Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 12:35
Hallo,

Zojuist viel er bundeltje folders door de bus met o.a. een folder van de Intertoys.
Nu staat hier een Android tablet in voor 100 euro (klik)

Er wordt echter niks vermeld over een merk of iets en de specificaties die er toe doen.
De folder linkt momenteel naar een pagina zonder inhoud.
In de papieren folder staat het volgende:

- 7" 800x480
- Android 2.2
- 2gb opslag
- 256mb ram
- Wifi B/G/N
- Ingebouwde microfoon en camera
- Uitbreidbaar met micro-SD

Er is ook een 10" variant die 100 euro duurder is (199,-)

- 10" 1024x600
- Mini HDMI en USB
- Android 2.2
- 8gb opslag
- 512mb ram
- Wifi B/G/N
- Ingebouwde microfoon en camera
- Uitbreidbaar met micro-SD

Iemand die enig idee heeft om welk apparaat het zou gaan?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-08 19:12

vectormatic

Warlock of the doorlock

de 7 inch variant klinkt (en ziet) er een beetje uit als een epad, en dan is 99 euro dus niet echt spannend

ik loop zelf ook wat te dubben over wel/niet een cheap-ass 7" tablet te halen, maar ik denk toch dat zo'n ding alleen maar leuk is als simpel speeltje, als je em structureel wil gaan gebruiken zou ik toch echt een snellere cpu en een capacitief scherm opzoeken.

Zou je bij de intertoys zo'n ding ff mogen testen trouwens? de grotere elektronica ketens als de mediamarkt en saturn leveren deze dingen niet, dus je kan er niet echt makkelijk eentje 5 minuten testen in de winkel..

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het zal wel zoiets zijn als waar de Bart Smit en Seats&Sofa's hadden een tijd terug. Een laptop met Windows CE er op, voor 100-200 euro.

Denk dat je het met zoiets wel kan vergelijken. Zie ook: [Ervaringen] Trendtac epc 700

En ik vermoed dat het hardware-technisch net zoiets is als dit: Toys R Us [UK] Tablet & Specs

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-08 17:42
Ook Bart Smit heeft er een in de aanbieding!
7 Inch Android 2.1 tablet

7'' inch groot touch beeldscherm.
MP3- en WMA- speler; SDHC-slot om het geheugen met SD-kaart uit te breiden met extra geheugen (max 32GB)
Mini USB aansluiting.
USB kabel en lader.
voice recorder en ingebouwde speaker.

Normaal 149,99 - 99,99 voor 89.-

WI-FI
4GB INTERN GEHEUGEN
INTERNET BROWSER
VIDEO,MUZIEK, EN FOTO WEERGAVE
E-BOOK READER
MEEDRAAIEND BEELDSCHERM

Ook hier geen merk zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://mp4nation.net/cata...&cPath=68&products_id=485 Deze heeft ook dezelfde hardware..
't is natuurlijk wel spotgoedkoop.. Maar waarschijnlijk geen topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Zonde van het geld denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:50
Ik denk vergelijkbare kwaliteit met veel chinese imitatie spullen. En dan bedoel ik natuurlijk niet de betere chinese imitatie spulletjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 16:36
Gadgeteer schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:23:
Ik denk vergelijkbare kwaliteit met veel chinese imitatie spullen. En dan bedoel ik natuurlijk niet de betere chinese imitatie spulletjes ;)
Inderdaad. Het zou pas echt interessant worden mocht er een capacitief scherm inzitten, maar dat kun je met zo'n prijs allang vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 27-08 12:35
vectormatic schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:33:
Zou je bij de intertoys zo'n ding ff mogen testen trouwens? de grotere elektronica ketens als de mediamarkt en saturn leveren deze dingen niet, dus je kan er niet echt makkelijk eentje 5 minuten testen in de winkel..
Je kunt um ook online bestellen (als die link werkt) en dan geld natuurlijk de wet 'koop op afstand'.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:50
Als je zo de specs leest, zie je al dat je er weinig van moet verwachten. De gemiddelde smartphone heeft veel betere specs.

Ik verwacht dat het touchscreen inderdaad niet capacitief is. Misschien wel zo'n resistief budget scherm wat haast niet reageert op aanraking zoals bij sommige goedkope grotere navigatie devices met wat geluk dan nog wel 2 point zodat pinch wel werkt.

Gewoon blijven drukken tot het reageert wordt dan het motto >:) .

Ik denk dat ik deze ronde maar even oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03-2024
@ gadgeteer "Als je zo de specs leest, zie je al dat je er weinig van moet verwachten. De gemiddelde smartphone heeft veel betere specs.

Ik verwacht dat het touchscreen inderdaad niet capacitief is. Misschien wel zo'n resistief budget scherm wat haast niet reageert op aanraking zoals bij sommige goedkope grotere navigatie devices met wat geluk dan nog wel 2 point zodat pinch wel werkt.

Gewoon blijven drukken tot het reageert wordt dan het motto >:) ."

Hoe kun je nu iets zeggen over de specs van dat ding als je geeneens weet welke processor er in zit?
Ik vind, dat je wel een heel erg bevooroordeelde mening hebt over dit soort dingen, een mening die echter alleen maar gebaseerd is op "natte vinger werk" aannames.

Meneer heeft waarschijnlijk de gehele fruitcollectie van dhr. Jobs op de plank staan.

Ik heb zelf een Utopia A-Pad IMX515 met een ARM 8 (800 MHz) processor, 512 MB ram 4GB + 8 GB, G-sensor, wifi en de hele meuk en dat ding werkt als een tierelier voor de dingen die ik er mee wil doen. Internetten (met flash), pdf's bekijken, TV Gids, een perfect werkende Market, 720P films kijken,
kortom, hij doet gewoon alles wat een ieder ander ook met zo'n tablet zou willen/kunnen doen.

Tuurlijk zit er voor die prijs een resistief scherm in...so what? Mijn (good old) MIO 168 PPC heeft een resistief scherm, evenals mijn Omnia 2 en mijn Navigon 6310 navigatie-miep. En alles werk gewoon met een licht druk op het scherm. (dus zonder Schwarzenegger pressure)

Ik vraag me af, wat voor bagger-apparaat jij dan ooit hebt gehad met een resistief scherm, dat NIET werkte.

Toegegeven, een capasitief scherm werkt mooier, maar kost (nog steeds) een veelvoud van een resistief scherm. 2 point multitouch is mooi en ook best wel handig, maar ook niet zaligmakend. Als ik wil inzoomen, druk ik 2x zachtjes op mijn scherm et voilà ...

Ik wordt een beetje moe van die mensen, die altijd maar de budgetdingen afkraken (meestal hebben ze er alleen maar over gelezen, maar echter zelf nog nooit met een budget apparaat gewerkt).

Tuurlijk zit er veel kaf onder het koren, maar om dan meteen alles over één kam te scheren getuigd nu niet echt van een heldere kijk op dingen.

Ik zou zeggen, haal je gewoon es zo'n ding op of check de specs vóór je um koopt. Als je weet, waar je over praat, kun je op dat moment altijd nog bepalen of t een baggerding is.

@moderator: dit bericht is niet als flaming bedoeld, maar meer om es aan te geven, dat men -als men een mening ergens over geeft- zijn huiswerk wel eerst moet doen.

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:15

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik was vlak voor 18:00uur even bij Intertoys Hoorn maar daar hebben ze hm (nog) niet liggen.
Helaas dus ook nog geen idee wat de specs precies zijn.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Gutteguttegut,

van plan er een te halen? Ik ben persoonlijk toch wel benieuwd naar die budget-tablets. Na mijn ervaring met een vodafone 845 (de eerste €99 prepaid android telefoon) ben ik het wel eens met catsefrats, goedkoop hoeft niet persee prut te zijn. Die 845 verbleekt naast mijn HTC Desire, maar ik heb er met veel plezier een paar maandjes mee van android kunnen proeven.

Overigens kan het goed zijn dat dit ding ook gewoon troep is, maar ik geloof best dat er android tabjes zijn van pakweg 100 euro die een lekkere bang for the buck bieden, zeker als je geen ~400 euro aan een galaxy tab / HTC flyer wil uitgeven (of geen 10 inch tab wilt)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heel misschien wil ik er 1 voor mn dochtertje, zij speelt nu heel veel met de iPhone van mn vriendin.
Dus de eisen zijn voor mij bijzonder laag.
Simpele spelletjes en (youtube) filmpjes voornamelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
BLACKfm schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:22:
[...]

Je kunt um ook online bestellen (als die link werkt) en dan geld natuurlijk de wet 'koop op afstand'.
Dus niet. De wet specificeert dat de winkel in kwestie dan hoofdzakelijk een online shop moet zijn met de optie tot afhalen, dus niet een winkelketen met verschrikkelijk veel vestigingen die toevallig ook online verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-08 18:14
SoaDmaggot schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:29:
[...]

Dus niet. De wet specificeert dat de winkel in kwestie dan hoofdzakelijk een online shop moet zijn met de optie tot afhalen, dus niet een winkelketen met verschrikkelijk veel vestigingen die toevallig ook online verkoopt.
Wel dus! Dit staat nergens in de wet
http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_21-03-2011
http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_21-03-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:47
Waarom Intertoys de beste Tablet onder de € 100,- heeft.
Er zijn verschillende aanbieders van Tablets op de markt en deze tablets kunnen enorm van elkaar verschillen. Echter er kan er maar één de beste zijn. Hieronder geven wij 10 redenen waarom de keuze om bij Intertoys jouw tablet te kopen een logische is

de snelste processor
800MHz

de snelste WiFi internet ondersteuning
draadloos WiFi b/g/n (groter bereik en sneller internet mogelijk) en bedraad via een adapter (inbegrepen)

het nieuwste besturingssysteem
Android OS 2.2

Voordelen Android 2.2
Adobe Flash 10.1 ondersteuning
Programma's installeren op een externe microSD-kaart
Sneller uitvoeren van programma's
Nieuwere webbrowser
WiFi hotspot ondersteuning
Uitgebreidere Microsoft Exchange-ondersteuning
de beste camera
VGA camera aan voorzijde

de lichtste
~360 gram

het meest geavanceerder beeldscherm
multi-touch ondersteuning

de beste USB geheugen aansluiting
2x USB type A (geschikt voor USB sticks) via adapter (inbegrepen)

de best garantie
1 jaar pick-up&return garantie, Nederlandstalige helpdesk

Volgens de site van intertoys zelf:
http://www.intertoys.nl/acties/tablet

800MHz en multi-touch, maar dat kun je op meerdere manier verkrijgen. De hoeveelheid RAM voor de 7 inch versie is dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Inderdaad, je hebt gelijk! Ik meende overtuigd te zijn zoiets te hebben gelezen op consuwijzer.nl, echter kom ik daar nu ook hetvolgende tegen:
Voorbeelden van Koop op afstand
  • U koopt producten of diensten via internet.
  • Soms heeft een gewone winkel ook een webwinkel. U koopt het product via de webwinkel en u ontmoet verder geen verkoper.
  • U koopt iets via een postorderbedrijf.
  • U bestelt iets met een bestelbon uit een krant of tijdschrift. Voor dit product staan er regelmatig advertenties in kranten of tijdschriften.
  • U bestelt iets per fax. Via de fax krijgt u soms aanbiedingen.
  • U bestelt iets via de telefoon. Er zijn regelmatig reclamespotjes voor deze manier van bestellen.
  • U wordt opgebeld met de vraag of u iets wilt kopen (telemarketing)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
Arunia schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:51:
Er zijn verschillende aanbieders van Tablets op de markt en deze tablets kunnen enorm van elkaar verschillen. Echter er kan er maar één de beste zijn. Hieronder geven wij 10 redenen waarom de keuze om bij Intertoys jouw tablet te kopen een logische is

de snelste processor
800MHz

de snelste WiFi internet ondersteuning
draadloos WiFi b/g/n (groter bereik en sneller internet mogelijk) en bedraad via een adapter (inbegrepen)

het nieuwste besturingssysteem
Android OS 2.2

Voordelen Android 2.2
Adobe Flash 10.1 ondersteuning
Programma's installeren op een externe microSD-kaart
Sneller uitvoeren van programma's
Nieuwere webbrowser
WiFi hotspot ondersteuning
Uitgebreidere Microsoft Exchange-ondersteuning
de beste camera
VGA camera aan voorzijde

de lichtste
~360 gram

het meest geavanceerder beeldscherm
multi-touch ondersteuning

de beste USB geheugen aansluiting
2x USB type A (geschikt voor USB sticks) via adapter (inbegrepen)

de best garantie
1 jaar pick-up&return garantie, Nederlandstalige helpdesk

Volgens de site van intertoys zelf:

800MHz en multi-touch, maar dat kun je op meerdere manier verkrijgen. De hoeveelheid RAM voor de 7 inch versie is dan weer jammer.
Paar vraagjes: multitouch? en toch resistief? cool!
800 Mhz processor? welk type/model?
welk merk?

Als ik bovenstaand mag geloven, is dit echt een topper voor dat geld. Gelden bovenstaande specs ook voor de 10 inch?

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07

Nakebod

Nope.

Toch is het wel een interessant apparaatje, natuurlijk zal hij niet te vergelijken zijn qua snelheid en mogelijk ook gebruikerservaring met een high end Android tablet zoals de Motorola Xoom, NI Adam, etc of zelfs iPad, maar voor een simpel "instant on" internet tablet lijkt hij mij nog best geschikt.

En ik zie dat je ook gewoon een USB toetsenbord en muis eraan kan hangen.
800 MHz is voor de meeste apps snel zat, niet echt geschikt voor 3D games, ik verwacht ook niet dat er een goede GPU inzit eigenlijk :)

Volgens de Intertoys site zijn het de PC617 (7") PC1002i (10")
http://www.diytrade.com/c...NDROID_2_1_TABLET_PC.html
http://www.buyincoins.com...-webcam-product-2849.html (ePad)
Alleen die specs zijn toch behoorlijk minder, en het knopje is anders. Misschien is dit een geupdate model, onder dezelfde, verwarrende, naam?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vooral het gebrek aan veel geheugen lijkt me dramatisch werken, 256MB geheugen is toch wel enorm weinig. Maar ach, voor 99 euro kan je de gok toch wel wagen? Hij zal ongetwijfeld goed presteren voor 99 euro.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 21:46
Ik ga hem zeker halen, al is het alleen maar voor de fun op de bank terwijl de vrouw tv kijkt.
Of als ik even op de wc zit xD

Zuignapje op de wc en ophangen maar en youtube erbij en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Iets in mij zegt me dat dergelijke hardware op minimaal een aspect keihard gaat zuigen. Sowieso is dat vaak de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat zal zeker zo zijn, ik verwacht ook geen ipad :).
Er zal vast iets minder aan zijn, maar dat geld is het wel te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Rukapul schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:57:
Iets in mij zegt me dat dergelijke hardware op minimaal een aspect keihard gaat zuigen. Sowieso is dat vaak de batterijduur.
Ondanks dat de tekst er nogal vaag en rommelig staat bij het 7" model:
"3uur na volledig opgeladen, afhankelijk van software gebruik"
Bij de 10" staat hier niets over vermeld.

Zag ook dat er mini HDMI op zit, ik gok alleen dat 720p MKV's niet gaan werken :P
Voor de prijs misschien wel een geinig dingetje, maar ik verwacht eigenlijk ook dat het het allemaal nét niet is.

En wat een verkooppraatjes zeg.. De snelste processor? Het nieuwste OS? Beste camera? Gewicht is dan wel weer aardig licht, wat blijkt uit de accuduur :P Meest geadvanceerde scherm?
Ik denk dat iedereen hier geen moeite heeft om op het gewicht na, al die punten er hard onderuit te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:51:
Vooral het gebrek aan veel geheugen lijkt me dramatisch werken, 256MB geheugen is toch wel enorm weinig. Maar ach, voor 99 euro kan je de gok toch wel wagen? Hij zal ongetwijfeld goed presteren voor 99 euro.
Ik heb een tijdje een vodafone 845 gebruikt, dat dingetje heeft maar 128mb, en daar was nog best mee te werken, daarnaast mist een tab als het goed is alle telefoon-gerelateerde meuk, en dus memory gebruik. Overigens zou android 2.2 best goed moeten zijn qua geheugen opschonen, dus ik denk dat er voor een cheapy-tabje helemaal niks mis is met 256mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Er is niks mis mee, maar je zal wel vaker meemaken dat programma's weer helemaal moeten opstarten in plaats van in het geheugen blijven hangen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 15:59
Heb die van eplaza gezien en ff aangezet. Toutchscreen is zo'n hard duwen scherm.
Er zit een pennetje bij die in mijn ogen niet echt lekker lijkt te zitten in de houder.
Er zit geen market op geinstaleerd wel een apk installer. Verder niet veel bizonders.
Verder zit de speaker aan de achterzijden van het apperaat waardoor het geluid niet echt hard klinkt als ie video zit te kijken. Er staat een video trailer op van kung fu panda die ziet er netjes uit.

Wat het merk precies is kan ik niet vinden er staat op de doos enkel een stikker met kmb europee bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Mektheb schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:56:
Ik ga hem zeker halen, al is het alleen maar voor de fun op de bank terwijl de vrouw tv kijkt.
Of als ik even op de wc zit xD

Zuignapje op de wc en ophangen maar en youtube erbij en klaar
Kijk deze kerel snapt het haha. Stiekem gniffelde ik toen ik dit las, maar gelijk heb je. Het is niet een of andere tablet die je voor alles moet gebruiken. Maar voor op de plee zeker een handig dingetje. En ze zijn groot genoeg dus in de plee vallen voorkom je ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Timmiewimie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:56:
[...]

Kijk deze kerel snapt het haha. Stiekem gniffelde ik toen ik dit las, maar gelijk heb je. Het is niet een of andere tablet die je voor alles moet gebruiken. Maar voor op de plee zeker een handig dingetje. En ze zijn groot genoeg dus in de plee vallen voorkom je ook wel!
Nee maar zonder gekheid op een stokje, er zijn vast wel doeleidnen voor te vinden.

Sochtends op de wc de krant lezen / youtube of iets.
Verder verwacht ik ook niet het te gebruiken zoals een iPad of iets dergelijks maar meer als gadget fun die gerust wat krassen of langzaam mag zijn.

Ergste geval is die te traag en ga ik er alleen de krant mee lezen, die 99,95 wel waard in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Hoe lang zitten jullie dan op de plee dat je daar een tablet nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:58:
Naja ik ben geen Willy B, maar aangezien ik toch de hele donalduck op me gemak kan lezen ;).
Heb ik toch ook wel tijd om ff wat te tabben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:51:
256 MB is idd vrij weinig. ,aar de 10 inch heeft 512 MB RAM en in de praktijk is dat meer dan voldoende voor de meeste apps om vlot te kunnen draaien.

"800 MHz is voor de meeste apps snel zat, niet echt geschikt voor 3D games, ik verwacht ook niet dat er een goede GPU inzit eigenlijk :)" (...sorry weet niet precies hoe ik quotes van 2 verschillende berichten kan samenvoegen)...

800 Mhz voor 3D games is niet alles bepalend. Hangt af van de hardware en ondersteuning voor graphics acceleration. De ARM8 in mijn A-pad (8 inch) draait 3D games overigens vloeiend.

"ik gok alleen dat 720p MKV's niet gaan werken "

ECHT WEL, maar weer afhankelijk van de processor etc. Jammer dat er niets bekend is over de verdere hardwarespecs.
"De snelste processor op 800 MHZ" ????? das wel heeeeeel vaag en gewaagd om dit zo zonder blikken of blozen te durven zeggen, als je niet aangeeft welke processor d'r in zit.

Nogmaals: mijn ervaring met een 8 inch A-Pad met ARM 8 processor, 512 MB RAM, Android 2.2 Froyo is op zich heel goed: 720p films spelen vloeiend, wifi werkt prima, m.a.w. echt geen dikke str*nt in een nauwe trechter.

8 inch lijkt me qua hanteerbaarheid trouwens nèt ff makkelijker dan een 10,2 inch, ook qua mobiliteit. op de bank ff snel de kranten doornemen of de tv gids checken gaat op een 8 inch qua leesbaarheid prima. 10 inch is IMHO eigenlijk toch wel een (beetje) een bakbeestje aan t worden.

Dinsdagmorgen krijgt "onze" Intertoys 'm binnen trouwens. Kijken kost nix , hè?

Heb trouwens ff gegoogled, maar er zitten nogal wat tegenstrijdigheden in de omschrijving van Intertoys en de diverse chinese sites. Op de chinese sites staan ze (nog steeds) vermeld als 2.1 Android en 256 MB Ram (voor de 10 inch). 't Zou een flytouch kunnen zijn. (Ik zie trouwens, dat er een stylus bij zit, dus resistief scherm.) Ben bang dat er een ZT-180 inzit of een ARM 11, beide niet echt (echt niet) top, maar blijft nog ff natte vinger- werk.

[ Voor 11% gewijzigd door Catsefrats op 23-03-2011 12:30 ]

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:58:
Ligt er natuurlijk aan hoe het weer buiten is. Nee maar zelfs voor die 5 min is het wel een handig ding ik ga hem zeker in de winkel proberen desnoods kopen. Haal me een ipad 2 omdat het kan, en die tablet wss niet maar ik wil hem wel een keer in men handen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Arunia schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:51:
...
Arunia, waar heb je die info vandaan? als het ding inderdaad een 800 mhz cpu heeft is ie erg interessant

Daar ben ik toch een beetje huiverig over, de kans op een 400 mhz via arm9 is toch wel aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
vectormatic schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:56:
[...]

Arunia, waar heb je die info vandaan? als het ding inderdaad een 800 mhz cpu heeft is ie erg interessant

Daar ben ik toch een beetje huiverig over, de kans op een 400 mhz via arm9 is toch wel aanwezig

En als ik hem koop en hij heeft dat niet krijgen ze hem gewoon weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ah, dat had ik nog niet gevonden, netjes. gebaseerd op xanderdrake's lijstje met tab-cpu's zou het slechtste geval een Via WM 8650 zijn, dan komen de rest van de specs ook 100% overeen met de viapad

lijkt dus alsof we hier met de viapad van doen hebben

Ik ben toch serieus aan het overwegen zo'n dingetje te halen, wel jammer dat het nog meer dan een week wachten is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:16

Quad

Doof

"De snelste processor op 800 MHZ"
Is inderdaad erg vaag, vergelijk het eens met een Pentium 4 op 3.2Ghz of een i5 750 op 2.6Ghz.

En dan nog adverteren er wel eens bedrijven dat de Pentium 4 (een van) de snelste is op het moment -.-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar welke is nou beter? Die van de intertoys of die van de bartsmit? Die van de intertoys heeft volgens sommige geen officiële Android Market terwijl die van de bartsmit dat wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
De market is volgens mij ook als losse APK te downloaden, dus voor ons zal dat niet veel uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 21:56
Is in het "grote Android topic deel 4" al gemeld ( o.a door mij ) het is voor 99,9% zeker weten gelijk aan de ViaPAD van MP4nation.net dus met een VIA WM6850 CPU. Zie bewuste topic en zoek op viapad.
Ik heb er ooit eens 3 laten komen voor de wederverkoop en ik vind het niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:13:
Maar welke is nou beter? Die van de intertoys of die van de bartsmit? Die van de intertoys heeft volgens sommige geen officiële Android Market terwijl die van de bartsmit dat wel heeft.
Die van Bart heeft "maar" android 2.1 en ziet er wel heeel cheapy uit.

Volgens mij is dit het tablet van Intertoys:
http://www.shenit.com/blo...et-running-on-via-wm8650/

Spannend allemaal he? :P

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 06:08
Dit is die van Bartsmit: http://www.ehotsale.com/g...en-gsensor-wifi_p241.html ik weet alleen niet of hij nou wel of niet met HDMI uitgang is.

Edit: Zit geen HDMI op die van Bartsmit het is of de Gpad G15 of de Gpad G13

[ Voor 18% gewijzigd door stefanf20 op 23-03-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Net uit mn werk nog even bij de Bart smit langs geweest, en hoewel de tabjes daar al wel in de vitrine staan werd mijn vraag of ze ook specificaties wisten beantwoord met een erg lege blik :P

Overigens klopt de doos precies met de plaatjes van de link van stefanf20, een witte doos met helemaal geen opschrift, behalve voorop een plaatje van de tab met een berg app icoontjes er om heen.

Als ik zo de specs lees zijn ze min of meer gelijkwaardig, een rockchip op 660 Vs een Via op 800 MHz zal elkaar niet veel ontlopen, misschien dat de BS-tab wel wat langer op een acculading draait.

Ik neig zelf trouwens naar de intertoys tab, het design spreekt me iets meer aan, en puur vanwege de extra performance is android 2.2 toch wel erg fijn t.o.v. 2.1, enige nadeel is dat ie nog niet in de winkel ligt :)

EDIT:

@Willow_tien, je zegt dat je de viapad niks vond, bedoel je dat algemeen als dat een tablet in deze prijscategorie niks is, of dat de viapad specifiek aspecten heeft die je tegenstaan?

[ Voor 10% gewijzigd door vectormatic op 23-03-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ze zeggen dat die Gpad G15 toch wel 5-7 uur mee kan gaan. Zou ik eerder voor die gaan, komen vast wel custom roms voor als die er al niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:18:
De market is volgens mij ook als losse APK te downloaden, dus voor ons zal dat niet veel uitmaken denk ik.
Het is dat de site van intertoys weer eens lekker brak is, kan niet op de specificaties pagina komen van de 10", maar daar stond, in zoverre je vertrouwd dat het klopt, dat die op de Market kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de Bartsmit tablet een betere keuze is. Ten eerste het verschil t.o.v. Android 2.2 is erg klein. Alleen Flash 10.1 ontbreekt. Op mijn Galaxy S werkt flash al amper laat staan op een tablet met 800 mHz. Ten tweede zit er op de Bartsmit tablet wel de officiële Android Market en op die tablet van Intertoys niet. Ten derde is de batterijcapaciteit van de Bartsmit tablet veel groter. Ten slotte heeft de Bartsmit tablet 4 GB intern geheugen en de Intertoys tablet maar 2 GB en bespaar je ook nog eens 10 euro!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

het verschil wat android 2.2 betreft zit em niet in flash (flash moet DOOOOOOOD), maar in de optimalisaties in de JIT compiler, waardoor apps stukken soepeler draaien.

De wel/niet officiele market mag voor iedereen op tweakers geen punt zijn, er zijn genoeg manieren om toch de android market op je device te krijgen

Intern geheugen is ook grotendeels irrelevant, een micro-SD kaartje van 32 GB is zo gekocht en er in geplant.

Dan hou je over de batterijcapaciteit en 10 euro verschil, wat goede punten zijn.

(stiekem vind ik de intertoys tab ook mooier... twijfel twijfel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
vectormatic schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:07:
EDIT:
@Willow_tien, je zegt dat je de viapad niks vond, bedoel je dat algemeen als dat een tablet in deze prijscategorie niks is, of dat de viapad specifiek aspecten heeft die je tegenstaan?
Voelde erg "Toys-r-Us" aan. Ik zou als ik nu iemand wat moest aanraden met een beperkt budget de DroPAD A8 van Dealextreme aanraden. Why check the specs ! Kost nu € 143,-- incl. porto

Tablet heet op Merimobiles de Herotab C8 trouwens !

http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

SAMSUNG S5PV210 Cortex A8 1,0 GHz , 512 MB RAM , 4 GB ROM , Capacitief scherm ! , Android2.2

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-03-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 15:59
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:57:
Ik denk dat de Bartsmit tablet een betere keuze is. Ten eerste het verschil t.o.v. Android 2.2 is erg klein. Alleen Flash 10.1 ontbreekt. Op mijn Galaxy S werkt flash al amper laat staan op een tablet met 800 mHz. Ten tweede zit er op de Bartsmit tablet wel de officiële Android Market en op die tablet van Intertoys niet. Ten derde is de batterijcapaciteit van de Bartsmit tablet veel groter. Ten slotte heeft de Bartsmit tablet 4 GB intern geheugen en de Intertoys tablet maar 2 GB en bespaar je ook nog eens 10 euro!
Ehm ik heb zelf de tablet in eplaza bekeken en ook aan gezien maar er zit geen Officieel Market op wel een APK installer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al kunnen ontdekken wat de batterijcapaciteit is van de tablet van Bart Smit en die van de Intertoys?

Helaas konden ze mij in de winkel geen info geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfrijnts
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 21:06
Volgens mij is dit de tablet van de intertoys http://www.chinaewindow.n...-3g-supported-p-2132.html
Helaas geen duidelijk merk/serie vermelding

Onderaan geven ze de volgende spec over de accu
Working Duration: About 160 minutes after fully charged
Working Temperature: 5-35 degrees Celsius
Working Humidity: 20-80 percent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyokki schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:42:
[...]

Ehm ik heb zelf de tablet in eplaza bekeken en ook aan gezien maar er zit geen Officieel Market op wel een APK installer!
Dat is raar want in de advertentie staat wel degelijk dat de Android Market is voor geïnstalleerd op de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:21:
Heeft iemand al kunnen ontdekken wat de batterijcapaciteit is van de tablet van Bart Smit en die van de Intertoys?

Helaas konden ze mij in de winkel geen info geven...
Die van de intertoys heeft een 1500 mah batterij en die zou 2 uur mee moeten gaan. die van de bartsmit heeft een 3300 mah batterij en zou 6 uur mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!
Jeetje, wat een verschil zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:49:
Bedankt!
Jeetje, wat een verschil zeg!!
En ga je nou voor die van de intertoys of voor die van de bartsmit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neig toch heel erg naar die van Intertoys, mede omdat er 2.2 op zit. En ook na alle info die ik hier gelezen heb (mijn enorme dank!). En het is maar voor het leuke, wil er gewoon eentje bij hebben. Daarom wil ik er ook niet meer geld aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:29:
[...]

Die van de intertoys heeft een 1500 mah batterij en die zou 2 uur mee moeten gaan. die van de bartsmit heeft een 3300 mah batterij en zou 6 uur mee moeten gaan.
Die 6 uur is wel heeeeel positief hoor! Dat is dan waarschijnlijk in de economy-stand, dus geen wifi aan,, scherm op laagste helderheidsstand. Ik denk, dat je met een 3300 mAh accu hooguit 3 uur haalt als je continue je wifi en je scherm op volle helderheid hebt.

vergelijk: met 3900mAh accu kan ik bij intensief gebruik ongeveer 4 uur vooruit.

Van de berg af, met wind in de rug rijdt mijn auto ook hartstikke zuinig.....

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

zijn er mensen die vandaag de BS tab gaan halen? Ben wel benieuwd naar de eerste reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat vinden jullie van deze tab ten opzichte van de Archos7 v2

zit een beetje te dubben welke te nemen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
vectormatic schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:21:
zijn er mensen die vandaag de BS tab gaan halen? Ben wel benieuwd naar de eerste reacties
Je kunt hem vandaag kopen, maar je krijgt hem pas eind volgende week. ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Laatst online: 12-08 18:00

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Is dat ook met die van intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

u_nix_we_all schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:38:
[...]

De tab van de BS is toch echt van 24 tot en 27 maart in de aanbieding, dus ik kan er zo een halen (als ik overtuigd zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
vectormatic schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:58:
[...]

De tab van de BS is toch echt van 24 tot en 27 maart in de aanbieding, dus ik kan er zo een halen (als ik overtuigd zou zijn)
Heb je de grote rode letters bij de aanbieding gelezen ? :P

Iets van: LET OP ! WORDT EIND VOLGENDE WEEK GELEVERD en op de product-pagina:
Let op: deze dagaanbieding wordt pas eind volgende week bij ons verwacht, dus heeft u volgend weekend in huis.
-BaJo- schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:43:
[...]
Is dat ook met die van intertoys?
Nee, die is pas vanaf volgende week in de aanbieding. Lijkt erop of BS de Intertoys probeert af te troeven met tablets die ze ook nog niet hebben >:)

[ Voor 21% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-03-2011 12:04 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

voor 89 euro is het toch echt niet verkeerd. Zit zelfs een jaar garantie op :+

De enige vraag is of dat ding een beetje fatsoenlijk te bedienen is. Als dat zo is heb je in ieder geval een jaar lang een tablet voor 89 euro. Giller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

WTF, dat is een mobii tab van point of view

Ik heb het over dat witte ding wat ze in de aanbieding hebben, ik heb er gister nog naar staan kijken in de winkel

nu wordt het wel erg moeilijk om een fatsoenlijke keus te gaan maken

EDIT: in de beschrijving staat alternatieve dag-aanbieding, waarschijnlijk hebben ze van dat witte apparaat er gewoon erg weinig gekregen, en zijn die vanochtend allemaal uitverkocht of zo, en proberen ze nu met die mobii het gat te dichten

[ Voor 34% gewijzigd door vectormatic op 24-03-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

vectormatic schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:06:
Ik heb het over dat witte ding wat ze in de aanbieding hebben, ik heb er gister nog naar staan kijken in de winkel
Was dat bij BS? want ik zie alleen maar een zwarte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ja, ik ben gister hier in utrecht ff bij de BS langs gelopen, vijf van die witte tablets in doos in de vitrine

Ik vermoed dus dat ze op de webshop binnen no-time uitverkocht waren, en dat mobii een vervangingsaanbieding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Mobii ziet er idd interessanter uit dan de witte die ze nu verkopen, maar ik vertrouw die specs die ze erbij hebben voor geen cent. Ik zie ook niet zo snel wat voor type het is op een andere site.

Die witte laat ik schieten. Er zou Android Market op zitten, maar -zo hoorde ik- dat is dus niet het geval, dus dan krijg je voor 89EUR een hele hoop rompslomp erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik blijf erbij dat ze beide een miskoop zijn voor 100,-- door een Tweaker.
Nogmaals voor 143 koop je een veel veel beter tablet dat wel 3 klasses hoger zit vwb specs.
Ik heb sinds vorig jaar September al 6 a 7 verschillende " budget" Android tablets gehad.
En durf het bijna hier niet te zeggen hier maar heb nu zelf een iPad.
Maar heb wel net de DroPAD A8 van dealextreme(.com) besteld
die eindigt waarschijnlijk in bezit van me vrouw :>

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 24-03-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

ik vind die zwarte wel wat. maar kan nergens vinden welke tablet dit nou is.

@shourisha
Die market heb je er binnen een paar minuutjes opzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-BaJo- schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:15:
ik vind die zwarte wel wat. maar kan nergens vinden welke tablet dit nou is.
Lijkt wat op deze http://www.tablets-smartp...unced-specs-and-features/ (bovenste plaatje)
Ben nog wat aan het zoeken.
-BaJo- schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:15:
@shourisha
Die market heb je er binnen een paar minuutjes opzitten
Kan heel goed, maar ik ben niet zo handig met die dingen, en betwijfel of het mij ooit zal lukken.
Ik hoor over APK installers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

heb net dit gevonden over die zwarte van BS:
Smaller model, the Point Of View Mobii 7-inch Tablet is powered by an 600MHz Rockchip 2808 processor, it’s comes with resistive touchscreen display provides 480 x 800 pixels resolution, 256MB of RAM, a choice of 4GB, 8GB or 16GB of on-board memoty, a microSD card slot, and running on Android 2.1 OS.

Read more: http://techngear.com/poin...tablet.html#ixzz1HVz8Rbnc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:15:
Ik blijf erbij dat ze beide een miskoop zijn voor 100,-- door een Tweaker.
Nogmaals voor 143 koop je een veel veel beter tablet dat wel 3 klasses hoger zit vwb specs.
Ik heb sinds vorig jaar September al 6 a 7 verschillende " budget" Android tablets gehad.
En durf het bijna hier niet te zeggen hier maar heb nu zelf een iPad.
Maar heb wel net de DroPAD A8 van Dealextreme besteld van dealextreme(.com) die eindigt waarschijnlijk in bezit van me vrouw :>
Klopt de zelfde tablet die ze bij intertoys aanbieden kan je al voor rond de 52 euro inclusief shipping krijgen.
Het probleem en waarom ik er dus wel 50 euro voor extra wil uitgeven is

Waranty, als er iets defect is kan ik met gemak naar de winkel ( 2 jaar ook al is het 1 jaar fabrieks )
En moeten hun het oplossen, koop ik het zelf ga ik het niet naar china terug sturen ;)
Dus met andere woorden 89,00 euro voor een "fun tablet" ?.
Dus prima, echte werk neem ik wel een iPad of een Tablet met dubbele aan spec's en kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Specifications of 7- inch Mobii tablets:
CPU Telechips TC8900 600 MHz / Telechips TC8902 600 MHz
Memory 256MB DDR2
LCD display 7″ 800×480 resistive touchscreen
Hard disk 4/8/16GB NAND
Operating system Android 2.1
WiFi 802.11 b/g
Audio ports Headphone out
Extention Slot T-Flash
USB Ports 1x Micro USB
3G Optional via external USB dongle
Battery type LI
Battery capacity 1500 mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Laatst online: 28-08 10:31
Heb vanochtend zon witte gehaald bij de BS hier in hoofddorp. Eerste gevoel is dat hij niet kan tippen aan mijn samsung phone, je gaat toch erg snel wennen aan swype moet ik zeggen.

Market is niet standaard aanwezig, heb geprobeerd met 2 verschillende apk maar geen van beide doet het. Dus als iemand mij in een werkende versie kan sturen bedankt.

Scherm is even wennen maar als je het gevoel eenmaal hebt valt het wel mee. Maar ja want kan je verwachten voor 89 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@fredgroes

Vertel er eens iets over?

kraakt hij? beetje stevig? zie je wat op het scherm als je hem een beetje van opzij bekijkt? enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Vind hem degelijk aanvoelen, ligt lekker in de hand. Geen gekraak te horen. Vind de inkijkhoek van het scherm redelijk. Video proberen af te spelen maar was een wmv van 720p, geluid ging achter lopen op het beeld maar bij een mp4 van 720p ging alles goed. Flac afgespeeld ging ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

En hoe draaien Youtube en Android games er op?
Dit ivm het aanschaffen voor mn dochtertje welke nu de hele tijd de iPhone 3G van mn vriendin ontvoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:47
Voor swype zou je de beta kunnen download op swype.com.
Dit heb ik zelf op mijn HTC Desire HD nu. Deze heeft ook NL. Overigens weet ik niet of het gaat werken op een tab, maar verwacht van wel.

Dus probeer dat eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 14:13

SeatRider

Hips don't lie

Mektheb schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:19:
[...]

Klopt de zelfde tablet die ze bij intertoys aanbieden kan je al voor rond de 52 euro inclusief shipping krijgen.
URL graag?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
youtube kan ik niet proberen want ik kan geen apk vinden en zolang ik de market niet aan de gang krijg is het lastig. Angry Birds zal ik even proberen heb deze gevonden als apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen met copyright beschermd materiaal linken aub.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 24-03-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de Bartsmit een tablet gehaald. Ze hadden er nog maar één liggen en ook op internet was hij al uitverkocht! De eerste indruk is erg goed. De tablet voelt goed aan en ligt lekker in de hand. Mijn enige minpunt is dan ook meteen dat er geen officiële Android Market op zit! Terwijl dit wel op de website vermeld stond! Youtube ontbreekt dan ook. Gmail staat er dan weer wel op.

Is er een mogelijkheid om er alsnog de officiële Android Market op te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat ze toegang hebben, officieel dan, tot de Android Market. Zijn als het goed is wel methodes voor om het alsnog te krijgen, maar toch :)
Een voorwaarde van Google is toch nog steeds dat er een belfunctie aanwezig moet zijn, wat bij (deze) tablets zeker niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Waarmee Google zich toch wel in z'n eigen voet schiet aangezien er enorm veel tablets zijn die niet een specifieke tablet versie van het OS draaien (Android 3.0) waarmee ze toch een flink aantal applicatie aankopen mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

google verdient zelf toch niks aan aankopen uit de market? (of vragen ze ook 30% fee net als apple?)

al met al zorgt het wel voor een minder complete user ervaring, dus daar helpen ze zichzelf niet mee nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

vectormatic schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:10:
google verdient zelf toch niks aan aankopen uit de market? (of vragen ze ook 30% fee net als apple?)
Google wilt inderdaad ook graag 30% voor zichzelf houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 24-03-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Fred? Zet je DM ff aan of een email in je profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Fred, wat zijn je indrukken tot nu toe van het ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
dm staat inmiddels aan:

Youtube HD is ook aan de gang met deze apk: *weg*

Eerste indrukken voor wat ik ermee doe, twitteren, emailen, internetten: voldoet perfect. Het is wel lastig omdat de market ontbreekt om de apps erop te krijgen er is een apk installer meegeleverd maar je moet wel een apk file zien te vinden van je fav app.
Tablet is relatief zwaar waardoor hij erg prettig in de hand ligt.

edit youtube is er net mee gestopt, geen idee waar het aan ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 24-03-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik nou die Android Market op die Bartsmit tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 17:01
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:07:
Hoe krijg ik nou die Android Market op die Bartsmit tablet?
Béétje snelle bump dit, n'est pas?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

*weg*

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 24-03-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10
Hmm.. ben ook nog op zoek naar een cheapy tablet... misschien is dit wel iets, maar die van intertoys is al uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

kun je niet gewoon die gApps4Archos.apk gebruiken trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 24-03-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-08 21:09

junglebeast

hier staat iets

Is van Point of View.

Features:

* CPU:Telechips TC8900 600 MHz / Telechips TC8902 600 MHz
* Memory:256MB DDR2
* LCD display: 7″ 800×480 resistive touchscreen
* Hard disk 4/8/16GB NAND
* Operating system:Android 2.1
* WiFi :802.11 b/g
* Audio ports :Headphone out
* Extention Slot:T-Flash
* USB Ports:1x Micro USB
* 3G:Optional via external USB dongle
* Battery type: LI
* Battery capacity:1500 mAh

http://www.latest-price.c...-view-mobii-tablet-price/

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/data/grids/bartsmit/BS_alternatievedagaanbieding_tablet-1_2403.jpg

VS

Afbeeldingslocatie: http://www.latest-price.com/cameras-electronics-gadgets/wp-content/uploads/2010/10/point-of-view-tablet.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door junglebeast op 24-03-2011 17:35 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@junglebeast

Je hebt hem al veranderd zie ik :P

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35738789