[html5] Command & Conquer: Tiberium Alliances

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Alleen een beetje jammer dat je power niet kan uitwisselen tussen je bases :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Hoezo zou ik dat willen haha, ik heb alsnog te weinig power in mijn main base, nog 80CP over bij die screenshot, 10 minuten later had ik weer 0 power en 600k tib 1m crystals

Enige nadeel is dat ik geen silo's heb en mijn resources dus makkelijk gejat kunnen worden door een firehawk aan mijn niet verdedigde kant.

Maargoed, moet er nog wel iemand zijn die mijn level 16 defense en 13 ion cannons om me heen niet afschrikkend vind, en gezien ik zelf niks produceer maak ik het altijd wel zo snel mogelijk na de attacks op, tenzij ik moet 'sparen' voor ik weer een upgrade kan doen.

[ Voor 54% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-04-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:53:
Hoezo zou ik dat willen haha, ik heb alsnog te weinig power in mijn main base, nog 80CP over bij die screenshot, 10 minuten later had ik weer 0 power en 600k tib 1m crystals

Enige nadeel is dat ik geen silo's heb en mijn resources dus makkelijk gejat kunnen worden door een firehawk aan mijn niet verdedigde kant.

Maargoed, moet er nog wel iemand zijn die mijn level 16 defense en 13 ion cannons om me heen niet afschrikkend vind, en gezien ik zelf niks produceer maak ik het altijd wel zo snel mogelijk na de attacks op, tenzij ik moet 'sparen' voor ik weer een upgrade kan doen.
Ohja, ik zag net pas dat je helemaal geen harvesters hebt :o

Ik heb er de laatste paar dagen vaker last van dat mijn tiberium of crystals op zijn dan dat mijn power op is, upgraden wordt duur in de hoge levels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dat komt dan wel weer :P Verlies tenslotte 'maar 10%' bij een switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Inmiddels heb ik 40-50 mil RP alle offensive tot en met commando alle defensive tot en met pitbull.

Ik kijk nu dus naar 3rd base sniper en mammoth, defensive flak kan ook maar ik denk niet aangevallen te worden.

Zijn er gebruikers van mammoths die kunnen confirmeren dat het een hele goede predator vervanger is? Repair tijd is niet langer neem ik aan, range zelfde, kracht groter, zijn ze nog wel even 'snel'? Repair en upgrade kosten zijn wel hoger in crystals/power neem ik aan dan een predator?

Zelfde voor sniper, is het een goede vervanger voor infantry om die missile squads en forgotten neer te maaien? Zijn ze sterker dan normale infantry in damage output? Guardian niveau misschien zelfs? Defense is zelfde als een normale infantry of is het minder? Range is 2,5 neem ik aan? Even goed tegen non infantry als normale infantry?

Kom ik na level 20-21 bases nog wel genoeg infantry tegen om de kosten van 60 miljoen RP goed te praten? Ik ben zojuist mijn eerste reaper artillery tegen gekomen.. :( Was ik net gewend aan die scoopers! En level hoger en alweer een nieuwe enemy. Wat kan ik verwachten van lvl 22 23 24 25 26 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47
Ha leuk! Dus toch een topic op GoT :)

Ben een dag of twee geleden begonnen. Heb geen idee of ik het lang zal blijven spelen, maar vooralsnog is het best vermakelijk! Zit nu met vier collega's in een alliance, in de links-boven sector. Eens kijken wat we d'r van gaan bakken :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/9kw74g.jpg

just sayin' O-)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
-

[ Voor 100% gewijzigd door -MD- op 14-04-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Heeft iemand nog een plekje vrij in zijn alliance? (Fawaka-W)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Welke server, welke regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Waar kan ik dat precies vinden?
links onder zie ik
World 12? Europa?

coördinaten: 140:202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zit zelf 1 x op world 4 en 2 x op world 7. Ik kan je dus niet helpen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik speel het spel nu net 1 dag. er is een ding wat ik niet snap.

Ik moet opzoek naar een forgotten base (mission) om deze te slopen. waar kan ik deze vinden?, ik zie alleen camps en outpost.

Verder zie ik dat je de basis kan verplaatsen. en heb begrepen dat je zo dicht mogelijk naar het midden moet gaan ofzo?? wat is nou precies de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:24

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Je twee vragen zijn elkaars antwoord :D

In het midden van de map bevinden zich alleen maar forgotten bases, op een steeds hogere level. Gaat heen en sloop.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Nextron schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:27:
Je twee vragen zijn elkaars antwoord :D

In het midden van de map bevinden zich alleen maar forgotten bases, op een steeds hogere level. Gaat heen en sloop.
Thxz maar hoe vind k het "midden". Haha kan ik ergens coordinaten invoeren? Of een groter overzicht krijgen van de map om te kijken waar ik precies sta in het groter geheel? Kep namelijk geen idee welke kant ik op moet verhuizen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
http://map.tiberium-alliances.com/

Succes : )

server kiezen en daar je naam intypen. Dan zou je moeten zien waar je zit. Als hij inmiddels refreshed is binnen de periode dat je bent begonnen en nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
*O* juj missie afgerond

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3s5pp8OnL4bWboF2C2psBNgz/thumb.jpg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
_/-\o_ Nice! congrats.
Lekker ook met 3 bases ;) .Nog een halve dag dan kan ik mijn 3e bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Een vraag die al eerder is gesteld en waar alleen informatief op gereageerd is over wat voor units het zijn: zijn er al mensen die een orca of juggernaut geresearcht hebben. En zo ja, wat is jullie ervaring daarmee?

Elke unit heeft natuurlijk zijn eigen specialiteit. Zo vind ik infanterie nog altijd erg fijn tegen forgotten camps, waar ze tegen andere spelers vrijwel zinloos zijn.

Ik heb nu drie bassisen en ben mijn volgende te researchen item aan het bedenken.

Overigens best vreemd dat ik qua ranking hoger sta dan himlims_. Hij zit een heel stuk dichter tegen het midden aan dan ik, ik zal zowat helamaal aan de buitenkant. Maar ben nu opweg naar het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ranking is voornamelijk gebaseerd op gemiddeld lvl van je units en afstand tot midden (2 verschillende rankings)
ik heb me vooral bezig gehouden met pvp (kost meer CP, en levert minder resources op dan camps/outposts) dus zijn je gebouwen automatisch lager lvl.

orca's zijn best aardig, ik vond die juggernouts wel mooie toegevoegde waarde hebben. orca's gaan vrij rap stuk heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Net begonnen :D

Ik zie alweer waar de marge zit, je kan points kopen en daarmee je pakketjes langer bewaren en opsparen. Voelt op dit moment meer als Farmville :D

Zit op world 12 en zoek nog een alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Laatst online: 07:26
himlims_ schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:05:
ranking is voornamelijk gebaseerd op gemiddeld lvl van je units en afstand tot midden (2 verschillende rankings)
ik heb me vooral bezig gehouden met pvp (kost meer CP, en levert minder resources op dan camps/outposts) dus zijn je gebouwen automatisch lager lvl.

orca's zijn best aardig, ik vond die juggernouts wel mooie toegevoegde waarde hebben. orca's gaan vrij rap stuk heb ik het idee
Je moet ook geen missile squads aanvallen met je Orcas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Heb nu 1 Mammoth tank, upgraden van lvl 18 naar 19 kost gewoon 4 miljoen crystals en 1 miljoen power... Yikes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Rond dat lvl hark je ook 2 miljoen per dag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb nu genoeg punten voor:

- Zone troppers
- Commando
- Orca

Kan dus één van deze drie researchen nu en heb geen flauw idee wat.
Mijn aanval bestaat uit:

6x Guardian
2x Predator
2x Missile Squad
1x Palladin
5x Firehawk

Weet niet wat nou een goede aanvulling zou zijn. Misschien een commando om de anti-air plat te gooien.
Momenteel de meeste moeite met de Scoopers en Rocket fists van bijv. level 22 en mijn guardians en predators zijn pas level 17 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ossi schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:54:
Heb nu 1 Mammoth tank, upgraden van lvl 18 naar 19 kost gewoon 4 miljoen crystals en 1 miljoen power... Yikes!
Tell me all about it! Ik spaar voor sniper of mammoth, heb nu 40 mil RP en 3e base staat al cash te pompen, vraag me dus af hoe en wat.

Hoe sterk is dat ding, tegen welke units, hoe snel of langzaam, wat kost het repareren?

Zelfde over sniper mocht iemand die hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
TWeaKLeGeND schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:53:
[...]

Tell me all about it! Ik spaar voor sniper of mammoth, heb nu 40 mil RP en 3e base staat al cash te pompen, vraag me dus af hoe en wat.

Hoe sterk is dat ding, tegen welke units, hoe snel of langzaam, wat kost het repareren?

Zelfde over sniper mocht iemand die hebben
Mammoth is net zo snel/traag als een predator. Kost 15 army points, dus 2 mammoth voor 3 predators.
Om eerlijk te zijn betwijfel ik of het uitkan om 3 predators om te ruilen voor 2 mammoths. Ik heb nog niet echt een idee van hoeveel harder hij schiet als een predator, mijn predator is lvl20 en de mammoth nog lvl 18.
himlims_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:11:
Rond dat lvl hark je ook 2 miljoen per dag binnen
Je harkt wel veel meer binnen dan dat, het probleem is alleen de power. Zit ondertussen op 150k productie per uur 8x lvl21 powerplants, maar het is alsnog veel te weinig...
Floris-K schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:19:
Ik heb nu genoeg punten voor:

- Zone troppers
- Commando
- Orca

Kan dus één van deze drie researchen nu en heb geen flauw idee wat.
Mijn aanval bestaat uit:

6x Guardian
2x Predator
2x Missile Squad
1x Palladin
5x Firehawk

Weet niet wat nou een goede aanvulling zou zijn. Misschien een commando om de anti-air plat te gooien.
Momenteel de meeste moeite met de Scoopers en Rocket fists van bijv. level 22 en mijn guardians en predators zijn pas level 17 :/
Ik zou 2 guardians omruilen voor Orca's. Ook jammer dat je geen pitbulls meer hebt, die zijn ook superhandig.
Orca's zijn ideaal om de rocketfists op te ruimen. Helaas zijn ze easy prey voor anti air. Waar 1 guardian het verliest van 1 rocketfist, daar wint 1 orca het van 1 missile squad. Van gelijk level uiteraard :)

[ Voor 30% gewijzigd door Ossi op 16-04-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik heb in elk leger 2-3 riflemen. Ik heb geen last van die rocket fists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Army points heb ik wel, gewoon even command center weer 2 levels omhoog en ik kan mijn 2 predators omwisselen voor 2 mammoths, nog twee levels en ik kan ook twee rifle men vervangen door snipers :D ik ben benieuwd naar prestaties vs een scooper van die mammoth, en ook naar de repair time en kosten vs een gelijk level predator.

Nieeemand sniper experience?

Mijn huidige main army server 4:

4x Guardian Lvl 19
5x Rifle Men Lvl 21
1x Paladin lvl 18
1x Pitbull Lvl 18
2x Predator Lvl 19
1x Missile Squad Lvl 21
1x Commando Lvl 18
1x Zone Trooper Lvl 18
4x Firehawk 19/20/21/21

Ik zit ook op 157k power per uur... maar ik heb dan ook 21 PP's en 5 ACCU's

Hou zo alleen geen ruimte over voor decoys.. maar time will tell

Kan je misschien plaatjes of het liefst zelfs complete battles op bijv youtube posten van outposts bases en camps van lvl 23-27 zodat ik weet wat er komen zal?

Zit nu als lvl 17 speler op de 10-15 miljoen resources per dag, die 2 miljoen crystals per dag voor een level 21+ speler is inderdaad ietswat laag gegrepen.

[ Voor 28% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-04-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
TWeaKLeGeND schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:45:
Army points heb ik wel, gewoon even command center weer 2 levels omhoog en ik kan mijn 2 predators omwisselen voor 2 mammoths, nog twee levels en ik kan ook twee rifle men vervangen door snipers :D ik ben benieuwd naar prestaties vs een scooper van die mammoth, en ook naar de repair time en kosten vs een gelijk level predator.

Nieeemand sniper experience?

Mijn huidige main army server 4:

4x Guardian Lvl 19
5x Rifle Men Lvl 21
1x Paladin lvl 18
1x Pitbull Lvl 18
2x Predator Lvl 19
1x Missile Squad Lvl 21
1x Commando Lvl 18
1x Zone Trooper Lvl 18
4x Firehawk 19/20/21/21

Ik zit ook op 157k power per uur... maar ik heb dan ook 21 PP's en 5 ACCU's

Hou zo alleen geen ruimte over voor decoys.. maar time will tell

Kan je misschien plaatjes of het liefst zelfs complete battles op bijv youtube posten van outposts bases en camps van lvl 23-27 zodat ik weet wat er komen zal?

Zit nu als lvl 17 speler op de 10-15 miljoen resources per dag, die 2 miljoen crystals per dag voor een level 21+ speler is inderdaad ietswat laag gegrepen.
Volgens levert het upgraden van een command center op hoger lvl nog 5 army points op per keer :(
Ik heb zelf geen snipers, maar heb ze wel in actie gezien, ze vegen alle infanterie op omdat er geen infanterie is die hun outranged. Geen idee hoe ze het doen tegen een MG nest trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja, het is vanaf level 20+ 5 per level tot op een gegeven moment 0, daarom zei ik ook 2 levels om twee predators te kunnen vervangen, defence HQ zelfde verhaal, vanaf 20+ is het maar 8 per level tot op een gegeven moment 0.

Ik geloof dat defense maximaal 320 punten kan hebben en offense maximaal 210 (level 30)

Hoe zit het met de mammoth vs scooper en repair tijd/kosten? :P

[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-04-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandemen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2020
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de "set support" functie inhoudt?
Ben net een paar dagen bezig, maar dit is me nog niet helemaal duidelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
sandemen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:07:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de "set support" functie inhoudt?
Ben net een paar dagen bezig, maar dit is me nog niet helemaal duidelijk.. :)
Als je een Skystrike / Ion / Falcon support hebt dan kan je "Set support" gebruiken om je support te richten op je eigen basis of één van je allies. Als die basis waar op gericht staat dan aangevallen wordt zal de support direct vuren.

Wordt een basis aangevallen waar geen support op gericht staat dan duurt het een tijdje voordat de support klaar is om te vuren. Vaak kunnen ze dan 2 aanvallen uitvoeren voordat de support klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Asator schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:50:
[...]

Als je een Skystrike / Ion / Falcon support hebt dan kan je "Set support" gebruiken om je support te richten op je eigen basis of één van je allies. Als die basis waar op gericht staat dan aangevallen wordt zal de support direct vuren.

Wordt een basis aangevallen waar geen support op gericht staat dan duurt het een tijdje voordat de support klaar is om te vuren. Vaak kunnen ze dan 2 aanvallen uitvoeren voordat de support klaar is.
En hoe verder je van die basis afzit, hoe langer het duurt voor de support timer afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mag ik jullie advies in deze? Ik stuit steeds vaker op dit soort bases en weet niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Heb hier nu al 4 attacks op gedaan en ben nog geen enkele keer voorbij de 2e scooper links van lvl 23 gekomen :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xOJyKop6YYjZoMyDtI0YRgfo/full.jpg

Hoe pakken jullie die scoopers aan? Allemaal met Palladins?
Heb wel 12mil credits en 26 mil rRP, maar die zone troopers ben ik ook niet echt een fan van.
Ze gaan namelijk zo snel dood... En zeker met die nests..

In dit voorbeeld is het gewoon lastig. Ik stuur Guardians op die MG nests af.
De scoopers slopen de guardians, dus dan stuur ik die Palladin.. Die wordt weer gesloopt door de andere mg nests en scoopers zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 19-04-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Floris-K schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:23:
Mag ik jullie advies in deze? Ik stuit steeds vaker op dit soort bases en weet niet echt hoe ik ermee om moet gaan. Heb hier nu al 4 attacks op gedaan en ben nog geen enkele keer voorbij de 2e scooper links van lvl 23 gekomen :/

[afbeelding]

Heb wel 12mil credits en 26 mil rRP, maar die zone troopers ben ik ook niet echt een fan van.

De scoopers slopen de guardians, dus dan stuur ik die Palladin.. Die wordt weer gesloopt door de andere mg nests en scoopers zelf.
Welk level hebben jouw units? Als dit namelijk nog geen 20 is, is het redelijk normaal dat je niet ver komt tegen lvl 23 units :)

Ik had natuurlijk ook even naar de afbeelding kunnen kijken :')

Maar eh, ik zou bij bases blijven die max. 1 level hoger zitten dan jou.. Het is niet echt raar dat je hier niet doorheen komt :')

[ Voor 9% gewijzigd door Tankiej op 19-04-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Floris-K schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:23:

[afbeelding]

wtf :D
Zoek een basis van je eigen level :P

btw, Paladins zijn ideaal tegen die scoopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mwah tot voor kort kwam er er met 2-3 attacks doorheen steeds.
Tactisch inzetten en lukte het echt wel ! Alleen het idee dat er iets is veranderd met die update.
Ben nu wat level 20 camps enz aan het aanvallen voor crystals. Die krijg ik met 1 attack iig plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
LOL

serieus man, je probeert een outpost met VIJF scoopers zwaar boven je eigen leven aan te vallen, soms heb je geluk en heb je een mooie outposts te pakken van tig levels hoger die je toch kan afslachten, maar in dit geval is het een foute keuze geweest om eraan te beginnen, mijn leger is gemiddeld level 21 en ik zou daar ook 2x over doen gok ik zo.

Gouden regel: als het me niet 1-2 attacks kost moet ik er niet aan beginnen, lvl 19-21 outposts/camps kan je wel 1-2 hitten, een level 23 outpost kost je tenzij het echt een debiele setup heeft m.b.t. waar CY defense facility en hoe de units staan is het gewoon niet waard als je kijkt wat voor repair tijd en cp erin zitten waar je paar lvl 20's mee kon neerhalen.

[ Voor 34% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-04-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor de geinteresseerden heb ik nog een mooie site waarmee je de stats van je server kunt bekijken :

http://stats.cnc-alliances.com/

Gemaakt door HedgehogNL. Topic op het officiele forum : Stats Site

Let wel dit is nog een vroege alpha versie en er wordt constant aan gesleuteld. Echter het ziet er veel belovend uit.

Tevens een Defense Planner gemaakt door een van de leden in mijn alliance CornfordB69: Defense Planner

[ Voor 3% gewijzigd door o0SmOkE0o op 20-04-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Zojuist de juggernaut geresearcht, nu nog wachten op nieuwe commant points en wat power om de unit op het juist level te krijgen. Later op de dag eens kijken wat die unit aan schade toe kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Zelfde schade als commando, maar wel stuk meer HP en even traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Mijn juggernaut is nog onder de maat, level 16 tov de rest level 19. Dus kan er nog niet veel van zeggen. Daarnaast doen de firehawks hun werk goed, voordat er voortuigen aankomen is de grootste schade en zoniet alles al gemaakt.

De commando heb ik niet, evenals zone troopers en de orca. Van de laatste zag ik laatst een aanval, met level 21 orca's, en daar waren ze best effectief. Al moet ik daarbij zeggen dat de aangevallen partij een aantal levels lager was.

Jammer genoeg is het het spel meer een kwestie van tijd in plaats van strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Van tijd in plaats van strategie?

ALLES draait om de keuzes die jij maakt met betrekking tot je army. Van het bouwen, tot het upgraden, van het kiezen wat te repareren, tot de keuze van targets. En uiteraard de complexe puzzel hoe een gevecht aan te pakken.

Ik heb +18 uur repair time en +200 command points staan en ik speel daarmee toch vrij comfortabel. (lang leve gratis funds door even usenext te 'proberen' haha) die 30 dagen boost is wel bijna voorbij en denk toch wel een tientje in te leggen om wederom 30 dagen +18+200 te krijgen.

(kost geen tientje hoor, maar met een tientje krijg je meer funds per euro voor een derde maand en bijna zelfs een vierde maand en kan ik in noodgevallen cp kopen, alhoewel ik al een tijdje op een zooi cp crates zit omdat ik altijd wel CP en repair tijd heb omdat ik bijna nooit lang genoeg blijft aanvallen om alles op te maken)

[ Voor 23% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-04-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Je basis zul je toch geleidelijk opbouwen en geleidelijk levellen. Een gebouw van 5 levels lager heeft weinig tot geen waarde. En het aanvallen vind ik nu ook weer niet zo spannend, je moet geen rij voertuigen op en een rocketfist afsturen. En als je faalt, is de volgende aanval makkerlijk omdat de tegenstander verzwakt is of zoniet deels weg is omdat je de defense facility vernietigd hebt.

Dus uitdaging in kiezen vind ik niet dat erin zit. En het beetje wat je moet kiezen is eenmalig. Het is niet dat ik het spel niet leuk vind, het vrij eenvoudig winnen van de forgotten geeft wel een positieve sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik begrijp nu beter wat je bedoeld:

Het is een spel van wachten en geleidelijk omhoog gaan.

Op welke server speel je 5-6 neem ik aan? En je ranking? (ranking is toch iets dat laat zien dat keuzes wel degelijk verschil maken, hoe simpel je het ook voorschotelt, zo is simpel is het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
TWeaKLeGeND schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:17:
Van tijd in plaats van strategie?

ALLES draait om de keuzes die jij maakt met betrekking tot je army. Van het bouwen, tot het upgraden, van het kiezen wat te repareren, tot de keuze van targets. En uiteraard de complexe puzzel hoe een gevecht aan te pakken.

Ik heb +18 uur repair time en +200 command points staan en ik speel daarmee toch vrij comfortabel. (lang leve gratis funds door even usenext te 'proberen' haha) die 30 dagen boost is wel bijna voorbij en denk toch wel een tientje in te leggen om wederom 30 dagen +18+200 te krijgen.

(kost geen tientje hoor, maar met een tientje krijg je meer funds per euro voor een derde maand en bijna zelfs een vierde maand en kan ik in noodgevallen cp kopen, alhoewel ik al een tijdje op een zooi cp crates zit omdat ik altijd wel CP en repair tijd heb omdat ik bijna nooit lang genoeg blijft aanvallen om alles op te maken)
Kijk maar uit met die prutsers van usenext, ondanks dat ik het opzeggingsmailtje in de mailbox heb zag ik vandaag dat mijn creditcard vandaag wel is gecharget. Nu moet ik daar morgen weer achteraan om dat te regelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:12:
Voor de geinteresseerden heb ik nog een mooie site waarmee je de stats van je server kunt bekijken :

http://stats.cnc-alliances.com/

Gemaakt door HedgehogNL. Topic op het officiele forum : Stats Site
http://stats.cnc-alliances.com/cb2/player/7537 ben ik, ik ben voornamelijk pvp bezig. dat lijkt niet echt heel duidelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ossi schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:13:
[...]

Kijk maar uit met die prutsers van usenext, ondanks dat ik het opzeggingsmailtje in de mailbox heb zag ik vandaag dat mijn creditcard vandaag wel is gecharget. Nu moet ik daar morgen weer achteraan om dat te regelen. :(
Heb mijn rekeningnummer gebruikt, dat is nog makkelijker terug te halen gelukkig :-) (althans voor ons nederlanders is het een normalere en simpelere procedure)

zal het mailtje goed bewaren in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Gisteren van team geswitched, omdat het oude team steeds meer met inactieve leden had te maken.
Commander in Chief was al een maand niet meer online geweest en de Second Commander niets aan het team deed. Steeds meer leden stapten daarom over. :(
Zelf had ik geen keus meer en ben uiteindelijk ook over gestapt naar het Alpha Legion. Gelukkig zijn daar de leden tenminste groot en deels actief. Er ligt verder een mooi plan op tafel waardoor het de moeite waard is om het spel verder te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Gisteren ook een account aangemaakt en he eea gebouwd. Dacht vanochtend "even" wat aanvallen te doen, maar dat duurt toch allemaal wat langer dan verwacht ;)

Ben nu Level 7 met mijn basis, en voornamelijk gericht op aanvallen van camps voor de resources. Gisteren ook wat "freeplay" acties gedaan, maar slechts de helft van die punten is daadwerkelijk binnen gekomen, dus dat doe ik denk ik niet meer.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik ben zojuist gesloopt door iemand die 20 levels hoger is dan mij.. (lekker fair) iemand wat tips voor een effectieve verdediging? ik heb nu een rij met walls. daar achter MG nest. en daar achter wat soldaten. (ben level 10)

[ Voor 38% gewijzigd door AlphaWierie op 24-04-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Ik poogde zojuist om in te loggen, maar krijg helaas deze melding:

Error 500 - Internal Server Error.
Error processing GroovyPageView: Error executing tag : Error executing tag : java.net.UnknownHostException: 380678-cncprapp02.rspc-lhr.ea.com: 380678-cncprapp02.rspc-lhr.ea.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
AlphaWierie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:50:
Ik ben zojuist gesloopt door iemand die 20 levels hoger is dan mij.. (lekker fair) iemand wat tips voor een effectieve verdediging? ik heb nu een rij met walls. daar achter MG nest. en daar achter wat soldaten. (ben level 10)
plaatje defense, anders is advies lastig.
misschien dat je hier nog wat uit pikt;

C&C Tiberian Alliance
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3s5pp8OnL4bWboF2C2psBNgz/thumb.jpgaanvallenthough defense
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TA4KZBLMM7kxeusBqMLkmh5W/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fefe6qiE7QVuYT1Qj4BGP0ss/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y2WD1sTcPqkmD4JAcuOuChns/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iPCLjQ7glc9NRT2SOIswr1PF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XIxeGPOhCRBHt5ZEOdSub53X/thumb.jpgDefense
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q5S29HlROgu8GrmOFcCURtc8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z06cOYvxNib25XYlSTzZpZ6E/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FfAOMZw9ORc4lwcTNvrBP98E/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xoGLqNbyyaBe5i1Fs2k9L4fJ/thumb.jpgGame victoryCombat Waves
Pre combat unit arrangeBase DefenceBase Overview
Game Overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Brains schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:01:
Ik poogde zojuist om in te loggen, maar krijg helaas deze melding:

Error 500 - Internal Server Error.
Error processing GroovyPageView: Error executing tag : Error executing tag : java.net.UnknownHostException: 380678-cncprapp02.rspc-lhr.ea.com: 380678-cncprapp02.rspc-lhr.ea.com
Same here, server lagen eruit. Moet nu weer werken.

Ben nu, na 2,5 dagen level 9. Vooral gericht op offense, om zo snel mogelijk outposts kapot te maken voor extra resources. Ben maar lid geworden van een alliance die een aanbieding deed, want dat leek mij beter dan in mijn eentje proberen de wereld te veroveren ;)

Het upgraden van gebouwden (constructiegebouw is nu level 11) kost echt bakken met geld, en research schiet ook nog niet op. Hopelijk gaat dat binnenkort een beetje opschieten

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Servers zijn weer up iig! Ik zie en hele leuke verandering!
Tussen de forgotten bases staan nu Reactors. Bases in de omgeving hebben ene verhoogde productie van stroom :D

Ze zijn alleen nog niet actief en zal pas gebeuren vanaf de volgende update

Daarnaast zie je nu bij het opzetten van je aanval bovenin plaatjes waar de CY en defcentres zijn enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Het spel doet het inderdaad weer. Er zijn nu POI's toegevoegd, maar die doen nog niets dus nog even wachten tot de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tering, dacht ga eens kijken wat voor supply crates ik allemaal heb. Gebruik ze eigenlijk nooit, dus heb een voorraadje aangelegd :')

15 x 12 Command Points
7 x 150.000 Tiberium
2 x 300.000 Tiberium
8 x 150.000 Crystals
3 x 300.000 Crystals
10 x 75.000 Power
8 x 150.000 Power

Ik raak nooit meer door m'n command points heen, repair time is altijd eerder op. En de rest, tja.. Ik zal het wel eens gaan gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:11:
Tering, dacht ga eens kijken wat voor supply crates ik allemaal heb. Gebruik ze eigenlijk nooit, dus heb een voorraadje aangelegd :')

15 x 12 Command Points
7 x 150.000 Tiberium
2 x 300.000 Tiberium
8 x 150.000 Crystals
3 x 300.000 Crystals
10 x 75.000 Power
8 x 150.000 Power

Ik raak nooit meer door m'n command points heen, repair time is altijd eerder op. En de rest, tja.. Ik zal het wel eens gaan gebruiken :+
Hey, ga eens ff levelen gij lakse alliance member! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Heb echt totaal geen problemen met repair tijd hier, CP zijn altijd eerder op, en ik gebruik maar 1 leger (2e leger is al een week lvl 17 maar nog niks mee gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, ik denk niet dat dit lang m’n aandacht gaat houden.. Maar waar zitten de GoTTers? Ik zit op server 14 / Europe. Ik koos voor random geloof ik bij ’t aanmaken van een account.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Server 4 zuidoost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Mocht dit nog m’n interesse hebben wanneer dit uit beta is, dan verplaatst ik mij wel!

Zo jammer dat dit verder niets met C&C te maken heeft.. Maar dit doet me denken aan die internet spelletjes van 10 jaar terug. Alleen met graphics.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:26:
[...]

Hey, ga eens ff levelen gij lakse alliance member! :p
O-)

Ik heb er al wat gebruikt, zal vanavond even de rest gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 14:52
Ik zit nog op de beta 3 server. De afgelopen dagen zijn we met diverse allies in de aanval gegaan tegen de RussianAllianceN. De RussianAllianceN begint nu langzamerhand uit elkaar te valllen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dan zit je dicht bij mij in de buurt, welke alliance zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ja hoor. Mijn bases zijn weer vernietigd. Ik word langzaamaan teruggedrongen uit het Forgotten gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Vraagje, wat is jullie mening of Funds en de manier zoals het in dit spel/beta zit?

Mijn eerste ervaring is ronduit genaaid voelen. Ik heb wat funds/ea points, welke ik gekregen had bij mijn Sims 3 spel.

Echter, bij C&C wist ik nog niet wat dat groene F teken was en binnen no-time meer als de helft verspilt/uitgegeven. Er kwam gewoon geen enkele waarschuwing dat dit echt geld is!!!

Ook na elke update staat die waarschuwing weer uit, waardoor je door 1 misklik gewoon weer echt geld uitgeeft.

Persoonlijk vind ik dit een belachelijke manier en ervoor gemaakt om stiekem mensen geld afhandig te maken! Ja, natuurlijk moet je het er wel zelf eerst op zetten, maar het is dus EA/Origin breed. Dus als Sims speler betaal je dan ineens voor C&C ongewenst.

Het tweede is dit gewoon Pay2Win helaas. Koop je grondstoffen en je races iedereen voorbij als je er meer geld in steekt dan anderen. En dit vind ik ook zeer treurig. Zo kunnen beter een premium account aanbieden met wat gebruikers gemakken en geen Pay2Win voordelen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik heb meer dan genoeg RP en credits om een 3e base aan te schaffen, maar ik twijfel of ik dit wel zal doen. Mijn tweede base gaat al langzaam omdat ik meer tijd besteed aan mn 1e base, hoe zal het bij de 3e dan wel niet gaan :')

Kan ik beter misschien voor de Juggernaut gaan eerst ipv een 3e base? :X

[ Voor 14% gewijzigd door Tankiej op 26-04-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:21:
Ik heb meer dan genoeg RP en credits om een 3e base aan te schaffen, maar ik twijfel of ik dit wel zal doen. Mijn tweede base gaat al langzaam omdat ik meer tijd besteed aan mn 1e base, hoe zal het bij de 3e dan wel niet gaan :')

Kan ik beter misschien voor de Juggernaut gaan eerst ipv een 3e base? :X
Zou ik wel doen ja :)
Voordeel van een derde base is dat je vlot stijgt in rank en daarmee dus betere supply packages krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:49:
[...]

Zou ik wel doen ja :)
Voordeel van een derde base is dat je vlot stijgt in rank en daarmee dus betere supply packages krijgt.
Een 3e base of de juggernaut? :')

Ik denk het eerste

[ Voor 5% gewijzigd door Tankiej op 27-04-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Tankiej schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:24:
[...]

Een 3e base of de juggernaut? :')

Ik denk het eerste
Ik bedoelde de juggernaut, derde basis is alleen maar extra werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Voor de mensen die het willen weten: een level 22 mammoth kan een lvl 24 scooper aan. Hij houdt dan grofweg 50% health over, verwacht niet dat er ook nog een tweede in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ossi schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:48:
[...]

Ik bedoelde de juggernaut, derde basis is alleen maar extra werk. :)
Ah ok :P

Wat zou ik eigenlijk weg doen voor die juggernaut, pitbulls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ik zou zeker nog wel een of twee pitbulls houden, ik heb 1 pitbull ingeruild van de 3.
Pitbulls zijn ook ideaal om snel muurtjes te slopen in de frontlinie.
Op hogere lvls krijg je toch maar 5 punten per upgrade van command center.
Juggernaut is goedkoper dan de mammoth om te upgraden, maar duurder dan de firehawks en pitbulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Heb momenteel:

Guardian 22/22
Paladin 22
Orca 23
Firehawk 22/22/24/24
Mammoth 22/22
Juggernaut 21/21
Infantry 22/22/22/22
Commando 21
Missile Squad 22
Zone Trooper 21

Tweede army nog altijd niet gebruikt, ongeveer zelfde setup (3 hawks, geen missile squad en geen zonetrooper oid) maar dan level 18ish on its way to 19 (heb toch crystals zat)

Server 4, top 10.

Heb gemerkt dat als je je repair building 5 levels omhoog doet en je units allemaal 3 levels omhoog dat de repair time gelijk blijft. Pittige tiberium investering, maar het werkt wel.

Doe je beiden 1 level omhoog dan eindig je met 5% hogere repair tijd.

Heb 4 bases, global cash 360k per uur, global tiberium 40k crystals 3k power main base 280k andere bases 80 30 25

Heb altijd een power en tiberium tekort en bulk altijd van de crystals.

[ Voor 29% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-04-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wat raden jullie eigenlijk aan; zo snel mogelijk een tweede basis neerzetten (waar het spel een beetje op hint) of eerst zaken als de firehawk researchen zodat je wat makkelijker basissen kan pakken?

Op dit moment een level 11 basis met een level 12 attack die er als volgt uitziet:
- 4 level 12 Guardians
- 1 level 12 Predator
- 3 level 12 Pitbulls
- 1 Level 10 Paladin (waarvan ik mij afvraag of die niet zonde van de kosten was)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Heb je moeite met het vernietigen van bases met dezelfde level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Comp_Lex schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:50:
Heb je moeite met het vernietigen van bases met dezelfde level?
Meestal 1 a 2 runs voor een level 12 outpost of camp.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:07
Iemand die mij inviten wil bij de GoT aliance? user: atlanta118

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
cheiron schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:05:
Wat raden jullie eigenlijk aan; zo snel mogelijk een tweede basis neerzetten (waar het spel een beetje op hint) of eerst zaken als de firehawk researchen zodat je wat makkelijker basissen kan pakken?

Op dit moment een level 11 basis met een level 12 attack die er als volgt uitziet:
- 4 level 12 Guardians
- 1 level 12 Predator
- 3 level 12 Pitbulls
- 1 Level 10 Paladin (waarvan ik mij afvraag of die niet zonde van de kosten was)
Ik zou zeker voor de firehawk gaan vóór je tweede basis.
Paladin heb je op dat level nog niet helemaal nodig, maar later is hij zeker belangrijk!
Ik zou de paladin omruilen voor een predator, daar heb je op dat level meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Dan kan je beter voor de firehawk gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Comp_Lex op 29-04-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Heb nu even de paladin omgeruild voor een firehawk om zo wat makkelijker door de basissen heen te komen.

-edit-
Toptip van de firehawks! Ik kom nu stukken makkelijker door vijandelijke basissen heen. Ik heb mijn 2 firehawks zo snel mogelijk naar level 12 geupgrade, en dan kan ik over het algemeen met 1 run door een level 14 outpost heen komen. Nice!

[ Voor 54% gewijzigd door cheiron op 30-04-2012 08:32 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat is dit voor bullshit!!! Ik hebt twee keer iemand dood gemaakt (dezelfde) en binnen 1 uur is hij weer terug, staat zijn basis weer naast de mijne!

Wat is het doel van iemand vernietigen als hij gewoon strak naast je in je territorium terug kan komen binnen 1 uur. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Dat zal hij geen tweede keer kunnen doen denk ik. Hij moet nu langer wachten dan jij, omdat hij je heeft aangevallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Comp_Lex op 30-04-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Comp_Lex schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:36:
Dat zal hij geen tweede keer kunnen doen denk ik. Hij moet nu langer wachten dan jij, omdat hij je heeft aangevallen.
Dat doet hij dus wel, hij is door mij 2x destroyed, en 2x staat zijn basis binnen 30 min weer naast de mijne. In MIJN territorium ...

Het vreemde is dat hij geen grondstoffen zou hebben (die heb ik) en toch instant 100% base en 100% defense weer heeft. Waarom zou je iemand proberen te killen als hij binnen 30 min weer op 100% naast je staat???

Het zou moeten zijn dat als je gedood wordt dat je moet relocaten (automatisch) en dan enkel een wereld zone kan kiezen. Dan heeft iemand doden tenminste een doel. Nu blijft die irritante fucker bij mij in de buurt zitten, mijn Forgotten bases aanvallen, etc. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Sorry, ik heb je vorige post verkeerd gelezen. Ik dacht dat jij aangevallen werd. Wat bedoel je precies met "pal naast je basis"? Heeft hij dan zijn basis op twee vakjes afstand van jou basis geplaatst of gewoon "in de buurt"? Ook precies aan dezelfde kant enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hij zit weer twee vakjes onder mij, wat eerst mijn territorium was.

De eerste keer dat ik hem vernietigde was omdat hij een forgotten base van mijn vriend gesniped had en weigert te communiceren. Dus wij hadden hem kapot gemaakt.

Vervolgens relocate hij zijn base onder mij, wat mijn/onze territorium was. Dus ik dacht, misschien heb ik het verkeerd gezien en was er toch een plekje vrij (waar geen territorium was) en ik vernietig hem opnieuw zodat er echt 100% geen ruimte is voor hem om te relocaten in de buurt.

Nog geen 20 min later zie ik tot mijn verbazing dat hij gewoon in mijn territorium twee vakjes onder mij zit!!! WTF?

Het komt er dus op neer dat een speler aanvallen geen zin heeft, hij kan toch weer terugkomen in je territorium en ik heb mijn kostbare attack points aan hem verspilt welke ik beter aan forgotten bases had kunnen besteden. :S

Edit: Daarbij komt nog eens dat mijn penalty groter is, het kost mij extra command points en ik mag 20 uur niet relocaten! Het doel van iemand vernietigen is toch dat je van diegene af wilt, zijn locatie wilt of omdat hij een bedreiging is? Met dit crappy k.u.t. systeem lukt dat niet en ben jij zelf meer in het nadeel.

[ Voor 15% gewijzigd door Dreanor op 30-04-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Dreanor schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:10:
Hij zit weer twee vakjes onder mij, wat eerst mijn territorium was.

De eerste keer dat ik hem vernietigde was omdat hij een forgotten base van mijn vriend gesniped had en weigert te communiceren. Dus wij hadden hem kapot gemaakt.

Vervolgens relocate hij zijn base onder mij, wat mijn/onze territorium was. Dus ik dacht, misschien heb ik het verkeerd gezien en was er toch een plekje vrij (waar geen territorium was) en ik vernietig hem opnieuw zodat er echt 100% geen ruimte is voor hem om te relocaten in de buurt.

Nog geen 20 min later zie ik tot mijn verbazing dat hij gewoon in mijn territorium twee vakjes onder mij zit!!! WTF?

Het komt er dus op neer dat een speler aanvallen geen zin heeft, hij kan toch weer terugkomen in je territorium en ik heb mijn kostbare attack points aan hem verspilt welke ik beter aan forgotten bases had kunnen besteden. :S

Edit: Daarbij komt nog eens dat mijn penalty groter is, het kost mij extra command points en ik mag 20 uur niet relocaten! Het doel van iemand vernietigen is toch dat je van diegene af wilt, zijn locatie wilt of omdat hij een bedreiging is? Met dit crappy k.u.t. systeem lukt dat niet en ben jij zelf meer in het nadeel.
Als je je eigen basis niet hebt gerelocate, dan lijkt het me handig om deze issue op het officiële forum te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Is dit een bug dan?

Kan iemand uitleggen wat er precies gebeurt als je gedood wordt in dit spel? Want zoals ik beschreef is het nadeel groter voor de aanvaller gezien je degene die je aanvalt nooit weg kan krijgen op deze manier. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Dreanor schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:25:
Is dit een bug dan?

Kan iemand uitleggen wat er precies gebeurt als je gedood wordt in dit spel? Want zoals ik beschreef is het nadeel groter voor de aanvaller gezien je degene die je aanvalt nooit weg kan krijgen op deze manier. :S
Ik vermoed dat het een bug is inderdaad. Een verdediger kan na de aanval 24 uur lang niet de basis naar dezelfde plek relocaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Vond het al vreemd, want je besteed zoveel punten en eigen cooldown om iemand weg te krijgen oftewel te vernietigen en binnen enkele minuten is zijn base op 100% health en 100% defense weer terug.

Dus als ik het goed heb en ik vernietig hem binnenkort weer dan plaats ik mijn tweede base op zijn locatie en dan zou hij niet meer terug mogen komen volgens jullie? Of op zijn minst verder weg moeten relocaten?

En dan heb ik nog een vraag, kan je als je vernietigd bent gewoon in andermans territorium relocaten (wat hij doet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Dreanor schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:47:
Vond het al vreemd, want je besteed zoveel punten en eigen cooldown om iemand weg te krijgen oftewel te vernietigen en binnen enkele minuten is zijn base op 100% health en 100% defense weer terug.

Dus als ik het goed heb en ik vernietig hem binnenkort weer dan plaats ik mijn tweede base op zijn locatie en dan zou hij niet meer terug mogen komen volgens jullie? Of op zijn minst verder weg moeten relocaten?

En dan heb ik nog een vraag, kan je als je vernietigd bent gewoon in andermans territorium relocaten (wat hij doet)?
Dat hij zijn basis na enkele minuten weer herbouwd heeft is niet het probleem. Het probleem is dat hij blijkbaar zijn basis in je territorium kan plaatsen en normaal gesproken kan je dat pas na 24 uur doen.

EDIT:
Zit hij toevallig in je alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zo irritant:

Bloed, zweet en tranen kost het je om een lvl 25 base CY naar 2% hp te brengen en dan meer dan een uur moeten wachten voordat je weer CP's hebt. Post je op het forum dat je het zou waarderen dat ze die voor je laten. Ninjaad een lvl 14 van je alliance jouw lvl 25 base : (

Maarja, had ik maar meer CP's moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vanochtend mijn tweede basis gestart. Ik dacht geleerd te hebben van de eerste basis, en defence later te doen wanneer de protectie af zou lopen. Compleet vergeten dat de protectie bij een tweede basis maar 1 uur is :D

Nu dus een behoorlijk kwetsbare basis met wat level 9 mg nests en muren, maar verder niets... Hopelijk schrikt mijn level 12 basis 3 blocks verderop mensen een beetje af om aan te vallen. Om mij heen is vooral level <11.

Beweeg nu langzaamaan met mijn basis naar mijn alliance (thetokurz) toe. Samen sta je toch wat sterker.

Mochten er nog mensen op Server 14 zijn die willen joinen, laat het vooral even weten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
De basis heeft de dag niet overleefd ;( 3 basissen van een alliance zijn naast mij gaan staan. Tsja..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Heerlijk, outpostje lvl 24 :D

2.1 mil RP 1.1mil tib 4.2 mil crystals 1.15 mil cash

Helaas spawnen ze niet zoveel en kom ik veel meer lvl 23's tegen, moet ff zorgen dat alliance beter zijn best gaat doen op de juiste plek te zitten in plaats van 'lekker al je bases bij elkaar' enkel de bases met een behoorlijk leger in de buurt van de tunnels.

Over het algemeen 1 hit nodig, soms 2.

[ Voor 83% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-05-2012 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Haha, geweldig.

Ik ben met mijn Alliance canIhascheezeburger (9 members, Rank 87) min of meer in een oorlog met de Alliance Hand of the Infamous(46 members, Rank 17). Hand of the Infamous valt onder de Alliance Infamous (50 members, Rank 2).

Allemaal op wereld 14 (of 13 welke dezelfde lijkt te zijn?).

Maar echt te grappig, wij destroyen bases van hun met 2 á 3 attacks en zij hebben 4 tot zelfs 7 attacks nodig om bases van ons te vernietigen. XD

Dus ik vind dit wel een leuke oorlog welke wij als onderdog beter doen. :D

Zouden er nog mede-tweakers in (hand of the) Infamous zitten op wereld 14. Ik ben benieuwd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dreanor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:22:

Zouden er nog mede-tweakers in (hand of the) Infamous zitten op wereld 14. Ik ben benieuwd. 8)
Niet in in die alliance, wel in wereld 14. Zelf bij TheTokerz, maar dat schiet niet op. 17 members die voornamelijk beneden blijven hangen. Denk dat er nu 4 members bij de basissen van the forgotten zijn aangekomen (waaronder ik met 2 basissen).

Ondertussen omringd door BCX en Cooks alliances, en er komt nog een hele grote alliance onze kant op..
Het is nu dus een beetje afwachten of mijn basissen de dag overleven

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zeg, ik ben nu een tijdje in die war verwikkeld (zie vorige post) maar ik vroeg mij af. Hoe zinvol is oorlog eigenlijk?

Wij krijgen hun bijna niet weg, zij ons niet en zo blijven we Cmmmand Points aan elkaar verspillen over en weer.

Ik hem namelijk het idee dat ik nauwelijks groei omdat ik constant moet aanvallen zonder echt veel resources te krijgen en constant mijn resources wegschepen naar andere base waardoor de groei stilvalt.

Dus hoe zinvol is een oorlog eigenlijk in de huidige versie van het spel? Of is het beter om gewoon vrede te stichten?

ps. Ik vind de war wel leuk voor de afwisseling en wij lijken het net wat beter te doen dan de hand of the infamous (wij killen hun sneller en krijgen meer territorium) maar ik vroeg mij af hoe zinvol het is door te blijven vechten.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Let op:
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.