Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[APPS] Het grote Android Tablet apps topic

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juli 2009

quote:
Ik wou vandaag deze applicatie installeren, echter kan ik deze niet vinden in de market. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de apk te uploaden?

Ik heb gezien dat deze vraag eerder is gesteld, toen werd doorverwezen naar een topic over de telefoon versie. Echter ben ik op zoek naar deze 'Ziggo TV Tablet' app, omdat daar ook een tvgids functie in zit.

Alvast bedankt.

Reg. datum: 28 november 2004

Heb je een tablet met Honeycomb 3.0.1 of hoger? Zo niet dan werkt die app niet en dan is daar de reden dat je hem niet vindt.

Ricoh GXR-M / VF2 | Carl Zeiss: Biogon 21mm f/2.8 | Biogon 35mm f/2 | Planar 50mm f/2 | Voigtländer: Color Heliar 75mm f/2.5

Reg. datum: 01 mei 2011

Ik vind het toch matig dat Tweakers.net nog geen speciale Tablet app heeft, misschien eens naar de Voetbal International App kijken? is een heel mooi voorbeeld voor een app die echt beter is als de site.

Systeem: Coolermaster CM690 Advanced | M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom II x6 1100T | Scythe Yasya | OCZ Vertex 2 120GB | Sapphire HD6950 | OCZ 600W Modxstream Pro | 8GB RAM | 1TB HDD | Microsoft Sidewinder x6 | Logitech G500.

quote:
Katsunami schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:21:
Heb je een tablet met Honeycomb 3.0.1 of hoger? Zo niet dan werkt die app niet en dan is daar de reden dat je hem niet vindt.
Ja, beschik over een tablet met ICS (Android 4.0) dus dat is het probleem niet. In de market kan ik wel meer applicaties niet vinden, maar wanneer ik dan de APK download en installeer werkt deze perfect. Dus als iemand de apk van Ziggo TV Tablet app zou kunnen uploaden zou ik daar heel blij van worden! :D

Reg. datum: 21 mei 2005

Hee beste mensen, hier een Playbook eigenaar.

Is er misschien iemand met een android tablet die me aan een apk van de nieuwe KPN iTV online app voor tablets kan helpen? Ik heb geen android tablet, alleen een telefoon, en dan kan je helaas alleen de phone versie downloaden. Als je me zou willen helpen, misschien even uploaden naar sendspace en even een PM met link?

Ik wil graag testen of live TV ook werkt voor de playbook, dat zou wel echt GE-WEL-DIG zijn. :)

Reg. datum: 26 februari 2002

quote:
Ik bedoel de app van Ziggo zelf, wel bedankt voor het meedenken/linken.
quote:
G33st schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:54:
[...]

Ja, beschik over een tablet met ICS (Android 4.0) dus dat is het probleem niet. In de market kan ik wel meer applicaties niet vinden, maar wanneer ik dan de APK download en installeer werkt deze perfect. Dus als iemand de apk van Ziggo TV Tablet app zou kunnen uploaden zou ik daar heel blij van worden! :D
Hier ook ICS 4.0.3 en niet te vinden...Hulp wordt gewaardeerd.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

quote:
Taigu schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Hier ook ICS 4.0.3 en niet te vinden...Hulp wordt gewaardeerd.
Via market.android.com is de Ziggo app wel te vinden, echter geeft hij dan aan dat mijn tablet niet voldoet. Android Market: Ziggo TV Tablet - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5sLnppZ2dvLmFuZHJvaWQudHYiXQ..

Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
stimpyrulez schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:28:
Is er eigenlijk een app (of widget) waarmee je de activiteit van je cores kan monitoren?
zeg maar een beetje als de taskmanager van windows (of wat je juist in de filmpjes van de tegra 3 ziet).

Ben wel benieuwd hoevaak hij de zuinig core gebruikt en wanneer meer.
Zie de vraag hierboven die ik al gesteld had in het Asus prime topic.

Daarbij doel ik dus op het onderstaande filmpje

Misschien dat er geen programma/widget is die het precies na doet, maar er moeten toch wel iets zijn wat er op lijkt?

Wie heeft er een tip voor mij?

Wetenschap is dronkenschap

gebruik sinds gisteren ook pulse voor nieuws readers, alleen krijg ik deze niet gekoppeld met google reader. is iemand dit wel gelukt? tutorials via google zeggen dat er bij het toevoegen een knop tevoorschijn komt met Google Reader, alleen die krijg ik niet te zien...

ಠ_ಠ
Reg. datum: 29 juni 2003

quote:
RepliGo reader / PDF-Ebook lezer / ¤ 3,99
Een van de weinige PDF lezers die het mooi weergeeft en ook nadenkt over de bruikbaarheid tijdens het lezen.
https://market.android.co...d=com.cerience.reader.app
Ik heb deze gekocht, PDF's laden inderdaad erg snel en worden prima weergegeven maar ik mis helaas een library functionaliteit. De filebrowser in deze app werkt niet fijn.

Op de Transformer Prime heb je de MyLibrary app die er gewoon stukken beter uitziet. Maar ja, die laadt PDF's erg langzaam, met name de grote.

RETIRED Female Dwarf Hunter - Emerald Dream

*kwak*
Reg. datum: 23 januari 2001

Weet iemand waarom de app van Eredivisie Live niet (meer) beschikbaar is op mijn Galaxy Tab 10.1? Mijn collega, die zijn tab een paar maanden langer heeft, heeft deze app wel kunnen installeren. Voor mijn Tab is de app niet beschikbaar als ik op market.android.com kijk. Voor mijn telefoon wel, maar goed, dat wil ik dus niet ;) .

Mooie meisjes poepen nie!

Voor een kleine 5 euro een paar geweldige games via de Humble Bundle http://www.humblebundle.com/

- Edge
- Anomaly
- Osmos
- World of Goo

Zeker het geld waard

Blog http://nldr.net Wallpaper database http://walldb.net Ook wel bekend als "TheMonad" in BF3

Reg. datum: 16 augustus 2000

vermits ik thuis Microsoft Onenote gebruik als geheugensteun,
en op het werk via Windows Live
is het nu ook handig dat er Onenote for Android is ...

http://www.androidworld.nl/108922/microsoft-lanceert-onenote-mobile-voor-android/

Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
tsjarlie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:59:
vermits ik thuis Microsoft Onenote gebruik als geheugensteun,
en op het werk via Windows Live
is het nu ook handig dat er Onenote for Android is ...

http://www.androidworld.nl/108922/microsoft-lanceert-onenote-mobile-voor-android/
Wat mij betreft is Evernote de beste notitie applicatie, zeker op Android in combinatie met Skitch.

Mo Chuisneoir
Reg. datum: 17 juni 2003

Heb kort geleden een NAS met DLNA/UPnP support gekocht en heb al een tijdje naar een goede movie browser voor m'n tablet gezocht maar heb er nu eentje gevonden die er wel strak uitzie: Android Market: MovieBrowser HD for Tablet. De gratis versie heeft geen Samba/DLNA support (je kan wel testen, maar niets selecteren), maar voor £1.29 (zal iets van ¤1.40 zijn of zo?) is het geen geld.

Wetenschap is dronkenschap

quote:
JoetjeF schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:23:
Heb kort geleden een NAS met DLNA/UPnP support gekocht en heb al een tijdje naar een goede movie browser voor m'n tablet gezocht maar heb er nu eentje gevonden die er wel strak uitzie: Android Market: MovieBrowser HD for Tablet. De gratis versie heeft geen Samba/DLNA support (je kan wel testen, maar niets selecteren), maar voor £1.29 (zal iets van ¤1.40 zijn of zo?) is het geen geld.
Goeie tip, meteen geïnstalleerd en wekt super!

Ik ben op zoek naar een videorecording app waarmee ik 'oneindig lang' mee kan opnemen. De standaard video recording app heeft een limiet van 15 minuten dacht ik...
Iemand een goed alternatief :) ?

Freekers wijzigde dit bericht 11-02-2012 23:09 (9%)

RTFM | Google is your friend | Don't fix it if it ain't broken | En ja mijn Nederlands zuigt.
Reageer ik niet meer in 'n topic? Dan ben ik 't vast alweer vergeten! Stuur me even een DM om me wakker te schudden :)

Thar's no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 19 februari 2009

Kijk eens naar DailyRoads Voyager. Die kan dat.

En nog gratis ook. :p

GPLv2 Fanboy
Reg. datum: 01 maart 2002

Voor mensen die een goede Office suit zoeken: Kingsoft Office. Werkt erg goed en is nog gratis ook.

Reg. datum: 08 februari 2012

quote:
prutser001 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:41:
Ik las net ergens dat er in de market geen aparte tablet sectie was, als ik mijn market open krijg ik toch echt een kopje 'tablet' te zien (Dit is met Android Market 3.4.4 zo uit mijn hoofd) waar dus een heleboel voor tablets geschikte apps te vinden zijn.

Heeft er toevallig iemand ervaring met Splashtop Remote Desktop HD? Sinds een paar dagen ben ik hiermee aan de slag gegaan en ik kan niets anders zeggen dan dat ik er lovend over ben. Het werkt snel/soepel en reageert goed met muis/touch. Als je een Bluetooth muis hebt is het helemaal ideaal, bijna volledige desktop mogelijkheden op je tab.

Het enige nadeel op dit moment is dat je geen rechterklik hebt, dat schijnt een beperking te zijn van HC3.2 en is/wordt hopelijk toegevoegd in ICS4.x.

En als explorer om alles te benaderen op mijn netwerk gebruik ik ES File Explorer, deze werkt zeer goed op een tablet en telefoon. Deze heeft ook netjes Honeycomb support.

360News en Pulse heb ik ook geprobeerd maar daar staat meer US nieuws in, kon zo niet echt vinden waar ik zelf een fatsoenlijke stream toe kon voegen, ook het nieuws bij 'je huidige locatie' zoeken werkt niet lekker.
Neemt niet weg dat het een mooie app is.
Ik gebruik splashtop hd sinds een week op mijn galaxy tab 10.1 en ik ben er vrij lovend over. Icm met windows xp had ik last van geluidsproblemen. Maar na de installatie van win7 is dit opgelost.
Rechterklik doe je toch gewoon door een bepaalde map of icon even ingedrukt te houden? Zo werk het bij mij wel in ieder geval.

Wat echt episch zou zijn naar mijn mening, is de mogelijkheid om vanaf een andere locatie toegang te hebben tot je computer en videofiles te kunnen streamen :P . Maar zover zal de technologie wel niet gevorderd zijn.

quote:
CaptJackSparrow schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:35:
Kijk eens naar DailyRoads Voyager. Die kan dat.

En nog gratis ook. :p
Thanks, ga er naar kijken!
quote:
gitaarmeneer schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:58:
Wat echt episch zou zijn naar mijn mening, is de mogelijkheid om vanaf een andere locatie toegang te hebben tot je computer en videofiles te kunnen streamen :P . Maar zover zal de technologie wel niet gevorderd zijn.
Dat kan wel, maar dan moet je wel een goede uploadsnelheid hebben.
Een voorbeeld van een app die dat kan is Subsonic (http://www.subsonic.org/pages/index.jsp) en er zijn nog vele andere manieren omdat te doen.

Freekers wijzigde dit bericht 12-02-2012 13:07 (21%)

RTFM | Google is your friend | Don't fix it if it ain't broken | En ja mijn Nederlands zuigt.
Reageer ik niet meer in 'n topic? Dan ben ik 't vast alweer vergeten! Stuur me even een DM om me wakker te schudden :)

Reg. datum: 04 februari 2006

quote:
Freekers schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:07:
[...]

[...]

Een voorbeeld van een app die dat kan is Subsonic (http://www.subsonic.org/pages/index.jsp) en er zijn nog vele andere manieren omdat te doen.
Met teamviewer, kun je je gindse computer besturen.

quote:
jjurjen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:19:
[...]

Met teamviewer, kun je je gindse computer besturen.
Ja, maar geen videobestanden streamen en daar ging 't om.

10K!

Ik heb al 1x een serie gekeken via Splashtop HD. Ik was dus niet thuis. Het ging heel af en toe een beetje stotterend, maar opzich prima te doen met een goede internetverbinding!

[Asus Transformer] [Q-Ware Pro3 7"] [HTC HD2@Android] [Nikon D3100]

Reg. datum: 08 februari 2012

quote:
Freekers schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:07:
[...]

[...]

Interessant, dit ga ik checken

Reg. datum: 18 november 2011

ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan printen. Ik heb momenteel enn samsung printer en ik kan printen met de samsung print app echter als ik een simpel excel document hiermee wil printen klopt de layout voor geen meter meer. Ook is deze app alleen maar te gebruiken in de portrair orientatie terwijl ik het vanaf een tablet wil printen

Reg. datum: 04 februari 2006

Geen ervaring mee maar misschien Cloudprinting es proberen ?

Android Market: Cloud Print

GPLv2 Fanboy
Reg. datum: 01 maart 2002

Rumpus
Voor mensen die graag nieuwe bands ontdekken maar niet willen betalen voor bijvoorbeeld Spotify Premium: Rumpus.

http://www.palmbrasil.com.br/images/wordpress/uploads/2012/01/Rumpus-para-Android.jpg

FX File Explorer
FX File Explorer is nog in Beta, maar het is naar mijn idee verreweg de beste filebrowser; snel, veel features en een erg mooie GUI.

http://osarena.net/wp-content/uploads/2012/02/FX-File-Explorer-pic1.png
Ik kon alleen telefoon screenies vinden, op 1 tablet versie van 1.5MB na.

Kingsoft Office
Niet erg bekend, maar een uitstekende en gratis Office suite: Kingsoft Office.

https://lh5.ggpht.com/1ZWf5M5fQzP3L6GCjGBvmr-uKUh8QLONWtJyL3CDEeK6fmI-VIhXFdm6_uCcD-Z8Y5M

Reg. datum: 15 maart 2010

Vol verwachting aan de slag met Asus Slider SL101, dual core Tegra processor, draait op HC.

Maar wat een tegenvaller qua keuze van apps uit de Market: vele installeren wel maar werken niet !

En dat terwijl op mijn vorige, simpele Bart Smit tabje met Android 2.3 vrijwel alles perfect draaide !

Is dat een tekortkoming van Android of Asus en gaat ICS dat probleem tzt. oplossen ?

Reg. datum: 08 februari 2008

Weet er iemand een geschikte app om NZB-bestanden te openen en vervolgens de download via de usenet-servers binnen te halen?

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
wijnkuip schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:48:
Weet er iemand een geschikte app om NZB-bestanden te openen en vervolgens de download via de usenet-servers binnen te halen?
Volgens mij met: ES File Explorer

Reg. datum: 23 augustus 2002

Kan iemand mij helpen aan een geschikte 1-click cleaner app, geoptimaliseerd voor een tablet ?

*** Edit ***

Heb History Eraser al geïnstalleerd,
werkt perfect maar als iemand een betere weet hoor ik het uiteraard graag ;)

Albert020 wijzigde dit bericht 06-03-2012 22:35 (62%)

Reg. datum: 16 juni 2006

Hallo Allemaal,

Voor een android tablet ben ik op zoek naar een app om PDF bestanden te openen en aantekeningen te maken.

Op mijn PC heb ik PDF Xchange viewer en een soortgelijke app zou ik graag op de tablet hebben.

Is er iemand die een goede tip kan geven.

Alvast bedankt.

Thar's no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 19 februari 2009

quote:
Albert020 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:15:
werkt perfect maar als iemand een betere weet hoor ik het uiteraard graag ;)
Beter dan perfect? :p

Oei... lastig. :+

Reg. datum: 04 december 2005

Ik zoek een app die windows media player live stream kan afspelen

Reg. datum: 08 december 2009

Vraagje: Ik heb geprobeerd Plants VS Zombies op een niet legale wijze te installeren. Dat lukte, alleen kon ik het niet opnenen.

Nu vraag ik me af: als je een Android app koopt en het werkt niet, kun je dan je geld terug krijgen? Of heeft iemand die game op zijn Tablet S en werkt de legale versie gewoon?

Reg. datum: 16 juni 2010

quote:
Chckdsk! schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:54:
Vraagje: Ik heb geprobeerd Plants VS Zombies op een niet legale wijze te installeren. Dat lukte, alleen kon ik het niet opnenen.

Nu vraag ik me af: als je een Android app koopt en het werkt niet, kun je dan je geld terug krijgen? Of heeft iemand die game op zijn Tablet S en werkt de legale versie gewoon?
Ja je kan het eerste kwartier (voor de zekerheid es checken of dat nog steeds een kwartier is) gewoon je geld terug krijgen.

Reg. datum: 16 juli 2009

quote:
schuurman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:45:
Voor een android tablet ben ik op zoek naar een app om PDF bestanden te openen en aantekeningen te maken.

Op mijn PC heb ik PDF Xchange viewer en een soortgelijke app zou ik graag op de tablet hebben.
Ben erg tevreden over ezPDF Viewer. Heel volledig. Er was een gratis ('Lite') versie en een betaalde versie, inmiddels zijn ze beiden betaald c.q. duurder geworden (¤ 0,80 en ¤ 2,50). Prijs echter wel waard!

Reg. datum: 28 januari 2003

Weinig reacties hier, zijn er echt zo weinig apps voor tablets in android?

Reg. datum: 08 december 2009

Ik weet niet of hij al genoemd is maar hier komt hij toch

Gisteren Distro geinstalleerd; weekly magazine van Engadget.

Hele fijne app! Alle edities kun je gratis downloaden dus offline lezen. Ook is de opmaak/layout erg geslaagd. Zo horen magazines te zijn.

Reg. datum: 02 april 2005

Hoewel het niet alleen een tablet versie is, vind ik dat feedly in dit topic toch ook niet mag ontbreken.

Market

"Integrates with Google Reader, Tumblr, Twitter, Facebook, Read it Later and Instapaper"

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Reg. datum: 12 oktober 2004

Idee is om een (goedkope) android tablet te kopen, aan te sluiten op de mediacenter en tv.
dan zou ik hem graag via de telefoon bedienen.

remote desktop, maar dan van android naar android. is daar een app voor?
genoeg apps voor windows/android. graag jullie tips

Reg. datum: 30 maart 2011

quote:
skank schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:40:
Weinig reacties hier, zijn er echt zo weinig apps voor tablets in android?
Er lijkt echt praktisch niets te zijn voor Android heb ik gemerkt :(

ಠ_ಠ
Reg. datum: 29 juni 2003

quote:
drvinnie schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:19:
[...]

Er lijkt echt praktisch niets te zijn voor Android heb ik gemerkt :(
En als er wat is dan is het een gare port van een mobile app. De dedicated tablet sectie van iTunes heeft Apple dan beter voor elkaar. Overigens vermaak ik mij prima met samurai vs zombies :+

deadsy33 wijzigde dit bericht 24-03-2012 22:54 (7%)

RETIRED Female Dwarf Hunter - Emerald Dream

Reg. datum: 15 maart 2010

Iedereen wil video calls met Skype maken en dat werkt vaak niet op een tablet.

Er is een goed alternatief nl. de app TANGO. :Y

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011