Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 24 maart 2000

Voor ongeveer hetzelfde geld heb je een Lumia 710 of een LG optimus 7. Ik zie ook nog wel wat voordelen aan die Optimus 7 of is het onzin om die nog te kopen?

Dit vroeg ik ook een beetje ivm de batterij-duur. Nu kwam ik wel tegen dat je ipv de bp-4l met 1300mah er ook de bp3l in kan stoppen die 1500mah heeft. En er zijn fabrikanten zoals Mugen die daar weer een 1800mah versie van hebben. Misschien maakt dat de 710 net weer even wat beter?

maratropa wijzigde dit bericht 25-01-2012 15:40 (47%)

http://duckduckgo.com/

Reg. datum: 06 september 2002

Ik heb net een Lumia 710 Black/Cyan binnengekregen, terwijl ik een White/Cyan wilde hebben. Ik neem aan dat het zwarte deel van zon telefoon niet makkelijk te vervangen is door wit zoals de backcover.

Beetje jammer dat de websites allerlei plaatjes hebben van witte telefoons, terwijl ze dan een zwarte leveren.

Reg. datum: 18 juli 2010

Ik heb een vreemd probleem. Ik had vanmiddag mijn lumia 710 aan de micro-usb van mij oude htc wildfire gehangen om hem op te laden maar na een middag startte hij nog steeds niet op.

Ik hem aan de originele nokia lader gehangen en nu start hij weer op:S

Micro usb is toch micro usb of heb ik het fout?

Reg. datum: 18 augustus 2009

quote:
- peter - schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:35:
Ik heb net een Lumia 710 Black/Cyan binnengekregen, terwijl ik een White/Cyan wilde hebben. Ik neem aan dat het zwarte deel van zon telefoon niet makkelijk te vervangen is door wit zoals de backcover.

Beetje jammer dat de websites allerlei plaatjes hebben van witte telefoons, terwijl ze dan een zwarte leveren.
Wat stond er precies op je factuur/bestelling?
Als daar white/cyan staat, zou ik toch even contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt.

De frontcover is inderdaad niet zomaar te vervangen.
quote:
Barrytjh schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:19:
Ik heb een vreemd probleem. Ik had vanmiddag mijn lumia 710 aan de micro-usb van mij oude htc wildfire gehangen om hem op te laden maar na een middag startte hij nog steeds niet op.

Ik hem aan de originele nokia lader gehangen en nu start hij weer op:S

Micro usb is toch micro usb of heb ik het fout?
En ben je zeker dat de micro-usb lader van je oude htc wildfire nog werkt? Om alles maar uit te sluiten ;)
Anders is het inderdaad vreemd...

c-mattic wijzigde dit bericht 26-01-2012 20:50 (30%)

Reg. datum: 21 oktober 2007

Ik heb die van mij gister binnen gekregen. Erg mooi dingetje. Heerlijk snel ook.

Ik kan alleen mijn contacten niet vinden. Wel m'n MSN contacten en zo, maar ik kan nergens een knop vinden die me naar m'n telefooncontacten kan leiden. Niet eens een knop om mensen toe te voegen of zo. Ik heb er nog geen simkaart in zitten, omdat m'n abonnement helaas pas in maart ingaat, maar daar kan het toch niet aan liggen? Hetzelfde geld voor Whatsapp.

Edit:
En is het mogelijk bovenin het hoofdscherm het WiFi- en batterijtekentje te laten staan? Of is dat op een andere manier makkelijk te checken?

Siempie wijzigde dit bericht 27-01-2012 20:25 (17%)

Reg. datum: 27 mei 2008

Even het scherm aan de bovenkant aanraken, dan zie je ze. Maar dit is een algemene WP vraag, die dus eigenlijk niet in dit topic thuishoort.

Reg. datum: 04 januari 2010

Hallo folks,

Heb hier even de paar bladzijden door gehold maar kon er niks over vinden.
Mijn girl heeft er ook 1 (na mijn aanraden).
Nu wil ik wat zaken overpompen via bluetooth (foto).
Dit schijnt gewoon niet te werken.
Wilde eerst en foto van mijn Galaxy s2 oversturen maar krijg dan de melding word niet ondersteund.
W7 praat dus (net zoals ipone niet met android).
Dan maar vanaf een laptop met w7 erop.
De laptop met de telefoon gekoppeld en toen geprobeerd de foto te verzenden.
Krijg dan de melding verzoek niet voltooid.
Waarom is het zo moeilijk om een foto te verzenden of te ontvangen.
iemand een soortgelijke ervaring hiermee en een oplossing gevonden?

Reg. datum: 31 januari 2001

quote:
Hansk4you schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:55:
Hallo folks,

Waarom is het zo moeilijk om een foto te verzenden of te ontvangen.
iemand een soortgelijke ervaring hiermee en een oplossing gevonden?
Waarom email je niet, bijvoorbeeld?

FeWipS®

Reg. datum: 04 januari 2010

Omdat e-mail niet altijd mogelijk is.
Dat lijkt me ook geen oplossing.
Bluetooth hoort toch gewoon te functioneren.
Zag her en der al wat problemen met bluetooth-communicatie tussen lumia en carkits.
Hoop dat er snel wat gefixed word op dat gebied.

volgens mij staat dat nu op 6 van meest gevraagde features niet? :)

http://windowsphone.userv...e-suggestions/filters/top

Windows Phone 7 Development

quote:
Hansk4you schreef op zondag 29 januari 2012 @ 00:21:
Omdat e-mail niet altijd mogelijk is.
Dat lijkt me ook geen oplossing.
Bluetooth hoort toch gewoon te functioneren.
Zag her en der al wat problemen met bluetooth-communicatie tussen lumia en carkits.
Hoop dat er snel wat gefixed word op dat gebied.
BT file transfer zit er gewoon niet in, heeft niets te maken met fixen omdat het kapot zou zijn. Voor een aantal personen een belangrijke feature maar voor heeeel veel mensen niet. te ingewikkeld om normaal te kunnen gebruiken en dat werd het dus ook bijna niet. Dan concentreer je je als productteam op features die voor meer mensen relevant zijn (je moet altijd keuzes maken)
Reg. datum: 16 februari 2011

Ben aan het dubben tussen een lumia 710 en de 800. Waar ik naar geinteresseerd ben is hoe de accu zich houdt, vooral vanwege de problemen die er met de 800 zijn. Kom je met een beetje intensief gebruik de dag door?

Windows Phone 7 Rocks
Reg. datum: 29 mei 2011

De batterijproblemen van de Lumia 800 zijn nu verholpen met een update van Nokia, dus nu zijn er bijna geen problemen meer. ;)

Met intensief gebruik, hoor ik wel dat wel lukt, maar bij andere ook totaal weer niet en is binnen 6 uur leeg, ligt er dus aan.

...

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
lowiesjie schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:44:
Ben aan het dubben tussen een lumia 710 en de 800. Waar ik naar geinteresseerd ben is hoe de accu zich houdt, vooral vanwege de problemen die er met de 800 zijn. Kom je met een beetje intensief gebruik de dag door?
Ik heb de Lumia 800 en doe er bij normaal gebruik ongeveer een dag (24 uur) mee. Wat mij betreft prima. Toch overweeg ik nog de 710. Ik hou van kamperen en zou graag een verwisselbare batterij willen hebben, zodat ik er één extra mee kan nemen. Maar misschien is zo'n mobiel oplader (Duracell?) ook wel een oplossing.

Reg. datum: 09 januari 2004

Ik heb het in het Lumia 800-topic ook al gevraagd, maar ben bij de Lumia 710 ook wel benieuwd. Mijn vraag: hoe ervaren jullie de kwaliteit van het geluid uit de 3.5mm aansluiting? Bij gsmarena.com kreeg dit toestel nogal wat kritiek hierop. Ik ben aardig kritisch wat betreft geluidskwaliteit en ben erg tevreden met de kwaliteit uit mijn huidige N97 mini als ik mijn in-ears daarop aansluit (maar dat is ook echt het enige wat goed is aan het toestel :P).

Reg. datum: 09 december 2009

Laatst gezien bij de MM. Positief verrast. Ik begrijp de kritiek op de behuizing niet helemaal. Ziet er strak uit. Bouwkwaliteit is ook prima. Vooral de achterkant voelt lekker aan.

Zelf vind ik hem in Wit/Cyaan erg mooi. En hij is retesnel vergeleken met mijn Omnia 7. De 2e generatie hardware doet blijkbaar echt wonderen.

Relief2009 wijzigde dit bericht 31-01-2012 13:20 (16%)

Ja ik vind de body ook lekker voelen, veel beter dan die gladde-glij-uit-je-hand omnia 7.

Reg. datum: 09 december 2009

quote:
maratropa schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:15:
Ja ik vind de body ook lekker voelen, veel beter dan die gladde-glij-uit-je-hand omnia 7.
Yep, de achterkant is door dat metaal totaal niet vast te houden.

42 ;)
Reg. datum: 05 maart 2005

Hi!

Ik heb deze telefoon nu ongeveer twee weken in mijn bezit. Ben er best tevreden over. Moest er wel wat moeite voor doen om mijn contacten over te zetten vanaf mijn N900.

Ik heb alleen een vraag, misschien dat iemand het al onder vonden heeft of heeft opgelost. Ik heb vanochtend de navigatie uitgeprobeerd terwijl ik muziek aan het luisteren was via de bluetooth icm de autoradio. Het verbaasde mij alleen dat de stem van de navigatie een stuk harder uit de luidspreker kwam dan de muziek. Heb al wel door de telefoon gezocht om te zien of ergens het geluid voor verschillende bronnen ingesteld kan worden maar niks kunnen vinden. Heeft een van jullie dat ook al gemerkt of een oplossing daar voor?

Speeder wijzigde dit bericht 07-02-2012 14:50 (0%)
Reden: woord vergeten

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Reg. datum: 08 maart 2003

Nu ook customizen backcovers mogelijk voor je Lumia 710 !!
http://www.wpsauce.com/20...a-710-custom-painted.html

quote:
ikJaap schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:29:
Ik heb het in het Lumia 800-topic ook al gevraagd, maar ben bij de Lumia 710 ook wel benieuwd. Mijn vraag: hoe ervaren jullie de kwaliteit van het geluid uit de 3.5mm aansluiting? Bij gsmarena.com kreeg dit toestel nogal wat kritiek hierop. Ik ben aardig kritisch wat betreft geluidskwaliteit en ben erg tevreden met de kwaliteit uit mijn huidige N97 mini als ik mijn in-ears daarop aansluit (maar dat is ook echt het enige wat goed is aan het toestel :P).
En nog een aansluitende vraag: hoe zijn de meegeleverde in-ears? Bij de Lumia 800 zitten harde doppen meegeleverd. Ik wil proberen de in-ears van de Lumia 710 ergens los te bestellen om te gebruiken met de 800. De Nokia Purity setjes zijn me te duur. Ik krijg namelijk altijd binnen een half jaar een draadbreuk, of ik nu dure of goedkope bestel (mijn vorige Sennheisers hebben het geen 24 uur volgehouden, draad doorgeknaagd door de kat :( )

YNWA
Reg. datum: 08 februari 2007

quote:
coenox schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:08:
[...]

En nog een aansluitende vraag: hoe zijn de meegeleverde in-ears? Bij de Lumia 800 zitten harde doppen meegeleverd. Ik wil proberen de in-ears van de Lumia 710 ergens los te bestellen om te gebruiken met de 800. De Nokia Purity setjes zijn me te duur. Ik krijg namelijk altijd binnen een half jaar een draadbreuk, of ik nu dure of goedkope bestel (mijn vorige Sennheisers hebben het geen 24 uur volgehouden, draad doorgeknaagd door de kat :( )
Hebben die Nokia Purity-headsets niet een kabel die je van de koptelefoon kan loskoppelen? Ik heb een soortgelijk systeem op mijn AIAIAI tma-1 hoofdtelefoon en het is ideaal: kabeltje stuk? Gewoon een willekeurige andere 3.5mm audiokabel inpluggen en gaan met die banaan.

Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat je het waarschijnlijk over de in-ear variant van de purity hebt, dan is dit niet echt relevant... Misschien is de full-size headphone wel een optie?

-------.

quote:
Woembah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:32:
[...]

Hebben die Nokia Purity-headsets niet een kabel die je van de koptelefoon kan loskoppelen? Ik heb een soortgelijk systeem op mijn AIAIAI tma-1 hoofdtelefoon en het is ideaal: kabeltje stuk? Gewoon een willekeurige andere 3.5mm audiokabel inpluggen en gaan met die banaan.

Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat je het waarschijnlijk over de in-ear variant van de purity hebt, dan is dit niet echt relevant... Misschien is de full-size headphone wel een optie?
Het gaat inderdaad om de in-ear variant. Ik luister graag radio op de motor. Ben bang dat ik mijn helm niet meer op krijg als ik voor de full-size headphone ga :D

42 ;)
Reg. datum: 05 maart 2005

Als ik het goed had zitten er vier maten rubbertjes bij de in-ear-koptelefoon. Daarnaast zijn ze niet recht maar gaan ze onder een hoek van ong. 20 graden in de gehoorbuis. Zit een stuk comfortabeler dan mijn gebruikelijke Sennheiser cx-300-dopjes. Vergelijkbaar met gegoten dopjes voor gehoorbescherming als je daar de wat duurdere van neemt.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Krijg alleen van Nokia op Facebook nu de melding dat de in-ears van de 710 niet compatibel met de 800. Schijnt dat het geluid niet goed is als je ze op de 800 aansluit. Wel vreemd.

Hebben de 710 gebruikers ook last van een korte accuduur zoals bij de Lumia 800?? Met kort bedoel ik ong 15 uur bij normaal gebruik (whatssapp, uurtje muziek, mail 1x per uur enz)

P990

quote:
tijmeng schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:33:
Hebben de 710 gebruikers ook last van een korte accuduur zoals bij de Lumia 800?? Met kort bedoel ik ong 15 uur bij normaal gebruik (whatssapp, uurtje muziek, mail 1x per uur enz)
Ik kom ongeveer aan 16-20 uur met:
  • mail om 30 minuten
  • 15-30 minuten bellen
  • 10 berichten
  • drietal achtergrondtaken (Mehdow, Weatherview, Regenvoorspeller)
Het verschil (16 tot 20 uur) is vermoedelijk door slechtere en betere ontvangst. Thuis heb ik slechtere ontvangst en gaat batterij minder goed mee dan op unief met maximale ontvangst.

Kortom, ik kom de dag rond, maar moet hem sowieso snachts aan de lader hangen. Alhoewel dit bij de meeste smartphones het geval is. Maar enige extra batterijreserve (voor drukkere dagen) ontbreekt naar mijn gevoel.

Ik heb in een thread (weet helaas niet meer welke) op het Nokia discussions forum gelezen dat je in dit toestel ook de nokia bp-4l accu zou kunnen plaatsen, die heeft dan een iets grotere capaciteit (1500mAh) dan de standaard bp-3l. ik vraag me serieus af of deze kwa afmetingen wel goed in het toestel past en of het toestel dit dan wel correct detecteert?

quote:
lowiesjie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:38:
Ik heb in een thread (weet helaas niet meer welke) op het Nokia discussions forum gelezen dat je in dit toestel ook de nokia bp-4l accu zou kunnen plaatsen, die heeft dan een iets grotere capaciteit (1500mAh) dan de standaard bp-3l. ik vraag me serieus af of deze kwa afmetingen wel goed in het toestel past en of het toestel dit dan wel correct detecteert?
Blijkbaar is de BP-4L compatibel met de Lumia 710 volgens deze post.

http://farm8.staticflickr.com/7153/6752410321_5b4faa95df.jpg

Toch zou het krap zijn. Het zou geen probleem zijn de cover erop te doen, maar hij zou wel lichtjes doorbuigen. Sommige gebruikers raden aan de 'schuimsticker' van de backcover te verwijderen om dit te vermijden.

Het is me een mysterie waarom Nokia hier voor een 1300 mAh en geen 1500mAh heeft gekozen. Kostenbesparing?

Reg. datum: 18 juli 2010

Hé, ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn lumia 710: Sinds dinsdag is mijn tijd in 1 keer 15 minuten teruggezet (Tijd staat op automatisch). Deze tijd kon ik nog wel terug zeggen door hem niet op automatisch meer te zetten.

Nu het probleem:

Al mijn afspraken zijn ook een kwartier teruggezet. Ik heb geen idee hoe ik dat moet terugzetten (syncen helpt niet, nieuw account verwijderen/toevoegen helpt niet). Op nu.nl last ik die dinsdag ook een bericht over iets wat op het mijne leek:

http://www.nu.nl/internet...h-verkeerde-tijdzone.html

Hier gaan alleen de telefoons een uur terug maar als je dan de comments lees staat deze ertussen:

"dus dat!!!! ik nog googlen voor windows phone en time bugs, was niks te vinden. Maar vanochtend was alles een kwartier verschoven. Vorige week was het een uur. Niet alleen de tijd, maar ook alle afspraken die in mn agenda stonden werden verschoven."

Dit is precies hetzelfde probleem als ik heb.

Iemand een idee?

NUTS
Reg. datum: 08 november 2003

Voor mensen die deze telefoon willen met een goedkoop maar toch leuk abonnement zonder bij te betalen:
https://directsales.vodaf...ails/1552/nokia_lumia_710

Denk dat ik deze bij m'n ouwe lui aan ga raden, iphone 3gs kan ook maar moet je voor bijbetalen en is toch relatief oud. Ook is Mango een stuk gebruikersvriendelijk dan bv Android.

Sinds enkele dagen een lumia 710 in gebruik. Eerste indruk is dat de telefoon snel en soepel werkt. Het is even wennen, kom van 2 android toestellen af, maar ben aangenaam tevreden. Behalve over de call quality. veel mensen klagen dat ik niet goed te verstaan ben. Dof en zacht geluid. Ik hoor ze op zich wel goed maar soms is het geluid niet helemaal schoon. Geen idee of er ruisonderdrukking op zit, maar het lijkt of deze soms wel en soms niet werkt. Ik bel via Telfort op KNP netwerk. Ik vermoed dat als hij op 3G zit niet helemaal goed werkt en bij alleen G wel. Iemand met dezellde ervaringen? Of tips om erachter te komen waar dit precies aan ligt?

ik heb nu bij meerdere gesprekken dat ik met mijn wang de speaker functie activeer. blijkbaar werkt de proximity sensor niet goed. is dit nu een hardware of software probleem? heb de telefoon trouwens dit weekend al aan zune gehangen en de update uitgevoerd, toestel is unbranded.

gisterenavond nog even getest tijdens een gesprek. ik moet het toestel echt de hele tijd stil houden om het scherm niet aan te laten springen. bij een kleine beweging springt het scherm aan en ik moet de telefoon zodanig houden dat mijn wang niet tegen het scherm komt. ga nog een hard reset doen en dan kijken of het verbeterd is, anders maar terug naar de winkel ermee. echt jammer want wp bevalt echt goed.

lowiesjie wijzigde dit bericht 27-03-2012 09:03 (35%)

Reg. datum: 08 juni 2010

Is er al iets bekend over de firmware update die er ook voor de 710 aankomt? Deze zou het batterijverbruik moeten verbeteren en de "call end bug" moeten verhelpen dacht ik.

Reg. datum: 04 mei 2010

Ik heb vandaar deze gsm gekocht en hij zou vrijdag geleverd moeten worden!
Na mijn HTC Wildfire hoop ik toch op een serieuze verbetering van telefoon met de Lumia 710.
Het gaat alleen nog afwachten zijn, wanneer er een tool komt om de phone te rooten. Voorlopig zal ik het zonder moeten doen :).

Windows Phone 7 Development

Heb net een update gehad van de lumia 710. firmware is nu 1600.3013.8107.11502
OS was al 7.10.8107.79
Kaas
Reg. datum: 08 oktober 2010

Ik heb sinds 2 dagen deze telefoon en het geluid is erg goed! Moet mijn koptelefoon nog krijgen om het echt te vergeleiken met mijn Zune HD maar de standaard oortjes zijn erg goed. Ik merk alleen een zachte hiss op de achtergrond bij laag volume. Hebben jullie dit ook? Bij de Zune player zijn de stappen van de volume regeling ook erg grof. 01-04 05-07 08-11 of iets in die richting als stappen. Bij bijvoorbeeld spotify is dit niet, helaas is daar de kwaliteit wel minder.

Kaas

Reg. datum: 18 december 2010

quote:
lowiesjie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:48:
<...>Behalve over de call quality. veel mensen klagen dat ik niet goed te verstaan ben. Dof en zacht geluid. Ik hoor ze op zich wel goed maar soms is het geluid niet helemaal schoon. Geen idee of er ruisonderdrukking op zit, maar het lijkt of deze soms wel en soms niet werkt. Ik bel via Telfort op KNP netwerk. Ik vermoed dat als hij op 3G zit niet helemaal goed werkt en bij alleen G wel. Iemand met dezellde ervaringen? Of tips om erachter te komen waar dit precies aan ligt?

ik heb nu bij meerdere gesprekken dat ik met mijn wang de speaker functie activeer. blijkbaar werkt de proximity sensor niet goed. is dit nu een hardware of software probleem? heb de telefoon trouwens dit weekend al aan zune gehangen en de update uitgevoerd, toestel is unbranded.

gisterenavond nog even getest tijdens een gesprek. ik moet het toestel echt de hele tijd stil houden om het scherm niet aan te laten springen. bij een kleine beweging springt het scherm aan en ik moet de telefoon zodanig houden dat mijn wang niet tegen het scherm komt. ga nog een hard reset doen en dan kijken of het verbeterd is, anders maar terug naar de winkel ermee. echt jammer want wp bevalt echt goed.
Ik gebruik mijn Lumia 710 niet heel erg vaak, omdat de N8 vooralsnog mijn primaire toestel is. Ik herken de problemen die jij ondervindt echter niet. Ik heb de keren dat ik er mee heb gebeld geen klachten gehad over mijn verstaanbaarheid en bij mij springt het scherm tijdens een gesprek niet aan. Ik vind het persoonlijk een heel fijn toestel. De enige reden waarom ik het niet dagelijks gebruik, is dat mijn N8 net iets fijner is. (ik ben kennelijk een van de weinige mensen die Symbian Nokia Belle wel gebruiksvriendelijk en goed vinden 8) )

Gisteren overigens ook de update geïnstalleerd. Ik heb het toestel sindsdien niet meer gebruikt, dus geen idee of er verbeteringen zijn.

joi-c wijzigde dit bericht 02-04-2012 12:42 (3%)

Reg. datum: 26 januari 2010

Hallo Lowiesjie, om nog even terug te komen op de call quality. Ik ervaar precies het zelfde probleem als je omschrijft. De tegenpartij verstaat mij slecht zacht en dof geluid. Ook na de laatste FW update is dit niet verbeterd.

Schakel ik daarentegen de telefoon naar handsfree, dat ben ik wel goed te verstaan en is het geluid ook hard en helder.

Ik heb inmiddels een klacht in gediend bij Nokia, ben benieuwd wat hun reactie is. Als de geluidskwaliteit blijft zoals die nu is dan gaat de telefoon retour Nokia.

Ben benieuwd of er nog meerdere tweakers zijn met dit probleem.

quote:
Twan1970 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:49:
Hallo Lowiesjie, om nog even terug te komen op de call quality. Ik ervaar precies het zelfde probleem als je omschrijft. De tegenpartij verstaat mij slecht zacht en dof geluid. Ook na de laatste FW update is dit niet verbeterd.

Schakel ik daarentegen de telefoon naar handsfree, dat ben ik wel goed te verstaan en is het geluid ook hard en helder.

Ik heb inmiddels een klacht in gediend bij Nokia, ben benieuwd wat hun reactie is. Als de geluidskwaliteit blijft zoals die nu is dan gaat de telefoon retour Nokia.

Ben benieuwd of er nog meerdere tweakers zijn met dit probleem.
welk netwerk gebruik jij? ik heb het toestel inmiddels teruggebracht aangezien ik klachten bleef houden. maar omdat wp erg beviel nu aan het dubben om de lumia 800 maar te halen.
quote:
joi-c schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:40:
[...]

Ik gebruik mijn Lumia 710 niet heel erg vaak, omdat de N8 vooralsnog mijn primaire toestel is. Ik herken de problemen die jij ondervindt echter niet. Ik heb de keren dat ik er mee heb gebeld geen klachten gehad over mijn verstaanbaarheid en bij mij springt het scherm tijdens een gesprek niet aan. Ik vind het persoonlijk een heel fijn toestel. De enige reden waarom ik het niet dagelijks gebruik, is dat mijn N8 net iets fijner is. (ik ben kennelijk een van de weinige mensen die Symbian Nokia Belle wel gebruiksvriendelijk en goed vinden 8) )

Gisteren overigens ook de update geïnstalleerd. Ik heb het toestel sindsdien niet meer gebruikt, dus geen idee of er verbeteringen zijn.
welk netwerk gebruik jij?

PaT wijzigde dit bericht 03-04-2012 21:08 (32%)
Reden: berichten samengevoegd. We hebben die edit knop tenslotte niet voor niets :P

Reg. datum: 26 januari 2010

Ik gebruik Vodafone met Android of Symbian telefoons nooit last gehad dat ik slecht te verstaan ben.

Reg. datum: 15 januari 2003

Heeft er iemand anders ook problemen met het verzenden van berichten (sms/mms)? Eerste paar dagen werkte het gewoon zoals het hoorde, maar nu krijg ik na een aantal minuten: 'kan bericht niet verzenden'. Heb het een en ander al gecontroleerd aan instellingen, maar alles lijkt goed te staan.

Ik heb trouwens Telfort als provider.

Ik heb een oplossing gevonden...opnieuw opstarten en de smsjes werden weer verstuurd.

hanckey wijzigde dit bericht 05-04-2012 09:49 (12%)

Reg. datum: 18 december 2010

Ik heb een Hi abonnement, dus ik zit op het KPN netwerk. Ik zal van het weekend de geluidskwaliteit nog wel eens testen.

joi-c wijzigde dit bericht 05-04-2012 12:09 (9%)

Kaas

Zijn er meer mensen die een achtergrond ruis hebben met muziek? Volgen mij is het sowftware based aangezien het er soms wel is en soms ni

Kaas

Reg. datum: 09 april 2012

Hoi,

sinds kort trotse eigenaar van de Lumia710, mijn eerste smartphone en direct een perfect toestel!

Alleen wat problemen met de chat(berichten), zo stel ik me online in maar na paar minuten kan ik al geen verbinding meer maken met de chat, ik blijf wel online staan en de berichten komen pas toe als er terug verbinding is.. Heb een smartphone gekocht deels voor deze functie dus is beetje een tegenvaller.

Zou natuurlijk leuk zijn moest dit correct werken, heb gelezen dat er meer mensen last hebben van de verbinding maar een echte oplossing is helaas nog niet te vinden, als iemand tips heeft zou ik het zeer apprecieren ;)

Groeten

en er is een firmware update uit vandaag (t-mobile netwerk). Vanavond installeren, maar het zal waarschijnlijk tethering betekenen :D
quote:
Kennymans schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:23:
Hoi,

sinds kort trotse eigenaar van de Lumia710, mijn eerste smartphone en direct een perfect toestel!

Alleen wat problemen met de chat(berichten), zo stel ik me online in maar na paar minuten kan ik al geen verbinding meer maken met de chat, ik blijf wel online staan en de berichten komen pas toe als er terug verbinding is.. Heb een smartphone gekocht deels voor deze functie dus is beetje een tegenvaller.

Zou natuurlijk leuk zijn moest dit correct werken, heb gelezen dat er meer mensen last hebben van de verbinding maar een echte oplossing is helaas nog niet te vinden, als iemand tips heeft zou ik het zeer apprecieren ;)

Groeten
heb je toevallig je desktop ook nog aanstaan ? sommige msnclients willen vrij agressief zijn met reconnecten als je vanaf een andere locatie inlogt :)
Reg. datum: 22 november 2000

Een hele simpele vraag maar kan nergens het antwoord vinden.
Als je word gebeld, hoe neem je dan op?
Kan dit alleen mbv het touchscreen of werkt de knop linksonder dan ook om het gesprek aan te nemen?
Ben het nogal gewend om een knop te gebruiken met tactile feedback. Ben daar nogal ouderwets in.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something[/b]

Kaas

Dit kan alleen met het touchscreen. Is vrij simpel en gaat moeilijk perongeluk.

Kaas

quote:
c-mattic schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:50:
[...]

Blijkbaar is de BP-4L compatibel met de Lumia 710 volgens deze post.

[afbeelding]

Toch zou het krap zijn. Het zou geen probleem zijn de cover erop te doen, maar hij zou wel lichtjes doorbuigen. Sommige gebruikers raden aan de 'schuimsticker' van de backcover te verwijderen om dit te vermijden.

Het is me een mysterie waarom Nokia hier voor een 1300 mAh en geen 1500mAh heeft gekozen. Kostenbesparing?
De BP-L4 heeft onlangs extra vermogen gekregen namelijk 1650mAh ipv 1500mAh, wat toch een mooie verbetering is tov de 1300mAh van de BP-3L.

Bron: http://europe.nokia.com/f...eries/nokia-battery-bp-4l

HTC One X 1.29.401.7

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011