[html5] Command & Conquer: Tiberium Alliances

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Offence: Alles tot en met firehawk
Defense: Alles tot en met pitbull
Special : 2e base en ion

Zit nu op 6m cash 11m research, whats next..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:26:
Offence: Alles tot en met firehawk
Defense: Alles tot en met pitbull
Special : 2e base en ion

Zit nu op 6m cash 11m research, whats next..?
Doorsparen voor een 3e basis.
Ik heb nu genoeg research, maar qua cash loop ik ver achter.

Vandaag om 21:00 2 basissen level 15 van Nice Try Novice gemold en 1 basis bijna van level 19. ( nog 20% te gaan ) :P

Ik denk dat ik nu voor hun vijand nummer 1 ben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52

StM

Nice, hoe ziet jullie (offensive) leger er uit? Ik heb nu 3x guardian, 3x pitbull, 1x paladin, 4x firehawk. Best effectief maar ik denk dat ik nog meer op de firehawks in ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
Leger 1: 5x Gardian, 3x Predator, 2x Pitbull, 4x Firehawk
Leger 2: 6x Gardian, 3x Predator, 1x Pitbull, 3x Firehawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Serieus, geen enkele andere unit is worth it? Zelfs niet om repair time te minderen?

Momenteel:

5x Infantry L16
1x Missile Squad L16

Wilde 1x Infantry en 1x Missile Squad vervangen door een Commando

1x Pitbull L15
1x Predator L15
4x Guardian L16
5x Firehawk L15

Ik overweeg er twee pitbulls en twee predators van te maken door een firehawk weg te doen en command center lvl 19 te maken (en zo te laten tot heel leger lvl 18 is)

Ik heb infantry vanwege repairtijd/kosten EN vanwege rocket fists en busters, ik hit nu meestal level 16-19 camps/outposts, vanaf wel level ongeveer zit ik geen rocket fists meer? En worden die busters steeds meer?

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-04-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Ik ben sneller door m'n CP's heen dan door de repairtime... Maar het kan best dat dat nog komt :) Ik ben pas lvl 13 en mn leger lvl 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Vanaf een level 14-15 leger merk je dat je repair tijd niet meer genoeg is tenzij je alleen zwakke targets aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:49:
Serieus, geen enkele andere unit is worth it? Zelfs niet om repair time te minderen?
Het kost me wel meer repair time, maar minder CP.
De afgelopen 2 dagen 2 basissen ter compensatie mee kunnen verplaatsen.
Ze staan dicht bij elkaar. Door de aanvallen te verdelen kan ik het weer wat langer uitzingen qua repair time. M.a.w. het hangt van de tactiek af die er gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op wek level kan je je base relocaten?

/nvm CY op lvl 10,

[ Voor 22% gewijzigd door Tripp op 02-04-2012 01:43 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:49:

Momenteel:

5x Infantry L16
1x Missile Squad L16

Wilde 1x Infantry en 1x Missile Squad vervangen door een Commando

1x Pitbull L15
1x Predator L15
4x Guardian L16
5x Firehawk L15

Ik overweeg er twee pitbulls en twee predators van te maken door een firehawk weg te doen en command center lvl 19 te maken (en zo te laten tot heel leger lvl 18 is)

Ik heb infantry vanwege repairtijd/kosten EN vanwege rocket fists en busters, ik hit nu meestal level 16-19 camps/outposts, vanaf wel level ongeveer zit ik geen rocket fists meer? En worden die busters steeds meer?
Ik zie vanaf 18 geen Rocket
meer volgens mij en heb van die scoopers die ik bijna niet verslagen krijg. Met predators niet en de paladin doet er ook weinig tegen bij mij.

Level 17 base is weg na twee aanvallen, maar 18 krijg ik slecht voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Grootste issue, zijn die scrap bussen, zeker als er naast ook nog een turret staat. die auto's doen echt veel damage tegen alles behalve tank busters.
qua resources kun je op geven moment beter inderdaad op wat lagere level camp/outpost richten.

Ben zelf nu in 2de kamp mijn 2de leger aan pushen zodat 2x 17+ leger heb. (ja ik heb level 20 base maar kosten zijn gewoon te hoog)
grootste nadeel van 1 infantrie unit is dat ook alle anti-iinfantrie units aantrekt erg vervelend maakt die commando alleen het eigenlijk niet meer waard.
standaar aanval is nu 4 pitbull, 4 gaurdian, 4 predator, 4 firehawks.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Teunis schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:52:
Grootste issue, zijn die scrap bussen, zeker als er naast ook nog een turret staat. die auto's doen echt veel damage tegen alles behalve tank busters.
qua resources kun je op geven moment beter inderdaad op wat lagere level camp/outpost richten.

Ben zelf nu in 2de kamp mijn 2de leger aan pushen zodat 2x 17+ leger heb. (ja ik heb level 20 base maar kosten zijn gewoon te hoog)
grootste nadeel van 1 infantrie unit is dat ook alle anti-iinfantrie units aantrekt erg vervelend maakt die commando alleen het eigenlijk niet meer waard.
standaar aanval is nu 4 pitbull, 4 gaurdian, 4 predator, 4 firehawks.
Aangezien een paladin ook een tankbuster is, ben ik het niet helemaal met je eens. Een paladin heeft het ook erg moeilijk tegen scrap busses.
Als ik jou was zou ik 2 predators omruilen voor Paladins, op die manier spreid je je repairtime wat meer over voertuigen en vliegtuigen. En een pitbull omruilen voor een guardian, guardians zijn bij de voertuigen die het meeste voor ruimte moeten zorgen om door de bases te komen. In principe heb je genoeg aan 3 pitbulls en wat firehawks om een CY kapot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@Ossi

Moet je wel eerst die 3 pitbulls en firehawks door de verdediging heen krijgen. Vanaf level 18 zijn de bases imho flinke uitdagingen.

Ik ben zelf veel bases aan het aanvallen geweest en veel aan het verhuizen etc. Steeds in de voorhoede en beetje de kartrekker in de alliance. Sta dan dus in de ranking ook niet zo heel hoog. Wat ik zie is dat lui in mijn alliance die nog steeds op dezelfde plek staan dikke basissen hebben en ook in de top 100 staan.

Misschien dan toch maar de beste tactiek om eerst alles op level 20 te hebben en dan pas te gaan bewegen met je basis.

edit:
Dat was mijn punt eerder ook al mb.t. de ranking. Wat mij betreft zouden ze ook een bonus moeten geven voor verhuizen. Of dat je extra punten krijgt als je dichter naar het midden gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-04-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Floris-K schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:29:
@Ossi

Moet je wel eerst die 3 pitbulls en firehawks door de verdediging heen krijgen. Vanaf level 18 zijn de bases imho flinke uitdagingen.

Ik ben zelf veel bases aan het aanvallen geweest en veel aan het verhuizen etc. Steeds in de voorhoede en beetje de kartrekker in de alliance. Sta dan dus in de ranking ook niet zo heel hoog. Wat ik zie is dat lui in mijn alliance die nog steeds op dezelfde plek staan dikke basissen hebben en ook in de top 100 staan.

Misschien dan toch maar de beste tactiek om eerst alles op level 20 te hebben en dan pas te gaan bewegen met je basis.

edit:
Dat was mijn punt eerder ook al mb.t. de ranking. Wat mij betreft zouden ze ook een bonus moeten geven voor verhuizen. Of dat je extra punten krijgt als je dichter naar het midden gaat.
Daarom zei ik ook dat het naar mijn mening beter is om een pitbull om te ruilen voor een guardian :)
En 2 predators omruilen voor paladins, predator en paladin dienen hetzelfde doel, alleen is de paladin een soort vliegtuig, wat dus de repairtime meer balanceert.

Een lvl 20 basis zegt niet zo heel veel, aangezien hij alleen maar kijkt naar CY en niet naar het leger. Plus als hij of zij honderden spots moet overbruggen naar het midden toe zonder ook maar iets interessant te vinden dan loop je weer in. En de kans is groot dat ie zich zo veilig voelt dat ie nog met een lvl 12 defence zit.

Ik ben trouwens van mening dat Bases het bijna niet waard zijn om aan te vallen. Mijn inziens mag de loot van Bases flink omhoog aangezien het een stuk interessanter is om outposts aan te vallen die A makkelijker zijn en B minder commandpoints kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:01:
[...]
Ik ben trouwens van mening dat Bases het bijna niet waard zijn om aan te vallen. Mijn inziens mag de loot van Bases flink omhoog aangezien het een stuk interessanter is om outposts aan te vallen die A makkelijker zijn en B minder commandpoints kosten.
Bases zijn dan wel weer lekker voor Research points. Een level 20 base doet toch al snel 500K-1M RP :D
Tripp schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:39:
Op wek level kan je je base relocaten?

/nvm CY op lvl 10,
De tooltip zegt onterecht level 7, maar het is inderdaad 10 :)

[ Voor 50% gewijzigd door StarLite op 02-04-2012 14:46 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik wordt lekker geraped op server 2(na 12 aanvallen basis neer...12x de noobs), je zou bijna .... bijna funds aanschaffen om kei hard terug te slaan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
himlims_ schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:50:
ik wordt lekker geraped op server 2(na 12 aanvallen basis neer...12x de noobs), je zou bijna .... bijna funds aanschaffen om kei hard terug te slaan
Ik heb mijn alliance samengevoegd met een grotere alliance die in de buurt zit, zij hebben NAP's met andere grote alliances in de buurt. Nu kunnen we dus lekker rustig de Forgotten bases pakken en een weg vechten naar het midden *O*

Geen idee waar je op server 2 zit, maar je mag er vast wel bij als je in de buurt zit. Dan gebeurd je zoiets niet meer. Alliance is SSF_North :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:52:
[...]

Ik heb mijn alliance samengevoegd met een grotere alliance die in de buurt zit, zij hebben NAP's met andere grote alliances in de buurt. Nu kunnen we dus lekker rustig de Forgotten bases pakken en een weg vechten naar het midden *O*

Geen idee waar je op server 2 zit, maar je mag er vast wel bij als je in de buurt zit. Dan gebeurd je zoiets niet meer. Alliance is SSF_North :)
Hey tankiej :)
Jij ook hier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:54:
[...]

Hey tankiej :)
Jij ook hier ^^
Oh lol, ik had jou ook nog niet gezien hier :+
Hallo :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:01:
[...]

Oh lol, ik had jou ook nog niet gezien hier :+
Hallo :w
Hoeven we voortaan ook niet meer in het engels te berichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:02:
[...]

Hoeven we voortaan ook niet meer in het engels te berichten :+
My thoughts exactly :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Now back on topic, uh terug naar het onderwerp :+

Wat vinden jullie van de orca? Ik heb er eentje op server 2, ben er nog niet echt van onder de indruk.
Zit in dubio wat ik moet nemen als nieuwe offensive of defensive units.
Defensive zou ik de watchtower wel willen, die schijnt wel erg goed te zijn. Offensive de mammoettank, maar dat duurt nog wel wat weekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:13:
[...]

Now back on topic, uh terug naar het onderwerp :+

Wat vinden jullie van de orca? Ik heb er eentje op server 2, ben er nog niet echt van onder de indruk.
Zit in dubio wat ik moet nemen als nieuwe offensive of defensive units.
Defensive zou ik de watchtower wel willen, die schijnt wel erg goed te zijn. Offensive de mammoettank, maar dat duurt nog wel wat weekjes...
Ik moet mij vanavond maar weer eens een beetje gaan verdiepen in welke OFF/DEF units ik moet researchen. Ik heb 15 miljoen credits en 18 miljoen RP ofzo, dus even kijken of ik dat ergens aan kan uitgeven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:27:
[...]

Ik moet mij vanavond maar weer eens een beetje gaan verdiepen in welke OFF/DEF units ik moet researchen. Ik heb 15 miljoen credits en 18 miljoen RP ofzo, dus even kijken of ik dat ergens aan kan uitgeven :o
Ik iets meer, maar wat heb je al geresearched aan off/def?
Heb je de ION support cannon al wel al? Dat is toch wel een must als je het mij vraagt voor de defence van niet alleen je eigen basis, maar ook van de basissen van je alliance members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ossi en Tankiej, hebben jullie al een 3e base?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:49:
[...]

Ik iets meer, maar wat heb je al geresearched aan off/def?
Heb je de ION support cannon al wel al? Dat is toch wel een must als je het mij vraagt voor de defence van niet alleen je eigen basis, maar ook van de basissen van je alliance members.
Eh, dat moet ik thuis even checken. Voor off in ieder geval guardian, pitbull, die tank (geen idee wat de naam is), firehawk. Voor def 1 of ander kanon waar ik ook zo de naam niet van weet :')

Nee, die heb ik nog niet. Zag dat ie door andere spelers redelijk werd afgekraakt, dus daar geen resources in gestopt. Maar als die zo goed is moet ik die maar eens gaan aanschaffen :o
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:57:
Nee, nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:57:
Ik niet, ik vind een 2e base al een pain in the ass om eerlijk te zijn :)
Ik dacht dat het handig was om lekker resources van te krijgen, maar dat valt vies tegen, want je moet m eerst flink levelen wil je wat hebben aan die klein hoeveelheid resources. En dus kost het meer dan het oplevert...
Ik ben nu bezig om er een 2e leger te bouwen, de units zijn nu lvl 14 zo ff uit mijn hoofd. Dus dan begin je op een gegeven moment ook wat level 14/15 camps en outposts aan te vallen als je repairtimer op is in de mainbase.

Het enige voordeel tot nu toe van een tweede base is dat je flink stijgt in rank. Daarmee meer supplypoints binnenharkt en hogere crates pakt. Verder wordt het alleen maar duurder, omdat ze je ze ook allemaal moet verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:00:
[...]

Eh, dat moet ik thuis even checken. Voor off in ieder geval guardian, pitbull, die tank (geen idee wat de naam is), firehawk. Voor def 1 of ander kanon waar ik ook zo de naam niet van weet :')

Nee, die heb ik nog niet. Zag dat ie door andere spelers redelijk werd afgekraakt, dus daar geen resources in gestopt. Maar als die zo goed is moet ik die maar eens gaan aanschaffen :o

[...]

Nee, nog niet :)
Veel mensen denken dat zo'n support cannon genoeg is voor defence en kraken het af omdat het daarin faalt.
Het punt is juist dat je de scherpe randjes van de aanval afhaalt. Je moet dan alleen wel zorgen dat ie meelevelt met de rest, anders is ie useless idd. Als jij 5% van de tegenstander haalt, dan doen ze minder damage en gaan ze dus eerder dood waardoor de kans op een aanval overleven groter wordt.
Aangezien een tegenstander zelden in 1x over je basis heenloopt, als het goed is, gaan de supportcannons van je alliancemembers ook automatisch calibreren op jouw basis. Als de tegenstander dan bij de 3e of 4e aanval ineens 20% kwijt is van zijn offence dan gaat ie zich toch wel even achter de oren krabben of het wel een goed idee is om weer aan te vallen. :)
Soort van samen sta je sterk en naar mijn mening een must om je alliance te steunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Power is echt groot probleem aan worden, pak nu soms 1.5miljoen kristal en tiberium per geslaagde aanval op level 23 camps, als je beetje goed doet heb je zo paar miljoen binnen. Heb mijn power dus maar even flink opgewaardeerd de laatste paar dagen. :)

RP gaat ook erg hard nu de forgotten camps hoger worden, geld is ook een probleem, heb dat ook al stuk opgewerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 02-04-2012 17:01 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Op Server 6 heb ik een alliance genaamd GatheringOfTweakers/Tweakers.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
[...]

Ik niet, ik vind een 2e base al een pain in the ass om eerlijk te zijn :)
Ik dacht dat het handig was om lekker resources van te krijgen, maar dat valt vies tegen, want je moet m eerst flink levelen wil je wat hebben aan die klein hoeveelheid resources. En dus kost het meer dan het oplevert...
Ik ben nu bezig om er een 2e leger te bouwen, de units zijn nu lvl 14 zo ff uit mijn hoofd. Dus dan begin je op een gegeven moment ook wat level 14/15 camps en outposts aan te vallen als je repairtimer op is in de mainbase.

Het enige voordeel tot nu toe van een tweede base is dat je flink stijgt in rank. Daarmee meer supplypoints binnenharkt en hogere crates pakt. Verder wordt het alleen maar duurder, omdat ze je ze ook allemaal moet verplaatsen.
Precies ja! En toch krijg ik advies van himlims etc om gewoon lekker door te sparen voor een 3e base :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb nu toch maar een ION en Falcon support gezet in mijn bases. Ze staan vlakbij elkaar en dus calibratie op elkaar gericht :)

Toevallig nu net een allied alliance die een basis aanvalt en er dus een aanval dreigt.
Precies waar mijn bases zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik heb ion cannon dan ook afgelopen week 'verplicht gesteld' voor mijn alliance. Hoogste research prioriteit en moet minstens CY-1 level zijn. Dit om onze gezamelijke veiligheid te 'garanderen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:11:
[...]

Veel mensen denken dat zo'n support cannon genoeg is voor defence en kraken het af omdat het daarin faalt.
Het punt is juist dat je de scherpe randjes van de aanval afhaalt. Je moet dan alleen wel zorgen dat ie meelevelt met de rest, anders is ie useless idd. Als jij 5% van de tegenstander haalt, dan doen ze minder damage en gaan ze dus eerder dood waardoor de kans op een aanval overleven groter wordt.
Aangezien een tegenstander zelden in 1x over je basis heenloopt, als het goed is, gaan de supportcannons van je alliancemembers ook automatisch calibreren op jouw basis. Als de tegenstander dan bij de 3e of 4e aanval ineens 20% kwijt is van zijn offence dan gaat ie zich toch wel even achter de oren krabben of het wel een goed idee is om weer aan te vallen. :)
Soort van samen sta je sterk en naar mijn mening een must om je alliance te steunen :)
Ik ben overtuigd, heb hem geresearcht :+
Nu alleen nog CY upgraden om een plekje te hebben waar ik hem kan plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Tankiej schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:21:
[...]

Ik ben overtuigd, heb hem geresearcht :+
Nu alleen nog CY upgraden om een plekje te hebben waar ik hem kan plaatsen..
Als je al een skystrike support hebt dan met je die inwisselen voor ION cannon, het is namelijk 1 van de 2 en niet allebij. O-)

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Maar wat is er nou beter? ION of Falcon? Veel mensen gebruiken firehawks, dus Falcon zou wel mooi zijn. Alleen de vraag hoe effectief het precies is.

Verder zag ik nu idd een aantal attacks waar weer veel infantry wordt gebruikt. Voor human bases was dit wel goed doordracht, omdat iedereen zich richt op verhicles en infantry.

Benieuwd in hoeverre dat je hier voordeel mee haalt tegen de forgotten bases. Daar staan nog regelmatig mg nests and die infantry tractoren. Toch heb ik bijv. wel wat voordeel met mijn missile squads die ik achter de firehawks aan stuur. Soms bleef de CY net me een paar % staan en dat is nu over :)

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 03-04-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Floris-K schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:45:
Maar wat is er nou beter? ION of Falcon? Veel mensen gebruiken firehawks, dus Falcon zou wel mooi zijn. Alleen de vraag hoe effectief het precies is.

Verder zag ik nu idd een aantal attacks waar weer veel infantry wordt gebruikt. Voor human bases was dit wel goed doordracht, omdat iedereen zich richt op verhicles en infantry.

Benieuwd in hoeverre dat je hier voordeel mee haalt tegen de forgotten bases. Daar staan nog regelmatig mg nests and die infantry tractoren. Toch heb ik bijv. wel wat voordeel met mijn missile squads die ik achter de firehawks aan stuur. Soms bleef de CY net me een paar % staan en dat is nu over :)
Goeie vraag wat beter is, Ion of falcon, ik heb zelf Ion omdat die zich ook op infantery richt.
Het grootste deel van de aanval zijn altijd voertuigen en geen vliegtuigen. Dus als je de voertuigen al flink weet te stoppen dan kunnen die de defence niet slopen en daardoor is de defence sterker tegen firehawks. Of het in de praktijk ook echt zo is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Waar wordt het level van de camps rondom je basis op gebaseerd? Je construction yard of je command center?

Ik heb nu mijn 3e basis en dat is net als alle upgrades van je harvesters en dergelijke, je moet er eerst in investeren voordat je kunt oogsten. Een harvester upgrade duurt ook ruim een dag voordat je die terug hebt "verdiend". Maar op de lange termijn verdien je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
'You will see at 18+ Forgotten Bases when You meet the new vehicle busters - scooper. Paladins/Zone Troopers allmost are must have vs them:)

For example http://lookpic.com/O/i2/754/7mAUEP5W.jpeg '

Van het forum afgeplukt waar er klachten waren dat paladins useless zijn.

Heel een ander soort leger dan jullie hier, en aan zijn research done en cash/rp die hij nog over heeft gaat het zeker niet slecht.

Any input?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
ja,

plaatje geeft: 403 - Forbidden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

omdat het een deeplink is. c/p in je adres bar en je krijgt de pic te zien :).

Als de CY in d linkerhoek staat:

wave 1
Ik zou beginnen met die commando helemaal links te zetten om die AA turret uit de weg te ruimen. Naast hem 2 anti infantery-infantery om die anti tank infantery kapot te maken.

Helemaal rechts 1/2 predators om die 2 dikke tanks naar rechts te lokken.

wave 2
De 3 guardians aan de linkerkant. Die roeien dan al die anti air infantery om zeep .Rechterkant weer een pred om die dikke tankbusters rechts te houden( ik weet niet wat de prioriteit van die dingen precies. Gaan ze voor de meeste wave vehicles, of voor de krachtigere preds)
wave 3

1/2 warhawks linkerkant, "zouden vrij spel moeten hebben. (anti air uitgeroeid en die ene aa tank blijft geblokt)

wave 4
linkerkant warhawk, paladin.

zo maar een voorbeeldje. Als de CY niet in de linkerhoek staat gaat het hele verhaal al niet op.

Als die in het midden staat wordt het iig al en stuk moeilijker.

Tot zover commentaar van en level 10 speler die net sinds 3 dagen ook begonnen is :').

[ Voor 91% gewijzigd door Tripp op 04-04-2012 03:00 . Reden: om zeep roeien, nieuwe van Dale. ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tripp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:46:
omdat het een deeplink is. c/p in je adres bar en je krijgt de pic te zien :).

Als de CY in d linkerhoek staat:

wave 1
Ik zou beginnen met die commando helemaal links te zetten om die AA turret uit de weg te ruimen. Naast hem 2 anti infantery-infantery om die anti tank infantery kapot te maken.

Helemaal rechts 1/2 predators om die 2 dikke tanks naar rechts te lokken.

wave 2
De 3 guardians aan de linkerkant. Die roeien dan al die anti air infantery om zeep .Rechterkant weer een pred om die dikke tankbusters rechts te houden( ik weet niet wat de prioriteit van die dingen precies. Gaan ze voor de meeste wave vehicles, of voor de krachtigere preds)
wave 3

1/2 warhawks linkerkant, "zouden vrij spel moeten hebben. (anti air uitgeroeid en die ene aa tank blijft geblokt)

wave 4
linkerkant warhawk, paladin.

zo maar een voorbeeldje. Als de CY niet in de linkerhoek staat gaat het hele verhaal al niet op.

Als die in het midden staat wordt het iig al en stuk moeilijker.

Tot zover commentaar van en level 10 speler die net sinds 3 dagen ook begonnen is :').
Vehiclebusters gaan voer het voertuig dat het meest vooraan rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik doelde meer op input op de samenstelling van zijn units, zal dat lekker werken? m.b.t. zowel repair time als effectiviteit vraag ik me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Er lijkt een update plaats te hebben gevonden. Het level van het camp is nu een soort van gemiddelde van alle gebouwen. Zo te merken kost verplaatsen nu geen command points meer, maar "relocate time". De bonussen van silo's zijn ook aangepast.

Kun je ergens change notes vinden, of aanstaande aanpassingen?

----

Ben nu al geen fan van de "Resource Package production", lijkt erop dat je een stuk actiever moet zijn voor je resource-productie in je basis.

[ Voor 44% gewijzigd door Brains op 04-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Op niet alle servers dan lijkt het? Hier is het nog gewoon hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Ik speel op server 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Inderdaad.
op de 2 beta servers waar ik speel zijn de bonuspackages anders, er staat nu een 2 in als hij vol is.
Als je attack doet staat je gemiddelde attack strength? erbij.
Mensen al meer verschillen gevonden?
Ga zo ff op USA server kijken.Europe is nog niet aangepast bij mij.

Edit...
Het kost geen CP meer als je je basis verplaatst!!!

[ Voor 10% gewijzigd door ziggymaster op 04-04-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Patchnotes 04.04.2012

Headlines

Relocating of bases reworked – it no longer costs command points
Resource system reworked to allow for more efficient patterns – it is recommend to try rearranging your buildings for higher efficiency (moving buildings does not cost anything as packages production does no longer get disturbed by moving)
Base level system reworked, impacts territory claim and Forgotten camp/outpost spawning
Balancing changes
Skystrike support weapon now also hits air targets
Firehawks now deal the correct amount of damage to buildings in the last line of the bases (used to be too little)
Camps of lvl 1-9 have less hit points
Replays from before the patch can no longer be replayed
“Collect all packages” button added
Players can relocate ALL their bases at once to a new sector
Keyboard shortcuts added

Details

Relocating of bases reworked
Relocating bases is now easier, cheaper and faster. Relocating a base no longer costs command points. While the move itself is free, the moved base will be in a cool-down after the move. The duration is depending on the distance moved and the level of the base. During the cool-down a base
- is not able to move again
- has a reduced resource production
There is a second mechanism preventing players from running away immediately after having attacked another player: After an attack on a player, the attacking base is in move-lockdown for a fixed period of time. During this period the base remains fully functional, but it is not able to move.

Resource system reworked

The new system allows more variety in how to optimize your base towards different goals (e.g. towards more power production or towards more crystal production).
Accumulators still boost power plants, silos still boost harvesters and power plants still boost refineries. But now the package sizes are increased by leveling up the production building (harvester, power plant, refinery) while the boosts provided by other buildings (by silos, accumulators, power plants) increase the continuous production. This ensures that moving a building no longer disturbs the package production and that the boosts become more important.
If your base is one of those with a lower overall resource output after the update, consider rearranging your buildings and selling producing buildings for additional boosting buildings.
If you lack resources to do an upgrade, the displayed time until enough resources are available is now more precise since it considers collectible resource packages, too. It shows the earliest point in time at which the base has enough resources.

Base level system reworked

The base level is now taking into account the level of all buildings in the base (all buildings count equally)
This level impacts the strength of the territory claim and the cool down after a relocation of the base
Bases are now able to move as soon as they reach lvl 7
In addition to the base level we now also have a defense and an offense level
Offense and defense units as well as defense structures count towards these levels according to their amount of offense/defense points (upgrading a Mammoth Tank will impact the offense level more than upgrading a Rifleman Squad)
The offense level of a base impacts the level of the Forgotten camps and outpost spawning in it vicinity

Relocate player

A player can relocate all his bases to a new sector (e.g. in case that he is trapped in an unpromising situation). To do that he has to go to the options dialogue on the lower right of the screen. The “Relocate Player” button is found on the “Game Settings” tab. It allows the player to pick a new sector for his bases. The system will then automatically pick a new position for his bases in the chosen sector.

Keyboard Shortcuts

|| Key || Feature || Window ||
| Arrow Keys | move region map | Region |
| q | switch to base view | Base |
| w | switch to defense view | Base |
| e | switch to army view | Base |
| a | toggle repair mode | Base |
| s | toggle move mode | Base |
| d | toggle upgrade mode | Base |
| f | toggle sell mode | Base |
| y | toggle repair all | Base |
| t | open trade window | Base |
| c | collect all packages | Base |
| arrow left | next city | Base |
| arrow right | prev city | Base |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Veel klachten al over nieuwe level systeen, dat het resultaat ervan low level camps om je heen is.
Ook veel over de nieuwe resource production, dat je OF nu actiever moet spelen en vaker moet inloggen OF je wederom moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Het kost geen CP meer om te relocaten, wat een verademing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

TWeaKLeGeND schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:28:
Veel klachten al over nieuwe level systeen, dat het resultaat ervan low level camps om je heen is.
Ook veel over de nieuwe resource production, dat je OF nu actiever moet spelen en vaker moet inloggen OF je wederom moet betalen.
Heb nog steeds hoge level kampen rond om me heen, nog steeds 4 of 5 levels hoger dan mijn CY.

Heb wel weer veel last van vastlopers net al tijd terug, was laatste update verholpen maar is nu weer terug.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

mad_max234 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:03:
[...]

Heb nog steeds hoge level kampen rond om me heen, nog steeds 4 of 5 levels hoger dan mijn CY.
Welke server?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
Hey allemaal, kwam net toevallig op server 2 iemand tegen met GoT als alliance, dus gelijk forum afstruinen. Ik wil graag joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Nog meer mensen die geen "collect all resources" button hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:08:
Nog meer mensen die geen "collect all resources" button hebben gekregen?
Is me niet opgevallen inderdaad, waar zou die moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:11:
[...]

Is me niet opgevallen inderdaad, waar zou die moeten zitten?
Als je in je basis zit, rechtsbovenaan.
Op mijn account heb ik het wel, server 2 en 3, maar een collega van mij heeft het niet... server 2 en 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Die fix op de firehawks is wel fijn (als aanvallende kant dan).
2 lvl 14 firehawks leggen een lvl 16 CY bijna compleet plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TWeaKLeGeND schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:28:
Beide punten zijn natuurlijk voordelig voor de maker: meer actieve spelers zijn spelers die eerder geneigd zijn te betalen voor extra's etc.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:13:
[...]

Als je in je basis zit, rechtsbovenaan.
Op mijn account heb ik het wel, server 2 en 3, maar een collega van mij heeft het niet... server 2 en 3...
Ik heb hem ook! Zo dat scheelt klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Firehawk fix? Enige kapotte aan firehawks dat ik kan bedenken is dat als ze ALLEEN tegen een CY aan hikken dat ze niet alle ammo opmaken aan die CY?

Kunnen jullie je armies eens posten, zit op world 4 en niet direct 1e dag begonnen dus ik loop nog wat achter met het leren van wat nou precies goed werkt incl goede repair balans en nuttige decoys etc :P

Kan het 100% zelf uitvogelen maar wat voorbeelden is altijd handig ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-04-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Yep.. 4x lvl17 FH slopen 80% van een lvl20 CY

Was zo een perfect camp! 1% health infantry en guardians zat als decoy en 4 full health FH's maar nee hoor... :P dus een tweede keer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Error 500
"We've made a tactical error. Fall back and regroup!"

Heb net mijn tweede level 17 leger klaar, kan nu voldoende "hogere" camps aanvallen met voldoende repair-time. Echter had voor de update altijd wel een level 19-20 camp om me heen. Vandaag het merendeel level 15-16, heb één level 18 camp gezien. Dus de kampen om me heen zijn na de update toch wat in level gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Jullie hebben het hier over een beta key die je nodig bent om te spelen?? maar ik kon gewoon inloggen met mijn Origin account en spelen

Helaas is het mij veel te traag, ook lagged het als een gek (chrome browser op een AMD X4 955, 5870 gpu)

Totaal geen C&C gevoel hierbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
In firefox runt het beter.
Je hebt al een tijdje geen key meer nodig, weet ook niet waarom het nog in de topic waarschuwing staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Gtoniser schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:20:
In firefox runt het beter.
Je hebt al een tijdje geen key meer nodig, weet ook niet waarom het nog in de topic waarschuwing staat.
Firefox geeft bij mij een "unexpected error" dus zoveel beter draait tie niet

misschien nog is proberen als ie uit de beta is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dalyxia schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:17:
Jullie hebben het hier over een beta key die je nodig bent om te spelen?? maar ik kon gewoon inloggen met mijn Origin account en spelen

Helaas is het mij veel te traag, ook lagged het als een gek (chrome browser op een AMD X4 955, 5870 gpu)

Totaal geen C&C gevoel hierbij
De laatste versie van Chrome werkt inderdaad niet samen met dit spel. Je moet daarvoor versie 17 hebben. Iets in de laatste Chrome is zodanig aangepast dat het nadelige effecten heeft op dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Is het mogelijk om de wereld map groter te krijgen. je kunt met het muis wieletje wel een beetje uitzoomen maar niet zo heel ver. Het is dan nog moeilijk zoeken waar al je alliance members zitten en waar die grotere kampen zijn van de forgotten.

Nog meer mensen op World 11? Ik heet Bart1983.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Bart1983 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:06:
Is het mogelijk om de wereld map groter te krijgen. je kunt met het muis wieletje wel een beetje uitzoomen maar niet zo heel ver. Het is dan nog moeilijk zoeken waar al je alliance members zitten en waar die grotere kampen zijn van de forgotten.

Nog meer mensen op World 11? Ik heet Bart1983.
Dat vroeg ik me ook al af. :)
Ik zit trouwens ook op server 11, zelfde username als hier.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Laatst online: 18:24
Het is anders nogal behoorlijk CNC met het bouwen van basissen, tiberium harvesten, het kopen en upgraden van units en real-time gevechten waarbij je van te voren mag bepalen hoe je je units in gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
navlim schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:12:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af. :)
Ik zit trouwens ook op server 11, zelfde username als hier.
Ik heb onderstaande link gevonden. Niet helemaal wat ik wilde maar zo kun je wel zie wie waar zit.
Jij zit bijna tegenover mij.....

http://map.tiberium-alliances.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
Bijna ben ik eindelijk bij de The Forgotten bases samen met andere teamgenoten, dankzij de update. _/-\o_
De komende dagen zal de oorlog los breken. Opnieuw metname tegen Nice Try Novice spelers.

Afgelopen week was Palermoxxx vooral het bokje. ( >5x :P )
Op 1 of andere manier kon hij wel weer een 3e basis bouwen. :/
Maar nu blijft hij wel op afstand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Rondom mijn level 17 en level 15 basissen spawnt max een camp van level 15, waar ik voor de update (waarin het leven van de basis voor de hele basis geldt) wel camps van level 20 om me heen had. Meer uitdaging met aanvallen. De aanvallen gaan in één strike en de helft van de units haalt maar de "achterlijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Één van mijn bases is vernield vanmorgen/afgelopen nacht oid. Nu heb ik die begin van de middag opnieuw opgezet, maar de buildings hebben allemaal een lage health. Komt dit er vanzelf weer bij of moet ik er iets voor doen? Ik zie het namelijk niet :X

Nvm, ik moet beter kijken :')

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 08-04-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:33
Ook maar is proberen! Nick is Arjannn89 op server 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Burner NL schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:14:
Bijna ben ik eindelijk bij de The Forgotten bases samen met andere teamgenoten, dankzij de update. _/-\o_
De komende dagen zal de oorlog los breken. Opnieuw metname tegen Nice Try Novice spelers.

Afgelopen week was Palermoxxx vooral het bokje. ( >5x :P )
Op 1 of andere manier kon hij wel weer een 3e basis bouwen. :/
Maar nu blijft hij wel op afstand. :D
afgezien het leuk is om ekaar flink dwars te zitten, is PVP bijzonder slecht geregeld op dit moment. Je krijgt zo goed als nihil resources als je iemand zijn basis platpleurt en als de tegenstander ook maar enig verstand gebruikt, kom je amper door zijn defenses heen.

Beter kan je in jouw geval je defenses op orde hebben en lekker forgotten blijven aanvallen. Krijg je meer een voorsprong in resources dan je tegenspelers die CP en repairtime aan jouw verneuken :D. (+het feit dat naarbijgelegen camps/outposts toch al minder CP vergen).

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 09-04-2012 02:43 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 18:38
Ik speel het nu ook sinds een dikke week op World 10 (zelfde naam). Op zich best een leuke game, al baal ik van de powerproductie... Mijn Alliance zit een end bij me vandaan, dus het wachten is op de patch van woensdag om mn base in hun sector te laten respawnen.

Ondertussen heb ik 2 bases van een tegenstander op mijn nek :P . Ik wilde ze eerst maar ontwijken, tot 2x toe nu een kans gegeven tot staakt het vuren. Maar nee, ze moeten me zo nodig aanvallen. De prutsers hebben hun Defense Facility (en op een te laag level nog ook) vooraan staan. Volgens mij weten ze niet waar dat ding voor dient.... Maakt het mij makkelijk want inmiddels staat het 3-0 voor mij :P AA en MG nests uitschakelen met de guardians en dan de Firehawks er overheen om eerst die defence facility te slopen. De aanvallen daarna richten op de CY uiteraard O-) (ohja, dan zit ik ook nog met die verrekt firehawk bug aangezien ze de CY wel achterin hebben uiteraard).

[ Voor 16% gewijzigd door GENETX op 09-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aha, interessant te lezen hoe het late game nu eigenlijk wordt. Ik ben momenteel lvl 10 noobje aan het spelen, aantal klassieke strategy fouten gemaakt in het begin al, maar goed.
Ik heb geen idee op welke world ik zit, maar de 12 gaat bij iedereen het schildje eraf, dat wordt nog interessant. Zit met de buur-lvl10 in een alliance gelukkig, als enige overigens in m'n omgeving.

Er zit een level 13 naast me die volgens mij het wat beter door heeft en mij vrees ik gaat vernietigen. Ik ben namelijk 12-14 niet in de buurt van internet op een HTML5 compatibele machine.

Wat gebeurt er eigenlijk als je hele basis vernietigd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:04:
Yep.. 4x lvl17 FH slopen 80% van een lvl20 CY

Was zo een perfect camp! 1% health infantry en guardians zat als decoy en 4 full health FH's maar nee hoor... :P dus een tweede keer moeten doen.
je kunt dan beter eentje lvl'en zodat die wat hoger/gelijkwaardiger is. met 2x 19 doe je veel meer dmg dan 4x17

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
Tripp schreef op maandag 09 april 2012 @ 02:41:
[...]

afgezien het leuk is om ekaar flink dwars te zitten, is PVP bijzonder slecht geregeld op dit moment. Je krijgt zo goed als nihil resources als je iemand zijn basis platpleurt en als de tegenstander ook maar enig verstand gebruikt, kom je amper door zijn defenses heen.

Beter kan je in jouw geval je defenses op orde hebben en lekker forgotten blijven aanvallen. Krijg je meer een voorsprong in resources dan je tegenspelers die CP en repairtime aan jouw verneuken :D. (+het feit dat naarbijgelegen camps/outposts toch al minder CP vergen).
Mijn defense is wel redelijk inorde. Tot nu toe nog geen basis verloren.
Ik zit inmiddels een paar dagen bij The Forgotten. De gasten die vorige week door ons afgemat waren blijven verweg. 8)
Vandaag basis 3 eindelijk kunnen bouwen. Deze staat op redelijke grote afstand van de vijand.
Deze kan ik rustig opbouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 18:38
djunicron schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:32:
Wat gebeurt er eigenlijk als je hele basis vernietigd wordt?
Heb het nog niet zelf meegemaakt, maar als ik het zo zie:
1. Je verliest al je resources aan de tegenstander.
2. Volgens mij is alles in kapotte toestand, maar alle buildings en units blijven gewoon zoals ze waren inclusief level.
3. Je respawned weer ergens in de buurt.

If i'm wrong, correct me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:07

Ankh

|true

GENETX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:12:
[...]

2. Volgens mij is alles in kapotte toestand, maar alle buildings en units blijven gewoon zoals ze waren inclusief level.

Klopt!, je kan zelf kiezen waar je gaat rebuilden :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
GENETX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:12:
[...]

1. Je verliest al je resources inderdaad, maar je packages worden niet van je afgenomen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Sterker nog, je krijgt 1 package op elk gebouw zodra je rebuild (zodat je kan repairen, anders moet je heel lang wachten om te repairen, want gebouwen met 1% HP produceren niet echt resources)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Mijn army is verruit de sterkste in mijn alliance, gemiddeld lvl 19, en zal dus de lvl 17-21 camps laten spawnen (heb zelf het liefst 21-22)

De rest van mijn alliance zal lagere camps spawnen maar wel de MIJNE aanvallen :( Het eindresultaat is ben ik bang, dat ik vooral lvl 14-17 camps ga tegenkomen ook al is mijn army 19+

Zie het wel morgen na de update...

Enige optie lijkt me om te verhuizen van de lvl 18 tunnel naar een level 20 tunnel om 18-22 outposts te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Server 2 en 3 zijn offline (closed beta servers).
Zou er weer een nieuwe patch komen? :D

Ja dus! Ik ben benieuwd!
http://forum.alliances.co...m/showthread.php?tid=4853

Hoop op een knopje voor na het gevecht waarmee je direct naar je leger kan gaan om te repairen ipv de kaart.
Ook een aanpassing van de tijd die moet wachten na vechten zou fijn zijn. Ipv 20 uur, 8 a 12 uur ofzo.
Dan kun je 's morgens aanvallen en 's avonds verplaatsen en wat anders aanvallen.

[ Voor 69% gewijzigd door Ossi op 11-04-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
En server 4 en 6 waar ik accounts heb zijn down :D (wilde net geniale aanval doen, maarja)

Ik vind dat als je een base gesloopt heb, er VEEL MINDER penalty moet zijn om vervolgens jezelf dichterbij je volgende target te moven. (4 uur max?)

[ Voor 45% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-04-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:38:
Server 2 en 3 zijn offline (closed beta servers).
Zou er weer een nieuwe patch komen? :D

Ja dus! Ik ben benieuwd!
http://forum.alliances.co...m/showthread.php?tid=4853

Hoop op een knopje voor na het gevecht waarmee je direct naar je leger kan gaan om te repairen ipv de kaart.
Je kan toch gewoon op dat pijltje rechtsboven klikken om rechtstreeks weer in je basis te komen? Daarna nog 1 knopje en je bent bij je leger om alles te fixen :o
Nog makkelijker zou zijn in 1 keer terug naar het leger overzicht, maar het is nu ook al redelijk snel :o
Ook een aanpassing van de tijd die moet wachten na vechten zou fijn zijn. Ipv 20 uur, 8 a 12 uur ofzo.
Dan kun je 's morgens aanvallen en 's avonds verplaatsen en wat anders aanvallen.
Wachten na vechten? Je bedoelt voordat je CP of repair time terug krijgt?
Ik kan nu altijd 's ochtends en 's avonds aanvallen, CP is in die tijd wel terug en repair time ook :o

Verplaatsen is niet meer gekoppeld aan CP, dus hoe bedoel je dat? Ik kan nu ook 's morgens aanvallen, 's avonds verplaatsen en dan weer aanvallen..

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 11-04-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Wachten tot je weer mag relocaten gok ik. (geen ervaring mee, zit op server 4)

20 units op level 18 is dus minder goed dan 6 units op 21 en 14 units op 15 himlims? Of zijn het bepaalde units die fors sterker horen te zijn?

Mijn hele leger is momenteel 18 op de infantry en missile squad na (20, zojuist CC 21 gemaakt om een decoy unit te maken.. blijkt dat er maar 5 army points bijkomen :P)

EDIT:

Even terug komend op het relocaten na een aanval.

Ik vind dat er een timer moet zijn nadat je een PLAYER aan valt, bij camps outposts en forgotten bases hoort die timer niet geactiveerd te worden, of ten hoogste een aparte timer van 2-3 uur. De resource en move na move timer mag wel gewoon werken zoals altijd. Dit om te voorkomen dat je maar blijft hoppen naar camps die je mooi lijken om aan te vallen tegen zo min mogelijk CP.

Hoe dan ook, een aparte timer voor PvP en PvE.

Daarnaast is 20 uur wel erg veel ook voor PvP 12 uur lijkt me prima.

[ Voor 108% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-04-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Na het verhuizen mag je iets van 3 tot 5 h niet meer verhuizen, na aanvallen volgens mij 12+ h,
dus ja sóchtens aanvallen, savonds eerst verhuizen dan meteen weer aavallen is valide optie.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
En back online, mijn productie van ALLES is of omhoog gegaan of gelijk gebleven :P Nu kijken wat ik bereik met moven en rebuilden..

Als ik het goed zie is meer dan 1 accu connected aan een powerplant nutteloos maar meedere crystals is nogsteeds nuttig?

EDIT:

Closed beta spelers tips over hoe je nu moet inrichten en hoeveel silo's vs harvesters accus vs powerplants etc?

So far heb ik begrepen dat een ACCU ZELF power maakt, en dat doet hij aan de hand van zijn level en het aantal powerplants connected, ongeacht level van de powerplant.

Powerplants levelen maakt packages groter, elke package duurt hoe dan ook 6 uur. Het levelen van een powerplant geeft niet veel extra power per uur, tenzij die tegen crystals staat.

Dus... een PP heeft er NIKS aan als er meerdere ACCU's op zitte, een ACCU heeft er heel veel aan als er meerdere PP's op zitten, meerdere crystals vind een PP ook heel fijn

[ Voor 90% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-04-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Teunis schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:17:
Na het verhuizen mag je iets van 3 tot 5 h niet meer verhuizen, na aanvallen volgens mij 12+ h,
dus ja sóchtens aanvallen, savonds eerst verhuizen dan meteen weer aavallen is valide optie.
Na aanvallen van een andere speler heb je een cooldown van 20 uur waarin je niet kan verhuizen.
Staat die timer op 1 uur en je valt weer aan, staat de timer weer op 20 uur.
Na verhuizen is de timer vrij kort inderdaad en dat vind ik opzich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:35:
[...]

Na aanvallen van een andere speler heb je een cooldown van 20 uur waarin je niet kan verhuizen.
Staat die timer op 1 uur en je valt weer aan, staat de timer weer op 20 uur.
Na verhuizen is de timer vrij kort inderdaad en dat vind ik opzich prima.
Oh, alleen bij het aanvallen van een andere speler?
Ik heb niet echt andere spelers in m'n buurt (die niet in onze alliance zitten) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ah alleen bij pvp heb je een move wachttijd na attack? Dat valt wel mee dan, 12-18 uur is wel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:29:
Als ik het goed zie is meer dan 1 accu connected aan een powerplant nutteloos maar meedere crystals is nogsteeds nuttig?

EDIT:

Closed beta spelers tips over hoe je nu moet inrichten en hoeveel silo's vs harvesters accus vs powerplants etc?

So far heb ik begrepen dat een ACCU ZELF power maakt, en dat doet hij aan de hand van zijn level en het aantal powerplants connected, ongeacht level van de powerplant.

Powerplants levelen maakt packages groter, elke package duurt hoe dan ook 6 uur. Het levelen van een powerplant geeft niet veel extra power per uur, tenzij die tegen crystals staat.

Dus... een PP heeft er NIKS aan als er meerdere ACCU's op zitte, een ACCU heeft er heel veel aan als er meerdere PP's op zitten, meerdere crystals vind een PP ook heel fijn
Een accumulator boost de continuous production van een power plant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja, maar het level van die accu en het aantal accu's heeft daar verder geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:10:
Ja, maar het level van die accu en het aantal accu's heeft daar verder geen invloed op.
Klopt :)
Het gaat puur om de verbinding. Zodra een accumulator naast een power plant wordt gebouwd, dan zullen beide gebouwen continuous production genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Comp_Lex schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:05:
[...]
Klopt :)
Het gaat puur om de verbinding. Zodra een accumulator naast een power plant wordt gebouwd, dan zullen beide gebouwen continuous production genereren.
Dus een lvl 1 accumulator naast een lvl 15 power plant boost de productie net zo goed als een lvl 21 accumulator? :| In dat geval verkoop ik ze en bouw ik een lvl 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Excelb-boy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:48:
[...]

Dus een lvl 1 accumulator naast een lvl 15 power plant boost de productie net zo goed als een lvl 21 accumulator? :| In dat geval verkoop ik ze en bouw ik een lvl 1
Nee, want een accumulator doet niet aan package production en het heeft ook zijn eigen continuous production wat afwijkt van de continuous production van de power plant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
Excelb-boy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:48:
[...]

Later heb je de accumulator hard nodig. De accumulator dient verder voor power opslag.
Hoe hoger je level wordt, des te meer stroom je nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120412/523491.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-04-2012 12:43 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.