die moet je opvragen bij yarvik
Als ik het goed begrijp is er dus geen ontwikkeling meer in de custom rom (v6?)
Dit betekent dus scherm uit en wifi uit: na 10 uur is batterij leeg wat klopt met mijn bevindingen. Met zowel stock als 5.2 rom kost standby ong. 10% batterij per uur. Dit komt omdat CPU blijft constant op 1000 Mhz draaien ook in standby mode. Met System Tuner app kun je dit veranderen (laagste snelheid bij scherm uit) en dan is het verbruik in standby maar 100mA = 4% per uur.arjan1995 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:42:
[...]
Stroomverbruik in mA per uur is ongeveer:
In gebruik met WIFI aan: (WiFI uit = ongeveer 50-100 mA minder)
Hoogste helderheid: =
1000 - 1200 mA (afhankelijk van app, YouTube = bijv. 1200 mA, geen app = 900
Halve helderheid =
850 - 1050 mA (zelfde verhaal als hierboven)
Laagste helderheid =
650 - 800 mA (zelfde als bovenste)
Scherm uit met:
WiFi aan = 400mA
WiFi uit = 300mA.
Een volledig opgeladen batterij geeft ongeveer 3200mA aan stroom
[ Voor 0% gewijzigd door Mike Smartphone op 04-06-2012 13:35 . Reden: typo ]
Ik heb sinds gisteren ook een Yarvik 211.
Gelijk v5 erop gezet, werkt prima.
Ik gebruik No Frills CPU Control om bij niet gebruiken de cpu naar maarliefst 36mhz te klokken.
Ik krijg sterk de indruk dat er alleen cupcake apps in de play store verschijnen, terwijl dingen als quickpic ofzo prima werken. Weet iemand hoe dit komt?
Al met al een prima ding!
Gelijk v5 erop gezet, werkt prima.
Ik gebruik No Frills CPU Control om bij niet gebruiken de cpu naar maarliefst 36mhz te klokken.
Ik krijg sterk de indruk dat er alleen cupcake apps in de play store verschijnen, terwijl dingen als quickpic ofzo prima werken. Weet iemand hoe dit komt?
Al met al een prima ding!
Dus ook na een dag 100% leeg!Mike Smartphone schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:33:
[...]
Dit betekent dus scherm uit en wifi uit: na 10 uur is batterij leeg wat klopt met mijn bevindingen. Met zowel stock als 5.2 rom kost standby ong. 10% batterij per uur. Dit komt omdat CPU blijft constant op 1000 Mhz draaien ook in standby mode. Met System Tuner app kun je dit veranderen (laagste snelheid bij scherm uit) en dan is het verbruik in standby maar 100mA = 4% per uur.
Hebben die Android telefoontjes daar ook last van, want dit is werkelijk belachelijk!
Anoniem: 428880
Help, help.
Tot vanmorgen werkte mijn yarvik 211 prima, gezien de prestaties die je rederlijke wijze mocht verwachten. Met behulp van m.n. the dark is hij geudate naar v5.0
Maar nadat ik hem een tijdje alleen heb gelaten (halfuur tijdens de lunch) is hij uit, hetgeen z'n gewoonte was, en ik krijg er geen leven meer in. Hij is dood en zeker voor mij als leek voor mij helemaal niet meer benaderbaar.
Wie spreekt voor mij het verlossende woord en weet hoe ik verder moet.
The Dark is kennelijk op vacantie want een mail mijnerzijds komt terug met de melding dat zijn inbox vol is.
Ben Wieseman.
( b.wieseman (ad) chello.nl )
Tot vanmorgen werkte mijn yarvik 211 prima, gezien de prestaties die je rederlijke wijze mocht verwachten. Met behulp van m.n. the dark is hij geudate naar v5.0
Maar nadat ik hem een tijdje alleen heb gelaten (halfuur tijdens de lunch) is hij uit, hetgeen z'n gewoonte was, en ik krijg er geen leven meer in. Hij is dood en zeker voor mij als leek voor mij helemaal niet meer benaderbaar.
Wie spreekt voor mij het verlossende woord en weet hoe ik verder moet.
The Dark is kennelijk op vacantie want een mail mijnerzijds komt terug met de melding dat zijn inbox vol is.
Ben Wieseman.
( b.wieseman (ad) chello.nl )
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 428880 op 21-08-2012 15:03 ]
Heb een Yarvik 211 gekregen met Sinterklaas. Nu blijkt dat hij geen verbinding kan maken met een pc, heb verschillende usb kabels geprobeerd, verschillende pc's en hardware resets uitgevoerd.
Ik vermoed dat mijn stock rom stuk is. Heeft er iemand die een update.zip heeft waarmee ik de stock rom kan aanpassen, of weet er iemand een apk waarmee ik usb ondersteuning weer aan de praat krijg?
Hoor het graag!
Ik vermoed dat mijn stock rom stuk is. Heeft er iemand die een update.zip heeft waarmee ik de stock rom kan aanpassen, of weet er iemand een apk waarmee ik usb ondersteuning weer aan de praat krijg?
Hoor het graag!
Hoi,
Ben aan het sleutelen aan een 250 (helaas).
Heb 5.2 erop gekregen zonder problemen, maar de g sensor / accelerometer werkt niet goed (zoals bekend was), hou ik hem recht naar beneden, dan flipt het beeld naar verticaal-rechts.
Hierboven was een oude post van Timon:
Heb 5.2 erop gekregen zonder problemen, maar de g sensor / accelerometer werkt niet goed (zoals bekend was), hou ik hem recht naar beneden, dan flipt het beeld naar verticaal-rechts.
De dropbox links werken niet meer. Heeft iemand nog enig idee hoe dit werkt gefixt? Ik weet het, oude thread, maar hier werd er tenminste aan die dingen gewerkt!Ik heb het voor elkaar gekregen om de accelerometer werkend te krijgen
http://dl.dropbox.com/u/11252642/build.prop
http://dl.dropbox.com/u/11252642/sensors.tcc92xx.so
Voer dit in bij je ADB
adb remount
adb push build.prop /system/
adb shell chmod 644 /system/build.prop
adb push sensors.tcc92xx.so /system/lib/hw/
adb shell chmod 644 /system/lib/hw/sensors.tcc92xx.so
adb shell reboot
"I go for the MultiEx Xperience, MEX" (tm) XeNTaX
http://www.niehofnet.nl/yarvik_211.zipMr.Mouse schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:31:
Hoi,
[...]
De dropbox links werken niet meer. Heeft iemand nog enig idee hoe dit werkt gefixt? Ik weet het, oude thread, maar hier werd er tenminste aan die dingen gewerkt!
Had ze nog op mijn PC staan...
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Anoniem: 527993
Heeft iemand nog de aangepaste yarvik_211.zip deze staan niet meer op http://www.niehofnet.nl/yarvik_211.zip
Zoals ik je ook gemaild heb, ik heb ze helaas niet meer.Anoniem: 527993 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:53:
Heeft iemand nog de aangepaste yarvik_211.zip deze staan niet meer op http://www.niehofnet.nl/yarvik_211.zip
Heb ook nog ff gezocht naar de losse bestanden, helaas niets..
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!