

Edit: nieuwe indeling
Tiberium: 8.100/h output - 4.408/h bonus
Crystal: 7.800/h output - 4.240/h bonus
Power: 16.347/h output - 3.881/h bonus

Credits: 4.320h/ output - 2.009/h bonus

1 Powerplant dus ingeruild voor een harvester. Zo komt er ongeveer net zoveel power binnen als tiberium en crystals. Je moet alleen meer tiberium/crystals afrekenen altijd, maar dat komt dan weer binnen bij raids.

[ Voor 32% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-03-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Floris-K schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:30:
Ik heb net de indeling van mijn basis verbouwd en haal nu pas het maximale eruit volgens mij.
Plants bij crystal velden gezet enz voor extra output.

Zit nu op het volgende:
Tiberium: 8.100/h output - 4.529/h bonus
Crystal: 4.300/h output - 1.923/h bonus
Power: 17.787/h output - 1.944/h bonus

Weet niet echt of dit de juiste verhoudingen zijn. Iets zegt mij dat ik beter even crystals kan pakken om al mijn units flink te upgraden. Basis uitbreiding is denk ik toch even niet relevant.
Die krijg je vanzelf wel joh. Groene spul stroom en geld is het belangrijkste
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Let op:
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.